abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 21:20:24 #1
128220 Peter6000
pi_67774002


Rudolphus Lodevikus Maria (Ruud) Benard (Breda, 8 oktober 1954) was een van de deelnemers aan de eerste serie uitzendingen van het Nederlandse televisieprogramma Big Brother in 1999. Dit gaf hem, met zijn uitspraken "lekker knuffelen" en "Laat je niet gek maken", landelijke bekendheid.

Voordat Ruud mee ging doen aan Big Brother, was hij sportmasseur (onder andere bij de nationale wielervrouwenploeg). Hoewel Ruud Big Brother niet won, was hij wel veruit de populairste deelnemer. Hij werd zeer geregeld geďmiteerd door Paul de Leeuw, nam de cd Lekker Knuffelen op, leverde bijdrages aan het programma van Barend en Van Dorp (De minuut van Ruud) en het tourjournaal van Rick Nieman en liep honderden feesten en braderieën af.

De relatie van Ruud bleek niet tegen zijn reputatie als feestbeest bestand te zijn. Zijn vriendin Wiltrude probeerde nog een tijdje als zijn manager op te treden, maar het mocht niet baten. Samen hebben ze nog wel de zorg voor hun dochter Bibi, die geregeld in de uitzendingen van BB had gefigureerd. Na het verbreken van zijn relatie en het teruglopen van zijn populariteit vluchtte Ruud in overspannen toestand naar Aruba. Tegenwoordig is zijn leven in rustiger vaarwater en heeft hij een relatie met Annette Stokkentreeff, een deelneemster van Big Brother 2. Anno 2005 is hij werkzaam bij het verhuisbedrijf van zijn broer.

In 2002 verscheen Ruuds autobiografie Ik laat me niet gek maken!, en in 2005 was hij te zien in de derde editie van het televisieprogramma Bobo's in the Bush. In 2007 was Ruud deelnemer aan het boksprogramma Fighting with the stars, waarin hij verslagen werd door dj Paul Elstak.

Bron: wiki

Ruud is één van de bekende mensen die in de eerste dagen in de Bunker aanwezig zullen zijn.
  maandag 6 april 2009 @ 21:29:14 #2
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_67774397
Hoe is dit nu weer uitgelekt?
pi_67775422
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 6 april 2009 @ 22:02:17 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67775976
Ik ben benieuwd of Ruud het leuk vind om te knuffelen met regenwormen en maden, want dat zijn in de bunker zijn toekomstige beste vrienden!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 6 april 2009 @ 22:03:17 #5
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67776022
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef enjoybram het volgende:
Hoe is dit nu weer uitgelekt?
Dat heeft Bart in FOK!radio bekend gemaakt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 6 april 2009 @ 22:52:55 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67778239
Mooi!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 april 2009 @ 22:53:40 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67778276
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd of Ruud het leuk vind om te knuffelen met regenwormen en maden, want dat zijn in de bunker zijn toekomstige beste vrienden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67778357
Ik hoop dat hij het weer vaak over zijn stijfje gaat hebben!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:58:53 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_67778504
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat hij het weer vaak over zijn stijfje gaat hebben!
Oh ja, zijn stijfje
  maandag 6 april 2009 @ 23:02:46 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67778679
Volgens mij heb ik die verdrongen ... Hád ik die verdrongen.


Was het zelfs niet een klein stijfje? En in welke context gebruikte hij die term ook weer?
Binnen elke context zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 23:04:11 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_67778740
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik die verdrongen ... Hád ik die verdrongen.


Was het zelfs niet een klein stijfje? En in welke context gebruikte hij die term ook weer?
Binnen elke context zeker?
Binnen elke context
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 00:01:10 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67780470
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik die verdrongen ... Hád ik die verdrongen.


Dus als ie zoals in de OP voor je staat met z'n stijfje, dan heb jij niet zoiets van kom d'r maar in?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:01:14 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67783754
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:01 schreef Gert het volgende:

Dus als ie zoals in de OP voor je staat met z'n stijfje, dan heb jij niet zoiets van kom d'r maar in?
Nou, als je het zo verleidelijk stelt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:40:32 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_67788625
Ruud wordt toch geen bewoner, hij komt toch een paar dagen bij de kickoff?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_67792138
Ruud, komt hij nog wel eens bij NAC ?
Machtig mooi toen hij door de B-Side toegejuicht werd
U MAD?
pi_67792168
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef enjoybram het volgende:
Hoe is dit nu weer uitgelekt?
Sublieme afstemming!
pi_67803225
Een bericht over Ruud van twee maanden geleden...

'Als het met de liefde maar goed zit'


BREDA - In september van dit jaar is het 10 jaar geleden dat Bredanaar Ruud Benard het Big Brother huis inging. Hoewel Ruud destijds niet won, groeide hij met zijn uitstraling van knuffelbeer wel uit tot de populairste bewoner van het huis. Zijn kreten ‘laat je niet gek maken’ en ‘effe knuffelen’ zijn sindsdien niet meer uit de Nederlandse taal weg te denken. We zochten Ruud op in zijn knusse huis in de binnenstad van Breda.

