abonnement Unibet Coolblue
pi_69845445
tiktak is heel geschikt voor moeie en/of zieke kindjes!
  maandag 8 juni 2009 @ 22:56:49 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69845475
Dat was toen geen retro maar trendy .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_69845706
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Dora zelf ook leuk . Uiteraard is die hier ook favo, net als Diego, het complete Bob de Bouwer-team, Wonderteam, Brum, en MegaMindy is ook in opkomst. Echt opvallend hoe snel die kleine hersentjes te indoctrineren zijn..de grote gele "M" wordt ook al kilometers van tevoren waargenomen .
megamindy....Meike heeft het nog nooit gezien, maar had het vanmorgen dus wel over "legebendie"

Verder is ze helemaal weg van de dvd van wielen van de bus.
Ze werd vanmi wakker en dan hoor ik haar kletsen:
Hallo Sax! Dat is helemaal niet cool men!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 8 juni 2009 @ 23:04:00 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_69845863
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef snoopy het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Morris hilarisch is voor pinda's?


Jolie zei een keer keihard bij de bakker 'Ik ben dom op krentenbollen.'
  maandag 8 juni 2009 @ 23:04:08 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_69845872
Tik-tak heeft inderdaad iets therapeutisch. Ik vind Dora ook niet leuk, maar ze hebben het op een gegeven moment toch ontdekt.

Zo had ik laatst een dier in mijn hoofd om te raden. Katja zegt Varaan en J. zegt Waterhoen.
Katja heel verbaasd: "Een waterhoen bestaat toch zeker niet " .
Ik geef Dora de schuld dat ze een inheems beest dat in ons eigen park zwemt niet kent en een uitheemse varaan wel
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:05:46 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_69845969
En dit weekend, er was een vriendinnetje te spelen. 'Mam, kom je bij onze show kijken? Het is een show met gestapelde soldaten.'

Ik keek echt even heel raar denk ik, waardoor er bij haar een belletje ging rinkelen.

'Oh ja, ik bedoel een show met gestapelde acrobaten.'

Pfieuw.
pi_69846028
Fons heeft alle de bouwer machines van iemand gekregen en die moeten nu dus geregeld mee gaan kijken als hij naar het toilet gaat of zo. Dan zet hij ze mooi voor zijn pot te kijken. Want die dingen hebben natuurlijk ogen...
pi_69846155
haha al die exotische beestenkennis! hier weten ze ook wel 't een en ander van dwergzijde-aapjes. maar gelukkig ook nog genoeg van de meerkoetjes die hier achter in de sloot net babymeerkoetjes hebben gekregen.
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 23:15:54 #234
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69846460
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:06 schreef freecell het volgende:

[..]

BLijkbaar vindt hij de ooievaar stiekem wél een beetje eng
Zo heb ik het nooit gezien eigenlijk. Agossie, ik vroeg me al af waar hij het vandaan haalde die combinatie van lief en niet bang
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:27:20 #235
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_69847008
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

megamindy....Meike heeft het nog nooit gezien, maar had het vanmorgen dus wel over "legebendie"

Verder is ze helemaal weg van de dvd van wielen van de bus.
Ze werd vanmi wakker en dan hoor ik haar kletsen:
Hallo Sax! Dat is helemaal niet cool men!
Suus heeft 4 denkbeeldige vriendjes... Sax, Trombone, Drum en Bas.... en vorige keer waren ze achtergebleven in de Ikea.. of ik ze even wilde gaan halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_69851845
Hier gelukkig nog geen Dora of Diego...
Mirte zit Bumba te kijken en dan laten ze van die dingen zien die niet kloppen en hoor je die kindjes op de achtergrond: "neeeeeee". Klinkt een beetje nasaal en Mirte doet het precies na...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_69852048
haha over nasaal gesproken: wij kregen laatst ergens een cd met kinderliedjes door VOF de Kunst gratis bij, en die zingen ze hier ook precies zo mee. 'da's die cd van die vent die door z'n neus zingt', aldus Piet.

en Anna over haar nieuwe speelschildpadje in bad: "hij moet nog een beetje verwennen".
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:10:05 #238
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_69852165
Een paar weken geleden zaten mijn zwager en schoonzusje in de wachtkamer op mijn werk. Ik kwam langsrijden op mijn trekker om daar de was te brengen. Ik toeterde en nichtje was helemaal verbaast om mij te zien... van die grote ogen opzetten en gelijk op me af komen rennen. Eerste wat ze tegen me zegt is: "Lara".

Zondag vierde mijn nichtje haar tweede verjaardag. Ik was er al vroeg en ze lag nog op bed. Oma had haar uit bed gehaald en toen ze beneden kwam, was het eerste wat ze zei: "Lara" [onze hond waar ze helemaal gek op is].
Tante Sjeekie_Beekie verteld dat Lara gewoon thuis is, omdat het veel te druk is met een feestje.
Nichtje op zielig toontje: "Lara niet"... en toen een pruillipje, twee armpjes de lucht in en op tantes schouder moest ze toch even verder snotteren en bekomen van het feit dat Lara vandaag echt niet met haar kon komen spelen.

