abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 april 2009 @ 15:08:12 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68110059
3FM-nieuwslezer hijgt na te laat komen nieuwslezen
quote:
Media & Cultuur - door Martijn (Tinuzzz_Talpa)

Bij radiozender 3FM is het ieder uur tijd voor het nieuws dat verzorgd wordt door de NOS. Het is voor de nieuwslezers meestal rennen, omdat ze van de ene naar de andere radio-omroep moeten om het nieuws voor te lezen. Meestal gaat dat goed, behalve gisteravond om tien uur tijdens de radioshow 3VOOR12 Radio Live met DJ Eric Corton. Nanette Weijl van de NOS kwam iets na tien uur hijgend de studio binnen en kon haar stem moeilijk in bedwang houden.

Tijdens het voorlezen van het nieuws trilt haar stem overduidelijk en kan ze het hijgen moeilijk onderdrukken. Corton kon het niet laten om na het nieuws nog even in te gaan op het hijgen van Nanette.

Het geluidsfragment is hier te beluisteren. Het is een geluidsfragment uit de radioshow MetMichiel van Michiel Veenstra , dus het commentaar is van Michiel.
quote:
Danny:

Ik was vanmiddag ook buiten adem. Ben vergeten er een nieuwsbericht over te plaatsen, sorry...

het is nog een primeur ook. ik heb gegoogled, maar kon het nog nergens anders vinden. Ben benieuwd of dit ons nog extra hits gaat opleveren.
Breuls? Misschien moeten we even voor de zekerheid over op de light versie om de extra drukte op te vangen?
Arme Tinuzzz hij heeft het maar zwaar met Danny als baas
Ik vind het triest voor dit menneke
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68110086
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_68110088
De frontpage
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:10:03 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68110117
.

Danny 14.gif.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68110145
Kom op zeg, wat een non bericht is het ook. Er is geen bericht wat minder interessant is dan deze.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:11:12 #6
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_68110154
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_68110191
oh noes snel, een kuttopic openen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')