abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68180879
Ik ben gisteren helaas in de kroeg mijn sleutelbos verloren nadat ik ze op de bar had gelegd.
Voorlopig gaat het er niet naar uitzien dan ik die terug ga vinden.

Mijn huissleutels en autosleutels zijn niet zo erg, daar heb ik reserve sleutels van.
Nu zat daar ook een sleutel van me werk aan, zo'n een die alleen met een certificaat is bij te bestellen.
De sleutel past op twee toegangsdeuren van het gebouw, en 4 ramen (alleen van de binnenkant).
Ik neem aan dat nu de cilinders van de toegansdeuren moeten worden vervangen, anders dekt de verzekering mogelijke inbraak niet meer ?

Iemand enig idee wat me te wachten staat .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_68181030
volgens mij allemaal verzekeringswerk
pi_68181077
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef junkiexp het volgende:
Iemand enig idee wat me te wachten staat .
Veel sores.

Misschien de volgende keer wat minder drinken!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_68181090
Heb je al aangifte van vermissing/diefstal gedaan bij de politie? Zo niet, doen. Dat wil je werkgever vast zien.

Wat je te wachten staat? Een paar boze blikken van je werkgever, want het gaat hen geld kosten. Verder kan dit in je dossier opgenomen worden.

Maar verder niks bijzonders voor jou.
Edit: verder zou het niks bijzonders moeten worden voor jou. Zoals hierboven al gezegd: verzekeringswerk.
En als je werkgever begint te miepen dat ie je niet kan vertrouwen met die sleutel, dan moet ie elke keer maar komen opdraven als jij door 1 van de deuren wilt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68181161
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Veel sores.

Misschien de volgende keer wat minder drinken!
Dat is het dus net niet, ik moest rijden, ik ben dus compleet nuchter gebleven.
Ik ben met de auto van de kroegbaas naar huis gegaan (20 km verder) die heeft vannacht bij mij gestaan.
Vanmorgen ben ik met de reserve sleutel weer naar de kroeg gereden.
Wel tof van die kroegbaas !!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 19 april 2009 @ 20:13:48 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68181225
Was er niet eens een topic van iemand die een grote schadeclaim kreeg vanwege kwijtraken werksleutels?
Of is dit een klok/klepelgeval mijnerzijds?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68181290
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je al aangifte van vermissing/diefstal gedaan bij de politie? Zo niet, doen. Dat wil je werkgever vast zien.

Wat je te wachten staat? Een paar boze blikken van je werkgever, want het gaat hen geld kosten. Verder kan dit in je dossier opgenomen worden.

Maar verder niks bijzonders voor jou.
Edit: verder zou het niks bijzonders moeten worden voor jou. Zoals hierboven al gezegd: verzekeringswerk.
En als je werkgever begint te miepen dat ie je niet kan vertrouwen met die sleutel, dan moet ie elke keer maar komen opdraven als jij door 1 van de deuren wilt.
Nee nog niet gedaan.
Het is een kroeg waar iedereen elkaar kent, en ik denk dat iemand met zijn zatte kop de sleutels van de bar heeft gegraaid.
Dus ik hoop dat hij vandaag dat beseft en alsnog de sleutels bij de kroeg brengt.
Als er echt kwaad mee wilde hadden ze dat gedaan, want mijn auto stond pal voor de deur.

Voor de rest wel een triest persoon, maargoed.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 19 april 2009 @ 20:15:22 #8
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_68181300
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
Was er niet eens een topic van iemand die een grote schadeclaim kreeg vanwege kwijtraken werksleutels?
Of is dit een klok/klepelgeval mijnerzijds?
dat topic heb ik ook gelezen, was in een basisschool ofzo. kan het niet meer vinden.
pi_68181318
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
Was er niet eens een topic van iemand die een grote schadeclaim kreeg vanwege kwijtraken werksleutels?
Of is dit een klok/klepelgeval mijnerzijds?
Ik dacht dat diegene een contract voorgeschoteld kreeg voor haar werk (lerares op een basisschool?) voor de sleutels. Daarin stond dat als ze die sleutels kwijtraakte, ze een belachelijk hoog bedrag zou moeten betalen, 20.000 euro ofzo meen ik me te herinneren. Geen idee wat ervan geworden is

Edit: aansprakelijk voor verlies sleutel werk (32000 euro!!)
Die dus. 32.000
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 april 2009 @ 20:15:58 #10
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_68181326
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Nee nog niet gedaan.
Het is een kroeg waar iedereen elkaar kent, en ik denk dat iemand met zijn zatte kop de sleutels van de bar heeft gegraaid.
Dus ik hoop dat hij vandaag dat beseft en alsnog de sleutels bij de kroeg brengt.
Als er echt kwaad mee wilde hadden ze dat gedaan, want mijn auto stond pal voor de deur.

