abonnement Unibet Coolblue
pi_68386734
Ik vergeleek haar constant met Christina, moet je natuurlijk niet doen, maar dan valt het wel een beetje tegen. Ze zag er wel geweldig uit.
pi_68389295
Mooie vrouw en prachtige stem!
Die komt er zoiezo wel
pi_68410946
ze kan prachtig zingen ja, maar ik ben het er niet mee eens dat ze in xfactor zit. ik kan me nog herinneren dat harm van idols opnieuw meedeed aan een talentjacht en hij bij de auditie niet werd doorgelaten omdat hij al zijn kans had gehad in idols en daar best ver is gekomen. ik vind dat dat voor rachel ook moest gelden. ze heeft haar kans gehad en het is niet voor niets stuk gegaan, oneerlijk voor de andere kandidaten die nog geen kans hebben gehad om zo ver te komen.
pi_68420458
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef tunispower het volgende:
ze kan prachtig zingen ja, maar ik ben het er niet mee eens dat ze in xfactor zit. ik kan me nog herinneren dat harm van idols opnieuw meedeed aan een talentjacht en hij bij de auditie niet werd doorgelaten omdat hij al zijn kans had gehad in idols en daar best ver is gekomen. ik vind dat dat voor rachel ook moest gelden. ze heeft haar kans gehad en het is niet voor niets stuk gegaan, oneerlijk voor de andere kandidaten die nog geen kans hebben gehad om zo ver te komen.

Dit is natuurlijk gelul van de bovenste plank....

Het verdient juist respect dat ze het nog een keer aandurft.... en als ze gewoon beter is dat ander talent, is het terecht dat ze er nog in zit.

Enne die Harm, sowieso te triest voor woorden dat die kerel zover gekomen is toen...
  maandag 27 april 2009 @ 13:22:25 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68420575
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef tunispower het volgende:
ze kan prachtig zingen ja, maar ik ben het er niet mee eens dat ze in xfactor zit. ik kan me nog herinneren dat harm van idols opnieuw meedeed aan een talentjacht en hij bij de auditie niet werd doorgelaten omdat hij al zijn kans had gehad in idols en daar best ver is gekomen. ik vind dat dat voor rachel ook moest gelden. ze heeft haar kans gehad en het is niet voor niets stuk gegaan, oneerlijk voor de andere kandidaten die nog geen kans hebben gehad om zo ver te komen.
Op zich zou ik het met je eens zijn als ze al een solocarrière had gehad. Dat is dus niet zo. Rachel heeft succes gehad in een groep. Die is uit elkaar gevallen. Niet omdat ze geen succes meer hadden maar omdat een aantal zich niet meer kon vinden in de keuze van de muziek. Nu probeert Rachel dus een solocarrière.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68422967
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Op zich zou ik het met je eens zijn als ze al een solocarrière had gehad. Dat is dus niet zo. Rachel heeft succes gehad in een groep. Die is uit elkaar gevallen. Niet omdat ze geen succes meer hadden maar omdat een aantal zich niet meer kon vinden in de keuze van de muziek. Nu probeert Rachel dus een solocarrière.
Amen

Bovendien: ook o.a. Irma, Rev 'n Ross hebben al vóór X Factor iets in de muziek gedaan (Irma heeft zelfs al eens een single uitgebracht, zij het onder een andere naam). Dus het is echt niet alleen Rachel die al bekend was! Bovendien gaat het hier om het vinden van degene met het meeste talent, niet om iemands verleden, toch?? Ik vind ook juist dat zij het zeker verdient vanwege haar doorzettingsvermogen om haar droom waarheid te laten worden. Van mij mag het!
pi_68429931
ik zeg ook dat ze wel getalenteerd is en dat ze ook goed kan zingen (ze hoort vindt ik zelfs bij de beste sowiezo van xfactor) maar alsnog vind ik het niet eerlijk. Punt.
pi_68438138
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef MirKr het volgende:

