abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236860
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen. Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen. Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld. dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236861
Wegens bijna weer 50 post deel 18 weer aangemaakt. Misschien even proberen zoveel mogelijk on-topic te blijven , was alleen maar een tip.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 21:39:00 #3
1829 Jewel
De enige echte!
pi_236862
Hee oliebol, dankzij jou streamverslagen kan ik straks goed koken. Fantastisch wat een werk je verricht heb vandaag!
pi_236863
Jewel
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236864
Hoi Olliebol,

sorry voor dat off-topic geleuter van m'n laatste posts.Blij dat je even een vervolg hebt geopend.

Bedankt voor die mooie screenshots van Ruud
in bad. Ik weet dat velen op dit forum er anders over denken maar ik vind dat ie echt een goeie kop heeft! In meerdere betekenissen van het woord!

Trouwens moet je maar eens voor jezelf na gaan wie je je over een jaartje of wat nog kan herineren. Nou dan, niet dan ?

Zo dan ga ik nou weer even voor Ruud bellen
Als Bart al wint zal het héél close worden als het aan mij ligt.

Go,go Rudie go.
Go,go Rudie go.
Go, Rudie be good tonight!

(met dank aan pleegzuster bloedwijn)


Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_236865
BooBooSan graag gedaan
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236866
Origineel is het niet maar het is al weer een tijd geleden dat ik Oliebol heb bedankt voor haar streamverslagen. Ik heb net uitgebreid zitten gourmetten, kom net weer thuis lees het streamverslag van vanavond en ben gewoon weer helemaal bij, mooi uitgebreid verslag, hou vol Oliebol en ga voor de 2000 postings!!!
beppie

En Wich, jij ook een voor het uitgebreide
visuele streamverslag, klasse!

pi_236867
Hebben nog meer mensen vanavond geluisterd naar willem ruud en bart in het bad. ik hoorde willem in het geprek over representatief zijn voor een baan het woord "hazenbek" zeggen, ik heb het uit het streamverslag verwijderd omdat ik geen zin heb ik weer zo'n lading reacties over mijn verslag...maar toch maak ik er hier even melding van, wat een schoft.

mensen, ik stop er weer mee voor vanavond, al denk ik dat er nog wel interessante gesprekken zullen volgen, ik ben bekaf en ga slapen, ik hoop dat er nog iemand is die even door wil gaan met de streams ?!
tot morgen...

pi_236868
Môge Wich, de deur die open staat is de deur van de voormalige meidenkamer, de DBK is gelijk om de hoek bij de keuken
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236869
quote:
op 12-27-1999 om 10:58 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Môge Wich, de deur die open staat is de deur van de voormalige meidenkamer, de DBK is gelijk om de hoek bij de keuken


Hoi Oliebol,
Dank voor de correctie. Even een deurtje gemist, maar het was dan ook zo vroeg vanochtend .

pi_236870
Margot, weet jij misschien of de bewoners al gehoord hebben dat 30-12 de laatste dag is ?
Van alles is weer waardeloos

pi_236871
Als zeer stille meelezer van dit forum wil ik iedereen die wel actief heeft bijgedragen de laatste maanden hartelijk bedanken! Ik ben de tweede week hier terechtgekomen en sindsdien heb ik elke dag wel een paar keer gekeken hoe het erbij stond.

Nog een paar dagen, Oliebol en Wich, en alle anderen, en dan zit jullie werk erop. De (visuele) livestreams, het broertje van Bart en VvP zal ik echt missen.

En.. leuk he, dat Bart gaat winnen?!

pi_236872
quote:
op 12-27-1999 om 03:00 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Margot, weet jij misschien of de bewoners al gehoord hebben dat 30-12 de laatste dag is ?

Hai Juffie , nee de bewoners denken nog steeds dat ze zaterdagmorgen om 24.00 het huis verlaten, er is niets bij hun bekend over eerder uit het huis gaan, dat horen ze donderdag avond om 18.55, dan horen ze dat ze dezejfde avond alle drie het huis verlaten. Hopelijk genoeg anwtoord op je vraag?

Pas goed opjezelf

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236873
ok, bedankt Margot

Maar ik bedoelde eigenlijk; zijn er al mensen die achter de schutting staan die dat geroepen hebben?
Veel mensen hebben nu vakantie, dus het zal wel druk bij het huis zijn.

Van alles is weer waardeloos

pi_236874
Nee Juffie, het is nog niet geroepen , dus ze weten van niets. Net was op RTL live nog de regisseur van BB en die zei dat ze donderdag het bekendmaken en dat de bewoners nergens van weten. Dat ze nog steeds denken dat ze zaterdagochtend uit het huis gaan. De bewaking is scherper ingezet deze dagen en het publiek wordt op grote afstand gehouden, meer als ze hebben gedaan. Ook hebben ze in de Telegraaf die ze hadden gekregen dat bewuste deel eruit gelaten.

Het programma van donderdag is als volgt:

18.00 wordt een uur lang de bewoners live gevolgd zonder dat ze het weten. ( wat wij eigenlijk al 24 uur doen )

18.55 Maakt Rolf via de rode knop bekend dat ze die avond nog het huis verlaten.

Daarna gewoon de TV programma's die er stonden tot 21.00.

21.00 terug naar BB dat tot 01.00 gaat duren omdat om 24.00 de winnaar bekend gemaakt wordt en met grote belangstelling het huis verlaat en ontvangen wordt in de studio. Je kan nog tot 23.00 die avond bellen.

Dat werd er dus net verteld, toevallig net na jou vraag . Ik hoop dat je nu je antwoord hebt?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 27 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236875
Uit het dagverslag een OPMERKELIJK beeld:

<snip>
18,13 SHOT van willem die staat te plassen in het toilet, de camera zoomt volledig in op dit beeld!
<snip>

kan dit ongestrafd? terwijl is afgesproken dat er nimmer toiletbeelden zouden worden uitgezonden!!!!

Niemand is perfect. Wees niemand!

  maandag 27 december 1999 @ 21:30:00 #17
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_236876
ehmz....het was een shot vanaf de achterkant, maar een lullig gezicht, met z'n onderbroek half op z'n billen.....
(een witte onderboek die er daardoor uitzag als een vage luier

Helaas heb ik er geen screenshot van kunnen maken


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 27 December 1999).]

  maandag 27 december 1999 @ 21:34:00 #18
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_236877
In een eerdere uitzending (dus geen streambeeld maar echt het gecompileerde programma) is ook al eens een flits van Anouk die op het toilet zat te zien geweest.

Dat vond ik toen ook al tamelijk genant.

  dinsdag 28 december 1999 @ 01:18:00 #19
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_236878
Datvan Anouk was tijdens de live uitzending, en de betreffende camera hing (volgens mij) IN het toilet....

Bij het "willem gebeuren": Willem had de wc deur wagenwijd openstaan, en deze camera hing in de gang.

pi_236879
Quenda,
dat verklaart dan het 'zoomen', want de camera die je dan wsch. bedoelt hangt boven het gordijn waar Maurice en Karin wel 'ns mee speelden. Zoomen betekent wel: niet 'per ongeluk' uitzenden, maar bewust....
  dinsdag 28 december 1999 @ 02:53:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_236880
Moor, dit is een waarheid als een

Willem was namelijk eerst zijn tanden aan het poetsen, zijn haar aan het doen etc...en de camera's volgden hem continu

Bart stond op dat moment in de keuken bij het aanrecht (was bezig met eten/brood ??)

En Ruud zat in het bad

De meeste activiteit op dat moment kwam van Willem, dus volgden de camera's hem.

pi_236881
Ik hoop dat ze die videocamera's weer snel moeten inleveren, dan wel dat de batterijen opraken. Want dat ze gezellig met z'n drieen naar hun eigen video zitten te kijken is wel erg vervelend.

Die nieuwe namen op de muur, zijn dat de namen van regie leden? Onder Andre schreef Ruud er net Ton bij.

pi_236882
Môge Wich, ik denk dat ze kijken omdat ze niet zoveel mogen reageren buiten , ze zijn daarvoor in de DBK ingeweest. Nog even dit Wish, ik zag een hele lieve Topic over "ode aan oliebol", ontzettend lief en ik zal ook zeker nog wel reageren naar de lieve Fokkers die daar hun reactie geven maar jou werk is er absoluut niet minder om, vergeet dat niet. het wordt gelukkig ook gezegd door anderen en dat is ook goed, je bent een kanjer ok?..
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 28 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236883
Dank lieve Oliebol!
pi_236884
verplaatsing:

Vanochtend werd er een tennisbal in de tuin gevonden voor bart, nadat zij hem openzaagde bleek er WIET in te zitten voor bart, hij gaf het gelijk weg.

