abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 29 december 2017 @ 16:54:51 #201
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_176116491
Wat is de potloodtest :@
pi_176127433
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_176134916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:18 schreef Nijna het volgende:

[..]

Of dat je voor het bedrag waar je normaal een bh voor kocht, nu ineens wel 3 of meer kan kopen :D. En dat je gewoon een badpak kan gaan kopen wat past, zonder dat ze moeilijk moeilijk iets moeten bestellen weet ik veel waar vandaan dat het dan toch ook weer niet helemaal is...
Lijkt me heerlijk.
Mijn kinderen zijn 8 en 10 jaar.
Idd! Dat is zo heerlijk. Of een blouse die normaal zit (niet dat ie overal goed zit maar je de knoopjes bij je borsten niet dicht krijgt, waardoor je een maat groter moet pakken, die bij je borsten wel dicht kan maar voor het overige niet past). Of jurkjes O+ Ik heb de halve Steps en vervolgens Hunkemöller leeggekocht (en heb nu allemaal bh’s die ik alsnog nooit draag, maar hey, ik pas ze lekker wčl _O-)

Die leeftijden zijn top! Geen baby’s meer die je dan niet kan optillen en je kunt ze iig duidelijk maken wat er aan de hand is.
pi_176156071
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Idd! Dat is zo heerlijk. Of een blouse die normaal zit (niet dat ie overal goed zit maar je de knoopjes bij je borsten niet dicht krijgt, waardoor je een maat groter moet pakken, die bij je borsten wel dicht kan maar voor het overige niet past). Of jurkjes O+ Ik heb de halve Steps en vervolgens Hunkemöller leeggekocht (en heb nu allemaal bh’s die ik alsnog nooit draag, maar hey, ik pas ze lekker wčl _O-)

*O* _O-
pi_176328003
Nog een praktische vraag, ik zat even op internet te kijken voor van iets van een bh voor na de operatie. Want ik denk dat het tijd wordt wat aan te gaan schaffen ;).
Hebben jullie gewoon een sportbh gedragen naderhand? Ik zag online ook bh's met voorsluiting.
Iemand een idee of het een handiger is dan het ander, ervaring misschien?
pi_176328432
Ik had een sportbh met voorsluiting gekocht voor eerste tijd geloof ik.
pi_176328564
Ik heb toen een gewone sportbh gekocht. Of eigenlijk 2, want de chirurg had me gezegd dat ik 2 maten moest kopen. Kon er dan eentje nog weer terug doen. Maar ik woonde nog bij mijn ouders en kon mijn moeder nog om hulp vragen. Zelf dicht krijgen achter lukte volgens mij eerst ook niet. Mijn moeder heeft in het begin ook mijn haren gewassen :')

Probleem met blouses heb ik nog steeds af en toe wel. Niet meer zo erg als eerst, maar nog net zo dat het ieeeetsje open gaat staan op borsthoogte :(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_176819767
Ik ben bijna een kilo lichter inmiddels ;). Afgelopen vrijdag geopereerd, narcose is me erg meegevallen, niet beroerd geweest. Gisteren thuis gekomen, de pijn valt me mee, met paracetamol eigenlijk amper pijn.
Ik vind het wel lastig om een lekkere houding te vinden in bed, ik heb dan ook nog neit zo lekker geslapen, maar doe overdag wat powernapjes van een half uur, want ik ben best moe.
Mijn moeder is hier om te helpen, heel fijn. Ging vanmorgen met douchen even niet zo goed (werd licht in mn hoofd en trok nogal wit weg), dan is het wel fijn dat er iemand bij is die je kan helpen.
Nu maar rustig herstellen... :)
pi_176822048
Fijn dat het meeviel Nijna.
De vorm gaat nog veranderen als de hechtingen eruit zijn en wondranden goed genezen zijn
pi_176829956
Goed te lezen! De eerste tijd is idd behelpen. Het slapen herinner ik me goed, wat een drama. Op een gegeven moment ben je zķ moe dat je eindelijk een paar uur slaapt. Wordt allemaal met de dag beter! Beterschap! :)
pi_176906097
Een week verder, douchen lukt me nagenoeg zelf weer, behalve mijn haar wassen.

Ik heb gisteren veel last gehad van de ader waar het infuus in had gezeten, maar met koelen lijkt het vandaag weer een stuk beter.
Verder eigenlijk weinig pijn en het ziet er netjes uit. De hechtpleisters beginnen los te gaan, volgende week controle.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')