abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 april 2009 @ 13:54:33 #1
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67947882



Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH!
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude!
SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer
SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?
SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin
sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho!
sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?
sc Heerenveen #40
Het grote Solliede Heerenveentopic # 41
Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!


Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan Het grote Paulo Henrique - topic, #001.
Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Christian Grindheim topic #1
sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie!


Officiele site SC Heerenveen: http://www.sc-heerenveen.nl
Supportersvereniging Nieuw Noord: http://www.nieuwnoord.org
Supportersclub Feanfan: http://www.feanfan.nl
SC Heerenveen Headliner: http://heerenveen.headliner
Foto fansite Feanfans: http://www.feanfans.nl
Fansite Feanonline: http://www.feanonline.nl
Fansite Frisian Pride: http://www.frisianpride.nl
Fansite Forza Heerenveen: http://www.forzaheerenveen.nl
Forum SC Heerenveen: http://sc.heerenveen.org

[ Bericht 61% gewijzigd door RayMania op 15-04-2009 22:41:43 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 12 april 2009 @ 14:02:31 #2
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67948098
Vanmiddag even Volendam oprollen
(Maar je weet het nooit)
pi_67948364
Ik hoop ook dat Heerenveen de finale haalt,

Heerenveen - FC Twente zou een mooie wedstrijd kunnen worden.
pi_67950528
Voorlopg rollen ze nog niks op.
  zondag 12 april 2009 @ 16:44:04 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67952694
tjah, weinig patronen als je het mij vraagt. net of spelen ze net samen, begin 2e heflt wel sterk daarna weer kloten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 12 april 2009 @ 16:53:44 #6
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67952993
Wat een slechte scheids vandaag. Voor Volendam, maar ook voor Heerenveen. Vooral de voordeelregel leek hij niet helemaal begrepen te hebben en bij die gele kaarten liep het ook niet echt helemaal fijn.

Ze waren inderdaad vlak na rust heel scherp, gelukkig scoorde ze, maar daarna werd het langzamerhand minder tot een kwartier voor tijd er opeens een eerste divisieclubje stond. Wat een geluk, want Volendam had echt enorm veel grote kansen. Ik heb de laatste paar minuten, na de rode kaart van pranjic, niet meer durven kijken, want mijn hart kon het niet aan.

Volgende week uit tegen fc utrecht... en daarna twente en ado thuis en az uit. alleen ado wordt lastig, maar twente en az moeten ze makkelijk kunnen hebben.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67953008
Echt zo'n AZ-overwinning.
pi_67953396
Het is toch vreemd, ik ben echt totaal niet blij, alleen opgelucht.
  zondag 12 april 2009 @ 17:45:40 #9
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67954430
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:08 schreef Suikerbrood het volgende:
Het is toch vreemd, ik ben echt totaal niet blij, alleen opgelucht.
Dat is toch niet vreemd als we thuis maar met 1-0 van de nummer laatst winnen terwijl wij als we kijken naar de laatste twintig minuten eigenlijk hadden moeten verliezen...

Geen pranjic de volgende keer. Hij was trouwens terecht boos geworden op de fluitende aanhang. Als supporter mag je wel ontevreden zijn en dat laten blijken, maar niet tijdens de wedstrijd, want dat is alleen in het voordeel van je tegenstander.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67954666
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Dat is toch niet vreemd als we thuis maar met 1-0 van de nummer laatst winnen terwijl wij als we kijken naar de laatste twintig minuten eigenlijk hadden moeten verliezen...

Geen pranjic de volgende keer. Hij was trouwens terecht boos geworden op de fluitende aanhang. Als supporter mag je wel ontevreden zijn en dat laten blijken, maar niet tijdens de wedstrijd, want dat is alleen in het voordeel van je tegenstander.
Jawel, maar ik had geeneens 3 punten verwacht, heerenveen speelt echt alsof ze in de jupiler league spelen. Ik schaam me dood.
pi_67955478
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef Suikerbrood het volgende:

[..]

Jawel, maar ik had geeneens 3 punten verwacht, heerenveen speelt echt alsof ze in de jupiler league spelen. Ik schaam me dood.
We staan 4e!!!
pi_67957021
Pranjic heeft helemaal gelijk.

Dat gefluit is schandalig - waar slaat dat in godsnaam op?
  zondag 12 april 2009 @ 19:31:13 #13
497 Maja
Ja denk!?!
pi_67957145
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:02 schreef drummerdude het volgende:
Vanmiddag even Volendam oprollen
(Maar je weet het nooit)
Mwah, dat oprollen heeft er geen seconde ingezeten... Echt gigantisch balen vandaag, maar als je zulke kansen niet afmaakt, dan vraag je erom...

Ik hoop dat jullie volgende week ook zo spelen
pi_67957180
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Maja het volgende:


Ik hoop dat jullie volgende week ook zo spelen
Dan winnen we weer. Als je van dit Heerenveen op deze manier niet kan winnen. Maar die halve finale beker is ook absoluut geen zekerheidje, dat denkt ook niemand bij Heerenveen.
  zondag 12 april 2009 @ 20:13:04 #15
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67958152
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar die halve finale beker is ook absoluut geen zekerheidje, dat denkt ook niemand bij Heerenveen.
IK WEL!!!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67959075
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef SCH het volgende:

[..]

We staan 4e!!!
Scorebordjournalistiek.
Het was gewoon weer een wanvertoning, zoals eigenlijk het hele jaar al. Dat moet je los van de plaats op de ranglijst zien.
pi_67959124
Aan het einde van de rit tellen alleen de knikkers. Alleen moet er niet zo doorgevoetbald worden, want dan wordt het nog heel link om die vierde plek vast te houden. Ik dacht namelijk dat Volendam vierde stond en jullie laatste
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_67959174
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek.
Het was gewoon weer een wanvertoning, zoals eigenlijk het hele jaar al. Dat moet je los van de plaats op de ranglijst zien.
Waarom???
  zondag 12 april 2009 @ 20:52:18 #19
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67959249
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Maja het volgende:

[..]

Mwah, dat oprollen heeft er geen seconde ingezeten... Echt gigantisch balen vandaag, maar als je zulke kansen niet afmaakt, dan vraag je erom...

Ik hoop dat jullie volgende week ook zo spelen
|Ik heb tegen jou ook een keer de fout gemaakt om te zeggen dat Volendam wel even opgerold zou worden . On-topic, dit soort wedstrijden zit er nu eenmaal tussen, wees blij dat het nog drie punten heeft opgeleverd.
pi_67959338
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom???
Omdat je mijns inziens een morele verplichting hebt als voetbalclub om regelmatig goed voetbal (proberen) te spelen. Zeker als club met een grote begroting. Als elke club zo zou spelen als Heerenveen dit jaar, krijg je een sport die het aanzien niet waard is. Imo.
pi_67961020
En je denkt dat de spelers het niet proberen? Dat ze niet graag vloeiend spelen,. dat ze niet graag bij de eerste 4 eindigen, dat ze niet de beker willen winnen.

Natuurlijk zou het prachtig zijn als het spel ook nog eens schitterend is. Maar dat lukt niet altijd en ik vind uitlfuiten gewoon geen optie en ook nog eens retedom.
pi_67961468
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Natuurlijk zou het prachtig zijn als het spel ook nog eens schitterend is. Maar dat lukt niet altijd en ik vind uitlfuiten gewoon geen optie en ook nog eens retedom.
Vooropgesteld: uitfluiten slaat nergens op. Juist door op zo'n moment je team heel hard aan te gaan moedigen, kan je wat bereiken. Wordt helaas meestal niet begrepen in ons stadion.
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
En je denkt dat de spelers het niet proberen? Dat ze niet graag vloeiend spelen,. dat ze niet graag bij de eerste 4 eindigen, dat ze niet de beker willen winnen.
Maar ik zie gewoon dat Heerenveen tegen Volendam super ver inzakt. Dat ze een bal blind naar voren trappen, oké, maar schuif dan met z'n allen op naar de middenlijn en zet Volendam onder druk. Maar nee, ze blijven lekker vlak voor de zestien hangen. Dus om je vraag te beantwoorden; nee, ik denk niet dat ze dat proberen mooi voetbal te spelen, althans lang niet voor 100% (overigens denk ik dat zoiets niet de schuld is van de spelers, maar van de coach).
pi_67962545
Vreemd dat Pranjic vandaag zo reageerde, het publiek is al veel negatiever geweest. 2x voetballuh voetballuh roepen moet niet zo'n reactie oproepen bij een professional. Hij is gefrustreerd dat hij slecht voetbalt en zo geen toptransfer gaat verdienen deze zomer..
pi_67962656
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef MaxPower het volgende:
Vreemd dat Pranjic vandaag zo reageerde, het publiek is al veel negatiever geweest. 2x voetballuh voetballuh roepen moet niet zo'n reactie oproepen bij een professional. Hij is gefrustreerd dat hij slecht voetbalt en zo geen toptransfer gaat verdienen deze zomer..
Nee, hij is terecht woedend op dat kutpubliek. Had jij je fluitje ook bij je dan?
pi_67964011
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, hij is terecht woedend op dat kutpubliek. Had jij je fluitje ook bij je dan?
Man man, wat een discussie over het fluiten, ik vind het zorgwekkender dat deze ploeg gewoon helemaal niks wil, tenminste zo lijkt het.
pi_67965548
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, hij is terecht woedend op dat kutpubliek. Had jij je fluitje ook bij je dan?
Nee, ik zeg juist dat Pranjic al veel eerder zo had kunnen reageren.
  maandag 13 april 2009 @ 00:31:33 #27
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67966569
Het was K.U.T.

Op naar Utrecht.. En Volendam.. En dan Rotterdam, de beker winnen en dan heel snel de rest van het seizoen (vertoonde spel) vergeten

Het resultaat onder de streep is er, maar dit soort wedstrijden..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67966608
Het is wel ongelooflijk hoe jullie in staat zijn om een goed seizoen hard te verneuken.
  maandag 13 april 2009 @ 00:52:04 #29
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67967138
Zo geweldig is/was dat seizoen, op de serie resultaten na de winterstop na, ook niet anders.. Voor de buitenwereld ziet het er misschien wat verrassend uit. Voor vele regelmatige bezoekers/(s)cc-houders (helaas) een bevestiging van wat men al vermoedde..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67970261
wat een bioscooppubliek zeg
pi_67970273
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel ongelooflijk hoe jullie in staat zijn om een goed seizoen hard te verneuken.
We hebben toch gewonnen?

Het seizoen is voor de rest voetballend helemaal niet goed, Heerenveen speelt het slechtste voetbal sinds jaren. Dat wordt alleen gecamoufleerd door de goede positie op de ranglijst en de halve bekerfinale. Wat natuurlijk prachtig is maar misschien meer zegt over de andere clubs en het verloop van de competitie.

Bovendien vind ik niet dat we het nu verneuken als we vierde worden, en vijfde is wellicht ook direct Europees. Dan heb je de doelstelling gehaald en het beter gedaan dan de jaren hiervoor, is er geen play offs nodig.
pi_67970284
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee, ik zeg juist dat Pranjic al veel eerder zo had kunnen reageren.
Kwam dat gefluit van Nieuw Noord?
pi_67970358
- Blabla, doe maar niet -

[ Bericht 90% gewijzigd door RayMania op 13-04-2009 12:58:06 ]
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67971214
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
Pranjic heeft helemaal gelijk.

Dat gefluit is schandalig - waar slaat dat in godsnaam op?
Je mag toch wel je onvrede uiten over het waardeloze spel van Heerenveen, niet dan?
En anders ga je de volgende keer zelf naar het stadion en vertel jij de fluiters wat ze wel en niet moeten doen
  maandag 13 april 2009 @ 11:41:07 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67971705
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Kwam dat gefluit van Nieuw Noord?
Weet niet. Denk het wel, want Pranjic reageerde wel op nieuw noord.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 13 april 2009 @ 11:42:41 #36
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67971757
Als zo'n verwende miljonair er al niet eens tegen kan dat er wordt gefloten wegens dramatisch spel tegen de hekkensluiter is het einde wel zoek. Als Pranjic naar Ajax zou komen zou hij dan heel vaak geirriteerd raken, want daar ligt de lat nog net wat hoger.
  maandag 13 april 2009 @ 12:25:30 #37
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67973043
Ik vind het juist prachtig dat Pranjic boos word. Een voetballer die er alleen om het geld zat zou denken: "jammer, maar ik krijg toch mijn geld", Pranjic die leeft voor de club en is zo emotioneel betrokken bij de club dat hij gewoon boos wordt. Vergeet ook niet waarom Pranjic weggegaan is bij zijn vorige club zagreb, dat was om die rare fans. Wat ben je voor een domme fan als je tijdens een wedstrijd de tegenstander gaat steunen door je eigen club uit te fluiten? Zoals ik al eerder zei is met kritiek niets mis, maar laat dat niet voor of tijdens de wedstrijd merken want zo steun je de tegenstander.

Dat Ajax-supporters dat normaal vinden verbaasd mij niets, want daar heet je al een fan als je een rekening hebt bij ABN-AMRO en een ajax-bal hebt. Ik snap echt niets van het nut van je ploeg uitfluiten tijdens een wedstrijd en nog minder van mensen die dat normaal vinden omdat spelers heel veel geld verdienen. Als jij denkt dat die spelers er alleen maar om het geld zitten en niet voor de club, dan snap ik niet waarom je jezelf nog supporter noemt van zo'n club, en al helemaal niet waarom je dan nog een wedstrijd bezoekt. Want een wedstrijd bezoeken om het uitfluiten slaaat nergens op.

Gelukkig heeft Pranjic boosheid wel geholpen, want ze hielden direct op.

@proud2bediepfries: sibon was ook niet echt een verbetering... ben benieuwd of hij dit of komend seizoen zijn oude vorm nog zal terugvinden.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 13 april 2009 @ 12:29:04 #38
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67973149
Er is naar mijn mening niks mis mee om je eigen team uit te fluiten wanneer ze er met de pet naar gooien of laks spelen, maar goed, uit bovenstaande post blijkt dat je altijd positief moet blijven, zelfs als de hekkensluiter je van de mat speelt.
pi_67973905
quote:
Belgisch bondscoachschap spreekt Sollied aan
SC Heerenveen-trainer Trond Sollied heeft zich in gesprek met de Belgische krant La Dernière Heure niet direct afwijzend uitgelaten over een mogelijke functie als bondscoach van België. De positie spreekt de Noor aan.


"Of het me zou aanspreken? Natuurlijk", laat Sollied desgevraagd weten. "Ik heb acht jaar in België gewoond en als buitenlander zou ik me niets hoeven aan te trekken van alle politieke spelletjes." Sollied is een goede bekende van de Belgische voetbalbond. De afgelopen jaren had hij onder meer AA Gent en Club Brugge als trainer onder zijn hoede.

Het zwakke spel van de Belgische nationale ploeg, die onlangs twee keer ten onder ging tegen Bosnië & Herzegovina, verbaasde ook Sollied enigszins. "Ik was verrast dat de Rode Duivels zo slecht speelden tegen Bosnië, vooral thuis", zegt de oefenmeester.

Naast Sollied werden de afgelopen weken diverse trainers in verband gebracht met de functie van bondscoach van België. Onder hen zitten volgens diverse media ook de Nederlanders Dick Advocaat, Leo Beenhakker en Ronald Koeman.
Dus...
  maandag 13 april 2009 @ 14:04:30 #40
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67975468
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Kwam dat gefluit van Nieuw Noord?
Niet alleen van de Noord-tribune. Ook op de lange zijden was genoeg onvrede zicht- en hoorbaar.. Het uitfluiten door een deel van de aanhang vond ik ook ongepast, de onvrede echter meer dan begrijpbaar.

De reactie van Pranjic zette de boel wel weer even op scherp.
quote:
Pranjic: 'Ik was érg boos'
Door Jeroen de Laat
Zondag, 12 april 2009, 16:46

Danijel Pranjic is er volgende week zondag niet bij als sc Heerenveen op bezoek gaat bij FC Utrecht. De clubtopscorer van de Friezen kreeg zondag een rode kaart tegen FC Volendam (1-0).

Pranjic kreeg twee keer geel. "Het waren terechte kaarten. Nu mis ik de wedstrijd tegen Utrecht, heel stom", aldus de Kroaat, die bekende dat hij zijn tweede prent uit frustratie pakte. "Misschien wel, ja. Ik was boos over de manier waarop wij speelden: erg slecht."

Pranjic meent dat de wedstrijd wel nuttig was om wakker te worden geschud voor de halve eindstrijd in de KNVB Beker. "We moeten dan ook tegen Volendam. Nu hebben we laten zien hoe het dan niet moet", aldus de linkspoot tegenover Eredivisie Live.

Hij was ook verbolgen over het gebrek aan steun van het publiek, dat de eigen ploeg voor rust uitfloot. "We hadden het moeilijk en dan moet het publiek zich juist achter ons scharen", aldus Pranjic, die met woord en gebaar duidelijk maakte dat hij niet blij was met zijn fans. "Ik was érg boos, ja. Na het voorval ging het ietsje beter, dus misschien was het slim om dat te laten blijken. Nu ben ik niet meer boos, alleen op de manier waarop wij speelden."
Na afloop ook nauwelijks blijdschap op 'ons' gedeelte van de tribune, eerder opluchting.. Dit soort wedstrijden zal er vast bij horen ieder seizoen, mijns inziens mogen ze echter niet de overhand krijgen en dat is nu wel het geval. Gelukkig heeft de spelersgroep zelf ook wel door gehad dat het niet best was. Nu nog eens zien of ze er op de juiste manier mee om weten te gaan.

Om positief af te sluiten:
Róóóórda is een SUPERFRIES!!! Róóóórda is een SUPERFRIES!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 13 april 2009 @ 14:11:09 #41
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67975644
haha, nauwelijks gezien die Roorda
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67979309
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:29 schreef thewishmaster het volgende:
Er is naar mijn mening niks mis mee om je eigen team uit te fluiten wanneer ze er met de pet naar gooien of laks spelen, maar goed, uit bovenstaande post blijkt dat je altijd positief moet blijven, zelfs als de hekkensluiter je van de mat speelt.
Hoezo altijd positief blijven? Dat hoeft helemaal niet. Dan hou je maar gewoon je mond of wat dan ook, of je wordt Ajax-fan. Maar je gaat je eigen spelers niet uitfluiten, zeker niet tijdens de wedstrijd waarin er nog niks verloren is. Ik vind dat echt beschamend en ronduit waardeloze supporters. Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dat normaal vinden.
pi_67979335
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef Suikerbrood het volgende:

[..]

Dus...
Hij flirt toch wel openlijk met die bondscoachschappen. Laat hem dan maar gaan in de zomer.

Is Heerenveen achter de schermen eigenlijk al bezig met een mogelijke opvolger?
  maandag 13 april 2009 @ 16:50:57 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67979367
kent iemand de user Cammu ? Die zou een nieuwe OP fixen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67979766
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo altijd positief blijven? Dat hoeft helemaal niet. Dan hou je maar gewoon je mond of wat dan ook, of je wordt Ajax-fan. Maar je gaat je eigen spelers niet uitfluiten, zeker niet tijdens de wedstrijd waarin er nog niks verloren is. Ik vind dat echt beschamend en ronduit waardeloze supporters. Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dat normaal vinden.
Fantastisch dat je nog steeds denkt dat het uitfluiten alleen in Amsterdam gebeurt.
pi_67979846
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Fantastisch dat je nog steeds denkt dat het uitfluiten alleen in Amsterdam gebeurt.
Nee niet alleen, maar het past wel heel erg bij verwende Ajax supporters. Ik spiegel me liever aan Feyenoordsupporters die hun club veel meer door dik en dun steunen en niet bij tegenvallers meteen gaan jammeren. Dat wil ik bij Heerenveen ook niet zien. Bovendien haal ik Ajax aan omdat jij hier meteen komt vertellen dat je het uitfluiten van je eigen spelers heel normaal vindt, dat vind ik wel typerend, dat nou net een Ajaxsupporter speciaal naar dit topic komt om het uitfluiten te ondersteunen
pi_67979914
Ik ondersteun niks, maar dikbetaalde verwende spelers die te beroerd zijn om hun best te doen, omdat ze toch maar tegen de hekkensluiter spelen, moeten niet gaan janken als er gefloten wordt. En nogmaals, ik vind het altijd grote onzin dat iemand die zelden in een stadion komt, op internet de mensen die wel gaan, komt vertellen wat ze wel en niet mogen doen
pi_67979990
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ondersteun niks, maar dikbetaalde verwende spelers die te beroerd zijn om hun best te doen, omdat ze toch maar tegen de hekkensluiter spelen, moeten niet gaan janken als er gefloten wordt. En nogmaals, ik vind het altijd grote onzin dat iemand die zelden in een stadion komt, op internet de mensen die wel gaan, komt vertellen wat ze wel en niet mogen doen
Wat weet jij daar nou van?

En waarom zou ik daar geen mening over hebben, al zou ik er nooit komen.

En dat dikbetaalde vind ik zo'n onzin. Alsof dat een argument is. Het boeit me niks hoeveel ze verdienen. Een speler die meer verdient moet nog meer zijn best doen dan iemand die minder verdient ofzo???

Het gaat om clubliefde, je wilt dat je club wint en dan moedig je ze aan en fluit je ze niet uit. Zeker niet als je nog een jonge enthousiaste supporter bent. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar het klinkt als zo'n zeiksnor van 68.
  maandag 13 april 2009 @ 17:17:09 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67980047
De Feijenoord mentaliteit bij de supporters zou gister wel lekker zijn voor de spelers. Al ging het publiek er na Pranjic zijn actie wel weer achter staan en in de 2e helft heb ik geen gefluit meer gehoord
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67980077
Wil je zeggen dat jij er altijd bent dan? Dan heb ik het mis, maar volgens mij ben jij bijna alle thuiswedstrijden van je clubje op fok, dus aan de hand daarvan concludeer ik dat je niet in het stadion zit.

Van mij mag je een mening hebben, maar ik vind het onzin dat iemand die niet gaat, de mensen die wel de moeite nemen om te gaan, gaat vertellen wat ze moeten doen.

Verder, als ik op mijn werk niet goed functioneer krijg ik het ook te horen, dus waarom mogen de heren voetballers dat dan niet te horen krijgen?
pi_67980319
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wil je zeggen dat jij er altijd bent dan? Dan heb ik het mis, maar volgens mij ben jij bijna alle thuiswedstrijden van je clubje op fok, dus aan de hand daarvan concludeer ik dat je niet in het stadion zit.

Van mij mag je een mening hebben, maar ik vind het onzin dat iemand die niet gaat, de mensen die wel de moeite nemen om te gaan, gaat vertellen wat ze moeten doen.

Verder, als ik op mijn werk niet goed functioneer krijg ik het ook te horen, dus waarom mogen de heren voetballers dat dan niet te horen krijgen?
Als je het zo graag wilt weten: ik ben een fervent bezoeker van uitwedstrijden en heb geen seizoenskaart omdat ik geen zin heb me vast te leggen op een tweewekelijkse rit naar Friesland. Als de mogelijkheid er is om zo nu en dan een competitiewedstrijd te bezoeken in het ALS, dan doe ik dat (Ajax bv.) en verder zijn dat meestal beker of europese wedstrijden. Ben dit seizoen twee keer mee naar het buitenland geweest bij een Europese wedstrijd en heb wat minder wedstrijden bezocht dan andere jaren door ziekte, maar hoop de komende tijd nog wat goed te maken. Heb ik nu recht van spreken?

Verder blijf ik bij mijn standpunt dat je spelers niet uitfluit tijdens een wedstrijd. Ik vertel mijn medewerkers ook als ze niet goed functioneren, maar bij voorkeur niet op een heftige manier tijdens het werken, dat werkt averechts, dat doe ik meestal achteraf. Ik zeg dus niet dat je geen kritiek op de spelers mag hebben of je onvrede niet zou mogen uiten.
  maandag 13 april 2009 @ 19:13:10 #52
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_67982824
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, als ik op mijn werk niet goed functioneer krijg ik het ook te horen, dus waarom mogen de heren voetballers dat dan niet te horen krijgen?
Hoe krijg je het te horen. Als je midden op de werkvloer verrot wordt gescholden of uitgefloten word terwijl je nog bezig bent met een belangrijk telefoontje te doen, wat niet lekker loopt, maar waar de kans bestaat dat je 'm nog binnenhaalt dan vind ik dat een slechte leidinggevende.

Hetzelfde geldt voor het publiek als zij hun club tijdens de wedstrijd waar niets verloren is, gaan uitfluiten omdat het wat minder loopt. Wacht tot na de wedstrijd, zeg het tijdens trainingen, maar ga je team tijdens die wedstrijd aanmoedigen het wel goed te doen, juist dan is het hard nodig. Of wees stil, maar ga niet fluiten! De spelers weten zelf ook dat het niet goed gaat en zij willen ook dat het beter gaat. Soms spelen de clubs met de minste kwaliteit enorm goed, maar de andere keer kan dat weer totaal anders zijn. Heerenveen beleefd nu een mindere fase, zoals elke club dat wel eens beleefd (zoiets is moeilijk uit te bannen, het is moeilijk om zoals AZ het hele jaar in een flow te zitten waardoor bijna alles lukt). Dat het spel ook wat minder is dan vorig jaar betwijfel ik (mensen hebben sterk de neiging om de mooie dingen te onthouden en de rest niet, waardoor er na verloop van tijd veel positieve dingen zijn blijven hangen en mindere dingen zijn vergeten), maargoed ik zou het wel heel mooi vinden als Heerenveen aan het eind van het seizoen prijzen pakt, dat is ook heel mooi.

Ik hoop dat Sollied blijft, ben benieuwd wat hij ons volgend jaar brengt.

En wat betreft het recht van spreken als je bijna nooit een wedstrijd bezoekt (zoals ik): tuurlijk heb ik dat. Als er iets gebeurd wat in mijn ogen nergens op slaat en dom gedrag is dan vind ik dat ook als ik in het stadion zit. Juist als ik in het stadion zit, want meestal zorgt het uitfluiten ervoor dat het nog slechter gaat (en dan ga je kijken naar een verliezend team), en sowieso kan ik er slecht tegen als heerenveen of het volkslied wordt uitgefloten of het nou door de eigen supporters of die van een andere club gebeurt.

Dit was wel al de zevende thuisoverwinning op rij.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_67993721
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]
Dat het spel ook wat minder is dan vorig jaar betwijfel ik (mensen hebben sterk de neiging om de mooie dingen te onthouden en de rest niet, waardoor er na verloop van tijd veel positieve dingen zijn blijven hangen en mindere dingen zijn vergeten),
Ik kan me anders weinig moois herinneren van dit jaar Het is gewoon een feit dat het voetbal vorig jaar veel en veel en veel aantrekkelijker was, en de resultaten dit jaar iets beter.
pi_67994848
Op naar de Kuip?? Dat wordt nog lastig genoeg
Trots van het Noorden!
pi_67997386
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
kent iemand de user Cammu ? Die zou een nieuwe OP fixen...
Cammie (van Camataru), ja die ken ik wel. Komt goed, hij heeft alleen nog de linkjes naar alle voorgaande topics nodig, dus als je die even op wil zoeken...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 april 2009 @ 10:53:15 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67998674
Het zal nog lastig genoeg voor Heerenveen worden, want het vertoonde spel is ver beneden pijl en daardoor maak je het jezelf onnodig lastig.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:26:55 #57
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68003765
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Cammie (van Camataru), ja die ken ik wel. Komt goed, hij heeft alleen nog de linkjes naar alle voorgaande topics nodig, dus als je die even op wil zoeken...
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!

Heb je trouwens al vervoer Gn<->Hv volgende week woensdag? Het lijkt er op dat ik, klein voorbehoud, weer een vierwieler heb kunnen regelen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68004547
Super! Reserveer ik bij deze een stoel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:22:31 #59
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68020157
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Cammie (van Camataru), ja die ken ik wel. Komt goed, hij heeft alleen nog de linkjes naar alle voorgaande topics nodig, dus als je die even op wil zoeken...
Ja, ik zag dat OP al vaker staan, maar wat betekent dat precies? Krijgen we allemaal 1000 euro dan ofzo?

Ik struin nu al een jaartje rond op fok, maar het heeft meer dan een half jaar geduurd voordat ik door had wat tvp betekende?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:28:56 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68020382
Openings post
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 15 april 2009 @ 15:10:46 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68040640
Wij zouden weer wat zweden willen volgens foksport
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68041510
Volgens VoetbalPrimeur;
quote:
SC Heerenveen heeft weer twee talenten van Zweedse bodem op het oog. Verdediger Mattias Bjärsmyr en aanvaller Par Ericsson worden door scouts van de Friezen nadrukkelijk gevolgd.

Volgens Sportweek is er nog geen contact geweest tussen Heerenveen en de werkgevers van beide spelers. De 23-jarige Bjärsmyr (foto) speelt voor IFK Göteborg en heeft een aflopend contract. Hij zou echter bij willen tekenen, om niet transfervrij te vertrekken. Heerenveen heeft in de race om zijn handtekening concurrentie van AZ, FC Groningen, PSV, het Engelse Blackburn Rovers en Fiorentina (Italië).

Spits Ericsson (20) maakte afgelopen weekend zijn debuut voor GAIS, ook uit Göteborg. In het met 5-1 gewonnen duel tegen Örgryte IS scoorde hij direct. Ericsson heeft wel oren naar een Fries avontuur. "De Nederlandse competitie spreekt hem erg aan," aldus zaakwaarnemer Carl Fhager.

De belangenbehartiger bevestigde dat Heerenveen een goede naam heeft in Zweden. "Bijna alle spelers die ze contracteren slagen erin om een mooie carrière op te bouwen."
pi_68041852
Krijgen we daar ook gratis belminuten bij?
pi_68044172
En als de Zweden niet lukken, dan gewoon Kevin Liefhebber:

PPSC-spits in belangstelling profclubs
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68044482
't Is weer komkommertijd kennelijk
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68044586
Voor een interview met de mogelijk nieuwe SCH-spits, zie http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=10482:kevin-liefhebber-ik-flirt-al-jaren-met-xerxesdzb&catid=24:interviews&Itemid=100284
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68044713
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:03 schreef methodmich het volgende:
Voor een interview met de mogelijk nieuwe SCH-spits, zie http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=10482:kevin-liefhebber-ik-flirt-al-jaren-met-xerxesdzb&catid=24:interviews&Itemid=100284
Hehe... Hij zal vast 10 en misschien wel 100x beter kunnen voetballen dan de gemiddelde derdeklasser, ik kan me echter nauwelijks voorstellen dat de interesse van SC Heerenveen echt serieus is. Age Hains speelde Hoofdklasse en kwam veel te kort. Deze jongen is eerder 'niet geslaagd' (of 'mislukt' als je het zo wilt noemen) in de Hoofdklasse, waarom zou hij het nu dan wel waar maken? Daarnaast al 24.. Niet echt de leeftijd en het niveau waar Yme cs. naar op zoek zouden moeten zijn. Talent hebben we zat, een spits die er meteen staat zou zeer welkom zijn!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68044864
Zie het er ook niet van komen, dan lijkt RKC me logischer en Sparta nog enigszins logisch gezien de regionale betrekkingen. Maar goed, je weet niet. Misschien een leuk breekijzer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68047341
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
En als de Zweden niet lukken, dan gewoon Kevin Liefhebber:

PPSC-spits in belangstelling profclubs
Hey, ik ben net voor het eerst van mijn leven in SCHiedam geweest vandaag. Zou dat toeval zijn?
pi_68047378
Maar er mag ook wel een quotum op het aantal Zweden komen dan.
pi_68047409
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
Maar er mag ook wel een quotum op het aantal Zweden komen dan.
Het moet eerst maar eens waar zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 15 april 2009 @ 20:37:52 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68051418






Cammie zijn op, maar die moet hij zelf even helemaal posten zodat een mod em in de op kan zetten.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68052078
Sjocht d'r tige kreas út!

