abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 09:33:32 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68031094
Kom maar op, wie doen er nu uiteindelijk mee?
  Admin woensdag 15 april 2009 @ 09:34:30 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68031120
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68031623
1 of andere beroemde "Danny"
  woensdag 15 april 2009 @ 10:02:43 #4
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_68031772
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef Edwinuss het volgende:
1 of andere beroemde "Danny"
Danny Rook dus
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_68032034
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Danny Rook dus
Ik weet niet hoe hij heet van de achternaam.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:49:42 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68033154
Dennie Christian!

pi_68034503
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:49 schreef BasEnAad het volgende:
Dennie Christian!

[ afbeelding ]
Echt ?
pi_68038252
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Loedertje het volgende:
Kom maar op, wie doen er nu uiteindelijk mee?
De officiele deelnemer worden binnenkort bekend gemaakt, voor de deelnemers van de kickoff (eerste dagen) zie verschillende topics hier in TBO.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 14:00:04 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68038675
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De officiele deelnemer worden binnenkort bekend gemaakt,
Hoe binnenkort?
quote:
voor de deelnemers van de kickoff (eerste dagen) zie verschillende topics hier in TBO.
Ja dat is mij wel duidelijk maar daar ging mijn OP niet over.
pi_68039729
Er moet minimaal 1 vrouw met dikke tieten mee doen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_68059867
Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)

Meer info omtrend mij: www.peter-thebunker.hyves.nl

Bunkereeeeen.....!!!

Grtz Peter Nuninga

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter.N op 16-04-2009 02:00:42 ]
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 01:56:23 #12
128220 Peter6000
pi_68060081
quote:
Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)

Meer info omtrend mij: www.peter-thebunker.hyves.nl

Bunkereeeeen.....!!!

Grtz Peter Nuninga
Hallo Peter,

Allereerst wil ik je complimenteren met je mooie voornaam.

3 vragen:

  • Je fan-Hyves wordt beheerd door Wiebe Kuipers. Nu ken ik Wiebe zelf niet, maar hij schijnt iets met Huub van doen te hebben, en kotssmileys op te roepen bij meerdere FOK!-users. Wie is Wiebe, en hoe ken je hem?

  • Ben jij dezelfde Peter die met Johan "Ik wil aandacht en daar doe ik alles voor" Vlemmix de Elfstedentocht hebt gelopen, en met Huub en andere D-artiesten op het Binnenhof de ministers creatief hebt geliquideerd (o.i.d)

  • Ben je zelf op het idee gekomen je voor de Bunker op te geven, of ben je gevraagd. En hoe goed ken je de makers?

    Groetjes van Peter.
  • pi_68061129
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
    Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)

    Meer info omtrend mij: www.peter-thebunker.hyves.nl

    Bunkereeeeen.....!!!

    Grtz Peter Nuninga
    Hoe kan die Hyves al in september 2007 zijn opgericht
      Admin donderdag 16 april 2009 @ 09:03:32 #14
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_68061703
    Ex-Gouden Kooi bewoners in de media # 8
    quote:
    Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
    Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
    Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.

    Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.

    Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.

    De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.

    Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.

    Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com

    Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.

    Grtz,
    Peter Nuninga
    oooo-kay...
    gevalletje 'ons-kent-ons' ?
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      donderdag 16 april 2009 @ 09:56:53 #15
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_68063048
    Gaan er nog meer mensen naar de meet & greet van peter in oss of nijmegen?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_68064219
    Er zijn inmiddels meerdere hyves gestart. zoeken dus. !
    pi_68064446
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef mingrid het volgende:
    Er zijn inmiddels meerdere hyves gestart. zoeken dus. !
    bron?
    You can skydive without a parachute
    But you can't skydive twice!
    pi_68067405
    Hoi Lieve Fokkers!

    Hier meld zich een nieuwe kandidaat van the Bunker!

    Ik ben Renate Ben 24 jaar oud, en vindt het heel gaaf om mee te mogen doen aan dit unieke online reality programma!

    http://www.thebunker---renate.hyves.nl/

    Veel kijkplezier!!

    Tip.
    Morgen staan we in de Telegraaf!

    Renate

    [ Bericht 0% gewijzigd door Bunker-Renate op 16-04-2009 18:53:32 ]
      † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 12:09:32 #19
    128220 Peter6000
    pi_68067586
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
    Hoi Lieve Fokkers!

    Hier meld zich een nieuwe kandidaat van teh Bunker!

    Ik ben Renate Ben 24 jaar oud, en vindt het heel gaaf om mee te mogen doen aan dit unieke online reality programma!

    Hallo Renate,

    Ben je bekend in de media, net als Peter?
    Dan doel ik op figurantenrolletjes in series, of wandeltochten met D-artiesten.
    En kende je de makers van The Bunker al voordat je je aanmeldde?

    Of ben je gewoon een normale kandidate?

    En hoe komt het dat je gezicht zo wit is?
    Ben je alvast aan het oefenen met binnenzitten in het donker?

    Van harte welkom op FOK! natuurlijk, als je je tieten laat zien krijg je van mij credits voor voedsel.
    En veel succes in The Bunker.
    pi_68067737
    En nog wat vragen voor Renate.

    Wat is je motivatie om de bunker in te gaan?
    Weet je meer over de andere kandidaten, wie dit zijn.?
    Hoe schat je je kansen in?
    You can skydive without a parachute
    But you can't skydive twice!
    pi_68067816
    Hoi hoi,

    Dit is mijn eerste keer dat ik aan een programma meedoe, ik kende niemand van te voren ben een kandidaat zoals een kandidaat hoort te zijn


    http://www.thebunker---renate.hyves.nl/

    [ Bericht 0% gewijzigd door Bunker-Renate op 16-04-2009 18:54:23 ]
    pi_68067842
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:44 schreef hollowman het volgende:

    [..]

    bron?
    Kan je zeggen dat het insite information is.....
    pi_68067879
    Ik doe mee om de prijs te winnen natuurlijk!

    en omdat het uniek is om zoiets mee te maken ik ga er sterker uitkomen en zal weten wat het is om te leven onder primitieve omstandigheden
    pi_68067883
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef mingrid het volgende:

    [..]

    Kan je zeggen dat het insite information is.....
    Doe je ook mee.. of poging tot, maar durf je het niet te vertellen en moeten wij erachterkomen
    You can skydive without a parachute
    But you can't skydive twice!
    pi_68067949
    het wordt gewoon leipe shit ouwe! koop morgen de Telegraaf maar!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')