abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68126261


Welkom bij het Den Helder topic:


Den Helder is de noordelijkste gemeente op het vasteland van de Nederlandse provincie Noord-Holland. De regio waar Den Helder in ligt noemt men de Kop van Noord-Holland of Noordkop. De gemeente telt 57.671 inwoners (30 november 2008) op een oppervlakte van 178,83 km˛, waarvan 133,42 km˛ water. In de stad zelf wonen ongeveer 45.000 mensen. Bij de stad ligt de belangrijkste marinebasis van Nederland.

Ten noordwesten van Den Helder ligt de zandplaat Noorderhaaks, ten noorden het eiland Texel en ten oosten de uitgestrekte waddenplaat Balgzand.




Wikipedia:
Nederlands - Den Helder
Engels - Den Helder
Nedersaksisch - Den helder
Nederlands - Noord Holland

Nieuws:
http://www.denhelderactueel.nl/

Info:
http://www.vvvkopvannoordholland.nl/

Quotes:
Wilders :
Laat Balkenende maar burgemeester van Den Helder worden, dan word ik premier

Vorige topics:
Den Helder
Den Helder #2
Den Helder #3 : Met Mr Jummy



[ Bericht 59% gewijzigd door Rensjebree op 18-04-2009 11:55:12 ]
JA!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:41:58 #2
202348 Susi
Temple of Love
pi_68126493
Oh hij was al dicht

Edit :
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

2/3 jaar
Zo ! En hoe lang zijn jullie al bezig ermee dan ?

  vrijdag 17 april 2009 @ 22:43:50 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68126552
Mijn huis staat niet eens op die kaart in de OP
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68126655
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Oh hij was al dicht

Edit :
[..]

Zo ! En hoe lang zijn jullie al bezig ermee dan ?


Anderhalf jaar ofzo,
hij ligt nu te water, de masten zijn zo goed als klaar.
Als die er in zitten kunnen ze met het interieur/tuigwerk enz enz beginnen
JA!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:47:44 #5
202348 Susi
Temple of Love
pi_68126699
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Anderhalf jaar ofzo,
hij ligt nu te water, de masten zijn zo goed als klaar.
Als die er in zitten kunnen ze met het interieur/tuigwerk enz enz beginnen
't Lijkt mij ook zo tof om het proces te zien met foto's enzo, tof dat je er dan ook al die tijd al betrokken bij bent geweest
pi_68126726
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn huis staat niet eens op die kaart in de OP
die van mij ook niet
JA!
pi_68126758
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Susi het volgende:

[..]

't Lijkt mij ook zo tof om het proces te zien met foto's enzo, tof dat je er dan ook al die tijd al betrokken bij bent geweest
http://picasaweb.google.com/AtlantisTresHombres <- hier staan wat foto's
JA!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:51:51 #8
202348 Susi
Temple of Love
pi_68126865
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

die van mij ook niet
Dorp staat er ook niet op

Oeh thanks voor de link
pi_68126905
Over goeie muziek gesproken trouwen!

JA!
pi_68126976
Vluchten nu het nog kan ! wilder komt der aan !
quote:
den helder -

Het bezoek van Geert Wilders en acht andere parlementariërs van de Partij voor de Vrijheid (PVV) aan Den Helder zal maandag niet ongemerkt voorbij gaan. De politie trommelt veel extra mensen op om de PVV-leider en zijn gevolg te beveiligen tijdens een wijkbezoek aan Nieuw Den Helder en een partijavond in Fort Kijkduin.
Waar ’s avonds normaal zo’n zes tot acht agenten dienst draaien, zal ditmaal een veelvoud aan ’blauw’ op straat te zien zijn. Dat geldt ook voor overdag, wanneer Wilders en zijn fractieleden de stad in trekken om inwoners te spreken.

,,Wanneer je van plan bent in Den Helder mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen, moet je uiteraard ook weten en geīnteresseerd zijn in wat er speelt’’, licht PVV-Kamerlid Fleur Agema toe. ,,Vandaar dat we wat locaties bezoeken.’’

ME
Hoeveel politiemensen exact worden ingezet om de PVV-toernee in goede banen te leiden, wil zegsvrouw Petri Koenen niet prijsgeven. Zij sluit niet uit dat naast gewone ’petten’ ook ME, bikers en agenten in burgers nadrukkelijk zichtbaar zijn.

Mensen zonder uitnodiging en legitimatie of laatkomers komen niet door de poort van Fort Kijkduin. Vooraf zullen bezoekers worden gescand en eventueel gefouilleerd. Aanwezigen moeten zitten en er mogen geen tassen mee naar binnen. Mensen die naar buiten gaan, kunnen niet meer terug.
JA!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:54:54 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_68126984
Komt later. Ik ga binnenkort naar NIN, dus ; voorbereiding

De naam Kashmir doet wel een belletje rinkelen overigens
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:55:49 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_68127025
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Rensjebree het volgende:
Vluchten nu het nog kan ! wilder komt der aan !
[..]


Oh hij gaat naar Fort Kijkduin

Een goede voorbereiding is het halve werk
pi_68127050
Woningstichting FAIL ! Wat willen die gasten nou !
Ik wordt echt schijtziek van dit soort dingen !
quote:
den helder -

Nauwelijks een jaar na de overname wil Woningstichting alweer af van de voormalige zeevaartschool. Directeur Gerrit Seegers bevestigt dat hij dit opmerkelijke voorstel onlangs heeft gedaan aan wethouder Hans Boskeljon.
Seegers wil in dit stadium niet ingaan op de argumenten: ,,Die ga ik heel zorgvuldig uiteenzetten in een brief. Die kan de gemeente binnen twee weken verwachten.’’

Vorig jaar werd het monumentale gebouw aan het Ankerpark na moeizame en langdurige onderhandelingen door de gemeente overgedragen aan Woningstichting. Daardoor kwam er eindelijk vaart achter lang gekoesterde restauratieplannen voor het danig in verval geraakte pand in het havengebied.

Er verschenen steigers aan voor-en achterzijde. Aannemer Dozy uit Den Helder ging aan de slag om de oude zeevaartschool aan de buitenkant op te knappen. Maar sinds de eerste fase van het algehele herstel is voltooid, blijft het nu al maandenlang angstvallig stil.
JA!
pi_68127227
echt !
negativiteit krijg je niet, daar zorg je zelf wel voor.

Waar je mee begint moet je afmaken ook !

* Rensjebree is off!

Even naar de engel !
JA!
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:05:37 #15
202348 Susi
Temple of Love
pi_68127409


Misschien komt Wilders wel om toch te melden dat hij burgemeester van Den Helder wil worden
pi_68127460
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Susi het volgende:


Misschien komt Wilders wel om toch te melden dat hij burgemeester van Den Helder wil worden
nee hij gaat in den helder zijn eerste stadspartij beginnen, vandaar


Oh ja ik ben weg
JA!
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:21:53 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68134338
Morgen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68134409
Mogguh
Denk ik lekker makkelijk te doen met eten vanavond zijn de frikandel broodjes niet aan gekomen bij de vomar in de stad en nee ik ga niet naar nieuw den helder.
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:32:17 #19
202348 Susi
Temple of Love
pi_68134512
''Morgen !
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:42:02 #20
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68134683
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef Sorella het volgende:
Mogguh
Denk ik lekker makkelijk te doen met eten vanavond zijn de frikandel broodjes niet aan gekomen bij de vomar in de stad en nee ik ga niet naar nieuw den helder.
Vomar

Albert Heijn is goedkoper in brood

En je bent ook lui dat je niet naar nieuw den helder gaat dan
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68135251
mogguh !
JA!
pi_68140191
Bij appie zijn ze niet in de aanbieding, lang leve de reclame cheques
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:58:25 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68140212
Een halve tijgerwit kopst bij de appie 39 cent (ong.)
en bij de vomar 85ct (ong.)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:59:54 #24
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68140239
http://www.denhelderactue(...)e-eist-slachtoffers/

Ik zag al een brandweercorps uit zaanstreek in den helder ik dacht wtf moeten die hier
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:00:49 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68140258
quote:
“In 2011 bestaat de Brandweer Den Helder 250 jaar en dan organiseren we hier de landelijke finale hoofdklasse van de firegames. Dit is de crčme de la crčme“, meldt De Graaf enthousiast.
250 jaar

DAT DIT KAN IN DE HELDER
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:15:30 #26
202348 Susi
Temple of Love
pi_68143476
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:56 schreef Sorella het volgende:
Bij appie zijn ze niet in de aanbieding, lang leve de reclame cheques
Sinds ik student ben, ben ik ook van het knippen en plakken
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:48:28 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68153933
AZ
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 19 april 2009 @ 11:16:20 #28
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68162823
quote:
Welja, dat kan er ook nog wel bij. Zitten we middenin de afwikkeling van een bestuurscrisis, krijgen we de volgende klap alweer te verwerken. Kijk, dat we niet bovenaan zouden eindigen, dat wisten we ook wel, zo’n enorm bord voor de kop hebben we nu ook weer niet. Een plekje in de top 10 was ook iets te hoog gegrepen, maar de subtop, dat moest toch haalbaar zijn?

In de verkiezing van de “gemeente van het jaar” gaat er niets boven Groningen, maar helaas ook niets onder Den Helder. We zijn genoemd, we staan genoteerd, maar wel helemaal onderaan. Verrassend? Eigenlijk wel.

Kijk, dat zij van buiten altijd negatief over Den Helder praten, dat weten we nu wel. Den Helder is het einde van de wereld, kom je alleen tegen op weg naar Texel en je wil er nog niet dood worden gevonden. Omspitten en dumpen in zee, zoiets. Dat recent ook raadsleden die mening bleken toegedaan en dat sommigen niet kunnen wachten tot we de stad kunnen verkopen aan een dorp in de omgeving, tja, dat zorgt er alleen maar voor dat ik niet kan wachten op de gemeenteraadsverkiezingen. Maar dat blijkbaar veel inwoners ook negatief zijn over Den Helder, dat verbaast me wel. Want die hoor ik toch juist roepen dat het misschien niet de mooiste stad van Nederland is, maar toch wel een hele prettige stad om in te wonen.

En dan dit. Dan wordt er onderzoek gedaan naar hoe gelukkig we zijn en wat blijkt? We zijn met z’n allen diep en diep ongelukkig en ook nog bijzonder ontevreden over de stad. Hoe kan dat nou toch? Eerst dacht ik er niets van te snappen, want het onderzoek keek naar zaken als veiligheid (ik ben nog nooit bestolen!), winkelaanbod (ja hallo, dertig dezelfde winkels is toch juist heel overzichtelijk?), toerisme & recreatie (kilometers strand, miljoen overnachtingen van toeristen, wat is daar mis mee?), wonen (huizenprijzen zijn hier nog altijd aan de lage kant) en sociaal klimaat (u kunt het toch ook prima vinden met de buren?).

Allemaal positieve dingen, dus hoe kunnen we dan zo laag zijn geëindigd? Aha! De onderzoekers vroegen nog meer, bijvoorbeeld naar hoe tevreden de Nieuwedieper is met de dienstverlening van de gemeente. Boem! In sneltreinvaart duikelen we op de lijst van beste gemeenten, tot we niet verder kunnen. Het is dat er onderaan de put van deze verkiezing wel een bodem zat, anders hadden we de duikers van de marinebrandweer kunnen inschakelen.

