abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:22:21 #176
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_69931065
ze is begonnen hoor 2-1 achter wickmayer serveert
pi_69931866
Ze is gewoon niet goed genoeg om verder te groeien momenteel... haar ontwikkeling stagneert/loopt achteruit... ze zal echt een betere coach nodig hebben om dit te gaan doorbreken... haar service is echt een ramp, al het venijn wat er vroeger in zat is helemaal verdwenen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69931912
bahbah.
U MAD?
pi_69932495
Ze breakt Wickmayer terug in de tweede set en verliest vervolgens haar eigen game: 3-4 nu... eerste set verloren met 6-2!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69932569
om te illustreren hoe belabberd ze serveert: 57% 1e serve, waarvan ze slechts 63% wint... 2e service is helemaal kanonnenvoer met 28% gewonnen punten... en ook nog 5 dubbele fouten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69932697
Nee... ik zie dit eerlijk gezegd niet meer goedkomen. Ik heb lange tijd gehoopt dat die 'klik' nog zou komen, maar het wordt nu wel erg moeizaam zo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69932751
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef marcodej het volgende:
Nee... ik zie dit eerlijk gezegd niet meer goedkomen. Ik heb lange tijd gehoopt dat die 'klik' nog zou komen, maar het wordt nu wel erg moeizaam zo.
nog niet zo heeel lang geleden deed ze het erg goed tegen petrova (met winstkansen) dus op hardcourt kan ze het in ieder geval nog wel!
pi_69932762
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef marcodej het volgende:
Nee... ik zie dit eerlijk gezegd niet meer goedkomen. Ik heb lange tijd gehoopt dat die 'klik' nog zou komen, maar het wordt nu wel erg moeizaam zo.
Mentaliteit en kwaliteit lopen achteruit... ik denk dat ze liever een Zuid-Afrikaanse piemel slikt dan dat ze toernooien wil winnen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69932839
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mentaliteit en kwaliteit lopen achteruit... ik denk dat ze liever een Zuid-Afrikaanse piemel slikt dan dat ze toernooien wil winnen...
sjezis
pi_69932888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Ze is gewoon niet goed genoeg om verder te groeien momenteel... haar ontwikkeling stagneert/loopt achteruit... ze zal echt een betere coach nodig hebben om dit te gaan doorbreken... haar service is echt een ramp, al het venijn wat er vroeger in zat is helemaal verdwenen
Ja iederen ziet gewoon waar het fout gaat/zit.
Alleen zij zelf ziet het niet.
Ze is gelukkig met deze coach, maar de ontwikkeling loopt schrikbarend terug.
Ze moet gewoon eens goed in de spiegel kijken en eens na gaan denken wat wil ik nu. Zo doorgaan, stoppen of alles over een andere boeg gooien. Ik hoop het laatste, maar ik vrees.....
pi_69932985
Het ging goed dit jaar....totdat ze weer in de media kwam, toen werd de druk weer teveel denk ik....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_69933045
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Norrage het volgende:
Het ging goed dit jaar....totdat ze weer in de media kwam, toen werd de druk weer teveel denk ik....
op hardcourt ging het zeker goed..dus ze heeft het absoluut nog in zich, misschien dat gras gewoon teveel aanpassing vergt voor haar op dit moment, zeker nu de service niet meer zo goed loopt als vroeger
pi_69933382
6-2 en 6-4, dat was het alweer
pi_69935644
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Norrage het volgende:
Het ging goed dit jaar....totdat ze weer in de media kwam, toen werd de druk weer teveel denk ik....
Tja maar kijk eens heel droog naar die prestaties... ze won wel een paar keer maar toch zeker niet van hoogvliegers... en vaak ook erg moeizaam... dit niveau wat ze nu heeft is gewoon haar maximum als ze niet drastisch een andere weg in slaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69935732
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tja maar kijk eens heel droog naar die prestaties... ze won wel een paar keer maar toch zeker niet van hoogvliegers... en vaak ook erg moeizaam... dit niveau wat ze nu heeft is gewoon haar maximum als ze niet drastisch een andere weg in slaat
En die andere weg lijkt me heel duidelijk: weg bij McCaw, tenminste als ze nog iets met haar carrière wilt doen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:27:02 #191
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69935878
Alle pijlen op Rus dan maar de komende jaren

Misa is Mirjam Oremans in het kwadraat.
U MAD?
  maandag 15 juni 2009 @ 11:24:11 #193
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_70019916
Werd gisteren mooi van de baan geveegd door Kim Clijsters. Wou naderhand niet De Telegraaf en De Volkskrant te woord staan, ook duldde ze geen vragen over uitspraken van haar broer en haar vader.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70020287
Schijnt idd een veegpartij geweest te zijn

Als Misa niet oppast komt ze nooit meer terug in die top100.

Heeft ze in Rosmalen nog wat te winnen/verliezen qua ranking points ?
U MAD?
  maandag 15 juni 2009 @ 11:52:22 #195
224269 Jofol
Wat moet, dat moet...
pi_70020754
Was idd een redelijke veegpartij, aan de andere kant denk ik dat Clijsters een goede kans zou hebben gehad tijdens het echte toernooi, ondanks haar afwezigheid van de laatste jaren.

Daarnaast vond ik Misa er iets te fit uitzien. Ze heeft volgens mij veel kilo's verloren, daardoor lijkt ze ook minder power te hebben. Daarnaast hebben die mindere kilo's niet echt geleid tot een beter voetenwerk.
Doe maar joh!
pi_70021667
Ik heb haar gisteren zien spelen, maar het is echt helemaal niet goed meer hoor... totaal geen venijn in welke slag dan ook, belabberd voetenwerk, ze was continu te laat. Die McCaw maakt haar helemaal kapot als tennisspeelster.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70021908
Niet alleen haar tenniscarriere !!! !!
U MAD?
pi_70027580
Traint ze overigens nog steeds bij die Nick Bolletieri?
Die McCaw was toch voor de fitheid en die Bolletieri voor het beter tenniswerk.
pi_70027739
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef Berto het volgende:
Traint ze overigens nog steeds bij die Nick Bolletieri?
Die McCaw was toch voor de fitheid en die Bolletieri voor het beter tenniswerk.
Nou Bolletieri staat er om bekend dat ie iemand beter maakt... da's bij Misa niet echt het geval... ik denk dus dat ze alleen op de banen daar traint maar geen begeleiding van 'm heeft...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 juni 2009 @ 18:00:13 #200
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70032417
Haar partij is live op RTL7 te zien straks, na de partij van Jesse.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')