na twee jaar??quote:
als je een heel slecht exemplaar hebt wel.. Maar je kan gewoon terug naar de winkel gaan hoor... doen ze vaak niet moeilijk over..quote:
ja ga ik morgen ook even doen, nu is het weer weggetrokken maar het komt toch regelmatig terug.quote:Op maandag 6 april 2009 22:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
als je een heel slecht exemplaar hebt wel.. Maar je kan gewoon terug naar de winkel gaan hoor... doen ze vaak niet moeilijk over..
ja dat dacht ik ook al, koop gelukkig vaker mijn spullen in die winkel waar de tv vandaan komt dus ik denk niet dat het problemen gaat opleveren.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
Garantie verlopen zegt niks. Je hoeft van een lcd-tv niet te verwachten dat hij na 2 jaar kuren begint te vertonen. Iets met de te verwachten levensduur van een apparaat.
ga het gewoon eerst netjes voorleggen en kijken wat ze gaan zeggen, kan altijd erna nog moeilijk gaan doenquote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Ik zou zeggen, lees dit eens door:quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Dat je belabberde regels maakt, wil niet zeggen dat het juridisch dan ook mag.... als je het op 'redelijke levensduur' gooit maak je nog wel een kans als je een zaak o.i.d. wil beginnen. 2 jaar is namelijk geen redelijke levensduur voor een computerscherm.quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef amvrosios het volgende:
als het buiten de garantie valt,kun je denk ik fluiten naar je beeld......
iets met regels zijn regels.......
Inderdaad. Heb nu zelf een geschil lopen met een winkel over een niet naar behorend werkende monitor die al driemaal is vervangen (notabene 1 keer door de winkel en 2 keer door de fabrikant). Ik heb recht op ontbinding van de koopovereenkomst, zoals ook op de consuwijzer staat, maar de winkel weigert dat. Ze willen hem wel nogmaals omruilen...quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef Henno het volgende:
Gelijk hebben en gelijk krijgen is jamme genoeg nog een heel verschil, kan een hoop gezeik kosten.
jep ook een goed idee ! tnxzquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:18 schreef Boschkabouter het volgende:
Mail anders eens met de Samsung Servicedesk.
Mijn monitor had een bug (letterlijk) tussen de backlight en de tft zitten. Binnen een paar dagen stond een busje voor de deur met een (tijdelijk) vervangend exemplaar en ging de oude mee terug. Een week later kreeg ik mijn monitor gerepareerd terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |