abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 18:56:36 #76
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67709375
Smackdown was wel leuk ja.

Ik zou eerst WM pas woensdag kijken @ 720p met freunden, gelukkig gewoon de normale versie maandag kijken, anders kon ik het ook niet meer houden. TNA Lockdown ziet er ook tof uit trouwens.
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 19:16:13 #77
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67709781
Oja als je klaagt over de opbouw van Wrestlemania, kijk deze Smackdown (ook handig voor onbekende mensen die toch Wrestlemania) kijken, en je hebt meteen zin erin, geniale promo's
.....Kennedy
pi_67710302
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slecht, al het goede bewaard voor het laatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cubeforc3 op 04-04-2009 20:17:35 ]
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:41:15 #79
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67710349
Ik ga pas donderdag kijken door tentamens
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_67710376
Zou je die lijst even weg willen halen cubeforce. Wil volgorde nog niet weten. (of in spoilers zetten dan)

Wrestlefreak komt trouwens met een 720p release op PWT. Die staat er zo rond 8 uur sochtends UK tijd op. Hij heeft helaas geen super verbinding. Maar hopelijk kan ik die gewoon nog rond 8 uur savonds gaan kijken op mijn full HDTV met surround system
  Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 19:47:24 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67710506
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou je die lijst even weg willen halen cubeforce. Wil volgorde nog niet weten. (of in spoilers zetten dan)

Wrestlefreak komt trouwens met een 720p release op PWT. Die staat er zo rond 8 uur sochtends UK tijd op. Hij heeft helaas geen super verbinding. Maar hopelijk kan ik die gewoon nog rond 8 uur savonds gaan kijken op mijn full HDTV met surround system
Hot damn, ga die ook proberen te scoren, hopelijk een hele snelle scene release @ usenet @ maandag 12.00 ofzo.
.....Kennedy
pi_67710686
Hoop zelf ook een goeie 720p scene release. Want dan worden er seedboxes achter gezet en heb ik hem als ik wakker word binnen een half uurtje binnen. Maar die gast die hem om 8 uur online heeft doet het gewoon met een thuis verbinding. Dus tja... dat schiet niet op bij een bestand van een paar gig
pi_67711405
720P is idd verleidelijk! Ik kan ook pas 's avonds kijken, dus hopelijk is het tegen die tijd wel verkrijgbaar. Nu alleen nog wat chickenwings halen

Heeft iemand Impact nog gekeken? Ik vond 'em dit keer goed, de build voor Lockdown is goed tot nu toe
pi_67711943
Impact was erg goed ja. Verdiende rating
  Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 21:36:23 #85
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67713569
National Guard and WWE Present: Wrestlemania 25


http://www.wrestlemania25.com/

WELCOME TO THE GRANDADDY OF THEM ALL, IT ONLY HAPPENS ONCE A YEAR, MY GAWD EVERYBODY IS GOING TO BREAK IN HAV, IT IS TIME FOR WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWRESTLEMANIA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TWENTYFIIIIIIIIIIIFE.


Hell yeah, het is eindelijke weer Wrestlemania tijd, de show waarin alles samenkomt, de grootste matches worden gehouden in de grootste arena's. En dit keer mag de arena er ook zijn, er zullen zo'n 73.000 fans zitten om deze extra-vaganza mee te mogen maken. Zal HBK de streak van The Undertaker verbreken? Krijgt HHH zijn revenge op Orton voor alle dingen die hij heeft gedaan en lukt het Cena om het nieuwe liefje te worden van Vickie? We zien het allemaal, op Wrestlemania 25.

En dit allemaal onder de mooie klanken van AC/DC



En de custom theme song van de maand




HHH vs Orton voor de WWE Championship

Woorden zijn hier niet echt nodig, de haat tussen deze 2 heren is zo groot dat de uitbarsting gigantisch moet zijn. HHH won de titel op No Way Out en Orton won de Rumble, tot op heden ging alles goed. Maar toen Orton het nodig vond om de gehele McMahon familie uit te schakelen (dmv een punt kick of 2, paar tafels en wat RKO's) en HHH vertelde dat hij ook een McMahon was, was het serious business. En toen was het ook feest, HHH die mede Legacy lid Cody Rhodes in een kooi opsloot en hem even kennis liet maken met Mr.S. Hammer, Orton die HHH zijn vrouw DDT'ed en daarna een lekkere smackert op haar mond geeft, awesome galore. Maar toen was er een clausule gemaakt, als een van de leden elkaar nog zou aanraken, zou de match voorbij zijn. Maar regels zijn er om gebroken te worden, dus 4 dagen later werd het weer een attack op HHH. En HHH is al van de overtreffende trap dus dat ga je ook merken, BAM hij stond voor Orton zijn huis. En ipv een kopje thee was het al snel brekend servies kapotte muren en uiteindelijk Orton die door glas werd gegooid. Je zou zeggen happy ending, but hell no. Dit gaat allemaal verder dan de WWE zelf, dit gaat tussen familie, vrienden en trots. Op Wrestlemania 25, vechten ze voor de WWE Championship, en voor hun trots.


