abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68185876


En jawel, er komt weer een nieuw deel van de moeder aller shooters!
quote:
Wolfenstein 3-D is the granddaddy of first-person shooters. And as such, any new entrant into the series deserves some attention. The latest, simply titled Wolfenstein (don't worry, it's still in 3D!), brings back beloved Nazi-killer BJ Blazkowicz as he attempts to stop Hitler's army from attaining an occult artifact known as the Black Sun. This isn't the first time Activision has shown off Wolfenstein. In fact, IGN's own Greg Miller wrote a preview about a month ago from New York Comic-Com. But this is the first time Activision handed over a controller and said, "put an end to the SS for us, please."



The Wolfenstein series (and the real-life Nazi party) is no stranger to the occult, but this time around things are kicked into overdrive. Frankly, there is some crazy crap going on in this game. BJ's not just the king of capping Nazis, he has a special amulet that allows him to tap into the Veil. And as a player, with just a tap of the D-Pad, I too could access the Veil.



The mission I played, Church, takes place about a third of the way into Wolfenstein. Blazkowicz has his first Veil power (Mire) and the weirdness is already in full swing. But until I took my first trip into the Veil, I could have sworn I was playing Return to Castle Wolfenstein. Though Raven Software is developing this iteration instead of id Software, the controls, pacing and art style are instantly familiar. Even the average Nazi enemy, who it seems is there just to be shot, is very much the same as when I last played a Wolfenstein game. Granted, the AI will get behind cover more often and use blindfire occasionally, but this is a game more or less about moving forward and shooting as many people as possible. That's my idea of a good time.



Things went completely foreign the moment I switched to the Veil. You can enter the Veil at any time and with no cost to your amulet's energy. Though the Veil is similar to our reality, there are some key differences. For one, the Veil has a pretty poor color palette (green is always in) and not every structure is identical. Blazkowicz's "real world" might have a wall, where in the Veil none exists. You'll find neon green markings in the Veil that work as ladders or other pathways. You move slightly faster in the Veil as well, and weak points for tougher enemies show as bright red beacons. One other advantage to the Veil is that when holding down the grenade button you can see its trajectory. It's quite helpful for tossing 'nades through the windows of Nazi strongholds.



I had access to one power during the demo. Mire allows you to slow time when in the Veil. Fortunately, you're unaffected by this, so you can use this slow-mo to rapidly kill enemies. It also allows for dodging incoming fire or crossing collapsing bridges, something that proves important for some of the traps laying about. But the real reason to slow time when playing through the Church level is to deal with the Scribes. These mystical Nazis are real sons-o'-bitches. They can move quickly, zipping back and forth to dodge your bullets, and throw balls of energy Blazkowicz's way. In the Veil (and with Mire) they aren't as tough. Mire saps your amulet's energy, but don't worry, there are plenty of Veil pools around that offer a quick recharge.

While I had plenty of fun getting on mounted turrets and mowing down Nazis too stubborn to surrender, the real joy was in taking down my first heavy trooper. This nasty dude carries around a particle cannon that can toast you if you're not careful. Fortunately, he has three bright red weak spots that, when destroyed, cause him to explode. Killing him is easy and the reward is the very particle cannon that nearly ended Blazkowicz's Nazi-stomping campaign.

A word of warning: Should you ever come across another freedom fighter with a particle cannon, don't cross the streams. I have a feeling it would be bad. Despite looking like it was inspired by some sort of '80s ghost busting documentary, the particle cannon is a thrill to use. It disintegrates Nazis in a single hit. I'm not sure if Blazkowicz needs to compensate for anything, but if so, this big gun will probably do the trick. I certainly felt like more of a man when I hoisted the particle cannon and eviscerated the Despoiled (a Veil-induced boss, created out of a mere mortal Nazi officer right before my eyes).

Wolfenstein fans will be happy to know that despite going a little off the proven path by giving Blazkowicz super-human powers, this still feels very much like the classic franchise. It's not just about the fast-paced shooting; there are plenty of hidden goodies as well. There are tomes to collect, as well as gold bars and military intel. Some of these can be found by anyone with a keen eye, but others will require the use of Blazkowicz's Veil powers to discover.

These items aren't just for show. You can trade them with a group called the Black Market. These folks offer upgrades to your Veil powers, which will be important since there don't seem to be many powers to speak of. The focus is on having a large range of upgrades for the handful of powers available to Blazkowicz. You can also upgrade your weapons in numerous ways. Of course you can make them do more damage and hold more ammo in a clip, but there are some other useful additions. Throw a scope onto your shotgun or add a silencer to your favorite rifle. Though I didn't get to fool around in the Black Market during my demo, Raven promises that the weapon upgrades are plentiful and that every weapon in the game can be customized.



Wolfenstein is coming to PC, PS3 and Xbox 360 "when it's done." Before I had my play session with Wolfenstein, I really didn't care when that time came. Like many, I found the idea of adding spellcasting to a series beloved for its gun firing a little unappealing. But after playing Wolfenstein, my interest is piqued. I don't know how the powers will play out over the full course of the game or if Raven can provide any "oops, I crapped my pants" enemies, but I want to find out.
http://www.ign.com

Yes! Nazi's knallen! Occulte griezelshit! BJ Blazkowicz! Nazi´s knallen!

Ik kijk hier weer ontzettend naar uit! Eerste 3 delen heb ik ontzettend veel plezier van gehad, dus ik denk dat het met deze ook weer helemaal goed komt!



video 1

video 2

Exclusive opening HD


En voor nostalgische gevoelens:



Oh ja, gerucht van releasedatum is 17 juli.... We wachten af.
pi_68190227
Oeh

Die oude heb ik zooooooooooooooooooooo vaak gespeeld
stupidity has become as common as common sense was before
pi_68190267
Ben benieuwd wanneer het spel precies uitkomt, want "deze zomer" vind ik een erg vage omschrijving.
pi_68326000
quote:
Yes! Nazi's knallen! Occulte griezelshit! BJ Blazkowicz! Nazi´s knallen!
Haha, occulte griezelshit!

Ik ben zeer benieuwd!
I am happy
  vrijdag 24 april 2009 @ 06:30:31 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68326026
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. RtCW was het ultieme MP game.

En zombies in een WW2 game is gewoon niks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_68326564
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 06:30 schreef popolon het volgende:

En zombies in een WW2 game is gewoon niks.
Je snapt de hele opzet van Wolfenstein niet...
pi_68327337
TE vet
Ik hoop dat hitler er weer in zit
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:12:54 #9
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68333030
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 06:30 schreef popolon het volgende:
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. RtCW was het ultieme MP game.

En zombies in een WW2 game is gewoon niks.
Idd...
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:13:12 #10
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68333040
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Je snapt de hele opzet van Wolfenstein niet...
Jawel, vind de opzet alleen crap.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:47:14 #11
66083 Platina
78th Element
pi_68333954
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef LockonStratos het volgende:
TE vet
Ik hoop dat hitler er weer in zit
zit er niet in helaas.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:47:50 #12
66083 Platina
78th Element
pi_68333968
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 06:30 schreef popolon het volgende:
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. RtCW was het ultieme MP game.

En zombies in een WW2 game is gewoon niks.
Check de film: Dead Snow, anders ff. Zombie Nazi's
die zijn namelijk ultiem cool.
pi_68336446
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jawel, vind de opzet alleen crap.
Dan moet je het links laten liggen.

en inderdaad, er was bekend gemaakt dat Hitler er wederom niet in zou zitten. Mwah, maakt me ook niet zoveel uit. In de originele Wolfenstein was Hitler ook maar de eindbaas van level 3 ofzo...
pi_68336913
flashbacks naar jeugd dus verheug me er wel op
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:40:33 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68337627
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Je snapt de hele opzet van Wolfenstein niet...
Oh jawel hoor. Met de SP ben ik ook gewoon gestopt.

Maar de MP was gewoonweg briljant.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_68337919
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Met de SP ben ik ook gewoon gestopt.