* Proud2beDiepfries soms met weemoed terug denkt aan zelf in elkaar gefrutselde OP's als [Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!! en [Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68052748
Bij deze Moderators, kunnen jullie hem plaatsen in de OP? Tige tank!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
[IMG]http://i43.tinypic.com/fe4gzs.jpg[/IMG]

[IMG]http://i41.tinypic.com/34s5b41.jpg[/IMG]
[url=http://forum.fok.nl/topic/363581]Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/386273]sc Heerenveen Topic: Deel II[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/511655][centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/597447][centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/665040][Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/701210][Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/746455][centraal] SC Heerenveen #7[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/775412][centraal] SC Heerenveen #8[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/794536][centraal] SC-Heerenveen-topic # 9[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/804528][Centraal] SC Heerenveen topic #10[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/813413][Centraal] SC Heerenveen topic #11[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/837035][Centraal] SC Heerenveen topic #12[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/850223][Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/879642][Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/896686][Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/911338][Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/922018][Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/936389][Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/954173][Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/973496]SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/988950]SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1010673]SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1017827][Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1028092][Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1050081]SC Heerenveen #25: Zonder SCH![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1066531]SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1070281]sc Heerenveen #27: Alves blijft![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1083561]sc Heerenveen #28: alles op de beker?[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1105702]sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1114605]sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1121565]sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1132380]SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1141428]SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1157654]SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1174291]SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1180473]SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1192489]SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1206024]sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho![/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1212194]sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1219305]sc Heerenveen #40[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1229825]Het grote Solliede Heerenveentopic # 41[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1249667]Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam[/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1261866] sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven![/url]

[IMG]http://i39.tinypic.com/ipmqtx.jpg[/IMG]
[url=http://forum.fok.nl/topic/1241393]Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1105623]Het grote Paulo Henrique - topic, #001. [/url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/835894]Het ultieme Roy Beerens fan-topic.[/url] 
[url=http://forum.fok.nl/topic/1205552]Christian Grindheim topic #1[/url] 
[url=http://forum.fok.nl/topic/1264123]sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie! [/url]

[IMG]http://i41.tinypic.com/n3ajyd.jpg[/IMG]
Officiele site SC Heerenveen: [url]http://www.sc-heerenveen.nl[/url]
Supportersvereniging Nieuw Noord: [url]http://www.nieuwnoord.org[/url]
Supportersclub Feanfan: [url]http://www.feanfan.nl[/url]
SC Heerenveen Headliner: [url]http://heerenveen.headliner[/url]
Foto fansite Feanfans: [url]http://www.feanfans.nl[/url]
Fansite Feanonline: [url]http://www.feanonline.nl[/url]
Fansite Frisian Pride: [url]http://www.frisianpride.nl[/url]
Fansite Forza Heerenveen: [url]http://www.forzaheerenveen.nl[/url]
Forum SC Heerenveen: [url]http://sc.heerenveen.org[/url]
Camataruuuuuuuuuuuu!!!
pi_68052900
Mooie OP Alleen hoeft die foto van die racist van mij niet zo.
pi_68060817
três bien!
Trots van het Noorden!
pi_68072169
mooie OP mijn stadion weg maar dis beter
pi_68079174
Voor wat het waard is: Kevin Liefhebber zou gisteren een eerste gesprek hebben gehad met SC Heerenveen. Wordt ongetwijfeld vervolgd. Zou SCH dan daarvoor in SCHiedam zijn geweest?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 april 2009 @ 18:35:02 #79
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68081175
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Mooie OP Alleen hoeft die foto van die racist van mij niet zo.
je bedoelt Abe? Was hij een racist dan? Leg eens uit.

Wat betreft die sterspeler die Alves, Sulejmani, Pranjic en Beerens zou moeten laten vergeten... Misschien ter versterking van de beloften aangezien die dit jaar wel heel erg mager spelen. Al hebben we genoeg kwaliteit voor dat elftal. Volgens mij is dit gewoon een roddel die bedacht is door vrienden van deze amateurspeler.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68114255
Nou, de belangstelling is absoluut geen roddel en 100 % waar, maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat hij ook daadwerkelijk gaat tekenen bij Heerenveen - lijkt me sowieso te hoog gegrepen -, Sparta - ook al twijfel, maar is regio - of RKC Waalwijk. Er worden natuurlijk wel vaker spelers bekeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 april 2009 @ 13:44:04 #81
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68167099
ik gok op vechtvoetbal straks...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 19 april 2009 @ 15:24:17 #82
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68170036
Heerenveen speelt veel beter dan tegen Volendam, ondanks de op papier mindere spelers (zonder pranjic, beerens, elm en natuurlijk de vdb en steppe.

vind alleen vonk zeer onbetrouwbaar met zijn trappen. Aan het eind van de wedstrijd rolde zo'n bal richting zijn doel om weggetrapt te worden en ik zat echt met samengeknepen billen toe te kijken of dat goed zou gaan.

PH is wel lekker bezig, alleen zonde van die goede kans.

Popov moet eens wat rustiger worden. Al die onnodige gele kaarten... Volgende week geschorst, maar ik zal maar oppassen dat hij ook niet zijn tweede gele krijgt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 19 april 2009 @ 16:28:04 #83
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68172013
Tsja... Dan maar via de beker
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68174505
Ik wilde even de groeten doen aan SCH
  zondag 19 april 2009 @ 17:25:52 #85
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68174713
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wilde even de groeten doen aan SCH
Dat kan ook via PM natuurlijk...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 19 april 2009 @ 17:35:10 #86
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68175076
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tsja... Dan maar via de beker
goede instelling, want PSV gaat niets meer verliezen (3-1 voor op ajax en veel beter)

En als we niet van Volendam winnen dan word ik voor tijdje supporter van Twente zodat zij hopelijk de beker winnen en wij ook als vijfde (lager zullen we toch niet eindigen) directe plaatsing voor EC hebben.

Maar ze hadden in ieder geval kansen en op grond van de eerste 60 minuten (misschien iets meer) vond ik ze beter dan de vorige wedstrijden.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68175686
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Dat kan ook via PM natuurlijk...
Dat kan, maar zo is het effect beter.
pi_68178800
Zure nederlaag. Zoveel grote kansen in de eerste helft en de hele wedstrijd een overwicht. Maar de regel dat als je zelf niet maakt, de tegenstander maakt, gold hier weer eens.

Een redeljik goed Heerenveen gezien maar niet echt met de overtuigingskracht die je mag verwachten. Want wat was Utrecht matig, daar zit echt geen enkel systeem in en die trappen de bal maar wat naar voren: is wel lastig om tegen te spelen. Die pingel leek wel heel erg dubieus, de scheids was niet resoluut, had het volgens mij helemaal niet gezien en de grens aarzelde ook. En dan ook nog rood geven. Straks maar even kijken.
  zondag 19 april 2009 @ 21:41:53 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68184587
Woensdag Pranjic voor Smarason, hoewel die niet slecht was, en Beerend er weer bij en dan zou het moeten lukken...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 19 april 2009 @ 22:17:55 #90
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68185893
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
Zure nederlaag. Zoveel grote kansen in de eerste helft en de hele wedstrijd een overwicht. Maar de regel dat als je zelf niet maakt, de tegenstander maakt, gold hier weer eens.

Een redeljik goed Heerenveen gezien maar niet echt met de overtuigingskracht die je mag verwachten. Want wat was Utrecht matig, daar zit echt geen enkel systeem in en die trappen de bal maar wat naar voren: is wel lastig om tegen te spelen. Die pingel leek wel heel erg dubieus, de scheids was niet resoluut, had het volgens mij helemaal niet gezien en de grens aarzelde ook. En dan ook nog rood geven. Straks maar even kijken.
Je kijkt wel een beetje met een Abe Lenstra-bril hoor SCH Aardig wat kansen in de eerste helft voor jullie inderdaad, maar dat hele wedstrijd-overwicht gedeelte valt het wel mee hoor... ik denk dat uiteindelijk een gelijkspel de juiste verhoudingen had weergegeven.

sc Heerenveen speelde aardig, maar redelijk goed is teveel eer denk ik. Wel zit er veel meer positiespel in jullie spel dan bij de FC. Sinds WvH weg is, is het positiespel ook weggegooid denk ik. Scheids was zwak, maar de pingel was uiteindelijk terecht. Ik snapte niet waarom de grens en scheids aarzelden, vanuit mijn positie was duidelijk te zien dat hij hem uit balans bracht. Zoals gezegd was een gelijkspel meer verdiend geweest, maar vind het uiteindelijk niet erg dat wij met de drie punten aan de haal gaan
pi_68185945
De scheids was de grootste fail van de dag. Wat een vuurtoren op pootjes Elk fluitsignaal was meer dan discutabel..
  maandag 20 april 2009 @ 00:05:43 #92
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_68189703
Ik kan het me nog goed heugen dat ik recentelijk na een thuiswedstrijd triomfantelijk richting de auto liep. Mezelf voor te rekenen 8 punten voor op PSV, wedstrijd tegen laagvliegers als heracles, de graafschap en volendam voor de boeg, oftewel een bijna zekere 9 punten, plek 4 is praktisch veilig. Nu 4 wedstrijden verder hebben we met heel veel pijn en moeite 4 puntjes bij elkaar gesprokkeld (met veel geluk) en is PSV lachend langszij gekomen.

In mijn achterhoofd had ik nog de gedachte, dan kunnen we tegen twente en az nog wel wat punten verspelen, 8 punten loopt PSV zo 1, 2, 3 niet in. Dus toch wel. Vanmiddag was het spel wel wat beter, pech met de paal, de lat, maar weer geluk met caluwé die zo'n bal toch moet maken. Uiteindelijk was een gelijkspel verdiend geweest, maar het blijft natuurlijk voetbal...

Oh ja de scheids, had ik ook nog niet gehad. Damn...

En en penalty of niet, mijn interpretatie was dat die speler even vastgehouden werd buiten de 16, beetje uit balans maar hij kon door, dan gebeurt er niks (ze lopen naar mijn idee naast elkaar) en valt hij. Je hebt natuurlijk de herhaling die de scheids niet heeft. Als ik Utrecht fan was geweest had ik hem ook willen hebben, maar volgens mij zouden we het hier nog wel even over kunnen hebben (welke penalty overigens niet ).
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  maandag 20 april 2009 @ 00:32:09 #93
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68190386
vanaf nu maakt die competitie mij geen ene reet meer uit. we staan negen punten voor op groningen, dat betekend dat als heerenveen nog 1 puntje weet te pakken of groningen een keer punten verliest wij zelfs europees kunnen gaan als heerenveen woensdag verliest. maar dan moeten we wel met z'n allen twente aanmoedigen!

hopelijk winnen zowel twente als heerenveen deze week, dan mag twente van mij heerenveen in de competitie helemaal inmaken. op dit moment wil ik europees voetbal (en graag ook de beker)!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68190643
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

En als we niet van Volendam winnen dan word ik voor tijdje supporter van Twente zodat zij hopelijk de beker winnen en wij ook als vijfde (lager zullen we toch niet eindigen) directe plaatsing voor EC hebben.

Gaat het ticket dan niet gewoon naar Volendam? ( )
pi_68193796
Als we woensdag verliezen moeten we inderdaad van Twente winnen, als we woensdag winnen moeten we van Twente verliezen.
pi_68193844
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
Als we woensdag verliezen moeten we inderdaad van Twente winnen, als we woensdag winnen moeten we van Twente verliezen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68193881
Mooi he, die playoffs
  maandag 20 april 2009 @ 09:38:08 #98
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68193954
Skitterend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 20 april 2009 @ 09:55:42 #99
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68194369
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gaat het ticket dan niet gewoon naar Volendam? ( )
Nee, vroeger was dat zo, maar ik heb begrepen dat als de winnaar van de beker bij de eerste vier zit, de eerste vijf europees voetbal spelen.

wat mij trouwens gisteravond nog bezielde weet ik niet precies. ik had een beetje gedronken en dan kom je wel eens tot vreemde kronkels. maar van mij moet heerenveen gewoon alles winnen, sowieso van volendam, en van twente horen we ook te kunnen winnen (aangezien wij van de goede ploegen wel weten te winnen).

als we gewoon van die kleintjes hadden blijven winnen, hadden we nu gedeeld tweede gestaan. in de realiteit staan we vijfde. is het leven niet hard?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68194518
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Nee, vroeger was dat zo, maar ik heb begrepen dat als de winnaar van de beker bij de eerste vier zit, de eerste vijf europees voetbal spelen.
Is dus niet zo. Als de bekerwinnaar bij de eerste 2 eindigt gaat het ticket naar de verliezend bekerfinalist. Als de bekerwinnaar 3e of 4e wordt gaat dat ticket naar de nummer 5.
pi_68195390
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
Als we woensdag verliezen moeten we inderdaad van Twente winnen, als we woensdag winnen moeten we van Twente verliezen.
Of we nou woensdag winnen of verliezen, beide keren winnen van Twente is natuurlijk nog beter
Trots van het Noorden!
  maandag 20 april 2009 @ 10:42:45 #102
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68195427
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Is dus niet zo. Als de bekerwinnaar bij de eerste 2 eindigt gaat het ticket naar de verliezend bekerfinalist. Als de bekerwinnaar 3e of 4e wordt gaat dat ticket naar de nummer 5.
wat is dat voor een zieke regel? dat betekent dat als volendam finalist wordt... nee... dat is verspilling van je uefa cup-plaatsen.

nouja, dan moeten we inderdaad hopen dat heerenveen dit weekend van twente wint en hopen dat az ook van twente wint en dat ajax weer van az wint en dat ajax tweede wordt.

of, en dat heeft mijn voorkeur: dat heerenveen GVD overmorgen wel weer een keer gaat winnen met overtuiging. HET WORDT WEER 'NS TIJD!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 20 april 2009 @ 10:54:36 #103
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68195754
Verdorie gewoon die bekerfinale halen en winnen!! 2 wedstrijden fatsoenlijk voetbal is toch niet teveel gevraagd? Hoe k.u.t. we momenteel ook spelen, gezien het aanwezige spelersmateriaal MOET je gewoon van Volendam kunnen winnen. En met een winst van FC Twente morgenavond maakt het dan vervolgens ook niet zoveel meer uit wie er nu 2e, 3e, 4e of 5e wordt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 20 april 2009 @ 10:58:20 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68195856
Zo slecht was het voetbal gister niet. Ik denk dat er redelijk wat zelfvertrouwen is voor woensdag.

En ik wil GVD naar die kuip
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68196527
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Je kijkt wel een beetje met een Abe Lenstra-bril hoor SCH Aardig wat kansen in de eerste helft voor jullie inderdaad, maar dat hele wedstrijd-overwicht gedeelte valt het wel mee hoor... ik denk dat uiteindelijk een gelijkspel de juiste verhoudingen had weergegeven.

sc Heerenveen speelde aardig, maar redelijk goed is teveel eer denk ik. Wel zit er veel meer positiespel in jullie spel dan bij de FC. Sinds WvH weg is, is het positiespel ook weggegooid denk ik. Scheids was zwak, maar de pingel was uiteindelijk terecht. Ik snapte niet waarom de grens en scheids aarzelden, vanuit mijn positie was duidelijk te zien dat hij hem uit balans bracht. Zoals gezegd was een gelijkspel meer verdiend geweest, maar vind het uiteindelijk niet erg dat wij met de drie punten aan de haal gaan
Klopt wel zo'n beetje hoor. Ik zat vanaf de 80e minuut al te bidden om het eindsignaal en had net nog tegen mijn maten gezegd: als we maar neit verliezen, want dat voel ik altijd aankomen in Utrecht. 1-1 was prima en terecht geweest maar als er toch een club moest winnen dan waren wij het, en niet Utrecht. Al was de pingel wel terecht nu ik de beelden heb gezien. Ik werd alleen in het stadion nogal in verwarring gebracht door het aarzelen van de scheids en de grens.
pi_68196549
Hoe laat ben je op de Dijk woensdag Max? Wij gaan lekker even een visje eten.
pi_68196586
Ik kom helemaal niet op de Dijk.. Ik ga gezellig met de bingobus.
pi_68196663
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom helemaal niet op de Dijk.. Ik ga gezellig met de bingobus.
Oh, wat vervelend nou
pi_68196706
JA
pi_68196873
Doe ze de groeten in de bus

Voor straf dat je er gisteren niet was
pi_68196912
Klopt.. laatste 3 uitwedstrijden niet geweest...
pi_68201711
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:31 schreef MaxPower het volgende:
Als we woensdag verliezen moeten we inderdaad van Twente winnen, als we woensdag winnen moeten we van Twente verliezen.
Hoopte ik toch de hele tijd dat Volendam de bekerfinale haalt maar als je t zo zegt mogen jullie hem wel halen. Al heb ik een beetje een hekel aan beslissende wedstrijden tegen Heerenveen.
Die UEFA-plek finale in Zwolle en de PO finale met die 5-0 in Heerenveen willen maar niet uit m'n gedachten verdwijnen.
pi_68201771
Ja mooie potjes waren dat.

