abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 april 2009 @ 13:11:39 #1
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67826227
Een lange tijd geleden bestond er al een topic als deze, hier te vinden

Het is de bedoeling rare vragen aan bedrijven te sturen en de reacties die je terug krijgt ook te posten. (zie vorige topic)

TS begint wederom:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heb ik een product van u gekocht, het stond te koop op marktplaats.
Dit is wat er stond: Te koop, Windows XP-met serial en activation crack.

Ik heb dus direct gereageerd want voor de prijs hoef ik het niet te laten (¤3).
Na deze een tijd te hebben gebruikt kreeg ik wat rare storingen, Windows Update
werkte niet meer zoals het hoort, na meerdere keren proberen heeft u dit probleem
nog steeds niet opgelost. Wanneer word hier wat aan gedaan? In de tussentijd heb
ik een andere versie kunnen kopen (Een speciale editie, deze hoefte niet te activeren,
en hierbij werkt het updaten wel) maar deze was erg duur (¤10!!). Nu is mijn vraag,
kan dit nou niet anders? En is het mogelijk van u geld terug te krijgen omdat ik dankzij
u nu een nieuwe versie heb moeten aanschaffen die wel ruim 3x zo duur was.

Hier stonden ook nog eens meerdere serialnummers in, hetgeen ook erg vervelend was.
Daarnaast heb ik ook vaak last van virussen wat op mijn macbook niet voorkomt.


Wilt u mij uit de brand helpen?

Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters.


[ Bericht 0% gewijzigd door _Alkaline op 08-04-2009 15:31:27 (Spelfautjuh) ]
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:13:48 #2
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_67826269
haha tvp
die willen vast de link van de pagina...

misschien een idee om een fake advertentie te plaatsen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_67826336
whehe... vtp!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 8 april 2009 @ 13:17:08 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67826355
Leuk initiatief (al dan niet wat oud, maar goed)

Het is hoorT
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_67827158
tvp
  woensdag 8 april 2009 @ 13:59:15 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67827823
Leuk .
Huilen dan.
pi_67827887
ik ga er zo ook eentje verzinnen...
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 8 april 2009 @ 14:55:16 #8
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67829778
TVP
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 8 april 2009 @ 14:56:24 #9
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67829824
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Voor ik mijn vraag stel wil ik het volgende even kwijt:
Al jaren rij ik naar tevredenheid een Daihatsu Cuore, zo'n oud type.
Nu ben ik aan het kijken naar een andere en het spreekt me allemaal
erg aan. Vooral de prijs, dat is dan ook de reden van mijn reactie.


Waarom maken jullie niet een auto, zo goedkoop als jullie normaal doen,
maar dan met de kwaliteit van een grote Duitse auto. (Audi S8/Mercedes S500/BMW M5)
Zo kunnen jullie veel meer verdienen nietwaar? En dan wil ik natuurlijk wel de eerste
zijn die er een koopt, of krijgt want het is mijn idee.


In afwachting van uw reactie verblijvende,

Andre Pieters
Aan Daihatsu
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_67830438
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
quote:
Unox Consumentenservice
Unilever Bestfoods NL/Unox
Antwoordnummer 5467
3000 VB
Rotterdam


Bijlagen: 1
Betreft: Klacht Unox Stevige tomatensoep, prod. Code L41403145B, T.H.T. 11-2006.


