abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 27 december 1999 @ 13:23:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237042
Nu het einde nadert valt het mij op dat er aantal trouwe FOK!kers ineens verdwenen zijn. Ik noem bijv.:
*Two Sisters
*Tanjalies
*Badgirl
*Amappa (heeft misschien te maken met het om zeep helpen van het grote Tara/Playboy-topic)

Er zijn er nog veel meer, maar dit waren de namen die mij direct te binnen schoten.

Wat is er met hen gebeurd? Waren ze het gezever over Willem en de zijnen zat, of missen ze Anouk te zeer?

Ik heb zelf ook wel eens dagen dat ik het forum slapjes vind, maar even later verschijnt er wel weer een onderwerp waar ik wel op wil reageren. Misschien vonden zij het forum inderdaad aan het inkakken en de onderwerpen te weinig prikkelend.

Maar als bovengenoemden nu stiekem mee lezen, zou ik graag van ze willen horen waarom ze verdwenen zijn.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_237043

PINOK = tanjalies
  † In Memoriam † maandag 27 december 1999 @ 13:30:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_237044
Misschien moet je eens hard roepen.
Ik deed dat eens naar schanuleke in een topic van twinniesisters.
Kreeg daar wel voor op mijn donder maar schanuleke kwam wel weer opdagen. *LOL*.
The future is after you
  maandag 27 december 1999 @ 13:39:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237045
quote:
op 12-27-1999 om 01:28 PM schreef PINOK het volgende:

PINOK = tanjalies



Heuh? Wauw, heb jij ons of in ieder geval mij een mooie poets gebakken! Ik dacht dat je voor eeuwig verdwenen was! En hoe zit het met de rest?


Zo nu ga ik weer even verder met vakantie vieren...
------------------
Ik wilde graag mijn spandoek nomineren.

[Dit bericht is gewijzigd door dutchie (Datum 27 December 1999).]

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 27 december 1999 @ 16:58:00 #5
1169 BigDick
size DOES matter
pi_237046
Badgirl is een mol (?)

het icoontje van Badgirl was / is te vinden op de site van FOK. Badgirl is zo mogelijk dus een insider. Danny's alter ego of zo. Met als doel de discussies (ook in ander fokforums) eens lekker op niveau te krijgen. Zo'n femme fatale als Badgirl is daar natuurlijk perfect voor. Het zou me niets verbazen als badgirl opeens weer eens opduikt.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  maandag 27 december 1999 @ 17:47:00 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_237047
quote:
op 12-27-1999 om 04:58 PM schreef BigDick het volgende:
Badgirl is een mol (?)

het icoontje van Badgirl was / is te vinden op de site van FOK. Badgirl is zo mogelijk dus een insider. Danny's alter ego of zo. Met als doel de discussies (ook in ander fokforums) eens lekker op niveau te krijgen. Zo'n femme fatale als Badgirl is daar natuurlijk perfect voor. Het zou me niets verbazen als badgirl opeens weer eens opduikt.


't is geloof ik weer tijd voor anti-para pillen.
Danny heeft ooit aangeboden om voor mensen zonder webspace zolang hun piccie op fok te zetten. Valt dus wel mee met de mollen

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 27 december 1999 @ 21:12:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_237048
Ik begon Bad-Girl net aardig te vinden.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_237049
quote:
op 12-27-1999 om 04:58 PM schreef BigDick het volgende:
Badgirl is een mol (?)

het icoontje van Badgirl was / is te vinden op de site van FOK. Badgirl is zo mogelijk dus een insider. Danny's alter ego of zo. Met als doel de discussies (ook in ander fokforums) eens lekker op niveau te krijgen. Zo'n femme fatale als Badgirl is daar natuurlijk perfect voor. Het zou me niets verbazen als badgirl opeens weer eens opduikt.


Holy Smoke!!! Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig

  woensdag 29 december 1999 @ 00:28:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237050
Ik zou toch graag nog wat van Badgirl, Amappa of Two Sisters horen. Want aan paranoia heb ik niets.

Dus: Up you go!

Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 29 december 1999 @ 00:38:00 #10
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_237051
Bij deze wil ik het plaatje van dutchie stemmen!
Als Willem zo met z'n ogen kon rollen stond hem na BB een glansrijke carriere te wachten

Briljant gewoon!

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  woensdag 29 december 1999 @ 00:51:00 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_237052
quote:
op 12-29-1999 om 12:38 AM schreef Rhiannon het volgende:
Bij deze wil ik het plaatje van dutchie stemmen!




Je wordt er wel een beetje duizelig van. Ik denk dat ik maar even ga liggen...

Shit, off-topic in mijn eigen topic. Sorry
------------------
Ik wilde graag mijn spandoek nomineren.

Bel nu en maak kans op deze fantastische rondleiding voor 2 personen!

[Dit bericht is gewijzigd door dutchie (Datum 29 December 1999).]

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_237053
quote:
op 12-27-1999 om 01:23 PM schreef dutchie het volgende:
Nu het einde nadert valt het mij op dat er aantal trouwe FOK!kers ineens verdwenen zijn. Ik noem bijv.:
*Two Sisters

Yes, dutchie! Daar zijn we weer, en echt geheel toevallig, dus níet stiekem meelezend en nooit meer iets schrijvend, want ALS wij lezen dan schrijven wij ook - dat is een kwestie van kriebelende vingers & dwangmatig mee willen praten, wee-je-wel. Maar goed, waar we gebleven waren, wilde je weten. Dat is een lang verhaal, dat gelukkig ook kort kan worden verteld: aan het werk. Beslommeringen, drukdoenerij, poeha om niks, maar je moet je geld ergens mee verdienen, dus vandaar.

De treurige conclusie is, wat ons betreft, dat het hele BB-gebeuren eenvoudig niet vol- & bij te houden is, als je er tenminste een normaal leven naast moet leiden. Daar komt natuurlijk bij (je vermoedde het al) dat BB een beetje voorspelbaar is geworden, qua uitkomst. Daarmee is niet gezegd dat Bart dús wint (hij wint wel, hoor), maar de gesprekken in het huis zijn wat minder boeiend. De personages zijn allemaal karikaturen geworden. Kunnen zij ook niet helpen, maar om nou te zeggen dat wij op het puntje van onze stoel zitten als Bart zich weer eens als kamerplant vermomt, of als Ruud weer eens de diepte ingaat met een sport-kwis... nou, néé. Van Willem genieten wij eigenlijk nog het meest, deze laatste dagen. De geslagen hond - het is een rol die hem past, maar die hem toch niet sympathieker maakt.

Om kort te gaan: wij zitten te wachten op een strategie van de mannen - Bart en Ruud die gaan samenspannen tegen de roddelkoning, bijvoorbeeld, of Willem en Ruud die samen besluiten het gebraden haantje in zijn slaap te smoren. Zoiets. Maar het zit er niet in. Ze zijn uitgeblust. Zitten hun tijd lijdzaam uit. Hoofden gebogen, handen in de schoot: laa-maar-komen-die-eindtune.

Voor ons was die Telegraaf-bijlage eigenlijk de nekslag. Dat was het moment waarop wij inzagen dat het ècht nergens meer over ging. Ze hadden de boel net zo goed kunnen opdoeken - wat valt er sindsdien nog te gissen, te bedisselen of te overpeinzen voor de bewoners? Niks. Nou ja, hoe ontzettend beroemd ze zijn.

Het was vanaf dat moment onvermijdelijk dat de bewoners karikaturen zouden worden. Het surrealistische is er vanaf. Bart speelt gewoon in GTST - de rol van de rebelse lefgozer met het gouden hartje. Ruud doet Paul de Leeuw na, en Willem... ah, Willem! Hij is onze laatste hoop. Misschien gaat Willem nog op voor een rituele zelfmoord: om die reden kijken wij de serie tóch maar even uit.

Een schizofreen is nooit alleen
  woensdag 29 december 1999 @ 01:35:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_237054
Ik voeg graag nog Hunter toe aan het lijstje van Dutchie.

En PINOK: klasse! Ik had het in ieder geval niet door. Volgens mij heb je heel bewust je ervaring met televisie (de Tanjalies-herkenning) uit je posts gelaten. Viel je dat zwaar?


Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 29 december 1999 @ 01:48:00 #14
1234 HiZ
Istanbullu
pi_237055
Ik ben trouwens helemaal niet weggeweest, maar het is wel zo dat ik mezelf een soort bezigheidstherapie heb opgelegd om BB leuk te blijven vinden. Als ik niet beter wist zou ik denken dat Karin m'n moeder was
  woensdag 29 december 1999 @ 02:02:00 #15
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_237056
Ik heb al een week niet gepost omdat ik me nergens meer positief/negatief over kan opwinden. Er is overall begrip voor Willems penibele situatie, ik vond Karin geweldig bij BvD, Ruud/Bart/Willem beleven een mooie anticlimax c.q. katharsis in de laatste etappe terwijl het pleit toch allang in Barts voordeel beslecht is...

