Loop ik een beetje achter misschien? Waar komt dat one louder vandaan?1quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
one louder !
Esser - Headlock. Heerlijke plaatquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Loop ik een beetje achter misschien? Waar komt dat one louder vandaan?1
met andere woorden: 1 volume tandje harder!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Loop ik een beetje achter misschien? Waar komt dat one louder vandaan?1
Waarom zeggen ze dan niet, het volume gaat omhoog?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
met andere woorden: 1 volume tandje harder!
Ja, las het op zijn twitter. Ben benieuwd ! Ook wel tof trouwens dat Ekdom weer is te horen op het tijdslot waar normaal gesproken Timur is te horenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:47 schreef Sirolf het volgende:
... met om even na 4 uur een nieuwe reclame in het Zwevend Sterblok! Met ene J. Bakker...
Scheelt typwerkquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan niet, het volume gaat omhoog?!
"One louder" is een legendarische quote uit de film This is Spinal Tap.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan niet, het volume gaat omhoog?!
Scheelt typwerk?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scheelt typwerk
TT had trouwens Heel veel zin en onzin tijdens de Freaknacht!
moeten zijn.. DE is schijnbaar weggevallen
Denk jij nou echt dat Hans die film gezien heeft?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"One louder" is een legendarische quote uit de film This is Spinal Tap.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat Hans die film gezien heeft?!
Jij bent Belg?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Altijd grappig dat Belgen de opmerkingen/humor van Nederlanders niet snappen en andersom.
Nee, maar Hans quote de mensen die de film wel hebben gezienquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Hans of zal ik maar ophoudenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maar Hans quote de mensen die de film wel hebben gezien
Damn, jij bent echt grappig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Hans of zal ik maar ophouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |