abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 april 2009 @ 10:42:25 #76
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67856087
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Een man vertelt aan een collega dat hij naar een feestje is geweest.
Dus die collega vraagt van: "Hoe was het?"
Zegt die man: "Ja, wel leuk. Maar halverwege de avond gebeurde er iets vervelends want toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen."
Zegt die collega: "Oh, dan was je zeker wel drijfnat?"
Zegt die man: "Nee, het was droge wijn."
is tot nu toe je beste
ze worden steeds beter
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 9 april 2009 @ 10:42:30 #77
122997 zquing
Drama Junk
pi_67856090
en toch moest ik lachen
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 9 april 2009 @ 11:00:42 #78
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_67856680
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Een man vertelt aan een collega dat hij naar een feestje is geweest.
Dus die collega vraagt van: "Hoe was het?"
Zegt die man: "Ja, wel leuk. Maar halverwege de avond gebeurde er iets vervelends want toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen."
Zegt die collega: "Oh, dan was je zeker wel drijfnat?"
Zegt die man: "Nee, het was droge wijn."
ik vond deze wel goed eigenlijk

Je nachtwacht was iets te ... easy.
癌症爐灶
pi_67858101
Saaaaaaaiiiiiiiiiii
pi_67860778
Twee apen zitten in een boom, de een eet een banaan en de ander gaat weg.
pi_67861693
Er lopen twee oenen over straat, zegt de een tegen de ander "Mag ik op je rug zitten?"


HAHAHAHA
De klaagbaak is een machine.
pi_67861927
Ik heb nooit gevraagd om een topic te openen
  donderdag 9 april 2009 @ 14:10:09 #83
251650 Schoenveter
Die moet je strikken
pi_67862899
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik verzin altijd mijn eigen - slechte - grappen, die ik dan vaak post in de topics waarin ik post. Op veler verzoek open ik er een apart topic open. De bedoeling van het topic is dat ik eeen slechte grap post en dat jullie je mening erover geven (vermoedelijk dat jullie er niks aan vinden). Het is dus niet de bedoeling dat jullie ook je eigen (slechte zelfbedachte) grappen gaan posten; ik verzoek de mods om hier scherp op te letten. Hierbij de eerste zelfbedachte slechte grap:

Een jongen zit te praten met zijn oma van 93.
Zegt hij "Dus ik liep net over straat. Stonden er twee jongens met elkaar te praten, die de hele tijden 'kanker' 'tering' en pleuris' zeiden.
Zegt die oma: "Waren het geneeskundestudenten?"
Zegt hij: "Nee, oma, ze waren gewoon aan het schelden."
Zegt die oma: "Laat die jongens eens een leven gaan krijgen."
Zegt hij verrast "Oma! Ik wist niet dat u zo goed jongerentaal kon spreken!"
Zegt die oma: "Ach ja, je moet wat als je de hele dag achter de geraniums zit weg te kwijlen."
  donderdag 9 april 2009 @ 14:19:15 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67863287
Wat heeft een pik en een snee en als je het neukt gaat het huilen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_67864867
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Twee apen zitten in een boom, de een eet een banaan en de ander gaat weg.
pi_67868955
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef jogy het volgende:
Wat heeft een pik en een snee en als je het neukt gaat het huilen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zieke mod-onwaardige humor
Buikpijn van het lachen!
pi_67869231
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef jogy het volgende:
Wat heeft een pik en een snee en als je het neukt gaat het huilen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.
Striving to be more than average.
pi_67869307
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:02 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Waarom?
  donderdag 9 april 2009 @ 17:04:21 #89
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67869314
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef jogy het volgende:
Wat heeft een pik en een snee en als je het neukt gaat het huilen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genakt zij tegen Jogy: EEEYYY
jogy tegen genakt : Ey wat mod -je

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67869665
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Waarom?
De mop werkte op mijn lachspieren.
Striving to be more than average.
pi_67869994
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Twee apen zitten in een boom, de een eet een banaan en de ander gaat weg.


Deze is flauw én slecht!

Er was een man en die wilde graag naar het middenoosten. Hij had wel vliegangst en wil dus een alternatief. Een neef uit Eindhoven zei tegen hem dat hij eens naar Amsterdam centraal zou meoten gaan. Hij stapt op een goede dag het station van amsterdam binnen. Hij zegt: "Ik wil naar het midden oosten". De mevrouw achter de balie vriendelijk uitleggen dat dat echt niet gaat, maar dat hij het zou kunnen proberen in Berlijn, omdat daar betere treinen rijden. De vent pakt een treinkaartje naar berlijn en gaat die kant op. Hij vraagt daar weer of hij naar het midden oosten kan, maar word dit keer doorverwezen naar Warschau. Zo komt hij, beetje bij beetje, steeds verder de goede kant op en komt zo uiteindelijk ook in het middenoosten. DAar koopt hij een kameel en tourt de 4 maanden daar rond. Hij heeft een geweldige tijd achter de rug, en hij wil de trein terugpakken vanaf daar, hij wil graag naar zijn neef in Eindhoven gaan om hem te bedanken. Hij denkt dat het weer iets heel moeilijks word om terug te gaan, omdat ze daar in het middenoosten het treinstelsel van europa nog niet bekend is. Toch probeert hij het: "Ik wil graag naar eindhoven". Waarop de vrouw wachter de balie zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67870258
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef Flaccid het volgende:

[..]



Deze is flauw én slecht!

Er was een man en die wilde graag naar het middenoosten. Hij had wel vliegangst en wil dus een alternatief. Een neef uit Eindhoven zei tegen hem dat hij eens naar Amsterdam centraal zou meoten gaan. Hij stapt op een goede dag het station van amsterdam binnen. Hij zegt: "Ik wil naar het midden oosten". De mevrouw achter de balie vriendelijk uitleggen dat dat echt niet gaat, maar dat hij het zou kunnen proberen in Berlijn, omdat daar betere treinen rijden. De vent pakt een treinkaartje naar berlijn en gaat die kant op. Hij vraagt daar weer of hij naar het midden oosten kan, maar word dit keer doorverwezen naar Warschau. Zo komt hij, beetje bij beetje, steeds verder de goede kant op en komt zo uiteindelijk ook in het middenoosten. DAar koopt hij een kameel en tourt de 4 maanden daar rond. Hij heeft een geweldige tijd achter de rug, en hij wil de trein terugpakken vanaf daar, hij wil graag naar zijn neef in Eindhoven gaan om hem te bedanken. Hij denkt dat het weer iets heel moeilijks word om terug te gaan, omdat ze daar in het middenoosten het treinstelsel van europa nog niet bekend is. Toch probeert hij het: "Ik wil graag naar eindhoven". Waarop de vrouw wachter de balie zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke bedoel je nou welke flauw én slecht is dan?
pi_67870333
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Welke bedoel je nou welke flauw én slecht is dan?
Die onder mijn bericht staat
  donderdag 9 april 2009 @ 17:40:53 #94
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_67870412
Zegt een piloot tegen een jongetje: "hou jij van vliegen?"
Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!"
Zegt de piloot weer: "dan zal ik er straks een paar voor je vangen"
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_67870442
Iedereen zit hier zijn eigen moppen te posten terwijl er duidelijk in de eerste post stond dat dit niet de bedoeling was.
pi_67870987
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Iedereen zit hier zijn eigen moppen te posten terwijl er duidelijk in de eerste post stond dat dit niet de bedoeling was.
Dat is nou juist de grap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_67871314
Echt supergoede grappen, dat je ze zo uit je mouw tovert
  donderdag 9 april 2009 @ 18:24:59 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67871662
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Iedereen zit hier zijn eigen moppen te posten terwijl er duidelijk in de eerste post stond dat dit niet de bedoeling was.
Hij moet niet zeiken, anders start ie maar een weblog op.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2009 @ 18:27:21 #99
230491 Zith
pls tip
pi_67871725
Lopen twee oude mannetjes met van die loop-stokken en dikke jampot brillen over straat. Ze zijn van plan om hun favoriete restaurant te bezoeken maar op het moment dat de binnen willen stappen zegt de één, zegt de ander twee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:58:08 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67878399
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Iedereen zit hier zijn eigen moppen te posten terwijl er duidelijk in de eerste post stond dat dit niet de bedoeling was.
Iemand die de OP heeft gelezen. Ik hoopte ook dat dit topic zou bestaan uit mijn zelfbedachte slechte grappen en met reacties waarin staat waarom mensen ze niet leuk vinden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')