abonnement Unibet Coolblue
pi_68073206
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
Open dag is dit jaar volgens mij opVolkel, maar ze trainen altijd op GR omdat hier de geluidsnorm minder overschreden wordt!
aah ok, was dat het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68074407
jongens en dames, zondag oortjes dichthouden voor truck tours !!!
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68075588
half uur kick .
pi_68075858
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:
half uur kick .
8 minuten kick
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68076423
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

8 minuten kick
Kwartier kick!
pi_68078556
pfff
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:23:08 #232
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68078600
Zometeen werken
pi_68084909
werk ze mess
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68089584
kak moet ik zaterdag dus werken met tilburg tweehonderd... krijg ik net vip kaarten voor piratenfestival... zaterdag dus koppijn...
pi_68091762
piratenfestival

Ben benieuwd of dat tilburg200 leuk is =) Ik moet laat voetballen dus de opening zal ik niet zien
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_68095640
quote:
Heb je terug van 10 Guus?

Ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan van de stad worden morgen in Tilburg biljetten van 5 Willem, 10 Guus en 25 Ferry uitgedeeld. Op de biljetten sieren drie Tilburgers die hun stempel op de stad hebben gedrukt.
Met het geld kan een dag lang worden betaald in de sTraaT van de ToekomsT, een van de activiteiten die wordt georganiseerd vanwege het verjaardagsfeest. De 'mannen' kunnen daar worden gepind en worden geaccepteerd bij verschillende gelegenheden, zoals de Yoghurtsalon en Jos & Joops Prijzenpaleis. Tilburg CowBoys en Jeroen de Leijer tekenden voor het ontwerp van deze unieke valuta.
pi_68095686
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
kak moet ik zaterdag dus werken met tilburg tweehonderd... krijg ik net vip kaarten voor piratenfestival... zaterdag dus koppijn...
ik moet zaterdag ook eerst werken.
maar ga gewoon tegen 18:00 de stad in.

ik ga ook naar MPF dus morgen ook koppijn denk
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68095693
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef aardappel het volgende:
piratenfestival

Ben benieuwd of dat tilburg200 leuk is =) Ik moet laat voetballen dus de opening zal ik niet zien
De plannen klinken gaaf.
maar jah, is kijken wat het wordt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68095743
Mogguh....
Wie heeft die kraan open gezet?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:48:46 #240
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_68096557
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 07:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Wie heeft die kraan open gezet?
Sorry Vampje


Zow.. ik ben 10x meer waard als gisteren.. Damn wat was ik gisteren beroerd..
Vanmorgen ging die wekker al weer veel te vroeg, maar was voor een goed doel, mama op dr werk verassen, ophalen en ontvoeren Nu nog ff snel wat spullen pakken en dan op naar Drenthe voor een -verassings-weekendje weg

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_68097579
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Sorry Vampje


Zow.. ik ben 10x meer waard als gisteren.. Damn wat was ik gisteren beroerd..
Vanmorgen ging die wekker al weer veel te vroeg, maar was voor een goed doel, mama op dr werk verassen, ophalen en ontvoeren Nu nog ff snel wat spullen pakken en dan op naar Drenthe voor een -verassings-weekendje weg


Wat een lieve zoon ben jij!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_68100629
Inderdaad KiD, echt leuk zo'n verrassingsweekendje .
pi_68101326
Ligt er aan wat voor bloedprik je gehad hebt denk ik? Ik heb ze vaak in de vingertop en dan zijn ze gelijk weer dicht. In de binnenkant van je arm heb ik nog nooit gehad maar die lijkt me nasty.

Maar zoiets zal wel niet langer duren dan maximaal één dag ofzo? Ik weet het eigenlijk niet .
pi_68101395
ik heb vanmorgen laten prikken. vorige keer was het bijna meteen dicht en zat er maar een druppeltje bloed op het watje maar nu willie nie dicht en zit er een flinke plek op het watje...
pi_68101741
geen bloedverdunners ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_68101899
Mja door het warme weer wordt je bloed toch ook wat 'dunner' of is dat maar een fabeltje? Ik zou me er nog niet druk om maken meis. Wacht maar even af. Maar je kan ook even de huisarts bellen ?
pi_68105496
In principe stolt elke bloeding met directe druk binnen ongeveer 10 minuten, heb je alleen zo verbandje erover heen en beweeg je je arm veel dan kan het telkens weer opengaan en dus wat langer duren, maar hij is nu dus al dicht

als je vorige keer zo snel stolde kan dat betekenen dat je beetje uitgedroogd bent, wat niet gek is natuurlijk als je ziek bent en misschien ergens een ontsteking hebt!

je moet in principe zoveel vocht binnenkrijgen dat je urine niet geel kleurt, maar gewoon doorzichtig is!
pi_68106788
ik voelde de prik nu ook heel erg en vorige keer niet, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Ik ben niet gewend dat het zo lang nabloed eigenlijk, vandaar... Of misschien zat het watje er niet stevig genoeg op, want toen ik m eraf haalde was het inderdaad zo dicht. op naar de blauwe plek!

maandag even bellen voor de uitslag... ik ben benieuwd wat er uit komt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')