Maar de MP was gewoonweg briljant.
True. Maar toch vond ik het verhaal bij de SP van RTCW ook briljant.
pi_68351581
gevaarlijk,

4jaar RTCW
5jaar wolfenstein:ET

ouch!!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_68351739
en ik de MP zitten geen zombies ofzo. da is de single player.

de MP is gewoon de beste ooit gemaakt, vooral wolfenstein:ET

0 zombies in de MP
0 zombie wapens etc in de MP
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:29:54 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68361156
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dan moet je het links laten liggen.

en inderdaad, er was bekend gemaakt dat Hitler er wederom niet in zou zitten. Mwah, maakt me ook niet zoveel uit. In de originele Wolfenstein was Hitler ook maar de eindbaas van level 3 ofzo...
Doe ik ook
Speel 9vd10x de eerste paar levels en zodra er zombies komen deinstalleer ik het
Heb wel iedere versie de hoop dat de zombies wegblijven
pi_68565020
Jammer dat ze vast houden aan al die sci-fi rommel. Gewoon puur en realistisch houden zo'n spel!
pi_68983649
j0rrit, is alleen de single player die sfi spul

MP niet!!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_69919459
*schop*

Release opgeschoven naar Augustus, en vanaf gisteren is Wolfenstein 3d te downloaden voor XBL.
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 10:56:22 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69966188
Oehh even een TVP. Vroegah op de PC waren Wolfenstein en Doom natuurlijk dé games die je speelde.

C:\>cd wolf3d
C:\>wolf3d\wolf3d -goobers
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:00:19 #24
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69966329
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Je snapt de hele opzet van Wolfenstein niet...
Wil je mij die dan even uitleggen. Ik heb het spel al 15 jaar niet meer gespeeld en kan me niets meer van zombies herinneren.
pi_69967424
Nou ik heb een paar trailers gezien op gamtrailers.com, en ik vind het niks
Stom verhaal en lelijke, echt lelijke graphics!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_72042655
*schop*

Morgen (officieel) te verkrijgen in nederland, al schijnt de MP vies tegen te vallen volgens de officiele fora.
6v6 Maximaal etc. niet het RTCW/ET gevoel.

En het team dat de Multiplayer heeft gemaakt is meteen ontslagen op de release dag (bron)
pi_72042733
Hij is al te koop.
pi_72043022
Ah, ja op de site stond EU 21 Aug. dus vandaar. Maarja, Wolfenstein draait natuurlijk wel om de multiplayer en als die niet goed is dan wacht ik nog even af met de aanschaf
pi_72043517
Ik ben nu met de singleplayer bezig en alle elementen uit de oude delen komen terug. Tevens heb ik een DL-code gekregen om wolfenstein 3d via PSN te downloaden.
pi_72045040
Multiplayer al gespeeld? Ik hoor matige verhalen...
pi_72052379
Is het singleplay verhaal een beetje goed?
I am happy
pi_72052964
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:24 schreef Lord Katundro het volgende:
Is het singleplay verhaal een beetje goed?
Ik vind van wel, lekker occult weer, net als RTCW
pi_72053073
Occult is altijd goed.

Ik zal van de week eens even kijken of ik hem ergens kan downloaden kopen.
I am happy
pi_72053262
* download aanslingert
pi_72068487
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wil je mij die dan even uitleggen. Ik heb het spel al 15 jaar niet meer gespeeld en kan me niets meer van zombies herinneren.
Dat ligt dan aan je geheugen, want die hebben er altijd ingezeten vanaf wolf3d



Spear of destiny ging zelfs al over een oeroude speer waarmee ze german army onoverwinnelijk zou worden.
pi_72069525
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef TRMA het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je geheugen, want die hebben er altijd ingezeten vanaf wolf3d

[ afbeelding ]

Spear of destiny ging zelfs al over een oeroude speer waarmee ze german army onoverwinnelijk zou worden.
Dat waren mutanten, het resultaat van experimenten die Doctor Schabbs uitvoerde in Wolfenstein 3D



Zombies kwamen voor het eerst in de Catacomben-levels van RTCW.