Geachte heer/mevrouw,

Enige dagen geleden kocht ik een blik Unox Stevige Tomatensoep bij een filiaal van Super de Boer supermarkten te Helmond, waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe. Omdat ik zeer ontevreden ben over het gekochte product heb ik mijn klacht voorgelegd aan de klantenservice van deze winkel maar ben naar u doorverwezen.
Ik ben niet tevreden over dit product om de volgende redenen:
Het etiket belooft een stevige tomatensoep, “gemaakt met alleen de beste, verse groenten”. Het woord groenten wekt de indruk dat uw soep, naast tomaten, meerdere soorten verse groente bevat. Buiten de schamele 1% prei en wat papperige stukjes ui heb ik tot mijn spijt verder geen groenten in uw soep kunnen ontdekken. Ik kan me niet voorstellen dat u met genoemde verse groenten doelt op de gebruikte gepelde tomaten en tomatenpuree, welke doorgaans niet vers maar juist geconserveerd zijn.
Voor mij zou bovenstaande constatering geen onoverkomelijk probleem zijn geweest wanneer ik de smaak van de soep als “fris en vol” had ervaren, zoals het etiket wil doen geloven. Erger nog, de soep is zuur, veel te flauw en dus allerminst stevig te noemen. Zelfs met de toegevoegde smaakversterker is het u niet gelukt een smaakvolle tomatensoep te bereiden of iets dat hierop lijkt. Ik vraag me daarom ook af welke kruiden en specerijen zijn gebruikt om te zijn gekomen tot dit eindproduct.

De aangetroffen soepballen zijn op zijn zachtst gezegd smerig en deden eerder denken aan een hap natte spons, dan aan een lekker balletje gehakt, welke een goede kop tomatensoep volgens oud gebruikt hoort te completeren. Een soepbal wordt van vlees gemaakt maar of dat ook bij uw ballen het geval is betwijfel ik.

De vermicelli was wel goed maar ik vraag me af hoe het u gelukt is dit in de soep te laten “zweven”. Vermicelli zakt toch altijd naar de bodem? Ik verheug me bij het eten van een kop (tomaten)soep juist altijd op de laatste hap overheerlijke vermicelli, voor mij en velen met mij, een ware traktatie.

Ik heb me trouwens strikt gehouden aan de op het blik vermeldde bereidingswijze, ik heb de soep al roerende aan de kook gebracht en vervolgens niet doorgekookt. Het bereiden van een portie soep uit blik is voor mij een zeer eenvoudige handeling, waar ik, gezien mijn jarenlange bliksoepervaring, erg geroutineerd in ben. Met gepaste trots mag ik zeggen dat het koken van soep, al dan niet uit blik, in het verleden altijd zonder noemenswaardige problemen is verlopen.

Ik verzoek u, gezien de ondermaatse kwaliteit van het geleverde product, het door mij betaalde bedrag van ¤ 1,03 te retourneren, op bankrekening ***************************** te Helmond.

De aankoopbon heb ik bijgevoegd. Het leek me overigens geen goed idee dat ook met de soep te doen. Voor de zekerheid heb ik het restant van de tomatensoep ingevroren, welke ik desgevraagd beschikbaar zal stellen voor eventueel nader onderzoek. Ik breng hiervoor wel ¤ 5,- administratiekosten en ¤ 5,50 verzendkosten in rekening, welke vooraf dienen te worden voldaan. Ik verzoek u met klem bovengenoemde aankoopbon aan mij terug te sturen. Ik heb deze (originele) kassabon nodig bij het indienen van een vergelijkbare klacht over de op de bon genoemde blikken Ravioli van een andere bekende levensmiddelenfabrikant.

Ik hoop voor u dat het leed een beetje wordt verzacht door het gegeven dat u niet de enige leverancier bent die haar klanten dusdanig teleurstelt met ernstige negatieve smaakervaringen, als in dit geval.

Mijn avondmaaltijd, waar ik erg veel waarde aan hecht, was totaal verpest. Ik ben van mening dat ik door uw toedoen emotionele schade heb geleden. Daarom lijkt mij een (financieel) gebaar uwerzijds zeker gepast. Ik laat de beslissing hierover aan u over, vertrouwende op een voor beide partijen bevredigende oplossing van dit soepconflict.

Gezien mijn betrokkenheid in deze kwestie zou ik graag door u op de hoogte gehouden willen worden van verdere ontwikkelingen en toekomstige veranderingen van uw tomatensoep proces en de door u getroffen maatregelen om de consument in de toekomst weer te voorzien van een kop “UNOX stevige tomatensoep” zoals deze bedoeld is.
Ik hoop overigens in de toekomst gewoon weer het oude, vertrouwde “Unox-gevoel” te mogen ervaren zoals ik van u gewend ben en dat het gebeuren snel vergeten is, zodat de relatie tussen beide partijen spoedig zal herstellen.

Ik wacht uw reactie af.


Met vriendelijke soepgroet,


Hugo **********


*Let op: Bijgeleverde Tupperware verpakking blijft ten alle tijden eigendom van ondertekende en dient uiterlijk binnen dertig dagen, schoon en in goede staat te worden geretourneerd. Wanneer hieraan geen gehoor gegeven wordt zullen de vervanginskosten worden doorberekend.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:22:23 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67830665


ooit gemaild waar je Tupperware verpakking blijft?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67830759
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef teamlead het volgende:


ooit gemaild waar je Tupperware verpakking blijft?
Nee, nooit reactie mogen ontvangen en dus ook de soep niet opgestuurd naar Unox.
pi_67830951
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:29:54 #14
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67831010
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_67831158
Nog een van mij uit 2005
quote:
Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 719
5550 AS Dommelen

Hugo **********


Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1


Helmond 7-7-5

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier geen tien euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.

Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.

Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.

Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten. (zie bijlage).

Ik was ernstig teleurgesteld.

Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.

U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.

Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).

Hoe kunnen die blikjes nou dik 96 kilometer uit koers raken?

Vriendelijke groet,


Hugo ***********
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
  woensdag 8 april 2009 @ 15:34:25 #16
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_67831206
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
zeurkous.. tis gewoon een geniale brief
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_67831348
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.
Ik las verder en helaas bleef het niet bij 1 spelfout.
pi_67831357
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.
pi_67831409
geniaal
No Guts, No Glory
  woensdag 8 april 2009 @ 15:40:02 #20
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_67831437
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]

Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik

Heel soms lach ik heel hard op/om fok!!!!
Dit is zo'n moment!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_67831539
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.
Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:43:30 #22
130803 Gripper
Get a grip
pi_67831580
Deze heb ik zelf een keer geschreven, naar aanleiding van een steentje waarop ik bijna mn gebit kapot beet:
quote:
Consumentenservice Super de Boer
Antwoordnummer 130
7900 VB Hoogeveen

21-08, Ede
betreft: kiezelsteentje in krentenbol
bijlage: het gewraakte steentje + etiket

Geachte Heer/Mevrouw

Op 13 juli 2006 liep ik met een tevreden lach op mijn gezicht de Super de Boer aan de Bellestijn in Ede uit. Die glimlach werd veroorzaakt door het vooruitzicht op een lekkere krentenbol van uw huismerk, waar ik de volgende ochtend na een stevige fietstocht naar mijn werk mijn tanden in zou gaan zetten.

Over de smaak van uw krentenbollen niets dan lof; ze zijn altijd erg lekker. Misschien blijft er soms een enkel takje hangen aan een rozijn, maar daar doe je niks aan. Maar wat ik in de 3e krentenbol uit het zakje aantrof, was minder prettig, en dit wil ik dan ook graag even met u delen. Opeens beet ik op iets erg hards. Na inspectie bleek het een klein kiezelsteentje van ongeveer 8 mm in doorsnede te zijn. Het is maar goed dat er in de kies waarmee ik beet geen vulling zit: die zou wel eens schade kunnen oplopen door zo’n kauwactie. Zichtbare schade aan het gebit is er gelukkig niet, dus ik dank mijn tandarts dan ook stilletjes dat hij me vroeger fluoride pilletjes liet slikken “zodat je later grote en sterke tanden krijgt jongeman!”

