abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67995569
quote:
In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.

Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.

Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.

In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
Elke zondag om 21:35 op RTL 5.
pi_68011842
Vervolg van [RTL 5] Lekker slim

quote:
In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.

Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.

Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.

In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
Elke zondag om 21:35 op RTL 5.
pi_68011944
Telegraaf recensie door Marcel Peereboom Voller:
quote:
Slim

Lekker Slim is de titel van de nieuwe quiz op RTL 5, maar dat dekt de lading niet helemaal. Slim zijn is not done tegenwoordig; je moet er lekker uitzien, dat is veel belangrijker. Dus is het uitgangspunt: laat een stel mooie, oerdomme meiden een aantal vragen beantwoorden. De jongens moeten raden wat de dames hebben geantwoord. Overigens verzekert presentatrice Bridget Maasland ons dat de meiden allemaal op school hebben gezeten en niet speciaal zijn gecast op hun domheid. Maar na het zien van de quiz geloof ik daar niets van.
Vraag één: wat is een guillotine? „Nou, je hebt cocaïne en heroïne. Dus zal het ook wel een verslaving zijn?” Op welke schaal worden aardbevingen gemeten? „Op een decibelschaal.” Noem een land dat grenst aan de Verenigde Staten. „De Verenigde Staten, dat is toch Engeland?” Waar ligt Robbeneiland, waar Nelson Mandela jarenlang gevangen zat? „Nooit van gehoord. En die Mandela zal wel een seriemoordenaar zijn, anders zit je niet jarenlang gevangen! Is het daar bij Temptation Island?”
Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
De quiz waarin Angela Merkel de koningin van Duitsland is, waarmee wordt bevestigd dat ons onderwijssysteem op de helling moet.
bron
  Redactie Games dinsdag 14 april 2009 @ 17:23:23 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68012017
Ik dacht dat jij het maar een k*tprogramma vond, Mylene?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_68012068
Nee hoor.
pi_68012114
Tjah, vraag me nog steeds af of het echt is.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68012329
Is in scene gezet om ons te laten lachen voor blondjes
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:42:55 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68012703
quote:
Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
Ik kan het niet meer eens zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68012716
What the fuck
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:44:33 #11
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68012759
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef MaxC het volgende:
Tjah, vraag me nog steeds af of het echt is.
Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.
Actrice's zou wel erg flauw zijn, maar je zit hoe dan ook naar gekleurde televisie te kijken.

Ik vond het trouwens leuk voor één keer, maar niet om elke week voor te gaan zitten.
pi_68015878
Dit is echt slecht wel humorvol, lig echt in een deuk hier. Ze hebben alles fout, zou echt niet op die meiden vertrouwen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:55:51 #13
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68016962
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.

Dus, Huub?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:57:26 #14
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68017011
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.
Actrice's zou wel erg flauw zijn, maar je zit hoe dan ook naar gekleurde televisie te kijken.

Ik vond het trouwens leuk voor één keer, maar niet om elke week voor te gaan zitten.
Je zit altijd naar gekleurde televisie te kijken, tuurlijk. Zelfs het journaal is gekleurd, ook al proberen ze het nog zo hard objectief te zijn.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  Redactie Games dinsdag 14 april 2009 @ 20:40:54 #15
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68018610
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.

Dus, Huub?
Nou ja, met gratis luchtjes, tasjes, kleding en een beauty arrangement naar de Zwaluwhoeve is het niet zo moeilijk hoor...

Volgens mij hadden ze zelfs meegedaan voor ¤20,- beltegoed..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_68026097
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor.
Ik heb een stukje via internet gezien ...
En ik ga graag mijn schoenen kopen bij een van die dames die niet kan rekenen en in een schoenenwinkel werkt

Geheid dat ze haar eigen kassa niet geloofd van wat die aangeeft op de scan
ga er tegen in en help jezelf

Of is dit een verkapt iets om te laten zien dat je op de VMBO werkelijk niets meer kan leren?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_68031877
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:

Dus, Huub?
het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.
pi_68031987
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.
en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????
pi_68032855
Leuke televisie.
pi_68033803
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????
okay okay, en mijn hyves
pi_68033948
Is dit programma wat Remco van Westerloo bedoelde met feelgood-televisie?
pi_68034006
Wat erg is dit programma zeg, zit het nu op rtl gemist te kijken. En kan me soms niet voorstellen hoe ze sommige dingen niet weten.

Wel erg vermakelijk!
pi_68034127
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit programma wat Remco van Westerloo bedoelde met feelgood-televisie?
Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.

Daarom geen DGK2 .
  woensdag 15 april 2009 @ 11:35:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68034513
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:22 schreef Mylene het volgende:

Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.
Wat was hier ook weer precies positief aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68034794
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat was hier ook weer precies positief aan?
Ik zou dat ook niet zo 1-2-3 kunnen zeggen. Mensen uitlachen omdat ze bedroevend weinig weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')