[ Bericht 7% gewijzigd door fratsman op 21-08-2009 13:38:52 ]
pi_72070209
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat waren mutanten, het resultaat van experimenten die Doctor Schabbs uitvoerde in Wolfenstein 3D

[ afbeelding ]

Zombies kwamen voor het eerst in de Catacomben-levels van RTCW.
Whatever, mijn punt was dat wolfenstein nooit een realistische ww2 shooter is geweest en ook niet hoort te zijn, anders zou het gewoon hetzelfde zijn als COD en MOH.
Lees dat veel mensen daar onterecht over zeuren, dus moest t ff kwijt..
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:39:28 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72071283
RtcW was saai.
Dit wordt ook saai.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:42:27 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72071354
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef TRMA het volgende:

[..]

Whatever, mijn punt was dat wolfenstein nooit een realistische ww2 shooter is geweest en ook niet hoort te zijn, anders zou het gewoon hetzelfde zijn als COD en MOH.
Lees dat veel mensen daar onterecht over zeuren, dus moest t ff kwijt..
Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant kon de SP me nooit echt boeien. Met de MP van RtCW heb ik nog altijd de beste ervaringen en herinneringen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72072009
Ik heb deze game ook al online besteld, wel 54.99 euries maar lijkt me wel zeker de moeite waard.
pi_72072809
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef popolon het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant kon de SP me nooit echt boeien. Met de MP van RtCW heb ik nog altijd de beste ervaringen en herinneringen.
Inderdaad, nu ziet de MP er echter cheap uit en zijn er veel klachten.

Ik had echt op deze game gewacht, maar twijfel nou of ik hem wel moet halen.
pi_72073301
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant kon de SP me nooit echt boeien. Met de MP van RtCW heb ik nog altijd de beste ervaringen en herinneringen.
enemy territory was zelfs nog beter
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:56:45 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72073327
Da's persoonlijk, vond ik dus totaal niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:25:58 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72075666
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef Markster het volgende:

[..]

enemy territory was zelfs nog beter
Eensch

Die heb ik echt helemaal plat gespeeld
De MP van RtcW trouwens ook
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72085049
Er is gelukkig iemand al bezig met een Pro-mod en op de officiele fora is een thread gestart waarin iedereen opbouwende feedback kan geven dus hopelijk word het toch nog iets
pi_72098973
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:39 schreef Brigand het volgende:
Er is gelukkig iemand al bezig met een Pro-mod en op de officiele fora is een thread gestart waarin iedereen opbouwende feedback kan geven dus hopelijk word het toch nog iets
Heb je natuurlijk niet veel aan als je dit Xbx versie speelt Wat betreft die MP hadden ze beter gewoon de MP van RtCW kunnen oppoetsen, wat nieuwe wapens erbij, wat nieuwe maps erbij.
pi_72119476
vet spel

Graphics zijn wat matig, maar sfeer en gameplay is goed!

Ben nu in het ziekenhuis
pi_72119520
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef popolon het volgende:
Da's persoonlijk, vond ik dus totaal niet.
mag ik vragen wat je er minder aan vond?

Heb ze namelijk beide gespeeld, en ET was veel taktischer en uitgebreider.

Val je niet aan hoor, ben gewoon benieuwd.
pi_72119780
Toen ik de TT las dacht ik koningsch!

Toen zag ik de screenshots van al die gare zombies en weet ik veel wat voor kansloze figuren en dacht ik: kut

Vond ik bij RTCW ookal zo irritant, maar nu zijn ze helemaal over de top gegaan lijkt het wel Terwijl het zonder al die wazige shit zo briljant is. Dat waren de mooiste levels...
pi_72119990
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant kon de SP me nooit echt boeien. Met de MP van RtCW heb ik nog altijd de beste ervaringen en herinneringen.
Die met die tram en het strand. Echt geweldig!
  Lieve Belg maandag 24 augustus 2009 @ 20:30:34 #51
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72121280
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:49 schreef Repeat het volgende:

[..]