Ik zal u eerlijk vertellen dat ik de eerste weken na het steentjesincident niet meer in 4 machtige happen een krentenbol durfde te verzwelgen, iets wat me voorheen wel lukte. Voortaan zou ik met kleine peuzelhapjes moeten eten, minutieus met mijn snijtanden elke vierkante millimeter van de bol bevoelend, voordat ik verder durfde te gaan. Een verschrikkelijk vooruitzicht…Gelukkig is dit allemaal snel weer goedgekomen, en inmiddels eet ik weer met veel plezier mn krentenbollen. En ik koop ze nog steeds gewoon bij mijn buurtsuper!

Waar ik met dit schrijven heen wil, weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik begrijp dat dit soort voorvallen overmacht zijn, en dat u daar als supermarkt weinig aan kunt doen. Geen enkele klant zit tenslotte te wachten op krentenbollen die door een panel voorgekauwd en bewezen steen-proof zijn.
Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?

Graag verneem ik uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Gripper
Ook hierop nooit iets terug gehoord

edit: deze foto zat erbij :


[ Bericht 2% gewijzigd door Gripper op 08-04-2009 15:55:28 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_67831760
deze foto had erbij gedaan.

pi_67831846
quote:
Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?
pi_67832189
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben een enorme liefhebber van de Chicken2night. Naar mijn mening een geweldig product wat ook erg makkelijk is klaar te maken.

Nu heb ik alleen een vraag over dit product. Vaak hou ik een restje over wanneer ik Chicken2night heb klaargemaakt en wil ik dat de volgende ochtend alsnog veroberen. Helaas is Chicken2night een avond product en gaat dat dus niet. Misschien is het een idee voor u om een speciale ochtendversie te fabriceren?
Oké dit schoot mij te binnen. Ik ben nog op zoek naar meer inspiratie.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:24:24 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67833104
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]




Hij's leuk.
Huilen dan.
pi_67834030
Kut, kut, kut!!!
Zoekend naar inspiratie kwam ik op de site van Calvé terecht.

Opeens ontdekte ik bij de Calvé pindakaas mét stukjes noot dat er volgens de productinformatie helemaal geen noot in zit!!

Zie:
quote:
http://www.calve.nl/index.aspx?nodeId=539466

Calvé Pindakaas met Stukjes Noot


Allergenen:
Schaal- en schelpdieren : Nee
Mosterd : Nee
Vis : Nee
Selderij : Nee
Granen met gluten : Nee
Lupine : Nee
Soja : Nee
Kippenei : Nee
Noten : Nee
Ik een hele mooie brief gemaakt maar vergeten te kopieren .. en heb ook geen bevestiging met mijn brief op de mail gehad . Had geschreven dat wij thuis een traditie hebben om elke zondag pindakaas mét nootjes te eten maar dat mijn zusje daar nooit aan kan meedoen omdat zij een notenallergie heeft en dat dit tot vele zondaagse ruzies heeft geleid. Waarschijnlijk een stuk minder leuk zo, maar ik vond het toch wel goed gevonden .. mocht ik een reactie krijgen dan post ik hem zeker .
  woensdag 8 april 2009 @ 17:19:29 #28
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67835087
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.
Correct Nederland? Bevordelijk?

Iets met een pot en ketel..
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_67835585
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

Correct Nederland? Bevordelijk?

Iets met een pot en ketel..
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t , maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he . Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt . Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:08:13 #30
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67838269
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef lighted het volgende:

[..]

Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t , maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he . Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt . Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
Een letter? Meer hoor
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:15:42 #31
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67838555
Naar de AH
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Zoals zoveel Nederlanders doe ik mijn dagelijkse boodschappen bij de AH, met veel plezier. Dit ging al jaren zo, tot een kleine tijd geleden. Ik heb op televisie een documentaire gezien over oesters die een waardevolle "steen" in zich zouden hebben; een zogenaamde parel. Mijn hart sloeg over toen ik dit bericht hoorde, en ik ben met een sprint naar de dichtsbijzeinde AH gereden om hier de volledige voorraad oesters te kopen (gezien deze bij u vrij goedkoop zijn ten opzichte van wat er voor een gemiddelde parel moet worden betaald), hierna ben ik naar huisgereden en heb ik alle potten met oesters losgedraait en in een grote bak met zout water gedaan. Hier heb ik ze een dagje gelaten maar de volgende dag kon ik de stank niet meer aan en heb ik een hamer gepakt om de oesters los te slaan, tot mijn grote spijt niet het resultaat wat ik verwachtte. Om deze reden wil ik u graag een nota toesturen met daarin 150x een pot oesters, een bonnetje voor 5 bussen luchtverfrisser en de schoonmaak kosten van een grote bak.

Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters


[ Bericht 0% gewijzigd door _Alkaline op 08-04-2009 19:17:08 (typo) ]
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:18:41 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67838664
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]


OMFG ik heb de tranen in m'n ogen staan
pi_67847988
quote:
Dag,

Ik heb zojuist op het station bij een AH to Go een maaltijdsalade gekocht.
Tussen de vele verschillende soorten stond ook de Barbecue Kalkoen variantmet pittige dressing. Heerlijk leek mij! dus ik betaalde en ging naar huis.
Nou heb ik zojuist driekwart van de bak weggegooid. Ik weet niet of jullie producten ook voorproeven voordat ze in de winkel worden gezet, maar ik heb toch wel serieuze twijfels bij deze maaltijdsalade. Niet alleen was de tomaat echt té zacht, maar zat er ook nog eens totaal geen smaak aan de rest van de salade.
Het enige wat ik proefte was de pittige dressing en om de zoveel tijd een extreem sterke peterseliesmaak. Het zal best dat erhier maar 1% van inzit, maar toch vind ik de smaak té overheersend, om niet te zeggen vies.
Erg jammer, ik had me na een dag hard werken wel verheugd opiets lekkers; Blijkt het gewoon 1 bak smakeloze pruttel te wezen. Daarbij heb ik altijd geleerd om tomaten, alvorens ze te eten, te ontdoen van die harde stukjes in het midden waar het steeltje zat, omdat deze nou eenmaal NIET lekker weg te kauwen zijn. U snapt mijn ontevredenheid!
Nou heb ik bij aankoop geen bonnetje gekregen omdat je daar bij de AH 2GO blijkbaar specifiek om moet vragen. Daarbij voel ik er absoluut niks voor om op dit spitsuur nog een beetje in de rij te gaan staan als ik mijn klacht ook prima op deze manier kan deponeren.

Ik hoop dat u mijn klacht net zo serieus neemt als ik dat doe en ben benieuwd naar uw reactie.

Hoogachtend,

Tiezzz
antwoord:
quote:
Geachte heer -Tiezzz-,

Wij bieden u onze verontschuldigingen aan.

Alle kwaliteits klachten van het eigen merk van Albert Heijn worden verzameld in een database, van hier uit worden er rapportages verzonden aan: leveranciers, inkoper en de afdeling kwaliteit van Albert Heijn. Dagelijks worden alle kwaliteitsklachten gescreend om, indien nodig, direct maatregelen te nemen als de kwaliteitsafwijkingen hier aanleiding toe geven. De afdeling kwaliteit voert deze kwaliteitsbewaking uit. Uw bevindingen en de gegevens hebben wij in dit verband door middel van een interne rapportage onder de aandacht van de kwaliteitsmanager gebracht.

Voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie verwijzen wij u naar het filiaal van aankoop. Als u geen bon meer heeft, kunt u met het filiaal van aankoop overleggen of zij u ook zonder bon tegemoet willen komen. Het telefoonnummer van AH To Go in Nijmegen is 024-3296060.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice

Kim Rijsdijk

Niet enorm grappig, maar ik was boos.
en als er ergens een spatie mist komt dat door een gebrekkige copy paste werking vanuit mijn inbox
  donderdag 9 april 2009 @ 05:51:41 #34
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67851992
Reactie Daihatsu
quote:
Beste Andre,



Hartelijk dank voor je bericht naar aanleiding van je bezoek aan onze website.

Wij stellen het op prijs goede berichten van tevreden klanten te ontvangen.

Wat je idee voor het ontwikkelen van een grote auto betreft, moet ik je helaas teleurstellen.

Zoals je weet worden alle Daihatsu’s in Japan gemaakt. Dit betekent dat ook daar alle modellen bepaald worden.

Nederland is voor Japan in verhouding tot alle partners in de wereld niet doorslaggevend qua ontwikkeling van modellen.

Onze invloed is dus zeer beperkt, maar waar mogelijk zullen wij die zeker aanwenden.

Wij danken je hartelijk voor het meedenken, tenslotte kunnen heb je veel rijervaring, waar wij ons voordeel mee kunnen doen.

Dit heeft dan ook positieven gevolgen voor alle klanten van Daihatsu.

Veel succes met de aankoop van de volgende Daihatsu.



Met vriendelijke groet,





Wilma Jansen.
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_68733793
zou iemand al eens gevraagd hebben waarom groene thee geel is?
pi_68734023
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]

Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
Respect. Prachtig gewoon, dit is humor en ik weet zeker dat degene die hem gelezen heeft dat ook vind
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:55:14 #37
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73340263
Waarom is het stil in dit topic
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73341602
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]

Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
"Ik woon in Helmond (maar dat is nu niet relevant)"
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73343045
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Gripper het volgende:
Deze heb ik zelf een keer geschreven, naar aanleiding van een steentje waarop ik bijna mn gebit kapot beet:
[..]