Klachten
Vorige maand werd ook al bekend dat geen gemeente slechter met klachten en bezwaren van haar burgers omgaat dan Den Helder. Daar hebben ze van geleerd, weet ik inmiddels uit ervaring. Ik stuurde een week of twee geleden een mailtje naar de afdeling communicatie en cc aan Cor Hienkens. Het was weliswaar een kritisch mailtje, maar een echte klacht was het ook weer niet. Wat denk je? Krijg ik van de week te horen dat als je een mailtje aan een lid van het college stuurt, het automatisch de ambtelijke molen ingaat en officieel zal worden afgehandeld. Zonder het te weten had ik een echte klacht ingediend bij de gemeente. Zal wel te maken hebben met dat onderzoek van vorige maand, maar dan hoeven ze mij toch niet meteen serieus te nemen? Er is toch nog wel iemand die Cor, Hans, Linda, Paul of Bernard mailt?

Nou ja, al die landelijke onderzoeken besparen de gemeente in elk geval geld. Het onlangs aangekondigde onderzoek naar hoe tevreden we zijn, kan worden geschrapt. Die uitslag is immers al op voorhand bekend.
Bron.

Gaan we weer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68167585
quote:
Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Bron.

Gaan we weer


meneer heeft wel 100% gelijk
JA!
  zondag 19 april 2009 @ 14:50:21 #30
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68169158
We kunnen niet lager
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 19 april 2009 @ 18:51:26 #31
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68178259
AZ
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 19 april 2009 @ 23:50:56 #32
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68189242
Mocht 1 van jullie nog iemand weten die van zijn/haar donald duck's/verzameling
of coca cola verzameling af moet in den helder of omstreken (15KM)(moet namelijk fietsen)

Dan hoor ik het graag
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68192362
Laten ze die bomen op de prins hendriklaan eens recht zetten, tis toch geen gezicht.
Onee het is kunst
pi_68193249
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:21 schreef Sorella het volgende:
Laten ze die bomen op de prins hendriklaan eens recht zetten, tis toch geen gezicht.
Onee het is kunst
idd, het ziet er niet uit, scheef in de vekeerde richting.
Kunst me aars, het zijn gewoon wat bomen op een stukje nutteloos terein wat ze beter gewoon pakkeer plaatsen hadden kunnen laten.
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 10:54:13 #35
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68195740
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:04 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

idd, het ziet er niet uit, scheef in de vekeerde richting.
Kunst me aars, het zijn gewoon wat bomen op een stukje nutteloos terein wat ze beter gewoon pakkeer plaatsen hadden kunnen laten.
Idd. maar gaat dat gebouw naast waar de brandweer zat ook weg? die waar mijn vader nog wel eens krukken heeft gehaald...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68196774
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Idd. maar gaat dat gebouw naast waar de brandweer zat ook weg? die waar mijn vader nog wel eens krukken heeft gehaald...
De koploper, (omring) (tevens mijn oude werkgever)
Umm ja dat wil de gemeente/woningstichting volgens mij wel maar dat gaat ze alleen niet lukken.
Omdat het gebouw daarvoor nog veeeeeeelste nieuw is.
of ze moeten met $$$.$$$.$$$.$$$ overde brug komen.
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 11:36:29 #37
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68196970
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

De koploper, (omring) (tevens mijn oude werkgever)
Umm ja dat wil de gemeente/woningstichting volgens mij wel maar dat gaat ze alleen niet lukken.
Omdat het gebouw daarvoor nog veeeeeeelste nieuw is.
of ze moeten met $$$.$$$.$$$.$$$ overde brug komen.
Ik vind het echt een lelijk gebouw
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68197066
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik vind het echt een lelijk gebouw
Ja en het staat in de weg, want hij houd de zon tegen op het terras !
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 11:46:52 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197310
Ooh, ik kom eventjes piepen...

Weet je wat ik zo'n godvergeten minpunt vindt? Dat we geen goed terras in DH hebben.

In Emmen zit ik altijd hier ;



Zit aan een tering drukke winkelstraat, waar je echt heerlijk mensen kunt kijken.

De 2 sisters ofzo hier in DH (bij het vlaaien bakkertje ofzo daar bij de groente boer) komt er niet eens bij in de buurt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 11:47:32 #40
202348 Susi
Temple of Love
pi_68197335
Two Sisters heeft vaak niet eens de zon nee
  maandag 20 april 2009 @ 11:51:42 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197462
nee en bij de bras zit je echt heerlijk in de zon, vriendelijke bediening, lekker mensen loeren, en niet duur.

Ik ben nog geen terras in DH tegen gekomen waar ik net zo lekker kan zitten als bij de bras.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68197618
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
nee en bij de bras zit je echt heerlijk in de zon, vriendelijke bediening, lekker mensen loeren, en niet duur.

Ik ben nog geen terras in DH tegen gekomen waar ik net zo lekker kan zitten als bij de bras.
De engel heeft ook een terras
JA!
pi_68197621
En de Wienerhof dan? En de Mcdonalds dan?

Van de oude rijkswerf willen ze trouwens ook meer een 'terrasplekje maken'
quote:
Winkel- en horeca

Gebouwen langs de kade langs het Werfkanaal (zijde Weststraat) bestemmen voor nautisch georiënteerde winkels, eethuisjes, cafés met (overdekte) buitenterrassen
LINK
Find your prince, before you start kissing frogs
  maandag 20 april 2009 @ 11:57:16 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68197642
Laten we met z'n allen een cafe met een groot terras beginnen dan ...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 11:57:42 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197668
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

De engel heeft ook een terras
Maar dat vind ik a een kut cafe, en B die straat is zo verlaten als de tering.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 11:57:56 #46
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68197678
Nij waterworld zit je wel in de zon volgens mij....
alleen is het daar zo duur toch?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 11:58:14 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197686
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Kings het volgende:
En de Wienerhof dan? En de Mcdonalds dan?

Van de oude rijkswerf willen ze trouwens ook meer een 'terrasplekje maken'
[..]

LINK
Bij de mac kun je geen bier bestellen. Wienerhof nog nooit van gehoord. Waar zit die?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 11:58:15 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68197689
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar dat vind ik a een kut cafe, en B die straat is zo verlaten als de tering.
Bij al die stomme coffeshops
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 11:59:08 #49
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68197722
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bij de mac kun je geen bier bestellen. Wienerhof nog nooit van gehoord. Waar zit die?
Bij viswinkel boon bij reisbureau...
tegenover het station
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 11:59:55 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197753
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Bij viswinkel boon bij reisbureau...
tegenover het station
Ik zit even te denken. Ik ken alleen die viswinkel naast de VVV.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68197758
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Kings het volgende:
En de Wienerhof dan? En de Mcdonalds dan?

Van de oude rijkswerf willen ze trouwens ook meer een 'terrasplekje maken'
[..]

LINK
Willemsoord
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 12:00:13 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68197765
OOh, iemand hier die misschien weet of faunaland honden clickers verkoopt?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:00:36 #53
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68197780
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
OOh, iemand hier die misschien weet of faunaland honden clickers verkoopt?
Geen idee, ik ga altijd naar jumpers.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68197806
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zit even te denken. Ik ken alleen die viswinkel naast de VVV.
tegen over de hema
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 12:08:07 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198052
aaaah daar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:08:19 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198063
heeft jumper die dingen? of discus?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:08:23 #57
202348 Susi
Temple of Love
pi_68198069
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
OOh, iemand hier die misschien weet of faunaland honden clickers verkoopt?
Geen idee. Er zit wel een Martin Gaus hondenschool ergens op Wieringen (de Haukes ?), daar hebben ze ze wel. Wij hebben ze namelijk ook gebruikt.
  maandag 20 april 2009 @ 12:09:51 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198116
kosten die dingen daar?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:10:39 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_68198146
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
kosten die dingen daar?
Ohh pff. Ik zal even vragen, 't is ook al weer twee/drie jaar terug, maar MG werkt nog altijd met die methode.
  maandag 20 april 2009 @ 12:14:23 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198261
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef Susi het volgende:

[..]

Ohh pff. Ik zal even vragen, 't is ook al weer twee/drie jaar terug, maar MG werkt nog altijd met die methode.
Ik moet er ook een paar. Mijn hond weigert sinds vrijdag de trap te nemen. Dus Harajuku raadde me de clicker methode aan.

Dus vandaar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:17:45 #61
202348 Susi
Temple of Love
pi_68198368
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moet er ook een paar. Mijn hond weigert sinds vrijdag de trap te nemen. Dus Harajuku raadde me de clicker methode aan.

Dus vandaar
Ik las het idd. Bij ons werkte het subliem
  maandag 20 april 2009 @ 12:18:29 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198405
faunaland, 2,50
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:24:03 #63
202348 Susi
Temple of Love
pi_68198616
Oh perfect

Wil binnenkort ook op flyball cursus met de onze, heb je dat wel eens gedaan ?
  maandag 20 april 2009 @ 12:26:34 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68198691
mag hij niet. Zn kruisbanden zijn al tig x gescheurd + artrose en HD
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 12:27:28 #65
202348 Susi
Temple of Love
pi_68198724
Oh getver, hij is al wat ouder dus. Misschien vandaar de moeite met de trap ?

Ik vind dat die van ons te weinig beweging krijgt
  maandag 20 april 2009 @ 12:34:42 #66
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68198984
Ik wil een boardercollie
en dan gaan ik hem trainen voor frisbeeen



Maar m'n vader wil geen hond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 12:34:54 #67
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68198992
Is wilders er al?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 13:38:17 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68201043
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Susi het volgende:
Oh getver, hij is al wat ouder dus. Misschien vandaar de moeite met de trap ?

Ik vind dat die van ons te weinig beweging krijgt
Nou, dat dacht half fok, en ik dus eerst ook. Maar dat verklaard dan niet waarom hij wel de 1ste 2 neemt. En dan opeens niet meer. En pas sinds donderdag, toen hij is blijven haken.

Er loopt een heel topic in Flora en Fauna over
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 20 april 2009 @ 13:39:15 #69
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68201072
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, dat dacht half fok, en ik dus eerst ook. Maar dat verklaard dan niet waarom hij wel de 1ste 2 neemt. En dan opeens niet meer. En pas sinds donderdag, toen hij is blijven haken.

Er loopt een heel topic in Flora en Fauna over
Jij had toch een topic gemaakt omdat je boos was op hara?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 13:39:51 #70
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68201098
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 19:39:03 #71
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68213032
Wat zijn al die trommels nou weer?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68213129
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn al die trommels nou weer?
trommels ?
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 19:48:44 #73
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68213372
Ja net...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 19:49:00 #74
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68213381
rampampadapam 10 minuten lang ofso.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68213551
ah dat is die antidrumband die aan geluids overlast doen,
ze stonden van de week ook al hier achter !

##$#*&#@$& opbokken !
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 19:57:53 #76
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68213743
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 april 2009 @ 19:58:31 #77
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68213767
Gaan ze die lelijke dansschool ook eindelijk slopen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68213836
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze die lelijke dansschool ook eindelijk slopen
na ja er staat wel een hek om heen, dus ik hoop dat ding eerdaags weg gaat !
JA!
  maandag 20 april 2009 @ 20:08:36 #79
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68214132
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

na ja er staat wel een hek om heen, dus ik hoop dat ding eerdaags weg gaat !
Heb je nog gratis spullen, waar je vanaf moet?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68222336
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Heb je nog gratis spullen, waar je vanaf moet?
Zo dat jij het weer kan verkopen zeker, A ME HOELA !

umm ik heb een stukke tv, in ruil tegen één die wel werkt ?
JA!
pi_68227286
quote:
Wilders wil stadsmarinier

Gepubliceerd op 21 april 2009, 00:24
Laatst bijgewerkt op 21 april 2009, 00:27

DEN HELDER -
Een stadsmarinier als antwoord op de problemen in Den Helder. Dat ziet Geert Wilders helemaal zitten. ,,In de Rotterdamse wijken is dat een prima manier gebleken om problemen op te lossen.''

De stadsmarinier staat boven de partijen als Woningstichting en hulpverleners. ,,Als de wijkagent een probleem signaleert, hakt de stadsmarinier de knopen door. Zo'n marinier is prima om de zaak te doorbreken'', aldus Geert Wilders gisteren, voorafgaand aan zijn druk bezochte PVV-bijeenkomst in het wokrestaurant in Fort Kijkduin.

Al is het nog lang niet zeker dat de PVV volgend jaar van de partij is. Wilders: ,,We doen alleen mee als we voldoende goede mensen hebben. We willen niet scoren op korte termijn. Geen vluggertjes. Dan schieten we in onze eigen voet.''

De PVV heeft volgens de voorman het stevigste Antillenbeleid van alle partijen. Ook dat scoort in Fort Kijkduin. ,,Als Nederlander kun je je niet zomaar op de Antillen vestigen. Dan moet je aan honderden eisen voldoen. Andersom kunnen ze zomaar hier naartoe en veroorzaken ze overlast. Dat is te gek voor woorden. Als iemand hier overlast veroorzaakt moet, je hem naar het andere eind van het koninkrijk sturen. Terug naar de Antillen.''

Ook wil hij van het 'paardenpad' N9 af. Kritiek van PvdA-fractievoorzitter Theo Rijnten dat Den Helder 'al honderd jaar' probeert een snelweg te krijgen en dat het de PVV dus ook niet zal lukken, wuift Wilders weg: ,,Allemaal smoesjes en uitvluchten. Maar ik snap best dat partijen als de PvdA in paniek zijn en daarom zo zuur reageren.''

Weinig Nieuwediepers op de bijeenkomst. Het actiecomité Van Galenbuurt en (ex-)leden van de Stadspartij zijn er wel. En ook René Schenk uit Den Helder. Hij hoorde een beetje te veel landelijke thema's. Inclusief PVV-kamervragen over het uitzendtijdstip van Sesamstraat. ,,Ik had eigenlijk verwacht dat we een lokale afdeling zouden oprichten.'' Rutger Mik uit Hippolytushoef vond het een heel geslaagde PVV avond. ,,Ze zijn helder en duidelijke. Hebben echt overal een antwoord op.''

Bron nhd.nl
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:53:49 #82
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68227697
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Zo dat jij het weer kan verkopen zeker, A ME HOELA !

umm ik heb een stukke tv, in ruil tegen één die wel werkt ?
Nee, ZODAT IK WEER Wat leuks heb om te verzamelen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:54:34 #83
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68227715
Een stadsmarinier
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68228753
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Een stadsmarinier
Ja! maar dan wel met een ak-47 die legaal mag jagen op anties
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:16:47 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_68229535
Een soort lopende rechter ipv rijdende rechter dus. Arme man.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:27:38 #86
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68233906
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:43 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Ja! maar dan wel met een ak-47 die legaal mag jagen op anties
Dan zal het rustig worden bij jouw in de buurt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68235700
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan zal het rustig worden bij jouw in de buurt.
Ja !
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:53:43 #88
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68238422
Die flats die naast het falga staan gaan ze zeker niet slopen"?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68244251
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die flats die naast het falga staan gaan ze zeker niet slopen"?
volgens mij wel, alleen gaat dat nog wel even duren denk ik.
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:07:32 #90
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68244910
En waar jij woont?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68245743
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
En waar jij woont?
niet daar
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:08:28 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68247060
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

niet daar
Thank God Gemeente Den Helder...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68251187
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Thank God Gemeente Den Helder...
Woningstichting ! de gemeente levert alleen maar sloopvergunning.
JA!
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:14:14 #94
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68251769
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Woningstichting ! de gemeente levert alleen maar sloopvergunning.
Daarom, en die heeft de gemeente niet geleverd....
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68260390
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Daarom, en die heeft de gemeente niet geleverd....
mabye is daar ook geen aanvraag voor gedaan
JA!
pi_68260397
Dit zal de niet de eeste keer zijn !
quote:
Lot Seals in handen van de belastingdienst
den helder -
Het lot van Den Helder Seals ligt in handen van de belastingdienst. Als een poging om een regeling te treffen op niets uitloopt, dan is een faillissement van de eredivisiebasketbalploeg de enig nog begaanbare weg. Werkt de overheid wel mee, dan gloort er licht aan de horizon en kan op ’redelijk gezonde’ basis aan het nieuwe seizoen worden begonnen, belooft Dennis Verhoef.

Verhoef heeft zware maanden achter de rug. De eigenaar van het bedrijf Westland trad halverwege dit seizoen in het bestuur en heeft sindsdien als crisismanager bijna al zijn tijd moeten spenderen aan de basketbalvereniging. Dat de club met een tekort kampte, was hem bekend. Hoe groot het gat daadwerkelijk was, werd hem echter pas duidelijk nadat, op zijn initiatief, een onafhankelijke accountant de cijfers op een rijtje had gezet.

Het werd een race tegen de klok om de club niet, net als drie jaar eerder, tijdens het seizoen om te laten vallen. Het tekort van bijna 150.000 euro werd - voornamelijk door het vele water dat de ondernemers van Sportcenter bij de wijn deden - voldoende verkleind om de club voorlopig te redden en in maart verkeerde de club zelfs helemaal in rustig vaarwater.

Verhoef maakte zich op om rustig aan het nieuwe seizoen te werken, toen de berichten binnensijpelden dat hoofdsponsor Bluestream in zeer zwaar weer zat. ,,Dit faillissement was voor ons de nekslag’’, verklaart Verhoef. De hoofdsponsor had weliswaar aan de officiële verplichtingen voldaan, maar zou te hulp schieten met een extra bedrag als de club een begroting met een accountantsverklaring op tafel zou leggen. Het faillissement van het offshorebedrijf gooide roet in het eten.

Met kunst- en vliegwerk werd het einde van het seizoen gehaald. De perikelen hadden opvallend genoeg nauwelijks invloed op de publieke belangstelling. Sportcenter was ook na een serie slechte wedstrijden aan het eind van het seizoen, toen er voor Seals niets meer op het spel stond, goed gevuld.

Verhoef ziet de toekomst daarom, als Seals de crisis overleeft, zonnig tegemoet. ,,Als de club doorgaat, dan staat er een fundament. Ik heb inmiddels tien bedrijven bereid gevonden om samen als grote sponsor te fungeren, daarnaast ben ik in gesprek met een mogelijke hoofdsponsor. Een andere stap voorwaarts is de aanstelling van een general manager, iemand die boven alle partijen komt te staan en het overzicht heeft en verantwoordelijkheid krijgt voor alle beslissingen. Op deze manier wordt voorkomen dat er opnieuw geld wordt uitgegeven dat nog niet binnen is.’’

De brandende vraag hoe de financiële situatie zo uit de hand kon lopen, kan Verhoef – die zoals gezegd pas aantrad toen de problemen al veroorzaakt waren – maar gedeeltelijk beantwoorden. Er is in de boeken in ieder geval geen aanwijzing gevonden dat er geld achterover is gedrukt, benadrukt hij. ,,Het eerste jaar was er een tekort van ruim veertigduizend euro’’, heeft hij achterhaald. ,,Dat is niet vreemd, mag zelfs. In zo’n eerste jaar moet je investeren in onder meer de vloer, dergelijke aanloopkosten zijn normaal.’’

Maar daarna is er iets mis gegaan. Verhoef gaat ervan uit dat onervarenheid binnen het bestuur de belangrijkste oorzaak is. De spelersbegroting werd ruim overschreden. ,,Ik denk dat de bijkomende kosten zijn onderschat. Het komt er in ieder geval op neer dat er financieel gezien één speler teveel op de loonlijst stond. Er is teveel gespeculeerd op beloftes die nog niet op papier stonden.’’

De financiële situatie zet ook het ontslag van trainer Peter van Noord in een vreemd daglicht. Want waarom zadel je jezelf op met extra kosten als je al geen geld hebt? Verhoef – die op dat moment wel lid was van het bestuur, maar geen zicht had op de cijfers – geeft toe dat het geen handige zet was. ,,Maar het was natuurlijk ook geen beslissing die voor de lol werd genomen. Er hadden ook consequenties aan gezeten als het bestuur hem niet had ontslagen (Van Noord lag niet bij alle sponsors en spelers even goed, red.). Het had achteraf gezien beter geweest om een goed gesprek te regelen. Maar achteraf kijk je een koe in de kont.’’

Verhoef heeft goede hoop, dat Seals een regeling weet te treffen met de belastingdienst. En als dat niet gebeurt? ,,Dan is de belastingdienst het grootste slachtoffer. We proberen de gevolgen voor de andere partijen zo klein mogelijk te houden.’’

Overigens is het ook bij een faillissement niet uitgesloten dat Seals verder kan. De FEB (Federatie Eredivisie Basketball) heeft momenteel dusdanig veel problemen om een deelnemersveld bij elkaar te krijgen, dat de kans groot is dat mocht een heropgestart Den Helder zich inschrijven er (opnieuw) met de hand over het hart wordt gestreken. ,,Maar één ding moet duidelijk zijn’’, benadrukt Verhoef. ,,We gaan alleen door met een verantwoorde begroting.’’
JA!
  woensdag 22 april 2009 @ 08:31:21 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68260676
Gaaf krijgen we Casey Rybacks in de stad
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_68260947
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
Gaaf krijgen we Casey Rybacks in de stad
Dan gaat hij pannenkoeken bakken voor de anties !

JA!
  woensdag 22 april 2009 @ 08:56:29 #99
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68261141
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Dan gaat hij pannenkoeken bakken voor de anties !

[ afbeelding ]
Hij maakt anders excellente Bouillabaisse!
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 22 april 2009 @ 09:55:44 #100
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68262495
En ze basketten nog wel eredivisie, wat een kutteam....
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68264073
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
En ze basketten nog wel eredivisie, wat een kutteam....
dat deden ze de vorigekeer ook
Acht wat moeten ook met dat herenteam, ik zie liever CHICKIEEEEESS !
JA!
  woensdag 22 april 2009 @ 17:39:51 #102
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68277123
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

dat deden ze de vorigekeer ook
Acht wat moeten ook met dat herenteam, ik zie liever CHICKIEEEEESS !
Heeft den helder geen dames volleybal team?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68293327
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Heeft den helder geen dames volleybal team?
volgens mij wel,
JA!
  donderdag 23 april 2009 @ 09:34:54 #104
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68294825
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68326668
Mogguh !
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:32:46 #106
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68328095
Morgen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:05:29 #107
202348 Susi
Temple of Love
pi_68330998
Morgen !
pi_68331347
quote:
Den Helder – De provincie Noord-Holland trekt bij nader inzien toch geen geld uit voor de grootse plannen met het Helderse stadshart. Dat blijkt uit de Lentenota 2009, die in juni door Provinciale Staten wordt behandeld. Het college van Den Helder is zeer teleurgesteld, zo lieten de wethouders Fritzsche en Boskeljon vrijdagochtend weten.

