abonnement Unibet Coolblue
pi_67734277
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 april 2009 @ 17:44:23 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67734308
Ga maar naar Barcelona.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 5 april 2009 @ 17:45:28 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67734338
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik geloof er niets van dat Barcelona op dit moment interesse heeft in V Persie.

edit:
Robin van Persie Topic #8
Barcelona heeft elk seizoen interesse in de beste spelers van Arsenal. Begint een beetje te vervelen
pi_67734340
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_67734401
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Barcelona heeft elk seizoen interesse in de beste spelers van Arsenal. Begint een beetje te vervelen
Wie zegt dat Barcelona nu interesse heeft in V Persie? (ja, een roddelblad)
Mocht Eto'o vertrekken (wat maar de vraag is) denk ik dat ze eerst Villa proberen te halen.

Maar dat Barcelona altijd interesse heeft in goede spelers is toch niet zo vreemd?
Cesc zullen ze ook nog wel volgen.

Ik hoop gewoon dat Eto'o blijft!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 april 2009 @ 18:08:44 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67734885
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie zegt dat Barcelona nu interesse heeft in V Persie? (ja, een roddelblad)
De manier waarop ze dat doen is elk jaar weer ronduit schandalig. Maar ja, dat is een beetje de cultuur in Spanje. Real Madrid doet het ook.
pi_67735027
Ik wil niet lullig doen hoor, maar deze roddel staat in een engels roddelblad. Staat nog niet eens in de Catalaanse media, al zullen die het wel weer over nemen. Sowieso neem ik roddels waar bedragen worden genoemd niet al te serieus. Jij gelooft alleen weer direct dat hier een complot van Barcelona achter zit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 april 2009 @ 18:20:21 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67735162
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:14 schreef venomsnake het volgende:
Jij gelooft alleen weer direct dat hier een complot van Barcelona achter zit..
Dat heeft het verleden geleerd ja. De voorzitters roepen dit gewoon. Neem nu Henry. Jaaaaren geroepen dat ze hem wilden, en op een gegeven moment gaat ie dan wel.

Zelfde als wat ook al jaren met Cesc gebeurt, en vorig jaar met Hleb. Zo zijn er nog talloze andere voorbeelden.
pi_67735289
Met Henry ben ik het eens, Barcelona wilde hem altijd graag hebben. Al maakt Henry natuurlijk zelf uiteindelijk de keus.

Cesc komt uit de opleiding van Barcelona, logisch dat ze hem blijven volgen.
Trouwens het is vaak de Catalaanse media die het over Cesc heeft, ik heb Laporta er bijvoorbeeld nog nooit over gehoord. Dat is een heel verschil met Madrid waar bestuursleden en zelfs de voorzitter in het openbaar om namen gaan schreeuwen. Cesc heeft eens geroepen dat hij een Barca hart heeft, tja, dan krijg je dat.

Maar goed, van mij hoeven ze beide niet te komen hoor. Middenveld is al prima met spelers uit de eigen opleiding, en voorin heb ik liever dat Eto'o blijft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 april 2009 @ 18:31:23 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67735442
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:25 schreef venomsnake het volgende:
Met Henry ben ik het eens, Barcelona wilde hem altijd graag hebben. Al maakt Henry natuurlijk zelf uiteindelijk de keus.
Nee. De club maakt de keus zolang een speler onder contract staat. En Henry stond onder contract. Overigens denk ik dat Wenger hem op tijd heeft laten gaan.

Ontopic: ik denk niet dat Van Persie er beter van wordt als hij naar Spanje zou vertrekken. Bij Barcelona heb ik meer het idee dat het om het 'kopen om het kopen' gaat.
  zondag 5 april 2009 @ 18:35:06 #11
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67735553
Ik weet niet of het kopen om het kopen is. Er staat nu een behoorlijk uitgebalanceerde selectie (veel spelers uit de eigen opleiding) met een prima bank. Daarom geloof ik ook niet direct dat men V Persie wil hebben, of het moet de beoogde opvolger van Eto'o worden, maar daar geloof ik niet zo in..

Maar goed, laten we het weer over Robin hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 april 2009 @ 18:57:01 #12
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67736168
Ik zie van Persie niet als hetzelfde type speler als Eto'o.
><(({°>
pi_67736508
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Barcelona heeft elk seizoen interesse in de beste spelers van Arsenal. Begint een beetje te vervelen
Indeed
  zondag 5 april 2009 @ 19:17:41 #14
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_67736704
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Barcelona heeft elk seizoen interesse in de beste spelers van Arsenal. Begint een beetje te vervelen
Boeiend, Arsenal haalt weer alle jongen talenten uit Europe bij de clubs weg.

Dat hoort bij voetbal, niet zo janken, zolang Arsenal zo mager blijft presteren blijft dat ook zo.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67737277
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet of het kopen om het kopen is. Er staat nu een behoorlijk uitgebalanceerde selectie (veel spelers uit de eigen opleiding) met een prima bank. Daarom geloof ik ook niet direct dat men V Persie wil hebben, of het moet de beoogde opvolger van Eto'o worden, maar daar geloof ik niet zo in..

Maar goed, laten we het weer over Robin hebben. [ afbeelding ]
Opvolger Henry misschien. Henry heeft natuurlijk een goed jaar bij Barcelona, maar je moet ook wel aan de toekomst denken en Van Persie is wel verder dan Bojan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67737712
Geweldenaar.

Als Barcelona zich straks in de zomer daadwerkelijk meld hou ik ernstig rekening met een vertrek. Hij wil zoals gezegd prijzen winnen, en daarom nu ook nog steeds twijfelt om zijn contract te verlengen, en bij een club als Barcelona is die kans natuurlijk vele malen groter.

Ik bedoel het is ook frustrerend als supporter om je club steeds maar weer buiten de boot te zien vallen, maar met een speler doet dit nog meer. Als topspeler streef je naar het hoogste.
pi_67738109
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Geweldenaar.

Als Barcelona zich straks in de zomer daadwerkelijk meld hou ik ernstig rekening met een vertrek. Hij wil zoals gezegd prijzen winnen, en daarom nu ook nog steeds twijfelt om zijn contract te verlengen, en bij een club als Barcelona is die kans natuurlijk vele malen groter.

Ik bedoel het is ook frustrerend als supporter om je club steeds maar weer buiten de boot te zien vallen, maar met een speler doet dit nog meer. Als topspeler streef je naar het hoogste.
Hij verdient inmiddels wel een grote prijs.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67738502
hij zou niet echt tot zijn recht komen in het 4-3-3 systeem van barca--het is geen spelmaker, ook geen echte 9 en helemaal geen linkerspits; hij past het best in een 4-4-2 systeem achter/naast de diepe spits.

ik denk dat ze eerder villa ofzo kunnen halen, geld zat.

hopelijk blijft van persie gewoon bij arsenal
pi_67738612
Ik heb altijd het idee dat ie bij Arsenal niet meer door kan groeien. Die winnen gewoon te weinig prijzen. In Barcelona zou hij dat laatste stapje kunnen zetten.
-
pi_67738658
Blijf maar. Die prijzen komen wel.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 5 april 2009 @ 20:20:54 #21
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67738687
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ie bij Arsenal niet meer door kan groeien. Die winnen gewoon te weinig prijzen. In Barcelona zou hij dat laatste stapje kunnen zetten.
Hleb werd ook met veel tamtam gehaald. Zit nu op de bank en wil weer weg. Weinig spelers worden succesvoller bij andere clubs nadat ze bij Arsenal zijn weggegaan. Ik ken er in ieder geval geen eentje.
pi_67738717
Nog ff een paar jaar Barca en daarna terug naar Rotterdam
pi_67738739
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ie bij Arsenal niet meer door kan groeien. Die winnen gewoon te weinig prijzen. In Barcelona zou hij dat laatste stapje kunnen zetten.
Ach die fase kan zo omslaan. Net zoals de fase net omsloeg toen v. Persie net kwam.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67738763
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hleb werd ook met veel tamtam gehaald. Zit nu op de bank en wil weer weg. Weinig spelers worden succesvoller bij andere clubs nadat ze bij Arsenal zijn weggegaan. Ik ken er in ieder geval geen eentje.
Op dit moment is Barcelona ook een stapje hoger dan Arsenal.
No flame intented.

Ik zie niet in op welke positie Van Persie eventueel bij Barca zou moeten spelen al gun ik hem wel een mooie club.
pi_67738771
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hleb werd ook met veel tamtam gehaald. Zit nu op de bank en wil weer weg. Weinig spelers worden succesvoller bij andere clubs nadat ze bij Arsenal zijn weggegaan. Ik ken er in ieder geval geen eentje.
arsenal heeft voor hleb wel een goede vervanger gehaald: nasri. en die scoort ook nog eens haha.

maar als cmv/amv maak je sowieso weinig kans bij barca vandaag de dag--iniesta en xavi ( ) zul je altijd voor je moeten dulden.
  zondag 5 april 2009 @ 20:25:10 #26
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67738812
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op dit moment is Barcelona ook een stapje hoger dan Arsenal.
No flame intented.

Ik zie niet in op welke positie Van Persie eventueel bij Barca zou moeten spelen al gun ik hem wel een mooie club.
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik denk niet dat ie bij Barca net zo'n invloed zal hebben als bij Arsenal. Spelen bij Arsenal of op de bank zitten bij Barcelona. Ik zou het wel weten.
pi_67738848
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hleb werd ook met veel tamtam gehaald. Zit nu op de bank en wil weer weg. Weinig spelers worden succesvoller bij andere clubs nadat ze bij Arsenal zijn weggegaan. Ik ken er in ieder geval geen eentje.
Dat is waar, maar ik heb het gevoel dat Robin nu stilstaat.
-
pi_67738859
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:25 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik denk niet dat ie bij Barca net zo'n invloed zal hebben als bij Arsenal. Spelen bij Arsenal of op de bank zitten bij Barcelona. Ik zou het wel weten.
Ik denk ook liever dat Van Persie de man is in een team, dus die zal ook wel bij Arsenal blijven.
  zondag 5 april 2009 @ 20:27:38 #29
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67738893
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik heb het gevoel dat Robin nu stilstaat.
Nee juist niet. Eindelijk dit seizoen redelijk blessurevrij en vaak bepalend in wedstrijden zonder overdreven goed te spelen. Ik zie grote vooruitgang.
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk ook liever dat Van Persie de man is in een team, dus die zal ook wel bij Arsenal blijven.
Dat denk ik ook. Aan het einde van het seizoen tekent ie gewoon een nieuw contract.
pi_67738914
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee juist niet. Eindelijk dit seizoen redelijk blessurevrij en vaak bepalend in wedstrijden zonder overdreven goed te spelen. Ik zie grote vooruitgang.
Mm ok, jij zal hem vaker zien spelen dus ik geloof je.
-
  zondag 5 april 2009 @ 20:29:53 #31
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67738962
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog ff een paar jaar Barca en daarna terug naar Rotterdam
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67739637
Lekker bij Arsenal blijven.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 april 2009 @ 21:11:47 #33
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67740280
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Opvolger Henry misschien. Henry heeft natuurlijk een goed jaar bij Barcelona, maar je moet ook wel aan de toekomst denken en Van Persie is wel verder dan Bojan.
Dat is zo, alleen speelt Henry vooral op links bij Barcelona, dat vind ik niet echt een geweldige positie voor V Persie. Als Henry vertrekt lijkt me bijvoorbeeld een speler als Ribery een meer logische keus.
Of Cesc, en dan Iniesta naar links. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67757510
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog ff een paar jaar Barca en daarna terug naar Rotterdam
Denk je echt serieus dat hij ooit terug gaat naar Rotterdam?
pi_67757569
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk je echt serieus dat hij ooit terug gaat naar Rotterdam?
Ja, dat heeft hij mij persoonlijk verteld.
pi_67757835
Hij moet bij Arseanl blijven. Van bankzitten (zie Hleb, nee vergelijk hem niet met van persie) wordt je echt niet beter en hij is nu juist bezig met een goede stap in zijn carriere.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67758950
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, dat heeft hij mij persoonlijk verteld.


Al is 34 is en net zo goed speelt als Makaay nu

OT: ondanks dat ik Robin een goede voetballer vind, heeft ie IMO niets te zoeken bij Barcelona.

Wie moet hij dan vervangen? Messi, Eto'o of Henry?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 6 april 2009 @ 14:28:47 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_67759447
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, dat heeft hij mij persoonlijk verteld.
Stuur hem dan ook een linkje van dit topic. dan heeft ie genoeg redenen om bij te tekenen
  woensdag 29 april 2009 @ 10:13:53 #39
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68489241
Er wordt altijd zo lacherig gedaan over de blessures van arjen robben, maar robin van persie heeft er ook een handje van om zoveel mogelijk blessures te hebben in een seizoen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68685301
Ja V Persie heeft er net zoveel lijkt het.
In mijn ogen heeft blessuregevoeligheid ook te maken met kwaliteit van een speler. Robben en Van Persie zijn magistraal in het veld maar verder veels te blessuregevoelig.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:39:34 #41
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68686278
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef Rejected het volgende:
Ja V Persie heeft er net zoveel lijkt het.
In mijn ogen heeft blessuregevoeligheid ook te maken met kwaliteit van een speler. Robben en Van Persie zijn magistraal in het veld maar verder veels te blessuregevoelig.
volgens mij gewoon aan hun gestel.
kijk naar gerrard, lampard, messi, c. ronaldo, kaka. Allemaal bijna nooit geblesseerd en toch van werldklasse.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68687029
Kaka en Messi zijn er weleens voor lange tijd uit geweest als ik het me goed herinner. Maar niet om de haverklap net als onze oranje mannen van glas.
pi_68687667
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef Rejected het volgende:
Ja V Persie heeft er net zoveel lijkt het.
In mijn ogen heeft blessuregevoeligheid ook te maken met kwaliteit van een speler. Robben en Van Persie zijn magistraal in het veld maar verder veels te blessuregevoelig.
Toch heeft hij een redelijk blessure vrij seizoen gekent dit jaar, zonde dat het nu op het laatste weer misgaat...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:06:47 #44
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68706970
Heel snel een andere club zoeken.
pi_68708095
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heel snel een andere club zoeken.
Zoals Feyenoord.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68719767
indien barca komt doen jongen. met arsenal kom je er gewoonweg niet
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:05:16 #47
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68722629
Toch vind ik het wel een typische Arsenal-speler die á la Bergkamp de nieuwe held van de club kan worden.
Maar ik zou het niet raar vinden als hij vertrekt, bij Arsenal valt gewoonweg niets te winnen.

Barcelona of Man Utd. lijken me wel geschikte clubs.
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:07:02 #48
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68722697
van Persie zou bij Manchester United best de plek van Ronaldo kunnen opvullen mocht die vertrekken
pi_68723121
het zou me zeker niet verbazen indien ronaldo vertrekt maar ronaldo gaf aan dat hij bij man u blijft nadat real met 6-2 verloor.

ik denk dat van persie nog meer zou kunnen knallen in manchester met de ondersteuning die dat team biedt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68723996
Van Persie is de verpersoonlijking van Arsenal. Irritant, technisch uitstekend, maar geen effectiviteit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')