abonnement Unibet Coolblue
pi_67775784
Ik heb een Samsung LCD die nu net iets meer dan twee jaar is. Hij begint nu sinds een paar dagen rode vlekken te geven over heel het scherm. Soms trekt het weg en soms blijft het.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of het te maken is? Het valt net buiten de garantieperiode dus het is hoe dan ook kut

typenummer is 40R71BB
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 6 april 2009 @ 22:00:39 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67775878
Verouderingsverschijnselen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67775989
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Verouderingsverschijnselen
na twee jaar??
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 6 april 2009 @ 22:12:26 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67776433
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

na twee jaar??
als je een heel slecht exemplaar hebt wel.. Maar je kan gewoon terug naar de winkel gaan hoor... doen ze vaak niet moeilijk over..
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67776979
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

als je een heel slecht exemplaar hebt wel.. Maar je kan gewoon terug naar de winkel gaan hoor... doen ze vaak niet moeilijk over..
ja ga ik morgen ook even doen, nu is het weer weggetrokken maar het komt toch regelmatig terug.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_67777105
Garantie verlopen zegt niks. Je hoeft van een lcd-tv niet te verwachten dat hij na 2 jaar kuren begint te vertonen. Iets met de te verwachten levensduur van een apparaat.
pi_67777270
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
Garantie verlopen zegt niks. Je hoeft van een lcd-tv niet te verwachten dat hij na 2 jaar kuren begint te vertonen. Iets met de te verwachten levensduur van een apparaat.
ja dat dacht ik ook al, koop gelukkig vaker mijn spullen in die winkel waar de tv vandaan komt dus ik denk niet dat het problemen gaat opleveren.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_67777311
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_67777512
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
ga het gewoon eerst netjes voorleggen en kijken wat ze gaan zeggen, kan altijd erna nog moeilijk gaan doen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_67778282
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Ik zou zeggen, lees dit eens door:
http://www.consuwijzer.nl(...)et_betalen_Klopt_dat
pi_67778900
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Dat je belabberde regels maakt, wil niet zeggen dat het juridisch dan ook mag.... als je het op 'redelijke levensduur' gooit maak je nog wel een kans als je een zaak o.i.d. wil beginnen. 2 jaar is namelijk geen redelijke levensduur voor een computerscherm.

Gelijk hebben en gelijk krijgen is jamme genoeg nog een heel verschil, kan een hoop gezeik kosten.
pi_67779215
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef Henno het volgende:
Gelijk hebben en gelijk krijgen is jamme genoeg nog een heel verschil, kan een hoop gezeik kosten.
Inderdaad. Heb nu zelf een geschil lopen met een winkel over een niet naar behorend werkende monitor die al driemaal is vervangen (notabene 1 keer door de winkel en 2 keer door de fabrikant). Ik heb recht op ontbinding van de koopovereenkomst, zoals ook op de consuwijzer staat, maar de winkel weigert dat. Ze willen hem wel nogmaals omruilen...
Dus dan zit je met dat geouwehoer van het betrekken van de geschillencommissie en het wachten daarop...
pi_67780780
Mail anders eens met de Samsung Servicedesk.
Mijn monitor had een bug (letterlijk) tussen de backlight en de tft zitten. Binnen een paar dagen stond een busje voor de deur met een (tijdelijk) vervangend exemplaar en ging de oude mee terug. Een week later kreeg ik mijn monitor gerepareerd terug.
pi_67780946
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:18 schreef Boschkabouter het volgende:
Mail anders eens met de Samsung Servicedesk.
Mijn monitor had een bug (letterlijk) tussen de backlight en de tft zitten. Binnen een paar dagen stond een busje voor de deur met een (tijdelijk) vervangend exemplaar en ging de oude mee terug. Een week later kreeg ik mijn monitor gerepareerd terug.
jep ook een goed idee ! tnxz
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')