abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237196
Bart wint omdat hij de enige is die de hele tijd ECHT is geweest. Hij was echt onhandig en macho-achtig in het begin. Hij was echt verliefd, echt geïrriteerd, echt irritant, echt lief, echt intelligent, echt geestig. Echt echt.
  dinsdag 28 december 1999 @ 12:32:00 #27
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_237197
Bart wint omdat hij het minst van zichzelf heeft laten zien (Zijn `survival-mode'zoals ze bij VvP zouden zeggen) en een kind is van de media-generatie. Bart is als enige van de drie met de televisie groot gebracht en heeft daardoor een aantal TV-vaardigheden onder de knie die de andere twee heren ontberen(die `spelend op straat' zijn opgegroeid, niet voor niks hebben de twee het vaak over de vergane glorie van het straatvoetbal). Door zijn TV-opvoeding is Bart in staat de codes en conventies van het moderne televisie maken te herkennen en toe te passen. Hij is zich als enige continue bewust van de aanwezigheid van camera's en weet die letterlijk en figuurlijk te bespelen. Bart zorgt voor vermaak maar verschaft tegelijkertijd bitter weinig persoonlijke informatie (wat hij weer compenseert met boekenwijsheid) omdat hij zich bewust is van de werking van het medium. Die eigenschappen maken van Bart een ideale televisiepersoonlijkheid. Dat de vaardigheden hun resultaat hebben bewijst dit topic: alle lofuitingen aan zijn adres zijn het resultaat van Bart's `mediakunde'. Hoe hij `off camera' is zullen we nooit weten, daarvoor is deze winnaar veel te slim.
pi_237198
quote:
op 12-28-1999 om 12:25 PM schreef tralala het volgende:
Bart wint omdat hij de enige DIT WAAG IK TE BETWIJFELEN is die de hele tijd ECHT is geweest. Hij was echt onhandig en macho-achtig in het begin. Hij was echt verliefd, echt geïrriteerd, echt irritant, echt lief, echt intelligent, echt geestig. Echt echt. OOK RUUD EN WILLEM ZIJN ECHT AL DAN NIET OP EEN MANIER DIE JOU AANSTAAT.

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 28 december 1999 @ 15:59:00 #29
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_237199
quote:
op 12-28-1999 om 12:32 PM schreef Fly (on the wall) het volgende:
Bart is als enige van de drie met de televisie grootgebracht.

Nou,nou,nou!Ook Ruud (al heeft hij misschien nog de tijd meegemaakt dat je bij de buren TV ging kijken met de halve straat) en zeker Willem zijn echt van de leeftijd dat ze met TV zijn opgegroeid, hoor!

  dinsdag 28 december 1999 @ 16:04:00 #30
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_237200
quote:
op 12-28-1999 om 11:49 AM schreef Manono het volgende:


Kweenie... Wint Bart?


Uhm ik geloof het wel jah, omdat ie echt VOO is, niet omdat ie echt is

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  dinsdag 28 december 1999 @ 16:40:00 #31
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_237201
quote:
op 12-28-1999 om 03:59 PM schreef Dodo het volgende:
Nou,nou,nou!Ook Ruud (al heeft hij misschien nog de tijd meegemaakt dat je bij de buren TV ging kijken met de halve straat) en zeker Willem zijn echt van de leeftijd dat ze met TV zijn opgegroeid, hoor!

Ik bedoel hiermee te zeggen dat Bart uit een generatie komt waar behalve school, vrienden en familie de televisie onderdeel uitmaakt van je opvoeding. Hij is opgegroeid in een beeldcultuur. Willem en Ruud zullen in hun jonge jaren ongetwijfeld thuis of bij de buren televisie gekeken hebben, maar zijn vooral consumenten gebleven. Televisie is vooral een bron van informatie en vermaak, maar ook een medium dat heel ver van je af staat. Hoe vaak klagen Ruud en Willem wel niet over de jongeren van nu die zich niet meer weten te vermaken, lui zijn of verwend, daarbij verwijzend naar hun eigen jeugd waar televisie toch vooral een uitzondering was. Je zou dit een generatiekloof kunnen noemen. Bart is veel vertrouwder met de gebruiken en gewoontes van het medium. Om John de Mol te parafraseren: televisie is voor Bart een gebruiksartikel, een middel om zijn doel mee te bereiken.

Volgende keer: De overwinning van Bart is de overwinning van de middenklasse op het proletariaat (lees: Ruud en Willem).

  dinsdag 28 december 1999 @ 16:51:00 #32
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_237202
euhhh...
Nog geen een keer gehoord maar de enige reden: Omdat Veronica dat wil! Van Re - 28 December 1999 @ 10:32. (544)

--------------------------------------------------------------------------------
Re schreef:
Bart staat op de derde plaats in het AD als zijnde meest aantrekkelijke man van het jaar
Ruud staat als eerste op de lijst van personen die het in 2000 gaan maken

zie hier hoe nederland denkt
-------------------------------------
Ben hoe langer hoe meer van mijn eigen land aan het vervreemden, Nederland verpaupert en dat vind ik heel heel erg!


Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 december 1999 @ 17:39:00 #33
862 Arcee
Look closer
pi_237203
quote:
op 12-28-1999 om 11:44 AM schreef MissAverage het volgende:
Ruud 'was' Big Brother! De eerste weken van het BB project heeft Ruud er zeker zijn stempel op gedrukt.
Nederland sloot Ruud in de armen!! Maar na een maandje had ik het gevoel Ruud al te kennen en werd hij wel érg voorspelbaar.
Bart daar in tegen heeft zich gedurende de BB periode steeds meer ontwikkeld. Hij bleek toch heel wat meer in zijn mars te hebben dan ik in eerste instantie had verwacht.
Van de verliefde en verlegen Bart (was óók leuk om te zien) veranderde hij na het vertrek van Sabine in een opstandig en voor afwisseling zorgend manneke.

Daar ben ik het wel mee eens. Bart leek eerst maar een watje met dat kleffe gedoe met Sabine, maar blijkt toch wel tof te zijn en lekker tegen de draad in. Ruud was inderdaad wat ingekakt op een gegeven moment, maar is er weer helemaal bovenop.

Ik vind dat over de 100+ dagen genomen Ruud met meest z'n stempel op het programma heeft gedrukt. Ik zeg ook niet dat Bart absoluut niet moet winnen, maar ik zou gewoon veel liever zien dat Ruud wint. Karin vond ik de leukste, Ruud vind ik de beste (wat dat ook mogen inhouden). Ook Sabine zou ik de overwinning gegund hebben. Heeft in de 6 weken dat ze er in heeft gezeten een behoorlijke indruk achtergelaten. Was net zo spraakmakend als Ruud. Hoe dan ook, jammer dan Bart wint, maar Bart heeft zich inderdaad ontpopt als een waardig vervanger (als Ruud niet wint, Karin niet meer kan winnen en ellebogen lul Willem uiteraard niet mag winnen, dan Bart maar).

pi_237204

He, wat is hier gebeurt? ga je gewoon slapen en naar je werk blijkt Ruud bij thuiskomst toch nog een hoop fans te hebben! Als iedereen nou ook nog 'ns een keertje of 30 gaat bellen met Veronica ...

Ruud moet gewoon winnen. Poen krijgt ie evengoed wel daar ben ik absoluut niet bang voor(tip: doe als eerste Paul de Leeuw een proces aan z'n laffe reet).Maar ik gun hem gewoon ook de kick van het ECHTE winaarsgevoel. Het mag toch niet zo zijn dat Bartje wint?Kom op zeg.


Ja,ik moet ook toegeven dat het knap is om een publiek zo lang voor de gek te houden met een oppervlakkige mening over van alles en nog wat.Ook z'n opmerking over Willem dat ie "alleen maar aardig doet" heeft hem vele fans opgeleverd.
Maarre... eigenlijk vindt ik Bart ook helemaal niet zo'n fijne knul! Wat ik van 'm gezien heb doet me ernstig vermoeden dat ie mischien wel een heel klein beetje teveel met zichzelf bezig is.Ook heeft ie de neiging om altijd en eeuwig het laatste woord te willen hebben en is dat dan ook nog bijna altijd een verkapte rotopmerking cq. uiting van minachting naar een ander. BTW, als je nou toch zo nodig iemand moet spelen die niet wil/kan opgroeien, had je dan niet op z'n minst Oskar uit "Die Blechtrommel" kunnen doen Bart? In tegenstelling tot de mislukte Peter Pan die je nu al zo lang speelt hield die namelijk z'n klep de hele tijd dicht! Stuk geloofwaardiger ook volgens mij. Want vliegen leer je toch nooit!

Persoonlijk wordt ik er niet vrolijk van hoor. Al die opmerkingen over hoe echt ie wel niet gebleven is. Moet je om echt te kunnen blijven niet eerst echt geweest zijn dan? Begrijp me goed ik heb helemaal niets tegen pubers. Maarre... met 17-18 moet het potverdomme wel 'n keer afgelopen zijn! Ach weet je, om een lang verhaal kort te maken; Bart vindt ik eigenlijk gewoon helemaal FAKE!!! En mensen kunnen een hele hoop flikken (tot op zekere hoogte) maar lui die de boel lopen te faken ,daar krijg ik persoonlijk kippevel op m'n ballen van.