Wellicht dat als iedereen uit het huis is, er nog stof tot discussie opwaait...

pi_237057
Cyber apathie vanwege de hype en de ontwikkelingen rond Big Brother! Leuk woord apathie. Gebruik ik niet vaak. Speciaal voor deze gelegenheid voor FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 29 december 1999 @ 17:21:00 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_237058
quote:
op 12-27-1999 om 01:23 PM schreef dutchie het volgende:
Nu het einde nadert valt het mij op dat er aantal trouwe FOK!kers ineens verdwenen zijn. Ik noem bijv.:
*Two Sisters
*Tanjalies
*Badgirl
*Amappa (heeft misschien te maken met het om zeep helpen van het grote Tara/Playboy-topic)

Er zijn er nog veel meer, maar dit waren de namen die mij direct te binnen schoten.

Wat is er met hen gebeurd? Waren ze het gezever over Willem en de zijnen zat, of missen ze Anouk te zeer?

Ik heb zelf ook wel eens dagen dat ik het forum slapjes vind, maar even later verschijnt er wel weer een onderwerp waar ik wel op wil reageren. Misschien vonden zij het forum inderdaad aan het inkakken en de onderwerpen te weinig prikkelend.

Maar als bovengenoemden nu stiekem mee lezen, zou ik graag van ze willen horen waarom ze verdwenen zijn.


Ik ben dan wel niet zo'n hele oude bekende , maar ook ik zit er bijna niet meer op , en wel om diverse redenen .

Het hele gebeuren begint een beetje op divrse manieren uit de hand te lopen , dwz. er ontstaan conflicten , het wordt veel te onoverzichtelijk , en er ontstaat op sommige momenten/plaatsen te veel kliekjesvorming 1
Ik heb dit zelf op het chat gebeuren aan den lijve ondervonden , alwaar ik de les werd gelezen om een uit de hand gelopen misverstand , door een puber die net één week langer op de chat , en in het forum zat !
Daar zakt mijn broek een beetje van af , en toen ben ik maar met de bekende stille trom vertrokken.
Hier heb ik iets soortgelijks meegemaakt .
Ik was net als Jochie , btw , goed werk Jochie , regelmatig aan het scanneren daar bij BB , en op een gegeven moment had ik een frequentie te pakken , die nog niemand had gevonden! Ik ving daar persconferenties op die werden gegeven door Dhr. Römer himself met allerlei buitenlandse tv-en radiostations.
Toen ik om begrijpelijke redenen geen gerucht aan wilde geven via het forum , want dan zou die frequentie meteen worden verwijderd , besloot ik om contact PROBEREN te leggen met Danny , daar ik had begrepen dat er wel meer personen kontakt op hoog nivo hadden . Ik wilde dit graag per telefoon doen daar ik heel langzaam kan typen met één vinger , en om dat nu allemaal via e-mail of icq kort te sluiten wat we daar allemaal mee konden doen , had ik dus weinig trek in !
Ik vroeg hem vriendelijk of ik misschien telefonisch kontakt kon leggen over iets belangrijks , maar daar had hij geen zin in !
We wonen allebei in Rotterdam , maar ook een ontmoeting was uitgesloten .
Ik was daar best pissig over , want ik denk dat als ik een vrouw was geweest , dan had hij mij waarschijnlijk wel willen spreken / ontmoeten .
Sindsdien heb ik mij merendeels teruggetrokken van het hele Fok gebeuren , daar ik erg teleurgesteld was !
Btw , Danny , als je dit leest , wil ik ook opmerken dat je erg veel goed werk hebt verricht natuurlijk , maar in mijn geval heb je een , misschien wel kostbare inschattingsfout gemaakt , want in het forum kon ik hier verder niet over uitwijden , toen , en nu wel !
Ik zie dit als een incident , waar vooral de leidinggevende figuren hopelijk wat van kunnen leren voor een evt. volgende keer !
Voor de rest , no hard feelings , maar voor mij was de lol er wel een beetje af , sorry .
Ik ben het op de achtergrond blijven volgen , en heb zelfs nog een paar bandjes naar Jochie gestuurd , waarvan ik niet eens weet wat er mee is gebeurd.

Dit was dus MIJN reden waarom ik er niet meer zoveel bij ben , hoewel ik ook besef dat ik nou ook weer niet zo'n héél oud gediende ben , voordat iemand anders dat weer gaat zeggen!
Al met al heb ik er van genoten , en ben benieuwd wat er NA bb. verder gaat gebeuren !

Groetjes allemaal , en alvast de beste wensen voor 2000 .

P.S. ook dit verhaaltje ben ik bijna een half uur mee bezig geweest , dit even ter illustratie , waarom ik dus graag telefonisch kontakt wilde.

  Admin woensdag 29 december 1999 @ 18:58:00 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_237059
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')