abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 april 2009 @ 07:20:03 #76
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68060737
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:19 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Kun je dat ding net zo goed bekladden met het logo van Haarlem. Die doen ook mee voor spek en bonen.
Jij bent zeker de leukste thuis.
pi_68060799
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier aankomend weekend heren, maak er een mooi feest van
[..]

dat hebben ze de afgelopen jaren al gedaan
En ook hier geldt, resultaten uit het verleden ................
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:18:38 #78
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_68062034
Nog 2 dagen

Gaan dit jaar maar niet in de kroeg kijken. Met 8 man bij mij thuis op de bank en drie dames geregeld die heen en weer lopen tussen bank en koelkast
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_68063656
quote:
Pocognoli: "Ik heb niet eens zo'n tasje"

Het is nog altijd geen koek en ei bij de Belgische nationale ploeg. Sebastien Pocognoli is nog niet klaar met het vermeende opstootje tussen hem en doelman Stijn Stijnen.

Stijnen zou zich na de verloren WK-kwalificatiewedstrijd tegen Bosnië & Herzegovina, waardoor de Belgen WK-deelname naar alle waarschijnlijkheid uit het hoofd kunnen zetten, gestoord hebben aan Pocognoli, die met een brede glimlach de kleedkamer binnenstapte.

Nadat er enige rust leek te zijn teruggekeerd in de situatie, heeft Stijnen het vuur weer opgelaaid door tegenover De Morgen Pocognoli af te schilderen als 'stoorzender met een Louis Vuitton-tasje'.

"Ongelooflijk dat Stijnen zoiets zegt", reageert de verdediger van AZ in Het Nieuwsblad. "Hij klaagt dat jongeren onvolwassen zijn. Maar als ik deze uitspraken hoor, vraag ik me af wie er bij de Duivels eigenlijk de kinderen zijn."

Verder stoort de linksback zich aan de opmerking over Stijnen omtrent François de Sart, die als kandidaat wordt getipt om de ontslagen René Vandereycken op te volgen als bondscoach. Volgens Stijnen is hij echter geen geschikte kandidaat.

"Als speler beslis je niet over wie wel en wie niet coach wordt. Dat recht heb je niet. Die uitspraak toont zijn onzekerheid. Ik heb trouwens nooit gelachen na de wedstrijd in Bosnië", aldus een getergde Pocognoli. "En ik heb niet eens een tasje van Louis Vuitton."

Pocognoli gaf aan de ruzie met Stijnen te willen uitpraten. "We moeten nu presteren op het veld. Bij de volgende interland wil ik met Stijn om de tafel zitten en de zaak kalm uitpraten. We moeten stoppen met het klein kind uit te hangen." Stijnen liet al weten positief tegenover het voorgestelde verzoeningsgesprek te staan.
Een vuitton tasje bij een gozer...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68063757
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:20 schreef Riro het volgende:

[..]

Jij bent zeker de leukste thuis.
Komt door al die landskampioenschappen van Ajax van de laatste 5 jaar..
pi_68064389
Ben benieuwd komend weekend. Ik gun AZ het in ieder geval van harte
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:16:05 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68065612
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Een vuitton tasje bij een gozer...
Poco met een LVMH tasje

Gast draagt naaimachine-olie als geurtje man, wat moet hij nou met een LV tasje.

Stijnen
Confidence through competence
pi_68067462
Graziano Pellè vs Mendes da Silva

Latje schieten
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:06:57 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68067500
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Deze week Pelle vs David Mendes da Silva

Latje schieten
Ik ga nu kijken, maar ik weet de uitslag al!
Confidence through competence
  donderdag 16 april 2009 @ 12:10:15 #85
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68067605
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ga nu kijken, maar ik weet de uitslag al!
Ik had gelijk

Die spitsen van AZ
Confidence through competence
  donderdag 16 april 2009 @ 12:10:22 #86
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68067612
En wat verwachten jullie van de schorsing van El Hamdaoui. Echt schandalig dat Van Gaal en Da Silva zeggen dat het niks is. Zeg er dan niks over.
#FreeHat
pi_68067752
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
..... zeggen dat het niks is. Zeg er dan niks over.
Doen ze toch?

Tikke flauw, sja had gewoon een rode kaart moeten zijn...
Maar ik denk dat na Vitesse Mounir toch zeker een 3 wedstrijden op de tribune kan gaan zitten
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68067764
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
En wat verwachten jullie van de schorsing van El Hamdaoui. Echt schandalig dat Van Gaal en Da Silva zeggen dat het niks is. Zeg er dan niks over.
Het is natuurlijk wel iets. Hij laat zich dom provoceren door Kwakman, die ook een kaart had mogen hebben, maar het is meer een duw in het gezicht dan een klap. Normaal ook genoeg voor een rode kaart, maar Kwakman spreidde nog even zijn theaterkunsten tentoon, want an sich stelde het niet veel voor. Maar het hoort niet, rood had op zijn plaats geweest, maar een schorsing tot het einde van het seizoen...
  donderdag 16 april 2009 @ 12:15:25 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68067799
Toch jammer dat pingels even zwaar meetellen voor de topscorders-lijst. Suarez heeft er, wat, 6 of 7? Mounir heeft er geen een genomen dit jaar, maar volgens mij heeft AZ ook maar 3 of 4 pingels in totaal gehad dit jaar.
Confidence through competence
pi_68067861
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Toch jammer dat pingels even zwaar meetellen voor de topscorders-lijst. Suarez heeft er, wat, 6 of 7? Mounir heeft er geen een genomen dit jaar, maar volgens mij heeft AZ ook maar 3 of 4 pingels in totaal gehad dit jaar.
Vorig seizoen heeft ie wel een pingel genomen. Om te huilen...
  donderdag 16 april 2009 @ 12:36:57 #91
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68068457
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Komt door al die landskampioenschappen van Ajax van de laatste 5 jaar..
Nog zo'n giller.
pi_68068824
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Riro het volgende:

[..]

Nog zo'n giller.
Oh, voel je je een beetje verneukt?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 16 april 2009 @ 12:53:12 #93
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68068982
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:14 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Doen ze toch?

Tikke flauw, sja had gewoon een rode kaart moeten zijn...
Maar ik denk dat na Vitesse Mounir toch zeker een 3 wedstrijden op de tribune kan gaan zitten
Van Gaal zei dat het niks was. En Mendes Da Silva zei dat meer een duw was en dat Kwakman had geprovoceerd en 3 tikken had uitgedeeld. Ik bedoel meer dat ze dan gewoon hadden gezegt geen commentaar. Nu komt het wel een beetje ongeloofwaardig over.
#FreeHat
  donderdag 16 april 2009 @ 12:54:13 #94
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68069024
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Toch jammer dat pingels even zwaar meetellen voor de topscorders-lijst. Suarez heeft er, wat, 6 of 7? Mounir heeft er geen een genomen dit jaar, maar volgens mij heeft AZ ook maar 3 of 4 pingels in totaal gehad dit jaar.
Wie neemt ze bij jullie eigenlijk? De Zeeuw toch
#FreeHat
  donderdag 16 april 2009 @ 12:57:27 #95
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68069139
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oh, voel je je een beetje verneukt?
Verneukt? Nou nee.

Ik zal niet ontkennen dat ik baal van kampioenschap az, maar me 'verneukt' voelen door een opmerking van een az-er die denkt dat ie lollig is zit er niet in.

Ik kwam hier overigens om gewoon mee te posten, maar zodra je Ajax gerelateerd bent schiet men in de haat-stand blijkbaar.
pi_68069249
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Riro het volgende:

[..]

Verneukt? Nou nee.

Ik zal niet ontkennen dat ik baal van kampioenschap az, maar me 'verneukt' voelen door een opmerking van een az-er die denkt dat ie lollig is zit er niet in.

Ik kwam hier overigens om gewoon mee te posten, maar zodra je Ajax gerelateerd bent schiet men in de haat-stand blijkbaar.
Sja vergeet als Ajacied niet de spandoeken die werden opgehangen jegens Van Gaal en AZ bijv in de ArenA.
Dan is het logisch op momenten dat het kan er toch een soort van pay back gehaald moet worden.

Dat blijft toch altijd!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 april 2009 @ 13:04:56 #97
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_68069368
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Toch jammer dat pingels even zwaar meetellen voor de topscorders-lijst. Suarez heeft er, wat, 6 of 7? Mounir heeft er geen een genomen dit jaar, maar volgens mij heeft AZ ook maar 3 of 4 pingels in totaal gehad dit jaar.
Een doelpunt is een doelpunt toch
pi_68069608
quote:
Moisander gaat wel in op aanbod AZ

ALKMAAR - Niklas Moisander zet waarschijnlijk binnenkort zijn handtekening onder een nieuw en verbeterd contract bij AZ. De Finse verdediger, die bezig is aan zijn eerste seizoen in Alkmaar, ligt nog tot medio 2011 vast. ‘We zitten momenteel nog rond de tafel, maar ik verwacht dat we er wel uitkomen’, aldus Moisander.

Technisch directeur Marcel Brands beloonde eerder dit seizoen doelman Sergio Romero met een verbeterd contract voor zijn sterke ontwikkeling. Brands liet in de winterstop al weten dat meer spelers van de aanstaande landskampioen op de nominatie staan voor een opwaardering van hun verbintenis. Demy de Zeeuw en Moussa Dembélé lieten de afgelopen dagen weten voorlopig niet in te gaan op een aanbod.

Moisander is wel bereid om te praten. ‘Dit is een mooi teken van AZ, want ze hoeven me natuurlijk geen nieuw contract aan te bieden’, aldus de 23-jarige Fin. ‘Ik ben pas één seizoen hier en wil de komende jaren nog veel bereiken met deze club.’
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 april 2009 @ 13:14:31 #99
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68069686
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Sja vergeet als Ajacied niet de spandoeken die werden opgehangen jegens Van Gaal en AZ bijv in de ArenA.
Dan is het logisch op momenten dat het kan er toch een soort van pay back gehaald moet worden.

Dat blijft toch altijd!
Dat sowieso en dat hoort er ook bij. En als az naar ons volgende week een paar goeie doeken mee neemt, kan ik dat op een bepaalde manier wel 'waarderen' omdat het erbij hoort. Ook al doet het wel pijn om te zien.

Maar grapjes op een forum die nog niet eens grappig zijn doen me vrij weinig. En eigenlijk bevestigt het de reden waarom ik het de az-supporters niet gun. Er zijn 2 soorten supporters bij az, de mensen die altijd al heen gingen en zich realiseren dat wat er nu bij az gebeurt héél speciaal is en dat az geen permanente topclub is. En de 'supporters' die doen alsof ze hun hele leven al voor az zijn, az tot de vaste top 4 rekenen en de grootste mond hebben.
Een vriend van me is (uiteraard) erg blij dat az kampioen wordt, maar hij is minstens net zo blij als ze weer zouden kunnen strijden voor periodetitels, want dan is het tweede soort az-supporter eindelijk weer weg. En dat kan ik me goed voorstellen.
  donderdag 16 april 2009 @ 13:20:56 #100
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_68069918
Jongens, niet zo stangen
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')