Ik hoop niet dat dit serieus bedoeld is voor Bart, want dit soort acties zijn dus ECHT waardeloos.

Ruben

mazzel!
pi_236885
Prima M@ster, hier is het beter op de plek bedankt voor je reactie op mijn ICQ.

Ik mag ook niet hopen dat het waar is van die tennisbal, het zal ook toch wel niet dat ze dat toegelaten hebben. Op de streams is er niets over gezegd de hele dag.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236886
De BB bewoners waren er ook bijna achter dat ze er een dag eerder uit mochten, want iemand van het dweil orkest zij tegen Bart,

"Hé Bart tot donderdag hè" maar gelukkig snapte de bewoners het niet, ze zeiden zelfs "haha, ze is een dag te vroeg"

Ruben

mazzel!
pi_236887
Wat was dat nou met dat voetbal? Hebben ze naar het sportjournaal gekeken, of zo? Of moet dan nog gebeuren? Gek, want het is winterstop en er zijn op het ogenblik dus geen belangrijke wedstrijden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_236888
quote:
op 12-29-1999 om 06:50 AM schreef Hunter het volgende:
Wat was dat nou met dat voetbal? Hebben ze naar het sportjournaal gekeken, of zo? Of moet dan nog gebeuren? Gek, want het is winterstop en er zijn op het ogenblik dus geen belangrijke wedstrijden.

Beste Hunter,

Uit het visueel streamverslag van 28-12 maakte ik op dat ze een videoband hebben gekregen van een of ander toernooi uit, ik dacht, 1988.

  woensdag 29 december 1999 @ 12:48:00 #30
1234 HiZ
Istanbullu
pi_236889
Televisie kijken, het moet niet veel gekker meer worden, gelukkig is het bijna voorbij
pi_236890
quote:
op 12-29-1999 om 06:50 AM schreef Hunter het volgende:
Wat was dat nou met dat voetbal? Hebben ze naar het sportjournaal gekeken, of zo? Of moet dan nog gebeuren? Gek, want het is winterstop en er zijn op het ogenblik dus geen belangrijke wedstrijden.

Hunter,

Ze hebben een video bekeken. De titel kwam in een flits voorbij, dus ik heb het niet heel goed gelezen, maar het was iets van "I love Oranje". Aan de beelden te zien, juichende fans op de Amsterdamse grachten, beelden van Marco van Basten, en voetbalbeelden, maakte ik op dat het over het EK '88 moest gaan.

pi_236891
Dag Oliebol,

Ik ben een paar uurtjes uit de lucht met het verslaggeven. Mochten de bewoners toch nog bereid zijn nog in actie te komen (het lijkt er niet op) kun je misschien nog wat plaatjes schieten.

Groetjes,

Wich.

pi_236892
Een PROMOTIEFILMPJE voor zichzelf maken????
Zodat ze dat vanavond kunnen uitzenden en weer wat telefoontjes kunnen uitlokken. Wat een ***streek van die redactie zeg. Kan begrijpen dat de mannen kwaad zijn.Hoop dat ze weigeren op het laatste moment nog pootjes te geven. Zeg nou eens NEE!
pi_236893
quote:
op 12-29-1999 om 01:37 PM schreef wich het volgende:
Dag Oliebol,
Ik ben een paar uurtjes uit de lucht met het verslaggeven. Mochten de bewoners toch nog bereid zijn nog in actie te komen (het lijkt er niet op) kun je misschien nog wat plaatjes schieten.
Groetjes,
Wich.


