Mocht dat van belang zijn: Amerikaanse games => Amerikaanse DLC. Lijkt me logisch toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef KoosyNL het volgende:
Alleen is Canada wel een andere regio. Je kan ze alsnog spelen maar je moet er rekening mee houden dat niet alle DLC uit Europa te downloaden is...
Zeker, maar dan moet je wel een Amerikaanse credit-kaart of PSN-card regelen. Allemaal mogelijk, maar wel extra gedoequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht dat van belang zijn: Amerikaanse games => Amerikaanse DLC. Lijkt me logisch toch?
Ik zie op die site Buzz! Quiz TV Special Edition with Wireless Buzzers staan voor 35 pond... Is dat dan de engelse versie? Of kun je die op verschillende talen instellen? Ik ben namelijk niet zo bekend met de instellingen van deze game, alleen met de vragenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:41 schreef KoosyNL het volgende:
Kan je kopen. Alle PS3 games zijn regio vrij. In dit geval maakt dat niet eens uit omdat Engeland ook PAL is.
Als ik jou was zou ik even op amazon.co.uk kijken. Daar kan je dezefde games bestellen uit Engeland, maar vaak nog een stuk goedkoper als dit.
Ja, of zoals ik de DLC de DLC laten en alleen de game spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zeker, maar dan moet je wel een Amerikaanse credit-kaart of PSN-card regelen. Allemaal mogelijk, maar wel extra gedoe
Iemand een idee? .quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:15 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Ik zie op die site Buzz! Quiz TV Special Edition with Wireless Buzzers staan voor 35 pond... Is dat dan de engelse versie? Of kun je die op verschillende talen instellen? Ik ben namelijk niet zo bekend met de instellingen van deze game, alleen met de vragen
Dat begrijp ik. Maar als ik via de startpagina van dit topic naar dat forum wil, kan ik het niet vindenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |