quote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef roykejanssen het volgende:
ik heb dit vroeger op de badkamer wel eens gedaan toen ik een jaar of 7 was. Ik nam toen het oogpotlood van mijn moeder en kleurde alle witte voegen zwart. Ze was er niet blij mee.
Das erg mooi met een grote tegel, heb ik thuis ook gedaan met 50-50 vloertegels; dan wordt het een meer egale vloer. (zal een kijken of ik morgen een foto kan maken)quote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef dahei het volgende:
Ze verkopen wel speciaal spul om voegen te kleuren, maaar volgens mij verkopen ze dat alleen in grijs en wit. Misschien als je dat met pigment zwart maakt dat het werkt.
Is zwart met zwart eigenlijk niet er saai? Je ziet dan de overgangen niet meer tussen de tegels. Ik kan me niet voorstellen dat dit mooi is. Smaken verschillen echter![]()
D'r staat toch ook 'oogpotlood', en geen zwarte stiftquote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Merci, want zwarte stift (klein stukje geprobeerd) werkte niet goed
Jamaarrr is toch hetzelfdequote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r staat toch ook 'oogpotlood', en geen zwarte stift
Doe eens gek ! met zwarte betonverf ?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:04 schreef Muis006 het volgende:
Hoi klussers en woners!
Wij hebben een veranda met een zwarte tegelvloer. De voeg tussen de tegels is nu grijs van kleur, maar we zitten erover te denken om deze zwart te maken. Is er een manier waarop dit kan, zonder de oude voeg weg te krabben en opnieuw te voegen?
Ik neem aan dat je garantie hebt, dus gewoon het werk afkeuren en eruit laten halen en opnieuw laten voegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:52 schreef Jasmijnjj het volgende:
Hoe heb je dit papje aangemaakt?
Gewoon met zwart voegmiddel of ergens anders mee?
Wij zitten in onze badkamer en wc met hetzelfde probleem, onze tegelaar dacht dat je de wandtegels (witte voeg) en vloertegels (zwarte voeg) wel tegelijk kon voegen, nu is onze voeg op de vloer grijs/wit/zwartachtig geworden... het ziet er niet uit en willen hier graag wat aan doen.
Maar om nu de hele voeg eruit te halen en opnieuw te voegen, is ons iets teveel werk.
Dit slaat nergens op, zelfs dure bedrijven kunnen er een rotzooi van makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:19 schreef error_404 het volgende:
mompelt weer eens iets over goedkoop duurkoop zijnde....
Nee, dat is complete onzin. Wanneer een aannemer het werk niet aflevert zoals afgesproken danwel conform produkt- en materiaalspecificaties etc., dan zijn de kosten voor herstel voor rekening van de aannemer. Dat heet garantie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef _VoiD_ het volgende:
garantie is leuk, maar in de praktijk komt het erop neer dat jij met een kut getegelde badkamer zit waar je niet voor hoeft te betalen.En dan moet je dus alsnog betalen voor eventuele:nieuwe tegels, nieuwe lijm, etc.
Een aangenomen werk van 1000 euro is echt niet een rechtzaak waard. Dat weet jij, en de tegelzetter ook.
Wij hebben antraciet grijze voegen dus ik heb antraciet voegsel gebruikt, maar je kunt natuurlijk ook gewoon zwarte nemen. Gewoon 3 á 4 eetlepels voegsel in een plastic bekertje met een klein beetje water. Dan zorg dat je het iets dunner is dan normaal zodat je het kan smeren met een penseeltje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:52 schreef Jasmijnjj het volgende:
Hoe heb je dit papje aangemaakt?
Gewoon met zwart voegmiddel of ergens anders mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |