abonnement Unibet Coolblue
pi_68063567
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb je denk ik gelijk in.

Financieel gezien zal denk ik een uitbreiding meer voor de hand liggen. Voor een gloednieuw multifunctioneel stadion van deze grootte betaal je al gauw zo'n 600 a 700 miljoen euro, terwijl de Arena met 130 miljoen euro aan bouwkosten vrij goedkoop is geweest.
Het duurste is de infrastructuur die weer compleet aangepast moet gaan worden.
pi_68063586
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het duurste is de infrastructuur die weer compleet aangepast moet gaan worden.
Dat zit meestal gewoon inbegrepen in de prijs. Integrale bouwkosten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68063645
Dan is 130 miljoen idd een koopje geweest.
Volgens mij waren de prijzen van betonijzer niet zo duur in die periode
pi_68063768
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan is 130 miljoen idd een koopje geweest.
Volgens mij waren de prijzen van betonijzer niet zo duur in die periode
Bij de Arena hoefde er ook niet zoveel te gebeuren. Weg onder de Arena lag er al, snelwegen lagen er al. Zijn volgens mij alleen wat op- en afritjes gebouwd, metrostation Strandvliet en een aantal parkeerplaatsen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68071403
Hmm Amsterdam wil nu ineens de finale hebben. Ik dacht dat die al in de nieuwe kuip gespeelt ging worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 15:29:09 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68074278
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En wat moet er voor de vergroting van 50.000 naar 65.000 gedaan worden? Ook de gracht dicht zeker?
die gekke dakkappellen waar ze het al eerder over hebben gehad

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68076555
quote:
De Graafschap presenteert onderzoek nieuw stadion

De gemeente Doetinchem heeft van De Graafschap de voorkeurslocatie voor het nieuwe stadion doorgekregen. Het bestuur van De Superboeren zou de nieuwe thuishaven het liefst op of rond het Regionaal Bedrijventerrein in Wehl gebouwd zien worden.

Uit onderzoek van De Graafschap is naar voren gekomen dat de huidige voorkeurslocatie ook de enige financieel haalbare locatie is. 'Uit onderzoek en gesprekken met de gemeente Doetinchem is gebleken dat deze locatie voldoende exploitatiemogelijkheden biedt,' is te lezen op de website van de club. 'Deze zijn noodzakelijk voor een structureel hogere begroting om daarmee de doelstelling, het worden van een stabiele eredivisieclub, te realiseren.'

De begroting van De Graafschap moet met behulp van een nieuw stadion stijgen van ongeveer 10 miljoen naar zeker 15 miljoen euro. De opvolger van De Vijverberg (foto) gaat plaats bieden aan ruim 18.000 toeschouwers, zal een typische Engelse uitstraling krijgen en een Achterhoekse sfeer. Ook de naam van het nieuwe stadion zal gaan veranderen. Een veel genoemde optie is het Guus Hiddink Stadion.

Bron: Sportweek
  donderdag 16 april 2009 @ 16:36:35 #58
51286 w00h00
Digital man!
pi_68076827
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hmm Amsterdam wil nu ineens de finale hebben. Ik dacht dat die al in de nieuwe kuip gespeelt ging worden
Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.
  donderdag 16 april 2009 @ 16:38:38 #59
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68076919
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.
Leuk, die hebben we al eens eerder gehad. EK2000.
pi_68079360
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat is dus de strijd tussen Amsterdam en rotterdam.
straks hebben ze allebei een stadion van 300000 toeschouwers aan het einde van de strijd, en beslist de fifa dat de finale in enschede gespeeld gaat worden
  donderdag 16 april 2009 @ 18:00:10 #61
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68079994
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bij NEC heb je zelfs een paal voor je snuffert omdat er zo'n scherm hangt.

Zal in de nieuwe Kuip ook wel komen trouwens, commercieel aantrekkelijk hé.
Juist mooi zo groot scherm
  donderdag 16 april 2009 @ 18:19:23 #62
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68080586
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hmm Amsterdam wil nu ineens de finale hebben. Ik dacht dat die al in de nieuwe kuip gespeelt ging worden
Het is niet voor het eerst dat de gemeentelijke ambtenaren daar wat dingen roepen zonder het ook maar enigszins waar te kunnen maken, dus zo'n bericht moet je altijd maar met een silo vol zout nemen.

