abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68192544


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68192575
quote:
Scheringa: Iedereen kan kampioen worden

ALKMAAR - In 1978 trad Dirk Scheringa toe tot de businessclub van AZ. Hij kon twaalf jaar later voor 240.000 gulden hoofdsponsor worden, bood de helft en werd in de armen gesloten. Nu is de zakenman zelfs eigenaar van de Alkmaarse voetbalclub met twee landstitels achter de naam. Gisteren veroverde AZ voor het eerst met Scheringa als preses de Nederlandse titel.

Scheringa geniet met volle teugen van de voetbalwereld en zijn club AZ. "Het is een prachtige wereld met mooie clubs, die allemaal een enorme sociale functie hebben. Met een grote achterban, regionale functie", aldus Scheringa. "Ik zeg: houden zo, die 18 clubs. Het mooie is dat de provincieclubs opstomen. Iedereen kan kampioen worden, of tenminste tweede of derde.”

Lees het hele interview met Scheringa vandaag in De Telegraaf.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68193141
Eindelijk is het gelukt!!! Wat een toppers..
Terechte kampioenen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 20 april 2009 @ 09:24:07 #4
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68193633
Yeah. Sfeertje op dat waagplein hè.

Mijn teksten zijn niet verder gekomen dan wat de rest van de aanhang riep:

KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN.

NIETS IN AMSTERDAM OLÉ OLÉ, NIETS IN AMSTERDAM OLÉ OLÉ.

OOOOOOH AAAAAAHAHAA OOOHHHHOHHHOOOOOOOO
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Weinig maar ze moeten ook niet zeiken dat ze uitgelachen worden. Lopen de laatste jaren zichzelf (Scheringa voorop) op de borst te slaan dat ze zich meten met de grote clubs van Nederland. Bij het vieren van het 2e kampioensschap in 28 jaar kan heel Nederland zien dat het gewoon een schattig provincieclubje is. 200 man bij het stadion en 3000 in het centrum van Alkmaar (waarvan 20 % kinderen, 10% vrouwen en 40% mannen van boven de 40) is nou niet echt een fanatieke aanhang waar je u tegen zegt

Niets mis mee hoor maar doe je dan niet groter voor
Doe niet zo sneu man. Ajax is de grootste club omdat ze uit de grootste stad komen. Ze hebben dus van oorsprong meer mensen die affiniteit hebben met de club en zijn zodoende niet per se beter omdat de sportieve visie zo goed is maar omdat er op de lange termijn nou eenmaal kwantiteit is, meer zakelijk vermogen in de grote stad rondloopt, en er meer kansarme jongeren rondlopen die graag hun brood willen verdienen met iets anders dan hard werken. Dat er in een stad van 50000 inwoners geen 50000 maar 5000 mensen rondlopen om het kampioenschap te vieren is dan ook niet eens zo gek als je bedenkt dat er in amsterdam ook geen 700000 mensen op de been zijn.

En AZ kán zich meten met de top want ze zijn kampioen. Dat je geen topclub ent zegt niet dat je op zeker moment niet gewon beter kan zijn

En nu opflikkeren

[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 20-04-2009 09:58:52 ]
pi_68194874
Gefeliciteerd AZ.
pi_68194928
Felicidades.
pi_68195469
volgend jaar dus tegen real en consorten
  maandag 20 april 2009 @ 11:08:46 #8
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68196152
Wat liepen er gruwelijk veel lekkere (en geile) wijven rond op het Waagplein gisteren en wat werd het laat en wat een feest. En wie heeft mijn stem gevonden ergens, die is kwijt ?
pi_68196179
Ik kan het gewoon niet geloven.. nog steeds niet!!
Ondanks dat we vanochtend tot half 6 nog een feestje hebben gebouwd..
WE ZIJN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn opa was alleen maar niet voor AZ omdat ik dat wel was... Vorig jaar juni is hij naast de Hout begraven..
pi_68197585
quote:
AZ krijgt schaal pas na laatste wedstrijd

AZ moet nog drie weken wachten voordat het de kampioensschaal ter hemel mag reiken. De KNVB laat in een persverklaring weten dat de prijs pas na de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen aan de Alkmaarse kampioen wordt overhandigd.

Aanvoerder Stijn Schaars zal zodoende pas na de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen op 10 mei de schaal in ontvangst nemen. Aanvankelijk werd verwacht dat de KNVB hem voor het uitduel met Ajax van komende zondag aan AZ zou uitreiken.

De Alkmaarders kroonden zich zondagavond tot kampioen van de Eredivisie. Nadat AZ zijn eigen wedstrijd tegen Vitesse verloor, hielp PSV een handje door de enige overgebleven concurrent Ajax de nekslag toe te dienen (6-2).
  maandag 20 april 2009 @ 11:57:48 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_68197673
Niet in de ArenA dus...

Leuke kreet van Amstel
pi_68198002
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Vreemd, dan wordt volgende week een huldiging zonder schaal....

En krijgen ze hem in Amsterdam weer niet te zien !
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 20 april 2009 @ 12:15:07 #13
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68198282
Maar goed.

Om nog even te benadrukken dat AZ dus wél iets in Europa te zoeken heeft, i.t.t. Ajax en Feyenoord:
quote:
1. AC Milan 119.687
2. Chelsea 116.006
3. Liverpool 113.006
4. FC Barcelona 111.507
5. Arsenal 109.006
6. Sevilla 102.507
7. Olympique Lyon 99.380
8. Manchester United 97.006
9. Internazionale 96.687
10. Real Madrid 93.507
11. PSV 90.555
20. AZ 69.555
41. Ajax 51.555
75. Feyenoord 33.555
PSV is een subtopper. AZ een middenmoter in de laatte 5 jaar, statistisch gezien
pi_68198443
Psv is wel belangrijk geweest voor AZ dit seizoen. Daar begon het voor AZ en ze maakten het af voor AZ. Ik ga weer verder met nagenieten.

KAMPIOENEN
pi_68198556
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef wallofdolls het volgende:
Maar goed.

Om nog even te benadrukken dat AZ dus wél iets in Europa te zoeken heeft, i.t.t. Ajax en Feyenoord:
[..]

PSV is een subtopper. AZ een middenmoter in de laatte 5 jaar, statistisch gezien
Ga je ook nog toelichten waar die cijfers over gaan? Het aantal succes-supporters per club?
  maandag 20 april 2009 @ 12:22:51 #16
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68198572
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Genius-F het volgende:
Psv is wel belangrijk geweest voor AZ dit seizoen. Daar begon het voor AZ en ze maakten het af voor AZ.
Goedmakertje voor Didulica.
pi_68198707
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef lighted het volgende:

[..]

Ga je ook nog toelichten waar die cijfers over gaan? Het aantal succes-supporters per club?
Wat een frustratie
pi_68198770
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Wat een frustratie
Nee hoor
Eerder frustratie op stoer-doenerij over een nietszeggende tabel.
  maandag 20 april 2009 @ 12:37:29 #19
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68199085
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef lighted het volgende:

[..]

Nee hoor
Eerder frustratie op stoer-doenerij over een nietszeggende tabel.
Iedere leek herkent daar de UEFA coëfficiënten in .

Dat wil dus zeggen dat in de afgelopen jaren op basis van elke winstpartij of gelijkspel in Europa een bepaald aantal punten is toegekend. Deze lijst is een optelsom van die punten

Stoerdoenerij... dankzij AZ maakt Ajax nog kans op de voorrondes van de CL. Anders had dat niet eens gemogen, als Nederlandse clubs niet genoeg punten hadden verzameld.

AZ had in 2005 ná Chelsea en Liverpool de hoogste coëfficiënt van het jaar. Wat dus betekent dat ze in dat jaar zó veel wedstrijden hadden gewonnen dat zelfs de winnaar van de UEFA cup onder ze bleef qua winstpartijen

Kortom: AZ staat boven Ajax over 5 jaar gezien. Deal with it
pi_68199381
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Iedere leek herkent daar de UEFA coëfficiënten in .

Dat wil dus zeggen dat in de afgelopen jaren op basis van elke winstpartij of gelijkspel in Europa een bepaald aantal punten is toegekend. Deze lijst is een optelsom van die punten

Stoerdoenerij... dankzij AZ maakt Ajax nog kans op de voorrondes van de CL. Anders had dat niet eens gemogen, als Nederlandse clubs niet genoeg punten hadden verzameld.

AZ had in 2005 ná Chelsea en Liverpool de hoogste coëfficiënt van het jaar. Wat dus betekent dat ze in dat jaar zó veel wedstrijden hadden gewonnen dat zelfs de winnaar van de UEFA cup onder ze bleef qua winstpartijen

Kortom: AZ staat boven Ajax over 5 jaar gezien. Deal with it
Dan ben ik een nog ergere leek dan .
Maar waar slaat je ophemel toelichting op? Ik heb geen kritiek op de prestaties van AZ, ik heb kritiek op een tabel die gepost wordt waaruit ik niks kan opmaken. Moet ik nu AZ opeens heel dankbaar zijn ofzo? Was 2 jaar geleden nou al kampioen geworden, dan hadden we er nu nog meer profijt van? .
Wees Ajax, PSV en Feyenoord dankbaar dat door de historie van deze clubs Nederland nog uberhaupt op de Europese kaart staat. Want dat komt niet door de geweldige UEFA cup prestaties van AZ. Prima dat jullie ein-de-lijk eens kampioen zijn geworden, maar realiseer ook dat dit een begin is en dat dit over 5 jaar weer totaal anders kan zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 april 2009 @ 13:03:34 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68199802
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef wallofdolls het volgende:
Maar goed.

Om nog even te benadrukken dat AZ dus wél iets in Europa te zoeken heeft, i.t.t. Ajax en Feyenoord:
[..]

PSV is een subtopper. AZ een middenmoter in de laatte 5 jaar, statistisch gezien
Als het even meezit, dan komen ze in pot 2 te zitten .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68200312
Ooeh..Hopelijk haalt deze prijs, die ze nu eindelijk hebben, weer wat stress weg bij het team en kunnen ze weer lekker vrij voetballen niet meer choken in de toekomst. Ben benieuwd hoe ze dit volgend jaar gaan doorzetten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 20 april 2009 @ 13:18:45 #23
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68200353
Dáarom!

En dan zie ik ze de tweede ronde nog wel halen.

Alée, ManU - AZ 6-0, AZ ManU 0-4, maar dan worden t toch mooie gevechten met AS Roma en Rosenborg
pi_68200637
Ik welke pot in de CL komt AZ ongeveer?

2/3?
pi_68200739
De schaal zal pas tegen H'veen uitgerijkt worden.
Op aanvraag van AZ overigens...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 20 april 2009 @ 13:37:46 #26
36461 Joppy
geen colaboy
pi_68201025
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef wallofdolls het volgende:
Yeah. Sfeertje op dat waagplein hè.

Mijn teksten zijn niet verder gekomen dan wat de rest van de aanhang riep:

KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN.

NIETS IN AMSTERDAM OLÉ OLÉ, NIETS IN AMSTERDAM OLÉ OLÉ.

OOOOOOH AAAAAAHAHAA OOOHHHHOHHHOOOOOOOO
deze was ook wel aardig (sinterklaas melodietje)
De titel van t jaar, van t jaar, van t jaar
De titel van t jaar die gaat gewoon naar Alkmaar
De joden, de joden, de joden hebben niks
Behalve, behalve.....PANNEKOEKENMIX!!!!

Weliswaar weer een flauwe verwijzing naar Ajax, maar wel origineler dan het standaard 'helemaal niets in Amsterdam'
quote:
Doe niet zo sneu man. Ajax is de grootste club omdat ze uit de grootste stad komen. Ze hebben dus van oorsprong meer mensen die affiniteit hebben met de club en zijn zodoende niet per se beter omdat de sportieve visie zo goed is maar omdat er op de lange termijn nou eenmaal kwantiteit is, meer zakelijk vermogen in de grote stad rondloopt, en er meer kansarme jongeren rondlopen die graag hun brood willen verdienen met iets anders dan hard werken. Dat er in een stad van 50000 inwoners geen 50000 maar 5000 mensen rondlopen om het kampioenschap te vieren is dan ook niet eens zo gek als je bedenkt dat er in amsterdam ook geen 700000 mensen op de been zijn.

En AZ kán zich meten met de top want ze zijn kampioen. Dat je geen topclub ent zegt niet dat je op zeker moment niet gewon beter kan zijn

En nu opflikkeren
Bovendien, daar bij het stadion was niet eens een officiële huldiging, maar gewoon een spontane opkomst. En dan toch een paar duizend man op een parkeerplaats buiten de stad.
Let the beat control your body!
  maandag 20 april 2009 @ 14:17:31 #27
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2009 @ 14:34:11 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68202955
gisteren feest, zondag de huldiging en na de laatste wedstrijd de schaal 3 keer feest! Doen jullie goed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68205538
Gefeliciteerd AZ. Helemaal verdiend!
  maandag 20 april 2009 @ 16:10:52 #30
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68206194
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef fuckbuddy het volgende:
De schaal zal pas tegen H'veen uitgerijkt worden.
Op aanvraag van AZ overigens...
Dat is best waardeloos eigenlijk, een huldiging zonder schaal. Waarom in godsnaam?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68208470
quote:
Feestelijke huldiging AZ vroeger op de avond

ALKMAAR - Het kampioensteam van AZ wordt zondagavond tussen 19.15 en 20.15 uur gehuldigd op een podium in het Noordhollands Kanaal. De gemeente Alkmaar maakte dit tijdstip maandagmiddag bekend. Eerder was de huldiging om 20.00 uur gepland.

Het tijdschema is aangepast omdat de KNVB de kampioensschaal niet zondag in de Arena aan AZ uitreikt. Dit gebeurt op verzoek van AZ na de thuiswedstrijd tegen Heerenveen op zondag 10 mei.
De AZ-selectie reist zondag na afloop van de wedstrijd tegen Ajax direct af naar Alkmaar waar het team per boot naar het drijvende podium wordt gevaren. Hier wordt de selectie verwelkomd door burgemeester Piet Bruinooge. De gemeente verwacht dat zo'n 30.000 bezoekers langs de kades staan om het kampioensteam toe te juichen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68209812
Joh leuk voor die supporters die WEL naar die wedstrijd gaan
pi_68209940
Gefeliciteerd aan alle mensen die al langer dan 5 jaar supporter zijn.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68223426
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef _Mike_ het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die al langer dan 5 jaar supporter zijn.


Jullie mogen blij zijn dat Alves niet is gekomen als ik Scheringa zo weer hoor praten ( bij Pauw en Witteman ) over het teambelang en de salarisschalen en transferbedragen dat had helemaal niet gepast en met Alves was er alleen maar meer onrust gekomen.

Ook wel goed dat de schaal gewoon in Alkmaar wordt uitgereikt , aan de ene kant wel jammer voor de supporters die meegaan naar Amsterdam ( al hadden ze wellicht al verwacht hem zaterdag te krijgen ) het feestje duurt zo is langer en het kampioenschap kan niet meer worden afgepakt

p.s : Amstel
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:01 schreef venomsnake het volgende:
En hier heeft ie idd ook een punt
Al is het voor een club als Volendam iets moeilijker maar als daar ook geld zit kunnen ze ook een eind komen
pi_68224063
pi_68224119
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Interresant in speelronde 18 - 20 Heeft AZ het gat met twente en ajax geslagen
pi_68224360
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef Joppy het volgende:

[..]

deze was ook wel aardig (sinterklaas melodietje)
De titel van t jaar, van t jaar, van t jaar
De titel van t jaar die gaat gewoon naar Alkmaar
De joden, de joden, de joden hebben niks
Behalve, behalve.....PANNEKOEKENMIX!!!!

Weliswaar weer een flauwe verwijzing naar Ajax, maar wel origineler dan het standaard 'helemaal niets in Amsterdam'
[..]

Bovendien, daar bij het stadion was niet eens een officiële huldiging, maar gewoon een spontane opkomst. En dan toch een paar duizend man op een parkeerplaats buiten de stad.
Ik kan me toch niet inhouden . Jullie willen uit alles laten blijken dat jullie groter/ beter en weet ik nog wel wat niet meer zijn dan de huidige top 3 (zie tabel vorige pagina). Maar wat blijkt als er dingen worden gezegt als supporters telt het niet wat jullie zijn veel groter. Sja jongens.... En trouwens er wonen ook gaan 7 miljoen man in Amsterdam .
pi_68225628
Nog gefeliciteerd met het terechte kampioenshap.

Zal wel een zware CL-poule worden volgend jaar, denk ik zo.
  dinsdag 21 april 2009 @ 01:20:57 #39
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68225805
Dat aantal goals van Kees Kist man, wtf.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68226182
Ik moet het toch ook even kwijt, dat ik zooo blij ben!!! Kampiooooeeeeeenen!
pi_68227291
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]



Jullie mogen blij zijn dat Alves niet is gekomen als ik Scheringa zo weer hoor praten ( bij Pauw en Witteman ) over het teambelang en de salarisschalen en transferbedragen dat had helemaal niet gepast en met Alves was er alleen maar meer onrust gekomen.

Ook wel goed dat de schaal gewoon in Alkmaar wordt uitgereikt , aan de ene kant wel jammer voor de supporters die meegaan naar Amsterdam ( al hadden ze wellicht al verwacht hem zaterdag te krijgen ) het feestje duurt zo is langer en het kampioenschap kan niet meer worden afgepakt

p.s : Amstel
[..]