Maar ik denk dat je gezien de vorm van Volendam en Heerenveen inderdaad beter ons kan treffen.. zeker ook gezien onze eerdere ontmoeting dit seizoen.
  maandag 20 april 2009 @ 17:27:13 #114
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68208853
Breuer is er woensdag en tegen Twente niet bij. Woensdag kan Janmaat hem vervangen, maar tegen Twente is hij geschorst. Ik kan me zo snel niet een vervanger bedenken aangezien dit jaar of Janmaat of Breuer er stonden. Hetzelfde geldt voor vorig jaar, maar toen met Zuiverloon...

editje: ik lees trouwens dat deze schorsing geldt voor de halve finale tegen volendam, maar het probleem is er niet minder om, al hebben we hem er tegen twente dan weer bij.

[ Bericht 24% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 20-04-2009 18:25:32 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68213271
Svec heeft wel eens rechtsback gespeeld, maar is op het middenveld wel een stukkie beter.
pi_68216730
Svec op rechts en roorda op middenveld

Al is het wel kunstgras..
pi_68220243
quote:
Vitesse pakt vier punten van kampioen

ALKMAAR - Vitesse is de enige ploeg in de eredivisie die dit seizoen vier punten heeft afgesnoept van landskampioen AZ. Na de 1-1 in Arnhem won Vitesse zaterdagavond verrassend met 2-1 in Alkmaar, waardoor het kampioensfeestje van de thuisploeg met eend ag werd uitgesteld.

Alleen SC Heerenveen, dat eerder thuis gelijkspeelde en op 10 mei naar Alkmaar komt, kan de prestatie van Vitesse nog evenaren.
Ligt er nog een leuke uitdaging voor jullie , dan zou het uitreiken van de schaal ook minder feestelijk zijn
pi_68221525
Wij spelen dan óf een bekerfinale of playoffs.. in beide gevallen zullen we ons sparen en dus lekker op de rug gaan liggen en AZ een galavoorstelling laten weggeven. 5-0 zal ik niet van opkijken die dag.
pi_68221791
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Wij spelen dan óf een bekerfinale of playoffs.. in beide gevallen zullen we ons sparen en dus lekker op de rug gaan liggen en AZ een galavoorstelling laten weggeven. 5-0 zal ik niet van opkijken die dag.
Dat dacht ik van het weekend ook
Maar dat is idd wel zo die beker is veel belangrijker voor jullie
  dinsdag 21 april 2009 @ 01:29:01 #120
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68225879
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat dacht ik van het weekend ook
Op zich is die insteek niet verkeerd.. De 3-3 thuis voelde ook als een overwinning ergens in het najaar..
quote:
Maar dat is idd wel zo die beker is veel belangrijker voor jullie
Eerst maar eens Volendam zien te verslaan op dat ku(ns)tgras...

[ Bericht 4% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 21-04-2009 01:36:07 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68235518
Staan er bij ons nog spelers op scherp qua kaarten, die mogelijk de finale gaan missen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:59:28 #122
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68236711
Breuer, Kopic, Sibon en Smárason hebben al een gele kaart achter hun naam staan uit de wedstrijden tegen MVV, Haaglandia, Feyenoord en NEC. Naar ik meen ben je bij je 2e gele kaart al geschorst voor een volgende bekerwedstrijd, maar er is hier vast wel iemand die dat kan bevestigen/corrigeren..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68236923
Breuer speelt niet en de andere drie missen we niet in de finale.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:19:13 #124
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68237365
Maar dat was de vraag niet

Overigens zou ik Sibon graag als optie achter de hand houden. Zeker tegen NAC zou hij best van pas kunnen komen als 'kapstok'. Bij Twente staan (aan nemende dat 2x geel = geen finale), Braafheid, Rajkovic, Stam, Janssen, Perez, Hersi en Denneboom op scherp. NAC heeft Boukhari, Elshot, Féher, Mtiliga, Reuser en Gilissen (heeft al 2x geel gehad = kwartfinale tegen AZ gemist.. iedere volgende kaart = nieuwe schorsing?) op scherp..

Ach, boeiend.. Zo lang we die finale maar halen. Hebben we in ieder geval nog een lichtpuntje in dit, op z'n zachtst gezegd 'rare', seizoen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68237619
En ik begin me steeds meer af te vragen of Sollied volgend seizoen nog onze trainer is, na dat geflirt met de Belgische ploeg.

Het zou me niks verbazen als de Heerenveen-directie ondertussen contact heeft met Co Adriaanse.
pi_68237779
Ik denk dat Sollied nog 1 seizoen trainer is, na het WK van 2010 zal hij wel ergens bondscoach worden (Belgie of Noorwegen), nu is dat nog niet interessant.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:19:40 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68239258
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Maar dat was de vraag niet

Overigens zou ik Sibon graag als optie achter de hand houden. Zeker tegen NAC zou hij best van pas kunnen komen als 'kapstok'. Bij Twente staan (aan nemende dat 2x geel = geen finale), Braafheid, Rajkovic, Stam, Janssen, Perez, Hersi en Denneboom op scherp. NAC heeft Boukhari, Elshot, Féher, Mtiliga, Reuser en Gilissen (heeft al 2x geel gehad = kwartfinale tegen AZ gemist.. iedere volgende kaart = nieuwe schorsing?) op scherp..

Ach, boeiend.. Zo lang we die finale maar halen. Hebben we in ieder geval nog een lichtpuntje in dit, op z'n zachtst gezegd 'rare', seizoen
wat zegt dat? Janmaat zijn schorsing was toch ook voor de beker, maar opgelopen in de competitie?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:20:19 #128
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68239278
En Smarason vind ik toch een goeie voetballer.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:47:22 #129
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_68240179
kaartje voor AZ - sc Heerenveen is besteld. (tevens mijn eerste uit wedstrijd)
+ gratis schaal uitreiking
wat?
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:00:26 #130
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68246778
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

wat zegt dat? Janmaat zijn schorsing was toch ook voor de beker, maar opgelopen in de competitie?
Directe rode kaarten gelden in alle nationale competities (beker, competitie, play-offs). 2x geel telt alleen voor de competitie waarin deze is opgelopen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:19:40 #131
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68247494
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Directe rode kaarten gelden in alle nationale competities (beker, competitie, play-offs). 2x geel telt alleen voor de competitie waarin deze is opgelopen..
ok, dat komt dan wel mooi uit. Twente had volgens mij twee keer een rode kaart tegen Feyenoord door 2xgeel en ik zat al te jammeren dat deze zouden gelden voor de halve finale en niet de wedstrijd tegen Heerenveen. Niet persé omdat Heerenveen dan een grote winkans heeft, maar meer omdat Twente dan tegen NAC een minder elftal speelt. Wat ben ik blij als Twente vanavond wint van NAC (en als Heerenveen morgen wint van volendam).

Ik zie Sollied niet naar Belgie gaan, daar hebben ze namelijk genoeg andere alternatieven voor. Co Adriaanse zie ik niet zo gauw naar Heerenveen komen, maar ik zou er niets op tegen hebben als Adriaanse de opvolger wordt van Sollied. Ik ben trouwens een voorstander van Sollied nog minimaal twee jaar aanhouden als trainer, want ik ben benieuwd wat hij met Heerenveen weet te bereiken.

Als Sollied van Heerenveen een AZ (lees niet mooi voetbal, maar wel prijzen) weet te maken ben ik blij hoor. Als we eenmaal aan de bovenste top spelen dan kan er wat meer naar mooi spel worden gekeken.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 april 2009 @ 19:55:14 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68248931
Geert Arend Roorda begint in de basis tegen Volendam
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68249104
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:19 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

Co Adriaanse zie ik niet zo gauw naar Heerenveen komen, maar ik zou er niets op tegen hebben als Adriaanse de opvolger wordt van Sollied. Ik ben trouwens een voorstander van Sollied nog minimaal twee jaar aanhouden als trainer, want ik ben benieuwd wat hij met Heerenveen weet te bereiken.
Waarom zie je Adriaanse niet gauw komen?
Ik heb nog steeds weinig met Sollied. Het is een heel treurig seizoen met hem, ondanks de resultaten, en ik krijg maar weinig hoogte van de man en hij lijkt ook niet zoveel met de club en de supporters te hebben maar vooral met zijn notitieblok.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:15:56 #134
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68249658
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zie je Adriaanse niet gauw komen?
Ik heb nog steeds weinig met Sollied. Het is een heel treurig seizoen met hem, ondanks de resultaten, en ik krijg maar weinig hoogte van de man en hij lijkt ook niet zoveel met de club en de supporters te hebben maar vooral met zijn notitieblok.
Volgens mij gaat hij liever voor een buitenlands avontuur en wil hij niet meer in Nederland werken, maar misschien denkt hij daar ondertussen weer anders over.

Zelf denk ik ook niet dat Adriaanse veel krijgt met de club of de supporters. Verbeek en De Haan waren echte clubmensen, maar Sollied en Adriaanse hebben al heel veel andere grote clubs gehad en die zullen elke club weer zien als een nieuwe werkgever waarmee ze grote resultaten willen behalen, maar zullen geen clubmensen worden. Heerenveen moet het hebben van de overige trainers, maar met een Sollied of Adriaanse heb je trainers die er zitten puur voor de resultaten, veel zakelijker types dus.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68249863
Adriaanse heeft openlijk gesolliciteerd bij PSV dus volgens mij wil hij best terug naar Nederland.

En hij is juist in staat gebleken om clubs van het kaliber Heerenveen goed te leiden. Ik denk dat hij veel meer uitstraling heeft dan Sollied.
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:25:34 #136
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68252175
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef SCH het volgende:
Adriaanse heeft openlijk gesolliciteerd bij PSV dus volgens mij wil hij best terug naar Nederland.

En hij is juist in staat gebleken om clubs van het kaliber Heerenveen goed te leiden. Ik denk dat hij veel meer uitstraling heeft dan Sollied.
Dat van PSV heb je inderdaad gelijk in, dat was ik vergeten. Ik heb ook niets tegen Adriaanse, als hij trainer wordt bij Heerenveen zal je mij niet horen zeuren. Maar ik zie geen reden om Sollied te ontslaan. Je moet trainers tijd geven, de prestaties zijn niet minder dan vorig jaar en zijn uitstraling is inderdaad niet geweldig, maar veel belangrijker vind ik sportief succes en als hij dat volgend jaar brengt, dan is dat toch heel mooi! Voor de uitstraling en de band met de supporters heb je de spelers. Een interview met Sibon compenseert alles.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68252482
quote:
Ook genieten van minder mooie goals

De spits die soms onnavolgbaar kan toveren, wil graag een misverstand uit de weg geruimd hebben. Een doelpunt hoeft dus niet altijd mooi te zijn, wil Paulo Henrique ervan kunnen genieten.

De speler van Heerenveen gaat er goed voor zitten in de lege perskamer van zijn club. Dan betoogt hij: ‘Een goal is een goal en alleen het eindresultaat telt. Ik kan de ballen wel prachtig meenemen en nog een man voorbijgaan, maar als ik daarna tegen de lat schiet, helpt dat niks.’

Het teambelang lijkt er misschien te zijn ingestampt bij de Braziliaan, die morgenavond met zijn ploeg Volendam treft in de halve finale van het bekertoernooi. Maar al bij zijn vorige club viel de 20-jarige Paulo Henrique vooral op door het maken van belangrijke doelpunten die vooral níet uitblonken door schoonheid.

In dat opzicht heeft hij in zijn tweede seizoen in Friesland de lijn vervolgd die hij bij Atletico Mineiro inzette. Analyseer zijn acht competitiedoelpunten: de intikkertjes en kopballen waarmee hij duels tegen AZ en Groningen besliste en zijn club vorig jaar aan een UEFA Cupticket hielp, winnen het van de magnifieke solo tegen NEC. Die ploeg boog in de kwartfinale van de beker het hoofd.

In de eerste tegenstoot na een schitterende knal van Lasse Schöne krijgt Paulo Henrique de bal op zijn borst, om hem met rechts over directe bewaker Dani Fernandez heen te wippen en in een vloeiende beweging met buitenkant rechts uit te halen.

De beelden bereikten ook zijn ouders en broers in João Pessoa, door zijn uiterst oostelijke ligging ook bekend als ‘de stad waar de zon opkomt’. Ruim een maand later haalt hij zijn schouders op over het kunststukje. ‘Ik deed het op gevoel. Maar ik wist meteen dat het een goal werd toen ik de bal zo meenam. Je moet niet te veel denken op zo’n moment.’

In vergelijking met veel van zijn beroemd geworden landgenoten is Paulo Henrique Carneiro Filho een wandelende paradox. Tegen FC Utrecht brak hij zondag de ban met een bekeken lobje, maar volgens zijn trainer Trond Sollied moet de spits vooral aan zijn basale, eerste balaanname werken. Hij zou er 15 procent mee kunnen verbeteren in een paar weken, hield de Noor hem voor.

Paulo Henrique glimlacht als hij het compliment van Gerald Sibon hoort dat er ten minste altijd wat kan gebeuren als zijn grillige teamgenoot in de spits staat opgesteld. Schuldbewust: ‘Ik weet dat ik harder moet werken, voor mezelf en voor het team. Daarom blijf ik langer hangen op de training om te oefenen.’

Na zijn komst naar Heerenveen, dat hem ontdekte tijdens het bekende jeugdtoernooi van Terborg, werd hij prompt twee weken ziek door de klimatologische overgang. Dat het niet zo handig was om diep in de nacht voor het treffen met Feyenoord in de kroeg rond te hangen, geeft hij achteraf volmondig toe. ‘Maar ik raak wel steeds beter aan Nederland gewend.’

Als hij even vrij heeft, pakt hij met zijn Engels sprekende vriendin de auto om inkopen te doen voor hun appartement in Heerenveen. Of ze trekken het land in, naar Amsterdam of Den Haag. ‘Best vreemd dat je hier in twee uur van het westen naar het oosten kunt rijden.’ In Brazilië gelden met zijn 8,5 miljoen vierkante kilometer oppervlakte, andere afstanden.

Of hij wist dat zijn geboortegrond tussen 1634 en 1654 in Nederlandse handen was? Een beleefde lach. Natuurlijk niet. De zoon van een ongediertebestrijder droomde in de op een na groenste stad van het land over niets anders dan voetbal. Zijn bliksemcarrière voerde hem in een paar jaar tijd van Mineirão, het machtige stadion van Mineiro met 76 duizend plaatsen, de oceaan over naar de luwte van het platteland.

Daar ontbolstert hij ook in emotioneel opzicht, nu zijn vriendin is overgekomen en de club hem in contact bracht met een Braziliaanse familie uit de buurt van Heerenveen die ook Afonso Alves bijstond.

In vrijwel alle opzichten gaat de vergelijking mank met zijn voorganger, die met slaande deuren vertrok om zijn transfer naar Middlesbrough te forceren. Alves was volgens Sibon doelgerichter en zakelijker dan zijn acht jaar jongere opvolger die nog de tijd krijgt om zich te ontwikkelen.

Paulo Henrique weet het. ‘Ik moet bijleren, helemaal als ik de nationale ploeg wil halen. Ik wist toen ik hier kwam dat ik de vergelijking met Afonso Alves moest doorstaan, want ook in Brazilië is hij bekend. Gelukkig is de dag gekomen dat iedereen zegt: hij is anders, hij is Paulo Henrique.’
Uit De Volkskrant van vandaag.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:47:56 #138
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_68255623
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Is dus niet zo. Als de bekerwinnaar bij de eerste 2 eindigt gaat het ticket naar de verliezend bekerfinalist. Als de bekerwinnaar 3e of 4e wordt gaat dat ticket naar de nummer 5.
Ik geloof je natuurlijk op je blauwe ogen, maar weet je ook waar deze regel uitgelegd wordt? Want dat zou dus betekenen dat we Europees spelen als we morgen winnen gezien de uitslag bij Twente.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_68256556
knvb.nl
  woensdag 22 april 2009 @ 09:52:12 #140
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_68262388
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:11 schreef MaxPower het volgende:
knvb.nl
Dat leek mij ook nogal logisch dus daar heb ik al gezocht. Tevens zoektermen als 'verliezend beker finalist' en 'europees voetbal' 'eindstand competitie' etc. waarmee ik niks duidelijks vond (ja uitslagen uit 2005/2006 wie wel en niet europa in gaan... ).

Ik heb wel dit pdf'je gevonden, maar daar wordt alleen gesproken over een bekerfinalist die op plek 5-8 eindigt en dergelijke en hoe dan de play offs gaan lopen..

Heb je misschien een iets specifiekere link waar ik het terug kan lezen

Nog wat verder gegoogled, maar dan kom je op iets minder betrouwbare sites uit, daar wordt alleen gesproken over het feit dat 'Indien de winnaar van de KNVB beker 2008/09 zich ook via de competitie plaatst voor Europees voetbal, zullen de play-offs gespeeld worden tussen de nummers 6, 7, 8 en 9 van de Eredivisie 2008/09.' Aldus wikipedia.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sandyman op 22-04-2009 10:14:42 ]
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_68263065
Hoe laat gaan die gezellige bussen weg?

Ik heb er zin an, het is mooi weer en wij zijn de beste
  woensdag 22 april 2009 @ 10:22:14 #142
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68263293
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef SCH het volgende:
Hoe laat gaan die gezellige bussen weg?

Ik heb er zin an, het is mooi weer en wij zijn de beste
SCH wil gewoon een palinkie eten aan de Dijk
pi_68263344
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Eilanden het volgende:

[..]

SCH wil gewoon een palinkie eten aan de Dijk
Dat ga ik ook zeker doen. Hoef lekker niet met de bus mee, we gaan mooi op tijd weg vanmiddag en Yolanthe weet wat we het liefst eten.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:36:49 #144
497 Maja
Ja denk!?!
pi_68263699
Tot straks en gedraag je, hè in het vredige volendam
  woensdag 22 april 2009 @ 11:35:29 #145
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68265590
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ga ik ook zeker doen. Hoef lekker niet met de bus mee, we gaan mooi op tijd weg vanmiddag en Yolanthe weet wat we het liefst eten.
Yolanthe? Ben je niet meer geinteresseerd in de paling van Jan Smit dan?
  woensdag 22 april 2009 @ 13:48:05 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68269530
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef Maja het volgende:
Tot straks en gedraag je, hè in het vredige volendam
We mogen blij zijn dat we nog iets van Volendam zien met die buscombi..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68270922
Heerenveen moet echt gaan winnen vanavond! belangrijke pot!
pi_68271900
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

We mogen blij zijn dat we nog iets van Volendam zien met die buscombi..
Als het net zo gaat als de wedstrijden uit bij Groningen, zie je juist meer van Volendam dan wij met de auto
Trots van het Noorden!
  woensdag 22 april 2009 @ 16:46:13 #149
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68275408
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Ik geloof je natuurlijk op je blauwe ogen, maar weet je ook waar deze regel uitgelegd wordt? Want dat zou dus betekenen dat we Europees spelen als we morgen winnen gezien de uitslag bij Twente.
ik dacht eerst dat als de winnaar bij de nummer 1-4 zat het naar de vijfde ging, de regel dat dit allleen geldt als het om nummer 3 of 4 gaat vind ik vreemd.

Maarja wat de regels ook zijn, als wij vanavond gewoon winnen zijn wij hoe dan ook zeker van europees voetbal, of via de vijfde plek of via verliezend finalist of via bekerwinnaar.

Helder dus, alleen met winnen neem ik genoegen, een winstpartij zonder rode kaarten, zonder verlenging en zonder spannend eind graag. Reden: schorsingen in de finale zuigen, een verlenging betekent een uitgeput team in de competititie (die er dan wel minder toe doet, maar alsnog wil ik dat ze tegen twente winnen) en een spannend eind is niet goed voor mij hart die nog steeds moet bijkomen van de wedstrijd tegen Volendam en Utrecht.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 22 april 2009 @ 19:24:44 #150
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68280107
En toch knijp ik hem voor vanavond
pi_68280227
en terecht.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:27:00 #152
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_68288925
Hup, niks aan het handje. Stuk beter voetbal gezien dan afgelopen weekend. Maar die commentator, had die een volendam shirt aan ofzo, echt niet best. Ik pleit voor een beetje objectiviteit van zo'n man, soms echt ongelooflijk wat hij allemaal uitkraamde...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:30:34 #153
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_68289057
Paar quotes over de kaartverkoop: bron sc-heerenveen

Door de KNVB zijn voor sc Heerenveen ruim 17.000 kaarten beschikbaar gesteld. 80% Van deze kaarten wordt beschikbaar gesteld voor supporters en 20% voor sponsoren. Deze verdeling is gebaseerd op de verdeling van de stoelen in het Abe Lenstra stadion.

Iedere seizoenkaarthouder (scc-houder) kan vanaf woensdag 29 april 9.00 uur via de online kaartverkoop van sc Heerenveen en de TicketBox-verkooppunten per seizoenkaart één kaart kopen voor de KNVB bekerfinale. Clubkaarthouders (cc-houders) kunnen, indien voorradig, vanaf maandag 4 mei 13.00 uur per clubkaart één kaart kopen

De prijs van een kaart bedraagt ¤ 45,-. Dit is inclusief vervoer. Er is geen korting voor jeugd.

Tip: Wilt u met meerdere mensen naast elkaar zitten in het stadion?
Als u in één transactie de kaarten koopt, komt u naast elkaar te zitten in het stadion.

Nieuw Noord
Op verzoek van de supportersvereniging Nieuw Noord is er speciaal voor scc-houders die een seizoenkaart van het Nieuw Noord vak in het Abe Lenstra stadion hebben, een vak in De Kuip gereserveerd. Voor deze scc-houders is ook een aparte trein gereserveerd. Het is dus niet mogelijk als scc-houder van Nieuw Noord met ander vervoer te reizen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 april 2009 @ 23:32:13 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68289125
Heb vanavond weer een beetje van de kwaliteiten van Geert Arend Roorda gezien. Als hij weer wat wedstrijdritme krijgt, dan kunnen de tegenstanders hun borst natmaken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68289237
Gefeliciteerd en tot zaterdag.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:41:15 #156
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68289963
DE FINALE

Dit maakt het hele seizoen weer goed!
  donderdag 23 april 2009 @ 00:03:59 #158
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68290069
Ik hoopte naar de finale te kunnen, maar ik zie dat scc voorrang hebben. De niet meer dan 14.000 plaatsen zullen denk ik gauw uitverkocht zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een scc deze wedstrijd voorbij laat gaan.

Zoeken naar een andere weg, en anders zwaar balen!

Maargoed, ben blij dat we hebben gewonnen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68290876
Mooie avond gehad.

Wel geschrokken van het bericht dat er 2 Heerenveensupporters neergsestoken zijn door Ajax-'supporters' waarvan 1 zwaargewond, weet niet of het klopt trouwens.
pi_68291375
Finale
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68291412
quote:
Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam

donderdag 23 april 2009 00:15

(Novum) - Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.

Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
Tja, het was duidelijk dat dit ging gebeuren dus waarom er niet eerder is ingegrepen
  donderdag 23 april 2009 @ 03:17:23 #162
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68292406
Er zullen de komende dagen vast meer details bekend worden, maar mijn eerste reactie is dat ze dat stelletje lafbekken keihard aan moeten pakken.. 1 aanhouding, tsja.. Zullen er uiteindelijk wel meer worden mag ik hopen.

'Ajacieden' in Volendam bij een wedstrijd tussen Volendam en Heerenveen. Dan kun je toch als politie op je klompen aanvoelen dat er iets gaat gebeuren. Dat soort tuig komt echt niet om even gezellig een broodje paling te eten.

Een nare smet op wat een mooie voetbalavond/dag had moeten zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 23 april 2009 @ 03:36:50 #163
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_68292461
Weet iemand hoe het zit met de verdeling van de UEFA-Cup plekken als SC Heerenveen of FC Twente de beker wint? De winnaar heeft namelijk recht op een UEFA-Cup ticket, maar hoe zit het dan met de rest? Hier wat scenario's:

1) SC Heerenveen wint de beker en wordt 4e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoff
2) SC Heerenveen wint beker en wordt 5e => Nummer 6 t/m 9 playoff
3) FC Twente wint beker en wordt 2e => ???
4) FC Twente wint beker en wordt 3e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoffs.

Volgens mij kloppen scenario 1,2 en 4 wel, want als een ploeg zowel in de beker als in de competitie een UEFA-Cup ticket verdient, dan maakt het gebruik van de bekerplaats en schuift de competitieplaats door naar beneden. Vraag is echter wat er gebeurd als FC Twente voorronde CL haalt. Schuift dan ook het UEFA-Cup ticket door in de competitie of krijgt dan de verliezend finalist dit ticket? In geval van het 2e is Heerenveen er namelijk bij gebaat dat FC Twente 2e wordt, zodat ze in het geval ze 5e worden (wat aannemelijk is gezien het programma van PSV en Heerenveen) ze via de beker alsnog rechtstreeks geplaatst zijn voor het UEFA-Cup toernooi. Ze zouden dan dus wel eens een stapje minder kunnen doen tegen FC Twente.....
- verwijderd door admin -
  donderdag 23 april 2009 @ 09:37:12 #164
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68294887
Ingeval scenario 3) gaat SC Heerenveen als verliezend finalist rechtstreeks naar UEFA Cup. Overigens heeft SC Heerenveen nog maar 1 punt nodig om de 5e plaats (en dus Europees voetbal) veilig te stellen. Derhalve geen enkele noodzaak om tegen FC Twente een stapje minder te doen. En er valt natuurlijk nog wat recht te zetten na die dramatische wedstrijd in Enschede
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 23 april 2009 @ 10:03:53 #165
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_68295683
Dit las ik ook nog bij de kaartverkoop...

• Alcoholverbod
Het is verboden alcohol te nuttigen in het stadion, de bus en de trein. Daarnaast is het niet toegestaan in dronken toestand het stadion te betreden.

Euhm, ranja mee?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_68296880
Wordt wel weer een kunst om bij de finale te mogen zijn nu de koffiekanners bevoordeeld worden
  donderdag 23 april 2009 @ 10:53:25 #167
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68297238
SCH, stond jij in het SCH-vak en had je een soort van beige jas aan?
pi_68297352
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Eilanden het volgende:
SCH, stond jij in het SCH-vak en had je een soort van beige jas aan?
ik stond in het SCH-vak in een SCH-shirt.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:01:06 #169
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68297499
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef SCH het volgende:

[..]

ik stond in het SCH-vak in een SCH-shirt.
OK, dan was het een andere lelijkerd die ik op TV in het SCH-vak zag

Gefeliciteerd by the way! Nu nog die Tukkers pakken
pi_68297661
quote:
[b]Op donderdag 23 april 2009 03:36 schreef

1) SC Heerenveen wint de beker en wordt 4e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoff
2) SC Heerenveen wint beker en wordt 5e => Nummer 6 t/m 9 playoff
3) FC Twente wint beker en wordt 2e => ???
4) FC Twente wint beker en wordt 3e => Nummer 5 rechtstreeks UEFA-Cup en nummer 6 t/m 9 playoffs.
Volgens mij klopt Scenario 1 niet.. volgens mij spelen dan gewoon de nummers 5 t/m 8 play-offs en zijn er in de finale van die play-offs gewoon 2 tickets voor de UEFA Cup te verdienden..
Het zelfde geldt voor 3 en 4..

Hoe het met 2 zit weet ik niet precies..
pi_68297701
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Eilanden het volgende:

[..]

OK, dan was het een andere lelijkerd die ik op TV in het SCH-vak zag

Gefeliciteerd by the way! Nu nog die Tukkers pakken
We waren wel op tv hoorde ik. Twee knappe jongens in het grijs met een dikke autistische homo er tussen.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:39:30 #172
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_68298744
Is er iemand die niet gaat die mij zijn clubcard nummer wil pm-en wil graag iemand mee nemen?
wat?
pi_68299741
SCH je hebt toch geen aids he? Je hand zat onder het bloed...
  donderdag 23 april 2009 @ 12:14:00 #174
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68299829
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef MaxPower het volgende:
SCH je hebt toch geen aids he? Je hand zat onder het bloed...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68300937
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Volgens mij klopt Scenario 1 niet.. volgens mij spelen dan gewoon de nummers 5 t/m 8 play-offs en zijn er in de finale van die play-offs gewoon 2 tickets voor de UEFA Cup te verdienden..
Het zelfde geldt voor 3 en 4..

Hoe het met 2 zit weet ik niet precies..
Dit klopt toch niet helemaal.. want op de PSV-site staat dat PSV zeker is van Europees voetbal(er van uitgaande dat Groningen PSV niet meer inhaalt) dus ik denk dat scenario 1, 3 en 4 dan wel kloppen
pi_68304391
Ongeacht de uitslag van de beker finale zijn de nummers 1 t/m 5 nu al verzekerd van europees voetbal.

Twente wint de beker en wordt 2e
-- beker-uefacup plek gaat naar de verliezend bekerfinalist
-- competitie-uefacup voor 3e t/m 4e
(mocht H'veen 4e worden dan gaat die uefacup plek naar nummer 5)

Twente wint de beker en wordt 3e
-- competitie-uefacup plek (van nummer 3) schuift 1 op --> dus 3 t/m 5 uefacup

H'veen wint beker en wordt 5e
-- competitie-uefacup voor nummers 3 t/m 4

H'veen wint beker en wordt 4e
-- competitie-uefacup voor nummers 3 t/m 5
(competitie uefacup plek (nummer 4) verschuift dan naar nummer 5)

Heerenveen & PSV hebben nog 1 punt nodig (of Grunn moet 1 punt verspelen) om zeker te zijn van die 5e plek..
Beker-uefacup plek staat hoger dan de competitie-uefacup plek voor nummer 4

[ Bericht 1% gewijzigd door Stinger__ op 23-04-2009 15:58:30 ]
pi_68304864
quote:
Under de bekerwedstriid Volendam-SC Hearrenfean hat der woansdeitejûn in grutte fjochtpartij yn Volendam west tusken supporters fan Ajax en fans fan Hearrenfean. De beide groepen sieten tsjinoer elkoar yn twa kafees de wedstriid te folgjen.

Nei de goal fan de Friezen foel de hurde kearn fan Amsterdammers it kafee oan en sloech alles stikken. Dêrby rekken fjouwer Hearrenfean-supporters slim ferwûne en moasten nei it sikehûs.

Twa rûnen stekwûnen op, de oare twa hiene in brutsen earm en in brutsen skonk. De plysje hat ien Ajaxied oppakt. Hy soe de oanstichter wêze fan it geweld. Mooglik is der ek in Hearrenfean-supporter oppakt.
Van omropfryslan.nl

4 SCH supporters zwaar gewond. 2 met steekwonden, 1 een gebroken arm en de ander een gebroken been.

2 mensen gearresteerd, waarvan 1 mogelijk een Heerenveen supporter

Meer nieuws:
quote:
De plysje siket minsken dy't bylden makke ha fan de fjochtpartij yn it Volendamse kafee De Oude Brug. Sa'n 50 Ajax-hooligans foelen woansdei ûnder de bekerwedstriid Volendam-SC Hearrenfean it kafee binnen en sloegen alles oan pún. Dêrby rekke in oantal Hearrenfean-supporters ferwûne. Fiif fan harren moasten yn it sikehûs behannele wurde.

Hearrenfean-supporters ha neffens direkteur Yme Kuiper gjin skuld oan it ynsident.


[ Bericht 20% gewijzigd door Unstoppable op 23-04-2009 15:05:37 ]
  donderdag 23 april 2009 @ 15:07:56 #178
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68305190
Over die verdeling las ik in de Volkskrant (in de kleine kolom bij het wedstrijdverslag) iets vreemds wat er op duidde dat Heerenveen als vijfde geen uefa cup ticket heeft als twente wint en tweede wordt (dan zouden 5-8 playoffs spelen), maar volgens mij is dat fout, want eerder in dat zelfde stukje staat ook iets wat er weer op wijst dat heerenveen het dan wel krijgt.

Ik ga ervan uit dat Heerenveen er zeker van is (als groningen punten verliest of heerenveen er nog 1 wint), want dat riep Beerens ook toen hij werd geinterviewd ("we zijn nu zeker van europees voetbal").

Wat betreft die vechtpartij: op nu.nl las ik dat de vechtpartij om 21:00 begon. Waarom ga je als Heerenveen supporter naar Volendam toe om daar de wedstrijd in een cafe te kijken. Blijkbaar gingen zij niet naar de wedstrijd.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68305450
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Wat betreft die vechtpartij: op nu.nl las ik dat de vechtpartij om 21:00 begon. Waarom ga je als Heerenveen supporter naar Volendam toe om daar de wedstrijd in een cafe te kijken. Blijkbaar gingen zij niet naar de wedstrijd.
Waarom gaan er 20.000 Oranjefans naar Basel zonder kaartje?
pi_68305497
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef MaxPower het volgende:
SCH je hebt toch geen aids he? Je hand zat onder het bloed...
Oh sorry, dat dacht ik al - was in het hek blijven hangen

Maar, honderd procent zeker negatief. Ben verder wel positief ingesteld na gisteravond. Al was de euforie snel voorbij toen ik hoorde dat Martin Bril overleden was en mijn broertje vrij ernstig ziek.
pi_68305552
Ik snap nog steeds geen ruk van onze positie. Kan iemand op sesamstraat niveau uitleggen of we nu al Europees voetbal halen. Ik ga er vanuit dat we 5e worden en de beker verliezen.
pi_68305609
Dan heb je Europees.
pi_68305672
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan heb je Europees.
Ongeacht of Twente tweede of derde wordt?
  donderdag 23 april 2009 @ 15:24:32 #184
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68305834
Waarom hebben jullie 17.000 kaarten en wij 15.000 ?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68305923
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom hebben jullie 17.000 kaarten en wij 15.000 ?
Misschien omdat het ALS groter is?, geen idee verder.
pi_68306146
Of zou dat zijn omdat heerenveen de 'thuisspelende' ploeg is?
Trots van het Noorden!
pi_68306212
Denk dat Heerenveen kaarten meerekent die sponsors als Gatorade, 538 en superpingels teruggeven. Daar is een bepaald aantal voor gereserveerd en als er minder wordt afgenomen dan gereserveerd gaan die kaarten naar de clubs.
pi_68306308
Of omdat ze graag meer supporters van de winnende ploeg willen?
pi_68306584
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ongeacht of Twente tweede of derde wordt?
Zoals ik het heb begrepen:
Als Heerenveen wint hebben ze een ticket.
Als Twente wint en tweede word, krijg de verliezend finalist het UEFA ticket.
Als Twente wint en derde word, krijg #4 het ticket van #3, #5 het ticket van #4.

SCH ligt 9 punten voor op Groningen met nog 3 wedstrijden te spelen. 1 punt of een verlies/gelijkspel van Groningen geeft als resultaat minimaal een 5de plek, dus rechtstreekse plaatsing.

Rechtstreekse plaatsing als in geen Play-offs, geloof dat je niet altijd rechtstreeks in het hoofdtoernooi komt.
http://www.eredivisie.nl/(...)chema_2008_2009.html
  donderdag 23 april 2009 @ 15:49:10 #190
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68306786
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Waarom gaan er 20.000 Oranjefans naar Basel zonder kaartje?
ja dat vond ik ook raar. Maar in Basel scheen nog heel veel te doen te zijn voor die oranjefans, maar in Volendam was verder niets (dan dat café). Misschien probeerden ze nog kaartjes te kunnen krijgen of wilden ze dichterbij het stadion zitten en de Volendamfans uitlachen. Ik weet het niet...

Maar ben wel benieuwd wat er nu precies is gebeurd. Ik las dat Ajax-fans daar zijn binnen gedrongen, maar hier las ik dat een Heerenveen-fan is opgepakt, terwijl er in totaal maar 1 of 2 mensen zijn opgepakt? Is het niet logischer dat de Ajax-fans worden opgepakt, aangezien zij zonder reden in Volendam zaten en juist de Heerenveen-fans opzocht?

Ik hoop dat de verwondingen meevallen en dat die Ajax-hooligans zwaar worden bestraft.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68307004
Ik ben het wel een beetje met DLM eens dat die Heerenveensupporters niet zoveel in Volendam hadden te zoeken en dat het sneu was om te zien hoe lam de meesten alweer waren voor de wedstrijd.

Wij hebben nog een tijdje met de politie staan praten en aangegeven dat dit voor 99 procent zeker uit de hand ging lopen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:09:19 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68336565
is er nog ergens een samenvatting te vinden van de bekerwedstrijd tegen volendam? heb het grootste gedeelte een beetje gemist ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:28:32 #193
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68342844
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:37:42 #194
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68366332
quote:
Beste webmaster,

Vannacht zijn wij met een kleine delegatie van ons 24.000 leden tellende 'Front Anti Combi Twente' op bezoek geweest in het pittoreske dorpje Heerenveen. Een wijs burgermeester aldaar, genaamd Peter de Jonge heeft, zoals jullie ook ongetwijfeld zullen weten in al zijn wijsheid doen besluiten om de Twentesupporters morgen door middel van een verplichte buscombi naar Heerenveen af te laten reizen.
Dit na aanleiding van het bezoek van vorig jaar. Ondanks het feit dat er vorig jaar niks gebeurd is in Heerenveen, is men daar in Friesland blijkbaar zo geschrokken van een paar honderd Twente fans die met de trein kwamen, dat de heer de Jonge nu nog aan de valium zit.
Feyenoord, Ajax, Groningen... Dat is allemaal nog wel te begrijpen dat er een verplichte buscombi wordt opgelegd, maar Heerenveen?! In één van de weinige dorpen van Nederland waar de lucht nog schoon is en de seks nog vies? Dat lijkt ons niet!

Genoeg reden dus voor ons om dit dorp maar eens wat extra kleur te geven, de rode kleur wel te verstaan!
In totaal zijn er ruim 100 'Twente = Anti Combi' posters in Heerenveen geplakt. De binnenstad, plaatsnaamborden, het Abe Lenstra Stadion, zelfs plaatselijke hermandad ontkwam er niet aan....

We hopen dat jullie de foto's op de site willen zetten en tot een volgende keer !

F.A.C.T.
Front Anti Combi Twente
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68366881
Nou zeg, dat is SCHrikken
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:32:17 #196
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68367365
Ik denk dat er nu de komende 5 jaar helemaal geen uitsupporters meer welkom zullen zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:34:28 #197
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68367417
getverdikkie... seks? stond dat er echt.. bah...

tja, ik woon niet in heerenveen (ben blij in den haag te wonen), maar ben benieuwd. vind wel dat ze gelijk hebben dat zo'n buscombi zuigt. voor zover ik weet zijn er vorig jaar geen rellen uitgebroken of iets, dus waarom die tukkers met busje moeten komen...?

twente... ligt dat niet in die hoek van nederland waar ze het woord seks nauwelijks uit kunnen spreken?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68368347
Er is vorig jaar toch wel iets gebeurd?
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:26:19 #199
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68369854
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
Er is vorig jaar toch wel iets gebeurd?
Dat weet ik dus niet. Maar in ieder geval niet zoiets groots dat ik het (nog) weet. Maar als er wel een vechtpartij ofzo is geweest, dan begrijp ik het wel. Alleen heb ik ook het gevoel alsof er tegenwoordig te snel preventief wordt gebuscombi't. Maarja anders moeten die tukkers niet zeuren, als je je hebt misdragen dan begrijp ik zo'n buscombi volkomen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 26 april 2009 @ 10:50:02 #200
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68385552
Iets te weinig gekregen, maar ik ben tevreden met een puntje. Twente blijft gewoon een lastige ploeg en het vertoonde spel biedt meer vertrouwen voor 17 mei, dan de afgelopen weken.. Desalwelteplus zal het een flinke kluif blijven, maar we lijken niet bij voorbaat helemaal kansloos..

Oja, en Luinge
"En we gaan zonder Luinge naar de Kuip"
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68385855
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iets te weinig gekregen, maar ik ben tevreden met een puntje. Twente blijft gewoon een lastige ploeg en het vertoonde spel biedt meer vertrouwen voor 17 mei, dan de afgelopen weken.. Desalwelteplus zal het een flinke kluif blijven, maar we lijken niet bij voorbaat helemaal kansloos..

Oja, en Luinge
"En we gaan zonder Luinge naar de Kuip"


Luinge was echt oorlogjes aan het uitvechten idd, met Roorda o.a. De vrije trap waaruit de goal viel had hij ook niet hoeven geven. Maar een aardige generale idd. Twente is niet meer het Twente van voor de winterstop en Heerenveen kan gewoon goed voetballen, als ze maar willen. Toch maar weer Hans Vonk terug trouwens, dan hadden we gewonnen.
pi_68386920
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]Twente is niet meer het Twente van voor de winterstop en Heerenveen kan gewoon goed voetballen, als ze maar willen. Toch maar weer Hans Vonk terug trouwens, dan hadden we gewonnen.
Twente miste nu dan ook Douglas, Arnautovic, Stam en Perez, stuk voor stuk belangrijke basisspelers.
  zondag 26 april 2009 @ 12:06:11 #203
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68387076
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Twente miste nu dan ook Douglas, Arnautovic, Stam en Perez, stuk voor stuk belangrijke basisspelers.
we zien wel. ik verwacht dat heerenveen in de kuip gaat winnen. naast dat om de beker het drie keer Heerenveensrecht is, hebben we nu in dit seizoen een keer van twente verloren, een keer er tegen gelijkgespeld, en wederom, drie keer is heerenveensrecht, de volgende keer, de finale dus, gaan we winnen. 6-0?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 26 april 2009 @ 12:07:12 #204
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68387097
Met Elm, Popov, Breuer en toch ook Väyrynen missen wij ook 4 'basisspelers'.. Zeker Popov ipv Jong-a-Pin is een versterking. Janmaat/Breuer is lastig in te schatten. Janmaat heeft meer potentie en was gister goed bezig. Breuer, mits in vorm, is toch de betere verdediger. Väyrynen ligt er al een hele poos uit, met de terugkeer van Roorda lijkt eindelijk een stukje creativiteit terug. En Elm, hij is goed voor flink wat doelpunten en assists.. Ik ben heel benieuwd voor wie Sollied gaat kiezen tegen AZ. Tegen ADO is Sibon geschorst, dus speelt Elm weer centraal lijkt me. Maar wanneer iedereen fit en beschikbaar is?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 26 april 2009 @ 12:11:11 #205
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68387202
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]



Luinge was echt oorlogjes aan het uitvechten idd, met Roorda o.a. De vrije trap waaruit de goal viel had hij ook niet hoeven geven. Maar een aardige generale idd. Twente is niet meer het Twente van voor de winterstop en Heerenveen kan gewoon goed voetballen, als ze maar willen. Toch maar weer Hans Vonk terug trouwens, dan hadden we gewonnen.
Vooropgesteld, de bal was in de hoek van Vandenbussche, dus hij had 'm moeten hebben. Het leek er echter op dat VdB de bal over de muur verwachtte. Voordat hij dook leek hij ook even op te springen, waarna hij te laat in de hoek was. Naar ik op .org las, was dat ook precies de bedoeling van Janssen (in eerste instantie over de muur, maar toen hij zag dat VdB daar op gokte in de verre hoek).
Ik vraag me echt af of Vonk die bal wel zou hebben gehad. Zo snel is 'ie ook niet meer naar de grond namelijk..

Daarnaast hadden we natuurlijk ook gewoon zelf al een tweede doelpunt moeten maken, dan was er nog steeds niets aan de hand geweest, maar ach.. De 1-1 voelde even als een kater, maar al met al kan ik er wel mee leven. Op naar de Kuip!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68387299
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Vooropgesteld, de bal was in de hoek van Vandenbussche, dus hij had 'm moeten hebben. Het leek er echter op dat VdB de bal over de muur verwachtte.
Dingsdag deed ook z'n uiterste best om Vandenbussche dat te doen geloven
  zondag 26 april 2009 @ 12:16:58 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68387346
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dingsdag deed ook z'n uiterste best om Vandenbussche dat te doen geloven
Hoe bedoel je? Dat Dingsdag VdB de schuld van het tegendoelpunt wilde geven?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68387447
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met Elm, Popov, Breuer en toch ook Väyrynen missen wij ook 4 'basisspelers'.. Zeker Popov ipv Jong-a-Pin is een versterking. Janmaat/Breuer is lastig in te schatten. Janmaat heeft meer potentie en was gister goed bezig. Breuer, mits in vorm, is toch de betere verdediger. Väyrynen ligt er al een hele poos uit, met de terugkeer van Roorda lijkt eindelijk een stukje creativiteit terug. En Elm, hij is goed voor flink wat doelpunten en assists.. Ik ben heel benieuwd voor wie Sollied gaat kiezen tegen AZ. Tegen ADO is Sibon geschorst, dus speelt Elm weer centraal lijkt me. Maar wanneer iedereen fit en beschikbaar is?
Is wel waar, maar ik denk -zoals jij ook al zegt- dat de verschillen tussen de spelers die Heerenveen miste en het team van gister veel kleiner waren dat dat bij Twente het geval is. Ik vind Roorda beter dan Väyrynen, Janmaat beter dan Breuer. Alleen Popov werd echt gemist. Maar Perez i.p.v. Hersi, Arnautovic i.p.v. Denneboom, dat is toch heel andere koek. Ronnie Stam speelt ook altijd goed tegen Heerenveen.

Ik snap niet waarom Paolo niet gewoon vast in de spits staat trouwens, Elm en Sibon doen het vrij slecht daar. Elm als middenvelder is dan weer enorm sterk.
  maandag 27 april 2009 @ 12:33:07 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68419209
quote:
Play-off scenario verwondert SC Heerenveen

SC Heerenveen is zeker van Europees voetbal, maar moet mogelijk toch uitkomen in de play-offs. Dit is het geval als FC Twente de finale van de KNVB-beker wint en tweede wordt, en Heerenveen als vijfde eindigt in de Eredivisie. "Dit is vreemd. Wij hebben daar moeite mee", reageerde directeur Yme Kuiper maandag. In bovengenoemd scenario plaatst Twente zich voor de derde voorronde van de Champions League en heeft Heerenveen recht op het laagst mogelijke ticket voor de UEFA Europa League, een plek in de tweede voorronde. Via de play-offs kunnen de Friezen echter een beter ticket verdienen.

"We waren tot vorige week in de veronderstelling dat we het hoogst mogelijke ticket voor de Europa League zouden krijgen. De UEFA heeft dat blijkbaar veranderd", vertelde Kuiper maandag aan Infostrada Sports. "Zo krijg je een heel andere insteek van de play-offs. We gaan hierover nog contact opnemen met de KNVB."

"De vraag is of je een keuze hebt. Je kunt ook zeggen dat je genoegen neemt met een plek in de voorronde en geen play-offs speelt. Maar we moeten eerst alle feiten verzamelen en dan alle opties op een rijtje zetten. Dan pas nemen we een standpunt in", aldus het bestuurslid van de huidige nummer vijf van de Eredivisie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68419501
Die wedstrijd zal volle zalen trekken.
  maandag 27 april 2009 @ 13:22:43 #211
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68420580
Goed geregeld.. Alsof er ook maar iemand op die play-offs nog zit te wachten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68420819
Bizar eigenlijk !
  maandag 27 april 2009 @ 13:45:18 #213
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68421322
omzet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68421430
Leuk systeem UEFA

Gewoon de bekerfinale winnen dan maar.
  maandag 27 april 2009 @ 14:01:20 #215
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68421911
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Ik las ook al zoiets vorige week bij zo'n uitleg, maar ik begreep het niet helemaal. Maar nu moeten we dus hopen dat Twente derde of vierde wordt. Want dan hoeft Heerenveen een voorronde minder te spelen? En anders doen we die playoffs met een B-elftal en is het alleen maar leuker als we hem ook nog eens winnen en dus één voorronde minder hoeven te spelen.

Maar we winnen de beker toch wel, dus waarom al die ophef?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68422265
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
omzet
zal er iemand nog geld overhebben voor zo'n wedstrijd? Ik iig niet.

Laat lekker de nummer 9 meedoen, die supporters hebben vast nog wel zin in een feestje.
pi_68422352
Oh ja: WIJ zijn de beste
pi_68422920
Ach jongens we gaan gewoon de beker winnen dan is het probleem verholpen
  maandag 27 april 2009 @ 17:50:45 #219
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68430076
Wat ik me trouwens af vroeg tijdens de wedstrijd tegen Twente was of het toeval was dat BOB op het tenue stond juist in de wedstrijd waarvoor Popov geschorst was.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 27 april 2009 @ 18:29:22 #220
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68431060
Lijkt me niet.. Het zal wel gerelateerd zijn aan z'n misser van een paar maanden geleden (lees: imagoherstel). Maar dat 'ie nu toevallig geschorst was... Ook met Popov had die actie wel plaatsgevonden. Sowieso zal men een thuiswedstrijd hebben willen kiezen. Daarvan waren er nog 2.. Dan is Twente de publicitair interessantere..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 27 april 2009 @ 18:59:44 #221
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68431961
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Lijkt me niet.. Het zal wel gerelateerd zijn aan z'n misser van een paar maanden geleden (lees: imagoherstel). Maar dat 'ie nu toevallig geschorst was... Ook met Popov had die actie wel plaatsgevonden. Sowieso zal men een thuiswedstrijd hebben willen kiezen. Daarvan waren er nog 2.. Dan is Twente de publicitair interessantere..
Sorry, ik had een smiley moeten toevoegen. Ik vroeg het me niet serieus af, het was meer dat ik wel moest lachen dat dit gebeurde net nu Popov niet meedeed. Dit soort dingen moeten ze ook wel langer dan een week vantevoren aangeven, dat regel je niet binnen een weeek.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 27 april 2009 @ 19:16:18 #222
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68432500
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Sorry, ik had een smiley moeten toevoegen. Ik vroeg het me niet serieus af, het was meer dat ik wel moest lachen dat dit gebeurde net nu Popov niet meedeed. Dit soort dingen moeten ze ook wel langer dan een week vantevoren aangeven, dat regel je niet binnen een weeek.
Np

Zondag een middenveld Elm-Roorda-Grindheim met Pranjic-Paulo-Beerens in de aanval hoop ik maar. Lijkt me namelijk een prima alternatief voor de geschorste Svec en Sibon. Overigens kan ook Pranjic nog linkshalf, Elm in de spits en Paulo op links.. Nuja, eerst woensdag kaarten regelen, zien we dan wel verder. Wel lekker chill dat er gewoon helemaal niets meer op het spel staat in de laatste 2 competitiewedstrijden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68437541
RECTIFICATIE: Start kaartverkoop bekerfinale
27 april 2009
Beste seizoenkaarthouder,


In de vorige Feanmail berichtten wij over de start van de kaartverkoop voor de Bekerfinale. Zojuist heeft sc Heerenveen besloten dat de online kaartverkoop NIET doorgaat. De kaarten zijn vanaf woensdagochtend 09.00 uur alleen verkrijgbaar via de TicketBox-verkooppunten.


Bovenstaande beslissing is genomen, omdat de online kaartverkoop van FC Twente vandaag tot grote problemen heeft geleid en vanwege het onvermogen van de KNVB om deze problemen tijdig op te lossen.

sc Heerenveen betreurt deze gang van zaken, maar meent er goed aan te doen om deze informatie direct te communiceren naar de supporters.

Met vriendelijke groet,


Afdeling Klantenservice
  maandag 27 april 2009 @ 21:18:39 #224
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68437628
ach, krakkemikkig gedoe met die online verkoop
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68441243
Wordt een gezellige chaos met die kaarten
  maandag 27 april 2009 @ 22:48:04 #226
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_68441835
Godver had ik onze kaarten maar mee genomen naar Amersfoort :S was het vast rustiger geweest bij Ticketbox
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:14:52 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68449634
Hmm.. Dan wordt het morgenochtend nog druk ook
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68486593
Iedereen staat al bij de ticketbox?
pi_68487312
Nee hoor
pi_68487618
Ticketbox ligt er nu ook bij de sigarenboertjes uit!!

Wat een klotesysteem!
pi_68487624
Hoe gaat het bij jullie in de verkoop ? liggen er al wat systemen down of is alles nog up ?

Bij ons begint Vrijdag zoals jullie wel weten vde kaartverkoop part 2.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_68487818
schijnt toch mee te vallen.. lastig als je zelf niet in de rij hoeft te staan.
pi_68490576


Priceless!
  woensdag 29 april 2009 @ 10:59:36 #234
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68490755
Meeuwerderweg had hier in Groningen rond 9uur een stuk of 35-40 wachtenden. Ik stond redelijk vooraan, dus rond kwart over negen de kaarten binnen. Naar ik begreep stonden op een aantal plaatsen in Friesland rond 8 uur al meer dan 100 mensen te wachten.. Ben je ook mooi klaar mee
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 29 april 2009 @ 11:00:48 #235
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68490794
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Naar ik begreep stonden op een aantal plaatsen in Friesland rond 8 uur al meer dan 100 mensen te wachten.. Ben je ook mooi klaar mee
Dan ben je gewoon ontzettend dom. Viel toch te verwachten?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 april 2009 @ 11:07:49 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68491022
Je moet gewoon de rustige verkooppunten opzoeken ipv de bekende drukke punten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68491182
Vinden jullie deze kaartverkoop goed geregeld?

Ik snap niet waaorm er nu ineens geen uitregistratie nodig is en waarom seizoenskaarthouders voorrang hebben.
En ik zou willen dat een combi met de JOhan Cruyffschaal verplicht is. Dan zit er weer geen hond en mag ik zeker weer opdraven.
pi_68491782
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie deze kaartverkoop goed geregeld?
Relatief goed geregeld ja. Had liever gezien dat het onlinesysteem feilloos zou werken.
quote:
Ik snap niet waaorm er nu ineens geen uitregistratie nodig is en waarom seizoenskaarthouders voorrang hebben.
We spelen thuis.
Seizoenkaarthouders hadden 12 jaar geleden en 16 jaar geleden ook voorrang, alleen hadden we er toen minder....
quote:
En ik zou willen dat een combi met de JOhan Cruyffschaal verplicht is. Dan zit er weer geen hond en mag ik zeker weer opdraven.
Als dat een garantie voor bekerwinst betekent ben ik voor!
pi_68491864
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Relatief goed geregeld ja. Had liever gezien dat het onlinesysteem feilloos zou werken.
[..]

We spelen thuis.
Seizoenkaarthouders hadden 12 jaar geleden en 16 jaar geleden ook voorrang, alleen hadden we er toen minder....
[..]

Als dat een garantie voor bekerwinst betekent ben ik voor!
Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.
Voor mezelf vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mijn maten die het hele seizoen stad en land hebben afgereisd, vind ik het behoorlijk wrang.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:31:18 #240
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68491903
Uitsupporters die geen seizoenskaart hebben, wist niet eens dat dat bestond?
pi_68492193
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.
Voor mezelf vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mijn maten die het hele seizoen stad en land hebben afgereisd, vind ik het behoorlijk wrang.
Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
  woensdag 29 april 2009 @ 11:45:05 #242
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68492463
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
Waarom niet? Ik verveel me de pleuris op m'n werk..

* Proud2beDiepfries bier en popcorn er bij pakt...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 29 april 2009 @ 11:46:30 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68492509
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
Pake!
1-0

edit: tenzij die maten ook een seizoenskaart hebben.
pi_68492554
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik verveel me de pleuris op m'n werk..
Ik ook.. maar genoeg leesvoer van de kaartenhalers gelukkig.

Maar goed, de discussie over wie er meer recht op heeft kom je nooit uit...
pi_68492647
Primera Drachten was de eerste om 5:15 aanwezig..
7:45 stonden er al ruim 75 man (waarvan veel met 4 of meer kaarten) en de rij bleef groeien.
Kennis van me was er dus om 7:45, hij was pas om 10:25 aan de beurt :s
Maar wel kaarten!
pi_68492878
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zullen we maar geen discussie over wie er fanatieker of meer recht op kaarten heeft beginnen? Pake die al 50 jaar op de tribune zit maar nooit buiten Friesland komt of die maten van jou die 10 uitwedstrijden per jaar bezoeken?
Ik wil die discussie wel. Ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat je er zo over denkt en ben ook erg teleurgesteld in Nieuw Noord in dit soort dingen. Ben juist lid geworden van ze om dit soort belangen te behartigen maar heb er geen zak aan.
pi_68492899
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Kopbal het volgende:
Uitsupporters die geen seizoenskaart hebben, wist niet eens dat dat bestond?
  woensdag 29 april 2009 @ 11:55:37 #248
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68492916
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Stinger__ het volgende:
Kennis van me was er dus om 7:45, hij was pas om 10:25 aan de beurt :s
Maar wel kaarten!
Oh, zo storm liep het dus niet...
  woensdag 29 april 2009 @ 11:56:40 #249
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68492960
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef SCH het volgende:

[..]


quote:
Besef je wel dat fanatieke uitsupporters die geen seizoenkaart hebben nu buiten de boot dreigen te vallen.
Wist helemaal niet dat dat kon, bij Feyenoord moet je een SCC + uitkaart hebben om een uitwedstrijd te bezoeken. Bij wel meerdere clubs trouwens.
pi_68493014
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Kopbal het volgende:

[..]


[..]

Wist helemaal niet dat dat kon, bij Feyenoord moet je een SCC + uitkaart hebben om een uitwedstrijd te bezoeken. Bij wel meerdere clubs trouwens.
Oh echt. Een seizoenskaart ook? Bij ons een uitregistratie voor de uitwedstrijden. Behalve voor de bekerfinale, dan hoeft het ineens niet
  woensdag 29 april 2009 @ 12:39:58 #251
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68494342
In Steenwijk was het 3 uur wachten, eerste 7:30 aanwezig
  woensdag 29 april 2009 @ 12:46:51 #252
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68494534
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Kopbal het volgende:

[..]


[..]

Wist helemaal niet dat dat kon, bij Feyenoord moet je een SCC + uitkaart hebben om een uitwedstrijd te bezoeken. Bij wel meerdere clubs trouwens.
Is een cc met uitregistratie niet voldoende? Voor zover ik weet stonden er in Den Haag geen rijen, maarja, hier woont dan ook geen (of weinig) supporters met een scc.

Over de discussie rondom scc die eerste keus hebben... Ik vind het voor mensen als SCH of z'n maten die veel uitwedstrijden bezoeken wel heel sneu en oneerlijk. Maar ik begrijp wel dat scc-houders die elke wedstrijd aanwezig zijn voorrang krijgen, anders zouden er zometeen alleen maar supporters zitten die Heerenveen steunen bij de wedstrijd ADO-Heerenveen en dan ook nog eens onzichtbaar vanuit een vak met een hoge concentratie van ADO-hooligans.

Het is denk ik niet te regelen om allemaal mitsen en maaren in dat kaartverkoop systeem in te voeren voor uit-supporters. Wie een echte fan is of niet vind ik een idiote discussie . Als ik in de buurt van Heerenveen woonde had ik ook een scc genomen, dat geldt ook voor SCH en voor veel meer supporters die ver van Heerenveen wonen. Voor uitwedstrijden heb ik niet altijd tijd (druk met studie, zou je niet zeggen, maar ik zit tussen het voetbalnieuws in de gaten te houden, ook te blokken) en ik wil altijd samen met iemand anders naar een wedstrijd toe (en laat ik vooral vrienden hebben die voor ADO zijn, waardoor ik dit seizoen alleen die competitiewedstrijd bezocht, de UEFA-cupwedstrijd tegen Setúbal en nog een oefenwedstrijd, AC Milan was helaas uitverkocht). Maar ik ken niemand die geintresseerd is in een wedstrijd NAC - Heerenveen (tenminste van de mensen die ik een Heerenveen cc met uitregistratie heb aangepraat, want je mag maar één ticket per cc bij een uitwedstrijd).

Maargoed, ik ben dan weer voor Heerenveen geworden zonder dat ik ooit in Friesland heb gewoond ofzo, maar puur omdat het een mooie club is en niet omdat deze toevallig de plaatselijke trots was (ik werd denk ik fan in 1995 (toen ik 8 jaar oud was). Ik bezoek nauwelijks een wedstrijd, maar voel me wel enorm kut als ze hebben verloren of gelijkgespeeld.

Volgens mij heb je alleen goede of slechte fans, maar daar zit vind niets tussen. Slechte fans zijn fans die in geval van slechte prestaties hun club in de steek laten (wij hebben nooit echt slechte prestaties meegemaakt, maar hoe beter je het doet, hoe groter de kans op slechte prestaties, dus het kan zo gebeuren.) De rest is een goede fan.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68494652
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

---
Het gaat ook niet om goede of slechte fans hoor. Ze zouden alleen wel wat meer rekening mogen houden met fans die geen seizoenskaart hebben en toch fan zijn. Het is gewoon niet zo eerlijk geregeld maar omdat het om een kleine groep gaat, die toch altijd al heel veel moeite moet doen en als een soort halve criminelen worden beschouwd, hoor je daar weinig over. Eerlijk gezegd is de supportersvereniging van Heerenveen hier nog redelijk actief in en doet hier veel meer voor dan Nieuw Noord. Het was nu ook bijna gelukt via de sv maar de club houdt het tegen want 'geen uitzonderingen'. Maar ik houd nog hoop.

Het is gewoon nauwelijks nog te doen om wedstrijden te bezoeken op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel tijd er in gaat zitten.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:51:22 #254
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68494708
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Is een cc met uitregistratie niet voldoende? Voor zover ik weet stonden er in Den Haag geen rijen, maarja, hier woont dan ook geen (of weinig) supporters met een scc.


Nee, je kan alleen een uitkaart krijgen als je ook een SCC hebt.
En ook in je uitkaart heb je verschillende gradaties: Diamond, Gold en Silver.

Beetje een triest systeem
pi_68495043
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee, je kan alleen een uitkaart krijgen als je ook een SCC hebt.
En ook in je uitkaart heb je verschillende gradaties: Diamond, Gold en Silver.

Beetje een triest systeem
Maar bij jullie is het nodig omdat elk uitvak toch wel vol zit. Wij zijn blij als het boven de 250 meereizende supporters uitkomt. Dus dan is een scc uiteraard geen verplichting.
pi_68495104
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om goede of slechte fans hoor. Ze zouden alleen wel wat meer rekening mogen houden met fans die geen seizoenskaart hebben en toch fan zijn. Het is gewoon niet zo eerlijk geregeld maar omdat het om een kleine groep gaat, die toch altijd al heel veel moeite moet doen en als een soort halve criminelen worden beschouwd, hoor je daar weinig over. Eerlijk gezegd is de supportersvereniging van Heerenveen hier nog redelijk actief in en doet hier veel meer voor dan Nieuw Noord. Het was nu ook bijna gelukt via de sv maar de club houdt het tegen want 'geen uitzonderingen'. Maar ik houd nog hoop.

Het is gewoon nauwelijks nog te doen om wedstrijden te bezoeken op deze manier. Je wilt niet weten hoeveel tijd er in gaat zitten.
Ik ben echt benieuwd hoe jij het voor je ziet om de groep die in jouw ogen benadeeld wordt een 'eerlijke' kans te geven?

De vraag is vele vele vele malen groter dan het aanbod dus je zal ALTIJD trouwe supporters teleurstellen. Je moet je eens voorstellen welke hel er losbarst als je de seizoenkaarthouders geen voorrang geeft.
pi_68495233
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd hoe jij het voor je ziet om de groep die in jouw ogen benadeeld wordt een 'eerlijke' kans te geven?

De vraag is vele vele vele malen groter dan het aanbod dus je zal ALTIJD trouwe supporters teleurstellen. Je moet je eens voorstellen welke hel er losbarst als je de seizoenkaarthouders geen voorrang geeft.
Oh, dus dan schikken we ons maar naar die mensen. Jij hebt geen idee wat voor moeite het kost om als fan in Utrecht nog eens een wedstrijd te bezoeken.

Er is natuurlijjk een systeem denkbaar. Ze weten precies wie er naar de uitwedstrijden zijn geweest. Dat wordt altijd als een soort oorlogsmissie beschouwd, behalve nu: nu mag iedereen mee.

Maar prima dat jij het geen probleem vindt dat wij er niet naar toe mogen en dat anderen het sneu vinden. In plaats van dat je met Nieuw Noord eens actie onderneemt als het er omgaat.

De SV heeft noga alle mogelijjke moeite gedaan en snapten het punt WEL en snapt ook dat je uitzonderingen kunt maken.

Maar in jouw ogen zijn wij dus niet eens benadeeld
pi_68495762
Voor de wedstrijd in Volendam was er al een voorrangsregeling voor mensen die meer dan 5 uitwedstrijden bezocht hebben dit seizoen. Dat waren er 150, waarvan het overgrote deel gewoon een seizoenkaart heeft.
pi_68495893
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef MaxPower het volgende:
Voor de wedstrijd in Volendam was er al een voorrangsregeling voor mensen die meer dan 5 uitwedstrijden bezocht hebben dit seizoen. Dat waren er 150, waarvan het overgrote deel gewoon een seizoenkaart heeft.
Precies, waarom nu dan niet?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:28:25 #260
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68496069
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef MaxPower het volgende:
Voor de wedstrijd in Volendam was er al een voorrangsregeling voor mensen die meer dan 5 uitwedstrijden bezocht hebben dit seizoen. Dat waren er 150, waarvan het overgrote deel gewoon een seizoenkaart heeft.
Als het makkelijk is om dat even in het systeem te zetten, dan vind ik raar dat het niet gebeurd is. Ik dacht dat het te ingewikkeld zou zijn. Als er maar 150 mensen meer dan 5 uitwedstrijden hebben bezocht (waarvan ook een groot deel met scc) dan vind ik dat deze ook gewoon die kans hadden moeten hebben.

Hadden we maar een Camp Nou in Nederland. Met een capaciteit van 100.000 in plaats van 50.000 hadden we niet zo'n probleem gehad.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_68496107
Er is een speciale sjaal ontwikkeld bij Twente.
Voor foto's zie http://www.fctwente.nl
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_68496169
Amateurisme bij de club..? Het ticketingsysteem en het aantal bezochte uitwedstrijden komt in een excel-bestandje uit de printer.. Op 450 kaarten in Volendam is zoiets handmatig nog wel te regelen. Bij 17.000 kaarten is dat heel veel werk en heeft de club besloten om het op deze manier te doen.

Er zal in de toekomst wel naar een beter ticketingsysteem gekeken worden waarin veel meer informatie opgeslagen wordt.
pi_68496363
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef MaxPower het volgende:
Amateurisme bij de club..? Het ticketingsysteem en het aantal bezochte uitwedstrijden komt in een excel-bestandje uit de printer.. Op 450 kaarten in Volendam is zoiets handmatig nog wel te regelen. Bij 17.000 kaarten is dat heel veel werk en heeft de club besloten om het op deze manier te doen.

Er zal in de toekomst wel naar een beter ticketingsysteem gekeken worden waarin veel meer informatie opgeslagen wordt.
Wat ben je meegaand met de club ineens.
pi_68496377
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Als het makkelijk is om dat even in het systeem te zetten, dan vind ik raar dat het niet gebeurd is. Ik dacht dat het te ingewikkeld zou zijn. Als er maar 150 mensen meer dan 5 uitwedstrijden hebben bezocht (waarvan ook een groot deel met scc) dan vind ik dat deze ook gewoon die kans hadden moeten hebben.

Hadden we maar een Camp Nou in Nederland. Met een capaciteit van 100.000 in plaats van 50.000 hadden we niet zo'n probleem gehad.
Het had prima gekund, waar een wil is, is een weg.
pi_68496801
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:36 schreef SCH het volgende:

Het had prima gekund, waar een wil is, is een weg.
Zeker, we kunnen ook alle arme kindertjes in Afrika van eten voorzien maar dat gebeurt ook niet.

De club is qua organisatie op bepaalde onderdelen nog steeds dat clubje van de 1e bekerfinale in 1993. Alleen het commerciele apparaat is superprofessioneel, de rest nog niet.
pi_68496866
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef MaxPower het volgende:

De club is qua organisatie op bepaalde onderdelen nog steeds dat clubje van de 1e bekerfinale in 1993. Alleen het commerciele apparaat is superprofessioneel, de rest nog niet.
Dan is kritiek toch zeer terecht.
Ik dacht even dat jij het amateurisme wilde ontkennen en relativeerde.
pi_68496940
Natuurlijk is de kritiek terecht. Uit de diverse keuzes die er waren denk ik dat de huidige onder de omstandigheden wel de beste is. In het huidige ticketingsysteem is het gewoon erg lastig om uitzonderingen te maken.

Ja, seizoenkaarten blokkeren bij sv's, daar zijn ze goed in.
pi_68497018
Maar wat moet ik nu?

Ik denk dat ik maar in Groningen op dievenpad ga
pi_68497045
Er zijn nog steeds kaarten te koop dus misschien dat jij ook nog gewoon aan de beurt gaat komen als de clubcards aan de beurt zijn.

Bovendien heb ik mijn kaart nog niet en valt er hier weinig te jatten.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 april 2009 @ 13:54:27 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68497106
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
Maar wat moet ik nu?

Ik denk dat ik maar in Groningen op dievenpad ga
Het Peerd meenemen en om laten smelten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68497115
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn nog steeds kaarten te koop dus misschien dat jij ook nog gewoon aan de beurt gaat komen als de clubcards aan de beurt zijn.

Bovendien heb ik mijn kaart nog niet en valt er hier weinig te jatten.
Ik wilde ook naar Proud gaan

Meestal lukt het ons uiteindelijk wel, er is nog hoop
pi_68501328
Nog steeds niet uitverkocht. Al die fanatieke pake's die al 50 jaar komen laten het massaal afweten.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:51:26 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68501378
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het Peerd meenemen en om laten smelten
Succes met de 24/7 bewaking van Abe in dat geval.
pi_68501389
Hoe gaat het verder?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 april 2009 @ 15:58:33 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68501681
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

Succes met de 24/7 bewaking van Abe in dat geval.
Altijd leuk om te zien hoe die Groningen supporters happen

Ik hoop dat de bekerfinale net zo'n groot feest wordt als de vorige twee keren dat Heerenveen er in meespeelde en dat voor Heerenveen nu driemaal scheepsrecht is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68502049
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef MaxPower het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht. Al die fanatieke pake's die al 50 jaar komen laten het massaal afweten.
Stonden genoeg pake's in de rij @ Drachten..
Tis, denk ik, meer een kwestie van dag + tijd van verkoop; niet iedereen kan vrijnemen / krijgen / iemand anders op pad sturen.
En dan heb je nog het groepje mensen dat niet gaat omdat de wedstrijd op een zondag is
  woensdag 29 april 2009 @ 16:07:35 #277
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68502051
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Altijd leuk om te zien hoe die Groningen supporters happen
Alsof ik het serieus nam.
pi_68502191
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Stonden genoeg pake's in de rij @ Drachten..
Tis, denk ik, meer een kwestie van dag + tijd van verkoop; niet iedereen kan vrijnemen / krijgen / iemand anders op pad sturen.
En dan heb je nog het groepje mensen dat niet gaat omdat de wedstrijd op een zondag is
Hoe lang loopt deze verkoop en wanneer mogen stakkers als ik dan inhaken?
pi_68502595
Clubkaarthouders (cc-houders) kunnen, indien voorradig, vanaf maandag 4 mei 13.00 uur per clubkaart één kaart kopen.

Alle bussen vanuit H'veen zitten overigens vol. Dat wordt dus elders opstappen voor de lokale H'veeners
  woensdag 29 april 2009 @ 17:05:15 #280
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68504142
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Stinger__ het volgende:
Clubkaarthouders (cc-houders) kunnen, indien voorradig, vanaf maandag 4 mei 13.00 uur per clubkaart één kaart kopen.

Alle bussen vanuit H'veen zitten overigens vol. Dat wordt dus elders opstappen voor de lokale H'veeners
Mochten er 4 mei nog kaartjes zijn wordt het een mooie race tussen SCH en ik. Alles is geoorloofd, met indien een gelijke finish een duel op leven en dood.

maar ik denk dat zelfs een scenario met maar 1 kaartje nog te mooi is om waar te zijn.

edit: ik bedenk me nu opeens weer dat een buscombi verplicht is... Maargoed, dat zoek ik dan wel weer uit.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 29 april 2009 @ 17:08:56 #281
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68504283
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wilde ook naar Proud gaan
Ben ik mooi klaar mee dan.. Vanochtend netjes in de rij gestaan, kan ik alsnog niet naar de finale...

Wanneer kom je langs? Dan weet ik even wanneer ik 'm moet verstoppen
quote:
Meestal lukt het ons uiteindelijk wel, er is nog hoop
Voor/door van die 'fanatieken' (in diverse opzichten) als jij is er vaak wel iets te regelen. Kun je niet snel nog even KNVB-scheidsrechter worden? Zit je mooi dicht op het veld
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 29 april 2009 @ 18:14:47 #282
236335 neen
schone schijn
pi_68506258
Leuke foto met onderschrift in de Leeuwarder Courant
het lijkt niet wat het is
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 april 2009 @ 18:50:35 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68507290
Vandenbussche heeft hard uitgehaald naar Sollied

Vandenbussche haalt uit naar Sollied
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68507374
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef neen het volgende:
Leuke foto met onderschrift in de Leeuwarder Courant
wat dan?
  woensdag 29 april 2009 @ 18:54:56 #285
236335 neen
schone schijn
pi_68507403
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:53 schreef Repsak het volgende:

[..]

wat dan?
"Mensen in de rij voor kaartjes Heerenveen" gemaakt op het cambuurplein
het lijkt niet wat het is
  woensdag 29 april 2009 @ 19:08:36 #286
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68507757
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
Vandenbussche heeft hard uitgehaald naar Sollied

Vandenbussche haalt uit naar Sollied


En lees dan de papieren VI eens.. Wat een verschil Een beetje selectief quoten, knippen en plakken en creatief wat woorden toevoegen. Tsja..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68511093
Ik heb de papieren VI niet P2B (je kaartje wel inmiddels, bedankt ) Wat zijn de grootste verschillen?
  woensdag 29 april 2009 @ 21:19:11 #288
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68512036
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
Ik heb de papieren VI niet P2B (je kaartje wel inmiddels, bedankt ) Wat zijn de grootste verschillen?
VdB heeft wel enige kritiek op Sollied, met name omtrent diens wijze van communicatie, echter dat is wel allemaal in context geplaatst. Als je deze internet-'samenvatting' leest, dan is het net alsof VdB helemaal 'klaar' is met Heerenveen en Sollied.. Zinnen als 'Vooral trainer Sollied moet het ontgelden' en '..gaat hij roekeloos verder' geven een erg negatieve draai aan het internetbericht, waar het VI-artikel dat in mijn ogen zeker niet is.

In de VI gaat het voornamelijk over hoe VdB het seizoen beleeft heeft, over z'n ontwikkeling in de afgelopen vijf jaar, concurrentie met de anderen en z'n plannen voor de toekomst. Daarin blinkt hij niet uit in zelfkritiek (welke voetballer overigens wel...?), maar hij zegt nergens per se weg te willen. Wat hij wel zegt is het, gezien zijn status/kwaliteiten niet op z'n 28e een heel seizoen als 2e keeper in de subtop op de bank te willen zitten. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.


Dat van dat kaartje hebben we snel geregeld. Je mag blij zijn dat ik zo'n goed kopieerapparaat heb. Dat heb(ben) (j)(z)e vast niet door..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68516531
quote:
EXTRA KAARTEN BEKERFINALE

Er zijn voor FC Twente supporters opnieuw extra kaarten beschikbaar gekomen voor de KNVB Bekerfinale. In totaal gaat het om 1.200 extra toegangsbewijzen, waardoor het totaal aantal kaarten op ruim 18.500 komt. De extra kaarten zullen worden verkocht aan supporters met een seizoenclubcard. De verkoop start vrijdag 1 mei om 09.00 uur. Dan zullen alle beschikbare kaarten voor supporters in de verkoop gaan.

De Ticketbox heeft landelijk 400 verkooppunten. Klik hier voor de verkooppunten. Kaarten voor de bekerfinale kosten ¤60,--. Dit is inclusief toegangskaart voor de wedstrijd, vervoer naar De Kuip en een uniek finaleshirt.

De kaarten die vrijdag kunnen worden aangeschaft betreffen omwisselbiljetten. Bij het betreden van de bus of trein moet dit biljet worden getoond samen met de seizoenclubcard waarop dezelfde naam is vermeld. Vervolgens ontvangt men een toegangskaart voor de finale. Het is alleen voor seizoenclubcardhouders mogelijk kaarten aan te schaffen. Per transactie kunnen er maximaal negen toegangskaarten worden aangeschaft. Per toegangskaart is één seizoenclubcard noodzakelijk.
Heerenveen niet?
  donderdag 30 april 2009 @ 00:04:38 #290
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68517490
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Sieps het volgende:

[..]

Heerenveen niet?
Is dit niet gewoon onderdeel van die 2500 extra kaarten die eerder al beschikbaar waren gekomen? Of komen ze daar nu ook weer bovenop? Lijkt me dat beide partijen even veel kaarten krijgen, ook Heerenveen kan de Kuip wel zelf vol krijgen. CC-houders en andere geïnteresseerden genoeg voor de eventuele overgebleven kaarten. En om eerlijk te zijn, ik denk niet dat er na vandaag nog veel kaarten over zijn.. Misschien her en der nog een paar plaatsen, maar dat zullen er geen honderden zijn vermoed ik (of ik moet de belangstelling erg overschatten)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68517766
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

ik denk niet dat er na vandaag nog veel kaarten over zijn..
Jij moet helemaal niet denken jij.

Ik bedacht pas later dat ik jou vorige week gezien heb, drong even niet zo snel tot me door dat jij het was al kwam je me wel bekend voor
  donderdag 30 april 2009 @ 08:27:14 #292
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68521124
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij moet helemaal niet denken jij.

Ik bedacht pas later dat ik jou vorige week gezien heb, drong even niet zo snel tot me door dat jij het was al kwam je me wel bekend voor
Hehe... Ach, je was zo druk in gesprek met MP. Dat is ook zo'n knappe jongen, dan valt het niet op dat ik daar naast sta

Maar ik zal niet te veel voor je denken.. Wie weet blijft er dan nog wat over voor de vrije verkoop
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 30 april 2009 @ 09:21:06 #293
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68521542
Je zou denken dat het de eerste dag wel uitverkocht zou raken.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68523809
Het leeft toch wel in Heerenveen?
pi_68525743
quote:
Er zijn voor de seizoenkaarthouders van sc Heerenveen nog toegangsbewijzen voor de bekerfinale verkrijgbaar. De KNVB heeft duizend extra kaarten beschikbaar gesteld. ,,Deze worden vandaag, morgen en zaterdag verkocht. Uiteraard zo lang de voorraad strekt,’’ vertelt directeur Henk Hoekstra van sc Heerenveen. De kaarten zijn verkrijgbaar bij de bekende verkoopadressen. Volgens Hoekstra kan het ook lonen om vandaag, Koninginnedag, op jacht te gaan naar een ticket. ,,Er zijn Primera zaken open. Dus de kans bestaat dat je al vandaag een kaartje kunt bemachtigen.’’
pi_68526984
Krijg ik net een smsje

"Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat je geen kaarten hebt voor de finale maar om nou een aanslag op de koninklijke familie te plegen, is dat niet wat overdreven"

pi_68527706
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef drummerdude het volgende:
In Steenwijk was het 3 uur wachten, eerste 7:30 aanwezig
Ik stond er ook om 8 uur geloof dat er zelfs al mensen om 7 uur waren
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:48:46 #298
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68551971
bij ons is nu al uitverkocht
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:13:48 #299
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68552592
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef Robinhoo het volgende:
bij ons is nu al uitverkocht
Bij jullie waren uiteraard in de 'voorverkoop' (Vak P, Vriendenkring) al de nodige kaarten (een paar duizend?) verkocht + een aantal online (nog een paar honderd of zelfs duizend?). Daarnaast heeft een ieder zich bij jullie bijna een week lang kunnen voorbereiden op een 'verplichte' restverkoop via Ticketbox/Primera vandaag. Aan onze kant werd dat pas een dag van tevoren bekend en niet iedereen zal meteen iets/vrij hebben kunnen regelen. Voorzover ik heb begrepen waren de reguliere kaarten woensdag ook zo goed als allemaal weg. Woensdagavond (?) kwamen er vervolgens nog +- 1000 extra kaarten bij, die zullen er vandaag wel uit gaan.. Dan is het al met al zo raar nog niet gegaan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68570463
Is het al uitverkocht. Ik erger me er dood aan dat de club zelfs nog extra met druk seizoenkaarthouders oproept om vooral kaarten te kopen
pi_68596235
Volgens mij is het nog steeds niet uitverkocht. Iemand meer info?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')