abonnement Unibet Coolblue
pi_72090736
ook weer genoten
Musaka in de lift: 'what got into her?'
pi_72099227
Nice, ik ga nu de pre-air kijken... He's back. Finally
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72512597
Eerste aflevering smaakte naar meer! Toch baal ik dat ik hem gekeken heb want nu moet ik weer een week extra wachten. Maarja .
Amen.
pi_72515289
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:21 schreef Jivis het volgende:
Eerste aflevering smaakte naar meer! Toch baal ik dat ik hem gekeken heb want nu moet ik weer een week extra wachten. Maarja .
Dit. Maar ik kon het toch niet laten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_72516454
Ik ga lekker niet de pre-air kijken. Ik ga lekker op de 720p rip wachten die de 28e te downloaden valt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_72549919
Iemand ook seizoen 3 aan het volgen op zender 13 Street? Viel me op dat er geen ondertiteling bij zat. Is dat normaal bij nieuwe series op deze zender? zag dat de serie erna wel ondertiteling had.
pi_72551847
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Vincemeister het volgende:
Iemand ook seizoen 3 aan het volgen op zender 13 Street? Viel me op dat er geen ondertiteling bij zat. Is dat normaal bij nieuwe series op deze zender? zag dat de serie erna wel ondertiteling had.
Het zou mij niet verbazen als daar in het geval van Dexter bewust voor is gekozen.. Ik vind ondertiteling sowieso niet nodig, maar hoe suf zou het ook lijken als Dexter rondrijdt door Miama en er staat: "vanavond is de avond.. het gaat weer gebeuren"
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72551892
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72552103
quote:
Ik heb er bewust voor gekozen om Michael C. Hall alleen als Dexter te blijven zien.

Op de 1 of andere manier word ik er altijd heel treurig van als ik hem zie spelen in andere series (of films).
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72552140
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:29 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Ik heb er bewust voor gekozen om Michael C. Hall alleen als Dexter te blijven zien.

Op de 1 of andere manier word ik er altijd heel treurig van als ik hem zie spelen in andere series (of films).
Soms wel gek ja. Denk dat de Six Feet Under kijkers dat ook hadden toen ze hem ineens als Dexter zagen. Voor mij was het andersom omdat ik SFU pas daarna ben gaan kijken.

In Gamer heeft hij een Texaans-achtig accent trouwens
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:59:02 #186
230788 n8n
Pragmatisch
pi_72552955
Officer alphabet
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_72571041
ik wacht wel tot de 27e
pi_72571943
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Soms wel gek ja. Denk dat de Six Feet Under kijkers dat ook hadden toen ze hem ineens als Dexter zagen. Voor mij was het andersom omdat ik SFU pas daarna ben gaan kijken.

In Gamer heeft hij een Texaans-achtig accent trouwens
ik heb dat idd een beetje, zie hem nog altijd een klein beetje als david fisher
pi_72573206
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Soms wel gek ja. Denk dat de Six Feet Under kijkers dat ook hadden toen ze hem ineens als Dexter zagen. Voor mij was het andersom omdat ik SFU pas daarna ben gaan kijken.

In Gamer heeft hij een Texaans-achtig accent trouwens

Ja idd ik ging SFU ook pas kijken na Dexter en echt zo raar om hem als Homo te zien.. ook wel geniaal eigenlijk maar niet zo geniaal als Dex..
pi_72607007
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]
hoe suf zou het ook lijken als Dexter rondrijdt door Miama en er staat: "vanavond is de avond.. het gaat weer gebeuren"
pi_72615656
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als daar in het geval van Dexter bewust voor is gekozen.. Ik vind ondertiteling sowieso niet nodig, maar hoe suf zou het ook lijken als Dexter rondrijdt door Miama en er staat: "vanavond is de avond.. het gaat weer gebeuren"
Ik hoef ook niet perse nederlandse ondertiteling maar soms zijn mensen gewoon slecht verstaanbaar of heb je lastige omgevingsgeluiden (bijv. je vriendin ) die er voor zorgen dat je net weer iets belangrijks mist
pi_72617300
Hier vierde boek van Jeff Lindsay is deze week uitgekomen:

http://www.randomhouse.co(...)l?isbn=9780385518369
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72639530
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Vincemeister het volgende:
Iemand ook seizoen 3 aan het volgen op zender 13 Street? Viel me op dat er geen ondertiteling bij zat. Is dat normaal bij nieuwe series op deze zender? zag dat de serie erna wel ondertiteling had.
Jazeker ik kijk het graag nog een keer via 13th street. Vorige seizoenen prima met ondertiteling. Afgelopen maandag slordig dat ondertiteling ontbrak. Even checken of maandag weer Ok is. Voor Nederlandse uitzending loopt er trouwens een apart topic. Is helaas eenmans discussie geworden.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hier vierde boek van Jeff Lindsay is deze week uitgekomen:

http://www.randomhouse.co(...)l?isbn=9780385518369
Had t ook gezien. Je kunt m voor iets minder dan 15 euro bij The Book Depository bestellen inclusief verzendkosten. Goede toko.
pi_72639852
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef funrider het volgende:

[..]

Jazeker ik kijk het graag nog een keer via 13th street. Vorige seizoenen prima met ondertiteling. Afgelopen maandag slordig dat ondertiteling ontbrak. Even checken of maandag weer Ok is. Voor Nederlandse uitzending loopt er trouwens een apart topic. Is helaas eenmans discussie geworden.
[..]

Had t ook gezien. Je kunt m voor iets minder dan 15 euro bij The Book Depository bestellen inclusief verzendkosten. Goede toko.
Play.com, ¤ 6,49:
http://www.play.com/Books(...)-Design/Product.html
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 15:05:12 #195
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_72644414
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hier vierde boek van Jeff Lindsay is deze week uitgekomen:

http://www.randomhouse.co(...)l?isbn=9780385518369
Wat apart. Ik heb 'm ergens in Augustus al bij Selexyz (Donner, in Rotterdam) gehaald. Ik heb alle 4 de boeken op de plank staan inmiddels
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_72645964
Ik download binnenkort het .pdfje wel.. Alleen boek 1 heb ik gekocht. De overige 2 vond ik sowieso al stukken minder goed..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72649642
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Play.com, ¤ 6,49:
http://www.play.com/Books(...)-Design/Product.html
Dat is de paperback. Die versie bij Book Depository is de hardback maar hoe dan ook voordelig.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:48:40 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_72686212
Net gekeken, goede eerste aflevering

Alleen zou ik John Lithgow niet echt voor zo'n rol gecast hebben
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 13 september 2009 @ 08:29:08 #199
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_72691815
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 13 september 2009 @ 16:02:56 #200
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72700424
Ik heb net seizoen 3 uit. Is seizoen 4 nu wekelijks op tv? ik wil niet e01 kijken als ik daarna 4 weken moet wachten op e02. Wanneer komt die uit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')