Edge vs Cena vs Big Show voor de World Heavyweight Championship

Waar gaat deze wedstrijd nou om? De liefde van deze schone dame

of gaat het toch om de titel. Voor Cena is het zeker, hij wil bewijzen dat hij de beste is, en dat doet hij dmv kracht en mooi spel spelen. Zo werd deze wedstrijd van een 1 vs 1 match tussen Edge en Big Show al snel een triple threat toen Cena vertelde dat zij regelmatig batsseks had met Big Show, because look at that ass
O ik dreef af . Maar met mooi spel win je niet, en dat weten ze alle 3. Na het nieuws te horen was Edge in shock, maar aangezien hij de vorige keer cheate met Alicia Fox staat het weer 1-1. Maar om de overwinnings bel te luiden moet hij de match winnen, want om Vickie te quoten: ''Excuse me.....EXCUSE ME......the man who wins this match...EXCUSE ME....is the man of my heart
Liefde en romantiek alom, en wat doe je al een vrouw verliefd op je is? Dan sla je haar in elkaar als een echte vent. Na een paar gooien en spears gehad te hebben, kan ze dus gewoon niet kiezen. Dus wat wordt het op Wrestlemania, de liefde van de vrouw winnen, de titel winnen of gewoon alle 2. Cena heeft het liefst een rol ducktape op haar gezicht en de titel in zijn handen, zodat hij weer in alle veiligheid kan zeggen, THE CHAMP...IS....HEEEERE.



JBL vs Rey Mysterio voor de Inter Continental championship


Ding ding ding, we've got ourself a grand slam champion. De man uit Texas, de million dollar man heeft het voor elkaar. De 3e persoon te worden die een GSC is, en wie is het daar niet mee eens? Riba riba man, Rey Mastrio. En ze gaat het op de grand stage, de granddaddy of 'em all, voor het eerst sinds 8 jaar voor de IC title uitvechten. Rey vroeg om een title match en dat kreeg die, want volgens JBL is JBL toch veel sterker. Maar op de vorige RAW gingen deze 2 heren baas en kind al tegen elkaar, waarin Rey won in een korte match. En 2 jaar geleden won Mastrio ook van JBL en gooide JBL daarmee in retirement. Kan Rey dit zondag herhalen en voor het eerst de IC title winnen sinds 8 jaar op Wrestlemania, of houdt de rijke stinkerd zijn titel op zak.

...en wat te denken van de 'historic' act die JBL nog beloofde te gaan doen op Wrestlemania....we gaan het allemaal zien, ZONDAG.


Matt Hardy vs Jeff Hardy in een Extreme Rules match

Matt & Jeff, altijd broers en tag team geweest, gaan nu tegen elkaar in een NO DQ match op Wrestlemania. Voor de nieuwe mensen onder ons, een kleine update van deze 2 heren.


In het begin, in hun jonge jaren waren het 2 broers die van worstelen hielden, ze gingen het oefenen op hun trampoline in de tuin en waren altijd de beste freunden, wat er ook gebeurde.


We schrijven 1993, en Jeff en Matt komen samen in de toenmalige WWF, als een tag team (MY GAWD JEFF TATTOO FREE) hun droom was uitgekomen, en ze zaten waar ze jaren lang voor hadden getrained, de sterke Matt en de snelle Jeff. Het ging allemaal heel snel voor hun...


...heel snel. Ze waren af van het nieuwe imago en waren 'ingeburgerd' in de WWE, ze waren een tag team waar menig team bang voor was, innovatief en imposant.


En dit kwam uit op een TLC match, de allereerste. Tussen The Dudleyz, E&C en The Hardys. Deze fast-paced wedstrijd werd niet gewonnen door de Hardys, ze waren dus altijd nog op zoek naar de titel, maar het gaf perspectief. Ze waren nu zeker de tag team om rekening mee te houden.


Jeff werd ontslagen en ging pouncen bij TNA, Matt bleef in de WWE. In 2006 keerde Jeff terug en in 2007 wonnen ze weer de tag team titles van de hillbillys. Na jaren lang zonder Jeff in de WWE wonnen ze eindelijk de Tag Team Titles weer.


Matt won de ECW Championship maar Jeff kon helaas niet bijblijven en verloor steeds voor de WWE Championship. Maar voor steun kwamen ze altijd bij elkaar, en uiteindelijk was het zover...


...Jeff won ook het goud en de broers waren nu ook de beste op individueel gebied. Het was een droom voor deze 2 jongens om uiteindelijk de beste te zijn in de WWE, en dit waren ze op dit moment dan ook. Helaas verloor Matt zijn titel aan de nieuwkomer Jack Swagger, maar behield Jeff zijn titel tot op de Royal Rumble. Daar was het Edge vs Jeff, en Jeff leek te winnen, maar voordat dat gebeurde gebeurde het ergste wat mogelijk was.


Matt verraadde zijn broer en sloeg hem vol op zijn hoofd, de vriendschap en de broerdelijkheid was over en uit. En uit Matt kwamen nog meer verhalen. Hij was diegene die Jeff zijn huis in de fik zette, Jeff zelf in de fik zette en hem van de weg reed etc. Hij was diegene die alles veroorzaakte, maar Jeff wou niet met zijn broer vechten. Maar toen Matt zei, lol i killed your cat, was het minder fijntjes. Het werd een match op Wrestlemania, en wat voor 1. Een no DQ match, alles mag. En alles zal ook gebeuren.


The Colons vs The Miz & John Morisson voor de Unified Tag Team Championship in een Lumberjack Match


Be jealous, het mooiste motto van de afgelopen 10 jaar, was ook nu weer van toepassing. Ze waren lange tijd champion, totdat ze de titel verloren aan The Colons. Bazend als ze zijn wonnen ze dan maar de andere tag team titles. Maar alsnog bijtte het erin dat ze niet zoals altijd 100% geniaal zijn in wat ze doen, en dus verloren. Dus werden het veel matches tussen deze 2 tag teams. En zoals wel vaker ging het nu ook om dames. De bella twins, hielden ze van meneer kapsel en illegal of van the man with the brilliant hat en the man who is superior to jesus? Dat was ook wisselvallig, oftewel 1 vrouw hield van The Colons en 1 van Mizorisson. Dit maakt het dus ook weer een familie fued, en voor de titels. Want dit is niet zo maar een match, maar voor de Unified tag team titles, DAM DAM DAM . WWE gaat terug naar 1 tag team title, en dit gebeurd in een Lumberjack Match, waarin alle superstars om de ring staan die niet mee doen aan Wrestlemania. Wij hopen allen op The Great Khali die de ring inspringt, iedereen uitschakelt en de title wint. Dan is het de beste Mania ooit. Maar wordt het deze zondag The Beautifull People van de WWE, of de stoere mexicanen? We zullen het allemaal zien op Wrestlemania 25!


Shawn Michaels vs The Undertaker

The streak vs Mr. Wrestlemania
The Phenom vs The Showstopper
The Deadman vs HBK

Undertaker staat nu 16-0 op Wrestlemania, maar nu is er eindelijk een man opgestaan die het tegen hem durft op te nemen, Shawn Michaels. Hij won van Kozlov om ervoor te zorgen dat hij tegen Taker mag op Wrestlemania, en sindsdien maakt hij Taker helemaal gek. Van de awesome promo's tot het graf graven voor Undertaker, Shawn doet er alles aan om te laten weten dat hij gaat winnen op Wrestlemania 25. Vorig jaar won HBK al van Flair waardoor hij retired, en hij heeft het nog wel in zich om bij Taker een mooi voetje in zijn kin te planten. De special enforcer in deze match is Mick Foley en the special referee Jeff Jarret en de special handicap change 1 on 10 man is Sting Zal deze match het einde betekenen voor de al 16 jaar lange streak van The Undertaker, of zal de man die al meer dan 20 jaar bij de WWE zit zijn stempel daar ook op zetten en er 16-1 van maken?


Money in the Bank ladder match

The Money in the Bank ladder match, de match waarin 8 man strijden om het mannetje te wezen. Nou is dit niet persé nodig voor the rating machine Mark Henry maar dat terzijde. Hoog in de lucht hangt een koffer met daarin een contract, dit contract zorgt ervoor dat je een wedstrijd voor de titel kan krijgen op jouw geselecteerde tijd. De 8 man die mee doen:

  • Kofi Kingston
  • Christian
  • MVP
  • Shelton Nigger
  • Kane
  • Mark Henry
  • Finlay
  • CM Punk

    En deze 8 mannen kunnen hel veroorzaken in Houston. De 200 zware Mark Henry breekt die ladder om met zijn linker teen en werpt die door een ander iemand heen door er alleen naar te kijken. De nieuwe US champion MVP kan zijn agressie jegens Shelton nu ook uiten met ladders en de terugkerende Christian kan meteen zijn stempel in de WWE zetten door deze wedstrijd te winnen. De wedstrijd van mogelijkheden, awesomeness en gebroken ruggen.


