abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:37:07 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68155576
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Espabilado het volgende:
En ach, AZ is onlangs nog kampioen geworden.

[ afbeelding ]
Iiig een leuker az om naar te kijken
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_68155611
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Gebeurde dat? Waarom dan .Ik heb niks gezien.
Ja. Hij speelde de bal te ver voor zich uit om de bal in te leveren en vervolgens ontstond er toch een aardige fluitconcert. En dan te bedenken dat we pas rond de 65e minuut zaten.
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:40:00 #128
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68155646
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja. Hij speelde de bal te ver voor zich uit om de bal in te leveren en vervolgens ontstond er toch een aardige fluitconcert. En dan te bedenken dat we pas rond de 65e minuut zaten.
Dat was niet tegen hem, dat was omdat niemand zich aanbood. Het gefluit was in het voordeel van betreffende topper.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68155660
Dat krijg je ervan als je Jenner uitfluit
pi_68155670
Leedvermaak blijft leuk
Morgen winnen in Eihoven zal nog lastig worden maar mocht dat lukken dan word AZ zeker geen kampioen in de Arena.
Denk niet dat ze met die druk kunnen omgaan, als het vandaag al niet lukt. Want reken maar dat er een lekker fanatiek sfeertje zal hangen volgende week
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:41:35 #131
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68155684
quote:
Een groep van een paar honderd rellende jongeren hebben zaterdagavond na de nederlaag van AZ voor onrust gezorgd.
Zij richtten vernielingen aan in een snackbar in de binnenstad. De politie greep in.
Als Ajax zondag uit bij PSV verliest of gelijk speelt, is AZ alsnog kampioen. Toch zal er die dag dan geen huldiging zijn, zo heeft de gemeente Alkmaar laten weten.

Huilende mannen

Verscheidene fans, ook de grote mannen, laten op het plein hun tranen gaan. Ze kunnen het maar niet bevatten, al was het maar omdat heel de dag al wordt feestgevierd met een overwinning in zicht.

Haastig pakken verkopers hun sjaaltjes in. Hier is niks meer te verkopen. Een fan die zijn verhaal voor een televisiecamera moet doen, gaat bijna op de vuist met de cameraman. De frustratie is groot en doet ze herinneren aan de bijna-overwinning twee jaar geleden. Toen verloor AZ toch nog de trofee. Er wordt gevloekt en tegen prullenbakken aangeschopt.
pi_68155717
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gossie, als Ajax of feyenoord bij jou clubje langskomt sta jij zeker ook tussen de rest van de 20.000 schuimbekkers? want whoehoe 'De jongens uit de GROOOOOOTE stad' komen langs, en die haten wij van allemaal, het aaaaaaallermeest.
Nee hoor, dan glimlach ik om de arrogantie van tiepjes zoals jij die denken dat er niks anders is dan hun eigen club en anderen geen plezier in het voetbal gunnen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:44:19 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_68155752
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat krijg je ervan als je Jenner uitfluit
Die zou ik nog uitfluiten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68155756
loodzwaar programma, als ajax morgen weet te winnen staan die volgende week toch wel ff met een lekkerder gevoel op het veld..
pi_68155766
Wat een loser in Alkmaar. Zowel spelers als supporters.

Huilen om zoiets? Sorry hoor, het is niet zoals tegen Excelsior. Er zijn nog 3 wedstrijden waarin 1 punt genoeg is, behalve als ajakkes punten lat liggen. Kans is zowat 99,99% dat het goedkomt. Dan ga je toch niet als een baby zitten janken? Kom op, groei op! Of geeft dat het gemiddelde niveau van de supporter daar aan? Dan zullen er een hoop uitkeringen uitgekeerd worden daar.. Jesus.

Voor de spelers: het is duidelijk te veel. FAIL. Volgende week een nieuwe kans.
pi_68155767
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat was niet tegen hem, dat was omdat niemand zich aanbood. Het gefluit was in het voordeel van betreffende topper.

²
Meneertje loopt zijn ''topper'' weer eens te verdedigen hoor. Het fluitconcert was duidelijk op hem gericht. Als je dat niet inziet heb je een geweldige plaat voor je kop.
pi_68155801
Als de kans op winst-gelijkspel-verlies elke keer 1/3 is dan is de kans dat AZ geen kampioen wordt 0.14%.
pi_68155826
quote:
ME pakt AZ-fans op in Alkmaar

ALKMAAR - De ME heeft zaterdagavond in het centrum van Alkmaar een relletje in de kiem gesmoord. Jongeren probeerden na de nederlaag van AZ de ruiten van een snackbar in te gooien. Toen personeel hen probeerde weg te jagen, ontstond een vechtpartij.