En hier heeft ie idd ook een punt
Al is het voor een club als Volendam iets moeilijker maar als daar ook geld zit kunnen ze ook een eind komen
Ja ik ben echt blij dat Alves niet naar AZ is gekomen, aangezien hij zo goed presteert in Engeland. Ik denk dat ik eerder blij ben dat Koef naar PSV is gegaan .

Wat een dooie sfeer in dit topic van de kampioen of zijn jullie nog aan het feest vieren?
pi_68228441
quote:
De eredivisietrainers zijn unaniem in hun oordeel over de titel van AZ.

Marco van Basten (Ajax): "Ik feliciteer AZ van harte. De club heeft een goed seizoen gedraaid en is de terechte kampioen. Op de titel is niets af te dingen. AZ heeft dit seizoen vooral het vermogen gehad om op cruciale momenten niet kwetsbaar te zijn."

Steve McClaren (FC Twente): "AZ is het beste team van de eredivisie, als je kampioen wordt, ben je beste, zo simpel is dat. Ze hebben veel punten gehaald en heel belangrijk: maar heel weinig goals tegen gekregen. Dat is het fundament van het succes van dit AZ. Je hebt een goede organisatie en veel discipline nodig om dit te bereiken. Ik bewonder Van Gaal, vorig seizoen was het moeilijk voor hem, heb ik gehoord. De eerste twee wedstrijden van dit seizoen verloor AZ ook nog eens. De druk moet enorm zijn geweest. Maar daarna heeft AZ niets meer verloren. Ik heb maar een woord voor deze prestatie: incredible."

Dwight Lodeweges (PSV): "Het mooie van dit kampioenschap is dat het bestuur achter de trainer is blijven staan in de periode dat het niet goed ging. Je ziet waar dat toe kan leiden."

Ron Jans (FC Groningen): "Het bijzondere van AZ vind ik de enorme veerkracht. Stel je maar eens voor: ze verspeelden op het laatste moment de landstitel, werden daarna in een heel slecht seizoen elfde, hadden dat gedoe met Van Gaal die opstapte maar toch bleef, en ze verloren vervolgens in het nieuwe seizoen ook nog eens de eerste twee wedstrijden. Dan moet je heel veel veerkracht hebben. AZ is een topclub in ontwikkeling. Kijk ook maar naar de trainingsaccommodatie, de organisatie en de mensen. Het is een ijzersterk geheel. Daarom zal AZ de komende jaren in één adem met PSV en Ajax worden genoemd."

Trond Sollied (Heerenveen): "Al voor het seizoen had ik gezegd dat AZ kampioen zou worden. Met zó veel talent in de ploeg kan het niet twee keer misgaan. Ik denk wel dat het een voordeel voor ze is geweest dat ze geen Europees voetbal hoefden te spelen. Nu is het voor de club te hopen dat ze niet verzwakt raken doordat te veel spelers vertrekken."

Gert Heerkes (Heracles): "De titel komt bij de ploeg die hem verdiend heeft. AZ heeft zich dit seizoen als meest stabiele ploeg gepresenteerd. Zelden heeft de ploeg een dipje gekend. Het is verdedigend en aanvallend de beste ploeg. Lange tijd leek het elftal te leunen op keeper Sergio Romero en topscorer Mounir El Hamdaoui, maar de hele ploeg heeft zich daaraan opgetrokken."

Frans Adelaar (Volendam): "AZ is absoluut de terechte kampioen. Ze spelen zakelijk, tactisch gedisciplineerd. Het is een uitgebalanceerd elftal, met een aantal zeer creatieve jongens."
Pff, voel me vandaag weer eindeljk normaal
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68231526
Ik voelde me zaterdag behoorlijk beroerd, maar de zondag maakte een hoop weer goed. Ik heb net alles een beetje terug gelezen en daar past maar 1 reactie bij:

Zelf vind ik dat leedvermaak mooi vermaak is. En dat er dan zaterdagavond mensen in de AZ-topics komen om eventjes te lachen moet dan ook kunnen vind ik. Opvallend is echter dat ik dan vooral figuren zie die in hun eigen clubtopics niets kunnen hebben. En dan ook nog iets durven te zeggen over de triestheid van AZ

Maar goed, het leven gaat verder, alleen is het wel apart als zondagavond de huldiging is. Had daar dan ook mee gewacht tot na Heerenveen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:32:38 #44
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68232009
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:00 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Ik kan me toch niet inhouden . Jullie willen uit alles laten blijken dat jullie groter/ beter en weet ik nog wel wat niet meer zijn dan de huidige top 3 (zie tabel vorige pagina). Maar wat blijkt als er dingen worden gezegt als supporters telt het niet wat jullie zijn veel groter. Sja jongens.... En trouwens er wonen ook gaan 7 miljoen man in Amsterdam .
Jongenn, wij zijn er gewoon trots op dat we alle teams die normaal gesproken kampioen zijn dit jaar voor zijn gebleven. Daar hoort gewoon een lange neus bij omdat die teams altijd roepen dat ze wel even kampioen gaan worden of minimaal voor het kampioenschap gaan. Als die voorbarigheid dan wordt afgestraft mogen wij plotseling niet er in wrijven dat het ze niet gelukt is?

En een zeven met vijf nullen is nog altijd zevenhonderdduizend
pi_68233589
Wat een onbeschrijfbaar gevoel. Als kleine jongen al met mijn vader meegegaan naar AZ. Vele jaren Eerste Divisie, met mijn broer en een vast groepje naar menig uitwedstrijd. De club langzaam naar de klote zien gaan en vervolgens langzaam opgebouwd zien worden. Kampioenschappen in de Eerste Divisie waren al geweldige belevenissen, meedraaien in de Eredivisie de volgende. Europees voetbal halen leek ultiem.

Pas toen ook daar resultaten werden geboekt het geloof gekregen dat hier iets heel moois ontstond. Toch dacht ik dat er een kampioenschap nooit in zou zitten, zeker na het drama van 2 jaar terug.
Ik ga nu niet elke wedstrijd heen, maar de liefde voor de club is er niet minder om geworden. Zodra mijn zonen oud genoeg zijn, hoop ik ze wat van dit gevoel mee te geven.

Gisteren alles maar dan ook alles nagekeken/gelezen omtrent het kampioenschap, vandaag de felicitaties op het werk. Onwerkelijk, gaat nog wel ff duren hoop ik !

Toch nog wel een beetje beschrijfbaar gevoel dus
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:22:19 #46
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 12:24:22 #47
138438 crew  Pizzakoppo
pi_68233812
JEAAAAAAAAH WE ZIJN KAMPIEON
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:27:17 #48
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68233897
Ik heb alleen nog niet het lef gehad om hier in Amsterdam met mn AZ-shirt door het park te lopen. Je weet nooit wat voor zieke 'Ajax-supporters' er rondlopen die de humor daar niet zo van inzien
pi_68234105
Gefeliciteerd jongens, dat er maar weer 28 jaar voorbij mag gaan voordat jullie de schaal weer omhoog mogen houden!
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68234376
Wat Gatalin zegt;

Het is vreemd dat er nu infeite 2x niets gedaan wordt, dan bedoel ik.
De uitreiking van de schaal na H'veen en de huldiging zondag...

Dan heb je infeite 3x je fans op de been..



[ Bericht 29% gewijzigd door fuckbuddy op 21-04-2009 13:09:17 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68234491
Dirk Scheringa is rijk, maar een schaal reik je uit. Dacht dat het eerst een typfoutje was wegens dronkenschap maar je schrijft het structureel fout..

/spellingnazi.
pi_68234513
Aangezien nu alle druk weg is, zie ik geen enkele reden om aanstaande zondag die amsterdammertjes eens even flink op te rollen. Dat is AZ wel moreel verplicht aan PSV, dacht ik zo
pi_68234676
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Aangezien nu alle druk weg is, zie ik geen enkele reden om aanstaande zondag die amsterdammertjes eens even flink op te rollen. Dat is AZ wel moreel verplicht aan PSV, dacht ik zo


Kijken of je me zondag kan quoten
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:58:18 #54
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68234725
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Aangezien nu alle druk weg is, zie ik geen enkele reden om aanstaande zondag die amsterdammertjes eens even flink op te rollen. Dat is AZ wel moreel verplicht aan PSV, dacht ik zo
Je bedoelt dat we ze niet gaan oprollen?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68235072
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:56 schreef lighted het volgende:

[..]



Kijken of je me zondag kan quoten

pi_68235143
Check die selectie een in de posting van Lighted.

Koenders, Waterman, Donk, Opdam, Vormer. pfffff das lang geleden zeg....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:30:26 #57
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68235696
Opdam!
Doodzonde dat ie er niet bij heeft kunnen zijn nu, net te vroeg opgestapt. En dat na 12 dienstjaren, te lullig eigenlijk.

Die pot tegen Ajax vind ik trouwens de beste wedstrijd van het seizoen, 100% dominantie en die goal van Ari ook! Plus, dat gekut in de sneeuw tegen het einde was om je stuk te lachen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68237060
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Kriegel het volgende:
Plus, dat gekut in de sneeuw tegen het einde was om je stuk te lachen.
En dan na de 2-0 alsnog je sjaal, muts, handschoenen en jas uit/af doen omdat je het zo verschrikkelijk warm hebt van het springen, schreeuwen, zingen etc
pi_68237103
Nou Lieverd, mijn poten waren bevroren. Heb niets uitgedaan en dook alleen maar verder weg in mijn kleding.
Amstel lite werd een bak koffie!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68237569
Harder je best doen schat!
pi_68238436
quote:
Jaliens: "Dit smaakt heel, heel zoet"

Twee dagen na het behalen van de landstitel betrad de AZ-selectie dinsdag het trainingsveld weer. In de stralende lentezon liepen de spelers van de kersverse landskampioen hun eerste rondjes na paar dagen flink feesten.

Nee, beseffen doet hij nog niet wat AZ gepresteerd heeft. "Dat komt deze zomer wel tijdens de vakantie", zegt reserveaanvoerder Kew Jaliens in gesprek met VoetbalPrimeur. "Als je dan eens terugkijkt op het seizoen, dan zal wel doordringen wat voor een unieke prestatie we hier geleverd hebben. We zitten nu allemaal nog een beetje in een roes."

De afgelopen dagen was het dan ook een drukte van belang voor de AZ-spelers. De interviewaanvragen stroomden binnen, evenals de champagne. "We hebben wel een paar glaasjes gedronken", glimlacht Jaliens. "Het was druk, maar wel positief druk."

Twee jaar terug, de eerste keer dat de Alkmaarders dicht bij de tweede landstitel waren, was hij er ook bij. Het debacle van Kralingen maakte Jaliens van begin tot eind mee. Wat toen niet lukte, ging zondag wél goed. Hoewel AZ – net als op bezoek bij Excelsior – het zaterdagavond tegen Vitesse zelf niet afmaakte, werd het de helpende hand geboden door PSV. De titel is er niet minder welkom om.

"Dit smaakt heel, heel zoet", zegt Jaliens met een grote grijns. "Zéker na vorig seizoen, waarin eigenlijk alles tegenzat." In datzelfde mislukte seizoen – AZ eindigde op een teleurstellende elfde plaats in de Eredivisie – zag Jaliens wél de eerste tekenen van een mooie toekomst ontstaan. Na de terugkeer van Stijn Schaars, Maarten Martens en David Mendes da Silva, zij kampten allen met blessures, gingen de koppen volgens Jaliens weer de goede kant op.

"Je zag meteen dat iedereen scherper werd. Ook al speelden we nergens meer om, ik merkte op de trainingen al dat er een ommekeer aan zat te komen. Er werd zó fel getraind."

Ook dinsdag bleek de wil om te winnen groter dan de vermoeidheid van de afgelopen dagen. In het DSB Stadion, de club trainde 'binnen' omdat het trainingsveld opnieuw ingezaaid wordt, gaf niemand van de basisspelers zich tijdens het partijspel gewonnen. Na een goede anderhalf uur in het stralende lentezonnetje vond trainer Louis van Gaal het mooi geweest. "Het bier is er weer uit", besloot de AZ-trainer de training.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68238527
quote:
El Hamdaoui moet twee duels toekijken
Mounir El Hamdaoui moet de komende twee wedstrijden van AZ vanaf de tribune bekijken. De aanvaller hoorde dinsdag de aanklager van de KNVB drie duels schorsing eisen, waarvan één verantwoordelijk, meldt De Telegraaf.


De topscorer van de Eredivisie is inmiddels akkoord gegaan met het strafvoorstel. El Hamdaoui moet boeten voor een tik die hij uitdeelde aan Kees Kwakman in het uitduel met NAC Breda (0-1). Het incident werd niet opgemerkt door arbiter Ruud Bossen, de tv-beelden brachten de aanklager echter uitkomst.

Door de schorsing moet El Hamdaoui de uitduels met Ajax en FC Twente aan zich voorbij laten gaan. Tijdens de laatste wedstrijd van dit seizoen, AZ neemt het dan in eigen huis op tegen sc Heerenveen, is El Hamdaoui wel weer van de partij. Na afloop van dit duel zullen de Alkmaarders tevens de kampioensschaal in handen gedrukt krijgen
Verantwoordelijke straf, jaja........
Wat een sukkels


Dus niet tegen Ajax en FC Twente..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68238597
Schandalig, hadden er echt 5 moeten zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68238652
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef MaxC het volgende:
Schandalig, hadden er echt 5 moeten zijn
Minimaal 10!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:16:22 #65
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68239140
Twintig!

Kom op man, voor een tikkie.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68239566
Ik lees net dat de trein uit Amsterdam om half 7 terug zal zijn. Dan ben je dus de lul met de huldiging denk ik dan. Kan me niet voorstellen dat er in Alkmaar rekening gehouden worden met de supporters die uit Amsterdam moeten komen....

Gatalin?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68239693
Ik heb gehoord dat ze gaan kijken of ze misschien ruimte vooraan kunnen vrij houden voor de combigangers, zou wel mooi zijn, want het is natuurlijk wel zuur als je de moeite neemt om AZ te steunen je als dank achteraan mag aansluiten.

Sowieso belachelijk dat het feest zondag is, ik had het liever allemaal 10 mei gehad.
pi_68240345
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb gehoord dat ze gaan kijken of ze misschien ruimte vooraan kunnen vrij houden voor de combigangers, zou wel mooi zijn, want het is natuurlijk wel zuur als je de moeite neemt om AZ te steunen je als dank achteraan mag aansluiten.

Sowieso belachelijk dat het feest zondag is, ik had het liever allemaal 10 mei gehad.
Alsof de scherpte er dan nog is na 3 weken
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68240656
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Alsof de scherpte er dan nog is na 3 weken
Scherpte voor wat? Het is een feest...
pi_68240885
Qua fans die nog moeten opdagen, als het vers is dan is het top. Als je al 3 weken kampioen bent dan kan je natuurlijk wel het risico lopen dat er toch wat minder fans opaf komen, want die staan zondag al te zuipen en zullen met echte uitreiking misschien zeggen van leuk zo, maar afgelopen zondag was het al raak, deze zondag weer....

Snap je
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68241138
Nee. Ik zie niet in waarom mensen aanstaande zondag wel de moeite zouden willen nemen, maar dat 2 weken daarna niet meer zouden doen. Tevens heb je 10 mei ruim 16.000 mensen waarvan een behoorlijk deel niet uit de stad zelf komt. Die zijn dan al in Alkmaar, dus is de drempel om daarna nog even de huldiging mee te pakken veel kleiner dan zondag als ze de hele dag thuis zitten met een potje bier in de tuin.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:03 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68241158
Achman de combinatie Ari / Dembele loopt als een trein
Confidence through competence
pi_68241810
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Achman de combinatie Ari / Dembele loopt als een trein
Allemaal leuk en aardig, maar jij weet ook wel wie er, ondanks alles, een streepje voor heeft bij Louis...
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:42:49 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68242180
Ik denk niet dat ZELFS Van Gaal Dembele met Pelle wil combineren

Je hebt een killer nodig, en bij gebrek aan beters is dat Ari
Confidence through competence
pi_68243083
Ari scoord wel tegen Ajax. Pak de laatste wedstrijden er maar eens bij
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:12:20 #77
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68243188
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar jij weet ook wel wie er, ondanks alles, een streepje voor heeft bij Louis...
[ afbeelding ]
Pelle's rechtervoet ziet er niet echt lekker uit. Hij had hierna een blessure volgens mij.
Confidence through competence
pi_68245426
Moreno heeft bijgetekend en heeft een contract tot 2014!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:25:18 #79
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68245487
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Ari scoord wel tegen Ajax. Pak de laatste wedstrijden er maar eens bij
Ik ken er wel meer die tegen Ajax scoren .
pi_68245682
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik ken er wel meer die tegen Ajax scoren .
Zo'n beetje de hele eredivisie weet al jaren te scoren tegen Ajax. Ajax krijgt zo'n beetje 1,5 goal per wedstrijd tegen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:20:33 #81
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68247527
Ik had nog een leuk voorvalletje in Laren zaterdagmiddag.

Ik liep met mn vriendin in de AH. Ik zou naar alkmaar gaan om de wedstrijd te kijken. Roept ze door de winkel: "MAARJA, JIJ GAAT MIJ VERLATEN VOOR DAT DOMME VOETBAL VANAVOND". Kijkt er een negroïde man een beetje bozig naar ons. Dus zij wordt paars en zegt: "shit, die kom ik hier altijd tegen. Patrick Kluivert". Ik denk WTF, echt niet, dan herkende ik m wel. Liepen we door die winkel, liep daar inderdaad ook Patrick Kluivert.

pi_68247935
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Moreno heeft bijgetekend en heeft een contract tot 2014!
Dat zijn de mooie berichten

Dit weekend weer mooi weer, dus qua huldiging kan je 's middags mooi alvast in het zonnetje bier drinken.
pi_68249026
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:20 schreef wallofdolls het volgende:
Ik had nog een leuk voorvalletje in Laren zaterdagmiddag.

