abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_237067
Zo te lezen en zien, lijkt het erop alsof VOO al met de opnamen van een nieuw tv programma bezig is. Het wordt nu echt back to basic want de deelnemers mogen zelf de camera hanteren.
Da's gemakkelijk tv maken en geld verdienen. Ik ben benieuwd of Bart, Ruud en Willem hieraan mee willen werken. Ik vraag 't me ten zeerste af. Ruud moet eerst thuis overleggen, Willem zal straks thuis niet zo aardig meer denken over VOO (hoewel 'money talks'), en Bart trekt zich liever voorlopig even terug (?).
De zorg van VOO dat de beelden wel interessant genoeg moeten zijn lijkt me overbodig. Als BB interessant genoeg is voor de kijker, dan zijn de prive levens van de bewoners waarschijnlijk ook kijkvoer. Of zitten we hier inderdaad niet te wachten op beelden van Ruud 's avonds in zijn stamkroeg ?
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  † In Memoriam † maandag 27 december 1999 @ 15:43:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237068
Dit is dus wat Paul Römer aankondigde bij AT5.
Hij zei dat 12 personen een kamera zouden krijgen en daarmee mochten ze een week lang hun leven filmen en dat zou uitgezonden worden. (zie de BBC serie video dairies).
De huidige BB bewoners zouden daarbij horen.
Kennelijk zijn ze daar vandaag al mee begonnen.
Zie de dagstreamverslagen van 27-12
The future is after you
pi_237069
quote:
op 12-27-1999 om 03:43 PM schreef otaku-san het volgende:
Dit is dus wat Paul Römer aankondigde bij AT5.
Hij zei dat 12 personen een kamera zouden krijgen en daarmee mochten ze een week lang hun leven filmen en dat zou uitgezonden worden. (zie de BBC serie video dairies).
De huidige BB bewoners zouden daarbij horen.
Kennelijk zijn ze daar vandaag al mee begonnen.
Zie de dagstreamverslagen van 27-12


Bedankt voor de aanvulling otaku-san. Het is weer 1 van de vele manieren hoe het Big Brother succes nog verder uitgemolken kan worden. Het heeft iets weg van een nachtmerrie waar je maar niet uit wakker wordt, het blijft maar doorgaan. Hoewel VOO het natuurlijk eerder als een droomscenario zal beschouwen.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  maandag 27 december 1999 @ 16:12:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_237070
Zo te zien aan bovenstaande reacties kijken jullie teveel naar VOO en andere commercieele omroepen.

Het "idee" van een camera en een thuissituatie voor een korte periode filmen is onder andere door de VPRO
en de KRO (van die laatste ben ik niet 100% zeker, kan ook de NCRV zijn) al eerder gedaan.

  † In Memoriam † maandag 27 december 1999 @ 16:20:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237071
Quenda, ik vind de BBC niet zo'n commerciële zender.
Die zijn begonnen met aan jongeren een camera te geven voor een week om ze een verhaal ovver zichzelf te laten vertellen.
De Nederlandse zenders die jij noemt hebben dat gewoon gekocht/gejat.

Er zijn trouwens erg veel programma's waarvan je op de BBC kunt zien hoe leuk ze hadden kunnen zijn.

The future is after you
pi_237072
Lijkt me heel vermoeiend om die koppen nog langer op TV te moeten zien. Vooral die van Willem.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_237073
Your Life caught on video heette dat programma volgens mij Otaku-San
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_237074
Er is net op RTL 4 live gezegd door de makers van BB dat er zeker nog in Januari een vervolg komt op alle donderdagen. De bewoners blijven aan bod komen en gaan iets van een show doen zodat de nederlanders ook wat kunnen winnen. Ze blijven hun volgen en het zal zeker nog een paar maand zo zijn dat er discussie blijven rondom het hele BB project.

Programma heet "geld voor je leven" en is voor alle bewoners dus niet alleen voor Ruud, Bart en Willem, dat werd er net gezegd.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_237075
RTL Live, een paar minuten geleden:

Aan 'Geld voor je leven' gaan 12 mensen deelnemen waaronder de drie laatste BBers. Is ze vanmorgen door P.R. verteld/gevraagd.

Programma voor donderdag:
Van 6 tot 7 live streams vanuit het huis. Om 7 uur reguliere samenvatting van de afgelopen dag. Om kwart over 7 gaat Rolf via de rode knop de bewoners vertellen dat dit de laatste avond is. Dan nog een kwartiertje live streams. Dan onderweg naar morgen... NOT
Vanaf 9 uur veel samenvattingen en live tussenstanden van het bellen (net als bij de verkiezingen zei P.R.), er wordt nog een auto verloot onder de bellers, mass call centre staat klaar voor duizenden telefoontjes. Vanaf een uur of 11 bekendmaking van nummer 3, dan 2 en dan dus ook de nummer 1. Zullen wel stuk voor stuk naar buiten komen.

Volgend jaar 5 donderdagavond uitzendingen, de vijfde is een reünie.

Tot zover een kort en rommelig verslag.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 27 December 1999).]

pi_237076
dit programma liep vorige jaar ook al, toen alleen bij rtl 5 en het hete: je leven op video. Nu in een nieuw jasje bij veronica
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_237077
Er werd net ook gezegd dat er donderdag eerst een uur live vanuit het huis uitgezonden wordt, waarna rolf wouters bekend gaat maken dat ze het huis die avond al mogen verlaten, daarna krijg je de samenvatting van de afgelopen dag, gevolgd door onderweg naar morgen.
Daarna beging de uitzending vanuit de studio
pi_237078
Willem, Ruud en Bart als de 3 musketiers, dat zou me wel geinig lijken....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')