Met mijn oude account kan ik niet meer posten, die zal wel geband zijn ofzo

waarom weet ik niet want naar mijn weten gedraag ik me hier wel.
Ik heb afgelopen donderdag een tentamen Achterkant van Internationale Betrekkingen gemaakt. Volgens mij ging dat prima. Dat vak heeft me geholpen af te bakenen waar ik me op wil richten, en dat is internationale betrekkingen en terrorisme. Het aanbod is groot genoeg om daar vakken in te volgen. Het tentamen Militaire Geschiedenis viel tegelijkertijd met dit tentamen, dus dat is voor mij uitgesteld naar 14 december.
Ik volg nu Ideologieën 19e en 20e eeuw, volgens mij wordt dat wel pittig. Tevens doe ik nu Introductie Middeleeuwen, omdat ik die nog in moet halen (dat krijg je als je op de helft van een schooljaar instroomt).
Dan is mijn planning voor blok 3 en 4 om Onderzoeksseminar II te gaan volgen. Toevallig is er een werkgroep mbt terrorisme en insurgency, dus dat komt mooi uit. Daarnaast ga ik Koude Oorlog doen in blok 3. Dan wil ik in blok 4 ook Netherlands and the World nog volgen, alleen valt dat vak precies tegelijkertijd met OZS II. Dus ik ben nu aan het onderhandelen of ik een paar lessen mag missen, maar ze doen er nogal moeilijk over. Valt me erg tegen, ik vind dat ze mensen die zich bewezen hebben met goede cijfers best een beetje mogen matsen.