Ook zie ik wel eens in de krant en op tv dat ie het zo geweldig goed doet bij de dames!?! Nou,ben ik al weken op zoek naar een meisje/vrouw van boven de 16 (z'n biologiese leeftijd zeg maar) die Bart ook wel een kanjer vindt.Met opvallend weinig, zeg maar gerust geen succes.Niet bij mij thuis (Godzijdank),niet op m'n werk(Allah is Groot) en ook niet in de kroeg(Leve Johan Cruiff)! En wat ze wel van hem vinden durf ik hier niet te herhalen.Vrouwen kunnen toch zo ongeloofelijk grof zijn! (en nee, dit gaat niet over z'n geaardheid beste Gedachten Politie). He,Ik zeg niet dat ze er niet zijn. Ik heb er alleen nog nooit een gezien!! Goed,dat zegt niets natuurlijk, ik wacht ook nog steeds op m'n eerste UFO . En dat die bestaan daar zijn we het toch allemaal wel over eens.
Ach,er is meer tussen hemel en aarde zullen we maar zeggen.

Of je moet als volwassen vrouw Hummie v/d T. meerekenen natuurlijk! Die schijnt Bart erg leuk te vinden. Arme Bart. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat Hummie alleen maar een natte krullentuin kreeg als ze kon stoken en roddelen.


Kortom, MIJN winaar is RUUD en daarmee UUT!!



P.S. Mijn kleine nichtjes van 4 en 6 vinden Bart wel erg leuk ! Zijn Hennie en Ernst Jansz ook niet een tijdje doorgeflipt
van kleine meisjes die van alles met ze wilden doen?

BooBooSan zegt: Een vrouw onder de 25 is geen vrouw,dat is een baby of eh...hoe heten die dingen...babes!Ja,babes! Getsie!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 29 december 1999 @ 00:35:00 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237205
Bart wint omdat hij euhh... nou ja omdat hij tocheuh... O shit, het is gewoon een lekker blond ding.

Ik kan dus niets zinnigs meer zeggen daarover. Er was een tijd dat ik wel 10 argumenten kon op noemen. Ik denk dat ik gewoon een beetje BB-moe begin te worden.

Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 29 december 1999 @ 01:27:00 #36
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_237206
Mijn zus van 46 vindt Bart al vanaf het begin ontzettend leuk en heeft dat ook al die tijd koppig volgehouden.
Natuurlijk.....dat zegt waarschijnlijk meer over mijn zus dan over Bart, maar ze zijn er dus wel, fans van Bart van boven de 12!
  woensdag 29 december 1999 @ 02:34:00 #37
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_237207
quote:
op 12-28-1999 om 11:32 AM schreef King Ð het volgende:
We hebben hier (geloof ik) wel met z'n allen 1 gezamenlijk belang, laten we dat niet vergeten:

WILLEM MAG NIET WINNEN!!!


Dat is dan met recht sneu voor jou, want Friesche Vlag heeft voor 4,5 ton bij VOO bedisseld dat Willem in een waanzinnige absurde ontknoping toch als winnaar uit de hoge hoed getoverd wordt.

Net zo onwaarschijnlijk als de 12-1 van Spanje tegen Malta, maar toch niet minder waar...

  woensdag 29 december 1999 @ 13:19:00 #38
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237208
Bart gaat natuurlijk vooral winnen omdat ie tegen de 70% van de stemmen gaat krijgen. De reden daarvoor ? Gewoon.. zomaar.. soms zit het mee, en soms zit het tegen.
  woensdag 29 december 1999 @ 13:32:00 #39
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237209
Vreemd eigenlijk, volgens mij waren Bianca, Ruud en Karin juist de bedenkers van de vele stupide "tv spelletjes" om het op die manier "spannend en leuk (??) " te maken voor het kijkerspubliek.
Vertegenwoordigen zij dan de bewoners die "zogenaamd niet opgegroeid zijn met tv?"
(dacht dat het leeftijds verschil tussen Bart en Bianca maar drie jaar was???
  woensdag 29 december 1999 @ 13:51:00 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_237210
quote:
op 12-29-1999 om 01:19 PM schreef HiZ het volgende:
Bart gaat natuurlijk vooral winnen omdat ie tegen de 70% van de stemmen gaat krijgen. De reden daarvoor ? Gewoon.. zomaar.. soms zit het mee, en soms zit het tegen.


Als dat zo is zullen de producenten wel met de handen in het haar zitten. Zoals door anderen al eerder gezegd, zal het dan toch niet zo'n spannende uitzending worden donderdag, met als gevolg dat er die avond minder gebeld zal worden. Vandaar dat Bart de laatste dagen toch niet zo positief in beeld wordt gebracht.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 29 december 1999 @ 15:00:00 #41
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_237211
Volgens mij wint Bart OOK (naast eerder genoemde zaken hierboven), omdat hij zichzelf niet continu herhaalt, zoals Willem en Ruud. Wellicht heeft iemand bij de redactie van VOO de repeat-button ontdekt, maarreh...."voetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbalvoetbal"lijkt mij niet de manier om dit spel te winnen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')