Ik liep met mn vriendin in de AH. Ik zou naar alkmaar gaan om de wedstrijd te kijken. Roept ze door de winkel: "MAARJA, JIJ GAAT MIJ VERLATEN VOOR DAT DOMME VOETBAL VANAVOND". Kijkt er een negroïde man een beetje bozig naar ons. Dus zij wordt paars en zegt: "shit, die kom ik hier altijd tegen. Patrick Kluivert". Ik denk WTF, echt niet, dan herkende ik m wel. Liepen we door die winkel, liep daar inderdaad ook Patrick Kluivert.

Wat zei je, wanneer gaat Pelle nou eindelijk wel eens een hattrick maken?

iets anders..
quote:
De Kampioenen: boek over het AZ van 2008/2009

Deze vrijdag verschijnt het eerste boek over het kampioensjaar 2008/2009. Oud AZ'ers Rijnsoever en Arntz nemen de eerste exemplaren in ontvangst bij de Alkmaarse boekhandel Feijn. Aansluitend is er de mogelijk voor signeren. De toegang is gratis.

AZ-watcher André Naber heeft afgelopen seizoen met veel plezier de ontwikkelingen in het Victorie-stadion gevolgd. Zijn originele kijk op het kampioensjaar is te lezen in het AZ-boek ‘De kampioenen’. Vrijdag 24 april reikt André Naber het eerste exemplaar uit aan, oud internationals en oud eerste elftal spelers van AZ, Henk van Rijnsoever en Peter Arntz. De presentatie bij boekhandel Feijn begint om 12.00 uur.

De Alkmaarse journalist André Naber gaf het afgelopen seizoen zijn ongezouten mening in Polder Express. Deze stukken en meer zijn te lezen in ‘De Kampioenen’. Het is een onmisbaar boek voor iedere AZ-liefhebber. Hierin fraaie analyses, prikkelende stellingen en mooie terugblikken op het seizoen 2008/2009. Uiteraard komen de spelers van het kampioenselftal ruim aanbod. Ook lees je Naber’s scherpe antwoorden op vragen als: Is Nick van der Velden het grootste talent van AZ? Is het middenveld het sterkste deel van de kampioensploeg? Hoe denkt Van Gaal over seks voor de wedstrijd? En is Graziano Pellè alleen een bewegende lantaarnpaal en slechts geschikt voor putjesvoetbal? Ook geeft Naber advies aan Van Gaal, Gerbrands en Scheringa.

De feestelijke middag is vrij toegankelijk. Het AZ-boek ‘De Kampioenen’ kost ¤9.95 en is vanaf vrijdagmiddag in Alkmaar verkrijgbaar bij boekhandel Feijn (Laat 47).
Een 10tje, ik zeg halen en in de kast zetten en meenemen op de eerst volgende vakantie. Komt altijd van pas zoiets!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68249137
quote:
Moreno tekent bij tot 2014

ALKMAAR- AZ heeft het contract van Héctor Moreno (21) opengebroken en verlengd tot 30 juni 2014. De oude verbintenis van de Mexicaanse verdediger liep tot de zomer van 2012. Brands: “We zijn heel blij met hem.”

“Dit is heel mooi”, zei Moreno na het zetten van zijn handtekening. “Ik heb het gevoel dat ik nu met AZ aan de start sta van mooie jaren. AZ is gegroeid in Nederland en hopelijk lukt ons dat ook in Europa. Spelen in de Champions League, daar heb ik altijd van gedroomd. In Mexico keek ik altijd naar die competitie.”

Op 13 december liep Moreno in het uitduel met Feyenoord een gebroken middenvoetsbeetje in zijn rechtervoet op. Inmiddels heeft hij weer wedstrijdritme opgedaan bij Jong AZ. “Ik doe elke dag mijn best om dit seizoen nog in actie te kunnen komen. Ik wil graag, maar het is aan de trainer.”

Nieuwe bondscoach
Onlangs werd Sven-Göran Eriksson ontslagen als bondscoach van Mexico. “Zijn opvolger, Javier Aguirre, heb ik nog nooit ontmoet. Hopelijk komt hij een keer in Alkmaar kijken. Maar eerst moet ik weer helemaal wedstrijdfit zijn.”

Brands: ‘Zelfverzekerd’
Moreno kwam in de winterstop van vorig seizoen over van het Mexicaanse UNAM Pumas. “Hij heeft zich sindsdien snel in de ploeg gespeeld”, zegt Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “Het is een prima jongen. Hij speelt heel zelfverzekerd en heeft zich goed aangepast. We hebben het gevoel dat hij hier al jaren speelt.”

Brands: “Tijdens het scouten viel ons al op hoeveel rust hij in zijn spel heeft. Dat heeft hij alleen nog maar uitgebouwd. Héctor kan uitgroeien tot een topverdediger. We zijn heel blij met hem.”
Klik HIER voor een AZ.TV link
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68251573
Nu word ik net gebeld door een maat van me en die zegt dat er dit weekend niets gebeurd in Alkmaar.
Alleen de 10e...

Ben ik nou gek?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68253991
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Nu word ik net gebeld door een maat van me en die zegt dat er dit weekend niets gebeurd in Alkmaar.
Alleen de 10e...

Ben ik nou gek?!
Anders feestje bij Fuckbuddy thuis
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:12:07 #87
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68254069
Het staat nog altijd zo op de site :
quote:
AZ ontvangt schaal tegen sc Heerenveen
20 april 2009

ALKMAAR- AZ ontvangt de kampioensschaal op 10 mei na afloop van het thuisduel met sc Heerenveen. Daarmee heeft de KNVB het verzoek van AZ ingewilligd om de schaal niet aanstaande zondag uit te reiken na afloop van Ajax – AZ.



“We hebben dit verzoek ingediend omdat we de uitreiking van de schaal graag met onze eigen supporters willen vieren in het DSB Stadion”, verklaart Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands. “We zijn heel blij dat de KNVB met ons verzoek instemt. Het nadeel is dat we de schaal daardoor nog niet hebben tijdens de huldiging in het centrum van Alkmaar, maar dat is een afweging.”



Huldiging in centrum Alkmaar
De huldiging van AZ in het centrum van Alkmaar vindt zondagavond 26 april plaats op het Noordhollands Kanaal in Alkmaar. Burgemeester Piet Bruinooge ontvangt de spelers, de coach en de clubleiding van AZ op een groot platform in het Noordhollands Kanaal en zal hen feestelijk huldigen voor het behalen van de landstitel. Direct na afloop van de wedstrijd Ajax – AZ rijden de spelers zondag naar Alkmaar waar ze aan boord gaan van een boot die hen naar het centrum van Alkmaar vaart.
pi_68259989
Duidelijk!

Dus zondag weeeeeer naar het Waaghplein.
Zonnetje en een biertje, relaxed!
quote:
Zaakwaarnemer Dembélé geeft Italiaanse interesse toe

De toekomst van Moussa Dembélé is nog ongewis. De aanvaller maakt een sterk seizoen door bij de kerverse landskampioen AZ, wat ook de Europese (top)clubs niet onopgemerkt is gebleven. Internazionale en Juventus azen op de handtekening van de gewilde Belg.

Dembélé had een belangrijk aandeel in het recente succes van de club uit de kaasstad. De begaafde linkspoot heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2011, maar gaf eerder aan na te denken over een nieuwe verbintenis. Er liggen echter kapers op de kust, waaronder de Italiaanse grootmachten Inter en Juventus.

"Ja we hebben contact gehad met deze clubs die geïnteresseerd in Dembélé ", vertelt zaakwaarnemer Luca Pelizzon tegen FcInterNews. "Het is niet aan mij om een prijs vast te stellen, maar het is mogelijk dat hij naar Italië, Spanje of Engeland vertrekt."'

De belangenbehartiger vervolgt dat Dembélé zijn trainer veel dankbaar is. "Hij won de landstitel en droomt ervan om te spelen in de Champions League. Hij is flink gegroeid onder Louis van Gaal en heelft veel waardering voor hem."

soccernews.nl


[ Bericht 86% gewijzigd door fuckbuddy op 22-04-2009 07:26:39 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68264500
quote:
De Zeeuw: 'Een club als HSV blijft interessant'


Hamburger SV is nog steeds een van de kandidaten om Demy de Zeeuw deze zomer van landskampioen AZ over te nemen. Vorig jaar was de middenvelder, die bezig is aan zijn vierde seizoen in Alkmaarse dienst, dicht bij een overgang naar de Duitse grootmacht.

'Ik weet dat ze nog steeds belangstelling hebben', zegt De Zeeuw tegen Voetbal International. 'Een club van dat kaliber blijft interessant. Europees voetbal is voor mij wel een voorwaarde. Maar dat hoeft niet per se de Champions League te zijn.'

Trainer Louis van Gaal maakte vorige week een opmerking waaruit bleek dat hij ernstig rekening houdt met het vertrek van De Zeeuw. De verbintenis van de international loopt nog tot medio 2011, maar hij heeft een nieuwe aanbieding naast zich neergelegd.

De Zeeuw: 'Het is een goede zaak dat AZ in een vroeg stadium contracten wil openbreken en verlengen. Ik heb dat zelf al twee keer gedaan. Maar ik hoop dan ook dat ze mijn standpunt respecteren.'

Ondanks de balngstelling van HSV is een zomertransfer voor De Zeeuw bij AZ niet vanzelfsprekend. 'Nu ik heb besloten niet bij te tekenen, gaat iedereen maar gemakshalve ervan uit dat ik komende zomer vertrek. Er spelen op dit moment wel wat dingetjes. Maar als er niets gebeurt, dan blijf ik gewoon bij AZ', aldus de Oranje-international.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68265413
Dag kampioenselftal?
Volgend jaar maar weer meedoen om het linkerrijtje!?:D
pi_68265781
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef lighted het volgende:
Dag kampioenselftal?
Volgend jaar maar weer meedoen om het linkerrijtje!?:D
Je bent lekker duidelijk....
Meedoen om het linkerrijtje, kampioenselftal.........
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68266020
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Je bent lekker duidelijk....
Meedoen om het linkerrijtje, kampioenselftal.........
Dat jij het niet begrijpt
Ik zal het voor je uitleggen, kan je namelijk niks aan doen:
Het elftal wat kampioen is geworden, noem je een kampioenselftal. Het kan dus zijn dat er spelers van het kampioenselftal weggaan en daardoor de prestaties minder zullen worden. Als je kijkt naar vorig seizoen toen ze ook een paar belangrijke spelers misten en het niet bepaald goed liep..
Snap je het nu?
pi_68267202
Natuurlijk kan dat. In het voetbal kan het tij in no-time keren.

Even goed koopt men in de zomer heel dit team weg en worden ze volgend jaar 13de. Maar evenwel prolongeert AZ volgend jaar de titel.

Je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik zou tegen de AZ-fans zeggen: geniet hier met volle teugen van. Het is een dik verdiend succes en wees vooral trots en blij.
pi_68267367
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef LF_op_Bali het volgende:
Natuurlijk kan dat. In het voetbal kan het tij in no-time keren.

Even goed koopt men in de zomer heel dit team weg en worden ze volgend jaar 13de. Maar evenwel prolongeert AZ volgend jaar de titel.

Je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik zou tegen de AZ-fans zeggen: geniet hier met volle teugen van. Het is een dik verdiend succes en wees vooral trots en blij.
Eigenlijk hoop ik het ook wel als Ajax supporter, dat het elftal van AZ bij elkaar blijft. Het is goed voor de strijd/concurrentie, voor het Nederlandse voetbal.
pi_68267811
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat jij het niet begrijpt
Ik zal het voor je uitleggen, kan je namelijk niks aan doen:
Het elftal wat kampioen is geworden, noem je een kampioenselftal. Het kan dus zijn dat er spelers van het kampioenselftal weggaan en daardoor de prestaties minder zullen worden. Als je kijkt naar vorig seizoen toen ze ook een paar belangrijke spelers misten en het niet bepaald goed liep..
Snap je het nu?
Het linkerrijtje zijn de eerste negen
pi_68267996
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Het linkerrijtje zijn de eerste negen
Joh echt?
11 AZ 34 11 10 13 43
Vandaar, weer meedoen om het linkerrijtje.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:05:41 #97
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68268308
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat jij het niet begrijpt
Ik zal het voor je uitleggen, kan je namelijk niks aan doen:
Het elftal wat kampioen is geworden, noem je een kampioenselftal. Het kan dus zijn dat er spelers van het kampioenselftal weggaan en daardoor de prestaties minder zullen worden. Als je kijkt naar vorig seizoen toen ze ook een paar belangrijke spelers misten en het niet bepaald goed liep..
Snap je het nu?
Als je goed had opgelet wist je dat Louis al gezegd heeft dat er minimaal éven goede of betere spelers terugkomen voor de eventuele verkopen.

Aangezien Schaars, Martens en Mendes da Silva en de centrumverdedigrs niet in concrete belangstelling staan blijft de basis intact, waardoor het alleen maar beter kan worden
pi_68268354
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef lighted het volgende:

[..]

Joh echt?
11 AZ 34 11 10 13 43
Vandaar, weer meedoen om het linkerrijtje.
Je formulering is kut en ik denk dat je de enige bent die echt in een deuk ligt. Volgende keer beter.
pi_68268376
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:05 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als je goed had opgelet wist je dat Louis al gezegd heeft dat er minimaal éven goede of betere spelers terugkomen voor de eventuele verkopen.

Als je goed had opgelet dan wist je dat beloftes niks voorstellen in het voetbal. Oók bij AZ.
pi_68268419
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Je formulering is kut en ik denk dat je de enige bent die echt in een deuk ligt. Volgende keer beter.
We zullen zien .
  woensdag 22 april 2009 @ 13:12:35 #101
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68268505
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef lighted het volgende:

[..]

Joh echt?
11 AZ 34 11 10 13 43
Vandaar, weer meedoen om het linkerrijtje.
Tyf op Ga toch fietsen met dat vorige seizoen man

5
3
2
3
11
1

Az is in de afgelopen jaren gewoon gegroeid tot een subtopper (niveau Heerenveen, Twente, Groningen). Vorig jaar liepen er gewoon te veel luie Antillianen rond, die fout wordt nooit meer gemaakt. Dus je kunt concluderen dat ze gewoon structureel voor die 5e plaats gaan de komende jaren.

Voor het geval je dat nog niet snapte: het vorige seizoen kwam dus ook voort uit de instelling van onze tropische landgenoten en niet per se door het gemis van 3 van de 4 essentiële middenvelders.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:13:44 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68268536
Zulke supporters zijn te dom om in te zien dat een club als AZ probeert met consistent beleid te bouwen aan consistente resultaten aan de top. In de laatste jaren heeft AZ continu in de top 5 meegedraaid, goed voor Europees voetbal, en Europees uitstekend gepresteerd. Alleen het vorige jaar was een off-jaar.

AZ hoeft niet elk jaar kampioen te worden, maar het doel is door consistent in de top mee te draaien wel elk jaar kanshebber te zijn. Dát is langetermijn denken.

'Supporters' van andere clubs begrijpen dat ook wel, maar doen alsof ze niet snappen waar AZ mee bezig is. Afgunst, heet dat.
Confidence through competence
  woensdag 22 april 2009 @ 13:15:09 #103
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68268571
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef lighted het volgende:

[..]

Als je goed had opgelet dan wist je dat beloftes niks voorstellen in het voetbal. Oók bij AZ.
Blijkbaar wel. AZ zou voor dit seizoen een goed team opzetten op basis van het bestaande potentieel, zonder rotte appels én zonder naar de knip te grijpen. Ergens is ze dat aardig gelukt.
pi_68268576
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Tyf op Ga toch fietsen met dat vorige seizoen man

5
3
2
3
11
1

Az is in de afgelopen jaren gewoon gegroeid tot een subtopper (niveau Heerenveen, Twente, Groningen). Vorig jaar liepen er gewoon te veel luie Antillianen rond, die fout wordt nooit meer gemaakt. Dus je kunt concluderen dat ze gewoon structureel voor die 5e plaats gaan de komende jaren.

Voor het geval je dat nog niet snapte: het vorige seizoen kwam dus ook voort uit de instelling van onze tropische landgenoten en niet per se door het gemis van 3 van de 4 essentiële middenvelders.
Aha. En het seizoen daarvoor werd je 3e door de aanwezigheid van jullie tropische landgenoten?
Willem2 en Roda dachten volgens mij ook structureel aan te kunnen sluiten .
  woensdag 22 april 2009 @ 13:17:19 #105
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68268627
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef lighted het volgende:

[..]

Aha. En het seizoen daarvoor werd je 3e door de aanwezigheid van jullie tropische landgenoten?
Willem2 en Roda dachten volgens mij ook structureel aan te kunnen sluiten .
Zijn die landskampioen geworden? Zijn die zo ver gekomen in Europa? Hadden die zo'n rust in het management team? Zijn die 5 van de laatste 6 jaar in de top 5 geëindigd?

Afgunst. Makkelijk he, supporter van Ajax worden, een gevestigde naam uit het verleden zodat je altijd iets hebt om op terug te vallen.
Confidence through competence
pi_68268663
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zulke supporters zijn te dom om in te zien dat een club als AZ probeert met consistent beleid te bouwen aan consistente resultaten aan de top. In de laatste jaren heeft AZ continu in de top 5 meegedraaid, goed voor Europees voetbal, en Europees uitstekend gepresteerd. Alleen het vorige jaar was een off-jaar.