Door Carola Fox

“Ik denk dat er dit najaar wel een Big Brother-reünie inzit”, glundert Ruud boven z’n koffie. “Met een aantal van mijn medebewoners, zoals Willem (de kok), Mona, Bart en Sabine, heb ik nog steeds een goede band. Maar je merkt toch dat het contact in de loop van de jaren verwatert. Dat is ook goed, want je moet natuurlijk niet in het verleden blijven hangen. Het leven gaat verder. Maar we hebben destijds met dit programma wel TV geschiedenis geschreven."

Zucht naar avontuur
"Verwacht had ik het trouwens niet om in het huis terecht te komen. Toen ik op de advertentie in de Volkskrant reageerde, waarin acht mensen werden gevraagd die zonder luxe enkele maanden samen in een huis konden leven, was ik al 45 jaar. Te oud, dacht ik, voor een programma van Veronica. Meedoen wou ik vooral door mijn zucht naar avontuur. Ik had in mijn leven veel gereisd in landen waar weinig comfort was. Ik wist dus dat ik zonder luxe goed zou kunnen leven. Bovendien dacht ik, als ik zou winnen, een eigen huis te kunnen kopen voor mijn gezin. Toen ik na hele hoop medische en psychologische test plus een stevig antecedentenonderzoek werd geselecteerd, was ik behoorlijk verrast.

Biertje op de bank
"De impact van zo’n tv-programma heb ik wel onderschat. Zelf vond ik dat ik geen enkele prestatie had geleverd. Ik had gewoon drie maanden op de bank gezeten en onder het genot van een biertje wat gekletst over voetbal (vooral NAC natuurlijk) en vrouwen. In het huis hadden we geen flauw benul wat zich buiten allemaal afspeelde. Dat we een hype waren geworden, hebben we niet meegekregen. Daarom was de schok groot toen we het huis verlieten en er buiten ruim 7.000 man op ons stonden te wachten."

Hoge prijs betaald
"Binnen drie maanden was ik van een totaal onbekende masseur van de nationale dameswielerploeg een bekende Nederlander geworden. De prijs hiervoor was echter hoog. Mijn relatie liep op de klippen en ik heb, met name op financieel gebied, teveel op de verkeerde mensen vertrouwd. Ik wilde een tijdje rust, maar voor ik het wist sloeg de vlam in de pan! Ik hielp mijn broer (eigenaar van een verhuisbedrijf) met een verhuizing naar Bentelo in Twente. In het plaatsje Goor, daar dichtbij dus, woonde Annette Stokkentreeff, die ik kende van Big Brother II en allerlei premičrefeestjes. Het klikte altijd wel tussen ons en ik besloot haar te bellen dat ik in de buurt was. Ze kwam meteen en we zijn nooit meer uit elkaar gegaan."

Annette zorgde voor orde in de chaos
"Annette heeft me echt uit de sores gehaald. Ze is manager bij een reisbureau geweest en is zakelijk en commercieel. Ze is orde gaan scheppen in de enorme puinhoop om me heen. Nee, we zijn nog steeds niet getrouwd, maar dat komt nog wel een keer. Eerst moeten we beslissen waar we gaan samenwonen: in Breda of in Goor, waar Annette nog steeds woont. Als het met de liefde maar goed zit, dat is voor ons het allerbelangrijkste. Mijn beste optredens waren trouwens altijd in het oosten van het land. Ik zie wel overeenkomsten tussen Twentenaren en West-Brabanders.”

Weer masseur
Na het Big Brother-avontuur was Ruud van plan terug te keren naar zijn vroegere baan als sportmasseur. Maar daar was geen tijd voor. Hij bleek ‘hot’ en greep zijn populariteit met beide handen aan om geld te verdienen. Pas nu lijkt de tijd gekomen om de oude stiel weer op te pakken. “Ik ben benaderd door Ruud Bakker, een bekende soigneur en eigenaar van een massagepraktijk in Etten Leur. Omdat Bakker dicht tegen de pensioengerechtigde leeftijd aanzat, zocht hij een opvolger en kwam daarvoor bij mij uit. Per 1 januari heb ik deze praktijk overgenomen.”

Met moeder naar Zwitserland
“In het verleden heb ik ook mijn broer nog vaak geholpen met zijn verhuisbedrijf. Mensen verhuizen heeft me altijd aangesproken. Het avontuur, lekker rijden in zo’n grote vrachtwagen, prachtig allemaal! Een hoogtepunt uit die tijd was wel een verhuizing naar Zwitserland. We hebben die verhuizing met de hele familie gedaan en zelfs onze moeder van 84 meegenomen. Het was een bijzondere trip.”

NAC
Tenslotte heeft Ruud nog een goede raad voor alle inwoners van de Baroniestad: “Bredanaars moeten trots zijn op hun stad. En op NAC natuurlijk.”


bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 07-04-2009 18:59:21 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2009 @ 14:22:43 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_68005395
Wie was die Annette Stokkentreeff ook alweer?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_68036656
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef Cynix ® het volgende:
Wie was die Annette Stokkentreeff ook alweer?

was dat niet die dame die bij Geit Cindy int hok ging slapen
pi_68042238
bewoner? toch maar voor een dag hoop ik?
pi_68056544
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Xsanthe het volgende:

[..]

was dat niet die dame die bij Geit Cindy int hok ging slapen
Héél vrolijk ook
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 23:34:19 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_68057838
Oh ja!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')