Die met die tram en het strand. Echt geweldig!
Oh, waar is de tijd. Nog uren dagen zitten spelen op mijn Celeron 500, op 800*600 Die op het strand, en in dat kasteeltje met die kleine binnenkoer vond ik een van de betere mappen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_72239996
Hoe hebben ze het ooit zover kunnen krijgen dat je in het spel (voor de PC) niet met de muis kan richten
  Lieve Belg vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:49:27 #53
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72241908
Werkt perfect hier
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:56:10 #54
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72242127
Hoe verdedig je je best tegen die monster die altijd van die blauwe schilder rond zich hebben?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_72250260
vermakelijke game.

ik heb qua grafics etc nooit hoge verwachtingen bij wolfenstein. Maar qua gameplay is RTCW/ET de beste game ooit gemaakt IMO.

Deze is een leuke follow up om een keer te spelen niet meer dan dat
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_72251442
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Jump het volgende:
Hoe verdedig je je best tegen die monster die altijd van die blauwe schilder rond zich hebben?
Empower gebruiken knal je door het schild. D-pad naar links

Ik krijg Hans phase 2 nie af op Uber difficulty dus zit vast nu.
pi_72251589
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Jump het volgende:
Werkt perfect hier
En waar heb je dat dan zo kunnen instellen?
Ik ben alle settings langs geweest en ik kan me muis alleen maar horizontaal bewegen
pi_72252583
Ik zit op dit moment bij die Gheist-queen. ( Ik heb al teveel filmreferenties gezien) Maar ik vermaak me echt goed met dit spel. Speel nu op normal. (Don't hurt me! ) maar ga hierna het wel op "I'm a dead incarnate!" proberen.
pi_72259094
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:12 schreef fratsman het volgende:
Ik zit op dit moment bij die Gheist-queen. ( Ik heb al teveel filmreferenties gezien) Maar ik vermaak me echt goed met dit spel. Speel nu op normal. (Don't hurt me! ) maar ga hierna het wel op "I'm a dead incarnate!" proberen.
"I'm a dead incarnate!" is best gemakkelijk mp43 helemaal upgraden en empower zoveel mogelijk gebruiken. Enige verschil is dat je 5x zoveel schade krijgt op die moeilijkheid.
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 07:06 schreef Razorback het volgende:

[..]

En waar heb je dat dan zo kunnen instellen?
Ik ben alle settings langs geweest en ik kan me muis alleen maar horizontaal bewegen
Dan is er toch echts iets mis. Probeer eens een andere muis. Muis staat gewoon standaard aan natuurlijk hoef je niet in te stellen.

[ Bericht 25% gewijzigd door kr4t0s op 29-08-2009 16:15:06 ]
pi_72273661
Ik word steeds misselijk (ben de SP aan het spelen). Vooral bij dat rennen. Krijg het niet voor elkaar om langer dan een halfuur te spelen Net als met wolfenstein3d

Maar tot nu toe valt het me tegen. Die wapenupgrades enzo. Wil gewoon lekker knallen
hula
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:25:22 #61
182073 invine
blablabla etc.
pi_72303430
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 07:06 schreef Razorback het volgende:

[..]

En waar heb je dat dan zo kunnen instellen?
Ik ben alle settings langs geweest en ik kan me muis alleen maar horizontaal bewegen
Heb je toevallig een gamepad geinstalleerd of een joystick? Zoja unplug die eens voordat je gaat spelen.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_72316366
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:25 schreef invine het volgende:

[..]

Heb je toevallig een gamepad geinstalleerd of een joystick? Zoja unplug die eens voordat je gaat spelen.
Me muis doet het nu ineens wel maar blijft zo nu en dan hangen
Het spel is wel een stuk leuker nu me muis werkt
pi_72319474
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:17 schreef j0rrit het volgende:
Jammer dat ze vast houden aan al die sci-fi rommel. Gewoon puur en realistisch houden zo'n spel!
Inderaad, ik haat sci-fi shit.
pi_72329149
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Inderaad, ik haat sci-fi shit.
Wolfenstein is altijd al een combinatie van oorlog en occult geweest.
pi_72329709
Ik vind hem vies tegen vallen. Heb de eerste map gespeeld en toen weer geuninstalled.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:20:50 #66
182073 invine
blablabla etc.
pi_72333762
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Inderaad, ik haat sci-fi shit.
Dan moet je maar cod gaan spelen ofzo
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_72341915
Ik heb hem vrij snel uitgespeeld, maar me heerlijk vermaakt. Al was het ietwat simpel (gespeeld op 1 na moeilijkste) Maar al met al geslaagd spel!

Mein Leben!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_72384724
Even een noobvraagje:



Hoe kom ik voorbij deze deur in het Hospital? (op 27% van de game)
pi_72384980
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef pberends het volgende:
Even een noobvraagje:

[ afbeelding ]

Hoe kom ik voorbij deze deur in het Hospital? (op 27% van de game)
Mire aanzetten er tegen aan rennen totdat je erdoorheen gaat. Of anders shield proberen
hula
pi_72391997
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Mire aanzetten er tegen aan rennen totdat je erdoorheen gaat. Of anders shield proberen
Ah, danke schon. Beetje weird dat het zoveel moeite koste. Bugggg.
pi_72392062
Yes, voorbij de Gheist-Queen, zometeen snel verder!
pi_72403390
En ook voor de 2e keer uitgespeeld, maar nu met harde cheats. Maar verder is het een baggergame. Helaas geen tijd voor de MP.
hula
pi_72403504
Gisteren uitgespeeld, opzich een vermakelijk spelletje al vond ik het einde een beetje tegenvallen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ondertitel
pi_72411731
Ben gister begonnen met het spel, maar ben gestopt toen je tegen die ene man moest vechten die allemaal blauwe ballen gooiden. Vond dat stuk toch wel een beetje eng
pi_72412408
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef SLP_ het volgende:
Ben gister begonnen met het spel, maar ben gestopt toen je tegen die ene man moest vechten die allemaal blauwe ballen gooiden. Vond dat stuk toch wel een beetje eng
Scribes?



Ik had af en toe wel eens zo'n wtf moment als eropeens een Veil Assasin achter je rug op je in stond te hakken want die dingen zijn doorgaans onzichtbaar

hula
pi_72413382
Die Veil-Assassin inderdaad, met z'n sneaky gesluip en kutstemmetje. Hij is volgens mij geinspireerd op Karl Kroenen uit Hellboy.
pi_72413984
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Scribes?

[ afbeelding ]

Ik had af en toe wel eens zo'n wtf moment als eropeens een Veil Assasin achter je rug op je in stond te hakken want die dingen zijn doorgaans onzichtbaar

[ afbeelding ]
Dat ja
pi_72414029
Wel mooie graphics zeg.
pi_72414745


Mijn (fully geupgrade) vriend.



BOOM! Headshot!
pi_72416113
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn (fully geupgrade) vriend.



BOOM! Headshot!
Vond het ook wel grappig als je die rode kracht aanzet en dan gaat schieten, omdat de armen en benen en het hoofd van de vijand er dan af knallen en er zo'n rompje blijft liggen

edit; en de foto's :





[ Bericht 10% gewijzigd door NikkelCobalt op 03-09-2009 22:45:24 ]
hula
pi_72441092
Wat kan je met dat veil troep? Of word dat uitgelegd in de single player? Want ben met multiplayer bezig maar daar is het niet echt duidelijk....
O+ BlaBlub O+
pi_72451992
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef neggix het volgende:
Wat kan je met dat veil troep? Of word dat uitgelegd in de single player? Want ben met multiplayer bezig maar daar is het niet echt duidelijk....
Ja. Volgens mij zit het niet in multiplayer want dat is lastig te realiseren (tijdvertragen kan niet online )
hula
  Lieve Belg zaterdag 5 september 2009 @ 00:51:34 #84
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72452072
Wat mij mateloos irriteert is als een gesprek gedaan is, en je drukt nog eens op de Use knop, dan zeggen ze 'I'm a little buzy right now" met een compleet andere stem
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_72452749
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:51 schreef Jump het volgende:
Wat mij mateloos irriteert is als een gesprek gedaan is, en je drukt nog eens op de Use knop, dan zeggen ze 'I'm a little buzy right now" met een compleet andere stem
Die stemmen zijn sowieso veel te engels. Freund als vrunt uitspreken enzo.