AZ hoeft niet elk jaar kampioen te worden, maar het doel is door consistent in de top mee te draaien wel elk jaar kanshebber te zijn. Dát is langetermijn denken.

'Supporters' van andere clubs begrijpen dat ook wel, maar doen alsof ze niet snappen waar AZ mee bezig is. Afgunst, heet dat.
Denk dat iedereen wel ziet waarmee AZ bezig is en daar inderdaad afgunst voor hebben. Alleen deze "andere supporters" kijken hier realistisch naar en weten ook dat structureel aanhaken geen makkelijke opgave is.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:19:03 #107
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68268677
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zulke supporters zijn te dom om in te zien dat een club als AZ probeert met consistent beleid te bouwen aan consistente resultaten aan de top. In de laatste jaren heeft AZ continu in de top 5 meegedraaid, goed voor Europees voetbal, en Europees uitstekend gepresteerd. Alleen het vorige jaar was een off-jaar.

AZ hoeft niet elk jaar kampioen te worden, maar het doel is door consistent in de top mee te draaien wel elk jaar kanshebber te zijn. Dát is langetermijn denken.

'Supporters' van andere clubs begrijpen dat ook wel, maar doen alsof ze niet snappen waar AZ mee bezig is. Afgunst, heet dat.
Nee want de coëfficienten van de UEFA zijn ongefundeerd. Het telt namelijk niet dat AZ de 20e positie op de UEFA-ranglijst inneemt en Ajax de 41e. AZ deed namelijk in de jaren daarvoor niet mee. AZ heeft dús helemaal niets gepresteerd in Europa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:21:16 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68268729
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:18 schreef lighted het volgende:

[..]

Denk dat iedereen wel ziet waarmee AZ bezig is en daar inderdaad afgunst voor hebben. Alleen deze "andere supporters" kijken hier realistisch naar en weten ook dat structureel aanhaken geen makkelijke opgave is.
Niemand bij AZ zegt dat het makkelijk is om structureel aan te haken.

(tevens zegt niemand dat AZ een topclub is, even voor de duidelijkheid, die stempel krijgt AZ altijd opgedrongen)

Het is moeilijk, en daarom is de ambitie er om het te doen door consistent beleid, goed management, en verstandig doorselecteren. Pelle ipv Koevermans was dus bijv. dom doorselecteren, AZ maakt ook fouten.

Maar juist omdat het moeilijk is, vind ik het prachtig dat AZ het toch wil en hey, landskampioen worden zonder PSV, Ajax of Feyenoord te zijn is *ook* moeilijk, maar AZ heeft het dit jaar toch mooi wel geflikt.
Confidence through competence
pi_68268854
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zijn die landskampioen geworden? Zijn die zo ver gekomen in Europa? Hadden die zo'n rust in het management team? Zijn die 5 van de laatste 6 jaar in de top 5 geëindigd?

Afgunst. Makkelijk he, supporter van Ajax worden, een gevestigde naam uit het verleden zodat je altijd iets hebt om op terug te vallen.
Nope. Maar die dachten het ook te kunnen en toch ging het mis. Zoals door de "experts" gezegd wordt, om structureel aan te haken moet alles kloppen. En dat kan ook bij AZ zo weer over zijn, al ben je nog zo bezig met beleid. Als Louis morgen bij Argentinie aan de slag kan en er een nieuwe geschikte trainer moet komen kan het zo weer over zijn.
Ik heb géén kritiek op het beleid en de prestaties van AZ.

Makkelijk supporter worden van een club die nu presteert? Waarbij mindere tijden nooit voor druk en kritiek zorgen maar de intenties en het beleid alleen belangrijk zijn.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:29:51 #110
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68268995
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef lighted het volgende:

[..]

Aha. En het seizoen daarvoor werd je 3e door de aanwezigheid van jullie tropische landgenoten?
Willem2 en Roda dachten volgens mij ook structureel aan te kunnen sluiten .
Nee. Toen speelden mensen als Mathijsen, Koevermans, Arveladze, Tim de Cler er nog. Waarom ga je discussie zoeken als je niet eens weet waar je in godesnaam over praat .

En dat is een domme vergelijking.

vergelijk willem II in hun topjaren:

5
2
9
8
11
11

roda jc in hun topjaren

6
2
4
6
14
5

met de cijfers van Heerenveen, Twente, AZ.

Willem II en Roda JC hebben nooit echt aanspraak kunnen maken daarop, of ze nou wilden of niet.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:31:59 #111
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68269068
Precies. Ze zijn beide een keer tweede geworden op gepaste afstand van de kampioen.
Confidence through competence
pi_68269196
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Nee. Toen speelden mensen als Mathijsen, Koevermans, Arveladze, Tim de Cler er nog. Waarom ga je discussie zoeken als je niet eens weet waar je in godesnaam over praat .

En dat is een domme vergelijking.

vergelijk willem II in hun topjaren:

5
2
9
8
11
11

roda jc in hun topjaren

6
2
4
6
14
5

met de cijfers van Heerenveen, Twente, AZ.

Willem II en Roda JC hebben nooit echt aanspraak kunnen maken daarop, of ze nou wilden of niet.
Ik weet het ook niet, vandaar dat ik het als vraag stelde. Maar over welke tropische vruchten heb jij het dan?
Ik vergeleek het beleid en de intenties van Willem2 en Roda, niet de prestaties. Want zoals ik al zei, ik heb geen kritiek op de prestaties van AZ. Je hoeft niet telkens met andere externe voorbeelden te komen om je argumenten aan te sterken.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:38:30 #113
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68269246
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niemand bij AZ zegt dat het makkelijk is om structureel aan te haken.

(tevens zegt niemand dat AZ een topclub is, even voor de duidelijkheid, die stempel krijgt AZ altijd opgedrongen)

Het is moeilijk, en daarom is de ambitie er om het te doen door consistent beleid, goed management, en verstandig doorselecteren. Pelle ipv Koevermans was dus bijv. dom doorselecteren, AZ maakt ook fouten.

Maar juist omdat het moeilijk is, vind ik het prachtig dat AZ het toch wil en hey, landskampioen worden zonder PSV, Ajax of Feyenoord te zijn is *ook* moeilijk, maar AZ heeft het dit jaar toch mooi wel geflikt.
Ik vind het nog steeds dom dat De Koef weggedaan werd terwijl Arveladze ook al weg ging én er 3 nieuwe aanvallers kwamen. Met Arveladze en Koef had je 50 doelpunten in het jaar. Met El Hamdoeidoei, Pellè en Ari hadden we nog niks bereikt (en ik vind t eerlijk gezegd een wonder dat we dat nu wel hebben ).
  woensdag 22 april 2009 @ 13:40:36 #114
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68269311
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:36 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, vandaar dat ik het als vraag stelde. Maar over welke tropische vruchten heb jij het dan?
Ik vergeleek het beleid en de intenties van Willem2 en Roda, niet de prestaties. Want zoals ik al zei, ik heb geen kritiek op de prestaties van AZ. Je hoeft niet telkens met andere externe voorbeelden te komen om je argumenten aan te sterken.
Donk, Agustien, Waterman, Koenders en (niet tropisch) Jenner.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:40:45 #115
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68269315
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:36 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, vandaar dat ik het als vraag stelde. Maar over welke tropische vruchten heb jij het dan?
Ik vergeleek het beleid en de intenties van Willem2 en Roda, niet de prestaties. Want zoals ik al zei, ik heb geen kritiek op de prestaties van AZ. Je hoeft niet telkens met andere externe voorbeelden te komen om je argumenten aan te sterken.
Gast, JIJ kwam met de voorbeelden van Roda en Willem II
Confidence through competence
  woensdag 22 april 2009 @ 13:41:17 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68269331
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:40 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Donk, Agustien, Waterman, Koenders en (niet tropisch) Jenner.
Jenner
Confidence through competence
  woensdag 22 april 2009 @ 13:42:45 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68269379
Ari en Pelle mogen van mij weg, en dan betere spitsen ervoor terug pls. Ik vond Ari ook best fail toen ie met z'n Brazilliaanse vlag aan het zwaaien was op het bordes. Helemaal nergens voor nodig en nog behoorlijk ongepast ook.
Confidence through competence
  woensdag 22 april 2009 @ 13:56:31 #118
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68269810
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ari en Pelle mogen van mij weg, en dan betere spitsen ervoor terug pls. Ik vond Ari ook best fail toen ie met z'n Brazilliaanse vlag aan het zwaaien was op het bordes. Helemaal nergens voor nodig en nog behoorlijk ongepast ook.
Ongepast vond ik het toen de Suri's in Jong Oranje met een Surinaamse vlag liepen te zwaaien, dan speel je immers voor Nederland. Ari is een clubvoetballer, dus ik zie niet wat hier zo erg aan is. Mogen de mensen op de tribune soms ook geen Brasil meer zingen als ie scoort?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 22 april 2009 @ 13:59:43 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68269911
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ongepast vond ik het toen de Suri's in Jong Oranje met een Surinaamse vlag liepen te zwaaien, dan speel je immers voor Nederland. Ari is een clubvoetballer, dus ik zie niet wat hier zo erg aan is. Mogen de mensen op de tribune soms ook geen Brasil meer zingen als ie scoort?
Precies. Als *hij* scoort, mogen de mensen en hij best een feestje bouwen.

AZ is met een team kampioen geworden en werd als team gehuldigd daar. Dan vind ik het ongepast dat je als enige daar een beetje met je eigen vlag loopt te zwaaien.
Confidence through competence
  woensdag 22 april 2009 @ 14:07:50 #120
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_68270152
quote:
Je bent de eerste speler die ooit onder Van Gaal een vrije rol heeft gekregen'
Patrick Kluivert(stagiair bij az) over Mounir el ...
  woensdag 22 april 2009 @ 14:08:01 #121
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68270157
Das de Samba! Zodra je muziek doet moet je die dansen... Dus de vlag erbij.

Maar Ari en Pelle mogen verkocht worden alsook.

Waterman, Cziommer, Vormer (is toch verhuurd?). Dat schiet al op.
Mounir, kan vervangen worden door Marko Matic/V'ic.
maar ik zie eerder interesse in Dembele bijv...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:10:35 #122
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_68270225
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ari en Pelle mogen van mij weg, en dan betere spitsen ervoor terug pls. Ik vond Ari ook best fail toen ie met z'n Brazilliaanse vlag aan het zwaaien was op het bordes. Helemaal nergens voor nodig en nog behoorlijk ongepast ook.
Lekker makkelijik


Wie had je in gedachten?

Koevermans? niet doen maar toch)

en die vlag.. i don't really care..
pi_68270326
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ari en Pelle mogen van mij weg, en dan betere spitsen ervoor terug pls. Ik vond Ari ook best fail toen ie met z'n Brazilliaanse vlag aan het zwaaien was op het bordes. Helemaal nergens voor nodig en nog behoorlijk ongepast ook.
Ari heeft het cijfermatig niet eens zo slecht gedaan in de competitie dit seizoen:

Ari: 9 in 1021 = 1 goal per 113 min. (2 assists)
Hammie: 22 in 2581 = 1 goal per 117 min. (6 assists)
Dembele: 8 in 1558 = 1 per 185 min. (1 assist)
Pelle: 3 in 788 = 1 per 263 min. (2 assists)

Van Gaal kan lullen wat hij wilt, Pelle heeft het niet en zal het ook nooit krijgen. Als Pelle nu gewoon naar de tribune wordt verplaatst en Ari kansen krijgt, dan zouden we daar ook een stuk meer plezier van kunnen hebben.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:25:56 #124
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68270692
Ik kan niet "pasten" opeens maar er staat een stukje over budget dat niet vergroot zal worden nu er CL gespeeld gaat worden en de ambitie van Brands/Scheringa volgend jaar.

te vinden op voetbalzone.nl
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68270837
Van VI, zelfde strekking:
quote:
Brands: 'AZ wil overwinteren in Champions League'

22/04/2009 13:30

Na een jaar zonder Europees voetbal mag AZ zich voor komend verheugen op een debuut in de Champions League. De AZ-top grijpt de titel en de aanstaande deelname aan het belangrijkste Europese toernooi echter niet aan om het groeiproces van de club drastisch te versnellen.

'Onze begroting zal opnieuw rond de dertig miljoen euro liggen', zegt AZ-voorzitter Dirk Scheringa tegen Voetbal International. 'Ik heb begrepen dat de Champions League vanaf komend seizoen minder inkomsten garandeert. Dat vind ik niet belangrijk, ik beschouw het als een sportieve eer dat we op het hoogste platform mogen acteren.'

Ook technisch directeur Marcel Brands verheugt zich op de aanstaande Champions League-deelname, al weet hij niet goed wat hij in sportief opzicht kan verwachten. 'Dat is moeilijk in te schatten. Ik zie wedstrijden waar ik niet kapot van ben. Maar toen ik laatst naar Liverpool zat te kijken, dacht ik ook: Mijn God... Dat leek een trein die overal overheen dendert. Je vraagt je natuurlijk direct af of wij in staat zijn die trein te stoppen. Maar dan praat je wél over de absolute top', aldus Brands.

De Alkmaarders zijn niet van plan de rol van figurant op zich te nemen wanneer het Champions League-geweld volgend seizoen losbarst. Brands: 'Je bent gewoon erg afhankelijk van de loting. We kunnen in de groepsfase ook minder prominente tegenstanders treffen. In elk geval speel je zes wedstrijden en het levert goed geld op. Het wordt een mooi avontuur, waarbij overwinteren ons doel zal zijn.'
Als het een beetje meezit, komen we in pot 2 terecht, dan wordt het toch een klein stukje makkelijker dan wanneer je in pot 3 zit.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:35:52 #126
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68271013
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Lekker makkelijik


Wie had je in gedachten?

Koevermans? niet doen maar toch)

en die vlag.. i don't really care..
WAT IS ER MIS MET KOEVERMANS?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:41:22 #127
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68271197
Klinkt misschien een beetje ehh. Maar ik hoop op Barca. Buiten dat het momenteel de mooiste club van de wereld is moet AZ het hebben van veerkracht tegen aanvallende teams. Ik zeg niet dat we enige kans maken om te winnen, maar het lijkt me wel lachen als ze AZ totáal onderschatten en er een puntje valt te halen in de heenwedstrijd (en het lijkt me verschrikkelijk goed voor de talentvolle lichting verdedigers om tegen allerbeste spitsen ter wereld te spelen, ook al word je dan met 8-0 afgedroogd).

En dan zo min mogelijk Italianen.
pi_68271274
Ik zou het liefst Liverpool treffen. Niet dat we veel kans maken, maar ik wil al tijden eens naar Anfield.
pi_68271329
Hoe zien jullie het opvangen van eventueel vertrekkende spelers? Stel dat Schaar / de Zeeuw + Dembele weg zouden gaan. Hoe pakken jullie dit op?
pi_68271430
Schaars heeft net bijgetekend en gezegd dat hij graag CL met AZ wilt spelen en ik vertrouw hem daar wel in. Dembele is een leuke speler, maar hij draagt het team niet. De Zeeuw is wel een heel belangrijke speler en dat zou wel een behoorlijke verzwakking zijn mocht hij weggaan. Het zou intern opgelost kunnen worden door Mendes weer naar het centrum van het middenveld te halen, of misschien dat Louis weer een plekje inruimt voor Luijckx
  woensdag 22 april 2009 @ 14:50:57 #131
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68271538
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:43 schreef Gatalin het volgende:
Ik zou het liefst Liverpool treffen. Niet dat we veel kans maken, maar ik wil al tijden eens naar Anfield.
Ga maar sparen, die pass partouts zullen wel lekker geld kosten.

Maar als we fantaseren dan Real Madrid of Barca...
Mooiste stadions ter wereld...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68271628
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ga maar sparen, die pass partouts zullen wel lekker geld kosten.
Thuiswedstrijden ga ik hoogst waarschijnlijk niet heen, aangezien ik op het OV ben aangewezen en na de wedstrijd dan niet thuis kom. Maar ik wil wel ruimte proberen te maken voor 1 uitwedstrijd.
pi_68271677
Eigenlijk moet je in de poule komen met geweldige, maar wisselvallige teams. Een Arsenal ofzo. Op een slechte dag van hun kan je ze gewoon hebben, hetzelfde geldt misschien wel beetje voor Real. En bovendien heb je dan een geweldige tegenstander
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68271772
Het is al lang geleden dat een Nederlandse club tegen Barca of Real speelde, dus dat zou wel leuk zijn. Elke keer is het Arsenal of Liverpool.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:31:05 #135
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68272864
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef JeroenV het volgende:
Het is al lang geleden dat een Nederlandse club tegen Barca of Real speelde, dus dat zou wel leuk zijn. Elke keer is het Arsenal of Liverpool.
Twente - AC Milan toch?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 22 april 2009 @ 15:32:02 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68272890
Beetje laat , maar toch nog gefeliciteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 22 april 2009 @ 15:53:52 #137
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68273755
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Ga maar sparen, die pass partouts zullen wel lekker geld kosten.
Al kost het 200 euro voor een passepartout...ik wil en ga erheen. Hoe dan ook
  woensdag 22 april 2009 @ 16:04:41 #139
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68273984
Ik vind dat we goed zijn weg gekomen aan het eind, ik zag az nog wel in de moeilijkheden komen op het moment dat het erop aan kwam.

volgend seizoen zou ik een hoop spelers willen zien vertrekken die nog onder contract staan bij az
-cziommer
-waterman
-donk
-agustien
-jenner
-molhoek

en
-pelle
-ari
-luijkx

Ik zou er 1 a 2 spitsen en een top middenvelder en verdediger bij willen hebben

denk aan een type
grindheim, granqvist, berg.

als we dit halen, kunnen we europees overwinteren
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68274212
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind dat we goed zijn weg gekomen aan het eind, ik zag az nog wel in de moeilijkheden komen op het moment dat het erop aan kwam.

volgend seizoen zou ik een hoop spelers willen zien vertrekken die nog onder contract staan bij az
-cziommer
-waterman
-donk
-agustien
-jenner
-molhoek

en
-pelle
-ari
-luijkx

Ik zou er 1 a 2 spitsen en een top middenvelder en verdediger bij willen hebben

denk aan een type
grindheim, granqvist, berg.

als we dit halen, kunnen we europees overwinteren
Jenner en Molhoek zijn toch in de winterstop definitief naar Vitesse gegaan? Als je kijkt naar welke spelers nog maar een contract hebben voor 1 seizoen, dan kan je daar in ieder geval al flink in snijden:

Furdjel Narsingh (verhuurd aan Volendam)
Simon Cziommer(verhuurd aan FC Utrecht)
Joey Didulica
Marko Vejinovic
Jeroen Tesselaar (optie tot 2011)
Kees Luijckx
Jordy Deckers
Kolbeinn Sigþórsson

Vejinovic zou ik willen behouden, over de jeugdspelers weet ik te weinig om tot een goed oordeel te kunnen komen, maar Narsingh, Cziommer, Didulica en Luijckx mogen van mij wel elders hun heil zoeken. Ari zou ik niet wegdoen, Waterman zou ik er voorlopig nog bij willen houden, Donk mag wel ophoepelen.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:12:47 #141
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68274260
Vejinovic klaarstomen.

Jesus achter de hand houden.

Een dure creatieve middenvelder halen.
pi_68274263
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Fortitudo het volgende:
berg.
10 miljoen + Lens
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68274402
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

10 miljoen + Lens
Je weet dat NEC het niet in hem zag zitten he.

AZ heeft geen Berg nodig trouwens. De Zeeuw zal wel weggaan, daarvoor een vergelijkbare speler terughalen. Goed voor jullie trouwens dat Moreno heeft bijgetekend, beste verdediger van de eredivisie voor mijn gevoel.
pi_68275256
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

10 miljoen + Lens


2 miljoen + Pelle is ons openingsbod
  woensdag 22 april 2009 @ 16:56:30 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68275785
quote:
Gemiddelde cijfers selectie AZ
Naam Cijfer
1. Mounir El Hamdaoui 8,26
2. Moussa Dembélé 8,14
3. Stijn Schaars 8,09
4. Demy de Zeeuw 7,65
5. Sergio Romero 7,59
6. Maarten Martens 7,49
7. David Mendes da Silva 6,95
8. Ari 6,87
9. Niklas Moisander 6,78
10. Sebastien Pocognoli 6,53
11. Héctor Moreno 6,52
12. Gill Swerts 6,47
13. Kew Jaliens 6,37
14. Nick van der Velden 5,93
15. Kees Luijckx 5,75
16. Graziano Pellè 5,64
Van vi.nl

Pelle
Luijckx

vd Velden
Moisander

Trouwens, Koenders heeft ook gewoon nog een halfjaartje meegedaan en vaak ingevallen. Ik vraag me af of hij het ook een beeeetje als zijn kampioenschap ziet.
Confidence through competence
pi_68277466
Die lijst is gemaakt door de lezers, mensen die hoogstens een samenvatting zien. Kan me zeker niet vinden in die lijst in ieder geval.
pi_68277514
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Gatalin het volgende:

[..]



2 miljoen + Pelle is ons openingsbod
3,2 miljoen heeft fc Groningen voor hem betaald. dat wordt het niet
pi_68277780
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:51 schreef Genius-F het volgende:
Die lijst is gemaakt door de lezers, mensen die hoogstens een samenvatting zien. Kan me zeker niet vinden in die lijst in ieder geval.
Inderdaad, Pelle een 5,64 Die kerel hoort een zware onvoldoende te hebben. Moisander juist weer veel hoger en ook Schaars acht ik toch net iets belangrijker dan Dembele.
pi_68277786
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef Gruning3r het volgende:

[..]

3,2 miljoen heeft fc Groningen voor hem betaald. dat wordt het niet
Wij 6 miljoen voor Pelle, dus dat is samen 8. Tel uit je winst!
  woensdag 22 april 2009 @ 18:19:23 #150
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68278117
Gatalin, als je een AZ shirt wil hebben/krijgen dan moet je naar AZ-H'veen gaan....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68278226
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Gatalin, als je een AZ shirt wil hebben/krijgen dan moet je naar AZ-H'veen gaan....
Ik ben de resterende wedstrijden gewoon van de partij!
  woensdag 22 april 2009 @ 18:58:43 #152
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68279268
quote:
AZ doet fans kampioensshirts cadeau
Landskampioen AZ heeft besloten zijn fans een kampioensshirt cadeau te doen. Supporters die aanwezig zijn tijdens het duel tussen AZ en sc Heerenveen op 10 mei, de laatste wedstrijd van het seizoen, ontvangen allen een gratis exemplaar.


Na afloop van deze wedstrijd krijgt AZ uit handen van KNVB-directeur Henk Kesler de kampioensschaal uitgereikt. Om alle trouwe fans tegemoet te komen heeft de Alkmaarse eredivisionist nu besloten hen op een shirt te trakteren, meldt AZ.nl.

Daarnaast zal de club het shirt ook middels het AZ Fancentrum aan de man brengen. Een deel van de opbrengst van de verkoop van de kampioensshirts komt ten goede aan een goed doel.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68279847
louis zit zo bij dwdd!
  woensdag 22 april 2009 @ 19:29:19 #154
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_68280313
Ik heb niks tegen Koevermans zie de prachtige smilie!

en van der Velden mag best wel een hoger cijfer krijgen zeg...
Pff teletekstsupporters!
  woensdag 22 april 2009 @ 19:32:03 #155
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68280441
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef buddyb het volgende:
louis zit zo bij dwdd!
Ik hoop een lekkere Van Gaal sneer naar de domme van Nieuwkerk
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:44:22 #156
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68280898
Gatalin, Goed nieuws!!
quote:
Kaart feestterrein
Voor de supporters die zondag eerst de uitwedstrijd ajax-AZ bijwonen en daardoor pas rond 19.00 uur op het evenemententerrein zullen arriveren is er een speciaal vak gereserveerd.
Zie www.alkmaar.nl
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68281994
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Gatalin, Goed nieuws!!
[..]

Zie www.alkmaar.nl
Dat is wel een opluchting te noemen, voelde me al aardig genaaid
pi_68282004
Louis weg .. hij lult er niet eens omheen
  woensdag 22 april 2009 @ 20:54:09 #159
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68283102
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef Chadi het volgende:
Louis weg .. hij lult er niet eens omheen
Zo zei hij het niet relnicht!

Hij heeft het maximale bereikt met AZ en denkt niet verder te kunnen.
Maar een jaar eruit is een optie, of een land op een WK gaan coachen...

Dat is wat ik ervan kan maken
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68283236
Hij gaf wel aardig duidelijk aan dat hij liever weg wou. En sowieso zijn contract niet wou verlengen?

Wie wordt de opvolger?
  woensdag 22 april 2009 @ 21:03:26 #161
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68283390
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef Rots het volgende:
Hij gaf wel aardig duidelijk aan dat hij liever weg wou. En sowieso zijn contract niet wou verlengen?

Wie wordt de opvolger?
Contract loopt nog tot eind volgend seizoen, hij houdt zich aan zijn contract mits (WK land etc etc).
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 22 april 2009 @ 22:08:37 #162
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68285993
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Contract loopt nog tot eind volgend seizoen, hij houdt zich aan zijn contract mits (WK land etc etc).
Mwa, kleine kans dat ie weggaat dan. Alle (top)landen zitten wel goed met de coaches, bij een minder team wou die toch geen bondscoach worden?

Hopen dat jullie snel in de UEFA cup komen, daar heb je wel kans op met dit team.
  woensdag 22 april 2009 @ 22:18:53 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68286142
AZ zonder Adriaanse of Van Gaal is toch net geen AZ.
Confidence through competence
pi_68286171
Gefeliciteerd, het is verdiend. Nu wij nog even de voorronde CL en Noord-Holland heeft het prima gedaan dit seizoen. Al had ik het natuurlijk liever andersom gezien
pi_68291456
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Gatalin, Goed nieuws!!
[..]

Zie www.alkmaar.nl
Ik lees het net ook op de fanpage, goed nieuws idd!
pi_68298353
quote:
AZ kijkt opnieuw rond in Australië

AZ wil zich komend seizoen versterken met de jonge Australische doelman Mark Birighitti. De achttienjarige keeper komt momenteel uit voor Adelaide United en liep onlangs enkele weken stage in Alkmaar.

Mochten de Alkmaarders er in slagen Birighitti aan te trekken zal hij in eerste instantie het A-juniorenteam van de club versterken. Op termijn zal de doelman zich dan op moeten werken naar Jong AZ. Zover is het echter nog niet. Waar AZ de jongeling een jaar hoopt te huren van de Australische club, wil Adelaide United vooralsnog niet meewerken aan deze constructie.

"Mark is hier op proef geweest en wij willen hem graag een jaar de kans geven", zegt Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders, in gesprek met VoetbalPrimeur. "Wij hebben aangegeven daar best wel iets voor te willen betalen, maar zijn club praat over bedragen waar wij niet aan toe willen geven."

Birighitti, die op zeventienjarige leeftijd debuteerde in de hoofdmacht van de Australische club, liet een goede indruk achter op de technische staf van de Alkmaarders tijdens zijn verblijf in Nederland. "Hij is een jonge jongen en dankzij zijn dubbele nationaliteit (Birighitti beschikt ook over een Italiaans paspoort, red.) kan hij zonder problemen in Europa aan de slag."

Het is niet de eerste keer dat de Alkmaarders hun neus aan het venster drukken in Australië. Naast Aussies Brett Holman en Joey Didulica, trok AZ eerder dit seizoen ook de jonge James Holland aan. "We hebben enkele goede contacten in Australië en die geven ons af en toe wat namen door. Door middel van stages kijken we dan of zij in aanmerking komen voor een verblijf bij de club", zegt Brands. "We hebben goede ervaringen met Australische voetballers. Met name hun mentaliteit spreekt ons zeer aan."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68307146
quote:
AZ-aanvoerder Schaars: 'Wat morgen komt, is nog zo ver weg'

Stijn Schaars had zich teruggeknokt van een zware enkelblessure toen hij beloofde: ‘Zo’n seizoen zullen we niet nog eens meemaken’. De aanvoerder van AZ hield woord en blikt in de nieuwe Sportweek terug op zijn kampioensjaar.

Na volgend seizoen is Schaars transfervrij en 26 jaar oud. Een mooi moment om het grote avontuur aan te gaan. Een jaar geleden gaf hij al aan dat AZ niet het eindstation is, maar dat hij Alkmaar niet zomaar zou verlaten. Daarvoor was hij de club te veel verschuldigd. Of met een titel de schuld is ingelost?

“Ik denk wel dat AZ daar blij mee mag zijn, dit is echt iets heel groots, maar ik moet even zien volgend jaar. Ik wil ook graag Champions League (CL) spelen met AZ. Het kan best zijn dat ik ook daarna blijf. We hebben al onderhandeld en op zich zijn die gesprekken positief verlopen. Het kan zijn dat ik met deze club verder groei. Maar je moet reëel zijn. Op een gegeven moment wil je wat anders."

"Ik heb negen jaar bij Vitesse gezeten, van de jeugd tot en met het eerste, als ik hier vijf seizoenen ben geweest, moet ik me afvragen of er nog zoveel perspectief is, of ik niet eens in een andere keuken moet kijken en mezelf opnieuw moet bewijzen. Maar misschien verrassen we met AZ wel in de CL, doen we het zo goed dat er meer aantrekkingskracht is voor anderen die komen, voor mensen die dan juist niet weggaan. En wil ik straks überhaupt wel naar het buitenland? Bovendien kan ik altijd een blessure krijgen (klopt op tafel), wat ik niet hoop.”

“Wat ik wil zeggen: je bent te veel afhankelijk van andere factoren om nu al een goed besluit te nemen over blijven of gaan. Wat morgen komt, is nog zo ver weg.”
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:11:03 #169
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68307540
Verstandige jongen, die Schaars. Ik herinner me nog zijn eerste jaar, op linkshalf in 4-3-3 met Perez in de punt naar voren en Landzaat op rechtshalf. Hij speelde *altijd* een voldoende, in zijn eerste jaar.
Confidence through competence
pi_68309913
Ik snap niet waarom Van Gaal nog voor de CL weg zou willen 'Durft ie niet ofzo? AZ wil nu juist spelers binden voor langer, verleden heeft al uitgewezen dat de aanwezigheid van Van Gaal een belangrijke factor is in de keuze van spelers. Als je alles bij elkaar kan houden en Van Gaal blijft het elftal doorverbeteren dan wil je als ambitieus coach toch proberen te stunten in de CL?
pi_68310711
Moisander ook verlengd tot 2014!!! Das beter, Romero, Moisander en Moreno hebben al een goed contract!
Nu Schaars nog.. Martens staat nog tot 2012 meen ik.

Heeft iemand een overzicht van de contracten van de spelers van AZ?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:04:41 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68310765
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef fuckbuddy het volgende:

Heeft iemand een overzicht van de contracten van de spelers van AZ?
Yup. Marcel Brands.

Hoop ik.
Confidence through competence
pi_68311211
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yup. Marcel Brands.

Hoop ik.
Joh!!
Nee serieus, ik meen dat ik dat als eens ergers online gezien heb.
Tot wanneer een speler een contract heeft...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:55:16 #174
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68314294
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yup. Marcel Brands.

Hoop ik.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68318172
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Joh!!
Nee serieus, ik meen dat ik dat als eens ergers online gezien heb.
Tot wanneer een speler een contract heeft...
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2039

Alleen staat Moisander hier nog tot 2011 ipv 2014.
pi_68318375
Moisander en Moreno tot 2014 vastgelegd, nice. Daar gaan jullie nog aardig aan verdienen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:08:27 #177
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68332893


Jezus hoe kansloos (lees dronken) ben je dan?


Geruchten zijn er dat Alkmaar een flinke groep Ajacieden kan gaan verwachten zondag na de wedstrijd....
Ben benieuwd
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:09:00 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68332912
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:11:03 #179
202348 Susi
Temple of Love
pi_68332972
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]

Jezus hoe kansloos (lees dronken) ben je dan?


Geruchten zijn er dat Alkmaar een flinke groep Ajacieden kan gaan verwachten zondag na de wedstrijd....
Ben benieuwd
Wat een figuur

Nja Ajacieden zijn geloof ik gisteren al in Volendam geweest, idioten.
pi_68333020
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]

Jezus hoe kansloos (lees dronken) ben je dan?
Dronken zal wel meevallen, dat wordt namelijk nogal een zootje met tatooeren
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:43:36 #181
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68333881
quote:
Voorbeschouwing: Ajax - AZ

Zondagmiddag, de Arena uit. Doorgaans ga je daar als AZ supporter niet met veel plezier heen omdat de resultaten daar meestal niet echt in ons voordeel zijn. Deze keer is het echter allemaal anders, wij zijn kampioen en dat mogen we daar vieren, een mooier scenario is niet voor te stellen. Hopelijk kan AZ zich nog wel opladen na het behalen van de titel, want een winstpartij daar zou wel heel erg fijn zijn. Dat dit nog moeilijk genoeg wordt bewijzen de statistieken, AZ won slechts eenmaal in Amsterdam (in 1980 met 1-2).

Over AjaxNa de oorwassing tegen PSV rest Ajax alleen de strijd om plek twee nog. Toegegeven, Ajax heeft best een goede ploeg, maar ze zijn enorm wisselvallig.

Over AZ
KAMPIOENEN! KAMPIOENEN! Meer informatie is eigenlijk overbodig.

Vormpeil
Ajax won 4 van de laatste 5 wedstrijden en met name de 7-0 tegen het Ajax van het zuiden was een flinke winstpartij. Daartegenover staat de klap die ze vorige week in Eindhoven opliepen, PSV was met maar liefst 6-2 te sterk voor de Amsterdammers.

AZ won 3 van de laatste 5 wedstrijden, maar vorige week werd er voor het eerst in 28 wedstrijden verloren. Vitesse profiteerde optimaal van de door zenuwen volgelopen benen en stelde hiermee het kampioensfeest een dagje uit. Nu de spanning eraf is zal het ons benieuwen of dit ook in het veld zichtbaar zal zijn.

De laatste vijf ontmoetingen

10-12-2006 Ajax-AZ 2-2
35.Heitinga 1-0
51.Arveladze 1-1
57.Mendes da Silva 1-2
75.Huntelaar 2-2

25-02-2007 AZ-Ajax 1-1
65.Perez 0-1
79.Martens 1-1

23-09-2007 AZ-Ajax 2-3
33.Huntelaar 0-1
43.Suárez 0-2
45.De Zeeuw 1-2
65.Suárez 1-3
92.Dembélé 2-3

13-01-2008 Ajax-AZ 6-1
5.Ari 0-1
23.Vertonghen 1-1
44.Perez 2-1 pen
61.Huntelaar 3-1
67.Bakircioglü 4-1
87.Leonardo 5-1
89.Huntelaar 6-1

23-11-2008 AZ-Ajax 2-0
22.De Zeeuw 1-0 pen
51.Ari 2-0

Blessures & Schorsingen
Bij Ajax ontbreekt Rob Wielaert door een schorsing en zijn Gabri en Dennis Gentenaar geblesseerd.