Ook hierop nooit iets terug gehoord

edit: deze foto zat erbij :
[ afbeelding ]
Ook meegemaakt, was bij studentenhaver, heb een waardebon van 5 euro voor eigen producten mogen ontvangen, en de kosten voor de tandarts wilden ze ook vergoeden
pi_73346876
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
pi_73347671
tvp
pi_73347937
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:58 schreef Bomil het volgende:
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
dat komt omdat ze het door hebben.
je moet het anders stellen .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73348389
Haha hier zitten mooie brieven tussen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73348414
TVP voor later Heb net even wat mails verstuurd met onzinnige verhalen met daarin vragen over hun producten Zodra ik de antwoorden daarop heb post ik ze. Als ik ze nu al post is er een kans dat zij hem vinden (0.00001% ) en dat ik geen serieus antwoord krijg .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73394089
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
quote:
Geachte helpdesk van Pickwick, Al jaren ben ik een koffiefanaat. ’s Ochtends bij het ontbijt, tussen de middag op het werk en ’s avonds weer een lekker bakkie op de bank als ik naar mijn favoriete programma’s kijk. Een bakkie leut gaat er bij mij altijd in, of het nou Douwe Egberts, Nescafe, Kannis&Gunnink of een huismerk is. Een kop koffie fleurt mij altijd gigantisch op. Maar uit gezondheidsoverwegingen ben ik vorige week gestopt met het drinken van koffie. Omdat warme chocolademelk zoveel calorieën bevat ben ik overgegaan op thee. Door vrienden, kennissen en collega’s werd mij Groene Thee aangeraden, in verband met de anti-oxydanten. Die middag tijdens de pauze op het werk ben ik naar de lokale supermarkt gegaan en heb een pakje Pickwick Groene thee gekocht. Omdat ik nog nooit thee op had, ben ik, nadat ik mijn werk had afgemaakt, naar huis gegaan om het daar te nuttigen, voor het geval ik het uitspuugde. Dit zou zeer genânt zijn tegenover mijn collega’s. Thuis aangekomen heb ik de waterkoker gevuld en hem aangezet. Omdat ik eerst de normale smaak van de Groene Thee wilde proeven, heb ik eerst gewoon een lege mok gepakt, zonder suiker, zoetje of honing. Toen het water klaar was goot ik het de mok. Het stoom kwam er van af. Toen stopte ik het zakje met theebladeren erin. Het water begon licht te kleuren. Van vrienden had ik gehoord dat je thee moest laten trekken, dus heb ik ondertussen de televisie aangezet en gewacht. Na een minuut of 3 ben ik weer gaan kijken en bewoog het zakje op en neer in het water. Het water kleurde nu geel. Ik keek op het Pickwickdoosje en er stond echt Groene Thee. Ik dacht dat het misschien wat langer duurde, dus ben weer televisie gaan kijken. Na 5 minuten ben ik weer gaan kijken en het zakje heb ik toen ook bewogen. De kleur van de thee veranderde niet. Ik schoot in de lach: “Heb ik weer, mijn eerste kop thee, is er een foutje met het zakje”, want daar was ik op dat moment van overtuigd. Toen vulde ik nog een kop thee met water en deed daar een ander zakje in. Dit zakje zat in de andere hoek van het doosje, zodat het niet zo zou zijn dat als er misschien twee zakjes achter elkaar waren mislukt, ik die pakte. Maar tot mijn grote verbazing werd het water weer niet groen. Ik ben toen naar de supermarkt vlakbij mijn woning gegaan om een nieuw doosje te halen. Maar weer werd de thee niet groen. Deze mail stuur ik u nu zodat u in uw geschiedenis kunt kijken of er misschien een keer iets fout is gegaan met een levering van theebladeren of diversen, of de machines een keer flink van slag waren met de kleurstoffen. Mijn thee werd dus absoluut niet groen. Ik zou ook dankbaar zijn als jullie mij twee nieuwe doosjes zouden kunnen sturen met daarin de ‘goede’ Groene Thee. Ik heb die 3 andere mokken maar niet leeggedronken, in verband met eventuele vergiftiging. Ik hoop dat jullie deze mail heelhuids ontvangen.

Vriendelijke groet,

Dropdown
Antwoord:
quote:
Geachte Dropdown,

Hartelijk dank voor uw bericht over Pickwick Groene thee Original. Hierin schrijft u dat theezakjes uit uw doosje Pickwick Groene thee Original bij gebruik gele thee geven. Wij kunnen u mededelen dat deze kleur juist is. De benaming 'groene thee' refereert aan het productieproces, en niet aan de kleur van het zetsel.

Het spijt ons dat de benaming van deze Pickwick theevariant bij u een verkeerde verwachting heeft gewekt.

Wij kunnen u mededelen dat bij de productie van groene thee de theeblaadjes hun natuurlijke groene kleur behouden omdat deze theeblaadjes niet gefermenteert worden. Dat wil zeggen dat de theeblaadjes welke worden gebruikt voor groene thee niet worden blootgesteld aan warme lucht (25°C) en een hoge luchtvochtigheid (95%), in tegenstelling tot zwarte thee, waarbij dit proces zorgt voor een donkerdere kleur van de theeblaadjes én van het zetsel.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Froukje Hoekstra
Sara Lee Consumentenservice
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73394778
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!
pi_73394976
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:40:39 #48
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73395046
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dropdown het volgende:
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
[..]

Antwoord:
[..]
Haha Eindelijk weer 's een leuke brief Meer van dit!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73395556
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Haha Eindelijk weer 's een leuke brief Meer van dit!
Heb er van de week nog één gestuurd, zodra er antwoord is post ik hem
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73395692
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
Ja.. zoals na 100 keer de kindertelefoon bellen:
"Ja belde jij net niet ook al?"

"Neuhh.."

Maar goed, kindertelefoon is ook van een heel ander kaliber .
Goeie ouwe tijd, met de telefooncellen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')