abonnement Unibet Coolblue
pi_67681058




DE SELECTIE:

  • Coach


  • Keepers


  • Verdedigers


  • Middenvelders


  • Aanvallers


    DE STAND:



    PROGRAMMA:

    04-04-2009 AZ - ADO Den Haag 19:45 uur
    10-04-2009 NAC Breda - AZ 20:45 uur
    18-04-2009 AZ - Vitesse 19:45 uur
    26-04-2009 Ajax - AZ 14:30 uur
    03-05-2009 FC Twente - AZ 14:30 uur
    10-05-2009 AZ - sc Heerenveen 14:30 uur

    De OP kun je hier terugvinden:
    http://www.2shared.com/file/5243644/b4a1c50a/AZOP.html
  •   vrijdag 3 april 2009 @ 16:53:28 #2
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67681153
    Hell yeah!

    Hopen dat Twente vanavond verliest. Komop Koenders, scoor!
    Confidence through competence
    pi_67681167
    quote:
    Moisander uit voorzorg niet tegen ADO
    Louis van Gaal blikte vrijdagmiddag vooruit op het thuisduel met ADO Den Haag. Ook ging hij in op de fysieke gesteldheid van zijn selectie en had hij zijn bedenkingen over het competitieschema voor dit weekend.

    “Moisander speelt uit voorzorg niet”, meldde Van Gaal. “Dat is altijd het vervelende van een laterale meniscusblessure. Uit bescherming laten we hem zaterdag aan de kant, net zoals we dat met Gill Swerts tegen FC Utrecht deden. Spelers willen zelf echter altijd graag spelen.” Kees Luijckx is een twijfelgeval voor dit weekend. De verdediger was twee dagen ziek.

    Moreno
    Héctor Moreno is vrijgegeven door de medische staf, maar speelt nog niet. Van Gaal: “Hij moet conditie opbouwen bij Jong AZ. Of dat maandag al gebeurt? Van mij mag hij meespelen; de limiet is 45 minuten. Ik heb ergens gelezen dat Héctor zelf denkt dat hij dit seizoen nog in het eerste kan spelen. Dat zou dan meer zijn omdat ík het hem gun.”

    Romero
    Sergio Romero is hard op weg om fit te raken. De keeper traint reeds mee en mag medisch gezien weer ballen vangen. Toch ontziet hij zijn geblesseerde hand nog. Van Gaal: “Maar hij is iemand die dat al snel weer aandurft. De kans dat hij dit seizoen nog in actie komt is groter dan de kans voor Moreno.”

    Maarten Martens en Demy de Zeeuw aanschouwden hun internationale wedstrijden vanaf de tribune. “Dat kwam eigenlijk wel goed uit”, wist Van Gaal. “Demy zal het nooit zelf zeggen, maar hij was toe aan rust. Voor Maarten was de tribuneplaats om diezelfde reden ook prima. Sébastien Pocognoli had van mij langer in actie mogen komen. Hij heeft nu vooral genoten van een betaalde vakantie met gratis kost en inwoning.”

    ADO Den Haag
    Zaterdagavond speelt AZ tegen ADO Den Haag. Dit duel in het DSB Stadion begint om 19:45 uur. In de tweede wedstrijd van het seizoen verloor AZ met 3-0 in Den Haag. Van Gaal: “Wij waren toen beter maar verloren om een duidelijke reden: de rode kaart van Brett Holman. Dat we toen verloren hebben, speelt nu niet meer mee.”

    Competitieschema
    Na de interlands heeft AZ slechts twee dagen met internationals kunnen trainen. Brett Holman is pas vrijdag rond 14:15 uur op Schiphol geland. “Wij zijn in het nadeel, maar FC Twente is nog meer in het nadeel omdat ze op vrijdag spelen. De KNVB zou er goed aan doen om beslissende wedstrijden allemaal op zondag te laten spelen. Je hebt drie dagen nodig om een team op een wedstrijd voor te bereiden. Daarom voetbal ik ook het liefst op zondag. Bij AZ vinden ze zaterdagavond echter beter bij de club passen. Als we volgend jaar Champions League zouden spelen, komt zaterdag wel weer beter uit.”
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:54:14 #4
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_67681180
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
    Hell yeah!

    Hopen dat Twente vanavond verliest. Komop Koenders, scoor!
    heul niet

    TT
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_67681200
    Konders!! Koenders!! Koenders!! Laat ons jouw waarde nu eens echt zien!
    pi_67681227
    Koenders kennende zal hij wel een eigen doelpunt scoren
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:58:32 #7
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67681292
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef Gatalin het volgende:
    Koenders kennende zal hij wel een eigen doelpunt scoren
    En dan vragend naar Babos kijken waarom hij die bal niet gewoon had gekeept.
    Confidence through competence
      vrijdag 3 april 2009 @ 17:00:07 #8
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67681339
    Okee dus geen Moisander.

    Weer Jaliens - Klavan in het midden dan maar?


    Didulica
    Swerts - Jaliens - Klavan - Poco
    De Zeeuw - Schaars
    Dembélé - El Hamdoeidoei - Martens
    Ari/Pelle

    Zo?
    Confidence through competence
    pi_67681429
    Ik denk dat Mendes da Silva begint en Hammie en Moussa voorin spelen.
      vrijdag 3 april 2009 @ 17:12:38 #10
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67681664
    Geen slecht idee op zich.

    Maar heeft Mendes al 90 minuten volgemaakt? Zo ja, hoe lang was dat geleden? Of heeft ie maar 1 helft gespeeld twee weken geleden? Zou hij dan nu 90 minuten aankunnen?

    Ik zou het niet aandurven. Bovendien is Van Gaal fan van Dembele op rechtshalf. Zeg maar soort Agustien op linkshalf.
    Confidence through competence
    pi_67682039
    Mendes heeft lekker rustig kunnen trainen de laatste weken. Maar omdat bij Louis zijn holmaatjes altijd spelen als ze kunnen, weet je het maar nooit. Misschien de ruit op het middenveld weer eens van stal halen:

    Didulica
    Swerts - Jaliens - Klavan - Pocognoli
    De Zeeuw
    Holman - Schaars
    Martens
    El Hamdaoui - Dembele

    Al zal Holman waarschijnlijk geen minuten krijgen, gezien het feit dat hij lang in het vliegtuig heeft gezeten...
      vrijdag 3 april 2009 @ 18:07:16 #12
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67683004
    quote:
    En dat Martens er een beetje bij stond te kijken en te sussen ofzo
    "amaai mannen wa is da, nie haten ge wee tog"
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67690221
    Toch indrukwekkend wat Twente doet hoor
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_67692712
    Graag gedaan hè.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      vrijdag 3 april 2009 @ 23:21:06 #15
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67693590
    Lekker lekker, en nu weer naar 11 punten uitlopen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67693729
    Beetje jammer dat het morgen niet hetzelfde weer is als vanavond.. Dan was het mooi voorpilstijd op het waagplein.
    pi_67694018
    Pilsen kan altijd.
      vrijdag 3 april 2009 @ 23:36:51 #18
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_67694140
    In de arena kampioen worden svp
    pi_67694417
    Op het waagplein in de zon is nog een tikkeltje gezelliger
      zaterdag 4 april 2009 @ 00:07:46 #20
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_67694890
    8 punten voorsprong met nog 5 wedstrijden te spelen na morgen en het kunnen 11 punten worden.

    * FritsFlits duimt
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
    pi_67695449
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
    In de arena kampioen worden svp
    Kut Twente Straks worden we thuis tegen Vitesse kampioen Beter laten we volgende week 2 punten liggen tegen NAC.
    pi_67695502
    Waarom wil je liever in de Arena kampioen worden dan thuis in je eigen stadion?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_67695519
    Omdat ik tegen Vitesse thuis op vakantie in Spanje ben. Had er in oktober niet echt rekening mee gehouden dat we dan wel eens kampioen zouden kunnen worden...
    pi_67695535
    Die hele Arena kan me op zich gestolen worden, het mag ook uit bij Twente of thuis tegen Heerenveen. Zolang het dus maar niet tegen Vitesse is.
      zaterdag 4 april 2009 @ 04:24:08 #25
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67697562
    Aha, Twente dus gelijkgespeeld. Nouja, wordt alleen maar makkelijker voor AZ dan. Hoop dat de mannen niet verslappen morgen en alles keistijf houden
    Confidence through competence
    pi_67698537
    Vanavond naar jullie leuke stadion
    Jullie willen vast wraak van die 3-0 nederlaag eerder dit seizoen
    Nouja, zal wel 5-0 ofzo worden maar deze wedstrijden horen er ook bij en ik verheug me op het bezoek aan jullie stadion
    pi_67699199
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 09:39 schreef JeffreyADO het volgende:
    Vanavond naar jullie leuke stadion
    Jullie willen vast wraak van die 3-0 nederlaag eerder dit seizoen
    Nouja, zal wel 5-0 ofzo worden maar deze wedstrijden horen er ook bij en ik verheug me op het bezoek aan jullie stadion
    terecht... Wij zijn gewoon cool ach die ado supporters zijn wel relaxed.
    quote:
    Liverpool verleidde hem twee jaar terug bijna de overstap te maken naar de jeugdopleiding van de Engelse topclub. Marko Vejinovic, die toen nog Marko Matic heette, keek rond bij de club van Dirk Kuyt en Ryan Babel. Maar het grote talent koos uiteindelijk voor een doorbraak in de Hollandse polder.

    In de laatste wedstrijd van AZ tegen Feyenoord (0-0) maakte de 19-jarige Vejinovic zijn debuut in de eredivisie. Heel wat later dan de technisch begaafde aanvaller had gehoopt. Zijn geduld werd lang op de proef gesteld, omdat hij genoegen moest nemen met een rol in het elftal van Jong AZ.

    ,,Kennelijk vindt de trainer dat nu mijn tijd is gekomen om in het eerste elftal te spelen. Ik vind het jammer dat ik niet eerder heb gespeeld. Maar ik doe mijn best en ik zie wel hoe het nu verder gaat bij AZ,'' zegt de man, die 'op tien' bij Jong AZ aan de lopende band scoort.

    In zijn stem klinkt geen verbittering door, wel teleurstelling. Van Vejinovic had het allemaal wel wat sneller mogen gaan. AZ maakte hem tijdens de spannende dagen rond de flirt met Liverpool immers duidelijk dat de club voorrang wil geven aan spelers uit de eigen jeugdopleiding. Voorzitter Dirk Scheringa wil niet eeuwig de kluis blijven openen voor aankopen van het kaliber Pellè, Ari of Dembélé. Als blijk van waardering en als stimulans schoof de club hem in een keer door van de B-junioren naar de selectie van Louis van Gaal.

    Vejinovic durft in de spiegel te kijken en is zelfkritisch als hij zegt: ,,Ik kan geen eisen stellen zolang ik niet wekelijks in het eerste elftal sta. Ik heb nog niks laten zien. Ik weet waar ik nog aan moet werken, mijn fysiek vooral. Met andere dingen zit het al wel goed. Welke? Visie, techniek en de steekpass zijn mijn sterke punten.''

    Behalve dat hij in plaats van Matic de achternaam van zijn vader aannam (Matic was de naam van zijn moeder en die van zijn vader dreigde verloren te gaan), wisselde de frêle technicus dit seizoen ook van positie. Van verdedigende middenvelder werd hij weer de ouderwetse nummer tien.

    Bij Louis van Gaal hebben de meeste spelers zicht op twee posities. Vejinovic: ,,Voor mij is dat aanvallend op het middenveld of achter de spits. Altijd in de as, niet meer aan de zijkant. Op tien voel ik me thuis en kom ik het beste tot mijn recht.''

    Marcel Bout, trainer van Jong AZ bevestigt de ontwikkeling van Vejinovic. ,,Hij is behoorlijk aan het scoren. Ik ga niet zeggen dat hij tegen zijn zin op een andere plek heeft moeten spelen.

    ,,Als jonge speler doe je veel ervaringen op. Marko mocht al anderhalf jaar meetrainen bij de A-selectie. Ook omdat Van Gaal vanaf het begin een fan van hem was. Vooral omdat hij als een van de weinige talenten de gave heeft altijd naar voren te denken en te spelen. Hij geeft zelden een balletje breed of achteruit. Dat hebben maar weinig spelers.''

    Bout ziet Vejinovic elke week pas één dag voor de wedstrijd. Dan sluit hij aan bij de spelers van Jong AZ. ,,De rest van de week krijgt hij hogeschoolles van Van Gaal. Hij verdient dat, want Marko is een jongen met enorme potentie.''

    Voor Vejinovic blijft een doorbraak bij AZ voorop staan. Aan verhuren wil hij nog niet denken. ,,Dat kon eerder in het seizoen. Het is er niet van gekomen. Het nadeel is dat elke andere ploeg waarvoor ik zou gaan spelen, niet om de titel strijdt. AZ is in de race voor het kampioenschap en gaat volgend seizoen in de Champions League spelen.

    ,,De sleutel ligt bij mij. Ik ben blij dat ik eindelijk heb gedebuteerd. Ik wil er bij AZ echt iets moois van maken. Als ik goed speel, zullen ze me niet meer uit het elftal halen. En als het hier niet lukt, dan maar ergens anders.''

    Bron: ADSportwereld.nl
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67700203
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 09:39 schreef JeffreyADO het volgende:
    Vanavond naar jullie leuke stadion
    Jullie willen vast wraak van die 3-0 nederlaag eerder dit seizoen
    Nouja, zal wel 5-0 ofzo worden maar deze wedstrijden horen er ook bij en ik verheug me op het bezoek aan jullie stadion
    Mannetje of 500 hoorde ik 5-0 zou mooi zijn, maar ik ben al blij als we 1-0 winnen.
      zaterdag 4 april 2009 @ 12:11:50 #29
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67700697
    Worden de klappers ook in het bezoekersvak uitgedeeld, trouwens?

    Het handige van een stadion als AZ met één ding is dat de bezoekers een even goede plaats hebben als de rest van het publiek. En niet net als in de Arena of in Eindhoven bovenin weggestopt worden ofzo.
    Confidence through competence
    pi_67700997
    Uitvak krijgt geen klappers.

    Het is idd wel een van de best gesitueerde uitvakken in Nederland. Niet ver van het veld en geen net voor je smoel.
      zaterdag 4 april 2009 @ 12:31:39 #31
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_67701087
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Gatalin het volgende:
    Uitvak krijgt geen klappers.

    Het is idd wel een van de best gesitueerde uitvakken in Nederland. Niet ver van het veld en geen net voor je smoel.
    Vooral dat 'geen net voor je smoel' is een verademing t.o.v. enkele andere stadions. Dat je niet recht achter de goal wordt geplaatst, à la.. Dat het (weinige) zicht wat je (soms) hebt je dan ook nog vrijwel wordt ontnomen door een net voor je smoel is gewoon superirritant
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_67703724
    AZ heeft ook geen stoeltjes in het uitvak
    pi_67705016
    Stadion van PSV is mega kut. Je voelt je net een bajesklant daar..
    Dat zij supporters als tuig zien is erg duidelijk met een uitvak zoals in Eindhoven.

    Vanavond ff gas geven en 11 punten loskomen.
    Dan ben je er (bijna) dan mag je 3 verliezen en 2 gelijk spelen...
    Nou das te doen lijkt me. NAC uit is ook weer kut.

    Kutcombi...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67706646
    quote:
    Rode Duivel Sébastien Pocognoli ontkent ruzie met Simons na nederlaag in Bosnië

    Heibel bij de Rode Duivels. Volgens Stijn Stijnen zat Sébastien Pocognoli na de nederlaag in Bosnië te lachen en werd hij aangepakt door hemzelf en door Simons. Pocognoli ontkent met klem en beweert dat Stijnen het verhaal bewust lekte.

    Een krant pakte gisteren uit met het bericht dat er 'oorlog' zou heersen bij de Rode Duivels. Sébastien Pocognoli zou na de nederlaag in Bosnië gelachen hebben in de kleedkamer en anciens Simons en Stijnen zouden daar fel op gereageerd hebben. Aanvoerder Simons en Pocognoli zouden zelfs neus aan neus hebben gestaan.

    'Klopt, Pocognoli heeft gelachen en we hebben daar met een paar mensen op gereageerd', zei Stijnen gisterenochtend aan Sporza. 'Als je inzit met het Belgische voetbal, dan doe je dat niet.'

    'Wat een onzin', reageerde Pocognoli gisterenmiddag ontstemd op de woorden van de doelman van Club Brugge. 'Ik zie ook dat Stijnen nu vertelt dat het verhaal over mij klopt. Hij is dan wellicht ook degene die het zelf naar buiten heeft gebracht. Ik weet waarom hij dit rondstrooit, maar dat ga ik niet zeggen.'

    Vriend van Bailly

    Pocognoli ontkent met klem dat hij zat te lachen in de kleedkamer.

    'Wie me kent, weet dat ik dat nooit zou doen. Dit is wat er gebeurde: Stijnen ging bij de kiné en klapte die enthousiast in de hand. Om aan te geven dat hij zijn match had gespeeld. Ik keek verbaasd op en mompelde bij mezelf ongelooflijk . Ik was bijzonder kwaad. Omdat ik me 45 minuten had moeten opwarmen en omdat we verloren hadden. Lachen was het zeker niet. Ik snapte net de houding van Stijnen niet. Nu wordt het verhaal omgedraaid. Stijnen moet er al helemaal Timmy Simons niet bijhalen: ik heb met hem geen enkel probleem. Nooit gehad. Enkele andere Rode Duivels stuurden me al een sms om te vragen wat er gebeurd is. Zij hebben ook niets gezien. Ook Martens, Swerts en Dembele, mijn ploegmaats bij AZ, begrijpen er niets van.'

    Timmy Simons wilde gisteren voor de training van PSV niet reageren.

    Pocognoli is een ex-ploegmaat en goede vriend van Logan Bailly, concurrent van Stijnen bij de Rode Duivels. Stijnen krijgt de onvoorwaardelijke steun van Vandereycken, maar misschien verandert dat als er een nieuwe bondscoach komt. Speelt dat mee?

    'Ik ga daar niets meer over zeggen', reageert Pocognoli. 'Voor mij is het geen probleem.'

    Stijnen wenste niet meer te reageren op de uitspraken van Pocognoli. 'Ik ga me nu concentreren op de wedstrijd van Club Brugge tegen Charleroi', zei hij gisteravond.

    Generatiekloof

    De generatiekloof tussen oud en jong bij de Duivels wordt in elk geval nog eens blootgelegd. Het begon al nadat de jongeren het goed deden op de Olympische Spelen. Dat Sonck dat 'speeltijd' noemde, kwam bij sommigen verkeerd aan. Net zoals zijn uitspraak woensdag, dat de vroegere generatie meer maturiteit had en er nog veel moest veranderen bij de jonge spelers.

    'Ik zie geen enkel probleem tussen oud en jong of tussen Vlamingen en Walen', zegt Pocognoli echter. Ook Stijnen zelf probeerde de problemen tussen jong en oud nog te verdoezelen: 'De jongeren hebben een andere geest dan de ouderen, maar dit was een alleenstaand geval. Er zijn geen twee groepen in de kern.'

    Toch blijft het duidelijk dat de coach die straks René Vandereycken opvolgt flink wat werk zal hebben om alle plooien weer glad te strijken.

    Tijd om schoon schip te maken daar.
    pi_67706949
    Die coach van België snapt er echt geen hol van. Er loopt zoveel talent rond daar, maar hij is de enige Belg die niet voor die talenten durft te kiezen.
      zaterdag 4 april 2009 @ 18:07:53 #37
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67708229
    Wat is een kiné?
    Confidence through competence
    pi_67708369
    Ik ga richting stadion, ik hoop dat het spel iets beter is dan de laatste wedstrijden, al is het waarschijnlijk ijdele hoop.
      zaterdag 4 april 2009 @ 18:14:54 #39
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67708393
    Veel plezier! Zie je vanavond als een paar pixels op m'n stream. Wel handig zeg dat AZ bovenaan staat: er is nu altijd wel een internetstream te vinden.
    Confidence through competence
      zaterdag 4 april 2009 @ 18:25:21 #40
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_67708665
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
    Wat is een kiné?
    kinesist, fysiotherapeut/verzorger
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zaterdag 4 april 2009 @ 18:53:46 #41
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67709315
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    kinesist, fysiotherapeut/verzorger
    Ah, die Belgen hebben altijd hun eigen plezante woordkes.
    Confidence through competence
      zaterdag 4 april 2009 @ 21:39:17 #42
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67713646
    Zo.

    Nog 5 puntjes sprokkelen en we zijn er.
    Confidence through competence
      zaterdag 4 april 2009 @ 21:50:48 #43
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_67713960
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
    Zo.

    Nog 5 puntjes sprokkelen en we zijn er.
    Alle wedstrijden gelijkspel, 1 wedstrijd winst en 2 gelijkspel of met iets minder als FC Twente punten gaat verspelen. Het einde is gelukkig in zicht!
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
    pi_67714035
    Zag het pas vanaf de 44e minuut ofzow, moest eerst ff klussen. Maar 2e helft was lekker genieten, ff op de bank ploffen met wat bier en lekker kijken.

    Dit is mooi profiteren van het gelijke spel van Twente, goed bezig.

    Gaat men vrijdagavond al feest vieren bij een winstpartij in Alkmaar of zaterdag wanneer men de wedstrijd FC Twente - Roda JC bekijkt? (dus nog ff los van Ajax, zie hieronder)

    Winst AZ en verlies Twente is genoeg voor het kampioenschap (14 punten voorsprong met nog 4 wedstrijden te gaan).

    Winst AZ en winst Ajax is nog steeds een gat van 12 punten met 4 wedstrijden (theoretisch dus nog mogelijk een kampioenschap voor Ajax, wel x aantal doelpunten goed maken) en ook winst AZ en gelijkspel Twente maakt 13 en is Twente ook klaar.

    ps. met winstpartij in Alkmaar bedoel ik dat AZ wel uit speelt, maar feest vieren zelf in Alkmaar

    [ Bericht 4% gewijzigd door xFriendx op 04-04-2009 22:04:53 ]
      zaterdag 4 april 2009 @ 22:07:28 #45
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_67714386
    Dan gaat het toch opeens wel heel snel
    pi_67715771
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 21:53 schreef xFriendx het volgende:
    Zag het pas vanaf de 44e minuut ofzow, moest eerst ff klussen. Maar 2e helft was lekker genieten, ff op de bank ploffen met wat bier en lekker kijken.
    Dat was ook genoeg.. 1e helft was niet zo goed voor het hart
    En toen.. kwam de 2e helft

    Sinds maaaanden zoniet jaren stond zeker 90% van het stadion gewoon de laatste 10 minuten
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:02:30 #47
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67715975
    Ja!!! Dat viel me ook op. Hele Molenaar stond nog vol. Leuk om te zien.
    Confidence through competence
    pi_67716145
    Ja maar jij was er niet bij
    pi_67716161
    Laat in ieder geval ff weten wanneer jullie in Alkmaar zitten. Misschien dat jullie kaartjes hebben voor een (uit)wedstrijd van AZ waarin ze kampioen kunnen worden, maar wil zelf sowieso in Alkmaar zijn, cafe induiken en meekijken maar (ipv thuis). Dan moet Stereo of Fuckbuddy maar ff sms'en ofzow, dan zit je er tenminste met een ploegje
    pi_67716231
    Lekkere pot en goede sfeer, jammer dat Romero niet keepte, want dan kan je gewoon weer een clean sheet aan je lijstje toevoegen. Zo vindt niemand het meer erg dat de SCC's minstens 10% duurder worden komend seizoen
    pi_67716412
    10% duurder weer bij AZ

    Die 10% extra omzet kan ook wel behaald worden met CL wedstrijden
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:24:27 #52
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67716586
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef Gatalin het volgende:
    Lekkere pot en goede sfeer, jammer dat Romero niet keepte, want dan kan je gewoon weer een clean sheet aan je lijstje toevoegen.
    Blablabla

    Klavan zat gewoon te Koendersen.
    Confidence through competence
    pi_67716679


    Heel de verdediging liep te kloten, alleen Poco scoorde een voldoende bij mij. Ben ook blij dat Kew volgende week geschorst is, zodat Moisander gewoon kan spelen.

    En met heel veel mazzel zijn we volgende week al kampioen
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:30:58 #54
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67716776
    Mja, en als Moisander nog last van die knie heeft, hebben we gewoon Luijckx en Klavan in het centrum, yay.
    Confidence through competence
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:32:05 #55
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_67716808
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
    Mja, en als Moisander nog last van die knie heeft, hebben we gewoon Luijckx en Klavan in het centrum, yay.
    Tegen NAC... Ik hoop op 3x scheepsrecht en nu een keer winnen.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:34:54 #56
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67716888
    Ah fuck, is het de volgende keer tegen Nac? Wordt nog leuk zo.
    Confidence through competence
    pi_67716955
    Nac uit
    Vitesse thuis
    Amsterdam uit
    Twente uit
    Heerenveen thuis

    11 punten los.

    [ Bericht 1% gewijzigd door lynda op 04-04-2009 23:46:37 ]
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:40:13 #58
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67717009
    Mja. Ik denk dat Twente nog wel wat punten verspeelt.
    Confidence through competence
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:41:07 #59
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_67717034
    FC Twente moet ook nog tegen Ajax en Heerenveen.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      zondag 5 april 2009 @ 03:13:36 #60
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67719868
    Shit man, we zijn d'r al bijna. Was trouwens vandaag in Utreg voor een selectietoets, dus heb niks meegekregen. Hoe verliep de wedstrijd afgezien van de goals?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 5 april 2009 @ 03:17:20 #61
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67719897
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Kriegel het volgende:
    Shit man, we zijn d'r al bijna. Was trouwens vandaag in Utreg voor een selectietoets, dus heb niks meegekregen. Hoe verliep de wedstrijd afgezien van de goals?
    Beide helften was AZ beter, maar eindpass was echt belabberd in de eerste helft. Swerts was de vrije man, Klavan liep een paar keer goed te klungelen.

    Tweede helft was al gauw bijna gallery play.

    Oh, en inderdaad dus volle Molenaar tribune na het fluitsignaal. Dat was wel even raar.
    Confidence through competence
      zondag 5 april 2009 @ 03:37:50 #62
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_67720023
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
    FC Twente moet ook nog tegen Ajax en Heerenveen.
    En ze moeten ook nog naar De Kuip.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_67720085
    Die Jeroen gruter zit wel echt klaar te komen bij elke kans van AZ in de samenvatting zeg
    pi_67720766
    Gefeliciteerd jjongens, het is gespeeld
    Nu kan het ECHT niet meer misgaan!
    pi_67721452
    Hallo vrienden uit Alkmaar, het was gister ouderwets leuk in jullie stadion !
    Ben trots op mn cluppie, ze hebben naar hun kunnen gevoetbalt alleen AZ is gewoon simpelweg te sterk.
    Gefeliciteerd met het kampioenschap, ik gun het jullie wel na 2 jaar terug bij Excelsior
    pi_67722383
    ADO viel mij 100% mee. In tegenstelling tot Feyenoord probeerden ze ten minste nog te voetballen. Het lijkt mij dat jullie het wel gaan redden.
      zondag 5 april 2009 @ 14:00:15 #67
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67727618
    Top wedstrijd, sfeer was super! Mounir speelde goed en was veel meer met AZ bezig dan met zichzelf. En weer een goaltje erbij.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67727789
    Hoe doet Klavan het eigenlijk bij Az volgens jullie?
    pi_67728627
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef fuckbuddy het volgende:
    Top wedstrijd, sfeer was super! Mounir speelde goed en was veel meer met AZ bezig dan met zichzelf. En weer een goaltje erbij.
    Maar hij had ook een paar keer moeten afgeven. Waar hij Waterman wilde omspelen, had Martens hem zo binnen kunnen lopen. Van Gaal zei dat het dubbele cijfers hadden kunnen zijn; het hadden in ieder geval een paar doelpunten meer kunnen, en misschien wel moeten, zijn.
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Elwood1802 het volgende:
    Hoe doet Klavan het eigenlijk bij Az volgens jullie?
    Ik ben blij dat hij er bij is gekomen, durft naar voren te gaan, houdt overzicht en kan een goede pass geven. Dat hij gisteren een fout maakt waar de goal uit voort komt is hem vergeven.
    pi_67728631
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Elwood1802 het volgende:
    Hoe doet Klavan het eigenlijk bij Az volgens jullie?
    Redelijk, als iedereen fit is zal hij op de bank belanden maar je kan hem er zeker bij hebben. Sommige wedstrijden is hij wat klungelig, maar over het algemeen degelijk. Beetje voor de toekomst dus.
      zondag 5 april 2009 @ 16:02:21 #71
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67731461
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
    FC Twente moet ook nog tegen Ajax en Heerenveen.
    Ajax, Heerenveen, AZ
    pi_67731523
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef lynda het volgende:
    Nac uit
    Vitesse thuis
    Amsterdam uit
    Twente uit
    Heerenveen thuis

    11 punten los.
    Amsterdam uit
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      zondag 5 april 2009 @ 16:18:58 #73
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      zondag 5 april 2009 @ 16:52:34 #74
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67732987
    NAC heeft 1 directe rode kaart (Gorter) en 1 indirecte (Gilissen) gekregen in de verloren wedstrijd tegen Willem II. Zijn dat beetje fatsoenlijke spelers en zijn hun vervangers slecht als AZ volgende week tegen ze speelt?
    Confidence through competence
      zondag 5 april 2009 @ 16:54:17 #75
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67733020
    Jullie kunnen gewoon kampioen worden in Amsterdam.
    Zullen ze blij mee zijn daar.
    pi_67733351
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
    Jullie kunnen gewoon kampioen worden in Amsterdam.
    Zullen ze blij mee zijn daar.
    Voor hetzelfde geld is AZ over precies een week kampioen... ook een rare gedachte
    pi_67733698
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef belanov het volgende:

    [..]

    Voor hetzelfde geld is AZ over precies een week kampioen... ook een rare gedachte
    Als AZ wint en Twente en Ajax punten laten liggen zijn we inderdaad volgende week zondag al kampioen. Kunnen we mooi tot en met 2e Paasdag feesten
    pi_67733804
    pi_67741837
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
    Jullie kunnen gewoon kampioen worden in Amsterdam.
    Zullen ze blij mee zijn daar.
    De week ervoor volgens mij. En als het wel zou kunnen tegen Ajax gaat dat echt niet lukken. Ajax gaat thuis ´gewoon´ winnen van AZ.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      zondag 5 april 2009 @ 22:12:34 #80
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67742373
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef navigator het volgende:

    [..]

    De week ervoor volgens mij. En als het wel zou kunnen tegen Ajax gaat dat echt niet lukken. Ajax gaat thuis ´gewoon´ winnen van AZ.
    mmkay.
    Confidence through competence
      zondag 5 april 2009 @ 22:16:37 #81
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67742516
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef navigator het volgende:

    [..]

    De week ervoor volgens mij. En als het wel zou kunnen tegen Ajax gaat dat echt niet lukken. Ajax gaat thuis ´gewoon´ winnen van AZ.
    Als AZ de week ervoor kampioen is zeker.
      zondag 5 april 2009 @ 22:30:47 #82
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67743006
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef navigator het volgende:

    [..]

    De week ervoor volgens mij. En als het wel zou kunnen tegen Ajax gaat dat echt niet lukken. Ajax gaat thuis ´gewoon´ winnen van AZ.
    Het is weer zo ver dat Ajax 'gewoon' gaat winnen?
      zondag 5 april 2009 @ 22:43:41 #83
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67743455
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Het is weer zo ver dat Ajax 'gewoon' gaat winnen?
    Ze hebben Aisatti nu, jeweets.

    Maar Schaars/Mendes legden Affelay ook aardig aan banden, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
    Confidence through competence
    pi_67743539
    Aissati.

    Ik zou het opzich wel mooi vinden als jullie in de Arena kampioen zouden worden, maar gebeurt al eerder denk.
      zondag 5 april 2009 @ 22:51:54 #85
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67743771
    Als je zag hoe Ajax vandaag weer liep te zwalken ben ik benieuwd of we überhaubt nog punten moeten halen om kampioen te worden.

    Ik vind het in ieder geval wel fenomenaal hoe in deze fase van de competitie met zo'n achterstand wordt omgegaan. Alsof er niets aan de hand is gewoon ADO oprollen. Dit team komt misschien wel in de buurt van PSV toen ze dit decennium op hun best waren.
      zondag 5 april 2009 @ 22:53:50 #86
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_67743849
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef Rots het volgende:
    Aissati.

    Ik zou het opzich wel mooi vinden als jullie in de Arena kampioen zouden worden, maar gebeurt al eerder denk.
    zie ze er wel voor aan om express punten te laten liggen
    pi_67743903
    Het voetbal is veel beter dan PSV op zijn best in het laatste decennium hoor. Niet normaal als je die 2e helft weer ziet hoe makkelijk alles gaat, de Hagenezen werden helemaal weggetikt.
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:

    [..]

    zie ze er wel voor aan om express punten te laten liggen
    Haha zou wel schitterend zijn, maar AZ-fans worden lijkt mij toch gewoon liever kampioen in het eigen stadion waar meteen een ziek groot feest gebouwd wordt.
      zondag 5 april 2009 @ 22:56:50 #88
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67743971
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
    Het voetbal is veel beter dan PSV op zijn best in het laatste decennium hoor. Niet normaal als je die 2e helft weer ziet hoe makkelijk alles gaat, de Hagenezen werden helemaal weggetikt.
    Qua rust en zelfvertrouwen dus.
    pi_67743983
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
    Het voetbal is veel beter dan PSV op zijn best in het laatste decennium hoor. Niet normaal als je die 2e helft weer ziet hoe makkelijk alles gaat, de Hagenezen werden helemaal weggetikt.
    Dat is wel wat arrogant, PSV was geweldig in het jaar dat ze de halve finale van de CL haalden (2005?)...Maar verder ben ik het wel met je eens...Het is vooral imponerend om te zien hoe ongelooflijk constant ze presteren..Geowon alles winnen, maakt niet uit hoe. En als het echt moet kunnen ze een stapje hoger...alleen de afwerking af en toe...
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zondag 5 april 2009 @ 23:00:29 #90
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67744118
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef wallofdolls het volgende:
    Als je zag hoe Ajax vandaag weer liep te zwalken ben ik benieuwd of we überhaubt nog punten moeten halen om kampioen te worden.

    Ik vind het in ieder geval wel fenomenaal hoe in deze fase van de competitie met zo'n achterstand wordt omgegaan. Alsof er niets aan de hand is gewoon ADO oprollen. Dit team komt misschien wel in de buurt van PSV toen ze dit decennium op hun best waren.
    Nouja. Zie verloren bekerduel tegen NAC. Had dus ook mis kunnen gaan.
    Confidence through competence
      zondag 5 april 2009 @ 23:06:17 #91
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67744320
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Kriegel het volgende:
    Shit man, we zijn d'r al bijna. Was trouwens vandaag in Utreg voor een selectietoets, dus heb niks meegekregen. Hoe verliep de wedstrijd afgezien van de goals?
    Oh even offtopic, maar eh,

    HBO, of niet? hoe was die?
      maandag 6 april 2009 @ 10:10:43 #92
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 6 april 2009 @ 12:36:49 #93
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67755937
    quote:
    Champagne AZ staat koud

    ALKMAAR - Door schade en schande wijs geworden, houdt AZ de draaiboeken voor het kampioensfeest in de kast. Maar voor de fans van de meest swingende ploeg van Nederland staat de landstitel vast.


    AZ heeft veel te vieren. Hier is Maarten Martens het middelpunt na de 2-1. Het DSB-stadion explodeerde zaterdag tegen ADO Den Haag al van vreugde.


    De tweede landstitel van de club is nu zo dichtbij dat AZ komend weekeinde, bij verlies van FC Twente en Ajax, het Waagplein in Alkmaar al kan omdopen in een feestterrein. Het zou een anti-climax zijn, omdat AZ vrijdagavond (als het zelf uit bij NAC speelt) nog geen idee heeft hoe het weekeinde zal aflopen.

    De show die AZ tegen ADO voorschotelde, voorzien van vier fraaie treffers na een vroege achterstand, werd begeleid met klaterend applaus. Het voetbal van AZ was na de winterstop lang niet zo swingend als in de eerste helft van de competitie, maar tegen ADO likten de liefhebbers hun vingers er weer bij af.

    Martens, El Hamdaoui, Van der Velden en Dembélé produceerden met z'n vieren goals om in te lijsten. Aan drie van die vier heeft AZ dit seizoen veel te danken, omdat Martens, El Hamdaoui en Dembélé gezamenlijk 35 goals produceerden en bijna net zoveel assists.

    Toch zit er achter het succes van AZ veel meer dan alleen productieve spitsen of aanvallers. Achter de voorste linie staat een middenveld, dat voorzien is van stalen vlechtwerk in een betonnen fundering. Naast Demy de Zeeuw en Stijn Schaars ruimde trainer Louis van Gaal zaterdag meteen weer een plek in voor de herstelde David Mendes.

    Hij is de speler die het minst op de voorgrond treedt bij AZ, maar hij zorgt voor balans, loopvermogen en defensieve kracht op de spaarzame momenten dat AZ de bal kwijt is.

    Van Gaal liet Dembélé zelfs terug naar de spits verhuizen om voor Mendes weer een plek op de rechterflank te creëren. Het betekende dat Pellé als spits werd geslachtofferd.

    Mendes zei na afloop dat hij Dembélé nog steeds een 'natuurlijke' spits vindt, die AZ extra impulsen geeft. Hij zei ook dat hij blij was dat Van Gaal hem weer de kans heeft gegeven. ,,De trainer vond dat ik het verdiende omdat ik steeds goed heb gespeeld,'' zei Mendes. Het feit dat hij zich na tien seizoenen profvoetbal dankbaar toont voor een basisplaats, zegt alles over de mentaliteit en bescheidenheid van Mendes.

    Net als bij aanvoerder Stijn Schaars moet bij Mendes alles wijken voor het teambelang. Zonder mokken knapt hij het vuile werk op en maakt hij het dubbele aantal kilometers. ,,Die rol wordt me niet opgedrongen, ik zet mijzelf in die rol. Als het moet treed ik in de kleedkamer wel op de voorgrond.''

    Hij maakte er ook geen punt van toen hij dit seizoen zijn favoriete positie ('Rechts op het middenveld') moest afstaan aan Demy de Zeeuw. Mendes kan overal uit de voeten, centraal achterin, als rechtsback en nu dus rechts aan de buitenkant. ,,Toen Demy daar ging spelen, kwam de grote ommekeer en ging het draaien. Dan moet je dat niet veranderen. Ben ik happy met mijn rol? Ik heb mijn voorkeur, maar ik ben happy, hoor.''

    Mendes was een van de spelers die vorig seizoen nijdig waren over het gebrek aan discipline en de ware topsportmentaliteit miste in de kleedkamer. ,,We wisten dat het dit seizoen anders moest en daar hebben we heel hard aan gewerkt. Een paar spelers, onder wie ik zelf, lopen al een aantal jaren mee in de eredivisie. Dan probeer je die ervaring over te brengen en aan te geven waar we als team de winst kunnen halen.''

    ,,De spelers van AZ,'' vervolgt Mendes, ,,zitten individueel stuk voor stuk in de top. Ajax, PSV en zelfs Feyenoord hebben nog altijd een hogere begroting, waardoor ze betere spelers kunnen halen. Individueel kun je dus niet direct die ploegen aftroeven. Als team hebben we het verschil gemaakt.

    ,,Na dat desastreuze seizoen hoopten we dit jaar bij de eerste vijf te komen. Wat we nu hebben bereikt, is zelfs voor mij boven alle verwachtingen. Ik dacht dat we misschien bij de eerste drie konden komen. Aan het kampioenschap hebben we in het begin echt niet gedacht.''
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 6 april 2009 @ 14:02:17 #94
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67758637
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Oh even offtopic, maar eh,

    HBO, of niet? hoe was die?
    Journalistiek opleiding HU toelatingstoets
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 6 april 2009 @ 15:24:27 #95
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67761349
    quote:
    What, dan was je op n haar na studiegenoot van mn vriendin geworden. Ze bedacht zich alleen op het laatste moment dat ze toch liever geen 4 jaar voltijd op school rondhangt
      maandag 6 april 2009 @ 15:28:05 #96
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67761472
    quote:
    Nog mensen die voorbarig willen zijn, maar geen risico willen lopen op een eeuwig achtervolgende schande?
    pi_67762005
    Dat ik de dag zou gaan meemaken waarop AZ kampioen wordt... ik kan het nog steeds niet helemaal geloven

    Ik weet nog zo goed dat toen ik 8 was en geinteresseerd raake in voetbal (1992/1993) m'n vader me vertelde dat AZ ooit de dubbel had gewonnen, toen nog niet eens zo lang geleden, en hoe ik me er echt compleet niks bij voorstellen dat er een kampioen buiten Ajax, PSV of Feyenoord mogelijk was
    pi_67769296
    Ik ga zaterdag en/of zondag toch maar naar Alkmaar, voor het geval dat.... (moet AZ wel eerst van NAC winnen natuurlijk).
      dinsdag 7 april 2009 @ 09:19:37 #99
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67784171
    Mocht AZ dit weekend kampioen worden, dan is de huldiging de week erop.
    Thuis de 18e in het stadion en de 19e in Alkmaar zelf..

    Dit weekend gebeurd er niets en das mooi, zit je in de bus uit Breda terug en tegen de tijd dat je in Alkmaar bent is iedereen al laveloos..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67784496
    Vrijdag verliezen bij Nac. Daar toch een klein tikje aan overhouden en gelijkspelen thuis tegen Vitesse. De druk loopt nu toch wel wat op en er volgen verliespartijen tegen Twente en Ajax.
    Laatste wedstrijd thuis tegen Heerenveen moet het gebeuren.
    Wat zullen die gasten met kampioens tattoos dan zweten zeg
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_67784549
    Het mooie is dat Twente en Ajax ook nog ergens keihard gaan falen dus dat er voor ons niks aan de hand is
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:59 #102
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67785948
    quote:
    'Huldiging AZ op 19 april in centrum Alkmaar'

    Mocht AZ dit weekeinde al kampioen worden, vindt de huldiging op 19 april plaats in het centrum van Alkmaar. Een dag eerder wordt het kampioenschap in het stadion gevierd, weet het Noord-Hollands Dagblad. AZ kan dit weekeinde al kampioen worden als het zelf vrijdag in het uiduel van NAC Breda weet te winnen en zowel Ajax als FC Twente punten verspelen.

    De clubleiding van de Alkmaarders houdt voorlopig de kaken nog stijf op elkaar. Er wordt gewaakt voor een fiasco als twee seizoenen geleden. Toen werd de titel op de laatste speeldag van de competitie alsnog verspeeld. In het geheim is de club echter wel al bezig met de voorbereidingen op het kampioenschap. Volgens vervoerder Drenthe Tours hebben de Alkmaarders geïnformeerd naar een half open touringcar voor 19 april. Een bedrijf in Purmerend is benaderd om twee grote opblaasbare kazen te fabriceren, die in het Noordhollands Kanaal moeten komen te liggen. Studio Sport wil een deel van de huldiging live uitzenden, waardoor het feest zondag tussen 18.00 en 19.00 uur zal aanvangen.

    Doordat AZ afhankelijk is van het resultaat van zowel Ajax als FC Twente, lijkt de kans op de titel deze week nog klein. De verwachting is dat AZ volgende week in eigen huis kampioen zal worden. De Alkmaarders nemen het dan op tegen Vitesse en zijn dan niet meer afhankelijk van de resultaten van andere clubs.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67792894
    Een gelijkspel tegen NAC is dus gewenst.
      dinsdag 7 april 2009 @ 14:14:46 #104
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67793410
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Gatalin het volgende:
    Een gelijkspel tegen NAC is dus gewenst.
    Winst.... omdat AZ dit weekend geen kampioen wordt omdat ik Twente en Ajax niet beide zie verliezen..

    [ Bericht 7% gewijzigd door fuckbuddy op 07-04-2009 14:20:22 ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67797065
    quote:
    AZ - Vitesse een uur later
    7 april 2009

    ALKMAAR- Het duel AZ – Vitesse gaat zaterdag 18 april een uur later van start. De aftrap is verplaatst van 19:45 uur naar 20:45 uur.
    pi_67801040
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 15:58 schreef lynda het volgende:

    [..]
    Mochten ze dan kampioen worden loop ik een uur pilstijd mis
    pi_67801186
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Mochten ze dan kampioen worden loop ik een uur pilstijd mis
    Amstel Lite
    pi_67801271
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Amstel Lite
    Ik denk niet dat ik mijn glas vast kan houden als het fluitje heeft geklonken voor het eindsignaal
      dinsdag 7 april 2009 @ 17:56:15 #109
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67801304
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat ik mijn glas vast kan houden als het fluitje heeft geklonken voor het eindsignaal
    Tissue-tijd, dan.
    Confidence through competence
      woensdag 8 april 2009 @ 12:03:27 #110
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67824014
    quote:
    De Zeeuw legt aanbieding AZ naast zich neer

    Demy de Zeeuw speelt hooguit nog tot de zomer van 2011 in het shirt van AZ. De middenvelder heeft het aanbod om zijn contract bij de koploper te verlengen naast zich neergelegd. "Als je ambities hebt om een stap te maken, is het niet logisch om bij te tekenen", vertelt de Oranje-international woensdag in De Telegraaf.

    "Ik ben ook weer niet van plan om meteen weg te gaan", benadrukt De Zeeuw echter. "Champions League spelen met AZ is een mooie affiche. Er is interesse. Maar dat is er altijd wel, als je bij AZ speelt en bij het Nederlands elftal zit. Begin dit seizoen was de situatie anders. Toen wilde ik per se weg, ook omdat ik toentertijd wissel stond."

    "Toen was HSV concreet. Kun je nagaan hoe het kan veranderen in de voetballerij. Gelukkig maar, anders had ik dit allemaal gemist." De Zeeuw is bezig aan zijn vierde seizoen bij AZ. Tot dusver deed de twintigvoudig international in 115 competitieduels mee en scoorde hij vijftien keer. Hij speelde eerder voor Go Ahead Eagles.

    AZ wil de huidige ploeg zo goed als mogelijk bij elkaar houden en heeft bij diverse spelers de mogelijkheden op verlenging voorgelegd. "Een aantal jongens heeft uitgesproken om verder te willen", weet De Zeeuw. Zo staat Stijn Schaars niet onwelwillend in de al langer lopende gesprekken om langer te blijven dan tot 2010.

    Bij Niklas Moisander (contract tot 2011) bestaat eveneens interesse om het contract open te breken. Héctor Moreno, die tot de zomer van 2012 aan de club verbonden is, kan zijn verbintenis ook met een aantal jaren verlengen. Voor de mandekker uit Mexico is er met name uit de Spaanse Primera División volop belangstelling.
    quote:
    Blessureleed doet Moisander hopen op snelle titel

    Opmerkelijk snel paste hij zich aan bij AZ, na twee seizoenen lang in de Eerstedivisie vertoefd te hebben bij FC Zwolle. Nu, nog geen tien maanden nadat Niklas Moisander de overstap maakte naar Alkmaar, staat hij op het punt om met zijn ploeg de tweede landstitel uit de historie van de club binnen te halen. Als het aan de Fin ligt, gebeurt dat zo snel mogelijk.

    De 23-jarige verdediger heeft namelijk last van een knieblessure, waardoor hij afgelopen weekend tegen ADO Den Haag ook al niet in actie kon komen. “Voor mij is het beter als we dit weekeinde al kampioen worden, dan kan ik mijn knie de rest van het seizoen rust geven”, zegt de Scandinaviër in De Telegraaf.

    Ondanks het blessureleed wil hij er bij zijn wanneer de ploeg komende vrijdag op bezoek gaat bij NAC Breda. Mocht AZ winnen en FC Twente en Ajax verspelen later het weekend punten, dan is de kampioensschaal voor Louis van Gaal cum suis. “Er zit nog wat vocht in mijn knie en ik heb irritatie aan het kraakbeen. Maar ik hoop tegen NAC weer te kunnen spelen”, aldus de optimistische Moisander.

    Evenals ploeggenoot Demy de Zeeuw beseft de Fins international echter dat zelf spelen en dán feestvieren eigenlijk nog wel mooier is. “Het mooiste zou natuurlijk zijn om volgende week thuis tegen Vitesse de titel te pakken.” In dat geval zijn de Noord-Hollanders overigens bij een zege sowieso zeker van de landstitel, ongeacht de resultaten van de achtervolgers.
    quote:
    Didulica heeft nog geen toekomstbesluit genomen

    Sinds Joey Didulica weer onder de lat staat bij de hoofdmacht van AZ, is de geboren Australiër een stuk minder uitgesproken over zijn toekomst. De doelman, die sinds een maand de geblesseerde keeper Sergio Romero vervangt, blijft mogelijk ook volgend seizoen in Alkmaar. In de winterstop had de 31-jarige goalie nog aangegeven te willen vertrekken bij de Noord-Hollanders.

    “Zeker met de Champions League in aantocht zijn er een hoop redenen om te blijven. Dat is het hoogst haalbare voor een clubvoetballer”, aldus Didulica tegenover Sportweek. “Spelen tegen de grootste clubs van de wereld, daar droom je van als kind. Dat kan een reden zijn om te blijven. Maar tegelijkertijd besef ik dat Romero onaantastbaar is na hoe hij dit seizoen heeft gepresteerd. De kans is groot dat hij straks weer keept, zo realistisch ben ik wel.”

    “Hij is eerste keus en dat moet ik accepteren”, vervolgt de viervoudig Kroatisch international. “Ook dat is een factor in de beslissing die ik moet nemen, want het belangrijkste is dat je speelt. Zeker na wat mij is overkomen met mijn blessure.” De kwetsuur van Romero is voor de oud-keeper van onder meer Ajax en Austria Wien een uitgelezen mogelijkheid om zich weer in de kijker te spelen.

    “Het heeft me terug in de etalage gebracht. Maar ik heb nog een eenjarig contract en de club kan ook ‘nee’ zeggen als ik weg wil. Dat is vorig jaar in de zomer en in de winterstop ook gebeurd. Ik heb met mijn zaakwaarnemer Søren Lerby de afspraak om na de laatste wedstrijd van het seizoen mijn toekomst te bespreken. Op dit moment wil ik gewoon wedstrijden keepen en kampioen worden.”, zo besloot de doelverdediger.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 8 april 2009 @ 12:24:05 #111
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67824737
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef Norrage het volgende:
    Het mooie is dat Twente en Ajax ook nog ergens keihard gaan falen dus dat er voor ons niks aan de hand is
    Twente - Ajax wordt hoe dan ook de definitieve uitschakeling van éen van de twee.
    pi_67824852
    Het kan een hele leuke slotronde worden met Ajax - Twente en De Graafschap - Volendam
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      woensdag 8 april 2009 @ 12:43:35 #113
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 8 april 2009 @ 12:44:01 #114
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_67825358
    De Zeeuw die niet bijtekent is al het eerste teken van de gigantische uitloop die gaat plaatsvinden bij AZ na dit seizoen. Spelers die gaan dreigen met arbitragezaken etc...
    pi_67825498
    Nee joh, dat is pas na volgend seizoen.
      woensdag 8 april 2009 @ 12:50:02 #116
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_67825553
    Je zou ook wel gek zijn als je ging bijtekenen bij AZ. Die club laat nooit iemand gaan en vraagt voortdurend de hoofdprijs.
      woensdag 8 april 2009 @ 12:57:50 #117
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67825806
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 12:44 schreef DeTolk het volgende:
    De Zeeuw die niet bijtekent is al het eerste teken van de gigantische uitloop die gaat plaatsvinden bij AZ na dit seizoen. Spelers die gaan dreigen met arbitragezaken etc...
    alleen huilies van Groningen dreigen met arbitrages...
    De Zeeuw gaat tekenen hoor... Maar het eerste bod is een openingsbod!
    Een international die een mega grote rol speelt ivm het kampioenschap moet op waarde geschat worden natuurlijk.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67826678
    quote:
    Eerste quiz die ik zelf compleet kon
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      woensdag 8 april 2009 @ 13:40:16 #119
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67827131
    Kon er toch 8 niet vinden......
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 8 april 2009 @ 14:20:46 #120
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67828564
    quote:
    AZ ‘BEELD van een CLUB’

    Uitgeverij Rodi Media en drukkerij De Uitkijkpost hebben in samenwerking met GOUD van de HOUT het initiatief genomen een uitvoerig boekwerk met veel foto’s en verhalen van AZ te maken. In dit boek zijn o.a. 55 foto's afgedrukt van de elftallen die in de loop ven de 55 jaar voor Alkmaar'54, AZ'67 en AZ voetbalden. Deze foto's, in combinatie met prachtige verhalen en interviews, geven een mooi overzicht van bewogen jaren, met diepte- en hoogtepunten. Vele promoties, maar ook diverse degradaties wisselen elkaar af. Absolute hoogtepunten zijn natuurlijk het landskampioenschap in 1981 en het komende, verwachte kampioenschap. Het boek zal begin september a.s. verschijnen.

    Voorinschrijving
    De verkoopprijs van dit unieke boekwerk zal ¤ 27,50 zijn. Bij voorinschrijving ontvangen alle lezers van de AZFanpage een korting van ¤ 5,00. Het unieke boek kost nu dus ¤ 22,50 per stuk. (+ ¤ 2,50 verzendkosten).

    Inschrijven kan op de website http://www.beeldvaneenclub.nl/. Voor de korting moet je als actiecode "azfan" gebruiken. Op deze manier wordt de korting automatisch verrekend op de factuur. Meer informatie over dit boek zie de website http://www.beeldvaneenclub.nl/.



    De AZFanpage steunt deze actie van onze sponsor omdat op deze manier de fanatieke supporters het eerst benaderd worden voor de koop van een boek. De oplage is gelimiteerd, dus wees er snel bij want op = op. Wij verkopen de boeken echter zelf niet waardoor deze actie dus los staat van de Fakkelverkoop en de T-shirt verkoop die we eerder hebben aangekondigd op deze website.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 8 april 2009 @ 14:32:53 #121
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67828997
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67836643
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    alleen huilies van Groningen dreigen met arbitrages...
    De Zeeuw gaat tekenen hoor... Maar het eerste bod is een openingsbod!
    Een international die een mega grote rol speelt ivm het kampioenschap moet op waarde geschat worden natuurlijk.
    De Zeeuw gaat niet tekenen. Die speelt nog een seizoen in Alkmaar en gaat dan richting buitenland.

    En dat boek ga ik ook bestellen, lijkt me erg mooi!
      woensdag 8 april 2009 @ 19:18:19 #123
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67838649
    Ja zou ook nog wel eens kunnen, meneer heeft al lopen "flirten" met HSV bijv. Dan zou ik hem nu al verpatsen en flink cashen... Volgend jaar leverd ie niets meer op.

    Nu kan je wel een miljoen of 8 zeker pakken, mooie winst voor Dirk.
    Hij is voor 100.000 euro over gekomen.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 april 2009 @ 02:22:47 #124
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67851447
    Tja, Demy bedankt iig. Een goede De Zeeuw was, is en zal altijd een goede aanwinst zijn voor een ploeg als AZ.

    Mits hij verdedigende middenvelder ipv rechtshalf in een 4-4-2 systeem met ruit speelt, natuurlijk.
    Confidence through competence
      donderdag 9 april 2009 @ 11:03:14 #125
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67856750
    En we hebben altijd Brett Holmaatman nog, hoewel ik betwijfel of die ook zo'n overzicht heeft als De Zeeuw. Qua inzt zijn ze denk ik gelijk
      donderdag 9 april 2009 @ 12:28:04 #126
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67859659
    Marko Matic zou kunnen
    James Holland misschien
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67860224
    Mendes centraal en Holman op rechts lijkt mij het beste.
      donderdag 9 april 2009 @ 13:36:39 #128
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67861700
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Gatalin het volgende:
    Mendes centraal en Holman op rechts lijkt mij het beste.
    Takties wonder
    Confidence through competence
    pi_67861916
    Waarom speelt Ariclenes de laatste weken eigenlijk niet meer?
    Money won is twice as sweet as money earned.
      donderdag 9 april 2009 @ 13:44:06 #130
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67861970
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef neilpad het volgende:
    Waarom speelt Ariclenes de laatste weken eigenlijk niet meer?
    Omdat Pelle's haar beter zit.
    Confidence through competence
      donderdag 9 april 2009 @ 13:44:21 #131
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67861977
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Takties wonder
    Ik vind Mendes centraal helemaal niet een wereldse oplossing..Misschien een nieuwe aankoop die CL wilt spelen, Mendes liever op rechts...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 april 2009 @ 13:45:56 #132
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67862033
    Omdat Louis met Dembele en El Hamdaoui in de spits wilt spelen.... En dat gaat vrij aardig...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67862091
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Takties wonder
    Ja, je kan merken dat ik wel eens een training van Van Gaal heb bijgewoond.
    pi_67862290
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:
    Omdat Louis met Dembele en El Hamdaoui in de spits wilt spelen.... En dat gaat vrij aardig...
    Volgens mij had Ari last van een lichte blessure, hij zat ook niet bij de selectie de laatste wedstrijden dacht ik.
      donderdag 9 april 2009 @ 13:55:06 #135
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67862325
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Ik vind Mendes centraal helemaal niet een wereldse oplossing..Misschien een nieuwe aankoop die CL wilt spelen, Mendes liever op rechts...
    Jonge, jij kletst uit je nek
    Confidence through competence
    pi_67862411
    Stereo, dit is je kans!
    quote:
    Tegen Buitenveldert speelt Jessica Fishlock niet mee. De middenvelder werd in het uitduel bij sc Heerenveen per brancard van het veld gedragen. Engelkes: “Maar de blessure is minder erg dan het zich liet aanzien. Uit voorzorg is haar enkel in het gips gezet. Maarten Gozeling en Eva Blewanus hebben er recentelijk naar gekeken en vandaag (donderdag) kijkt ook Edwin Goedhart naar haar enkel. Dit seizoen komt ze naar verwachting nog gewoon in actie.”
    Ze heeft duidelijk behoefte aan een man die haar verzorgt en ondersteunt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 9 april 2009 @ 14:03:46 #137
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67862655
    Confidence through competence
      donderdag 9 april 2009 @ 14:04:33 #138
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67862680
    Hij zal haar wel een "scratch" gestuurd hebben op haar Facebook profiel.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 april 2009 @ 15:50:50 #139
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67866512
    quote:
    AZ voelt steeds minder druk

    Het eerste kampioenschap sinds het seizoen 1980/1981 nadert met rasse schreden voor AZ. De druk neemt dan ook af in Alkmaar, stelt Louis van Gaal aan de vooravond van het uiduel met NAC Breda.


    "Of er meer druk komt kijken nu de titel lonkt? Nee, we voelen juist steeds minder druk. Met steeds minder wedstrijden te gaan staan we met alsmaar meer punten bovenaan", zegt Van Gaal op de officiële site van AZ. "De druk zullen we pas gaan voelen in de kampioenswedstrijd. Ik heb nog nooit een goede kampioenswedstrijd gezien. Hoewel, AZ is ook daar een uitzondering op."

    Met die opmerking doelt de oefenmeester op het kampioensduel in het succesvolste jaar uit de geschiedenis van de Alkmaarse voetbalclub. In het seizoen 1980/1981 werd op bezoek bij Feyenoord een klinkende 1-5 zege geboekt. Hiermee legde AZ beslag op de eerste - en tot op heden enige - landstitel uit de clubhistorie.

    Vrijdagavond wacht in Breda NAC. De Brabanders slaagden er dit seizoen in AZ twee keer te kloppen. Zowel in de competitie als in het bekertoernooi was de ploeg van trainer Robert Maaskant de Alkmaarse ploeg te slim af. "Maar dat was beide keren onterecht", meent Van Gaal. "Maar als je daar nog een derde keer verliest kun je dat niet meer zeggen. NAC speelt eigenlijk hetzelfde als wij, alleen haalden zij een hoog rendement en wij niet."

    Voor het uitduel heeft Van Gaal de beschikking over een fitte selectie. "Ik heb 25 fitte spelers, en ik heb er maar 25. Niklas Moisander is ook wedstrijdfit, hoewel het bij hem altijd afwachten is wat de reactie zal zijn met het oog op komende wedstrijden." Wel gaf de trainer te kennen dat Héctor Moreno en Sergio Romero hun opwachting in elk geval niet zullen maken. Zij zijn nog niet wedstrijdfit bevonden
    Mooi Romero dus sneller fit dan gedacht!

    Dus iedereen fit de hele selectie, kan nog wel eens vuurwerk gaan worden morgenavond.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67868443
    quote:
    Maaskant: 'We gaan er een heet avondje van maken'

    Dat AZ terecht kampioen wordt, daar is Robert Maaskant het van harte mee eens. "Het is misschien normaal dat je van dit AZ verliest, maar daar leggen we ons beslist niet zomaar bij neer. We gaan er een heet avondje van maken."

    NAC moet dat doen zonder de geschorste Tim Gilissen en Donny Gorter en zonder de geblesseerden Joonas Kolkka, Csaba Fehér, Edwin de Graaf, Kurt Elshot, Michiel Kramer, Gertjan Tamerus en Michael Oomen. Ellery Cairo is nog een twijfelgeval. "Behalve Ellery hebben we nog wel een paar jongens die niet honderd procent zijn", zegt Maaskant. "Rob Penders kan spelen, maar moest zondag nog afhaken. Tommie van der Leegte zal er voor het eerst weer bij zijn, maar het is duidelijk dat hij geen hele wedstrijd kan spelen. Hetzelfde geldt voor Patrick Mtiliga, terwijl ook Martijn Reuser nog niet veel minuten achter de rug heeft sinds zijn blessure. Ik speel morgen dus met de jongens die ik heb..."

    Kurt Elshot werd vandaag geopereerd aan zijn knie. De peeskwetsuur wilde met rust maar niet genezen, vandaar dat besloten werd om het ontstekingsgebied operatief schoon te maken. Joonas Kolkka kreeg tegen Willem II een flinke tik op de knie, waarvan de gevolgen hem tegen AZ nog aan de kant houden. De nederlaag tegen Willem II is inmiddels wél verwerkt, zegt de trainer. "We draaien een vrij redelijk seizoen, maar het steekt me toch dat we dit seizoen twee keer van Willem II én van Feyenoord verloren hebben. Ik weet hoeveel waarde de supporters hechten aan goede resultaten tegen die twee clubs."

    Dat AZ kampioen wordt, staat als een paal boven water. "Maar niet hier", lacht Maaskant. "Sowieso niet, want ze zijn nog afhankelijk van de resultaten van FC Twente en Ajax, later dit weekend. En bovendien geven wij ons niet zomaar gewonnen. Ik denk dat er bij AZ veel respect voor ons is. We hebben ze dit seizoen toch al twee keer verslagen en ik denk dat ze dat niet nog een keer willen meemaken. Kijk, we moeten onszelf ook weer niet te veel op de borst slaan over die overwinningen in Alkmaar, want alle twee de keer was AZ natuurlijk wel de betere ploeg, over de gehele wedstrijd gezien dan. Aan de andere kant, we hebben het wél gedaan en dat kunnen weinig ploegen ons nazeggen..."
    De eerste wedstrijd had een gelijkspel een betere afspiegeling geweest, de bekerwedstrijd win je gewoon als Van Gaal niet zo stom wisselt. We speelden tegen ADO weer goed, maar die wedstrijden daarvoor was het niet altijd even best. Ik teken voor 0-0
      donderdag 9 april 2009 @ 21:46:58 #141
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67878003
    Tsss, ik zeg 0-2.
    Doelpunten van De Zeeuw en van El Hamdaoui...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 april 2009 @ 23:02:33 #142
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67880783
    Heet avondje? Alleen met Pelle in de basis.

    Ik zeg ook winst, en flink ook. Denk dat de spelers behoorlijk getergd zijn. Ben alleen wel benieuwd wie er in het centrum van de verdediging staat. Ik vermoed Luijckx / Klavan.
    Confidence through competence
      donderdag 9 april 2009 @ 23:27:12 #143
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67881597
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
    Heet avondje? Alleen met Pelle in de basis.

    Ik zeg ook winst, en flink ook. Denk dat de spelers behoorlijk getergd zijn. Ben alleen wel benieuwd wie er in het centrum van de verdediging staat. Ik vermoed Luijckx / Klavan.
    Poco-moisander-jaliens-swerts.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 april 2009 @ 23:30:11 #144
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67881686
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Poco-moisander-jaliens-swerts.
    Jaliens is geschorst, ouwe.
    Confidence through competence
    pi_67889994
    Hup NAC
    quote:
    AZ treft met NAC zijn Angstgegner van dit seizoen
    10/04/2009 11:00

    AZ staat vrijdag tijdens de dertigste speelronde van de Eredivisie in Breda tegenover NAC, de enige ploeg die de Alkmaarders dit seizoen twee keer wist te verslaan.

    De Brabanders zegevierden op de eerste speeldag met 2-1 in het DSB Stadion en herhaalden dat kunststukje begin maart in de strijd om de KNVB-beker (1-2). VI.nl komt met een statistische voorbeschouwing op het duel.


    Thuisvorm NAC Breda
    NAC Breda verloor zijn twee meest recente thuiswedstrijden, tegen Feyenoord (1-2) en Ajax (0-3). Daarvóór was de ploeg van trainer Robert Maaskant juist vijf keer op rij ongeslagen gebleven. De laatste weken komen de Brabanders maar moeizaam tot scoren voor eigen publiek, getuige de negen treffers in de laatste acht duels.

    Uitvorm AZ
    AZ is in de Eredivisie al dertien uitwedstrijden op rij ongeslagen. De laatste nederlaag op vreemde bodem kreeg gestalte bij ADO Den Haag, dat op 13 september 2008 met 3-0 zegevierde. AZ kreeg voorts in zijn laatste acht uitduels slechts twee doelpunten om de oren (tegen PSV, 2-2).

    De laatste tien onderlinge duels in Breda


    Seizoen Uitslag Seizoen Uitslag
    1996/97 1-0 2003/04 1-2
    1998/99 1-1 2004/05 0-3
    2000/01 0-0 2005/06 2-1
    2001/02 3-1 2006/07 1-4
    2002/03 4-0 2007/08 2-3

    Historie
    Het duel NAC Breda-AZ stond in de Eredivisie 25 keer eerder op het programma. De onderlinge balans is in het voordeel van de Brabanders, die in achttien van de 25 duels ongeslagen bleven (twaalf zeges, zes gelijke spelen). In de 25 wedstrijden tussen beide clubs in Alkmaar vielen tot dusverre 75 doelpunten: 38 voor NAC en 37 van AZ.
      vrijdag 10 april 2009 @ 11:11:38 #146
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67890131
    Ow ja das waar ook, Kew is er niet bij. Dan maar weer eens Luijckx proberen..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67890240
    Heb je een klap van de mallemolen gehad? Swerts - Moisander - Klavan - Pocognoli. Alleen Luirink zou eventueel nog mogen spelen, Luijckx wil ik niet meer in de verdediging zien.
      vrijdag 10 april 2009 @ 11:25:27 #148
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:00:10 #149
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67891755
    quote:
    Van Gaal: "Ik ben de ideale bondscoach"

    Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 10 april 2009 11:29
    Bron: Sporza - Submitter: BeRugby

    Een aantal dagen geleden werd René Vandereycken ontslagen als bondscoach van België. De naam van Eric Gerets ging rond als opvolger van de trainer, maar zag het bondscoachschap niet zitten. Ook de naam van Louis van Gaal gaat inmiddels bij onze zuiderburen rond.

    "Heel het volk wil Eric Gerets. Dan hoef ik al niet meer," liet Van Gaal in een eerste reacatie weten. "De Romeinen zeiden het al: je moet luisteren naar de stem van het volk."

    Toch is de trainer van AZ van mening dat hij van De Rode Duivels weer een voetballende ploeg kan maken. "De vier Belgen onder mijn hoede (Dembele, Pocognoli, Martens en Swerts) kunnen heus wel wat. En er lopen wel meer goeie speler rond in België."

    Op de vraag of Gerets dé ideale kandidaat voor het bondscoachschap was, antwoordde hij: "Nee, dat ben ik natuurlijk. Maar ik mag daar niets meer over zeggen, anders wordt de preses van AZ weer boos. Ik verleid me daar niet meer toe.".
    Bweheheh, wat een figuur is het toch ook!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67891810
    Ik ga nog even een terrasje pakken, en dan ga ik richting Breda. Ik denk dat ik en mijn vader de enigen zijn die hopen op een gelijkspel Maar misschien treffen we wel andere lotgenoten die ook volgende week een eventueel feest niet mee kunnen maken...
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:03:57 #151
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_67891874
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Bweheheh, wat een figuur is het toch ook!
    Ierland, Louis?
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:04:10 #152
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_67891881
    Hopen op een gelijkspel Ajax en FC Twente laten echt geen punten liggen.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
    pi_67894507
    Ik ga terrasje pakken en daarna AZ een keer zien winnen van Nac
    pi_67902657
    Nu maar es een keer winnen van NAC...
      vrijdag 10 april 2009 @ 19:56:16 #155
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67905113
    quote:
    Opstellingen NAC Breda - AZ
    10 april 2009

    BREDA- AZ start tegen NAC Breda met dezelfde opstelling als vorig weekend tegen ADO Den Haag.

    NAC Breda: Jelle ten Rouwelaar, Tyrone Loran, Rob Penders, Patrick Zwaanswijk, Patrick Mtiliga, Martijn Reuser, Tommie van der Leegte, Kees Kwakman, Anthony Lurling, Matthew Amoah, Nourdin Boukhari.

    AZ: Joey Didulica, Gill Swerts, Niklas Moisander, Ragnar Klavan, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé.
    Ja niet dus Moisander ipv Jaliens.

    Geen spaan heel laten van NAC. Ik zeg 1-9 met een slippertje van Didulica.
    Confidence through competence
    pi_67911503
    Alvast gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:41:15 #157
    249449 Paar
    Verstrengeld paar
    pi_67911536
    AZ
    Dichter bij de bundel
    pi_67911561
    Ja nu is het wel gedaan.

    AZ gefeliciteerd.
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:42:26 #159
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_67911581
    Gefeli, blij dat jullie hebben gewonnen
    pi_67911637
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Gatalin het volgende:
    Een gelijkspel tegen NAC is dus gewenst.
    Jij zal nu wel een balen
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:44:12 #161
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67911660
    Nou, morgen ff naar de Tattoo-sjop maar.
    Confidence through competence
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:53:25 #162
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67912049
    Het onvoorstelbare gaat gebeuren... Een nieuwe kampioen voor het eerst in 28 jaar..
    Respect voor deze gasten, dat hebben ze zwaar verdiend.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:15:50 #163
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67912978










    Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo

    http://live.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21067

    [ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 10-04-2009 23:28:00 ]
    Confidence through competence
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:17:19 #164
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67913040
    Vast lekker zo'n baard. Wtf.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:17:47 #165
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_67913069
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo
    WTF
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_67913204
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo

    Hij pakte vanavond geen ballen, maar denk dat zij dat vanaaf wel doet
      zaterdag 11 april 2009 @ 00:16:43 #167
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_67914812
    lol, dat laatste plaatje ook vooral
    pi_67914994
    Wat een baas.
      zaterdag 11 april 2009 @ 00:28:43 #169
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_67915122




    voor de foto-onderschriftcompetitie
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
    pi_67915379
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Sergioooo Romerooooo, Sergiooooo Romerooooo

    http://live.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=21067
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67915909
    ☻/
    /▌
    / \
    pi_67916390
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    Jij zal nu wel een balen
    Lichtelijk inderdaad, want m'n broertje is al sinds het eind van de wedstrijd aan het feesten, die mag mijn SCC lenen komend weekend. Ach ja, volgend seizoen beter

    Het was geen beste wedstrijd, enkele spelers waren duidelijk zenuwachtig. Nu maar afwachten wat de concurrentie doet, al ga ik er vanuit dat het pas volgende week zaterdag wordt beslist.
      zaterdag 11 april 2009 @ 02:04:49 #173
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67916700
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 01:08 schreef Elwood1802 het volgende:
    ☻/
    /▌
    / \
    Een Hitlergroetende neger.

    Goed, en nu?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67917050
    Ook al zaten jullie 5 jaar geleden allemaal dan met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA, toch is het mooi dat er eens een andere club dan Ajax, PSV en Feyenoord kampioen wordt. Verfrissend. En ik gun het Louis!
    standaarddrinker
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:04:32 #175
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67917126
    quote:
    Van Gaal baalt dat hij El Hamdaoui liet staan

    Uitgegeven: 11 april 2009 0:00
    Laatst gewijzigd: 11 april 2009 0:00
    BREDA - Topscorer Mounir El Hamdaoui van AZ heeft vrijdag in de gewonnen competitiewedstrijd bij NAC Breda (0-1) een blessure opgelopen. De aanvaller, dit seizoen al goed voor 21 doelpunten, bleef na de rust in de kleedkamer achter. El Hamdaoui raakte al na zes minuten spelen geblesseerd.


    De Marokkaan kreeg eerst een schop op zijn enkel van Tommie van der Leegte en meteen daarna moest hij ook een charge van Kees Kwakman incasseren.

    Volgens trainer Louis van Gaal wilde zijn aangeslagen spits toch doorspelen. “Ik vroeg hem of het nog ging. Mounir zei: ik wil door. Maar ik had hem beter niet kunnen laten staan. Hij moest drie aanslagen achter elkaar incasseren, op zijn enkel, kuit en achillespees. Het is mijn fout dat ik hem toch door liet spelen, want in de rust ging het niet meer.”

    De ernst van de blessure van El Hamdaoui is nog niet bekend.
    Da's wat minder. Maar we hebben Vejinovic Ari , Pelle en Holman nog.
    Confidence through competence
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:05:56 #176
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67917131
    quote:
    Koevermans wil vertrouwen coach

    Uitgegeven: 10 april 2009 21:14
    Laatst gewijzigd: 10 april 2009 21:28
    AMSTERDAM - Danny Koevermans wil weten waar hij aan toe is. De aanvaller ziet een langer verblijf bij PSV wel zitten, maar dan eist hij wel het vertrouwen van de nieuwe trainer. Dit meldt Omroep Brabant.


    De spits is sinds de komst van de Zweed Ola Toivonen op het tweede plan geraakt bij de huidige nummer vijf van de competitie.

    Speeltijd
    Koevermans kreeg onder de vorige trainer Huub Stevens al weinig speeltijd, maar onder interim-coach Dwight Lodeweges gaat het niet veel beter.

    De oud-speler van AZ en Sparta had volgens de omroep op meer krediet verwacht van de technische staf van PSV. Hij wil daarom ook een gesprek met de nieuwe coach.
    Ja, wat wil ie nou.
    Confidence through competence
    pi_67917150
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:05 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Ja, wat wil ie nou.
    Een onomstreden basisplaats, denk ik.
    standaarddrinker
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:11:33 #178
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67917152
    Terug naar AZ, dat lijkt me duidelijk.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67917154
    Net pas terug. Heb nog gewacht op de spelers met een paar honderd supporters. Het was nu al feest
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:12:43 #180
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67917160
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:11 schreef Genius-F het volgende:
    Net pas terug. Heb nog gewacht op de spelers met een paar honderd supporters. Het was nu al feest
    Zag er in de uitzending uit als een mooi feestje daar in het uitvak.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67917170
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:12 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Zag er in de uitzending uit als een mooi feestje daar in het uitvak.
    Dat was het zeker. Hoorde van een aantal mensen dat ze de spelers gingen opwachten, mooi dat het zo massaal is gebeurd.
    pi_67917172
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:12 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Zag er in de uitzending uit als een mooi feestje daar in het uitvak.
    Het was zo'n slechte wedstrijd, maar als je die er dan nog uitsleept op zo'n moment. Dan kan je niets anders doen dan feesten
    pi_67917174
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:11 schreef Kriegel het volgende:
    Terug naar AZ, dat lijkt me duidelijk.
    Ruilen voor Pelle!
    pi_67917178
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:14 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ruilen voor Pelle!
    Mijn Pellè wat doe je
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:18:30 #185
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67917188
    quote:
    Van Gaal baalt dat hij El Hamdaoui liet staan

    Uitgegeven: 11 april 2009 0:00
    Laatst gewijzigd: 11 april 2009 0:00
    BREDA - Topscorer Mounir El Hamdaoui van AZ heeft vrijdag in de gewonnen competitiewedstrijd bij NAC Breda (0-1) een blessure opgelopen. De aanvaller, dit seizoen al goed voor 21 doelpunten, bleef na de rust in de kleedkamer achter. El Hamdaoui raakte al na zes minuten spelen geblesseerd.


    De Marokkaan kreeg eerst een schop op zijn enkel van Tommie van der Leegte en meteen daarna moest hij ook een charge van Kees Kwakman incasseren.

    Volgens trainer Louis van Gaal wilde zijn aangeslagen spits toch doorspelen. “Ik vroeg hem of het nog ging. Mounir zei: ik wil door. Maar ik had hem beter niet kunnen laten staan. Hij moest drie aanslagen achter elkaar incasseren, op zijn enkel, kuit en achillespees. Het is mijn fout dat ik hem toch door liet spelen, want in de rust ging het niet meer.”

    De ernst van de blessure van El Hamdaoui is nog niet bekend.
    Da's wat minder. Maar we hebben Vejinovic Ari , Pelle en Holman nog.
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Een onomstreden basisplaats, denk ik.
    Tijd om te vertrekken
    Confidence through competence
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:20:18 #186
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67917195
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:18 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Da's wat minder. Maar we hebben Vejinovic Ari , Pelle en Holman nog.
    Dat had ik de eerste keer ook wel begrepen hoor.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67917200
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:15 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Mijn Pellè wat doe je
    Dat is ook mijn reactie als die kerel in het veld staat. Wat een prutser, daar heeft Louis zich behoorlijk op verkeken.
    pi_67917203
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:20 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Dat had ik de eerste keer ook wel begrepen hoor.
    Ik wilde het er niet inwrijven, maar bedankt dat jij het vuile werk hebt opgeknapt.
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:23:19 #189
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67917207
    computers
    Confidence through competence
      zaterdag 11 april 2009 @ 03:33:32 #190
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_67917237
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 02:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ook al zaten jullie 5 jaar geleden allemaal dan met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA, toch is het mooi dat er eens een andere club dan Ajax, PSV en Feyenoord kampioen wordt. Verfrissend. En ik gun het Louis!
    Gelukkig dat jij het al typt, hoef ik het niet meer te doen
    Normaal gaan er misschien 100 fans mee naar uitwedstrijden van AZ, nu zijn de uitvakken uitverkocht, stelletje successupporters .Wel terecht kampioen hoor.
      zaterdag 11 april 2009 @ 10:27:16 #191
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67918772
    Gaat die vieze leenboer nu kampioensklappers laten drukken?
    pi_67918827
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:33 schreef TheZapster het volgende:

    [..]

    Gelukkig dat jij het al typt, hoef ik het niet meer te doen
    Normaal gaan er misschien 100 fans mee naar uitwedstrijden van AZ, nu zijn de uitvakken uitverkocht, stelletje successupporters .Wel terecht kampioen hoor.
    Waarom doet iedereen hier toch zo moeilijk over :/ Iedereen wil dit toch gewoon meemaken? IK ben misschien een AZ fan maar als ik het niet zou zijn zou ik best wel eens een kampioenswedstrijd meemaken etc ook al ben ik geen fan van de club normaalgesproken. Zijn liefhebbers van het voetbal die komen kijken, en die zitten dat toevallig in het AZ-vak omdat ze natuurlijk voor AZ komen en niet voor NAC of ADO.

    Ik vind het elke keer zo ontzettend triest als mensen weer over de "succes"supporters gaan zeuren, gewoon pure jaloezie. Waarom zijn er zoveel Ajax-fans bijvoorbeeld? Omdat het een succesvolle club is/was, dus eigenlijk zijn al die "echte" supporters ook successupporters.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zaterdag 11 april 2009 @ 10:38:26 #193
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67918926
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef Norrage het volgende:
    Ik vind het elke keer zo ontzettend triest als mensen weer over de "succes"supporters gaan zeuren, gewoon pure jaloezie.
    Die wolf in schaapskleren die de baas is in Alkmaar heeft een paar jaar geleden verkondigd dat ze juist op deze supporters in gingen spelen (de Ajax-afvalligen). Met echte supporters van Alkmaar-Zaanstreek vul je nog geen half stadion

    Maar prima hoor, ben blij dat ze uit de Arena opgesodemieterd zijn en nu lekker om de week met wat klappers in de hand hun nieuwe club aan staan te moedigen
    pi_67918952
    Van buitenaf zegt men dat elke AZer vroeger in de Arena zat
    Mensen komen gewoon op succes af, tevens op goed voetbal. In Twente zie je ditzelfde proces toch ook.
    pi_67919425
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:38 schreef Doopy-X- het volgende:
    Maar prima hoor, ben blij dat ze uit de Arena opgesodemieterd zijn en nu lekker om de week met wat klappers in de hand hun nieuwe club aan staan te moedigen
    Alsof er in de Arena nu echte Ajaxsupporters voor in de plaats zijn gekomen.
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:03:21 #196
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_67920631
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 11:08 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Alsof er in de Arena nu echte Ajaxsupporters voor in de plaats zijn gekomen.
    Naja, je moet wel erg van SM houden om de afgelopen jaren bij Ajax te zitten als je geen supporter bent

    Ontopic:
    quote:
    Van Gaal wil contract bij AZ niet verlengen


    ALKMAAR - Louis van Gaal stopt na volgend seizoen als clubtrainer bij AZ. De succesvolle oefenmeester laat in een interview met het NRC Handelsblad weten dat hij zijn loopbaan daarna graag als bondscoach vervolgt. "Ik zie mezelf alleen nog als clubtrainer werken bij clubs als Real Madrid of Bayern München.”

    Van Gaal: "Voorzitter Scheringa en de directie willen graag dat ik bijteken. Ze willen dat ik de Alex Ferguson van AZ word. Maar zo ver ben ik nog niet. Ik heb nog steeds de ambitie om bondscoach van een aantrekkelijk land te worden.”
    Van Gaal is sinds het seizoen 2005/2006 werkzaam als hoofdtrainer van AZ. De verbintenis van de Amsterdammer loopt tot het einde van het volgende seizoen. Van Gaal liet al vastleggen dat hij tussentijds mag vertrekken als hij bondscoach van Duitsland, Engeland, Argentinië, Spanje of Nederland kan worden. Van Gaal was medio 2000 tot februari 2002 al bondscoach van Oranje. Het Nederlands elftal kwalificeerde zich toen niet voor het WK in Japan en Zuid-Korea.
    pi_67920806
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 11:08 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Alsof er in de Arena nu echte Ajaxsupporters voor in de plaats zijn gekomen.
    Nee maar we hebben al 5 jaar lang geen succes en toch elke keer wel weer 40.000 seizoenkaarthouders

    Verder feliciteer ik jullie alvast, terechte kampioenen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:18:43 #198
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67921005
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:40 schreef Genius-F het volgende:
    Van buitenaf zegt men dat elke AZer vroeger in de Arena zat
    Mensen komen gewoon op succes af, tevens op goed voetbal. In Twente zie je ditzelfde proces toch ook.
    Gezeur om niks, geef het een aantal jaren en die mensen zijn ook gewend aan de voetbalsfeer en doen uiteindelijk ook mee. In Groningen gingen we ook van 12000 naar 20000 en daarna 22000. Daar zijn echt niet 8000 fanatieke lui meegekomen naar de Borg. Daar gaat gewoon een lang proces overheen. Kijk naar de Arena, konden ineens veel meer lui naar Ajax, pas de laatste seizoenen neemt de sfeer in de Arena toe. Maar door de jaren daarvoor blijft die naam van klapveeclub bestaan. Zoals jullie ook nooit meer van de naam klapperclub afkomen.

    om er maar even een makkelijke in te gooien:

    gezeur om de klappers is allemaal puur jaloezie en afgunst op de prestaties van AZ.
    pi_67921172
    Eind jaren 80 zaten er 8000 supporters van Ajax in de meer tijdens Ajax - PSV.

    Alles wat daarna kwam is successupporter.
    pi_67921257
    Nou AZ. Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast. Een club buiten de top 3 die kampioen wordt. Dat ik het nog mag meemaken in mijn leven.
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:58:11 #201
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67921838
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 12:18 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Gezeur om niks, geef het een aantal jaren en die mensen zijn ook gewend aan de voetbalsfeer en doen uiteindelijk ook mee. In Groningen gingen we ook van 12000 naar 20000 en daarna 22000. Daar zijn echt niet 8000 fanatieke lui meegekomen naar de Borg. Daar gaat gewoon een lang proces overheen. Kijk naar de Arena, konden ineens veel meer lui naar Ajax, pas de laatste seizoenen neemt de sfeer in de Arena toe. Maar door de jaren daarvoor blijft die naam van klapveeclub bestaan. Zoals jullie ook nooit meer van de naam klapperclub afkomen.

    om er maar even een makkelijke in te gooien:

    gezeur om de klappers is allemaal puur jaloezie en afgunst op de prestaties van AZ.
    Spijker, kop, slaan.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zaterdag 11 april 2009 @ 14:08:42 #202
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67923142
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 02:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ook al zaten jullie 5 jaar geleden allemaal dan met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA, toch is het mooi dat er eens een andere club dan Ajax, PSV en Feyenoord kampioen wordt. Verfrissend. En ik gun het Louis!
    Waarschijnlijk zijn de vaste bezoekers van dit topic niet de mensen op wie jij doelt
      zaterdag 11 april 2009 @ 14:11:27 #203
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67923194
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 03:11 schreef Kriegel het volgende:
    Terug naar AZ, dat lijkt me duidelijk.
    Yeah, we moeten de volgende wedstrijd van PSV maar even met spandoeken gaan zitten, om hem terug te vragen. Koevermans is een potentieel wereldspits in het huidige AZ

    pi_67923290
    Koevermans mag best terug van mij, alleen krijg je denk ik hetzelfde. Van Gaal wisselt nogal eens qua spitsen, soms noodzakelijk door blessures, maar hij wisselt ook wel eens omdat een ander type simpelweg benodigd is in een wedstrijd. Koevermans moet ook dan wel genoegen nemen met een plek die niet altijd even zeker is, afhankelijk van de tegenstander of spelverloop waardoor hij niet speelt of gewisseld zal worden.
    Kan hij daar ook niet mee leven omdat hij per se elke wedstrijd basismateriaal wil zijn, dan mag ie wegblijven met z'n gemekker.
      zaterdag 11 april 2009 @ 14:20:40 #205
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67923412
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:38 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]

    Die wolf in schaapskleren die de baas is in Alkmaar heeft een paar jaar geleden verkondigd dat ze juist op deze supporters in gingen spelen (de Ajax-afvalligen). Met echte supporters van Alkmaar-Zaanstreek vul je nog geen half stadion

    Maar prima hoor, ben blij dat ze uit de Arena opgesodemieterd zijn en nu lekker om de week met wat klappers in de hand hun nieuwe club aan staan te moedigen
    Ga fietsen man, dwaas

    Iedereen in mijn buurt (=regio's West-Friesland, Wieringen, Alkmaar, Beemster) draagt AZ al jaren en jaren een warm hart toe.

    Oh ja want als een club plotseling succes heeft móeten die mensen wel gloryhunters zijn . Weet je wat ik treurig vind: van die mensen die toevallig de naam Ajax als eerste hebben horen vallen in relatie tot voetbal en dan maar Ajax-fan worden omdat je nou eenmaal fan van een grote club moet zijn

    In ieder geval: Volgende week zaterdag maar weer s feesten in Alkmaar, die deceptie van twee jaar terug moet nog even flink weggespoeld worden.
    pi_67923468
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ga fietsen man, dwaas

    Iedereen in mijn buurt (=regio's West-Friesland, Wieringen, Alkmaar, Beemster) draagt AZ al jaren en jaren een warm hart toe.

    Oh ja want als een club plotseling succes heeft móeten die mensen wel gloryhunters zijn . Weet je wat ik treurig vind: van die mensen die toevallig de naam Ajax als eerste hebben horen vallen in relatie tot voetbal en dan maar Ajax-fan worden omdat je nou eenmaal fan van een grote club moet zijn

    In ieder geval: Volgende week zaterdag maar weer s feesten in Alkmaar, die deceptie van twee jaar terug moet nog even flink weggespoeld worden.
    Misschien handig om te weten wie er door de stad dolen zaterdag, kunnen we afspreken op een vaste plek en samen bier drinken
    pi_67924685
    btw ik ben die fishlock in de stad tegengekomen gister
    pi_67924890
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 14:08 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk zijn de vaste bezoekers van dit topic niet de mensen op wie jij doelt
    Bezoeken de vaste bezoekers van dit topic dan geen wedstrijden van AZ?
    standaarddrinker
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:32:24 #209
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67924947
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 02:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ook al zaten jullie 5 jaar geleden allemaal dan met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA, toch is het mooi dat er eens een andere club dan Ajax, PSV en Feyenoord kampioen wordt. Verfrissend. En ik gun het Louis!
    Leuk als je onthoudt wat je zelf schrijft
    pi_67925028
    Wat moet ik dan schrijven? Gefeliciteerd AZ-supporters? Er moet wel een kleine troll in.
    standaarddrinker
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:42:01 #211
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67925114
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:18 schreef Ayca het volgende:
    btw ik ben die fishlock in de stad tegengekomen gister


    Review pls
    Confidence through competence
    pi_67925157
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:42 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Review pls
    Ze liep in trainingsbroek met een grote trainingstas door de stad...
    ja wat kan ik daar nou over zeggen
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:47:19 #213
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67925213
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:37 schreef DrDentz het volgende:
    Wat moet ik dan schrijven? Gefeliciteerd AZ-supporters? Er moet wel een kleine troll in.
    Ja nee prima, maar de mensen die hier zitten hebben hoogstwaarschijnlijk nooit met een Ajax-sjaaltje gezeten.

    Dan zeg je dat we gisteren op z'n PSV's hebben gewonnen, dat is een veel grotere troll
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:47:56 #214
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67925222
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:44 schreef Ayca het volgende:

    [..]

    Ze liep in trainingsbroek met een grote trainingstas door de stad...
    ja wat kan ik daar nou over zeggen
    Had ze een vriend?
    pi_67925248
    Ik denk dat ik echt wel beter weet of dat jullie 5 jaar geleden met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA zaten of niet.
    standaarddrinker
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:54:53 #216
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67925358
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ik denk dat ik echt wel beter weet of dat jullie 5 jaar geleden met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA zaten of niet.
    Toen ik eh, 11 was ? Heb ik mee zitten juichen toen Ajax wereldkampioen werd
    pi_67925555
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:47 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Had ze een vriend?
    niet gezien
    pi_67925633
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ik denk dat ik echt wel beter weet of dat jullie 5 jaar geleden met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA zaten of niet.
    pi_67925682
    Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Hoop voor jullie dat het volgende week een mooi feest wordt.
    pi_67925906
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef DrDentz het volgende:
    Ik denk dat ik echt wel beter weet of dat jullie 5 jaar geleden met Ajaxsjaaltjes om in de ArenA zaten of niet.
    Heerlijk die frustraties, daar ga ik volgende week het meest op proosten. Ik kom al 20 jaar bij AZ.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_67925937
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:18 schreef Madhouse11 het volgende:

    [..]

    Heerlijk die frustraties, daar ga ik volgende week het meest op proosten. Ik kom al 20 jaar bij AZ.
    Je komt al 20 jaar bij az en je vindt de "frustraties" bij andere clubs mooier dan een kampioenschap van je eigen club? Ik kijk er eigenlijk niet eens echt van op
      zaterdag 11 april 2009 @ 16:21:52 #222
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67925988
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Je komt al 20 jaar bij az en je vindt de "frustraties" bij andere clubs mooier dan een kampioenschap van je eigen club? Ik kijk er eigenlijk niet eens echt van op
    Hij zegt niks anders dan de vele ajaxsupporters die elke keer "genieten" van de zogenaamde afgunst en jaloezie van de andere supporters.
    pi_67926073
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Hij zegt niks anders dan de vele ajaxsupporters die elke keer "genieten" van de zogenaamde afgunst en jaloezie van de andere supporters.
    Andere supporters boeien me niet. Ze hebben toch allemaal een grafhekel aan Ajax. Of wil je dat ontkennen?
      zaterdag 11 april 2009 @ 16:25:25 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67926097
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Andere supporters boeien me niet. Ze hebben toch allemaal een grafhekel aan Ajax. Of wil je dat ontkennen?
    Ik heb geen grafhekel aan Ajax.
      zaterdag 11 april 2009 @ 16:25:28 #225
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67926101
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

    [..]

    Je komt al 20 jaar bij az en je vindt de "frustraties" bij andere clubs mooier dan een kampioenschap van je eigen club? Ik kijk er eigenlijk niet eens echt van op


    pi_67926273
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Nee maar we hebben al 5 jaar lang geen succes en toch elke keer wel weer 40.000 seizoenkaarthouders

    Verder feliciteer ik jullie alvast, terechte kampioenen


    De laatste prijs die AZ pakte was in het kampioenschap van de eerste divisie in 1998. Jullie hebben twee jaar geleden de beker ten minste nog gewonnen.
    pi_67926892
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik heb geen grafhekel aan Ajax.
    ik heb geen grafhekel aan Ajax, integendeel...Maar de supporters heb ik wel een grafhekel aan en dan niet in het publiek maar van die types die in elk topic of in elke gelegenheid gaan lopen mekkeren op andere teams. En dat vind ik bij Ajax het sterkst, alsof jullie allemaal de frustraties van jullie falende team moeten afreageren op de rest van nederland die wel succes heeft...Feyenoord supporters zijn veel cooler! Net als die van PSV...
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zaterdag 11 april 2009 @ 17:26:45 #228
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67927667
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:32 schreef Gatalin het volgende:

    [..]



    De laatste prijs die AZ pakte was in het kampioenschap van de eerste divisie in 1998. Jullie hebben twee jaar geleden de beker ten minste nog gewonnen.
    Yeah, maar die pakten ze toen ook wel heel stoer 'twee keer op rij'. Dat was onze dubbel.
    pi_67929896
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:32 schreef Gatalin het volgende:

    [..]



    De laatste prijs die AZ pakte was in het kampioenschap van de eerste divisie in 1998. Jullie hebben twee jaar geleden de beker ten minste nog gewonnen.
    Vandaar dat jullie 10 jaar terug ook niet eens de hout volkregen. Het is overal zo dat succes mensen trekt, anders was Ajax in 96 echt niet in een groter stadion gaan spelen, AZ is hier geen uitzondering op.

    Overigens is het onzin dat in regio Alkmaar iedereen AZ al jaren als favoriete club heeft. Ik kom zelf uit de regio en heb ook de sjaaltjes en het aantal faantjes zien groeien.

    Van de mensen in dit topic weet ik wel wie ik echt als AZ supporter moet beschouwen, en hen gun ik het van harte
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_67929939
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]




    Goede inhoudelijke reactie. Klasse!
    pi_67929964
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:44 schreef Ayca het volgende:

    [..]

    Ze liep in trainingsbroek met een grote trainingstas door de stad...
    ja wat kan ik daar nou over zeggen
    Hebben jullie gezoend?
    pi_67930063
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef Chriz2k het volgende:

    [..]

    Hebben jullie gezoend?
    nee
    en die behoefte heb ik ook niet
    pi_67931273
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 18:48 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Vandaar dat jullie 10 jaar terug ook niet eens de hout volkregen. Het is overal zo dat succes mensen trekt, anders was Ajax in 96 echt niet in een groter stadion gaan spelen, AZ is hier geen uitzondering op.

    Overigens is het onzin dat in regio Alkmaar iedereen AZ al jaren als favoriete club heeft. Ik kom zelf uit de regio en heb ook de sjaaltjes en het aantal faantjes zien groeien.

    Van de mensen in dit topic weet ik wel wie ik echt als AZ supporter moet beschouwen, en hen gun ik het van harte
    Er waren tot nu toe nog geen prijzen gewonnen, dus wat dat betreft kan je niet echt spreken van successupporters, het zijn eerder mooiweersupporters. Zelfs na dit seizoen is de kans op succes nog steeds een stuk groter bij Ajax dan bij AZ. Dubbele begroting, betere jeugdopleiding, een selectie die in de breedte kwalitatief een stuk beter is.

    Ik kom oorspronkelijk uit Den Helder en daar heb je mensen die vroeger naar Ajax gingen, maar nu naar AZ gaan vanwege het voetbal, niet vanwege eventuele prijzen. En ook in het straatbeeld zie je steeds meer AZ uitingen. Dat zal ongetwijfeld ook gelden voor de rest van Noord-Holland, tot in de Zaanstreek ten minste. Er zullen tot een paar maanden terug weinig mensen van club geswitched zijn vanwege de kans op prijzen...
    pi_67933490
    Vroeger zag de jeugd AZ ook helemaal niet staan, nu wel. Dat vertaald zich ook in het aantal AZers met de jaren. Voor een paar jaar terug zag je amper nooit iemand met een AZ shirt, tegenwoordig is het op een zonnige dag als vandaag meer uitzondering dat je ze niet dan wel ziet.
      zaterdag 11 april 2009 @ 21:30:49 #235
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67934869
    Deel 60 van deze topicreeks en nog steeds dezelfde discussies.

    Mooi voetbal trekt mensen, consequent succes ook. That's it.
    Confidence through competence
      zaterdag 11 april 2009 @ 21:43:20 #236
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67935230
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
    Vroeger zag de jeugd AZ ook helemaal niet staan, nu wel. Dat vertaald zich ook in het aantal AZers met de jaren. Voor een paar jaar terug zag je amper nooit iemand met een AZ shirt, tegenwoordig is het op een zonnige dag als vandaag meer uitzondering dat je ze niet dan wel ziet.
    Ik heb er nog éentje uit 1998 waar ik soms een week achter elkaar in liep als t zomer was .

    Niet dat ik er met de jaren een schonere jongen op ben geworden
    pi_67936052
    Als AZ slim is verkopen ze gewoon het uitvak aan de eigen fans.
    Al zullen er vast wel wat mensen meekomen uit Arnhem maar veel zullen het er niet meer zijn
      zondag 12 april 2009 @ 12:08:28 #238
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67945289
    Nog een weekje wachten dus, beter op zich.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 12 april 2009 @ 13:11:44 #239
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_67946888
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 12:08 schreef Kriegel het volgende:
    Nog een weekje wachten dus, beter op zich.
    Het kan nog steeds mis gaan hoor .
      zondag 12 april 2009 @ 13:27:59 #240
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_67947231
    Dan gaan we met z'n allen op het waagplein staan, op een schavot, en laten we ons met rotte tomaten bekogelen door de fans van de kampioensploeg.

    Gelukkig moeten Ajax en Twente nog tegen elkaar dus éen van hen is zeker uitgeschakeld
      zondag 12 april 2009 @ 13:39:27 #241
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67947524
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 13:11 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Het kan nog steeds mis gaan hoor .
    Uhu.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_67947846
    ajax en twente moeten nog tegen elkaar, en tegen AZ...en twente nog tegen Heerenveen toch?
    Nee, het kan niet meer misgaan.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zondag 12 april 2009 @ 16:13:03 #243
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_67951693
    Verheagh en ook Claudemir geschorst
    Willen jullie het nog makkelijker hebben ?
    pi_67951850
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Verheagh en ook Claudemir geschorst
    Willen jullie het nog makkelijker hebben ?
    Wat is er met Velthuizen? Ik zie net dat hij al vroeg gewisseld is...

    Maar goed, zelfs als jullie een compleet fitte selectie hadden gehad, zal AZ het vooral moeilijk hebben met zichzelf. Tegen NAC waren een aantal spelers al behoorlijk zenuwachtig, anders kan ik het niet verklaren dat er zoveel mis ging.
      zondag 12 april 2009 @ 16:20:57 #245
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_67951928
    Toch werd er wel gewonnen, waar twee jaar geleden Excelsior nog gewoon drie keer mocht scoren. Goed, daar zat wel heel wat meer spanning op omdat alles van die ene wedstrijd afhing, maar toch.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 12 april 2009 @ 16:29:40 #246
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67952196
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Verheagh en ook Claudemir geschorst
    Willen jullie het nog makkelijker hebben ?
    Jenner geschorst?
    Confidence through competence
      zondag 12 april 2009 @ 16:30:31 #247
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67952226
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:20 schreef Kriegel het volgende:
    Toch werd er wel gewonnen, waar twee jaar geleden Excelsior nog gewoon drie keer mocht scoren. Goed, daar zat wel heel wat meer spanning op omdat alles van die ene wedstrijd afhing, maar toch.
    Ik denk dat je de wedstrijd tegen Vitesse met de kampioenswedstrijd mag vergelijken, niet die tegen NAC.

    En ik bedenk me net dat ik het hele weekend bezig ben en de wedstrijd dus niet kan zien, gvd.
    Confidence through competence
      zondag 12 april 2009 @ 16:41:30 #248
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_67952606
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Wat is er met Velthuizen? Ik zie net dat hij al vroeg gewisseld is...

    Maar goed, zelfs als jullie een compleet fitte selectie hadden gehad, zal AZ het vooral moeilijk hebben met zichzelf. Tegen NAC waren een aantal spelers al behoorlijk zenuwachtig, anders kan ik het niet verklaren dat er zoveel mis ging.
    Vitesse is al bekend als kampioensmaker dus dat zal dit jaar wel niet anders zijn , nu nog een club zoeken die ons kampioen maakt

    Velthuizen deed zijn mond weer een keer niet los en kwam in botsing met Kuiper maar ik verwacht dat ie gewoon weer kan keepen tegen AZ , hij is nog geen echte vent en moet nog leren pijn te verdragen.
      zondag 12 april 2009 @ 16:42:37 #249
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_67952647
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:29 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Jenner geschorst?
    Wellicht mag die weer een keer in de basis beginnen wie zal het zeggen.
    kan die na afloop samen met Molhoek nog een feestje vieren met zijn oud ploegmaten.
      zondag 12 april 2009 @ 18:09:41 #250
    249449 Paar
    Verstrengeld paar
    pi_67955183
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 18:48 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Vandaar dat jullie 10 jaar terug ook niet eens de hout volkregen. Het is overal zo dat succes mensen trekt, anders was Ajax in 96 echt niet in een groter stadion gaan spelen, AZ is hier geen uitzondering op.

    Overigens is het onzin dat in regio Alkmaar iedereen AZ al jaren als favoriete club heeft. Ik kom zelf uit de regio en heb ook de sjaaltjes en het aantal faantjes zien groeien.

    Van de mensen in dit topic weet ik wel wie ik echt als AZ supporter moet beschouwen, en hen gun ik het van harte
    Buiten clubsupporters heb je nou eenmaal ook voetbalsupporters. Mensen die gewoon tevreden zijn met een mooie pot voetbal. Wen er maar aan
    Dichter bij de bundel
      zondag 12 april 2009 @ 19:59:21 #251
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67957800
    Okee, dus:

    AZ moet nog 1x winnen, dan zijn ze kampioen

    Als AZ gelijkspeelt en Twente wint van Feyenoord, dan is het gat 8 punten met 9 te verdelen.
    Als AZ gelijkspeelt en Twente verliest, dan is AZ kampioen.
    Als AZ verliest en Twente ook verliest, dan is AZ kampioen.

    Moet wel lukken denk ik. Hup Feyenoord.
    Confidence through competence
    pi_67957918
    Vergeet je Ajax niet?

    Als AZ verliest en Twente ook verliest, maar Ajax wint, dan is het gat met nr 2 9 punten, dus ben je nog steeds geen kampioen.
    pi_67957978
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
    Okee, dus:

    AZ moet nog 1x winnen, dan zijn ze kampioen

    Als AZ gelijkspeelt en Twente wint van Feyenoord, dan is het gat 8 punten met 9 te verdelen.
    Als AZ gelijkspeelt en Twente verliest, dan is AZ kampioen.
    Als AZ verliest en Twente ook verliest, dan is AZ kampioen.

    Moet wel lukken denk ik. Hup Feyenoord.
    Als AZ gelijkspeelt en Twente wint dan is het gat toch 9 punten met 9 te verdelen? Gat is nu 11, AZ wint 1, Twente 3, gat kleiner met 2 punten maakt 9 en dan nog 3 wedstrijden te gaan.
    pi_67958154
    AZ is gewoon kampioen hoor .. de wedstrijd bij Vitesse is een formaliteit.

    Want wint vitesse bij winst op AZ? helemaal niks... kan je beter op 3-0 achter staan ergens in de eerste helft kan je weer ene feestje bouwen in het eigen stadion en dat is goed voor de omzet van drank
    pi_67958352
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef Gatalin het volgende:
    Vergeet je Ajax niet?

    Als AZ verliest en Twente ook verliest, maar Ajax wint, dan is het gat met nr 2 9 punten, dus ben je nog steeds geen kampioen.
    Zeker niet wanneer we vervolgens PSV met 0-5 inmaken, AZ deklasseren met 6-0, een zevenklapper op Sparta toepassen en we magic 8 ball tegen Twente zien

    Natuurlijk moet AZ dan ook verliezen van Twente uit en Heerenveen thuis.

    Nee, ik zie wel mogelijkheden
    pi_67958435
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:13 schreef Chadi het volgende:
    AZ is gewoon kampioen hoor .. de wedstrijd bij Vitesse is een formaliteit.

    Want wint vitesse bij winst op AZ? helemaal niks... kan je beter op 3-0 achter staan ergens in de eerste helft kan je weer ene feestje bouwen in het eigen stadion en dat is goed voor de omzet van drank
    AZ speelt thuis hoor
    standaarddrinker
      zondag 12 april 2009 @ 20:59:01 #257
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_67959453
    Sjonge, en zo blijft het toch tot het einde spannend.
    Confidence through competence
      zondag 12 april 2009 @ 22:04:46 #258
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_67961640
    Zow, ik ben lekker naar de tering, virusje meegenomen denk ik uit Breda.
    Maar goed, een "deal" gemaakt met de vrouw (die had een weekend weg geregeld in Milano)..
    Begrip etc wegens AZ. Topwijf, maar we rammen komend weekend de ballen uit de boom en worden kampioen.

    Zal een mooi feest worden daar in Alkmaar.
    De tattoo is dan weer geregeld zag ik bij Studio Sport, wat een mafketel.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_67997295
    quote:
    Van Gaal zal in de zomer van 2010 AZ gaan verlaten. Hij is nu al druk bezig om een nieuwe werkgever te vinden. Naast de ambitie om nog eens bondscoach te worden van een land lijkt Real Madrid of Bayern München ook een uitstekende vervolgstap te zijn voor Louis.

    "Ik heb nog steeds ambitie bondscoach van een aantrekkelijk land te worden. Ik zie mezelf alleen nog als clubtrainer werken bij clubs als Real Madrid of Bayern München."

    Nu de huidige coach van München stevig onder druk staat is Van Gaal nadrukkelijk in beeld gekomen.
    Van Gaal is wel erg van de open sollicitaties op het moment, bijna net zo gênant als Adriaanse.
    pi_68001479
    Ach, die man wil nog 1 keer een topclub of land trainen
    pi_68003042
    Ben benieuwd of hij nog steeds zo contractvast is als Bayern nu serieus bij hem aanklopt.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:10:55 #262
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68003262
    Hij mag eerder weg staat in zijn contract, dus indien er een club ala Bayern aankomt dan kan ie gaan zonder dat dit problemen opleverd..


    Jammer dat deze aktie verkloot is door een grote davidsster die eroverheen gezet is!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:20:18 #263
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68003568
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
    Hij mag eerder weg staat in zijn contract, dus indien er een club ala Bayern aankomt dan kan ie gaan zonder dat dit problemen opleverd..

    [ afbeelding ]
    Jammer dat deze aktie verkloot is door een grote davidsster die eroverheen gezet is!
    quote:
    Eredivisie: schorsing dreigt voor fitte AZ-spits El Hamdaoui


    AZ–spits Mounir El Hamdaoui (foto) zal zaterdag in de kampioenswedstrijd van AZ tegen Vitesse gewoon inzetbaar zijn. De Marokkaanse spits moest afgelopen vrijdag in de rust van het duel tegen NAC Breda (1-0 winst) vanwege een blessure vervangen worden. Hoewel El Hamdaoui volgens AZ wel kan worden opgelapt voor de kampioenswedstrijd, is het nog niet helemaal zeker of hij kan spelen.

    In het duel met NAC gaf El Hamdaoui tegenstander Kees Kwakman namelijk een klap, die niet werd gezien door scheidsrechter Ruud Bossen. Mogelijk komt de aanklager van de strafcommissie van de KNVB dinsdag in actie en dreigt El Hamdaoui een groot deel van het competitieslot te missen. NEC-verdediger Youssef El-Akchaoui kreeg onlangs drie wedstrijden schorsing plus één duel voorwaardelijk voor een vergelijkbaar vergrijp.

    El Hamdaoui is bezig aan een uitstekend seizoen bij AZ, waar hij deze voetbaljaargang al 21 keer scoorde. (BB)
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68003659
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:23 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    AZ speelt thuis hoor
    Oh ok
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:30:18 #265
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68003855
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:

    [ afbeelding ]
    Jammer dat deze aktie verkloot is door een grote davidsster die eroverheen gezet is!
    Erg leuk.
    Ach en die ster, zie het als een kampioenscadeautje van een gefrustreerde andere fan.
    pi_68004596
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
    Hij mag eerder weg staat in zijn contract, dus indien er een club ala Bayern aankomt dan kan ie gaan zonder dat dit problemen opleverd..
    Hij mag volgens mij alleen weg voor een vijftal landenteams, niet voor clubteams. En hij heeft altijd gezegd dat hij z'n contract uitdient, dus ik ga er vanuit dat als geen van die landen zich meldt, hij volgend seizoen ook gewoon op de bank zit.
      dinsdag 14 april 2009 @ 14:10:50 #267
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68004992
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
    Ben benieuwd of hij nog steeds zo contractvast is als Bayern nu serieus bij hem aanklopt.
    Koning Co mag weg en lijkt mij een goede man om AZ opnieuw maar dan een treetje hoger te laten verrassen in Europa
      dinsdag 14 april 2009 @ 14:53:12 #268
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68006634
    Nee Co moet je er niet meer bij hebben, dan krijg je intern weer gezeik.
    Fortes loopt er rond, dus dat geeft gezeik (Co schijnt de zus van Fortes nogal leuk gevonden te hebben).

    Van Gaal had mijn inziens een 5 tal landen en een paar grote namen als Real Madid, ManU, Chelsea Bayern. Maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik bel Dirk wel even!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68006734
    A.s. donderdag om 21.25 ned3 een documentaire over AZ in Andere Tijden.
    quote:
    AZ, of : Hoe maak je een topclub

    Het landskampioenschap kan de Alkmaarse voetbalclub AZ nauwelijks nog ontgaan. Andere Tijden blikt terug op het vorige kampioenschap van 1981 en laat zien wat er voor nodig is om van een provincieclub een topclub te maken.
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:03:32 #270
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68007021
    quote:
    Verkeersbord AZ beklad

    ALKMAAR - Agrariër Jan Dekker is afgelopen nacht de dupe geworden van waarschijnlijk Ajax-supporters. De boer had zijn veewagen langs de A9 bij Limmen geparkeerd en er een zelfgeschilderd verkeersbord opgemaakt, waarop te lezen viel dat landskampioen AZ na 3000 meter aan de rechterkant van de snelweg te vinden was.

    Het bericht leidde gisteren op telesport.nl al tot vele reacties, waaronder vele negatief van toon uit Amsterdam. Afgelopen nacht werd er een davidsster overheengekalkt. Woedende AZ-fans uitten bij het DSB-stadion hun frustratie over de actie uit het 'vijandelijke' kamp.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:06:25 #271
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_68007119
    Relluh!!1
    Dat ding moet trouwens in de OP gek!

    .
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    A.s. donderdag om 21.25 ned3 een documentaire over AZ in Andere Tijden.
    [..]
    OMG, hoe vaak moeten we nog blijven roepen dat AZ nog géén topclub is? Klote media. Word ons zometeen weer arrogantie verweten.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:18:21 #272
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68007552
    quote:
    AZ wil het contract met Moussa Dembélé verlengen, maar de spits heeft vooralsnog geen haast om bij te tekenen. 'Moussa zit in een luxesituatie.'

    'Op dit moment is contractverlenging geen optie', zegt Patrick Vervoort, zaakwaarnemer van Dembélé, tegen VI.nl. 'Moussa heeft nog een contract met AZ tot de zomer van 2011. We willen eerst eens zien welke concrete belangstelling er voor hem is.'

    Dat Dembélé een afwachtende houding aanneemt, betekent niet dat de 21-jarige Belg komende zomer al wil vertrekken. 'Hij heeft het naar zijn zin in Alkmaar en AZ speelt komend seizoen sowieso Champions League-voetbal', aldus Vervoort.

    'Wat dat betreft is er sprake van een luxesituatie. Moussa wordt intensief gevolgd door andere clubs, maar er is nog niets concreet. We willen gewoon even afwachten. We kunnen later altijd nog beslissen een nieuw contract met AZ te tekenen.'
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:54:24 #273
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_68008776
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    A.s. donderdag om 21.25 ned3 een documentaire over AZ in Andere Tijden.
    [..]
    Is dat een herhaling van http://geschiedenis.vpro.(...)leveringen/21114366/ uit 2005, of nieuw?
    pi_68008895
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef Veerboot het volgende:

    [..]

    Is dat een herhaling van http://geschiedenis.vpro.(...)leveringen/21114366/ uit 2005, of nieuw?
    Oh ja.

    Kut.

    Dan heb ik hem al gezien.
    pi_68013193
    Misschien wil Guus wel met AZ klooien.

    Van Gaal na 2009/2010 weg, dan komt er het WK, kan Guus vlammen met z'n Russische elftal, dan zit dat er weer op, heeft ie wellicht geen verplichtingen meer t.o.v. dat landenteam en kan ie vervolgens op z'n oude dag z'n dagen weer in NL slijten. Ziet ie z'n familie ook nog eens. Vrij spel krijgt ie dan van Dirkie toch wel.
    pi_68013632
    Hiddink bij AZ< dan winnen ze de CL waarschijnlijk zelfs wel
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      woensdag 15 april 2009 @ 07:07:29 #277
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68029380
    quote:
    El Hamdaoui nog in ongewisse

    De aanklager betaald voetbal beslist woensdagmorgen of aan AZ-spits Mounir El Hamdaoui een schikkingsvoorstel wordt gedaan naar aanleiding van het incident met NAC-middenvelder Kees Kwakman.

    Tijdens de wedstrijd tussen NAC en AZ bleef het incident, nadat Kwakman een stevige charge uitvoerde op de benen van El Hamdaoui, onbestraft. Scheidsrechter Ruud Bossen kon het moment ook niet waarnemen omdat hij achter de rug van de AZ-speler stond. De vierde official keek wel naar de botsing tussen de twee spelers, maar hij kwam niet in actie.

    De aanklager heeft dinsdagavond de beelden bestudeerd en zal in de loop van de ochtend een beslissing nemen over een eventuele straf voor El Hamdaoui.

    Het gevaar bestaat dat de topscorer van de eredivisie (21 goals na 30 duels) uitgerekend de kampioenswedstrijd moet missen. Toch kan de speler in het geval van een schikkingsvoorstel in overleg met de advocaat van AZ besluiten om in beroep te gaan.

    Over het algemeen heeft de speler 24 uur de tijd om na te denken over een beroepszaak. Het zou betekenen dat uiterlijk morgen de KNVB daarvan op de hoogte is. Het lijkt dan te kort dag om de beroepscommissie nog bij elkaar te krijgen. In de regel gebeurt dat op donderdagavond.
    Mooi dan kan ie zijn hattrick Zaterdagavond gewoon maken tegen Vitesse
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68029485
    En vanmiddag volgt er een persconferentie
    pi_68029488
    Erg jammer van dat bord, moest er wel om lachen. Zal overigens wel gedaan zijn door 2 pubertjes van 16 of zo
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      woensdag 15 april 2009 @ 08:01:45 #280
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68029691
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 07:32 schreef denthemen het volgende:
    Erg jammer van dat bord, moest er wel om lachen. Zal overigens wel gedaan zijn door 2 pubertjes van 16 of zo
    Vermoedelijk... wel jammer idd.

    @Vitessezuid,

    Wie houd die persconferentie eigenlijk?! De KNVB?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68032985
    Mijn broertje was gister kijken bij de training. Van der Velden wilde zijn shirt geven maar dat mocht niet van van Gaal
      woensdag 15 april 2009 @ 10:45:53 #282
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_68033030
    Voor de klappers: morgenochtend gaat Evers hem bellen
      woensdag 15 april 2009 @ 11:24:19 #283
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68034181
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef Doopy-X- het volgende:
    Voor de klappers: morgenochtend gaat Evers hem bellen
    He will be not amused....
    Kan me nog steeds zijn vorige keer herinneren
    quote:
    'Nee, meneer Evers, als u mij wilt bellen, moet u eerst aan mij vragen of ik het goed vind dat ik door u lastig wordt gevallen….'
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 april 2009 @ 11:25:40 #284
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_68034227
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    He will be not amused....
    Kan me nog steeds zijn vorige keer herinneren
    [..]
    Ik denk dat ze het afgesproken hebben, arrogante kwal
      woensdag 15 april 2009 @ 11:35:07 #285
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68034508
    He, Van Gaal is niet arrogant, hij heeft altijd gelijk!!!
    Je snapt hem niet.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 april 2009 @ 11:36:24 #286
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_68034544
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef fuckbuddy het volgende:
    He, Van Gaal is niet arrogant, hij heeft altijd gelijk!!!
    Je snapt hem niet.....
    nee, daar zijn wij gewone stervelingen te dom voor zegt ie
      woensdag 15 april 2009 @ 11:48:08 #287
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68034899
    Nee nu snap je het weer niet:

    journalisten zijn dom.

    Voor ons als gewoon volk is hij gewoon te slim.
      woensdag 15 april 2009 @ 12:16:35 #288
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_68035762
    quote:
    Van Gaal: "De Zeeuw weg, Dembélé tekent niet bij"

    Louis van Gaal denkt dat AZ volgend seizoen niet meer kan beschikken over Demy de Zeeuw. De middenvelder van de aanstaande landskampioen aast op een vertrek naar het buitenland. 'Ik acht de kans groot dat dat deze keer wel gaat lukken', zei Van Gaal dinsdagavond op Sport1.

    Moussa Dembélé wil zijn contract niet verlengen, al tilt Van Gaal daar gezien de twee jaar dat de Belg nog onder contract staat bij AZ niet te zwaar aan. Van Gaal stopt zelf bij AZ in de zomer van 2010. Hij hoopt daarna op het WK bondscoach te zijn van een deelnemer aan het eindtoernooi.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_68037392
    @ fuckbuddy hoorde het op het journaal daar zeiden ze AZ maar volgensmij was het de gemeente :

    http://www.nu.nl/sport/19(...)mpioensfeest-az.html
      woensdag 15 april 2009 @ 13:21:51 #290
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 15 april 2009 @ 13:24:12 #291
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_68037733
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Wat een klootviool die De Zeeuw.
    Denk dat ie ook wel eens bij een topclub wil spelen en niet zo'n provinciaal clubje met klappers
      woensdag 15 april 2009 @ 13:28:13 #292
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 15 april 2009 @ 13:30:26 #293
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68037941
    alsjeblieft geen babel.....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      woensdag 15 april 2009 @ 13:33:22 #295
    222262 Gtaboy107
    What's the Story..?
    pi_68037979
    Nou ja, wat Mounir deed, is natuurlijk gewoon donkerrood, hij slaat hem, dat zie je erg goed op de beelden. Ook zag ik Kwakman een schopje geven, maar daar moest Ham niet zo op reageren.
      woensdag 15 april 2009 @ 13:33:49 #296
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_68037997
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 13:32 schreef Norrage het volgende:
    alsjeblieft geen babel.....
    ! Je bent AZ maar hoor, denk dat Babel lacht als jullie belangstelling zouden tonen
      woensdag 15 april 2009 @ 13:50:48 #297
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68038448
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Nou ja, wat Mounir deed, is natuurlijk gewoon donkerrood, hij slaat hem, dat zie je erg goed op de beelden. Ook zag ik Kwakman een schopje geven, maar daar moest Ham niet zo op reageren.
    Wat El Ham deed was fout, maar hij dacht dat Kwakman hem 'gewoon' schopte, omdat El Ham met zijn rug naar Kwakman gekeerd stond en dus niet kon zien dat hij voor een bal ging die naar De Zeeuw rolde.

    Het was een duw, geen bitch slap.
    Confidence through competence
      woensdag 15 april 2009 @ 13:51:51 #298
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68038478
    Maar anyway, de ochtend is voorbij en de KNVB heeft niets van zich laten horen, dus ik neem aan dat we weer gewoon met Mounir in de spits spelen.

    Ik hoop niet dat Van Gaal opeens Dembele rechtshalf gaat dumpen.
    Confidence through competence
      woensdag 15 april 2009 @ 14:00:05 #299
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_68038676
    quote:
    Vooronderzoek naar El Hamdaoui Uitgegeven: 15 april 2009 13:35
    Laatst gewijzigd: 15 april 2009 13:35

    ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelt een vooronderzoek in naar Mounir El Hamdaoui.

    De topschutter van AZ en de eredivisie werd in een wedstrijd tegen NAC stevig aangepakt door NAC-middenvelder Kees Kwakman.

    Nadat de Volendammer hard in aanraking kwam met El Hamdaoui, reageerde de Marokkaans international zich af met een klap in het gezicht van Kwakman. De scheidsrechter was het voorval ontgaan.

    El Hamdaoui krijgt een week de tijd zich te verweren. De wedstrijd van het komend weekeinde tegen Vitesse hoeft hij daarom niet te missen. In dat duel kan AZ de titel veiligstellen.

    Uiterlijk dinsdag wordt bekend of de aanklager met een schikkingsvoorstel komt.
    Oh

    Nouja, hij is er iig bij tegen Vitesse. Daarna mag Pelle er wel weer in.
    Confidence through competence
    pi_68039735
    Hammie speelt de laatste weken toch beroerd, dus van mij mag Ari of Vejinovic wel spelen.

    Pelle
      woensdag 15 april 2009 @ 15:20:00 #301
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_68040988
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]

    ! Je bent AZ maar hoor, denk dat Babel lacht als jullie belangstelling zouden tonen
    Blijkbaar is ie niet goed genoeg voor de Europese top.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')