abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:34:38 #1
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_67794117
Mijn kat houd wel van knuffelen, maar soms als ik haar aai, bijt ze opeens in mijn hand.
Niet hard, en ook niet lang. Het is niet zo dat ze dan niet meer geknuffeld wil worden, ze gaat gewoon door met kopjes geven etc.

Mijn vraag is dus waarom doet zij dit??
But that was when I ruled the world..
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:35:34 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67794150
Dat is een love bite. Ze vindt je leuk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:36:11 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67794175

Wat Lien zegt
Doet Iker ook altijd, hard grommen, rollen, mauwen en bijten
Maar niet doorbijten natuurlijk.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67794256
Een van onze 4 katten doet dat als je hem over de rug en kont krabt..dat vind ie zo lekkerr dat hij in je hand likt en voorzichtjes bijt.
pi_67794380
Die kat weet dan ff van gekkigheid niet waar ze het moet zoeken en gaat dan bijtjes geven.
Zie het als lovebites
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:44:09 #6
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67794473
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een van onze 4 katten doet dat als je hem over de rug en kont krabt..dat vind ie zo lekkerr dat hij in je hand likt en voorzichtjes bijt.
dat doe ik ook wel eens bij mijn vriendin der tepel
like en zacht bijten dan neit over de kont krabben

maar is inderdaad wat lien zegt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67794486
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef genakt het volgende:

[..]

dat doe ik ook wel eens bij mijn vriendin der tepel
like en zacht bijten dan neit over de kont krabben
ok
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:48:46 #8
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_67794638
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een love bite. Ze vindt je leuk.
"love bite"
ahhh...lief zeg!!
Don't get shot....It hurts!!
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:54:23 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_67794841
Er kunnen andere aanleidingen zijn.

Een van mijn Burmese (ex-)katers vindt het heerlijk om op zijn buikje gekrabbeld te worden. Echter, de eerste jaren dat ik hem had was hij in een dominantie-oorlogje met me, en realiseerde zich na verloop van een paar minuten dat ik al door zijn laatste verdedigings-linie (op z'n zij met vier pootjes in de aanslag) heen was, voelde zich bedreigd, en beet dan hard in mijn pols. Daarna wilde hij wel weer verder gekrabbeld worden, maar even niet meer op zijn buik.

Het was een tijdje zo dat als ik op tijd aanvoelde dat hij wilde gaan bijten (ik voelde hem verstrakken) en terugtrok, hij kort daarna me alsnog aanvloog.

Hij is nu veel rustiger naar me toe, en zelfs de buurmeisjes kunnen hem op zijn buik aaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 07-04-2009 15:25:06 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:16:43 #10
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67795652
Meisjes plagen, kusjes vragen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:15:48 #11
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_67797658
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Griebus het volgende:
Die kat weet dan ff van gekkigheid niet waar ze het moet zoeken en gaat dan bijtjes geven.
Zie het als lovebites
haha dat klinkt goed, ik knuffel weer verder met dr

TNX!
But that was when I ruled the world..
pi_67805612
Was gister ook lekker aan het knuffelen met kat van de buren, kopjes geven en knorren enzo, tot dat beest ineens met 4 klauwen en z'n tanden in m'n arm hing
Kan me niet voorstellen dat dat nou een 'love bite' is, of ze moeten een stelletje bloodsuckers zijn, want bloeie deed het goed
  woensdag 8 april 2009 @ 00:43:12 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67815707
Nee, als je echt serieus bloedt is het agressie
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_67852893
Mijn katten doen het ook. Ik probeer het ze af te leren, want ook al bijten ze niet door, ik vind het best wel pijnlijk en het is ook schrikken voor bezoek als ze de katten aaien en ineens gebeten worden.
pi_67853094
Doet mijn kat ook aai ik hem lekker over zijn buik heen hangt hij inene ook met 4 poten en een bek vol tanden in mijn hand dan zeg ik fooi en dan geeft hij een likje zoals in sry vrouwtje ik kon me eigen niet beheersen maar ik zal het nooit meer doen, tuurlijk doet hij het de volgende keer weer
  donderdag 9 april 2009 @ 09:03:03 #16
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_67853390
Katten zijn en blijven gewoon nukkige beesten, een Love Bite is zachtjes en beheersd. Een irritatiebijt is als je net even teveel haar achterpootjes aanraakt en ze duidelijk wil maken dat je dat niet moet doen. De ene kat doet dat feller en duidelijker dan de andere.