Gedeputeerde Staten stellen dat zij als gevolg van kortingen op het Provinciefonds geen mogelijkheid zien om met ingang van 2010 de planexploitatie van het Stadshart van Den Helder mede te financieren. De provincie heeft op dit moment geen geld voor nieuw beleid. Het college van burgemeester en wethouders is zeer teleurgesteld in de keuze van Gedeputeerde Staten. “Dit betekent dat Den Helder in 2010 het plan vooralsnog op eigen kracht moet uitvoeren”, aldus Fritzsche.

Het besluit van de provincie is strijdig met de afspraken die de overheden hebben gemaakt bij de start van de Stedelijke Vernieuwingsoperatie van Den Helder. Tegelijkertijd is het verrassend dat de stadshartontwikkeling, die een belangrijke motor moet zijn voor de economische ontwikkeling van de Kop van Noord-Holland, juist nu niet financieel wordt gesteund. Het besluit van GS is in tegenspraak met het beleid van het Rijk waarin wordt gesteld dat overheden juist nu moeten investeren in (bouw)projecten.

“Aan de inhoud van de plannen ligt het niet”, zo stelt het college. “Als aandeelhouder van Zeestad CV/BV heeft de provincie Noord-Holland zich een groot voorstander getoond van het Uitwerkingsplan Stadshart en de haalbaarheid van het plan onderschreven.”

Plannen gaan door!
Het college ziet vooralsnog geen aanleiding om de stadshartplannen aan te passen en gaat op korte termijn met de provincie in overleg over de consequenties. Het college wil met de partijen die de Samenwerkingsovereenkomst Stedelijke Vernieuwing Den Helder mede hebben ondertekend (provincie, ministeries van Defensie en VROM) bespreken op welke wijze de continuīteit in de stedelijke vernieuwing naar de toekomst toe kan worden gewaarborgd.

Ook heeft de gemeente de commissie Ruimtelijke Ordening en Grondbeleid (ROG) van Provinciale Staten uitgenodigd om op donderdag 28 mei een bezoek te brengen aan Den Helder. Zo kan men inzicht krijgen in de stand van zaken in de uitvoering van de stedelijke vernieuwing en de kwaliteitsimpuls die Den Helder met de uitvoering van het Uitwerkingsplan krijgt.
bron http://www.denhelderactue(...)geld-voor-stadshart/

JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:27:28 #109
202348 Susi
Temple of Love
pi_68331604
Wat wilden ze dan exact gaan veranderen ? Volgens mij was dat niet zo nodig, of wel ?
pi_68331774
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Susi het volgende:
Wat wilden ze dan exact gaan veranderen ? Volgens mij was dat niet zo nodig, of wel ?
na ja heel de binnenstad willen ze "mooi" maken ! waar ze al jaren mee bezig zijn maar waar nog steeds niks wat moois staat.
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:36:29 #111
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68331893
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

na ja heel de binnenstad willen ze "mooi" maken ! waar ze al jaren mee bezig zijn maar waar nog steeds niks wat moois staat.
Er staat wel wat (schuine bomen) maar die zijn niet mooi...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:36:35 #112
202348 Susi
Temple of Love
pi_68331897
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

na ja heel de binnenstad willen ze "mooi" maken ! waar ze al jaren mee bezig zijn maar waar nog steeds niks wat moois staat.
Ze kunnen beter eerder naar andere problemen kijken, is dan weer mijn mening.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:39:04 #113
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68331988
Welke andere problemen? daar zorgt wilders toch voor?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68332142
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Susi het volgende:

[..]

Ze kunnen beter eerder naar andere problemen kijken, is dan weer mijn mening.
Tja de binnenstad van den helder is al een 15 jaren plan, en daar gaat ook alle aandacht naar toe.
En ja de rest van den helder boeit niet zo veel eigenlijk. De binnenstad is belangrijker en dus is gewoon geen ruimte voor andere ding!

JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:47:42 #115
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68332260
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Tja de binnenstad van den helder is al een 15 jaren plan, en daar gaat ook alle aandacht naar toe.
En ja de rest van den helder boeit niet zo veel eigenlijk. De binnenstad is belangrijker en dus is gewoon geen ruimte voor andere ding!

Kom op, ze zijn ook in nieuw den helder bezig: speeltuin, cruiff coort, duinpark plan, nieuwe bushaltes heir in de straat, nieuwe gebouwen in de fluytstraat, gras ingezaait, nieuwe bomen....
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68332316
oud nieuwedieper meld zich!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:50:04 #117
202348 Susi
Temple of Love
pi_68332338
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Welke andere problemen? daar zorgt wilders toch voor?
Sociaal, waarom men (van buitenaf) niet graag naar Den Helder gaat of daar wilt wonen. Dat maak je niet aantrekkelijker door een rij bomen.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Tja de binnenstad van den helder is al een 15 jaren plan, en daar gaat ook alle aandacht naar toe.
En ja de rest van den helder boeit niet zo veel eigenlijk. De binnenstad is belangrijker en dus is gewoon geen ruimte voor andere ding!


Bedoel je zegmaar het winkelcentrum, bij de Kroonpassage en die binnenste ring daarom heen ? Ik vind dat niet eens een heel slecht gebied, zou niet per se heel erg veel verbetering nodig hebben. Mijns inziens.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:52:09 #118
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68332389
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Susi het volgende:

[..]

Sociaal, waarom men (van buitenaf) niet graag naar Den Helder gaat of daar wilt wonen. Dat maak je niet aantrekkelijker door een rij bomen.
WILDERS gaat in de kamer een nieuwe weg richting den helder bespreekbaar maken toch?
Dat dat al 6x is afgewezen maakt niet uit ...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:53:46 #119
202348 Susi
Temple of Love
pi_68332445
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

WILDERS gaat in de kamer een nieuwe weg richting den helder bespreekbaar maken toch?
Dat dat al 6x is afgewezen maakt niet uit ...
Ik heb het niet over de verbinding naar Den Helder, maar het imago van Den Helder.
Bovendien vind ik DH wel aardig bereikbaar
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:55:16 #120
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68332482
Heeft Den Helder een imago dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:59:56 #121
202348 Susi
Temple of Love
pi_68332626
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Den Helder een imago dan?
Bedoel ik.
pi_68332692
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Welke andere problemen? daar zorgt wilders toch voor?
Wilders doet helemaal niks, niet naar luister, die man kraamt alleen maar onzin uit !
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:12:15 #123
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68333005
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68333052
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Susi het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de verbinding naar Den Helder, maar het imago van Den Helder.
Bovendien vind ik DH wel aardig bereikbaar
Imago, Jawel hoor.

boot naar texel, he die gasten met die grijzebootjes.
en ja ze willen al jaren dat de binnenstad ook een imago krijgt, om mensen te lokken.

Maar daar doen ze al zo lang over dat iedereen wegblijft en/of vertrekt.
Daarom de leegloop van het bewoners aantal.
(en dan zegt den helder dat het komt om dat er allemaal oude mensen dood gaan)
Echter klopt hier geen na mijn idee gaan aars van.

Den Helder heeft niks te bieden Qua Degelijke Mbo opleidingen, Werkgelegenheid en Woningen voor jongeren.(den helder heeft het net niet) (en vandaar de leegloop)
Eigenlijk bouwen ze in den helder alleen maar seniorenwoningen, en echtehuurwoningen voor jongeren.
en of je moet in de falga willen wonen. (net als ik)
Ah ja we hebben die gasten met die grijzebootjes nog, maar de dat wordt ook steeds maar kleiner.

Dan hebben we de visserij nog dat is ook troosteloze zooi. (bedankt he 2e kamer)

Oftewel waar Den helder ooit groot in was verdwijnt.
En die oorzaken liggen groten deels bij hun zelf
JA!
pi_68333065
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog boeken?
[TK] Boeken, bladen, strips en meer...
zout nou eens op met die bende !
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:18:30 #126
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68333196
Het zou me nix verbazen als Den Helder straks niet meer de headquarter van de Marine is...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68333222
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
Het zou me nix verbazen als Den Helder straks niet meer de headquarter van de Marine is...
Headquarter is het allang niet meer.
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:37:35 #128
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68335496
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Headquarter is het allang niet meer.
quote:
Vrijwel alle varende eenheden hebben als thuishaven Den Helder
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Marine

---
quote:
[edit] Naval base
Den Helder acted as a naval base as early as the 18th century. An Anglo-Russian invasion force landed at Den Helder in August 1799 and captured the Batavian navy there (see Battle of Castricum). French emperor Napoleon Bonaparte, visiting Den Helder in 1811, was impressed with the town's strategic location and ordered the construction of a fort (Kijkduin) and naval dockyards (Willemsoord). The docks were built in the years 1813-1827. In 1947, it officially became the Royal Netherlands Navy's main centre of operations. Den Helder continues to be the navy's main base today. The Royal Netherlands Naval College is also located in the city.

The old naval dockyards of Willemsoord, located in the north of the city, now house restaurants, a cinema, and other recreational facilities. The naval docks and administration have moved to a new location further east.
http://en.wikipedia.org/wiki/Den_Helder
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68338193
quote:
Wikipedia, moet niet lullen !
JA!
pi_68340489
Ach, we weten toch al jaren dat Den Helder alleen dient als doorgang naar Texel toe?
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_68341081
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:03 schreef Kings het volgende:
Ach, we weten toch al jaren dat Den Helder alleen dient als doorgang naar Texel toe?
en om de sletjes !
(die ik niet kan krijgen)
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:48:57 #132
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68341810
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

en om de sletjes !
(die ik niet kan krijgen)
vindt je het gek met een tunnel in je oor ?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68343081
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

vindt je het gek met een tunnel in je oor ?
het is een plug lieverd!
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:45:42 #134
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68343226
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:39 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

het is een plug lieverd!
Ja, dat zeg ik.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68343295
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:49:38 #136
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68343314
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:48 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Ongeveer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68344418
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ongeveer.
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:43:38 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68344564
weet iemand of duursema zelf röntgen foto's maakt?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68344671
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Qwea het volgende:
weet iemand of duursema zelf röntgen foto's maakt?
mwa ik denk een van zijn slaafjes.
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:56:56 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68344901
ja, ik bedoelde in zn eigen praktijk.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68345088
mmmm geen idee
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:16:54 #142
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68347541
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
ja, ik bedoelde in zn eigen praktijk.
Ja, dan moet je helemaal naakt op zo'n tafel gaan liggen...

Ja, ik denk 't wel, of 1 van z'n slaafjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:18:11 #143
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68347598
Ik ga altijd naar rot-te-veel
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68349908
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga altijd naar rot-te-veel
Die is vertrokken naar Afrika om koeien te neuken !
JA!
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:28:33 #145
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68350442
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Die is vertrokken naar Afrika om koeien te neuken !
Z'n assistenten dan...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 april 2009 @ 21:11:30 #146
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68404697
Dus is er nog wat te doen deze week??
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 april 2009 @ 21:13:29 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68404782
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga altijd naar rot-te-veel
Die kerel, al zou ik zelf haske dood gaan, dan zou hij nog geen poot naar me mogen uitsteken.

Meestal ga ik naar duursema voor de simpele dingen. Voor de wat ergere dingen ga ik naar VCHN in hippo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 26 april 2009 @ 21:50:19 #148
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68406111
Wat is er mis met rotteveel dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 april 2009 @ 21:57:19 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68406324
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er mis met rotteveel dan?
Wat niet. Wat een kneus moet dat zijn. Godzijdank nooit zelf geweest, maar ervaringen genoeg gehoord.

Zo wilde hij senesta dr hond onder narcose doen voor een vaccinatie ofzo.

Die kerel is bang voor honden, en dat is dat dierenarts.

En nog veel meer dingen. Een konijn wat maximatose heeft en hij afdoet als "griep"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68406646
Iedere dierenarts heeft een voorkeur voor dieren, rotteveel had dat met katten.
Voor onze ratten gingen we naar de dierenkliniek op de hoek waddenzeestraat, texelstroomlaan bij die vrouwelijke dierenarts, wat de voorkeur voor die manlijke dierenarts daar is geen idee. Duursemaa heeft meer met honden d8.
De vervanger voor Rotteveel sja ik weet het niet, ben er een paar keer geweest met de katten maar sja ik weet het niet, tis een gevoel.
pi_68407305
ik ga ook naar die op de hoek texelstroomlaat/waddezeestraat. 30 meter lopen
JA!
  zondag 26 april 2009 @ 22:34:23 #152
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68407520
Van de zomer hebben ze m'n kat nog geopereerd, want die had een 7CM lange grasspiet vast in z'n keel
nou het is allemaal goed gegaan...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68409285
Daar hebben ze me rat geopereerd die een tumor had in zijn oksel ter grootte van zijn koppie.
Voor mij iets verder lopen (woon net buiten het centrum)
  zondag 26 april 2009 @ 23:28:22 #154
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68409329
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Sorella het volgende:
Daar hebben ze me rat geopereerd die een tumor had in zijn oksel ter grootte van zijn koppie.
Voor mij iets verder lopen (woon net buiten het centrum)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 april 2009 @ 23:29:29 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68409394
Nou, zoals ik al zei.... al ga ik haske dood en is rotteveel de enige die me kan helpen. Mooi dat ik er niet heenga.

Over VCHN ben ik écht goed te spreken. Die heeft bij Baloe voedselallergie ontdekt, en toen hij zn kruisbanden heeft gescheurd hebben ze ons ook zonder morren naar mijn kliniek van keuze doorverwezen. Ook al deden ze de operatie liever zelf.

Ik vind de DA's hier in den helder allemaal eigenlijk maar bagger. Duursema is dan gewoon wat dat betreft de beste van die bagger. Nou ben ik ook ontzettend kieskeurig wat DA's betreft, en ben ik gezegend met Makatsi als DA thuis in Drenthe.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 26 april 2009 @ 23:29:55 #156
202348 Susi
Temple of Love
pi_68409413
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Sorella het volgende:
Daar hebben ze me rat geopereerd die een tumor had in zijn oksel ter grootte van zijn koppie.
Voor mij iets verder lopen (woon net buiten het centrum)
Dat klinkt niet best , zal een raar gezicht zijn geweest. Kon ie nog wel lopen ?
  zondag 26 april 2009 @ 23:31:03 #157
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68409453
Een kennis heeft een kat van minstens 23 jaar
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68414232
quote:
Succes politiemet opjagen drugsdealers

den helder -
De politie is deze week begonnen met de nieuwe aanpak van de straathandel in verdovende middelen. En met resultaat. Er werden diverse mensen gefouilleerd en er volgden twee arrestaties. Daarbij zijn enkele grammen harddrugs in beslag genomen. ,



Zoals de Helderse Courant al eerder meldde, wil de politie met een hardere aanpak de overlast van drugshandel op straat tegengaan.

Daartoe worden de drugsdealers voortdurend lastiggevallen en 'gestalkt' door rechercheurs en agenten. Zo krijgen notoire handelaren regelmatig politie op huisbezoek, worden ze gefouilleerd of anderszins in de gaten gehouden.

Verder wordt een drugshond ingezet.

De politie opereert vooral in Nieuw Den Helder en in het centrum en kondigt aan met de acties door te blijven gaan.
JA!
pi_68414312
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
Nou, zoals ik al zei.... al ga ik haske dood en is rotteveel de enige die me kan helpen. Mooi dat ik er niet heenga.

Over VCHN ben ik écht goed te spreken. Die heeft bij Baloe voedselallergie ontdekt, en toen hij zn kruisbanden heeft gescheurd hebben ze ons ook zonder morren naar mijn kliniek van keuze doorverwezen. Ook al deden ze de operatie liever zelf.

Ik vind de DA's hier in den helder allemaal eigenlijk maar bagger. Duursema is dan gewoon wat dat betreft de beste van die bagger. Nou ben ik ook ontzettend kieskeurig wat DA's betreft, en ben ik gezegend met Makatsi als DA thuis in Drenthe.
Maar ja gelukkig is rotteveel er niet meer
Het heet nu ook Dierenkliniek Duinpark
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 09:45:35 #160
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68414707
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:20 schreef Rensjebree het volgende:

[..]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68414761
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]


ik vond het al raar dat er van de week kilo's politie bij mij in de straat stond.
op elke hoek stond er wel 1, op de fiets in de auto enz enz. Het was ook op eens verdacht rustig in de straat.

Ga zo door jongens !
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 09:49:49 #162
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68414794
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

ik vond het al raar dat er van de week kilo's politie bij mij in de straat stond.
op elke hoek stond er wel 1, op de fiets in de auto enz enz. Het was ook op eens verdacht rustig in de straat.

Ga zo door jongens !
Allemaal terug naar de dierentuin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68414822
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Allemaal terug naar de dierentuin
nou nou, zo kan die wel weer !
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 09:54:36 #164
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68414902
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68415036
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 10:06:11 #166
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68415158
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68416344
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat klinkt niet best , zal een raar gezicht zijn geweest. Kon ie nog wel lopen ?
Hij heeft het nog een jaar volgehouden en zijn pootje was ook behouden (wat ze dus niet zeker wist of dat zou lukken)

3 weken terug heb ik ze ook zien staan op de hoek ijsselmeerstraat / korvetstraat (op een woensdag) vroeg me eigen al af waarom ze kogelvrije vesten aan getrokken hadden, maar voor de rest was het saai ze stonden er alleen maar te staan.
Rare plek ook trouwens in het korvethof wonen over het algemeen oudere mensen, ze hadden beter bij de hoek flevostraat waddenzee straat kunnen staan.
  maandag 27 april 2009 @ 11:40:35 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68417716
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Maar ja gelukkig is rotteveel er niet meer
Het heet nu ook Dierenkliniek Duinpark
Dat verklaart! Serieus?

Die zit hier op de hoek. Vandaar dat het zulke kneuzen zijn

*belt*

" Ja hoi, mijn hond heeft voedselallergie, en nu heeft hij brood gejat en zit onder de hotspots. Ik heb hydrocortiderm nodig, hebben jullie dat?"
-Ja
"Mooi, kom ik er zo aan om een flesje op te halen"
-Nee! Dat kan niet hoor. Misschien gaat uw hond wel dood, wij moeten eerst uw hond onderzoeken! Anders overleeft hij het misschien niet.

Like, wtf Hotspots, dood aan gaan dat heeft hij pas 39x gehad, en guess what... HIJ LEEFT!

Domme teringsukkels daar

Toen maar mn eigen DA in NWA gebeld, en die heeft heel lief een flesje opgestuurd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68419106
ja het heet ook dierenkliniek duinpark en geen rot ik veel meer .
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 12:31:45 #170
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419172
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 27 april 2009 @ 12:33:05 #171
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419208
Is al sinds februari 2007 niet meer van rotteveel
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68419213
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef Sorella het volgende:

[..]

Hij heeft het nog een jaar volgehouden en zijn pootje was ook behouden (wat ze dus niet zeker wist of dat zou lukken)

3 weken terug heb ik ze ook zien staan op de hoek ijsselmeerstraat / korvetstraat (op een woensdag) vroeg me eigen al af waarom ze kogelvrije vesten aan getrokken hadden, maar voor de rest was het saai ze stonden er alleen maar te staan.
Rare plek ook trouwens in het korvethof wonen over het algemeen oudere mensen, ze hadden beter bij de hoek flevostraat waddenzee straat kunnen staan.
Peelstraat stonden ze ook, daar wordt ook het meeste gedealt.
* Rensjebree is daar ook vaak ooggetuigen van.

maar ja, ik denk niet dat het echt veel uithaalt.
ze worden gepakt, even mee en daar wordt gezegt "mag je niet meer doen"
Lopen terug en gaan gewoon weer verder !
JA!
pi_68419253
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is al sinds februari 2007 niet meer van rotteveel
Dat zei ik toch !
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 12:37:29 #174
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419305
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:33 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Peelstraat stonden ze ook, daar wordt ook het meeste gedealt.
* Rensjebree is daar ook vaak ooggetuigen van.

maar ja, ik denk niet dat het echt veel uithaalt.
ze worden gepakt, even mee en daar wordt gezegt "mag je niet meer doen"
Lopen terug en gaan gewoon weer verder !
Dan lusiteren ze dus gewoon niet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 27 april 2009 @ 12:38:45 #175
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419339
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68419341
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan luisteren ze dus gewoon niet
Nee natuurlijk niet, want het is hun enigste bron van inkomen naast hun uitkering
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 12:42:50 #177
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419445
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:38 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, want het is hun enigste bron van inkomen naast hun uitkering
Ga dan dingen verhandelen op marktplaats ofso
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 27 april 2009 @ 12:50:37 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68419640
onweer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 27 april 2009 @ 12:53:56 #179
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68419732
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
onweer
YEAH, ONWEER ROCKSS !!!!

Altijd vet gezellig enzo..
vooral ergens in oostenrijk of frankrijk tussen de bergen met 30 graden
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68420168
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

YEAH, ONWEER ROCKSS !!!!

Altijd vet gezellig enzo..
vooral ergens in oostenrijk of frankrijk tussen de bergen met 30 graden
in schagerbrug is ook onweer

Hond van me ouders zal wel weer blij zijn met dit weer.

Slapen zal hij vast nu niet doen.
JA!
pi_68420187
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ga dan dingen verhandelen op marktplaats ofso
tja, je kunt moeilijk gestolen spullen verhandelen.
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 13:11:58 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68420217
Wat doe je voor werk dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68420282
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doe je voor werk dan?
* Rensjebree is systeembeheerder
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 13:14:22 #184
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68420317
Heulemaahl in schagubruhug
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68420332
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Heulemaahl in schagubruhug
Jup
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 13:16:38 #186
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68420379
Welk systeem beheer je dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68420412
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
Welk systeem beheer je dan?
Het systeem ! JWZ !
JA!
  maandag 27 april 2009 @ 21:30:13 #188
202348 Susi
Temple of Love
pi_68438152
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Het systeem ! JWZ !
pi_68448269
quote:
dat wou ik er ook bij zetten, maar ik dacht laat ik maar eens beleefd doen.
JA!
pi_68448588
WOW ! we hebben weer een burgervader !
quote:
Kees Vriesman nieuwe burgemeester van Den Helder



DEN HELDER -

Kees Vriesman uit Hippolytushoef is de nieuwe waarnemend burgemeester van Den Helder. Hij volgt per 1 mei Stefan Hulman op die ontslag nam na een bestuurscrisis rond zijn aanvraag voor een woonlastenvergoeding.