Bij AZ ontbreekt Mounir El Hamdaoui door een schorsing en zal Hector Moreno door een gebrek aan wedstrijdritme nog niet aan spelen toekomen. Sergio Romero is wel weer fit, dus die verwachten we eigenlijk wel weer in de basis.

Het arbitrale kwartet
Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Simons en Inia. Vierde official: Makkelie.

Kaartverkoop
Het veevervoer voor AZ supporters is uitverkocht. 1600 kampioensschalen in de Arena dus!

Ajax supporterssites
Wij hebben de AZ Fanpage, maar hoe zit dat eigenlijk met onze tegenstander van van deze week? We hebben voor jullie surfvermaak een kleine selectie gemaakt van Ajax supporterssites. (met lichte tegenzin, dat wel)

Ajax Showtime is een bijzonder fraai vormgegeven site en heeft de Ajax supporter veel te bieden. De site wordt goed bijgehouden en ze brengen veel nieuws. Verder hebben ze videobeelden, foto’s en columns.

Ajax F-Side is het digitale thuis van de harde kern van Ajax is op ontwerpgebied niet zo fraai als de vorige site en valt vooral op door de enorme hoeveelheid reclame die je voor je kiezen krijgt. Toch mag de site van de harde kern natuurlijk niet ontbreken in deze voorbeschouwing.

Ajax Foto Side is misschien wel de leukste site om te bezoeken na Ajax – AZ. Deze site is al jaren een bekende op het web en ze doen niet anders dan de naam al doet vermoeden; ze zetten vaak snel na een wedstrijd een fotoreportage online.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68335533
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:44:21 #183
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68335734
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]

Jezus hoe kansloos (lees dronken) ben je dan?
Doe dan een AZ logo op je rug. Niet iets wat er totaal niet op lijkt en je er eerst 10 minuten naar moet staren van: wtf is dat voor zooi.
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:03:50 #184
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68336400
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doe dan een AZ logo op je rug. Niet iets wat er totaal niet op lijkt en je er eerst 10 minuten naar moet staren van: wtf is dat voor zooi.
Exactly..... Tis een boel gekras en helemaal niet herkenbaar.
Tragisch dit soort leden, denkt iets onwijs tofs te hebben en iedereen die zijn rug ziet denk WTF!!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:27:04 #185
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68337216
quote:
Kampioen AZ wil breken met slechte reeks bij Ajax

24/04/2009 12:15

Landskampioen AZ won in het seizoen 1980/81 voor het laatst een competitieduel bij Ajax. Na de 2-1 zege van 19 oktober 1980 volgden zeventien (!) nederlagen en één gelijkspel. De Alkmaarders hopen zondag dan ook een einde te maken aan die droeve reeks. VI.nl komt met een statistische voorbeschouwing op het duel.

Thuisvorm Ajax
Ajax incasseerde in zijn laatste vijf thuiswedstrijden in de Eredivisie slechts drie doelpunten: tegen Heracles Almelo (2-2) en
FC Volendam (2-1). De Amsterdammers leden dit seizoen pas één thuisnederlaag: tegen SC Heerenveen (0-1) op 31 januari van
dit jaar.

Uitvorm AZ
AZ is op vreemde bodem al veertien competitieduels op rij ongeslagen (elf zeges, drie gelijke spelen). Dat is de op één na beste uitreeks in de Eredivisiehistorie van de Alkmaarders. Het clubrecord dateert van de periode tussen 24 augustus 1980 en
23 augustus 1981, toen AZ negentien opeenvolgende uitduels niet verloor.
De laatste tien onderlinge duels in Amsterdam

Seizoen Uitslag Seizoen Uitslag
1998/99 5-1 2003/04 3-2
1999/00 4-1 2004/05 4-2
2000/01 5-1 2005/06 1-0
2001/02 1-0 2006/07 2-2
2002/03 6-2 2007/08 6-1

Historie
Het duel Ajax-AZ stond in de Eredivisie 30 keer eerder op het programma. De onderlinge balans is overduidelijk in het voordeel van de Amsterdammers, die 26 keer zegevierden en drie keer gelijkspeelden. In de 30 wedstrijden tussen beide clubs in Amsterdam vielen tot dusverre 123 doelpunten: 96 voor Ajax en 27 van AZ.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:36:12 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68339539


Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:37:19 #187
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68339580
quote:
AZ zonder Martens en De Zeeuw naar Amsterdam

Maarten Martens en Demy de Zeeuw reizen aankomende zondag niet mee naar de Amsterdam ArenA. De twee middenvelders van AZ liggen ziek op bed en zullen niet in de wedstrijdselectie zitten voor het duel met Ajax. Dat meldt Louis van Gaal, die tevens bevestigt dat hij inderdaad met een delegatie van de Belgische voetbalbond heeft gesproken, op de website van zijn werkgever. Naast Martens en De Zeeuw kan de oefenmeester ook geen beroep doen op Mounir El Hamdaoui, die een schorsing uitzit. “De kansen voor anderen zijn dus groter”, zei Van Gaal, die vorige week met AZ kampioen werd. “Het is nu aan mij om af te wegen. Ik probeer het beste elftal in de strategie tegen Ajax op te stellen. Wij zijn klaar. Ik ben ook met volgend jaar bezig.”

“Ik verwacht een erg gemotiveerd Ajax”, vervolgde Van Gaal. “Ten eerste om het feit dat ze vechten voor de tweede plaats en daarnaast willen ze zich uiteraard revancheren voor het 6-2 verlies tegen PSV. Ze willen dat het publiek achter ze gaat staan. Er zijn niet voor niks extra tribunes gebouwd. Dat vind ik overigens een goede zaak, maar zondag zullen wij er alles aan doen om niet te verliezen, of misschien te winnen bij Ajax.”

“Wij zijn niet bij machte om Ajax aan gort te spelen. AZ heeft al 28 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik heb volgens mij ook nog nooit gewonnen in de ArenA. Met Barcelona speelden wij Ajax op het Amsterdam Tournament Ajax eens weg, maar verloren we in de laatste minuut alsnog met 4-3. Het kan zijn dat er vreemde uitslagen komen aan het eind van de competitie, maar dan had Ajax maar niet in deze positie moeten komen. Maar ja, wat is een vreemde uitslag? Vorig jaar verloren we met 6-1.”
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:39:55 #188
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68339670
Poulsen en Holman als vervangers natuurlijk!!

Maar eerlijk gezegd zie ik liever Klavan als linksback en dan Poco op linkshalf. En dan misschien vd Velden in de punt naar achteren ipv De Zeeuw.
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:52:03 #189
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68340115
quote:
AZ zonder El Hamdaoui, Martens en De Zeeuw

ALKMAAR- Na weken vol hectiek blikte Louis van Gaal vrijdagmiddag tijdens het wekelijkse persmoment in alle rust vooruit op het treffen met Ajax. De trainer sprak over de komende tegenstander, een gesprek met de Belgische voetbalbond en de fysieke gesteldheid van zijn selectie.

AZ mist zondag in Amsterdam drie belangrijke basisspelers. Mounir El Hamdaoui zit het eerste van zijn twee duels schorsing uit en Maarten Martens en Demy de Zeeuw zijn ziek. “De kansen voor anderen zijn dus groter. Het is nu aan mij om af te wegen. Ik probeer het beste elftal in de strategie tegen Ajax op te stellen. Wij zijn klaar. Ik ben ook met volgend jaar bezig.”

Ajax“Ik verwacht een erg gemotiveerd Ajax”, zei Van Gaal. “Ten eerste om het feit dat ze vechten voor de tweede plaats en daarnaast willen ze zich uiteraard revancheren voor het 6-2 verlies tegen PSV. Ze willen dat het publiek achter ze gaat staan. Er zijn niet voor niks extra tribunes gebouwd. Dat vind ik overigens een goede zaak. Bij Barcelona heb ik ook eens zoiets meegemaakt. Toen verloren we uit bij Chelsea voor de Champions League en zorgde het management ervoor dat er bij het thuisduel zelfs trommelmuziek te horen was. We wonnen uiteindelijk na verlenging met 5-1. Zondag zullen wij er alles aan doen om niet te verliezen, of misschien te winnen bij Ajax.”

Van Gaal: “Wij zijn niet bij machte om Ajax aan gort te spelen. AZ heeft al 28 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik heb volgens mij ook nog nooit gewonnen in de ArenA. Met Barcelona speelden wij Ajax op het Amsterdam Tournament Ajax eens weg, maar verloren we in de laatste minuut alsnog met 4-3. Het kan zijn dat er vreemde uitslagen komen aan het eind van de competitie. Maar dan had Ajax maar niet in deze positie moeten komen. Maar ja, wat is een vreemde uitslag? Vorig jaar verloren we met 6-1.”

Televisiezenders
Van Gaal heeft besloten na een conflict met NOS en Eredivisie Live voorlopig geen medewerking meer te verlenen aan beide televisiezenders. “Ik laat me niet misbruiken”, aldus de trainer. “De NOS heeft schijnheilig gehandeld. Ik word iedere keer onterecht in de verdediging gedrukt.”

België
Verschillende media berichten vrijdag over een gesprek tussen de Belgische voetbalbond en Van Gaal. De AZ-trainer bevestigde een gesprek te hebben gehad: “Maar ik ga er niet over uitweiden. Dat hebben de bond en ik afgesproken, hoewel het toch weer is uitgelekt. Ik kan er toch niks aan doen dat ze mij opzoeken? Zodoende praat ik wel vaker met clubs. Tegen die mensen van België heb ik gezegd wat ik zou willen én kunnen betekenen. Nu is het niet meer aan mij. Maar voor de duidelijkheid: ik heb hier een contract tot 2010. AZ heeft ook wat te zeggen.”

Holman kan dat ook, maar het kutte is als AZ nu verliest dan weet ik al weer wat er allemaal geroepen gaat worden hier in de pers etc.

Word een zware taak zonder Mounir, Demy en Maarten, face it.
Die 3 kan je niet zomaar even missen... Hopen dat Romero mag keepen van Louis
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:54:20 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68340188
Romero

Didulica heeft een Ajax-verleden, dus ik hoop dat ie er dan nog 1 wedstrijd in mag staan. En daarna Romero er eventueel weer in. Didulica heeft echt goed gekeept en is mede verantwoordelijk voor de titel tijdens Romero's domme blessureperiode.

Ik denk dat we gaan verliezen zonder De Zeeuw en Martens. Ik hoop echter wel dat Dembele in de punt van de aanval gaat spelen, want Ajax heeft daar altijd toch problemen mee, op de een of andere manier.
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:56:14 #191
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68340243
Moisander over zijn nieuwe contract bij AZ!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68340277
Lekker boeiend die wedstrijd, ik denk dat De Zeeuw en Martens er meer van balen dat ze de huldiging missen.

Ik verwacht trouwens dat Vejinovic een kans krijgt, Van Gaal kan nu mooi 3 wedstrijden tegen aardige tegenstanders experimenteren.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:59:32 #193
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68340350
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Lekker boeiend die wedstrijd, ik denk dat De Zeeuw en Martens er meer van balen dat ze de huldiging missen.

Ik verwacht trouwens dat Vejinovic een kans krijgt, Van Gaal kan nu mooi 3 wedstrijden tegen aardige tegenstanders experimenteren.
Marko zal idd spelen, naast Dembele vermoed ik zo.
Van Gaal selecteerd ook met het oog op volgend seizoen, nou dan kan je wat proberen als Demy en Mounir weg gaan is dit een goede generale tegen een club die aanvallend speelt
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:59:58 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68340362
Oh ja, die hebben we ook nog. Okee dan wordt het:

--------------Didulica
Swerts - Jaliens - Moisander - Poco
------ Mendes - Schaars
Dembele ----------------Poulsen
------------Vejinovic
------------------Ari

Zoiets.
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:01:56 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68340429
Mendes op "links"?! die zou ik omruilen met Schaars...


Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:03:00 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68340465
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Mendes op "links"?! die zou ik omruilen met Schaars
Kijk nog es.

Ja dat dus

Maar was het niet zo dat je als jeugdspeler na 3 wedstrijden in het eerste automatisch een opwaardering krijgt van je contract? Da's met Vormer zo toen gebeurd, toch?
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:04:33 #197
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68340503
Ik ga mijn troep inpakken en eens een mooie 240km naar het altijd sommige Alkmaar rijden...

De ballen en tot laterrrrrrrr
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68342376
Jammer dat De Zeeuw niet meespeelt, das weer een charge op de keeper minder.
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:09:18 #199
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68342384
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Jammer dat De Zeeuw niet meespeelt, das weer een charge op de keeper minder.
En dus een goaltje minder....
pi_68342622
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:09 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

En dus een goaltje minder....
Jep, helaas. Verloren wedstrijd dit voor AZ dus. Of die WieIsDieViezeVic moet van De Zeeuw instructies hebben gehad ofzow.
pi_68342860
Gister trouwens wat AZpils ingeslagen
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:50:03 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68344750
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:29 schreef Genius-F het volgende:
Gister trouwens wat AZpils ingeslagen
Ik zou er ook wel een willen, maar de winkels die ze verkopen zijn er niet hier in Brabant geloof ik.
Confidence through competence
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:50:30 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68344758
quote:
Koevermans wil snel duidelijkheid
Door Wouter (Magneet) op vrijdag 24 april 2009 09:43
Bron: VI
Danny Koevermans hoopt snel duidelijkheid te krijgen van Fred Rutten over zijn rol volgend jaar bij PSV.


De dertigjarige Koevermans stond dit jaar pas twaalf keer in de basis en viel elf keer in. Hij heeft niet de intentie om nog een dergelijk seizoen mee te maken.

“Ik hoop voor de vakantie van de nieuwe trainer te horen wat voor rol hij voor mij in gedachten heeft. Louis van Gaal vertelde me twee jaar geleden bij AZ eerlijk dat ik geen eerste keus zou worden. Dat was hard, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.”
Ja, wat WIL je nou, pipo

Was toch bij AZ gebleven, retteketet!
Confidence through competence
pi_68345708
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zou er ook wel een willen, maar de winkels die ze verkopen zijn er niet hier in Brabant geloof ik.
Ken er misschien wel een paar regelen voor je?
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:05:55 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68347100
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef lynda het volgende:

[..]

Ken er misschien wel een paar regelen voor je?
Heb je net een PM gestuurd.
Confidence through competence
pi_68351081
Ik nuttig momenteel een kampioensblik.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:51:17 #207
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68361591
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je net een PM gestuurd.
jij bent toch al op Jessica?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:26:57 #208
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68363652
Hier zitten vast wel supporters die morgen naar de huldiging van AZ gaan.
Zijn daar toevallig ook mensen bij dit wat foto's willen/kunnen maken?

Stuur me even een PM
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:27:42 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68363670
quote:
Het 'Obama-moment' van Arveladze bij AZ

Shota Arveladze is assistent-trainer van AZ. De voormalige speler wordt ooit bondscoach van Georgië, maar voorlopig is hij graag in de leer bij Louis van Gaal.

Morgen speelt hij met AZ tegen Ajax. "Voordat de western is begonnen, weet Louis al wie elkaar aan het einde doodschieten.

Shota Arveladze heeft zijn debuut als hoofdtrainer eigenlijk al gemaakt. Drie weken geleden was hij de eindverantwoordelijke voor het elftal van AZ dat aantrad tegen de amateurs van de Beursbengels. Van Gaal had zijn taken overgedragen en het elftal van Arveladze won met 10-1. "Jammer van die tegentreffer", zegt Arveladze. "Maar na zo'n debuut kan ik beter stoppen. Beter wordt het toch nooit meer."

Arveladze heeft veel bijnamen. In zijn tijd bij ajax (1997-2001) noemden ze hem Showtime Arveladze. Shot is er ook een. En Mister Bean natuurlijk. Arveladze lijkt als twee druppels water op de komiek en hij houdt ook nog eens van grappen. Misschien is Arveladze wel het geheim van het kampioenschap van AZ. Waar de sfeer in de kleedkamer een jaar geleden nog iets weg had van de Gouden Kooi, druipt de eensgezindheid nu van de selectie af. "Ik sta tussen de coach en de spelers in", zegt Arveladze. "Dat is mijn rol als assistent. Ik probeer iedereen te motiveren, maar er moet ook gelachen worden."

Maar dat Mister Bean de spitsen hoogstpersoonlijk aan het scoren heeft gekregen, daarvan wil hij niet zoveel weten. Mounir El Hamdaoui staat inmiddels op 22 treffers, Ari op negen en Moussa Dembélé op acht. "Als ze zelf zeggen dat het aan mijn tips ligt, zeggen ze dat alleen omdat ze vriendelijk willen overkomen", zegt Arveladze. "Maar als ze het echt menen, was het genoegen geheel wederzijds."