Daarnaast worden de tribunes dan wel erg steil...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_68082003
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Juist mooi zo groot scherm
Nee
  donderdag 16 april 2009 @ 18:59:21 #64
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68082021
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Juist mooi zo groot scherm
In je huiskamer wel ja, ofniet Jorien.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:09:14 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68082315
Ik vind het ook wel wat hebben, maar het moet sowieso niet tot last zijn voor het publiek.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_68082356
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het is niet voor het eerst dat de gemeentelijke ambtenaren daar wat dingen roepen zonder het ook maar enigszins waar te kunnen maken, dus zo'n bericht moet je altijd maar met een silo vol zout nemen.

Daarnaast worden de tribunes dan wel erg steil...
Idd, een half jaar geleden hadden ze ook al zo'n wethouder die wat riep over een nieuw stadion. Uiteindelijk was zoiets nog nooit besproken in de gemeenteraad.

En een finale oorlog tussen Amsterdam en Rotterdam winnen we toch wel. Het stadion in Rotterdam dat half in de Maas ligt zal van de buitenkant veel mooier zijn. Van de binnenkant zal het meer een voetbalstadion zijn dan de ArenA, en de fataliteiten van de ArenA zijn tijdens het WK al dik 20 jaar oud.
pi_68089713
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo iets zou dat worden dan. Ik erger me trouwens nog steeds aan die graf lelijke blauwe Philips schermen, wat kost dat nou om die in de clubkleuren te schilderen. Desnoods ga ik zelf de ladder op.
Was deze al in een topic geknald hier?

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_68090504
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Was deze al in een topic geknald hier?

[ afbeelding ]
Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.
pi_68090538
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.
Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68090706
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.
Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?
In het verleden werden hier alleen maar bestaande plannen gepost die berusten op de werkelijkheid. Deze onzin maakt dit topic een soort geruchtentopic waar het zeker niet voor bedoelt is.
pi_68091035
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee maar lijkt me ook niet aan de orde. Die Photoshop is wat iemand graag zou zien maar is niet berust feiten of plannen.
Naja, je kan wel zien een beetje wat de bedoeling is. Net zoals die 3 plannen van rotterdam van een paar topics terug.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wie zegt dat het er dan zo uit gaat zien? Zo kan ik ook wel 100 Photoshops maken van de nieuwe Kuip. Wat is hiervan de toegevoegde waarde aan dit topic?
In het verleden werden hier alleen maar bestaande plannen gepost die berusten op de werkelijkheid. Deze onzin maakt dit topic een soort geruchtentopic waar het zeker niet voor bedoelt is.
Post dan ook helemaal niet meer tot dat de officiele renders er zijn van de nieuwe kuip. En niet die onzin van diezelfde 3 plannetjes.

God zeg, had het ook kunnen weten. Amsterdam komt met een paar onderwerpen en de rotterdammers beginnen te janken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_68091116
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Inderdaad. Over het dak liften en een derde ring wordt totaal niet gesproken.
sarcasme
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_68091252
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Naja, je kan wel een beetje wat de bedoeling is. Net zoals die 3 plannen van rotterdam van een paar topics terug.
[..]
Dat zijn officiele plannen die door de gemeente gepresenteerd zijn. In die plaatjes zijn nog niet eens de nieuwe vormen van de Kuip aangegeven. In die plaatjes gaat het om de locatie.
quote:
Post dan ook helemaal niet meer tot dat de officiele renders er zijn van de nieuwe kuip. En niet die onzin van diezelfde 3 plannetjes.

God zeg, had het ook kunnen weten. Amsterdam komt met een paar onderwerpen en de rotterdammers beginnen te janken.

Nogmaals die 3 plannetjes gingen over de locatie. Die vormen van de stadions die er in die plaatjes te zien zijn hebben totaal niets te maken met de uiteindelijke vorm van het stadion.

Daarnaast roept er een ambtenaar in Amsterdam dat ze er een capaciteit van 55.000, 65.000 of misschien wel 85.000 van willen maken. Er zijn nog totaal geen plannen maar alle Ajacieden hier zitten alweer met hun stijve pik in hun hand Photoshops te maken
pi_68091277
Een half jaar geleden was er ook al zo'n ambtenaar die wat riep over een compleet nieuw stadion. Nooit meer wat van gehoord.
pi_68091931
Lokale rotterdamse rompslomp dus. Wat hebben wij daar dan mee te maken? Kom dan terug als de definitieve renders er zijn of houd je mond. Doe ik dat ook over de Arena.

Wanneer dit soort berichten in het rotterdamse lokale suffertje uitkwamen (het ad), kraamde de hele zuid-hollandse hoek propaganda uit over hoe geweldig het wel niet is om feyenoord fan te zijn in de toekomst.

edit: dat plaatje bestaat trouwens al een half jaar of iets
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')