Vriesman (64, PvdA) werd maandagmiddag door Commissaris der Koningin Harry Borghouts benoemd nadat de Helderse fractievoorzitters met Vriesman en een onbekende tweede kandidaat hadden gesproken. Borghouts kondigt aan wel meteen een procedure te beginnen voor een nieuwe vaste burgemeester voor de marinestad. Die duurt minstens een half jaar.

Vriesman is in Den Helder al bekend als voorzitter van het adviesorgaan Kritische Vrienden, waarin ook oud-burgemeester Klaas Hoekzema zitting heeft. Hij is sinds vorig jaar voorzitter van de Commissie Ruimtelijke Ontwikkeling Luchthavens. Daarvoor bekleedde hij diverse topfuncties bij de ministeries van verkeer en waterstaat en Vrom. Van 2001 tot 2007 was hij algemeen directeur bij Staatsbosbeheer. De kolonel buiten dienst bij de artillerie is verder onder meer voorzitter van Milieu Federatie Noord-Holland.

Bron
http://www.noordhollandsd(...)ester_van_Den_Helder
JA!
  woensdag 29 april 2009 @ 06:27:59 #191
202348 Susi
Temple of Love
pi_68485953
Hij komt iig uit de buurt, vind ik zelf altijd wel positief
  woensdag 29 april 2009 @ 10:03:45 #192
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_68488931
Blijven de Nieuwediepers dit jaar in Den Helder met koninginnedag of gaan jullie richting de randstad?

Voor de thuisblijvers: Crossover Royala in de Engel/Bliksem. Fuck yeah.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 29 april 2009 @ 10:23:46 #193
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68489536
Ik hoot wel van veel kennissen dat ze naar a'dam gaan...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 10:24:28 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68489562
Wij twijfelen. Of amsterdam of alkmaar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 10:26:09 #195
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68489622
Ik blijf thuis
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68490104
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef RedGuy het volgende:
Blijven de Nieuwediepers dit jaar in Den Helder met koninginnedag of gaan jullie richting de randstad?

Voor de thuisblijvers: Crossover Royala in de Engel/Bliksem. Fuck yeah.
Er is ook nog een feestje bij de baan in Q.
ik ga dit jaar eens een keer niet naar crossover.
JA!
pi_68490905
Ik ga naar de praxis steigerhout kopen zodat mijn man een tuintafel kan maken en die moet natuurlijk verzorgd worden (mijn man niet de tuintafel)
pi_68492248
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf thuis
Ga je niet eens zuipen Lars ?
JA!
  woensdag 29 april 2009 @ 11:52:18 #199
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68492779
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Ga je niet eens zuipen Lars ?
Mag neit van m'n ouders
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 11:52:44 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68492789
!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 11:53:48 #201
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68492837
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Sorella het volgende:
Ik ga naar de praxis steigerhout kopen zodat mijn man een tuintafel kan maken en die moet natuurlijk verzorgd worden (mijn man niet de tuintafel)
M'n moeder wil ook een tuintqafel en stoelen van stijgerhout
Maar ze weet niet waar ze die moest kopen dus ik zeg:
Ga naar het strand met de auto (m'n pa heeft pasjes JWZ)
neem al het aangespoelde hout mee
geef het aan mij, en je hebt een tuintafel etc..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 11:55:38 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68492917
weet iemand trouwens of er uberhaupt in alkmaar op het waagplein wat te doen is?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68492959
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mag neit van m'n ouders
alles wat niet mag moet je juist doen.
Ga je rommelmarkten af voor afgeroste Donald duckjes ?
JA!
  woensdag 29 april 2009 @ 11:56:44 #204
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68492964
Ja AZ is kampioen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 11:59:06 #205
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68493036
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

alles wat niet mag moet je juist doen.
Ga je rommelmarkten af voor afgeroste Donald duckjes ?
Ja, voor mooie
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 11:59:07 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68493037
ah, ik zie op het waagplein dat Final touch optreed. Wie? Ja geen idee, maar de muziek klinkt op hun site wel lekker.

Zolang er maar bier en zon is
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 29 april 2009 @ 12:01:58 #207
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68493128
Ik wil een dag van de muziek
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68496899
Laat je moeder/vader naar schree (ofzoiets bellen) daar kost het 2 euro de meter, bij de praxis 7 euro de 2 meter ( dus we gaan niet maar praxis toe)
P.s. de suggestie is leuk maar ik denk niet dat je genoeg wrakhout kan vinden op het strand voor een tafel
  woensdag 29 april 2009 @ 14:13:03 #209
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68497826
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:49 schreef Sorella het volgende:
Laat je moeder/vader naar schree (ofzoiets bellen) daar kost het 2 euro de meter, bij de praxis 7 euro de 2 meter ( dus we gaan niet maar praxis toe)
P.s. de suggestie is leuk maar ik denk niet dat je genoeg wrakhout kan vinden op het strand voor een tafel
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 14:15:08 #210
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68497910
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 29 april 2009 @ 14:54:13 #211
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_68499290
Ohja, miss ga ik ook wel naar Quelder dan.
Zijn er sletjes, Rensjebree?
The Most Incredible, Baby
pi_68499679
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef RedGuy het volgende:
Ohja, miss ga ik ook wel naar Quelder dan.
Zijn er sletjes, Rensjebree?
Die moet jij voor mij meenemen !
En je weet zelf ik ben ook een sletje !
JA!
  woensdag 29 april 2009 @ 22:49:40 #213
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68515109
quote:
Den Helder – Herman de Boer zou woensdag eigenlijk worden onderscheiden tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau, maar de 60-jarige Nieuwedieper stelde geen prijs op het lintje. “Ik word al genoeg gewaardeerd en wat ik doe is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld, daar hoef je geen lintje voor te krijgen”, liet De Boer weten.

Hij was een van de 23 inwoners die onder valse voorwendselen naar de schouwburg was gelokt, maar eenmaal ter plaatse ging hem al snel een lichtje branden. En aangezien hij geen behoefte had aan een Koninklijke Onderscheiding, zocht hij snel contact met wethouder Linda Rose Smit. De Boer vertelde waarom hij geen lintje wilde hebben en had dus ook geen trek om op het podium te worden geroepen. Ook loco-burgemeester Cor Hienkens kon hem niet op andere gedachten brengen.

“Ik wil wel benadrukken dat iedereen die een lintje heeft gehad, daar ook trots op moet zijn en ik feliciteer ze dan ook van harte. Maar persoonlijk hoeft het niet, want ik ben van mening dat als je iets met een groep doet, je ook als groep de waardering moet krijgen en er niet eentje moet worden uitgelicht. Het is net als met AZ, die worden met z’n allen kampioen en de aanvoerder krijgt alle lof, dat hoort niet”, aldus De Boer.

De Boer zou het lintje krijgen voor het vele werk dat hij onder meer voor badmintonvereniging Dorus Rijkers heeft verricht en het geheel belangeloos verzorgen van de trainingen voor de rolstoelbadmintonners van MSV Zeemacht. De Boer wordt omschreven als iemand die altijd voor zijn omgeving klaar staat en dat was voor enkelen uit zijn directe omgeving reden genoeg hem te nomineren voor een onderscheiding. “Ze hadden niet vooraf ingeschat dat ik het zou weigeren, mensen die mij kennen hadden zoiets van hij kan hem wel, maar ook net zo goed niet accepteren.”

“Ik doe het met veel plezier en krijg genoeg waardering. Verder krijg ik elk jaar een kerstpakket en dat is mooi genoeg, een lintje is echt overdreven”, liet De Boer weten. “En nee, ik heb niets tegen het Koningshuis, dus daar heeft het niets mee te maken.”

Volgens gemeentewoordvoerster Joyce in ’t Veld komt het zelden voor dat iemand een lintje weigert. “Ik doe dit werk nu al vijftien jaar, maar heb het nog niet eerder meegemaakt.”
Moraalridder.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68516735
nee hij heeft gelijk!!
Lid in de Orde van Oranje-Nassau zou ik ook weigeren FUCK DE MONARCHIE!

[ Bericht 11% gewijzigd door Rensjebree op 29-04-2009 23:51:08 ]
JA!
pi_68516862
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Moraalridder.
oh ja, jij bent 15 ! kijk maar uit straks wordt je een anaalridder !
JA!
  woensdag 29 april 2009 @ 23:50:41 #216
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68516945
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

oh ja, jij bent 15 ! kijk maar uit straks wordt je een anaalridder !


|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68516972
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]


JA!
pi_68517007
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
dus jij neukt een Belgische leeuw in ze kont ?
JA!
  donderdag 30 april 2009 @ 00:04:28 #219
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68517480
Neuh...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_68517938
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Neuh...
waarom post je het dan?
JA!
  donderdag 30 april 2009 @ 09:27:00 #221
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_68521589
Geen idee.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 mei 2009 @ 15:51:19 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68658014
dagoduck is een maand weg las ik net in het ban meldt topic.

Again
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68668269
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
dagoduck is een maand weg las ik net in het ban meldt topic.

Again
haha dat zal hem leren,
near jongetje !
JA!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:00:36 #224
202348 Susi
Temple of Love
pi_68669061
Verbaast mij niets

Wordt er morgen eigenlijk iets georganiseerd in Den Helder ?
pi_68679120
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Verbaast mij niets

Wordt er morgen eigenlijk iets georganiseerd in Den Helder ?
ummmm nee volgens mij niet, den helder he
JA!
pi_68894537
He, dit topic is wel lekker rustig zonder dagoduck
JA!
  maandag 11 mei 2009 @ 14:07:01 #227
202348 Susi
Temple of Love
pi_68903975
Maand kan snel gaan hoor
pi_68904031
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Susi het volgende:
Maand kan snel gaan hoor
ja dat is waar, voor het weet is hij al weer terug :-/
JA!
pi_68908997
Den Helder lekker representen... hahahah, rensjebree, je website is stuk!
"You know that one's too many and a hundred ain't enough"
  maandag 11 mei 2009 @ 16:59:24 #230
202348 Susi
Temple of Love
pi_68910198
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

ja dat is waar, voor het weet is hij al weer terug :-/
We zien de eerste wannabe grappige post wel langskomen.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:41:21 #231
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_68913645
Rensjebree, gaan we Dagoduck nog meenemen naar feestjes en hem aan vieze sletten voorstellen?
The Most Incredible, Baby
pi_68917923
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef RedGuy het volgende:
Rensjebree, gaan we Dagoduck nog meenemen naar feestjes en hem aan vieze sletten voorstellen?
Met zn katten

jimmy
"You know that one's too many and a hundred ain't enough"
pi_68969025
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Discobal het volgende:
Den Helder lekker representen... hahahah, rensjebree, je website is stuk!
nee hoor, hij doet het weer

was vergeten de pica's om te zetten naar RBG!

je weet zelf !
JA!
pi_68969046
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef RedGuy het volgende:
Rensjebree, gaan we Dagoduck nog meenemen naar feestjes en hem aan vieze sletten voorstellen?
Ik neem hem wel mee naar een kleuter feestjes van m'n zoon, kan die daar lekker lurken
JA!
pi_69198861
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Ik neem hem wel mee naar een kleuter feestjes van m'n zoon, kan die daar lekker lurken
Je zoon? Je apenzoon! Wat een lul vind ik dat zeg...
"You know that one's too many and a hundred ain't enough"
pi_69199530
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Discobal het volgende:

[..]

