Mwah... ik denk dat hij fan van mij is. Híj zoekt míj opquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
volgens mij ben je eigenlijk fan, je zoek alain gewoon steeds op!
Triest hequote:
heb je ten miste 1 fanquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... ik denk dat hij fan van mij is. Híj zoekt míj op.
Dan maar geen fans.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je ten miste 1 fan, jammer dat ze niet vrouwelijk is.
Lekker! ik trek zo ook even eentje openquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef borisz het volgende:
BIER, een een of andere onbekend Duits biertje, heb gister veel mai-bock ingeslagen
.
Vond het een super goede film, alleen niet leuk om hem 2x te zien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Net nog even Se7en gezien... wat een film, bizar !
Had zo gehoopt dat je het zou vergeten te meldenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker! ik trek zo ook even eentje open![]()
FC Grunn wint van Utrecht. Woehoe!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef borisz het volgende:
BIER, een een of andere onbekend Duits biertje, heb gister veel mai-bock ingeslagen
.
Heb 'm nu 3x gezien, maar ik vind 'm eerlijk gezegd nog net zo goed als de eerste keer. Al weet je nu natuurlijk wel hoe het loopt. Het eind van de film.. wowquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het een super goede film, alleen niet leuk om hem 2x te zien.
Lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef borisz het volgende:
.
Oh, sorry ! dacht dat studio sport al was geweestquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had zo gehoopt dat je het zou vergeten te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |