Kijk op je toetsenbord, staat er gewoon op.quote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef denkjedat het volgende:
de combinatie werkte wel maar ik ben hem vergeten
let me google that for you helpt mij ook niet verder
nee het was niet de helderheid. het was ech een combinatie waardoor alles zwart met geel (dacht ik?)quote:Op zondag 19 april 2009 14:01 schreef Remake het volgende:
[..]
Kijk op je toetsenbord, staat er gewoon op.
ja dat was hem bedankt!quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef HuHu het volgende:
Configuratiescherm -> Toegankelijkheid -> Visuele weergave optimaliseren
Daar staat dan: Hoog contrast in- of uitschakelen met Alt-links + Shift-links + Print Screen (PrtScn). Probeer dat eens?
Of juist heel laag, heb het wel eens gehad dat ik de backlight gewoon uit kon zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef Remake het volgende:
Je moet een mat scherm hebben en de helderheid heel hoog zetten.
Helpt het veel zo dan?quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef denkjedat het volgende:
tenminste op zo'n site die ik laatst bekeek stond dat het ook heel handig was om hem zo in de zon te bekijken en moet zeggen dat het even wennen is maar wel handig
ik vind van wel jaquote:
hangt van de specificaties van het toestel af, maar doorgaans mag je een laptop enorm hard mishandelen alvorens hij schade gaat hebben door de temperatuurquote:Op zondag 19 april 2009 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog een ander punt, is het wel goed als je laptop in de volle zon staat? Hij wordt dan heel heet. Ik zit precies zo achter een boom dat ik met mijn hoofd in de zon zit en mijn laptop in de schaduw. Dat werkt dan wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |