abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 26 december 1999 @ 12:02:00 #1
1360 Lady Mara
home is .......
pi_236733
"It must be just what they all needs..."

Nu de BB Boel op een eind loopt, en hopelijk een zachte dood sterft, een overpeinzing over de hype die Veronica ons voorzette en door ons allen werd ingekopt.

Terwijl Ruud "Joseph was in ondertrouw", Willem "de matennaaier" en Bart "de mislukte reïncarnatie van James Dean" de laatse dagen , GEHEEL VRIJWILLIG, voor Jan Lul, Piet Paaltjes of voor de Kat zijn Kut (wat is F250,000 nou helemaal) door brengen in een huis in Almere, of all places, door brengen, begint het Nederlandsche volk de kater te voelen. Zijn we nou echt 100+ dagen genaaid of niet.
Stop een aantal mensen met een gemiddeld IQ van 55 in een huis, maak een paar regels en lap die dan weer aan je laars deel wat geld uit, en verdien er heel erg veel aan.
"The Almere Enema Bandit" zo zal Hummie de geschiedenis in gaan.
Was het leuk? Denk daar eens goed over na, was het nu echt zo boeiend. Ene Sabine uit Tilburg die KUTKIP roept. Een meisje die, wiens naam mij godzijdank ontschoten is , maar die dacht dat ze kon zingen maar te donker was. Nog een die alleen maar kon snotteren. Mona die het geheel naar een niveau bracht dat ver onder Amsterdams Peil ligt. Martin "who the fuck is Martin". Bianca die de Tato in een geheel ander daglicht stelde.
Tara die de basis legde voor een nieuwe taal, en vervolgens uit de kleren ging in maar toch niet helemaal. Karin een soort Moeder Theresa die nu iets met Clowns gaat doen. En Maurice die nu spontaan Clown is geworden.
En Nerderland viel er voor, ik ook.
VOOR WAT. Opnieuw was het leuk, spannend, onderhoudend, leerzaam, gezellig. Niets van dat alles.
Tenzij KUTKIP of een Kotsende Man, of een om niets huilende Nanouk, of de would be "Intelligente" opmerkingen van Bart, of de onwaarschijnlijke domme opmerkingen van Ruud, of een Friese Rat, en zo kan ik nog even doorgaan, LEUK ZIJN.
Om nog maar niet te spreken van de "Show elementen" van Marco Borsato (je zou toch spontaan over je nek gaan als die in je tuin wordt neer gelaten) tot het Leger des Heils . Amusement van top allure.
En Nederland viel er voor, ik ook.
Traag zenuwslopend traag trokken de uitzendingen aan ons voorbij. En met z'n allen zaten we te wachten op dat moment. DAT moment: Maurice die zich verhangt, Ruud zich zelf zo misbruikt dat hij er een RSI arm aan over houd, een echt nummertje met Sabine en Bart, Willem die heet water overzich heen krijgt en per helikopter wordt afgevoerd naar Beverwijk, Martin , who the fuck is Martin, Elvis die zonder parachute te pletter slaat tussen de kippen, een schakel fout zodat wet net zien dat Dafje genomen wordt door een snuiven Rolf X achter de coulissen, Karin die spontaan in Zen houding de verzamelde werken van Mao uit gaat kramen.
Niets van dit alles. Behalve dat "niet geplande" shot van een reetvegende Anouk om de spanning er nog een beetje in te houden.
En Nederland viel er voor, ik ook.
Geen Sex, Drugs en Rock and Roll of "The Young One" maar een trage zich voortslepende nietszeggende behang TV. Met enige opluchting kan ik vast stellen dat we collectief verneukt zijn. En daar kan Nico ook niets aan veranderen.
En dan te bedenken dat dit alles nu ook in het buitenland zich vergaat afspelen, de moffen voorop. Daar is natuurlijk niets opmerkelijk aan, die snappen er zo ondertussen helemaal niets meer van. En dan de bus uitvoering, BB in een BUS?" Kan ik die bij mij langs laten komen? Of bij ons personeels feestje? Er zijn van die momenten dat je je afvraagt "ben ik gek, of is de rest van de wereld volkomen gestoord geworden?" Kennen jullie dat gevoel, Nee? Ik was er al bang voor.
Met deze 2de Kerstdag overpeinzing neem ik afscheid van dit Forum, van de fantastische stukjes van Nico, maar ook van BB. Ik zal ze missen. Morgen ben ik ver weg en waar ik naar toe ga is geen Veronica dus ik mis hoe Bart zal winnen.
Nederland viel er voor, ik ook.

Laat ik ook eens afsluiten met een gedicht.

Do you know what you are?
You are what you is
You is what you am
(A cow don't make ham...)
You ain't what you're not
So see what you got
You are what you is
An' that's all it 'tis
FZ

Lady Mara



home is where......
  † In Memoriam † zondag 26 december 1999 @ 12:36:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_236734
thanx lady
The future is after you
  zondag 26 december 1999 @ 16:36:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_236735
Ai, teveel citroensap in de bisschopswijn gedaan?
Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')