abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237157
Wordt ik nu paranoia of probeert Veronica nu ineens Ruud overdreven zorgzaam en leuk in beeld te brengen. Het kan zijn dat ik gek wordt en dingen ga zien die er niet zijn, maar het volgende is me in de afgelopen 3 dagen opgevallen.
1) Uitzendig donderdagavond, reportage bij Ruud thuis, "geen eigen auto-tje, etc", kleine dochter in beeld (doet het natuurlijk altijd erg goed).
2) Anti uitzending kotsende bart
(allereerst overbodig om uit te zenden (persoonlijke mening)), Ruud die zonder mokken direct reageert, emmertje gaat halen en het zooitje opruimt, terwijl willem "ik doe net alsof ik het niet hoor" gewoon niet reageerd.
3) Ineens diverse leuke, grappige uitlattingen van Willem en actieve acties, Hup potverdikkie spelen in de sneeuw.

Nogmaals misschien zie ik spoken of zou veronica bang zijn dat Bart nu wel erg ver in de peilingen voorligt en gewoon meer geld willen kloppen????

pi_237158
Je geeft het antwoord zelf al.
Donderdagavond, tijdens de marathon uitzending kan er nog steeds gebeld worden. Tussendoor krijgen we tussenstanden te zien.
Dan moet het dus wel een beetje spannend worden anders belt er geen hond meer.
pi_237159
ik weet niet hoe ze de stand gaan tonen waar ook nog een beetje waarheid uit kan blijken
misschien bij kpn tellers in beeld en de kassa van veronica er naast
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')