Voor de rest wel een triest persoon, maargoed.
Zit ie niet toevallig in je broekzak? Daarnaast ben je zelf altijd verantwoordelijk voor je sleutels, dus voortaan niet meer op de bar leggen
pi_68181349
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
Was er niet eens een topic van iemand die een grote schadeclaim kreeg vanwege kwijtraken werksleutels?
Of is dit een klok/klepelgeval mijnerzijds?
Nou dat was volgens mij een topic van iemand die ergens ging werken, en een contract moest tekenen dat hij/zij ¤ 32000 moest betalen als ze de sleutels van het betreffende pand zou kwijt raken.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_68181359
GMTA
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 19 april 2009 @ 20:16:50 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68181361
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:

Ik dacht dat diegene een contract voorgeschoteld kreeg voor haar werk (lerares op een basisschool?) voor de sleutels. Daarin stond dat als ze die sleutels kwijtraakte, ze een belachelijk hoog bedrag zou moeten betalen, 20.000 euro ofzo meen ik me te herinneren. Geen idee wat ervan geworden is
Oh ja, dat was het!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 19 april 2009 @ 20:33:05 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68182041
Was er niet zon topic over een juf die 32000 euro moest betalen als ze der sleutel kwijt zou raken?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68182186
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Was er niet zon topic over een juf die 32000 euro moest betalen als ze der sleutel kwijt zou raken?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 19 april 2009 @ 20:41:11 #16
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68182419
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef junkiexp het volgende:

[..]


Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 19 april 2009 @ 21:32:59 #17
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68184294
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Nee nog niet gedaan.
Het is een kroeg waar iedereen elkaar kent, en ik denk dat iemand met zijn zatte kop de sleutels van de bar heeft gegraaid.
Dus ik hoop dat hij vandaag dat beseft en alsnog de sleutels bij de kroeg brengt.
Als er echt kwaad mee wilde hadden ze dat gedaan, want mijn auto stond pal voor de deur.

Voor de rest wel een triest persoon, maargoed.
Dus je moet ook nog de sloten van je auto laten vervangen.
Of vannacht op een klapstoeltje je auto bewaken.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68185591
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Dus je moet ook nog de sloten van je auto laten vervangen.
Of vannacht op een klapstoeltje je auto bewaken.
Ik ben de sleutels verloren in een dorp, en ik woon zelf in de stad 20 km verderop.
Gaan ze niet vinden hoor.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_68188182
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik ben de sleutels verloren in een dorp, en ik woon zelf in de stad 20 km verderop.
Gaan ze niet vinden hoor.
Wel als ze ook op fok zitten.

Even de foto's vergelijken in de leuvehaven.
Dan is het te hopen dat je geen afstandsbediensleutel hebt, anders is het alleen maar piepen in die buurt.

Maar sterkte morgen, misschien wordt je uitgefoeterd, maar misschien ook niet.
Je zal echt niet de laatste zijn die sleutels van het werk kwijtraakt.
pi_68188448
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef klipper het volgende:

[..]

Wel als ze ook op fok zitten.

Even de foto's vergelijken in de leuvehaven.
Dan is het te hopen dat je geen afstandsbediensleutel hebt, anders is het alleen maar piepen in die buurt.

Maar sterkte morgen, misschien wordt je uitgefoeterd, maar misschien ook niet.
Je zal echt niet de laatste zijn die sleutels van het werk kwijtraakt.
Nou die gasten in die kroeg zitten niet bepaald op fok .
En a.b. heb ik gelukkig niet.

Maar ik wacht het nog even een week af, en daarna doe ik aangifte.
Anders ga ik heibel maken voor niks.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 20 april 2009 @ 03:56:12 #21
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_68192081
Ongeveer 5 jaar geleden mijn sleutelbos verloren in mijn stamkroeg... Nergens te vinden. Het zelfs nog na sluitingstijd mee staan helpen met vegen en dergelijke, in de hoop dat de sleutelbos tevoorschijn kwam. Maar helaas...

Een maand later nadat ik de sleutels was kwijtgeraakt, had een bezoeker ze ingeleverd bij de bar. De sleutelbos is dus al die tijd in bezit geweest van de vinder. Had handiger geweest als diegene de bos gelijk aan de bar had afgegeven...

De sleutelbos mochten ze weggooien, had intussen allemaal nieuwe sloten...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  maandag 20 april 2009 @ 04:03:52 #22
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_68192094
Mooi gevalletje van shit-happens. Duur geintje wel, maar denk dat het mee risico voor je werk wel mee zal vallen. Verzekering zal wel een aangifte willen zien en dan genoegen nemen met een duplicaatsleutel denk ik. Alsof een totaal onbekende weet bij welk pand die sleutel hoort...
Hebben jullie me een beetje gemist?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 april 2009 @ 22:41:28 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_68353396
Al iets gehoord?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')