vanwege haar doorzettingsvermogen om haar droom waarheid te laten worden
Maar ze kent al die mensen al. Als ze echt zo veel doorzettingsvermogen had gehad, had ze toch al laaaang wat van de grond gekregen? Dit is eerder de makkelijke weg.
  maandag 27 april 2009 @ 22:03:25 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68439806
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Maar ze kent al die mensen al. Als ze echt zo veel doorzettingsvermogen had gehad, had ze toch al laaaang wat van de grond gekregen?
Nee, want je moet een platenmaatschappij zo ver krijgen dat ze een plaat met je willen maken. En vanwege sterk dalende verkoopcijfers over de hele wereld staan platenmaatschappijen daar niet meer om te springen. Als ik me goed herinner werd Ilse de Lange zelfs op een gegeven moment door haar platenmaatschappij op straat gezet. Zij is gelukkig al genoeg een echte ster om zo weer een andere platenmaatschappij te kunnen vinden.
Rachel heeft vast ook wel door dat er wél belangstelling is als je hoog eindigt in een programma als X-factor.
.
quote:
Dit is eerder de makkelijke weg.
Dat misschien wel ja.... maar dan moet je wel eerst heel hoog eindigen. Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo makkelijk is. Je kunt het ook zien dat ze zichzelf opnieuw heel kwetsbaar opstelt want het blijft lullig om publiekelijk te worden weggestemd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68448867
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, want je moet een platenmaatschappij zo ver krijgen dat ze een plaat met je willen maken. En vanwege sterk dalende verkoopcijfers over de hele wereld staan platenmaatschappijen daar niet meer om te springen. Als ik me goed herinner werd Ilse de Lange zelfs op een gegeven moment door haar platenmaatschappij op straat gezet. Zij is gelukkig al genoeg een echte ster om zo weer een andere platenmaatschappij te kunnen vinden.
Rachel heeft vast ook wel door dat er wél belangstelling is als je hoog eindigt in een programma als X-factor.
.
Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend, en had ook nooit in een talentenjacht als Xfactor gestaan. Haar platenmaatschappij heeft naast haar nog wel meer artiesten getekend. Wat je wel moet hebben is 100% inzet, en het zou fijn zijn als de artiest zelf ook met nummers komt, danwel ideeen.

Geen idee waar dat met Ilse de Lange over ging, maar dat zal eerder een verschil van mening geweest zijn, dan "geen interesse".
pi_68450232
Rachel is gewoon een ongelofelijk talent, dus waarom zou je het haar niet gunnen om nog eens proberen door te breken, alleen dit keer solo? Tuurlijk, ze heeft misschien al wel kansen gehad, maar als dat allemaal niet gewerkt heeft en ze wil het zo graag, dan kan Xfactor een uitkomst bieden toch? Blijkbaar is het niet zo makkelijk voor haar om een platenmaatschappij te vinden, anders had ze nooit in dit programma gestaan. Het is echt Rachel's laatste kans, zo zei ze het zelf ook.
pi_68450423
Nou, zo'n ongelofelijk talent is het dus kennelijk niet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:31:44 #163
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68453446
Ik moet zeggen dat ik haar deze week eigenlijk niet heel goed vond qua zang. Ze heeft niet heel veel power in haar stem, maar moet het meer hebben van mooie ballads. Dan krijg ik pas kippenvel.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:08:50 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68454825
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend, en had ook nooit in een talentenjacht als Xfactor gestaan. Haar platenmaatschappij heeft naast haar nog wel meer artiesten getekend. Wat je wel moet hebben is 100% inzet, en het zou fijn zijn als de artiest zelf ook met nummers komt, danwel ideeen.

Geen idee waar dat met Ilse de Lange over ging, maar dat zal eerder een verschil van mening geweest zijn, dan "geen interesse".
Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68454873
Ik vond in haar geval (en eigenlijk over t geheel genomen) de sing off beter dan de eerste versie. Er zat meer rachel sound in en minder Christina.

Eigenlijk zijn er maar een paar die echt een herkenbare eigen sound hebben...
pi_68473255
Zoals ze in de singoff stond te zingen en te performen was ze echt fantastisch. Helemaal los en alles gegeven. Hopelijk wint ze want ze is gewoon de beste en ook enorm constant elke week.
pi_68477502
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.
Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.
pi_68479120
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.
Het ligt er echt niet alleen aan hoe je je inzet, ik weet dat Rachel zich altijd voor de volle 100% inzet. Je moet ook geluk hebben en de juiste mensen tegenkomen. Dat Rachel niet solo is doorgebroken de laatste jaren zegt niks over haar inzet. En dat ze nu weer mee doet aan een tv programma, het is niet hetzelfde als starmaker dat was een groep nu is het solo. Ze verdiend respect voor het doorzettingsvermogen! Daarnaast is ze altijd zichzelf gebleven, ze heb een geweldige stem.. Kortom Rachel 2 the final
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:09:13 #169
16874 creno
born this way
pi_68481092
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:29 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is zangeres, en heeft vorig jaar een platencontract gekregen bij een grote platenmaatschappij. Ze was niet bekend,
en dat is ze nu wel ?
Is er voor haar ook al een 3e topic geopend ?
Heeft ze ook al meer dan 7000 hyvesvrienden ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_68481363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef erikh het volgende:
Zoals ze in de singoff stond te zingen en te performen was ze echt fantastisch. Helemaal los en alles gegeven. Hopelijk wint ze want ze is gewoon de beste en ook enorm constant elke week.
Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:20:54 #171
16874 creno
born this way
pi_68481479
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zien
hahaha, dat heb ik de laatste 2 keer ook gedaan, de ene keer omdat ik op een verjaardag zat, de andere keer omdat ik op een terrasje zat.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 29 april 2009 @ 00:21:18 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68483569
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, het was sowieso een schande dat ze in de singoff stond... Ik ga zelfs stemmen vrijdag ook al kan ik het niet live zien
Je kunt sinds afgelopen zondag al stemmen
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 29 april 2009 @ 00:22:31 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68483614
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Als het haar in al die jaren en met 100% inzet niet gelukt is om het te maken, dan zal het nu ook niet gaan werken.
Zo werkt het helaas niet in de platenwereld. Je moet een beetje geluk hebben/afdwingen en dat doet Rachel nu door met X factor mee te doen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68488769
Laten we aub ophouden met deze zinloze discussie over of Rachel 'het nu wel of niet verdient om mee te doen'! We kijken met z'n allen naar een talentenjacht waarvan de beste moet winnen, toch?? Ongeacht leeftijd, huidskleur, komaf of verleden, lijkt me Buiten dit alles vind ik dat Rachel veruit het meest herkenbare stemgeluid heeft van allemaal, ik vind Lisa bijv. een erg goede zangeres maar zou haar stem niet op de radio herkennen denk ik. Die van Rachel herken ik uit duizenden Daarnaast heeft zij toch wel de meeste risico's genomen in alle live shows door zo veel verschillende kanten te laten zien. Ik denk dat als ze vrijdagavond kiest voor een mooie ballad, bijvoorbeeld Miracle van Ilse deLange of There you'll be van Faith Hill, dat ze (wederom) iedereen van het podium en uit de finale blaast GO Rachel, je komt er wel, met of zonder X Factor!!
pi_68493811
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee... er werden toen meer artiesten op straat gezet. Gewoon omdat de verkoopcvijfers echt dramatisch daalden. En je moet 100% inzet hebben om het te maken? Ja, dat heeft Rachel niet natuurlijk.
Klopt. dat was Warner die zijn complete lokale 'stal' op straat zette. Waaronder ook Krezip.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')