    25 diva battle Royale
    LOOK KING, PUPPIES, and Santino in a man-kini . 25 divas gaan hier los op elkaar om Miss Wrestlemania te worden. En zoals jullie waarschijnlijk (sickert niet meegerekend) kunnen tellen zijn dit er geen 25. Kunnen we dus nog verassingen uit het verleden verwachten? We zullen het allemaal zien op Wrestlemania


    Chris Jericho vs Legends

    Chris Jericho bleef de oude legends maar beledigen, en dat allemaal door de film The Wrestler. Hij zegt dat het acteren niet waard is, je moet het laten zien, dus hij stelde een wedstrijd voor aan Mickey Rourke, de acteer uit The Wrestler. Deze nam hij niet aan en begon met het beledigen van mensen zoals Rourke, de legends van tegenwoordig. Ze moesten maar een end wegblijven en nooit meer terugkeren naar de WWE, de WWE voor bazen zoals Jericho laten. Hier waren het een hoop niet mee eens, waaronder Ricky Steamboat, Flair, Piper en Snuka. En zoals Jericho zichzelf terecht een koning noemt, zegt hij dat hij ze allemaal wel tegelijk aan kan. En dit krijgen wij dan ook, een 3 on 1 handicap match, met Flair als hun manager en Mickey Rourke in het publiek. Krijgen we hier een een worstel match om van te genieten of wachten we nog op wat 'shattered glass'?



    http://www.kupywrestlingw(...)lpaper-1920x1200.jpg
    http://www.kupywrestlingw(...)lpaper-1920x1200.jpg
    http://www.kupywrestlingw(...)lpaper-1920x1200.jpg
    http://www.kupywrestlingw(...)lpaper-1920x1200.jpg
    http://www.kupywrestlingw(...)lpaper-1920x1200.jpg







    [ Bericht 0% gewijzigd door Wessiej op 04-04-2009 23:49:00 ]
  • .....Kennedy
      zaterdag 4 april 2009 @ 21:45:44 #86
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_67713799
    awesome Wes
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_67714607
    Hall Of Fame stream begint om 1 uur als het goed is op wwe.com
    pi_67715386
    (sickert niet meegerekend)


    Whehehe

    Narf!
      Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 23:17:13 #89
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67716387
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 22:42 schreef Sickert het volgende:
    (sickert niet meegerekend)


    Whehehe

    .....Kennedy
      Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 23:17:45 #90
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67716399
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Hall Of Fame stream begint om 1 uur als het goed is op wwe.com
    Duurt dat? Uurtje of 1/2 ?
    .....Kennedy
      Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 23:25:36 #91
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67716624
    MY GAWD 10.000 POST FULL OF AWESOMENESS.
    .....Kennedy
      zaterdag 4 april 2009 @ 23:38:53 #92
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_67716972
    Leuke preview, enige wat ik niet begreep is dat je het liet overkomen alsof de Hardy's pas in 2007 voor het eerst tag-team champs waren?
      Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 23:43:18 #93
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67717102
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef Wes_FR het volgende:
    Leuke preview, enige wat ik niet begreep is dat je het liet overkomen alsof de Hardy's pas in 2007 voor het eerst tag-team champs waren?
    Probeerde ermee te zeggen dat ze toen echt hoog stonden, type zoveel achter elkaar dat ik nog wel eens foutje maak

    Heb het aangepast

    [ Bericht 8% gewijzigd door Wessiej op 04-04-2009 23:49:15 ]
    .....Kennedy
      Redactie Games zondag 5 april 2009 @ 01:20:45 #94
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67719014
    Hall of Fame is nu tof, The Funks
    .....Kennedy
    pi_67719117
    Oké een waarschuwing vooraf, ik ben drunk as fuck!

    Voor mij wordt het maandag WM (hoop ik, als de accu van de auto het op tijd weer doet!) ik probeer vandaag nog Smackdown te kijken!
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      Redactie Games zondag 5 april 2009 @ 01:39:42 #96
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67719168
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 01:32 schreef renwan het volgende:
    Oké een waarschuwing vooraf, ik ben drunk as fuck!

    Voor mij wordt het maandag WM (hoop ik, als de accu van de auto het op tijd weer doet!) ik probeer vandaag nog Smackdown te kijken!
    Ja ik ga dinsdag WM kijken tenminste als ik wortels heb thuis.
    .....Kennedy
    pi_67719304
    HoF Echt leuk. Leuke grap van Mean Gene

    Franky die op het podium schijt en het papier van Koko op wilt eten
      Redactie Games zondag 5 april 2009 @ 01:56:19 #98
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67719319
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 01:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    HoF Echt leuk. Leuke grap van Mean Gene

    Franky die op het podium schijt en het papier van Koko op wilt eten
    Nep franky
    .....Kennedy
    pi_67719558
    Afgelopen, was erg leuk. Morgen Steamboat & Austin op USA downloaden
      Redactie Games zondag 5 april 2009 @ 12:18:50 #100
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_67724152
    Was allemaal mooi, ook mooi hoe scsa het steentje overdroeg aan Cena.
    .....Kennedy
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')