In de ogen van de kat blijven wij onderdanige,inferieure schepsel die er zijn om haar te behagen
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_67853451
1 van onze katten doet dat ook. tijdens het aaien likt ze je hand ook en bijt ze ineens, niet hard, maar je schrikt er wel van. ze kijkt erna ook erg boos

is er ene manier om dit af te leren?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_67853600
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:07 schreef Leipo666 het volgende:
is er ene manier om dit af te leren?
SORRY???
Je kat vraagt er niet om om geaaid te worden,al vind die het zo lekker.
Het is een NATUURLIJK iets,het HOORT dus bij een kat.
Als je op de buik kriebelt ziet een kat dat als een ''aanval'' op de vitale organen,dus gaat de verdediging erin.
Wanneer je kat jou helemaal vertrouwd kan het wel goed gaan,maar het HOORT dus NIET.
Niet alles uit de natuur moet afgeleerd,uitgeroeid of weggehaald te worden.
pi_67853683
zij komt naar mij toe en geeft mij kopjes en likt mijn hand, ookal hou ik mijn hand stil dan nog bijt ze af en toe ineens zonder aanleiding. ik kriebel haar dus niet op haar buik (want als ze het dan doet vind ik het logisch).

feitelijk doe ik dus helemaal niets en nog bijt ze me dan ineens: DAT wil ik dus afleren
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 9 april 2009 @ 09:25:47 #20
27699 Ravage
thinking about you
pi_67853828
Ha jullie kat laat zich tenminste op z'n buik aaien.. Bij onze kat is dat echt een no-go zone
i'm not living, i'm just killing time
pi_67859264
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Ravage het volgende:
Ha jullie kat laat zich tenminste op z'n buik aaien.. Bij onze kat is dat echt een no-go zone
Ze gaat er wel voor liggen zodat je wel bijna MOET. Ze heeft zo'n toffe buik. Alleen krijg je dan niet alleen maar een paar tandjes, maar ook 4 flinke klauwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67863218
Ik heb er eentje die ik niet op zijn buik moet aaien, want dan krijg ik 16 waarschuwende nagels en een rij dreigende tanden vakkundig op mijn hand geplaatst.

Nummer twee gooit zich, met de poten wijd, op haar rug voor me op de grond zodat ik maar zoveel mogelijk wollig buikje kan kriebelen.

Katten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 april 2009 @ 14:26:11 #23
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_67863579
Mijn ander kat (degene die niet probeerde mijn pols-slagader door te bijten als ik op zijn buikje krabbelde), zat aanvankelijk naar me te kjiken met een blik van "ik snap niet wat je nu weer doet" als ik op zijn buikje krabbelde. Tegenwoordig gebruikt hij zijn voorpoten om mijn hand naar zijn buikje te trekken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:31:57 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67863802
Onze asielkat is een beetje een traumakat, maar het wonderlijke is dat ze het wel heerlijk vindt om over haar buik geaaid te worden. Ze ploft er speciaal voor neer en kijkt je dan smekend aan.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:04:17 #25
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67864944
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er eentje die ik niet op zijn buik moet aaien, want dan krijg ik 16 waarschuwende nagels en een rij dreigende tanden vakkundig op mijn hand geplaatst.

Nummer twee gooit zich, met de poten wijd, op haar rug voor me op de grond zodat ik maar zoveel mogelijk wollig buikje kan kriebelen.

Katten.
Waarom maar 16? Wat doet ie met de overgebleven 2 dan?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_67865214
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef tonja het volgende:

[..]

Waarom maar 16? Wat doet ie met de overgebleven 2 dan?
Dat zijn z'n 'duim nagels'. Die zitten te hoog op zijn voorpootjes om mij te kunnen raken.

Waarschijnlijk zou het hem lukken als hij echt zijn best doet maar daarvoor houdt hij waarschijnlijk teveel van me. Of hij is gewoon te lui.

Ik had geteld voor ik ging posten hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 9 april 2009 @ 15:31:45 #27
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67865884
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat zijn z'n 'duim nagels'. Die zitten te hoog op zijn voorpootjes om mij te kunnen raken.

Waarschijnlijk zou het hem lukken als hij echt zijn best doet maar daarvoor houdt hij waarschijnlijk teveel van me. Of hij is gewoon te lui.

Ik had geteld voor ik ging posten hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach so. Dan grijpt ie je niet echt inderdaad.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 9 april 2009 @ 17:23:01 #28
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_67869963
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Leipo666 het volgende:
zij komt naar mij toe en geeft mij kopjes en likt mijn hand, ookal hou ik mijn hand stil dan nog bijt ze af en toe ineens zonder aanleiding. ik kriebel haar dus niet op haar buik (want als ze het dan doet vind ik het logisch).

feitelijk doe ik dus helemaal niets en nog bijt ze me dan ineens: DAT wil ik dus afleren
Stop eens met menselijke concepten op een dier te projecteren. Een kat doet dat soort dingen nu eenmaal, het is niet persoonlijk
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 9 april 2009 @ 17:29:54 #29
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_67870146
Ik ben bij mijn tot-bloedens-toe doorbijter op een gegeven moment toch maar overgegaan tot meppen : hij bijt mij, ik geef hem een behoorlijke tik met mijn vlakke hand (slapgehouden) op zijn kop. Duidelijk niet te hard, want als ik de tik gegeven had, rolde hij zich op tegen mijn arm en ging slapen. Na een paar weken kreeg ik, als hij mij te ver vond gaan met buikje-krabbelen, een hap in mijn pols, zonder door te bijten. Hij heeft nu af en toe nog wel eens de neiging om door te bijten, maar een "nee!" brengt hem dan op andere ideeen.

Maar ja, dit is een door-en-door mens-vertrouwende kat (Burmees, zit in het ras), toen hij een tijdje geleden 2 ontstoken bijtwonden aan binnen- en buitenkant van zijn oor had, kwam hij om de paar uur even langs om ze te laten uitknijpen, zodat de druk eraf was. Hij wist dat dat even pijn deed, maar dat het daarna een stuk prettiger voelde.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_67885500
quote:
[b]Op donderdag 9 april 2009 17:29 schreef mvdejong het volgende:[/b mijn tot-bloedens-toe doorbijter (...)kwam hij om de paar uur even langs om ze te laten uitknijpen, zodat de druk eraf was. Hij wist dat dat even pijn deed, maar dat het daarna een stuk prettiger voelde.
Wauw,zoveel vertrouwen heeft mijn kat niet eens (is nu 15 jaar),ze houdt wel van aan haar oortjes kriebelen maar NIET erin komen,krjg je een pets.
Maar ik neem aan dat je wel eerst naar de dierenarts bent geweest ipv het zelf opknappen?
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:40:47 #31
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_67887274
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef dborhem het volgende:

[..]

Wauw,zoveel vertrouwen heeft mijn kat niet eens (is nu 15 jaar),ze houdt wel van aan haar oortjes kriebelen maar NIET erin komen,krjg je een pets.
Maar ik neem aan dat je wel eerst naar de dierenarts bent geweest ipv het zelf opknappen?
O ja, eerst even naar de dierenarts geweest, die heeft ook niets meer gedaan dan uitknijpen van de zichtbare ontsteking (toen wisten we nog niet dat het een dubbele was). Daarna de behandeling herhaald op verzoek van de patient. Toen eindelijk zijn linker-oor weer in orde was heeft hij weer gevochten, en was zijn rechter-oor beschadigd, zelfs een stukje ontveld. Gelukkig had ik het eerder door (ik was om 5:30 wakker geworden van gekrijs in de tuin, dus na het opstaan even een grondige inspectie uitgevoerd), en heb ik direct dat oor goed gewassen. Nu hoef ik alleen nog maar de jeukende korstjes voor hem los te peuteren, de ontsteking heb ik voorkomen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_67910155
Hier zijn er 3 die liefdesbeetjes geven. Bij voorkeur na kopjes. Is lief bedoeld. Zie ook geen reden om dat af te leren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')