Je zoon? Je apenzoon! Wat een lul vind ik dat zeg...
Hey apenzoon zijn mijn woorden !

APENZOON !
JA!
pi_69521693
Hallo topic !

JE LEEFT !
JA!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:56:35 #238
202348 Susi
Temple of Love
pi_69545148
Echo
pi_69656082
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:56 schreef Susi het volgende:
Echo
Echo Echo Echoooooooooooooooooo
JA!
pi_69656171
Jammer dat dit topic vervallen is tot slowchat tussen bepaalde users. Kom op nieuwediepers ik wil feiten en actualiteiten lezen uit de stad waar ik geboren en getogen bne.
pi_69656350
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:45 schreef Bulletdodger het volgende:
Jammer dat dit topic vervallen is tot slowchat tussen bepaalde users. Kom op nieuwediepers ik wil feiten en actualiteiten lezen uit de stad waar ik geboren en getogen bne.
actualiteiten & feiten? Wij hebben alleen geruchten en onzinnige uitgaven
en duinbrandjes ! en te weinig lekkere chickies voor mij !
JA!
pi_69656397
Dit is wel grappig
quote:
den helder -

De luilakviering in Den Helder is zaterdagochtend omstreeks zeven uur voor een 16-jarige Nieuwedieper in de Ooievaarstraat uitgedraaid op een worsteling met een 73-jarige plaatsgenoot.

De jongeman kreeg aanvankelijk woorden met de bewoner, die gedurende de nacht en ochtend foto's maakte van wat groepjes jongeren allemaal uitspookten in de buurt. In de ogen van de tiener had de man daartoe het recht niet.

Toen de jongen probeerde het shirt dat de 73-jarige van hem had afgepakt terug te grijpen, werd de man boos, ging bovenop hem zitten en smeerde het hoofd van de 16-jarige in met boter.

De echtgenote van de man, die ook enkele klappen uitdeelde, kalmeerde haar eega en voerde hem mee terug hun huis in. Een omstander hadden inmiddels de politie gewaarschuwd.

Na verhoor van beide betrokkenen werden de jongeren gesommeerd niet meer in de buurt van de woning te komen. De 73-jarige man, die stelde dat hij de hele nacht uit zijn slaap was gehouden, kreeg de waarschuwing dat hij voortaan niet voor eigen rechter moet spelen.

Voor de rest beleefde Den Helder op het eerste gezicht een relatief rustige luilaknacht. Opgeschoten jongeren zorgden voor zeven containerbrandjes op diverse plaatsen in de stad, die door de brandweer werden geblust.

De politie, die had aangekondigd streng op te treden tegen vandalisme en baldadigheid en extra agenten op mountainbikes had ingezet om een oogje in het zeil te houden, verrichtte twee aanhoudingen. Het ging om jongeren die met eieren en boter in de weer waren.

In de buurt van de Ooievaarstraat werden enkele auto's bespoten met graffiti. Her en der in de stad en Julianadorp zijn flink wat woningen en auto's besmeurd met boter. Ook werden enkele taxi's bekogeld met eieren.

Zaterdagmorgen waren bij de politie drie aangiftes binnen van vernielingen van ramen aan de Ruyghweg, in Vogelzand en in Doorzwin. Verder is gemeld dat veel eieren zijn gegooid tegen woningen aan de Eikenlaan en dat putdeksels uit de Van Foreestweg zijn gehaald.
JA!
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:05:46 #243
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69656448
Nou blij dat mijn auto niet in de ooievaarstraat staat. sowieso is het redelijk rustig in mijn buurt met luilak
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69656577
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:05 schreef MikeyMo het volgende:
Nou blij dat mijn auto niet in de ooievaarstraat staat. sowieso is het redelijk rustig in mijn buurt met luilak
Ik heb niks gemerkt, en zaterdag ook weinig gezien qua vernielingen, boter kaas en eieren.
Welk kwam ik Mo de glazenwasser tegen, die heb ik gelijk maar even mijn ramen laten lappen.
JA!
pi_69657696
Ik heb nog wel een actualiteit.
In de nieuwe DSB reclame. (de vrienden die vissen op een boot)
toevallig is dat een boot afkomstig uit Den Helder
JA!
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:45:18 #246
202348 Susi
Temple of Love
pi_69676112
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:02 schreef Rensjebree het volgende:
Dit is wel grappig
[..]


Briljant
Gelukkig hadden wij nergens last van , alleen scheten er wel meeuwen op de schuifpui
pi_69693895
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Susi het volgende:

[..]

Briljant
Gelukkig hadden wij nergens last van , alleen scheten er wel meeuwen op de schuifpui
Echt die besten moeten ze een schijt verbod boven land geven, laat ze maar lekker op zee kakken !
JA!
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:42:59 #248
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69701950
Behalve One Leg. Dat is een coole meeuw.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:53:17 #249
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69704791
Hoi, ben ik weer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_69706637
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef RedGuy het volgende:
Behalve One Leg. Dat is een coole meeuw.
maar het blijft een schijt beest !
JA!
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:46:22 #251
202348 Susi
Temple of Love
pi_69710470
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef RedGuy het volgende:
Behalve One Leg. Dat is een coole meeuw.
Is dat een Bekende Meeuw in Den Helder ofzo ?
Persoonlijk weet ik nog niet wat ik erger vind, de meeuwen hier of de vliegen en muggen etc. als je meer in het binnenland woont.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:04:36 #252
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69711032
Hier helemaal geen last van muggen vliegen, alleen als de zomer begint zitten er altijd 2 rond de lamp in de voorkamer elke zomer weer 2...

btw, ik zie hier vaak* een meeuw vliegen met een blauwe vleugel..
*1x per 2 weken
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_69712981
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Is dat een Bekende Meeuw in Den Helder ofzo ?
Persoonlijk weet ik nog niet wat ik erger vind, de meeuwen hier of de vliegen en muggen etc. als je meer in het binnenland woont.
RedGuy zegt het, ik heb hem nog nooit gezien. vliegjes op het fietspad is idd wel lekkertand.
JA!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:17:22 #254
202348 Susi
Temple of Love
pi_69713779
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

RedGuy zegt het, ik heb hem nog nooit gezien. vliegjes op het fietspad is idd wel lekkertand.
Jadajezotegenwindheb Of net je mond opendoet om wat te zeggen en er gelijk twee van die zwarte puntjes in je keelgat vliegen en je ze prompt doorslikt.
pi_69715509
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Susi het volgende:

[..]

Jadajezotegenwindheb Of net je mond opendoet om wat te zeggen en er gelijk twee van die zwarte puntjes in je keelgat vliegen en je ze prompt doorslikt.
meestal vliegen ze gewoon recht je strot in, waar door je half braken't op de fiets zit !

pff ik zit alweer bijna 12 uur op mijn werk
JA!
pi_69716314
Zaterdag 'Dag van de Muziek'!

Iemand nog een tip over wat ik niet mag missen!?
Find your prince, before you start kissing frogs
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:03:22 #257
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69718385
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Kings het volgende:
Zaterdag 'Dag van de Muziek'!

Iemand nog een tip over wat ik niet mag missen!?
Neil Young

O'nee, das in antwerpen
en ik ga d'r lekker heen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:04:50 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69718456
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Kings het volgende:
Zaterdag 'Dag van de Muziek'!

Iemand nog een tip over wat ik niet mag missen!?
Het gaat regenen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:08:55 #259
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69718623
Jammer dat ik er niet ben op de dag van de muziek, is altijd wel leuk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:24:01 #260
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69728596
Studio 62 staat de hele dag vol met bandjes..
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:25:52 #261
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69728618
Jij kent One Leg wel Rensjebree.
Volgende keer wijs ik hem wel aan.
The Most Incredible, Baby
pi_69728787
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Kings het volgende:
Zaterdag 'Dag van de Muziek'!

Iemand nog een tip over wat ik niet mag missen!?
Mij mag je natuurlijk niet missen !
JA!
pi_69728798
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:25 schreef RedGuy het volgende:
Jij kent One Leg wel Rensjebree.
Volgende keer wijs ik hem wel aan.
Is goed K

maar ging jij nog naar de dag van de klapzakmuziek ?
JA!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:25:53 #264
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69736964
Uiteraard, lekker koren kijken op het julianaplein.
The Most Incredible, Baby
pi_69739982
Weet iemand wat dat gebouwtje voor moet stellen wat ze op de middenweg gebouwd hebben tussen de linie in ?
pi_69762985
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand wat dat gebouwtje voor moet stellen wat ze op de middenweg gebouwd hebben tussen de linie in ?
Dat hoor bij het herstel van de linie/de stelling van Den Helder, zo was het Vroegah ook. Link

Voorde rest in het gewoon een nutteloos gebeuren, zonder doel.
JA!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:34:18 #267
202348 Susi
Temple of Love
pi_69763682
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:19 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Dat hoor bij het herstel van de linie/de stelling van Den Helder, zo was het Vroegah ook. Link

Voorde rest in het gewoon een nutteloos gebeuren, zonder doel.
Historisch monument
pi_69773056
Nou van mij hadden ze het weg mogen laten, maarja zal wel historisch verantwoord zijn met de juiste stenen en model van die tijd denk ik dan maar.
pi_69776893
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:14 schreef Sorella het volgende:
Nou van mij hadden ze het weg mogen laten, maarja zal wel historisch verantwoord zijn met de juiste stenen en model van die tijd denk ik dan maar.
Ik denk het, ik heb het nooit terug gezien op oude foto's dus het is gissen !
JA!
pi_69853347
quote:
voeg een paneel toe
Scheve bomen in stadspark mogen schuin blijven staan

* Gepubliceerd op 08 juni 2009, 23:21
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 23:23

DEN HELDER -

De scheve bomen in het park blijven zo staan. PvdA, CDA, VVD, D66 en KiesKees in de Helderse gemeenteraad voelen er niets voor de iepen alsnog rechtop te laten zetten. Al was het maar omdat dat zo'n 35.000 euro zou gaan kosten.

Sterker, als het aan wethouder Hans Boskeljon ligt, trekt landschapsarchitect Edzo Bindels de gekozen (schuine) lijn door. Dan worden ook de nieuwe bomen op het Julianaplein onder een hoek gezet. Al is acht graden dan misschien iets te veel van het goede, maar een graad of vier, vijf moet kunnen, maakte hij gisteravond desgevraagd duidelijk.

Julianadorper Frans Meyers wil met een burgerinitiatief bereiken dat de bomen in het stadspark weer rechtop gezet worden. Hij krijgt alleen steun van ChristenUnie, Prins voor behoorlijk bestuur, Progressief Den Helder en Stadspartij. ,,Gekkenwerk'', noemde Peter Reenders (Stadspartij) het idee van Bindels.