En bij dat kasteel had ik even moeite om dat antiveil apparaat te vinden. En dan gaan die lui tot in den treurens aan toe

"Zhurry lup, wie must shave Caroline"

roepen.
hula
pi_72455040
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:22 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Die stemmen zijn sowieso veel te engels. Freund als vrunt uitspreken enzo.

En bij dat kasteel had ik even moeite om dat antiveil apparaat te vinden. En dan gaan die lui tot in den treurens aan toe

"Zhurry lup, wie must shave Caroline"

roepen.
Een hoog "Allo Allo!" gehalte ja.

en Hans Grosse is klote... Wel leuke knipoog naar het origineel.
pi_72457137
Zo, uitgespeeld. Wel heel aardig, maar geen topgame. Beetje teveel sci-fi.
pi_72457151
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:22 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Die stemmen zijn sowieso veel te engels. Freund als vrunt uitspreken enzo.

En bij dat kasteel had ik even moeite om dat antiveil apparaat te vinden. En dan gaan die lui tot in den treurens aan toe

"Zhurry lup, wie must shave Caroline"

roepen.
Ik moet zeggen dat die Fransen (?) "BJ" wel erg gay uitspreken... .
pi_72478602
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:47 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Ja. Volgens mij zit het niet in multiplayer want dat is lastig te realiseren (tijdvertragen kan niet online )
Nou, die veil troep kan je wel gebruiken maar et heeft vrij weinig nut dan ofzo... Want ik heb nu wel iets van veisl bombs
O+ BlaBlub O+
pi_72492451
spreken die moffen nou engels ?
pi_72492846
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
spreken die moffen nou engels ?
"Zieee ZZzjermans!"
  zondag 6 september 2009 @ 20:51:16 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72498296
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn (fully geupgrade) vriend.



BOOM! Headshot!
Vet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72504015
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef F04 het volgende:
Wel mooie graphics zeg.
Understatement van het jaar
pi_72504210
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef editoor het volgende:

[..]

Understatement van het jaar
Wat nou? Voor een game van dit kaliber was het absoluut niet slecht! Ik bedoel, CODMW2 moet nog uitkomen!
pi_72504663
Oe Modern Warfare 2 is echt om je bij af te likken.
pi_72504928
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef pberends het volgende:
Oe Modern Warfare 2 is echt om je bij af te likken.
Reservering staat al!
pi_72506978
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wat nou? Voor een game van dit kaliber was het absoluut niet slecht! Ik bedoel, CODMW2 moet nog uitkomen!
Nou met alles op high op een resolutie van 1680/1050 lijkt het spel uit 2002 uitgebracht te zijn. Vond het maar zeer matig er uit zien
  zondag 6 september 2009 @ 23:46:40 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72507391
Is dat dan zo belangrijk? Het is niet het mooiste spel van allemaal, maar wat het moet doen doet het heel goed en dat is knallen met veel fun!

gezeur over die graphics altijd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72507773
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:46 schreef Komakie het volgende:
Is dat dan zo belangrijk? Het is niet het mooiste spel van allemaal, maar wat het moet doen doet het heel goed en dat is knallen met veel fun!

gezeur over die graphics altijd...
Juist! Het is over the top! actie, verhaal, alles!

Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds mijn code moet registreren voor gratis Wolfenstein 3D via PSN.
pi_72508922
Tevens met respect voor Wolfenstein, heb ik mijn avatar maar weer eens aangepast.
pi_72509485
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:46 schreef Komakie het volgende:
Is dat dan zo belangrijk? Het is niet het mooiste spel van allemaal, maar wat het moet doen doet het heel goed en dat is knallen met veel fun!

gezeur over die graphics altijd...
Afhankelijk voor welke genre vind ik de grapiscs niet altijd even belangrijk. Voor FPS meestal wel maar kijk natuurlijk ook naar andere punten van het spel. Het schieten klonk echt zeer matig wat me behoorlijjk tegen viel. Verder vond ik het verhaal niet boeiend genoeg om ermee door te gaan. Ik zal nog wel de oudere versies van wolfenstein spelen, hopelijk doen die het beter bij mij.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:47:37 #102
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_73740346
Sorry voor de kick, maar ik kom niet verder in Wolfenstein [pcversie] .

In de airport-missie heb je de eindbaas in een grote groene bal die van die leuke rode/groene chefs op je afsturen. Ik kan de eerste rode wel aan, maar bij de volgende groene chef ben ik snel dood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Hoe nu verder? Is er iets wat ik over het hoofd zie wat ik dien te gebruiken?
pi_73740411
Heb ik ook een tijd vast gezeten. Shield en je meest zware wapen gebruiken en maar hopen dat het lukt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:45:45 #104
66083 Platina
78th Element
pi_73749663
Iemand die weet hoe ik dat eerste skeletmonster met zijn groene ballen (kerklevel) naar de klote kan helpen?
pi_73750899
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik kom niet verder in Wolfenstein [pcversie] .

In de airport-missie heb je de eindbaas in een grote groene bal die van die leuke rode/groene chefs op je afsturen. Ik kan de eerste rode wel aan, maar bij de volgende groene chef ben ik snel dood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Hoe nu verder? Is er iets wat ik over het hoofd zie wat ik dien te gebruiken?
Per generator komt zo'n zombie/skeletmonster. Dus niet alle generators tegelijk kapotschieten, maar eerst wachten tot je het mannetje hebt gekilled, en dan naar de volgende generator.

Als je die ubergun hebt kun je dat wijffie geloof ik ook in 1x vaporizen. Ik deed die missie een keer en toen schoot ik met die gun en toen was het meteen afgelopen
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Platina het volgende:
Iemand die weet hoe ik dat eerste skeletmonster met zijn groene ballen (kerklevel) naar de klote kan helpen?
Gewoon ontlopen en ondertussen helemaal kapotknallen. Die dingen zijn zo dood.
hula
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:26:42 #106
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_73751087
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Platina het volgende:
Iemand die weet hoe ik dat eerste skeletmonster met zijn groene ballen (kerklevel) naar de klote kan helpen?
Zo'n man die groen brand zeg maar? Daarvoor heb je je particle cannon voor nodig (die blauwe stralen schiet). Als het goed is, heb je deze in je collectie zitten

Succes
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:30:10 #107
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_73751209
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef NikkelCobalt het volgende:

Per generator komt zo'n zombie/skeletmonster. Dus niet alle generators tegelijk kapotschieten, maar eerst wachten tot je het mannetje hebt gekilled, en dan naar de volgende generator.

Als je die ubergun hebt kun je dat wijffie geloof ik ook in 1x vaporizen. Ik deed die missie een keer en toen schoot ik met die gun en toen was het meteen afgelopen
Oh, da's een goeie.. Die rooie is wel snel dood te krijgen, maar de groene vind ik wel wat lastiger..
pi_73756278
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Oh, da's een goeie.. Die rooie is wel snel dood te krijgen, maar de groene vind ik wel wat lastiger..
Dan kun je die rode kracht aanzetten dat je kogels meer kracht hebben. Of is die nog niet beschikbaar daar?
hula
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:57:27 #109
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_73757722
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:08 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Dan kun je die rode kracht aanzetten dat je kogels meer kracht hebben. Of is die nog niet beschikbaar daar?
Hmm mja . Als het goed is, moet alle krachten dan al beschikbaar zijn (tenminste, dat is bij mij het geval).
  woensdag 1 december 2010 @ 16:54:25 #110
327044 Dennie78
Have fun je leeft maar 1 x
pi_89391553
wolfestein enemy territory
188.40.34.165:27990 dutchbat server nederlandse spelers vaak savonds na 7 online , hoop lol
v2.60b vereist
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')