Topicgallery™ : |
|
|
|
Flauwe kutuser / Faler |
|
|
www.fluitbekzeenaald.nl Bakker: Waar is de giraffe? Koe: hier ben ik |
|
Flauwe kutuser / Faler |
|
|
www.fluitbekzeenaald.nl Bakker: Waar is de giraffe? Koe: hier ben ik |
|
, gekkie! |
|
|
|
, gekkie! |
|
|
Quod me nutrit me destruit. |
|
|
|
|
|
I'll be back |
|
Kapp |
|
|
|
PSN = FrenkyV |
|
All thinking men are atheists. |
[ Wiki-mod ]
|
|
KABOUTER WESLEY! - Op vrijdag 5 maart 2010 00:10 schreef DutchErrorist het volgende: Maar goed eigenlijk was je ook te cool om zogenaamd ruzie mee tehebben :') ! |
|
Semper Fi. |
[ Redactie Frontpage ]
|
|
|
"Those who sacrifice liberty for security deserve neither." -Benjamin Franklin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Breadfan, open up your mind, open up your purse Open up your vault, never, never gonna lose it |
|
|
|
|
Breadfan, open up your mind, open up your purse Open up your vault, never, never gonna lose it |
|
|
|
|
|
Who's Bad... |
|
|
|
|
|
Marghe |
|
|
|
Marghe: http://www.margheritagranbassi.com/ |
|
durkee durr! |
|
|
|
De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen. De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting. |
|
|
|
|
|
Red de koetjesreep!!! Tralala |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
All the above |
|
|
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein. |
|
All the above |
|
|
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein. |
|
All thinking men are atheists. |
[ Wiki-mod ]
|
|
KABOUTER WESLEY! - Op vrijdag 5 maart 2010 00:10 schreef DutchErrorist het volgende: Maar goed eigenlijk was je ook te cool om zogenaamd ruzie mee tehebben :') ! |
|
, gekkie! |
|
|
Quod me nutrit me destruit. |
|
|
|
|
|
[Ik ben al uitgerekend maar nog steeds geen antwoord op de som van 9 maanden geleden] |
|
|
|
|
|
[Ik ben al uitgerekend maar nog steeds geen antwoord op de som van 9 maanden geleden] |