abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236736
Veronica heeft het weer verkloot, dat is de uitkomst van (bijna) elke discussie, Veronica manipuleert de kijkers en sjoemelt met de spelregels. Het leek mij wel handig om al het commentaar op Veronica in deze rubriek te zetten, handig en kompakt.

Veronica leest toch mee!!! Ik daag jullie uit namens elke Fok!ker (als je het niet wil, dan niet) om te reageren.

Ik begin:

Jullie moeten stoppen met al die acties waarbij ze contact met de buitenwereld hebben. Dus stoppen met de regels te verbreken!

Doe volgend jaar leuke weekopdrachten en niet van die loze, maak een BB puzzel die toevallig ook in de winkel ligt voor 34,95 nu te koop bij blokker intertoys en Bart Smit enz enz.

Waarschijnlij is veronica toch te laf om te reageren, bijvoorbaat vind ik jullie

Ik heb gezegd!!!

Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
  zondag 26 december 1999 @ 12:46:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_236737
quote:
op 12-26-1999 om 12:19 PM schreef Diesel het volgende:
Waarschijnlij is veronica toch te laf om te reageren, bijvoorbaat vind ik jullie

Ik heb gezegd!!!



Dat werkt dus niet zo. Als jij aan mij zou vragen om te reageren en je zegt maar waarscheinlijk ben je te laf, en dan ook nog . Dan zou ik iets hebben van todeledokie je bekijkt het maar

bovendien die discussie is hier de afgelopen tijd al zooo vaak gevoerd, Het het Forum staat boordevol kritiek, niets nieuws dus


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')