abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236776
Deel 2 was erg vol en koste wat laadtijd dus nu op naar deel 3

Fokkers in de Kerstsuite,

BigDick had het idee om een kerstsuite te openen voor degenen die met de kerstdagen om welke reden dan ook even willen ventileren hier. Dat vonden velen een goed idee. Vandaar dat deze Topic vandaag en morgen open is voor iedereen.

De kerstsuite is niet bedoeld om topics lam te leggen of mensen de mond te snoeren.
Het is bedoeld als verzamelplaats van de kerstsurvivors en de schamele nieuwtjes die
binnendruppelen.

Mensen die de suite binnenkomen; laat even weten dat je er bent. Etende Fokkers
kunnen even komen "uithuilen", je frustraties kun je kwijt van al die neefjes en nichtjes
die altijd aan je jas hengen en van alles met je willen doen etcetc. Zo kun je denk ik nog
genoeg bedenken.

In ieder geval veel plezier in deze Suite en iedereen fijne feestdagen gewenst.

Welkom allemaal hier in Deel 3


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_236777
Ik hoop het dat het allemaal een beetje gaat met het uitbuiken van velen
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 18:10:00 #3
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236778
Hallo allemaal,
ben net terug van mijn schoonouders en nog steeds niet in de kerstsfeer.
Hopelijk is iedereen nu lekker aan het eten en ik verheug me al op alle dronken of aangeschoten fokkers die hier nog moeten binnenkomen. Ik zag net op de streams Bart (?) in zijn ondergoed rondlopen dus met de kerstsfeer in huize BB zit het ook wel goed.
Ga even alle topics van de afgelopen 2 dagen teruglezen en eens kijken wie hier nog meer rondscharrelen.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 18:18:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_236779
Ik ga eens beginnen aan de voorbereidingen voor mijn kerstmaal. Het uitbuiken kom ik hier straks wel doen.
Terug uit het enge bos
pi_236780
Hai BigDick je ziet wat voor een resultaat je idee heeft gekregen deze dagen en daarvoor nog dank. Ik hoop dat je fijne dagen heb gehad en nog een fijne avond.

BOR, eet smakelijk en lekker genieten van elkaar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 18:26:00 #6
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236781
Hai oliebol, heb je inmiddels weer beeld?
goed dat je er ook bij bent, ik was al bang dat ik in mijn eentje hier zou zitten.
Gister op lokatie nog geprobeerd te internet met een 11k1 modem maar steeds op het moment supreme knalde ik eruit. tot later,
Erik
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_236782
BigDick gelukkig wel zeg, vanaf 12.00 vandaag kan ik weer internetten en streams bekijken het was echt een ramp. Vanmiddag belde ik de helpdesk al op en ik noemde ze ipv @home, @Slome en dat konden ze niet echt waarderen . "goedemiddag U spreekt met de helpdesk van @Slome". Maar goed ik kan vanaf vanmiddag weer op Fok komen gelukkig.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 18:32:00 #8
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_236783
Hallo, ik ben ook in de kerstsuite gekomen. Zal vanavond regelmatig even kijken. Gezellig bij mijn ouders geweest met de hele club. Ik heb ook nog geen echt kerstgevoel gekregen. Vind het ook vaak nogal opgedrongen en daar verzet ik me tegen denk ik.

Even kijken of mijn plaatje lukt....?

  zondag 26 december 1999 @ 18:38:00 #9
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236784
Hai CURIO
volgens je huidige instllingen is je plaatje te vinden op http://www.angelfire.com/biz5/tifalockheart99/images/sephiroth.gif

dat ziet er kloppend uit, misschien is je plaatje geen 60 * 60 pixels

succes en welkom

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_236785
Hoi Curio welkom en ik hoop dat je hier veel plezier beleefd.

Plaatje doet het niet jammer genoeg maar tip van BigDick kon het wel eens goed zijn.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 18:43:00 #11
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236786
PS. curio
dat hele adres bestaat niet in deze vorm, waarschijnlijk een typefout. Zelfs dat tifalockheart99 pakt ie niet...
doe je best.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 19:00:00 #12
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236787
Hai oliebol,
aangezien jij waarschijnlijk van alle nederlanders het best op de hoogte bent van alle gebeurtenissen in het BB huis maar gelijk de vraag aan jou gesteld. Bart heeft recentelijk gekotst. Er is inmiddels een filmfragment beschikbaar en het is ook van invloed geweest op de onderlinge relaties aldaar. Maar; want is er nou aan vooraf gegaan? Had bart het moelijk, of zat ie gewoon dom te zuipen. Ik kon niks terugvinden daarover in de streamverslagen maar misschien weet je het toch?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_236788
BiGDick, Bart heeft teveel gedronken die avond, dat was de avond toen Karin het huis verliet. Ze zijn in bad geweest en hebben bier gehad. Bart is er misselijk van geworden. Hij heeft ooit al eens gezegd dat hij niet zoveel drinkt, ik weet van hem door eerdere uitspraken dat hij eigenlijk niet goed tegen drank kan dus vermoedelijk is het ook slecht gevallen. Verder n.m.i niets over het moeilijk hebben ofzo.

Toen ze het net weer uitzonden hoop ik wel dat velen het kerstdiner al op hadden
Hopelijk genoeg antwoord hierop...eet smakelijk nog

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 19:30:00 #14
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_236789
Hoi, bedankt voor jullie tips enzo.
Ik heb nu twee letters in hoofdletters veranderd, en op een ander forum lukte het toen ook, dus hopelijk hier ook.

Jammer dat er geen preview optie is, zo vervuil ik de boel zo. Maar dan haalt Juul het maar weg. No problema.


pi_236790
Curio, je ziet er mooi uit , en je kunt zelf je bericht veranderen of wijzigen met de edit optie, dat potloodgifje rechts in je reactie. Dat nog even off-topic
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 19:35:00 #16
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236791
zo tegen het einde van dit BB-forum; de voorlopige posters-top zoveel (400+)
een deel van deze mensen haalde deze score waarschijnlijk grotendeels buiten het BB-forum, maar zijn recentelijk wel aanwezig geweest hier.

1. Oliebol 1782
2. hunter 975
3. moor 845
4. ludo 799
5. Pinball 579
6. Jaybee 515
7. Manono 474
8. Wich 468
9. Guus Muisarm 444
10.Mauriscio 441
11.Voyeur 429
12.Love mea king 426
13.Digger 404

Voor de mensen die er belang in stellen dus nog een paar dagen de gelegenheid om je positie te verbeteren ("niet het vele is goed maar het goede is veel" Grevers, geschiedenisleraar te vlaardingen, waarschijnlijk ook gejat)

Oliebol van harte en bedankt namens waarschijnlijk iedereen.

Mijn excuses aan de mensen die hier tussen horen te staan maar ik in mijn haast over het hoofd heb gezien.

PS. waar zijn ze gebleven, de forummers van vroeger die spoorloos zijn? (badgirl o.a.)

tot later

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 19:37:00 #17
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236792
wow curio een animated gif, lekker hoor
heb je in ieder geval je 2e kerstdag nuttig besteed.

waarom ben jij niet aan het schransen?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 19:52:00 #18
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236793
heb ik nou geen geluid of praten ze niet met elkaar tijdens het kerstdiner?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 20:01:00 #19
2004 sunshine
Still shining!
pi_236794
Lieve Oliebol en Jewel,

Dank jullie wel voor jullie medeleven met mijn zieke zoon. Hij is 8 jaar en heet toevallig ook Bart. Misschien dat ik daarom Bart van BB zo leuk vind?
Hij ligt nu lekker te slapen en kan ik weer even bij jullie op visite komen!

Ik zal hem namens jullie beterschap wensen, alvast van Bart een !

En inderdaad: het is een bijzonder kind, en dat is-ie!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_236795
BigDick ik hoor ze echt wel praten hoor..haha hebbie de boxen wel aan?
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 20:11:00 #21
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236796
misschien te veel programma's tegelijk open.
maarre, ik moet mijn vriendinnetje van haar werk ophalen. Ik hoop dat ik nog terug kom, anders zit ik in mijn periodieke praat-avondje.

Iedereen bedankt en tot uiterlijk morgen.
Oliebol, jewel en sunshine, mijn resterende kerstlicht is voor jullie.

gr. Erik

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 26 december 1999 @ 20:29:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_236797
Ik zit nu tussen gang 3 en 4 van mijn kerstdiner (wat gisteren dus niet doorging). We hebben even een pauze ingelast om straks weer volop van de volgende gangen te kunnen genieten. Tijd dus om even bij te lezen.
Terug uit het enge bos
  zondag 26 december 1999 @ 20:30:00 #23
2274 CURIO
...vreemd maar vrolijk
pi_236798
Ja dank je BigDick, leuk is ie he.
Ik heb al geschranst, en niet zo schranserig eigenlijk, geen twintig-gangen-kerstmenu (thank god). See you all later.

Bedankt Oliebol voor de tip!

Grappig hoor Bor, zomaar tussen je gangen in. Een echte addict! Kan het me helemaal voorstellen, daar niet van...


[Dit bericht is gewijzigd door CURIO (Datum 26 December 1999).]

pi_236799
Bor lekker zeg Hartsjikidee nog meer gangen , pas maar op dat je Momfert de Mol niet tegenkomt.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 20:39:00 #25
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_236800
Ja Oliebol, het heeft (achteraf gezien) voordelen om op eerste kerstdag met migraine in bed te liggen, dan heb je op tweede kerstdag dubbel eten.
Terug uit het enge bos
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')