Tante Sjeekie_Beekie past om de week op haar nichtje en dan is ze natuurlijk bij ons, waar ze de hele dag met Lara optrekt. Als ze mij ziet, dan hoort daar Lara ook gewoon bij. Ik denk dat ze me straks tante Lara gaat noemen, want mijn eigen voornaam zal ze voorlopig nog niet kunnen uitspreken.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:43:15 #239
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69860228
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:02 schreef bixister het volgende:
haha over nasaal gesproken: wij kregen laatst ergens een cd met kinderliedjes door VOF de Kunst gratis bij, en die zingen ze hier ook precies zo mee. 'da's die cd van die vent die door z'n neus zingt', aldus Piet.

en Anna over haar nieuwe speelschildpadje in bad: "hij moet nog een beetje verwennen".

VOF! Da's kei leuke muziek, met Brabants accent gezongen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69860432
nou, Dikkertje Dap op z'n VOFs klinkt toch wel lichtelijk belachelijk, sorry!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 juni 2009 @ 14:09:06 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69861089
Ik vind het stiekem veel leuker klinken dan op z'n goois kinderkoor's
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69861172
goois vind ik ook niks hoor. maar die vof-er heeft behalve een vet brabants accent ook nog eens een heeeel nasale manier van zingen. ik vind 't altijd al heel raar klinken. maar deze liedjes, ze rollen hier over de grond van 't lachen om 'm. da's dan wel weer leuk.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:17:58 #243
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69866289
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef bixister het volgende:
nou, Dikkertje Dap op z'n VOFs klinkt toch wel lichtelijk belachelijk, sorry!
Echt? Ik vind het een geweldige CD! Allemaal trouwens Het is nu eenmaal mijn referentiekader
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69867001
Mikael: Mama waar gaat deze ijsbeer naartoe?
Mama: Naar de Noordpool!
Mikael: Neehee daar wonen alleen maar pikwings.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:39:47 #245
640 snoopy
peanuts
pi_69867259
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef bixister het volgende:
nou, Dikkertje Dap op z'n VOFs klinkt toch wel lichtelijk belachelijk, sorry!
ik vind het ook verschrikkelijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:05:13 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69870217
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het een geweldige CD! Allemaal trouwens Het is nu eenmaal mijn referentiekader
Gift niks PM'eke. Laot ze maor lulluh!
Maareh, heeft Simon ook een harde G? Thies wel, snap écht niet waar die vandaan komt???

En verder ben ik blij dat wij geen Dora en Diego kennen! Ik ken het alleen van anderen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:50:19 #247
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69873709
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Gift niks PM'eke. Laot ze maor lulluh!
Maareh, heeft Simon ook een harde G? Thies wel, snap écht niet waar die vandaan komt???

En verder ben ik blij dat wij geen Dora en Diego kennen! Ik ken het alleen van anderen.
Nee, een meeggggga zagggte g hebben we hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator woensdag 10 juni 2009 @ 13:45:59 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69896474
De tranen van het lachen lopen hier weer over mijn wangen Geweldig, Eva is ook dol op Diego, en Dora en wij hopen elke uitzending dat die kloteBoots een keer dodelijk verongelukt. Schreeuwbeest.
Eva staat elke avond onderaan de trap opgewekt te verkondigen "let's go up" en laatst in de dierentuin was het helemaal feest. Elk dier werd benoemd "kijk mam, Linda de Lama" en het mooist was in de vlindertuin "kijk nou, een blauwe morfovlinder"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69897214
oh ik moet er ook nog 1 van Anna vertellen. we waren laatst uit eten, bij een pizzeria met de originele naam 'Mario'. toen de serveerster onze bestelling had opgenomen zei Anna met een gezicht vol afschuw: "ik vind die mevrouw die Mario heet echt héél lelijk!!". wij reageerden wat geschokt en sussend, à la 'nou ja, dat is niet zo beleefd om te zeggen hoor!' (we vonden de serveerster zelf ook niet moeders mooiste, maar allez). gaandeweg 't etentje kroop Anna zelfs helemaal tegen me aan als die serveerster weer in onze buurt kwam. en wat bleek nu: het ging Anna niet om het gezicht of het ietwat gezette postuur van deze dame, maar om het feit dat ze een blouse aan had met ... KNOOPJES! ze heeft zo'n hartgrondige hekel aan knopen, al lange tijd hoor. en eerst was 't nog zo dat ze ze zelf in elk geval niet aan wilde, maar nu vindt ze 't ook al zeer afstotelijk als iemand anders ze aanheeft en wat te dicht in haar buurt komt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:56:03 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_69909546
Oeps, dat begint wel een serieuze fobie te worden, dan

Een blauwe morfovlinder , ik had er echt nooit van gehoord. Ook niet van het dwergzijde-aapje, trouwens
Ik moet mijn kennis op dit gebied echt een beetje gaan bijspijkeren, geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')