Arveladze houdt zich niet bezig met de technische vaardigheden als passen en trappen, dat laat hij over aan Van Gaal. Maar vertellen hoe de aanvallers het beste kunnen bewegen voor het doel, dat is iets wat hij graag doet. Anticiperen op de doelman hoort ook bij zijn lespakket. "In het begin van het seizoen heb ik de aanvallers in bescherming genomen", zegt Arveladze. "Iedereen begon al zenuwachtig te worden als ze na 25 minuten nog niet hadden gescoord. Ik zei: 'We hebben negentig minuten voor een doelpunt, doe eens rustig'. Dat heeft wel geholpen." Toch overziet Arveladze ook het grote geheel. Tijdens thuiswedstrijden zit hij doorgaans in de werkkamer van Van Gaal, in de nok van het stadion. "Op de bank zie je alles op kniehoogte", zegt hij. "Vanuit het kantoor kan ik als een vogel kijken. Als ik aanwijzingen wil geven, bel ik naar assistent Martin Haar op de bank. Die zegt het dan tegen Louis." Of Van Gaal ook naar hem luistert, weet Arveladze niet. "Mijn advies wordt wel eens opgevolgd, maar misschien had Louis dat zelf al gezien."

Van Gaal is echter gesteld op de mening van zijn assistent. Met veel waardering sprak hij een half jaar geleden over de inbreng van Arveladze. "Voor, tijdens en na wedstrijden geef ik altijd mijn mening", zegt Arveladze. "Louis neemt de beslissing, maar niet voordat we pittige discussies hebben gevoerd. Ik houd van praten over voetbal, maar ik kan ook luisteren. Voor Louis geldt hetzelfde."

De grootste tactische verandering van dit seizoen komt echter rechtstreeks uit de koker van Van Gaal, zegt Arveladze. Na twee nederlagen bouwde AZ tegen PSV meer zekerheid in en prompt won de ploeg. "Doelpunt in de 82e minuut, dat was goed. Verder was het voor ons een Obama-moment: yes we can. Goede resultaten volgden, het zelfvertrouwen nam toe en het niveau op de trainingen steeg. Na tien wedstrijden dacht ik: we zouden wel eens kampioen kunnen worden."

Dat Arveladze assistent is geworden, is een zet geweest van Van Gaal. Na een verloren kampioenswedstrijd en een verloren bekerfinale vertrok de Georgische aanvoerder van AZ in 2007 naar Levante. Maar in Spanje droeg hij de hygiënische kleren van de operatiekamer bijna net zo vaak als het wedstrijdshirt: twee keer om vier. Een slechte knie noopte hem zijn loopbaan te beëindigen en na een paar telefoongesprekken met Van Gaal 'over het leven' klopte AZ in 2008 opnieuw aan de deur. "Ik heb er het bondscoachschap van Georgië voor laten schieten", zegt Arveladze.

Hij leert veel in Alkmaar. Van de spelers, de andere assistenten, maar vooral van Van Gaal. Arveladze vertelt dat het in zijn tijd als speler ongeveer twee maanden duurde voordat de trainer hem voor zich had gewonnen. "Bijna alles wat hij over een wedstrijd voorspelde, bleek uit te komen. Alsof we met z'n allen naar een film keken die Louis al had gezien. Want voordat de western is begonnen, weet Louis al wie elkaar op het einde doodschieten. Dan duurt het maar kort voordat je net zo gaat denken als de trainer denkt."

Van Gaal leert Arveladze ook om niet alleen naar de voetballer te kijken, maar ook naar het karakter van de voetballer. Bij de trainingen ná het behaalde kampioenschap doceerde de trainer dat Arveladze goed moest opletten. Want wie de kantjes ervan afloopt als de buit binnen is, die haalt de motivatie om beter te worden niet alleen maar uit zichzelf. En juist dat soort jongens heeft AZ de komende jaren nodig.

Misschien is het Arveladze zelf wel die ooit profiteert van het doorselecteren van Van Gaal. Het staat vast dat hij met de status in zijn vaderland ooit bondscoach wordt van Georgië, maar misschien wordt hij na het afscheid van Van Gaal in 2010 ook nog wel trainer van AZ. "Als Louis vertrekt, hoop ik dat hij me naar voren schuift."
Arveladze als hoofdcoach bij AZ, had ik nog niet aan gedacht! Natuurlijk heeft hij totaal geen ervaring, maar wel aanzien en respect en leiderschap en waarschijnlijk ook verstand van voetbal. Heb er wel een goed gevoel over.

Hoe zouden jullie erover denken?
Confidence through competence
pi_68363880
Ik denk dat het nog iets te vroeg is, maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij een hele goede trainer/coach gaat worden.

Wat zou hij eigenlijk van Pelle vinden?
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:25:02 #211
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68364831
Zou een beetje hetzelfde idee zijn als met Van Basten, met het verschil dat Arveladze wél met mensen kan omgaan. Het zou een grote gok zijn echter, ik heb eigenlijk geen idee hoe ik er nu tegenover zou staan. Als spitsentrainer is ie geweldig, maar een allesomvattende baan als hoofdtrainer is natuurlijk wel andere koek.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:27:52 #212
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68364903
@sjorsz, waar heb je die pics voor nodig?! Dan doel ik op de resolutie.

Shota als coach is idd te vroeg, net zo onzinnig als van Basten aanstellen als trainer.
Laat hem eerst eens wat jaartjes ervaring op doen...
We willen in de top 3 blijven draaien (althans ik dan)

Dan moet je met goede trainers komen ala Hiddink, Van Gaal, Ancelotti
Ik gun het Shota onwijs maar liever niet zonder ervaring.

Het word lekker tering weer, het is infeit al teringweer!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:40:57 #213
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68365187
Ik hoorde inderdaad iets met dat het morgen zou gaan regenen in het westen des lands? Onvoorstelbaar weer zeg, net nadat het weken schitterend is geweest.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:53:53 #214
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68365443
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:27 schreef fuckbuddy het volgende:
@sjorsz, waar heb je die pics voor nodig?! Dan doel ik op de resolutie.
Foto's met een breedte van minimaal 450 px zijn acceptabel. Ik kan ze zelf wel kleiner maken, omdat ze anders niet in het content-blok van FOK!sport passen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:10:32 #215
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68365769
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef Kriegel het volgende:
Ik hoorde inderdaad iets met dat het morgen zou gaan regenen in het westen des lands? Onvoorstelbaar weer zeg, net nadat het weken schitterend is geweest.
Dat zou dan de 2e 'domper' voor AZ(-aanhang) zijn, na eerder het verstoorde kampioensfeest tegen Vitesse.

Zou helemaal wat zijn wanneer wij dan 10 mei in Alkmaar weten te winnen alvorens de Schaal uitgereikt gaat worden.. Nu zie ik dat overigens zo snel nog niet gebeuren met het oog op de bekerfinale een week later en het feit dat we dit seizoen sowieso niet zo best spelen. Desalwelteplus lijkt het me wel wat
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:45:47 #216
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68366469
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Arveladze als hoofdcoach bij AZ, had ik nog niet aan gedacht! Natuurlijk heeft hij totaal geen ervaring, maar wel aanzien en respect en leiderschap en waarschijnlijk ook verstand van voetbal. Heb er wel een goed gevoel over.

Hoe zouden jullie erover denken?
Shota
#FreeHat
pi_68367428
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Foto's met een breedte van minimaal 450 px zijn acceptabel. Ik kan ze zelf wel kleiner maken, omdat ze anders niet in het content-blok van FOK!sport passen
Ik ga wel naar de (daadwerkelijke) huldiging, maar heb helaas momenteel geen camera... Ik zal kijken of ik een camera kan lenen, maar ik beloof niets.
pi_68367561
Er worden zoveel foto's gemaakt door andere mensen, kan/mag je die niet gebruiken voor Fok!sport?
Ik heb sowieso mijn telefoon bij me met 5MP camera dus zal er wel een aantal schieten.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:40:46 #219
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68367565
Ik heb een BB Bold en kan daar vrij goede foto's mee maken.
Ik zal mijn best doen als ik niet te zat ben, maar dat zal goed meevallen denk ik sinds de terassen vrij leeg zijn moeten we maar de kroeg in!
Wat vervelend zeg...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:42:31 #220
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68367603
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Genius-F het volgende:
Er worden zoveel foto's gemaakt door andere mensen, kan/mag je die niet gebruiken voor Fok!sport?
Ik heb sowieso mijn telefoon bij me met 5MP camera dus zal er wel een aantal schieten.
Via de azfoto site kan je ook altijd veel vinden idd.
Wat een playert die Genius met zijn moeilijke gsm.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68367858
Ik heb een 3.2 mp camera op de telefoon, ik wil ook wel wat foto's schieten van een zuipende Genius en Fuckbuddy

Dus gasten, hoe laat zijn jullie morgen ergens in Alkmaar? Ik wil er Ajax-AZ kijken dus als jullie ff zeggen waar jullie de jonge AZ fandames hosselen dan begeef ik mij ook die kant op.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:08:58 #222
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68368163
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een 3.2 mp camera op de telefoon, ik wil ook wel wat foto's schieten van een zuipende Genius en Fuckbuddy

Dus gasten, hoe laat zijn jullie morgen ergens in Alkmaar? Ik wil er Ajax-AZ kijken dus als jullie ff zeggen waar jullie de jonge AZ fandames hosselen dan begeef ik mij ook die kant op.
ik zit in trein 2 en ben dus later in Alkmaar..
Maar die chickies hosselen zit er dik in. Ik zal die fishlock een warm welkom geven.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68368432
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:08 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ik zit in trein 2 en ben dus later in Alkmaar..
Maar die chickies hosselen zit er dik in. Ik zal die fishlock een warm welkom geven.
Oh ok, jij komt vanuit A'dam zeker na de wedstrijd? Geniuz wel in Alkmaar om daar in een kroeg te kijken? Of iemand anders?
pi_68368516
Ik ben ook die kant op, maar dan met trein 1.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:32:26 #225
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68368642
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Genius-F het volgende:
Er worden zoveel foto's gemaakt door andere mensen, kan/mag je die niet gebruiken voor Fok!sport?
Ik heb sowieso mijn telefoon bij me met 5MP camera dus zal er wel een aantal schieten.
Heeft met copyright te maken. De foto's van andere sites afhalen wordt dus een lastig verhaal
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ik ga wel naar de (daadwerkelijke) huldiging, maar heb helaas momenteel geen camera... Ik zal kijken of ik een camera kan lenen, maar ik beloof niets.
Zou je me dat ff via PM willen laten weten?
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_68369460
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:32 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Heeft met copyright te maken. De foto's van andere sites afhalen wordt dus een lastig verhaal
[..]

Zou je me dat ff via PM willen laten weten?
Uiteraard.

Ook trein 2 overigens
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:44:18 #227
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68370315
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:09 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Uiteraard.

Ook trein 2 overigens
aha, als de trein stilstaat omdat er clown aan de noodrem trekt dan ben jij het?!
Ow wee als iemand het op de weg terug doet en de machinist denk prima, dan blijven we toch ff lekker staan...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68370405
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

aha, als de trein stilstaat omdat er clown aan de noodrem trekt dan ben jij het?!
Ow wee als iemand het op de weg terug doet en de machinist denk prima, dan blijven we toch ff lekker staan...
Op de terugweg aan de noodrem trekken is pure zelfmoord. Misschien op de heenweg om de sfeer er een beetje in te krijgen...
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:54:11 #229
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68370557
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:47 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Op de terugweg aan de noodrem trekken is pure zelfmoord. Misschien op de heenweg om de sfeer er een beetje in te krijgen...
degene die op de weg terug ht en denkt lollig te zijn word zo de trein uitgeflikkerd, op de heenweg is altijd wel grappig..

Je herkend mij wel aan mijn zwarte az shirt en een click lekkere matties erom heen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68371049
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

degene die op de weg terug ht en denkt lollig te zijn word zo de trein uitgeflikkerd, op de heenweg is altijd wel grappig..

Je herkend mij wel aan mijn zwarte az shirt en een click lekkere matties erom heen!
Misschien schreeuw ik wel eventjes "fuckbuddy!!!" door de trein
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:22:32 #231
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68371247
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Misschien schreeuw ik wel eventjes "fuckbuddy!!!" door de trein
en hoor je een gulp opritsen en een grote neger achter je vragen "u riep?"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68371632
Komen jullie met de trein?

Bus toch?
pi_68372271
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef Jasza het volgende:
Komen jullie met de trein?

Bus toch?
Nee, aangezien het de kampioenswedstrijd had kunnen zijn, gaan er nu meer dan 800 supporters mee en mogen we fijn met de trein...
pi_68372601
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Nee, aangezien het de kampioenswedstrijd had kunnen zijn, gaan er nu meer dan 800 supporters mee en mogen we fijn met de trein...
Vorig jaar was er ook wel veel animo maar mochten we uiteindelijk niet met de trein, zoiets staat me bij althans.
pi_68373108
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Vorig jaar was er ook wel veel animo maar mochten we uiteindelijk niet met de trein, zoiets staat me bij althans.
Viel wel mee volgens mij. De meeste mensen mijden verplichte combi's. Ook voor mij geldt dat ik heenga omdat het DE wedstrijd had kunnen zijn. Zelfde geldt voor ADO uit overigens.
pi_68374490
quote:
"AZ brengt bod uit op Bjärsmyr"

Volgens Eurosport.se heeft AZ een bod uitgebracht op Mattias Bjärsmyr. Meerdere clubs zouden zich al hebben gemeld voor de centrale verdediger (23) van IFK Gotenburg, maar tot een overgang kwam het tot dusver niet. Eurosport meldt uit betrouwbare bron te hebben vernomen dat AZ nu een bod heeft gedaan. De Technisch Directeur van IFK, Håkan Mild, en Bjärsmyr zelf onthielden zich van commentaar.
Zou dit betekenen dat Kew zijn zendelingenwerk over de grens gaat voortzetten?
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:01:55 #237
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_68377803
Met hoeveel gaat AZ morgen winnen van Ajax?
pi_68378090
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Met hoeveel gaat AZ morgen winnen van Ajax?
1-2
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:26:54 #239
127004 maril
Smeetsfan
pi_68380137
Net Van Gaal bij Studio Sport met zijn kampioenschappen en toespreken van mensen,
Wat is het eigenlijk een enge man.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_68385281
Ik heb het geluk om trein 1 te hebben dus ik ga die kant op
Geniet van vanavond zou ik zeggen.
  zondag 26 april 2009 @ 10:39:57 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68385417
Geniet ervan vandaag, heren!

Helaas zal ik Ajax-AZ in de trein moeten volgen via Langs de Lijn
Confidence through competence
pi_68385449
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb het geluk om trein 1 te hebben dus ik ga die kant op
Geniet van vanavond zou ik zeggen.
Ouwe mazzelaar! Ik kom net m'n nest uit rollen en ga zo richting Alkmaar.

Ik ben benieuwd welke opstelling Louis uit de hoed tovert. Zelf zou ik Mendes naast Schaars zetten, Holman op rechts (zal vd Velden wel worden), Dembele op links en Ari en Vejinovic in de spits.
pi_68385623
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:41 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ouwe mazzelaar! Ik kom net m'n nest uit rollen en ga zo richting Alkmaar.

Ik ben benieuwd welke opstelling Louis uit de hoed tovert. Zelf zou ik Mendes naast Schaars zetten, Holman op rechts (zal vd Velden wel worden), Dembele op links en Ari en Vejinovic in de spits.
Ik ben denk ik half 2 in Alkmaar, dan heb ik even de tijd om een geschikte bier-inneem-plek te vinden
pi_68387401
Lees trouwens op de site van de gemeente Alkmaar en op AZ.nl dat de bars pas 16:30 open gaan? Geldt dat ook voor de cafe's op het Waagplein en zo?
  zondag 26 april 2009 @ 14:06:31 #245
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68390423
Opstelling AZ:

Didulica
Jaliens - Moisander - Klavan - Poco
Dembele - Mendes - Schaars - vd Velden
Vejinovic
Lens


Die spitsen van AZ
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 14:08:24 #246
202348 Susi
Temple of Love
pi_68390482
Goede wedstrijd allen
  zondag 26 april 2009 @ 14:08:59 #247
202348 Susi
Temple of Love
pi_68390499
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef xFriendx het volgende:
Lees trouwens op de site van de gemeente Alkmaar en op AZ.nl dat de bars pas 16:30 open gaan? Geldt dat ook voor de cafe's op het Waagplein en zo?
Lijkt mij stug, op een gemiddelde zondag zijn ze toch ook wel eerder open op het Waagplein ?
pi_68390697
Waagplein is afhankelijk van de kroeg rond 9 a 10 uur al open
Volgens mij schenken ze hier wel gewoon drank alleen de bars op het kanaal ed pas vanaf half 5..

In de rust richting stad vertrekken! Na 8 uur regen is het hier nu ook droog
pi_68390779
Nou ja, kijk ik eerst thuis de wedstrijd wel, als ik nu nog vertrek mis ik veel van de wedstrijd en festiviteiten duren toch wel een aardige tijd tot na de wedstrijd.
pi_68391577
Voordeel van binnen 10 minuten van de stad wonen
begin van de rust heen, als ik op de barkruk zit met drankje begint de 2e helft
pi_68394249
Scheids naait AZ

Komen er dalijk een paar AZers bedankjes in ontvangst nemen in Eindhoven?
  zondag 26 april 2009 @ 16:07:41 #252
202348 Susi
Temple of Love
pi_68394530
Ziet er heel slecht uit voor Didulica
  zondag 26 april 2009 @ 16:12:17 #253
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68394729
een hele hele grote smet op het kampioensfeest
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 26 april 2009 @ 16:41:55 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68396298
Kan iemand mij een korte samenvatting in tekst geven pls? Hele dag weggeweest, net kwartier Langs de Lijn geluisterd in blessuretijd maar snap er niet veel van.

Schaars rood? Didulica wat voor blessure? Koenders?
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 16:45:40 #255
202348 Susi
Temple of Love
pi_68396467
Wat een vreselijke wedstrijd zeg, die tweede helft.