Mooi laten staan, vond Ben Reiff (VVD) daarentegen. ,,Gaan we alle andere scheve bomen in Den Helder ook rechtop zetten?'',

Volgens Meyers zijn 'honderden, zo niet duizenden' Nieuwediepers tegen de huidige inrichting van het park. De gemeenteraad maakt een grote fout, waarvan ze later spijt krijgt, aldus Meyers. Er zijn ook steeds meer mensen die het park juist wel aardig vinden, stelde Hans Verhoef (D66) daar tegenover.

bron : http://www.noordhollandsdagblad.nl/
en dat allemaal om een stel bomen :-/
JA!
pi_69857307
Dat ze dat stukje grond een park durven te noemen, hoe groot zal het zijn 25 bij 25 meter ?
pi_69857435
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Sorella het volgende:
Dat ze dat stukje grond een park durven te noemen, hoe groot zal het zijn 25 bij 25 meter ?
Er komt nog meer bij komen lieverd.


zo moet het ongeveer worden.


en zo zou het jplein er uit moeten gaan zien


en het geheel,

wat dus ook een 100 jaren plan begint te lijken !

bekijk hier de rest, van een 100 jaren plan
http://www.zeestad.nl/Stadshart/Projecten/

[ Bericht 12% gewijzigd door Rensjebree op 09-06-2009 12:28:18 (Lekker dingen toevoegen !) ]
JA!
pi_69858388
Heb even de beschrijving gelezen want uit die kaart kon ik niet wijs komen ( leeftijd ) ziet er wel leuk uit maar tegen de tijd dat het klaar is ben ik hoogstwaarschijnljk al uitgestrooid
pi_69859036
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef Sorella het volgende:
Heb even de beschrijving gelezen want uit die kaart kon ik niet wijs komen ( leeftijd ) ziet er wel leuk uit maar tegen de tijd dat het klaar is ben ik hoogstwaarschijnljk al uitgestrooid
Is je leeftijd zo erg dan ?

Na ja ik weet niet wat het tijdsbestek is van den helder maar ze zijn er al 10 jaar mee bezig en ik zie er nog wel 10 a 15 jaar bij komen voor dat Den helder centrum eindelijk af is.

en tegen die tijd ben ik al uit den helder verwijdert om mijn heil ergens anders te gaan zoeken in een stad met potentie .
JA!
pi_69860484
oe als het nog maar 15 jaar duurt dan maak ik dat nog wel mee
Heb ook weleens lopen denken om wat centraler te gaan wonen maarja man heeft zijn werk hier, zoon zit hier op school en familie en vrienden wonen hier dus voorlopig blijf ik nog wel even.
pi_69861276
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef Sorella het volgende:
oe als het nog maar 15 jaar duurt dan maak ik dat nog wel mee
Heb ook weleens lopen denken om wat centraler te gaan wonen maarja man heeft zijn werk hier, zoon zit hier op school en familie en vrienden wonen hier dus voorlopig blijf ik nog wel even.
na eerlijk heb ik geen flauw idee, hoe lang het gaat duren, maar 15 jaar is mijn eigen globale schatting.
ik wil in ieder geval richting Schagen ivm werk, maar dat is afhankelijk van mijn contract.

Want waar ik nu woon is ook niet alles.
JA!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:25:13 #277
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69861707
Gaat er nog iemand naar AZ - FC Den Helder?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:49:33 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69864976
ooh boy, iemand heeft ook een unban. Gaat onze rust
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:50:36 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69865030
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef Sorella het volgende:
oe als het nog maar 15 jaar duurt dan maak ik dat nog wel mee
Heb ook weleens lopen denken om wat centraler te gaan wonen maarja man heeft zijn werk hier, zoon zit hier op school en familie en vrienden wonen hier dus voorlopig blijf ik nog wel even.
mijn kerel wil niet weg uit DH dus ik ben gedoemd om vanuit emmen naar DH te verhuizen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69868294
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

mijn kerel wil niet weg uit DH dus ik ben gedoemd om vanuit emmen naar DH te verhuizen
Wat een rotzak, anders gaat hij ze broertje missen zeker.
JA!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:04:43 #281
202348 Susi
Temple of Love
pi_69872006
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

na eerlijk heb ik geen flauw idee, hoe lang het gaat duren, maar 15 jaar is mijn eigen globale schatting.
ik wil in ieder geval richting Schagen ivm werk, maar dat is afhankelijk van mijn contract.

Want waar ik nu woon is ook niet alles.
In DH kan je iig nog goedkoop een huis krijgen
pi_69886866
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef Susi het volgende:

[..]

In DH kan je iig nog goedkoop een huis krijgen
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, ik kijk alleen maar buiten Den Helder
JA!
pi_69891713
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef Susi het volgende:

[..]

In DH kan je iig nog goedkoop een huis krijgen
moet je er wel willen wonen
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:43:55 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69892133
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Wat een rotzak, anders gaat hij ze broertje missen zeker.
het zou me niet verbazen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:38 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69892159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:04 schreef Susi het volgende:

[..]

In DH kan je iig nog goedkoop een huis krijgen
mhaw, ligt eraan in welke buurt. 6 ton voor een huis noem ik nie goeikoop
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69892515
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

moet je er wel willen wonen
acht Den helder helemaal zo gek nog niet.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

het zou me niet verbazen
Tja, jammer dat hij niet verder wil kijken. (voor jou dan)
JA!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:59:17 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69892660
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

acht Den helder helemaal zo gek nog niet.
[..]

Tja, jammer dat hij niet verder wil kijken. (voor jou dan)
ik zou eigenlijk ook niet weten waar we dan zouden moeten gaan wonen. Alkmaar enzo lijkt me ook niks. Hier in DH ken ik tenminste mensen. En in Emmen gaan wonen kan niet, want en MM zn werk is hier, en ik denk ook niet dat ik er wil blijven wonen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69895102
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

acht Den helder helemaal zo gek nog niet.

Ik heb er 26 jaar gewoond, maar als je eenmaal in een wat centralere plek woont in NL weet je pas wat het is om zo afgelegen te wonen. Ik wil er niet meer naar terug alleen enkel voor familiebezoek en de vlootdagen

begrijp me goed ik heb altijd prima in DH gewoond
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:18:13 #289
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69895511
Volgende week een afspraak met de SP om te praten over een herstart van De Postbrug. .
The Most Incredible, Baby
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:22:38 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69895677
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef RedGuy het volgende:
Volgende week een afspraak met de SP om te praten over een herstart van De Postbrug. .
Wat moet daarmee gebeuren dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:46:49 #291
202348 Susi
Temple of Love
pi_69896499
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat moet daarmee gebeuren dan?
Wat is een herstart ?

Verder stond er in de Schagerkrant vandaag een paginagroot artikel over die festiviteiten die zaterdag in Den Helder waren
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:51:42 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69896685
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Wat is een herstart ?

Verder stond er in de Schagerkrant vandaag een paginagroot artikel over die festiviteiten die zaterdag in Den Helder waren
ooh die heb ik niet gezien maar er zal vast niet veel nuttigs instaan

Dag van de muziek was ook om te huilen

Net ff naar de "markt" geweest op het marsdiep. Men, wat is fruit daar duur de lidl was goedkoper Zaterdag maar ff van de markt in de stad halen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:53:36 #293
202348 Susi
Temple of Love
pi_69896765
't Stomme van het artikel was dat het ging als een soort reclame voor iets dat al geweest was

Dan moet de nood wel erg hoog zijn, de markt is vrijwel altijd 't goedkoopst.

Voorheen gingen we wel eens naar het winkelcentrum in de Schooten, maar daar sluit nu ook alles.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:54 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69896863
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef Susi het volgende:
't Stomme van het artikel was dat het ging als een soort reclame voor iets dat al geweest was

Dan moet de nood wel erg hoog zijn, de markt is vrijwel altijd 't goedkoopst.

Voorheen gingen we wel eens naar het winkelcentrum in de Schooten, maar daar sluit nu ook alles.
Ik vind dat zo'n suf winkel centrum, die in de schooten. Waarom kan ik niet uitleggen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:59:28 #295
202348 Susi
Temple of Love
pi_69897021
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n suf winkel centrum, die in de schooten. Waarom kan ik niet uitleggen
Net wat je gewend bent waarschijnlijk. Ik woon zelf niet in DH, maar reed daar altijd heen omdat dat het makkelijkste was In het centrum bij de Kampanje vind ik zo vervelend parkeren.

Overigens nog over dat ene van een röntgenfoto van de hond laten nemen. Ik zou naar Middenmeer moeten, de foto zou 70/80 euro gaan kosten. Toedeloe dus, vond ik veel te veel. Want zoals de medewerkster al zei; misschien ligt ie niet recht, moet ie nog een keer en eventueel nog een roesje. Die röntgenfoto zou al meer kosten dan de cursus.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:01:52 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69897107
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Susi het volgende:

[..]

Net wat je gewend bent waarschijnlijk. Ik woon zelf niet in DH, maar reed daar altijd heen omdat dat het makkelijkste was In het centrum bij de Kampanje vind ik zo vervelend parkeren.

Overigens nog over dat ene van een röntgenfoto van de hond laten nemen. Ik zou naar Middenmeer moeten, de foto zou 70/80 euro gaan kosten. Toedeloe dus, vond ik veel te veel. Want zoals de medewerkster al zei; misschien ligt ie niet recht, moet ie nog een keer en eventueel nog een roesje. Die röntgenfoto zou al meer kosten dan de cursus.
Middenmeer? Waar ligt da? En was dat ook van vchn? Heb je perse die foto's nodig dan? Baloe kreeg geen roesje. Baloe werdt door die kerel op de tafel gesmeten en toen werdt er een pic genomen. Heel die hond in paniek En toen nog 1 want die kerel had de eerste verprutst

En achteraf hadden we helemaal geen röntgen hoeven maken, want enkel op verdenking van had hij al naar de specialist gekund. En ook daar zijn nog eens pics gemaakt VCHN slootdorp
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:06:59 #297
202348 Susi
Temple of Love
pi_69897288
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Middenmeer? Waar ligt da? En was dat ook van vchn? Heb je perse die foto's nodig dan? Baloe kreeg geen roesje. Baloe werdt door die kerel op de tafel gesmeten en toen werdt er een pic genomen. Heel die hond in paniek En toen nog 1 want die kerel had de eerste verprutst

En achteraf hadden we helemaal geen röntgen hoeven maken, want enkel op verdenking van had hij al naar de specialist gekund. En ook daar zijn nog eens pics gemaakt VCHN slootdorp
Slootdorp was er mee opgehouden, werd door de VCHN in Anna Paulowna doorverwezen naar die in Middenmeer. Had het nodig omdat ik aan een cursus flyball van de Kynologenclub West-Friesland was begonnen. Van te voren hadden die juist weer niet aan mij verteld dat dat nodig was, anders had ik er van te voren wel drie keer over nagedacht.
Middenmeer ligt ergens in de Wieringermeer, in de buurt van Kolhorn (nachtmarkt ftw). Maar zuks zou een dierenarts ook niet met de onze moeten doen, die springt van de tafel af en rost alles omver als je 'm even z'n gang laat gaan .

Lekker onnodig op de kosten gejaagd was je dus. Sowieso zijn dierenartsen al vlug duur trouwens.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:29:30 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_69898130
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Susi het volgende:

[..]

Wat is een herstart ?

Verder stond er in de Schagerkrant vandaag een paginagroot artikel over die festiviteiten die zaterdag in Den Helder waren
Ja, maar weet ik veel wat de postbrug is ik dacht aan die brug bij de dijk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:37:28 #299
202348 Susi
Temple of Love
pi_69898380
Nja, eerst naar de Vlootdagen maar
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:39:22 #300
202348 Susi
Temple of Love
pi_69898450
Ben ik overigens nog nooit geweest

Denk ook elk jaar dat ik maar eens heen moet gaan
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:39:38 #301
202348 Susi
Temple of Love
pi_69898459
Marinepikkies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')