abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236916
Ik zie allemaal topics verschijnen over mensen die bedankt worden, maar zonder Danny en z'n medewerkers had dit alles niet mogelijk geweest.

Hierbij wil ik Danny en collega's vriendelijk bedanken voor de vele gezellige uren die ik hier heb mogen doormaken.

Ik hoop dat er nog veel leuke programma's komen om hier (op dit forum) te kunnen discussiëren, en dat dit niet na 1 januari in duigen valt !

* Juffrouw Jannie vind jullie KANJERS ! !.

off topic: Danny kom eens bij mij in het Café langs om gezellig na te praten.

Van alles is weer waardeloos

pi_236917
Inderdaad, wij hopen allemaal dat niet iedereen massaal wegloopt na BB.
Maar volgens mij is er voor eeuwig genoeg gespreksstof, en zal een forum als dit niet echt uitsterven.

Ben in ieder geval blij dat jij hier gewoon blijft.

pi_236918
Jazeker, Danny en alle anderen bedankt!
ik blijf in ieder geval komen om af te kicken, misschien wordt het wel gezellig en dan blijf ik gewoon weer!
beppie
pi_236919
/me blijft zeker van de partij (zit al lang op alle andere fora). En Ok, Danny en moderators/forumleiders, bedankt. Met name de haagse dan ff
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 27 december 1999 @ 00:30:00 #5
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_236920
* Tazz wil ook iedereen bedanken die ervoor heeft gezorgd dat ik nu hopeloos verslaafd ben aan het forum en de chatbox.

Maar ff serieus, iedereen, met name Danny, bedankt en ga zo door in het nieuwe jaar.

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 27 december 1999 @ 07:29:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_236921
Inderdaad, ALLE medewerkers van Fok!zine bedankt!

* misterDre zal zeker op Fok!zine blijven.

pi_236922
2 woorden:

Danny bedankt!!!


-------------------------
BB Finale-poll: klik hier

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_236923
Ik asl persoon met weinig tijd bedankt fokzine voor het oprichten van een site waar ik snel ff alle belangrijke geneurtenissen kon doornemen.
pi_236924
Waarom moeten in godsnaam mensen gaan bedanken voor al die stoere dingen die ze gedaan of geschreven hebben?
We doen er toch allemaal aan mee? Zonder ons als bezoekers hebben danny & co niets.
Het gaat me dan weer net te veel om een applaus voor onzelf te geven, maar bij deze!
Wij zijn allen stoer!!! Dus allemaal bedankt!!! En dat deze bedankjes allemaal geen afscheid mogen betekenen...
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  maandag 27 december 1999 @ 13:36:00 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_236925
Ik wil Danny en zijn medewerkers juist NIET bedanken. Waarom niet?

Omdat ik dankzij hen nu telefoonrekeningen krijg waarvan ik me niet eens voor kon stellen dat je zulke bedragen tegen kon komen op de groene papiertjes van de KPN!

Elke dag probeer ik met een grote boog om die computer heen te lopen en niet te gaan FOK!ken. Maar meestal hoor ik als een fluister Danny mij roepen, of Remcow of Phileine en nu ook al Juul en breekt het klamme zweet me uit. Ik mmmmoet gewoon heeeeeel even, even maar. Alleen even kijken, verder niets. Nee, ik reageer alleen even op deze, want die is zo grappig. Goh, is het al weer zo laat?

Dus nee, ik bedank Danny en de zijnen juist niet. Ik ben verslaafd en ik kan er niets tegen beginnen! Ook na BB, denk ik hier niet weg te kunnen blijven. Soms is het ook maar beter toe te geven aan je verslaving en gewoon even te genieten...

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 27 december 1999 @ 20:39:00 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_236926
Ga zo door! Fokzine Rules!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 27 december 1999 @ 21:43:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_236927
Dit is zeker geen afscheidsrede, want ik ben hier niet meer weg te branden, maar een bedankje voor het hele vele werk wat het kost om een site als deze draaiende te houden is zeker op zijn plaats, dus een WELGEMEEND DANKJEWEL voor:

Danny, Jorma, Arjen, Phileine, Juul, Remcow en alle andere moderators en admins, en keep on doing the good job in the Y2K !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 28 december 1999 @ 00:35:00 #13
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_236928
quote:
op 12-27-1999 om 11:50 AM schreef GEeR+ het volgende:
Waarom moeten in godsnaam mensen gaan bedanken voor al die stoere dingen die ze gedaan of geschreven hebben?
We doen er toch allemaal aan mee? Zonder ons als bezoekers hebben danny & co niets.
Het gaat me dan weer net te veel om een applaus voor onzelf te geven, maar bij deze!
Wij zijn allen stoer!!! Dus allemaal bedankt!!! En dat deze bedankjes allemaal geen afscheid mogen betekenen...

Hier ben ik het totaal mee eens, maar dat neemt ook niet weg dat mede dankzij Danny & Co er een Fok! bestaat, maar het Forum kan idd niet zonder de bezoekers.

Hulde aan iedereen

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 28 december 1999 @ 04:01:00 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_236929
Tja, dan wil ik ook niet uitblijven, bedankt voor het creëren van deze plek, waar jongere ouderen naar hartelust kunnen samenscholen, zonder direct fysiek door de politie of andere bevoegde autoriteiten verwijderd te worden. En dus ook bedankt voor alle postings op dit forum. Is het trouwens geen leuk idee om eens een topic te starten over favoriete posters?
Life is what you make it.
  FOK!fossiel dinsdag 28 december 1999 @ 04:14:00 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_236930
Ehm volgens mij hoor ik daar ook bij.. Thnx
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_236931
Jajoh Danny & alle andere zenks hej.
De laatste tijd heb ik helaas weinig geforumed..maarre ik blijf hier wel kijken,
lezen en plaatsen ook na BB!...
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 28 december 1999 @ 17:50:00 #17
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_236932
Dan wil ik bij deze alle bezoekers bedanken voor het bedankje (dit wordt ingewikkeld) en voor het komen hier en het zo gezellig maken enzo... *slijm*
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 1999 @ 18:12:00 #18
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_236933
THANK U FOK!Zine

...... voor de hoge telefoonrekening

[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren (Datum 28 December 1999).]

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')