De ME was echter snel ter plaatse en hield een charge. Een een onbekend aantal relschoppers werd opgepakt. Daardoor liep de boel niet verder uit de hand.

Circa vijf ME-busjes en tientallen agenten, onder wie sommigen ter paard, houden de boel in de gaten. Het gaat om snackbar Hap-Wat Food Plaza in de Magdalenenstraat.
Wat een helden daar in Alkmaar Beetje ruitjes proberen in te gooien, hoe sneu kan je zijn. Nog iets dieper zakken en je kan kazen gaan sjouwen
pi_68155849
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die zou ik nog uitfluiten
Hij had vandaag toch een mooie paseerbeweging
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:48:44 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68155855
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, dan glimlach ik om de arrogantie van tiepjes zoals jij die denken dat er niks anders is dan hun eigen club en anderen geen plezier in het voetbal gunnen.

Waar ben je chaggerijnig over? Heeft Ajax jou een keer in de laatste minuut verslagen ofsow wat je nog steeds dwars zit?

Trouwens, heb ik dat gezegd? Ik gun AZ best een titel, sterker nog liever AZ of Heerenveen als Ajax het niet wordt. Geen problemen mee, heb alleen liever niet dat AZ volgende week een punt pakt in de Arena als wij morgen van psv winnen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:49:07 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_68155870
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Hij had vandaag toch een mooie paseerbeweging
Heeft ie Stijn geschaard
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68155873
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:46 schreef TubewayDigital het volgende:
Als de kans op winst-gelijkspel-verlies elke keer 1/3 is dan is de kans dat AZ geen kampioen wordt 0.14%.
Heb je daarbij rekening gehouden met Ajax-AZ en het feit dat winst Ajax dan automatisch verlies AZ is?
sig verwijderd door FA
pi_68155883
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat een helden daar in Alkmaar Beetje ruitjes proberen in te gooien, hoe sneu kan je zijn. Nog iets dieper zakken en je kan kazen gaan sjouwen
Wil het nog wel een beetje nuanceren zijn het wel echt AZ fans of om erbij te horen en een beetje stoer doen.
blijft sneu uiteraard.
pi_68155904
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heeft ie Stijn geschaard
Nee zonder een schaartje weet niet meer wie
Nee even zonder dollen hij heeft vandaag geen slechte wedstrijd gespeeld
pi_68155963
En het word steeds meer bevestigd; het zijn in en in trieste figuren!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_68155964
Jongens van AZ, laat ze maar lekker lullen, jullie worden toch wel kampioen, en als dat volgende week gebeurd, krijg ik ,denk ik een ban hier op het voetbalforum. Want dan lach ik hier iedereen uit. Wat is het nou mooier om in het hol van de leeuw kampioen te worden. IK HOOP DAT HET GEBEURD, had al een beetje gehoopt op dit scenario.
pi_68155967
Het gerucht gaat trouwens dat Romero vanavond zijn hand weer gebroken heeft.
pi_68155969
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Heb je daarbij rekening gehouden met Ajax-AZ en het feit dat winst Ajax dan automatisch verlies AZ is?
reken het zelf na zou ik zeggen

maar het antw is ja
pi_68156029
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wil het nog wel een beetje nuanceren zijn het wel echt AZ fans of om erbij te horen en een beetje stoer doen.
blijft sneu uiteraard.
Dit zijn de echte fans. Net als je bij ajakkes hebt. Geen enkele wedstrijd zie je ze en ze zijn nooit in het stadion. Maar als er iets te slopen is, dan staan ze vooraan. Onder het mom van supporter zijn. Bij Utreg heb je ook van die debielen. Wat mij betreft krijgt de ME een mobiele g#skamer en voeren ze dit soort mongolen gelijk af, ongeacht de club waarvoor ze pretenderen te zijn.
pi_68156051
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:52 schreef need2009 het volgende:
Jongens van AZ, laat ze maar lekker lullen, jullie worden toch wel kampioen, en als dat volgende week gebeurd, krijg ik ,denk ik een ban hier op het voetbalforum. Want dan lach ik hier iedereen uit. Wat is het nou mooier om in het hol van de leeuw kampioen te worden. IK HOOP DAT HET GEBEURD, had al een beetje gehoopt op dit scenario.
Tuurlijk jochie! Ga nu maar ff lekker ruitjes ingooien of zitten huilen bij een mede-homo op schoot. En ga niet stoer lopen doen voor de buit binnen is.

Hoogmoed komt voor de val!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')