Hai Wich, ik heb wel even gekeken maar zoals je al zei was er weinig tot niets te beleven . Ik hou uiteraard vanavond en morgen in de gaten. Vanavond doet/deed realplayer alleen soms vreemd, opeens stond hij vast en kon niet meer de stream binnen halen. Nu heb ik wel beeld alleen slecht tot geen geluid en als er geluid is is het vreemd raar vervormd geluid soms..hmmm, dat net de laatste dag, zal morgen wel verholpen zijn . Maar goed morgen nog en dan zit jou schreenshotkarwei erop, zal je wel lekker weer veel ruimte hebben op je webspace


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236894
Hoi Oliebol,

Ik ben weer paraat. Succes met de laatste loodjes. Omdat mijn eigen webspace bij mijn provider nogal klein was en vaak slecht bereikbaar, heb ik een website bij Tripod aangemaakt en daar al mijn plaatjes opgezet, dus ruimte is voor mij niet echt een issue.

Prettige avond verder,

Wich

pi_236895
quote:
op 12-29-1999 om 08:28 PM schreef wich het volgende:
Hoi Oliebol,
Ik ben weer paraat. Succes met de laatste loodjes.
Prettige avond verder,
Wich


Thanks jij ook he...haha ik heb zo een vervromd geluid joh en jij?

Tot morgen en pas goed opjezelf.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236896
Hoi Oliebol,

Voor mijn plaatjes gebruik ik altijd realplayer vanwege de goede kwaliteit van de plaatjes. Echter bij mij is het geluid altijd beroerd, omdat mijn netwerksnelheid te gering is. Om te luisteren gebruik ik dan ook de windows media streams, de reclames trotserend.
Ik zie trouwens dat je nog 51 postings moet doen om de 2000 te halen. Moet kunnen zou ik zo zeggen.

Groetjes,

Wich

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 29 December 1999).]

pi_236897
WICH oke, het zal wel aan VOO liggen, morgen weer beter en jazeker de laatste dag verslaan...ooh jee wat zal het na morgen geven, ik zal het echt gaan missen weet je dat joh he. Maar even zonder gekheid, al die weken BB op de streams en het verslaan dat gaf me afleiding, maar goed dan maar meer poedersuiker.

Bis Morgen Wich !

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 29 december 1999 @ 21:22:00 #39
1234 HiZ
Istanbullu
pi_236898
Sterker nog, inmiddels zijn de filmpjes al opgenomen in de reclameblokjes van Veronica.

quote:
op 12-29-1999 om 04:31 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Een PROMOTIEFILMPJE voor zichzelf maken????
Zodat ze dat vanavond kunnen uitzenden en weer wat telefoontjes kunnen uitlokken. Wat een ***streek van die redactie zeg. Kan begrijpen dat de mannen kwaad zijn.Hoop dat ze weigeren op het laatste moment nog pootjes te geven. Zeg nou eens NEE!

pi_236899
Voor de liefhebbers, wat gegevens van de film waarnaar ze op dit moment kijken:

Midnight Express (1978)
Sensational, sordid and savage--but true--tale of a young American man's (Brad Davis) incarceration in a hellish Turkish prison for drug smuggling and the frightening experiences he faces. John Hurt, Paul L. Smith, Randy Quaid co-star; scripted by Oliver Stone (who won an Oscar) and directed by Alan Parker. 121 min.

  woensdag 29 december 1999 @ 22:21:00 #41
1234 HiZ
Istanbullu
pi_236900
En wat er niet bijstaat; Amerikaans nationalistisch op het ziekelijke af. Zielig hoor, drugs smokkelen en het dan onredelijk vinden dat de lokale wetten ook gelden voor een Amerikaans staatsburger. Verder is het verhaal natuurlijk ook opgeschoond waar het de sex betreft. De held van het verhaal blijft dapper weerstand bieden aan sex met andere mannen, waar iedereen om 'm heen het met elkaar doet.

quote:
op 12-29-1999 om 09:54 PM schreef wich het volgende:
Voor de liefhebbers, wat gegevens van de film waarnaar ze op dit moment kijken:

Midnight Express (1978)
Sensational, sordid and savage--but true--tale of a young American man's (Brad Davis) incarceration in a hellish Turkish prison for drug smuggling and the frightening experiences he faces. John Hurt, Paul L. Smith, Randy Quaid co-star; scripted by Oliver Stone (who won an Oscar) and directed by Alan Parker. 121 min.



pi_236901
Gezellig hoor, zo'n film.
Kan me herinneren dat ik drie dagen depressief ben geweest nadat ik die film had gezien. Echt lekker opbeurend, nu ze er toch al allemaal doorheen zitten.
Weet iemand hoe de keuze voor de film tot stand is gekomen?
  woensdag 29 december 1999 @ 22:35:00 #43
798 voyeur
bemoeit zich
pi_236902
Oliebolletje nog even volhouden: die 2000 topics gaan lukken mbv BB afterzorg. (we leuteren met zijn allen nog wel even door op het forum
Verder moet je gewoon een spoedcursus simultaan Spaans of Duits vertalen doen en dan kan je in die landen net zo populair en onmisbaar worden als hier

He Hiz: on a side note, zijn we het tot nu altijd stilzwijgend over alles eens, ga je ineens denigrerend doen over zo'n sterke film. Tuurlijk deugt er niks aan Midnight Express en is het een homofoob produkt wie immer, maar beklemmend is het wel. Mooi traag in beeld gebracht. Bijna Boorman's deliverance qua onderhuidse spanningen, maar natuurlijk niet vergelijkbaar met dat meesterwerk.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 29 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_236903
Voyeur,

Ik ben het er niet mee eens dat ik het niet met je eens zou zijn. Midnight Express is als film een uitmuntend product. Helaas staren veel mensen zich bij het kijken naar deze film blind op de hardheid van het Turkse gevangenissysteem en de slachtofferrol van de hoofrol. Dat wilde ik eventjes (weliswaar kort door de bocht) voorzien van enige nuance.

quote:
op 12-29-1999 om 10:35 PM schreef voyeur het volgende:
<knip>
He Hiz: on a side note, zijn we het tot nu altijd stilzwijgend over alles eens, ga je ineens denigrerend doen over zo'n sterke film. Tuurlijk deugt er niks aan Midnight Express en is het een homofoob produkt wie immer, maar beklemmend is het wel. Mooi traag in beeld gebracht. Bijna Boorman's deliverance qua onderhuidse spanningen, maar natuurlijk niet vergelijkbaar met dat meesterwerk.


pi_236904
Vanuit Streamverslag overgezet.

quote:
op 12-30-1999 om 08:59 AM schreef DomP het volgende:
Zullen we een gokje wagen hoe laat ze op zijn ??
ik ga voor 10:30 uur


Hai DumP, ik denk zelf tegen een uur of 12.00 want ze denken immers dat ze nog twee dagen te gaan hebben
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236905
Nou Margot en Wich daar gaan jullie dan.

( en alle andere natuurlijk Quenda, Re etc. )

De laatste dag, veel succes.
Zo af en toe, blijf ik jullie vandaag tot aan het bittere einde volgen.

Ondanks dat het raar moet zijn ( zo voor het laatst ), hoop ik dat jullie er veel plezier aan zullen beleven.

Ik heb mijn plezier al gehad, door jullie nauwgezette streamverslagen.
Nog een keer dan, Bedankt.
groetjes eli


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  donderdag 30 december 1999 @ 09:51:00 #47
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_236906
Mooi een pooltje.
Ik denk dat ze om een uurtje of half een naast het bed zullen staan. Wat zetten we ertussen?

Maar zeggu Oliebol wat doe je eigenlijk na 1 januari? Het zal voor jou echt ongelofelijk wennen worden zo zonder streamverslagen.
Het lijkt me dat je er een hele vette dagtaak aan gehad hebt! Bij deze wil ik je heel hartelijk danken voor al het werk dat erin gestoken hebt. Zonder jou werk, endat van de andere streamverslaggevers natuurlijk,
had ik BB nooit zo goed kunnen volgen. Misschien had ik BB wel helemaal niet gevolgd zonder deze verslagen. Ik ben opeens een beetje ambivalent, maar ja ik heb erveel plezier aanbeleefd en mijn scriptie daar begin ik na de kater op 1-2-2000 wel mee!

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 30 December 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_236907
Fokke en DumP, helaas ze zijn al op . de exacte tijd van opstaan was 9.43

Fokke, het was zeker een dagtaak die ik met enorm veel plezier heb gedaan. Ik zal het absoluut missen.

IK maak even voor de laatste keer deel 19 aan i/s/Forum21/HTML/003302.html
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')