Suarez nam een penalty, stifte 'm, Didulica hielt 'm met zijn hand tegen. Vervolgens stormt Suarez op de bal af, Joey pakt 'm maar Suarez plant zijn knie tegen het hoofd van Didulica aan.
  zondag 26 april 2009 @ 16:47:58 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68396559
Arme Joey. Dit verdient hij niet.
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 16:52:09 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68396722
quote:
Doelman Didulica naar ziekenhuis
Uitgegeven: 26 april 2009 16:23
Laatst gewijzigd: 26 april 2009 16:31

AMSTERDAM - Joey Didulica van AZ is tijdens de competitiewedstrijd zondag tegen Ajax ernstig geblesseerd geraakt aan zijn hoofd. De Australiër kwam in de 66e minuut hard in botsing met Ajacied Luis Suarez nadat hij een strafschop van de Uruguayaan had gekeerd.


Didulica werd minutenlang behandeld op het veld. De keeper verdween daarna met een ambulance naar het ziekenhuis.

De Australiër liep enkele jaren geleden ernstig hoofdletsel op nadat hij een schot van PSV’er Jason Culina op zijn hoofd had gekregen. Didulica kon daardoor bijna twee jaar niet voetballen.

Na een onderbreking van ruim tien minuten werd het duel hervat. De doelman werd vervangen door Sergio Romero, die weer is hersteld van een handblessure.
http://www.nusport.nl/200(...)lica-naar-ziekenhuis
be nice or go away
  zondag 26 april 2009 @ 16:54:54 #258
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68396824
Christus, arme Didulica... Hij lag bijna een kwartier volledig knock-out op het veld, echt eng.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68396909
Jullie hadden wel mazzel. Hopen dat het meevalt met Joey, waren angstige momenten..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 26 april 2009 @ 16:57:55 #260
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_68396951
Sterkte Didulica. Bedankt voor de wedstrijden die je hebt gekeept
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_68396982
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
Jullie hadden wel mazzel.
Onterecht rood, onterechte penalty, 17 minuten extra tijd ipv 14... ja hoor, AZ had mazzel..
pi_68396986
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Kriegel het volgende:
Christus, arme Didulica... Hij lag bijna een kwartier volledig knock-out op het veld, echt eng.
Nogal beweeglijk dan voor iemand die knock-out is
  zondag 26 april 2009 @ 17:00:50 #263
202348 Susi
Temple of Love
pi_68397054
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:59 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Nogal beweeglijk dan voor iemand die knock-out is
Volgens mij was hij ook niet knock out, ik denk meer dat het een voorzorgsmaatregel was vanwege zijn nek
  zondag 26 april 2009 @ 17:00:55 #264
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68397059
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:59 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Nogal beweeglijk dan voor iemand die knock-out is
Uiteindelijk bewoog ie wel weer wat ja, maar eerst dus niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68397063
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Onterecht rood, onterechte penalty, 17 minuten extra tijd ipv 14... ja hoor, AZ had mazzel..
Penalty niet gegeven, tweede geel aan Klavan? niet gegeven.
pi_68397091
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Penalty niet gegeven, tweede geel aan Klavan? niet gegeven.
pi_68397117
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Agh kom op vent.
  zondag 26 april 2009 @ 17:02:52 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68397118
Calimero Ajacieden hier weer?
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 17:02:54 #269
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68397119
In plaats van te ruzieën over op wiens hand Vink was kunnen we denk ik beter maar concluderen dat die man heel, héél slecht bezig was.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68397120
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Onterecht rood, onterechte penalty, 17 minuten extra tijd ipv 14... ja hoor, AZ had mazzel..
AZ had al rood moeten hebben met die spelers die al geel hadden. De pingel weet ik niet, ik zat aan de andere kant. Die 17 minuten zullen echt wel een reden hebben. Maar als je ziet dat Ajax 2 keer voor open doel mist, 3 keer de paal raakt en de lat, dan mag je concluderen dat AZ mazzel heeft gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68397173
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Calimero Ajacieden hier weer?
Gàst .
  zondag 26 april 2009 @ 17:04:39 #272
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68397197
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

AZ had al rood moeten hebben met die spelers die al geel hadden. De pingel weet ik niet, ik zat aan de andere kant. Die 17 minuten zullen echt wel een reden hebben. Maar als je ziet dat Ajax 2 keer voor open doel mist, 3 keer de paal raakt en de lat, dan mag je concluderen dat AZ mazzel heeft gehad
Nee, dan mag je concluderen dat de spelers van ajax zwaaaaar, maar dan ook zwaaaar hebben gefaald in de afwerking!

Is dat nou zo moeilijk, het eerst bij jezelf zoeken als iets niet lukt?
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 17:06:09 #273
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68397250
Vink faalde gewoon 2 kanten op hoor, de wedstrijd had wat dat aangaat echt álle kanten op kunnen gaan ... Mooie uitslag zo.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  zondag 26 april 2009 @ 17:06:53 #274
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68397279
Arbitrage is al langer dramatisch in Nederland.
Confidence through competence
pi_68397323
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

AZ had al rood moeten hebben met die spelers die al geel hadden. De pingel weet ik niet, ik zat aan de andere kant. Die 17 minuten zullen echt wel een reden hebben. Maar als je ziet dat Ajax 2 keer voor open doel mist, 3 keer de paal raakt en de lat, dan mag je concluderen dat AZ mazzel heeft gehad
Je kan ook gewoon stellen dat menig Ajax speler de bal niet binnen de palen weet te prikken maar enkel op het houtwerk.
pi_68397433
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Agh kom op vent.
Dat je dat serieus nog durft te beweren.
pi_68397734
Enerverende wedstrijd, maar jammer dat Suarez geel kreeg. dan had ie tenminste achteraf nog gestraft kunnen worden.
pi_68397751
Benieuwd of die rode kaart van Schaars nog kwijtgescholden wordt. Direct rood kan toch later nog weer ingetrokken worden?
  zondag 26 april 2009 @ 17:24:00 #279
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68397845
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:20 schreef xFriendx het volgende:
Benieuwd of die rode kaart van Schaars nog kwijtgescholden wordt. Direct rood kan toch later nog weer ingetrokken worden?
Klopt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 26 april 2009 @ 17:25:05 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68397872
Ten eerste heeft Ajax meer mee gehad dan AZ van de scheidsrechter. De rode kaart was natuurlijk een lachertje, net als 1 van de penalties. Valt weinig tegen in te brengen. Alleen mag je dan ook wel objectief bekijken dat er al wat langer eentje van AZ uit had kunnen worden gestuurd.

Schaars was echter veruit de beste man van het veld, dus in die zin kun je de rode kaart alsnog cruciaal zien. Een scheidsrechter mag natuurlijk niet schipperen (kaart niet geven, later wel aan een ander. penaty niet geven, en later wel voor iets onbenulligs).

Al met al voel ik me als Ajacied niet grandioos bevoordeeld, maar wel een beetje. Dat Ajax het dan verder niet afloopt, is mooi voor AZ maar treurig voor Ajacieden.
  zondag 26 april 2009 @ 17:28:03 #281
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68397962
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Klopt..
Mooi. Lijkt me terecht als ze dat doen, want dat was dus echt geen direct rood waard.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 26 april 2009 @ 17:29:22 #282
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68397996
Vink is gewoon de grootste mongool op de Nederlandse velden.


Hoop dat Didulica er niets aan overhoud.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68398037
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:25 schreef twi het volgende:
Ten eerste heeft Ajax meer mee gehad dan AZ van de scheidsrechter. De rode kaart was natuurlijk een lachertje, net als 1 van de penalties. Valt weinig tegen in te brengen. Alleen mag je dan ook wel objectief bekijken dat er al wat langer eentje van AZ uit had kunnen worden gestuurd.

Schaars was echter veruit de beste man van het veld, dus in die zin kun je de rode kaart alsnog cruciaal zien. Een scheidsrechter mag natuurlijk niet schipperen (kaart niet geven, later wel aan een ander. penaty niet geven, en later wel voor iets onbenulligs).

Al met al voel ik me als Ajacied niet grandioos bevoordeeld, maar wel een beetje. Dat Ajax het dan verder niet afloopt, is mooi voor AZ maar treurig voor Ajacieden.
Eens. Uiteraard had Poco (en Lens?) ook al rood kunnen hebben dmv 2e geel. Toch zou de wedstrijd dan anders zijn geweest dan deze rood van Schaars. Zonder penalty maar met Schaars sta je er toch anders voor. Of dan later die andere acties zouden zijn ontstaan waar je WEL een penalty voor kan geven is dan maar de vraag, hoewel je wel kan stellen dat die mangel door 2 AZ spelers wel degelijk een penalty was.

Jammer dat Vink maar wat deed en overal net de verkeerde beslissing nam. Het is niet de 1e keer dat een Ajax-AZ (of andersom) een wedstrijd vol tumult is, mede door de scheidsrechter van de dag.
  zondag 26 april 2009 @ 17:43:33 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68398354
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Eens. Uiteraard had Poco (en Lens?) ook al rood kunnen hebben dmv 2e geel. Toch zou de wedstrijd dan anders zijn geweest dan deze rood van Schaars. Zonder penalty maar met Schaars sta je er toch anders voor. Of dan later die andere acties zouden zijn ontstaan waar je WEL een penalty voor kan geven is dan maar de vraag, hoewel je wel kan stellen dat die mangel door 2 AZ spelers wel degelijk een penalty was.

Jammer dat Vink maar wat deed en overal net de verkeerde beslissing nam. Het is niet de 1e keer dat een Ajax-AZ (of andersom) een wedstrijd vol tumult is, mede door de scheidsrechter van de dag.
Ach, wat ik in het Ajax topic al postte, van een afstandje en het resultaat niet beschouwd (voor jullie doet dat er toch weinig toe) was dit gewoon een prachtige wedstrijd om te zien. Het smetje van Didulica, maar schijnt nu ook met een sisser af te lopen. Een smet die in mijn ogen, met een impopulair statement, ook meer aan zijn blessurehistorie te wijten was dan aan onsportiviteit zoals hierboven gesuggereerd.

Hopelijk klopt de berichtgeving en is er verder weinig ernstigs met hem aan de hand.

Ik moet overigens zeggen dat ik AZ bar weinig zie spelen, ik ben Ajacied en geen voetbalfan. Hoe AZ normaal speelt interesseert me geen fluit. Maar Schaars stak er met kop en schouders bovenuit in de eerste helft. Wist niet dat die man zo goed on voetballen. Hobbelde altijd wel achter de meningen van anderen aan, maar dat was inderdaad het grootste verlies aan AZ kant vandaag, die rode kaart.
pi_68398397
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, wat ik in het Ajax topic al postte, van een afstandje en het resultaat niet beschouwd (voor jullie doet dat er toch weinig toe) was dit gewoon een prachtige wedstrijd om te zien. Het smetje van Didulica, maar schijnt nu ook met een sisser af te lopen. Een smet die in mijn ogen, met een impopulair statement, ook meer aan zijn blessurehistorie te wijten was dan aan onsportiviteit zoals hierboven gesuggereerd.

Hopelijk klopt de berichtgeving en is er verder weinig ernstigs met hem aan de hand.
Ik vind een wedstrijd vol strijd ook niet erg, ook al hoop ik dat AZ zou winnen hoop ik toch ook op flink wat strijd van Ajax zodat je een boeiende wedstrijd krijgt. Nu was de wedstrijd ook verhit, maar voornamelijk door toedoen van zo'n eikel van een scheidsrechter en dat is heel jammer, want als de boel ordelijk loopt is het affiche Ajax-AZ een leuke wedstrijd, ook al was de 1e helft niet heel spannend. Maar was het gewoon rust geworden zonder gelul dan was die 2e helft vast wel ontbrand aangezien Ajax toch wel moest komen.
pi_68398398
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Uiteindelijk bewoog ie wel weer wat ja, maar eerst dus niet.
Jij hebt in een andere dimensie gekeken? Hij bewoog meteen al heel erg veel met z'n benen, hij lag juist het tegenovergestelde van stil
  zondag 26 april 2009 @ 17:45:47 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68398402
quote:
Schaars: 'Hoofdblessure Joey Didulica valt mee'

26/04/2009 17:27

Joey Didulica moest met een hoofdblessure van het veld tijdens het uitduel van AZ met Ajax. De Australische keeper verliet per ambulance de Arena. De kwetsuur lijkt echter mee te vallen.

Voor Didulica ging het in de 65ste minuut mis. Hij keerde een strafschop van Luis Suarez, maar slaagde er niet in de bal klemvast te houden. Wel was hij sneller bij de bal dan de Uruguayaanse spits, waarna de doelman de rechterknie van de Ajacied in zijn gezicht kreeg. Minutenlang lag Didulica op het gras, waarop hij per ambulance vertrok.

'In eerste instantie is het niet ernstig', vertelde aanvoerder Stijn Schaars voor de camera van Eredivisie Live. De keeper heeft een kaakblessure. 'Maar hij moet wel neurologisch worden onderzocht. We weten eigenlijk nog niets. Het is erg zuur voor die jongen gezien de geschiedenis. We hopen allemaal dat het goed gaat met hem.'

De historie waar Schaars op wijst, is de langdurige absentie van Didulica nadat hij in oktober 2006 de bal in zijn gezicht had gekregen na een schot van PSV'er Jason Culina. Maandenlang kampte de Australiër met hoofdpijn en misselijkheid, voordat hij dit seizoen zijn comeback maakte.
Nou, gelukkig maar.
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 17:50:04 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68398508
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Jij hebt in een andere dimensie gekeken? Hij bewoog meteen al heel erg veel met z'n benen, hij lag juist het tegenovergestelde van stil
Inderdaad, hij bewoog als een idioot. Daaruit bleek ook meer de paniek gezien z'n verleden. Als het echt heel ernstig zou zijn geweest, had 'ie juist niet zo bewogen. Al is dat natuurlijk zeer sterk achteraf praten.
  zondag 26 april 2009 @ 17:51:28 #289
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68398534
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Jij hebt in een andere dimensie gekeken? Hij bewoog meteen al heel erg veel met z'n benen, hij lag juist het tegenovergestelde van stil
Dan ben ik het zelf geweest met m'n gare bonkharses, ik lig hier met koorts in m'n nest.
Zou toch gezworen hebben dat ie weldegelijk een tijd helemaal stil lag, maar misschien dat dat een voorzorgsmaatregel van de heren dokters was.

Goed om te weten dat het meevalt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68398551
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, gelukkig maar.
Goed nieuws.

En hij heeft inderdaad geen moment stil gelegen.
pi_68398712
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dan ben ik het zelf geweest met m'n gare bonkharses, ik lig hier met koorts in m'n nest.
Zou toch gezworen hebben dat ie weldegelijk een tijd helemaal stil lag, maar misschien dat dat een voorzorgsmaatregel van de heren dokters was.

Goed om te weten dat het meevalt.
Oh fijn, ga je naast valse informatie ook nog eens de swineflue verspreiden
pi_68398749
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, hij bewoog als een idioot. Daaruit bleek ook meer de paniek gezien z'n verleden. Als het echt heel ernstig zou zijn geweest, had 'ie juist niet zo bewogen. Al is dat natuurlijk zeer sterk achteraf praten.
Ja ik zei in live eredivisie verslagen al snel van dat het ws meer paniekreactie is dan dat er echt wat ernstig is want als ik die botsing zo zag viel de impact wel mee.
pi_68398918
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, hij bewoog als een idioot. Daaruit bleek ook meer de paniek gezien z'n verleden. Als het echt heel ernstig zou zijn geweest, had 'ie juist niet zo bewogen. Al is dat natuurlijk zeer sterk achteraf praten.
Hoeft niet per se hoor. Wielrenner Schleck liep vorige week in de Amstel Gold Race bij een val een zware hersenschudding op en dat ging eigenlijk precies hetzelfde als vandaag bij Didulica qua reactie. Vooral met z'n benen zwaaien enzo. Denk niet dat het puur paniek was.

Maargoed, wat ik van Schaars begrijp is er eigenlijk dus nog niks bekend. Dus even de berichten afwachten. Beter valt het mee. Vooral omdat het eigenlijk zo ongelukkig was.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 26 april 2009 @ 18:07:47 #294
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68398927
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Oh fijn, ga je naast valse informatie ook nog eens de swineflue verspreiden
Kut, ik ga dood.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 26 april 2009 @ 18:15:59 #295
202348 Susi
Temple of Love
pi_68399118
Az.tv doet het niet
  zondag 26 april 2009 @ 18:17:24 #296
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68399150
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef Susi het volgende:
Az.tv doet het niet
Die doet het wel vaker niet bij live dingen, persconferenties enzo
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 18:25:27 #297
202348 Susi
Temple of Love
pi_68399370
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die doet het wel vaker niet bij live dingen, persconferenties enzo
Het werkt weer

Oh en die muziek
pi_68400068
http://stream.rtvnh.nl/TVNH/

Voor liveregistratie huldiging
  zondag 26 april 2009 @ 18:54:03 #299
202348 Susi
Temple of Love
pi_68400132
De spelersbus is gearriveerd
  zondag 26 april 2009 @ 18:56:21 #300
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68400204
http://www.az.nl/index.php?id=405

Liveregistratie huldiging ook. Maar commentaar is best brak
Confidence through competence
  zondag 26 april 2009 @ 18:58:35 #301
202348 Susi
Temple of Love
pi_68400280
Ik ben ook overgeschakeld naar RTV NH, betere beelden en commentaar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')