abonnement Unibet Coolblue
pi_68036365
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef intraxz het volgende:
Ik krijg net mijn laser binnen! wat een fel kutding zeg! Als ik naar het stipje kijk is het net de zon. Niet meer doen dus De straal is ook te zien in mijn kamer, die verlicht is door de zon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371
Ik ben zieeerrr tevreden.
Mijn twee keer zo sterke laser is op 3 april verstuurd! Ben erg benieuwd! Ik vind de 5mw die ik nu heb al imponerend, dus dat wordt wat!
pi_68036925
Ik heb geen balonnen of lucifers om te kijken of ie nog wat kan branden. Ik heb het wel op een vuilniszak geprobeerd, maar daar smelt het maar een heel klein beetje.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_68037964
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:14 schreef henkjan90 het volgende:
M'n 100mw laser van Jack is ook nog niet binnen, zou er in theorie ook al moeten zijn... hopelijk morgen!
Misschien moet je hem eerst betalen
pi_68038018
Jeej!

Mijn 100mw groene laser lag zojuist in de brievenbus!

Vanvond lekker spelen, kijken hoe groot het verschil is met de 5mw.
pi_68038065
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Misschien moet je hem eerst betalen
Inkoppertje...

Maar dit heeft niks met die andere bestelling te maken. Zie vorige post!
pi_68038232
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef henkjan90 het volgende:
Jeej!

Mijn 100mw groene laser lag zojuist in de brievenbus!

Vanvond lekker spelen, kijken hoe groot het verschil is met de 5mw.
Ik zie vlekjes alsof ik in de zon gekeken heb als ik naar het stipje op de muur kijk met mijn 50 mW
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  woensdag 15 april 2009 @ 13:43:52 #257
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68038271
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:

[..]

Ik zie vlekjes alsof ik in de zon gekeken heb als ik naar het stipje op de muur kijk met mijn 50 mW
Ofwel hij's slecht voor je ogen

Die BBguns bij DP zijn best vet
  woensdag 15 april 2009 @ 13:50:15 #258
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68038432
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef intraxz het volgende:
Ik krijg net mijn laser binnen! wat een fel kutding zeg! Als ik naar het stipje kijk is het net de zon. Niet meer doen dus De straal is ook te zien in mijn kamer, die verlicht is door de zon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371
Ik ben zieeerrr tevreden.
Les 1 bij gebruik van een laser: kijk NOOIT rechtsreeks in de straal. Met wat pech is er al iets blijvend beschadigd...
Don't let my username fool you...
pi_68038454
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Waar heb je 'em gezien dan? Ik verwacht hem vandaag!
Bij Edve want die zit tegenover me hij had em vandaag mee naar werk. Echt een mooi ding voor die 9 euro. Voelt ook lekker stevig aan

Ik mag toch hopen dat die opmerkingen over in die lasers kijken nep zijn.....
pi_68038469
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Les 1 bij gebruik van een laser: kijk NOOIT rechtsreeks in de straal. Met wat pech is er al iets blijvend beschadigd...
Werkelijk

Ik heb het over het stipje wat je krijgt als je ergens op schijnt. Ik probeer het stipje ook te vermijden hoor!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_68038683
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef Sc0Peh het volgende:

[..]

Bij Edve want die zit tegenover me hij had em vandaag mee naar werk. Echt een mooi ding voor die 9 euro. Voelt ook lekker stevig aan

Ik mag toch hopen dat die opmerkingen over in die lasers kijken nep zijn.....
wtf hoe kan dat :p bij mij was 'ie vorige week maandag verzonden maar nu nog steeds niets..
pi_68039254
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef Shrien het volgende:
Kut spam van Jack..

hello, friend,

Have a nice day!

We are glad to get your information from internet and know your company in this filed. So I’d like to introduce our company and products to you. I hope this information will be useful for you.

This is jack zeng from shenzhen sampu eletronic company, which a professional manufacturer of all kinds of accessories of digital products, ipod speaker,mp3 player speaker,PC speaker,stereo speaker etc...

And OEM/ODM service welcomed.

We are ISO9001-2000 certified manufacturer. And our products have successfully passed CE, ROHS, FCC, …certificate.
Maybe now you have regular business partner。if so,please leave my message in your email box,maybe someday it will be useful。

If you are interested in our products, please feel free to contact me. We’d like to offer you high quality products with competitive price.
I am looking forward to hearing from you.

Best regard,

jack zeng

shenzhen sampu eletronic Co., Ltd
Tel:86-755-83014901
Fax:86-755-82814412
Mobile:15017930882
msn: jack5202008@hotmail.com
mail: weiwei1213@gmail.com
URL: www.szsampu.fuzing.com
pi_68039289
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

wtf hoe kan dat :p bij mij was 'ie vorige week maandag verzonden maar nu nog steeds niets..
Ik denk dat hij Jack stiekem wat extra geld heeft toegeschoven voor een snellere verzending om de eerste te zijn
pi_68039474
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef intraxz het volgende:
Ik krijg net mijn laser binnen! wat een fel kutding zeg! Als ik naar het stipje kijk is het net de zon. Niet meer doen dus De straal is ook te zien in mijn kamer, die verlicht is door de zon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371
Ik ben zieeerrr tevreden.
Ja, ik vond gisteren precies dezelfde laser in de bus

Gisterenavond eens wat naar buiten zitten schijnen, maar die straal is inderdaad ziekelijk sterk. Ik denk dat je er best mee op moet passen, ik leen hem in ieder geval niet uit..

En ja, er in kijken is link. Ik zat gisteren niet op te letten en had em al bijna in m'n oog, maar dat ging nog wel goed.
pi_68040961
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef lezut het volgende:

[..]

Ja, ik vond gisteren precies dezelfde laser in de bus

Gisterenavond eens wat naar buiten zitten schijnen, maar die straal is inderdaad ziekelijk sterk. Ik denk dat je er best mee op moet passen, ik leen hem in ieder geval niet uit..

En ja, er in kijken is link. Ik zat gisteren niet op te letten en had em al bijna in m'n oog, maar dat ging nog wel goed.
Vergeet de batterijen er niet uit te halen als je 'm niet gebruikt. Heb hier een 35mw (ook van DX) en na een weekje niet gebruiken is ie helemaal leeg. Wel leuk speelgoed! Die bbguns zijn ook wel gaaf maar wat moet ik er mee? Heb al genoeg troep van DX wat me gaaf leek en waar ik niks mee doe hehe.
  woensdag 15 april 2009 @ 16:15:09 #266
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68042861
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef Sc0Peh het volgende:

[..]

Bij Edve want die zit tegenover me hij had em vandaag mee naar werk. Echt een mooi ding voor die 9 euro. Voelt ook lekker stevig aan

Ik mag toch hopen dat die opmerkingen over in die lasers kijken nep zijn.....
Lasers zijn gevaarlijk en zijn geen speelgoed, bij hogere wattage kun je blijvend oogletsel oplopen...
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Waar heb je 'em gezien dan? Ik verwacht hem vandaag!
Ik verwachtte hem ook vandaag, helaas niet binnen gekomen.
Wel de SoShine Charger (op dezelfde dag verstuurd als de Ray-Ban?), wel een primitieve manier van verpakken zeg. Jack heeft het product in bubble wrap gewikkeld en dan gewoon dicht getapet. Wel goed aangekomen, alleen het dekseltje zat los en dus kapot. Maar dat maakt niet veel uit.
  woensdag 15 april 2009 @ 16:20:56 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68043115
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Lasers zijn gevaarlijk en zijn geen speelgoed, bij hogere wattage kun je blijvend oogletsel oplopen...
Dat is dus ook waarom die hogere wattages niet in Nederland verkrijgbaar zijn...
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 april 2009 @ 16:23:09 #268
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68043201
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat is dus ook waarom die hogere wattages niet in Nederland verkrijgbaar zijn...
Sterker nog, daarom zijn die met hogere wattage bij wet verboden.
quote:
Wel de SoShine Charger (op dezelfde dag verstuurd als de Ray-Ban?), wel een primitieve manier van verpakken zeg. Jack heeft het product in bubble wrap gewikkeld en dan gewoon dicht getapet. Wel goed aangekomen, alleen het dekseltje zat los en dus kapot. Maar dat maakt niet veel uit.
Daar zijn die chinezen goed in, die douwen alles zonder moeite slecht verpakt in een enveloppe
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68043638
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:

[..]

Ik zie vlekjes alsof ik in de zon gekeken heb als ik naar het stipje op de muur kijk met mijn 50 mW
Als je het maar vaak genoeg doet dan zie je het vanzelf niet meer!

Niet alleen het zichtbare licht maar vooral het infrarood dat niet gefilterd wordt op de goedkope lasers is erg schadelijk, daar hoef je echt niet rechtstreeks in te kijken om schade op te lopen.
Nogmaals het is niet voor niets dat die dingen verboden zijn. Zelfs een fractie van een seconde schijnen in een oog kan al blindheid veroorzaken bij een zwaardere laser.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:00:54 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68044486
Mijn SoShine oplader is:
4/8/2009 1:32:07 PM Package Shipped

Dus met een beeetje geluk ligt ie vandaag in de bus

En mijn bril is dagje later verzonden, dus hopelijk morgen

Ben nu nog aan het werk, dus even afwachten
pi_68045288
In de aanstekers van dealextreme moet butane refill, kun je deze gewoon in de winkel kopen? en hoe heet dit in het Nederlands?
pi_68045303
Mijn bril was 3/4 verzonden en nu nog niet binnen, ik vrees 't ergste
pi_68045449
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef PedroN het volgende:

[..]

Als je het maar vaak genoeg doet dan zie je het vanzelf niet meer!


Ik ben goed geinformeerd hoor Iedereen doet alsof ik met die laser in mijn ogen loop te schijnen, maar ik heb het over de felle stip op de muur bijv. Ik probeer ook zo weinig mogelijk op een witte muur te schijnen en niet recht naar de stip te kijken.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_68045505
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef sk888er het volgende:
In de aanstekers van dealextreme moet butane refill, kun je deze gewoon in de winkel kopen? en hoe heet dit in het Nederlands?
Gasaanstekers moet gewoon butaangas is, zo heet het in Nederland ook. Butagas, butaangas, aanstekergas, wat dan ook. Als je naar de Gamma/Praxis/Primera/willekeurige doe-het-zelf-winkel gaat en vraagt om butaangas voor je aansteker weten ze wat je bedoelt. Zo'n bijvul-fles kost ¤2 ofzoiets.

Die Zippo-achtige aanstekers kan je wasbenzine of Zippo Lighter Fluid in doen.
pi_68045956
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef mstr het volgende:

[..]

Ofwel hij's slecht voor je ogen

Die BBguns bij DP zijn best vet
Koop dan gewoon een luchtbuks/pistool, voor 100 euro heb je iets wat veel duurzamer, krachtiger en preciezer is. Plus je riskeert er geen strafblad mee.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')