Nee niet 2 zombies maar dit is het 2e topic
Vervolg op topic
Wat zou jij doen als er zombies warenMijn idee:
Ik denk dat ik met m'n vrienden het meeste lol zou hebben. Zijn nog jong, levenslustig en tot alles in staat qua onbegonnen werk
Aan de andere kant zou ik het nooit over m'n hart krijgen qua verlies van familie en wat ook wel van pas kan komen is dat leden van mijn familie uitstekende kampeerders zijn. Al wonen die allemaal in Limburg en ik in Zeeland
Ik denk dat ik voor m'n vrienden kies en in zeeland blijf. We kunnen van dorpje naar dorpje trekken. Uit wijze lessen van WOI en WOII moet iedereen wel weten dat in een stad overleven niet te doen is wanneer er gespuis rondloopt.
Qua uitrusting zou ik doen:
Rugzak: met complete survival kit etc. niet te zwaar (aansteker, kompas, tools je weet wel) hele berg van DX
Primary: Katana of bijl
Secondary: Buck 650 OD
Kleding: Gecamoufleerde kleding
Schoenen: Paar goede stevige werkschoenen
Vervoer: alles wat we tegenkomen boten werken goed (vooral ook in Zeeland)
Dit alles heb ik klaar liggen en is dus geen probleem voor mij

M'n katana is een beetje cheap dus bijl kan ook. Of neem ze gewoon allebei mee
Liever messen/zwaarden e.d. en misschien 1 of 2 mensen in het groepje met geweren. Munitie raakt op en geweren gaan kapot, messen zijn multi functioneel.
De buck omdat ze bij ons in de brammetje dump niks beters hadden en ik niet zou weten waar ik een ka-bar moet bestellen? Zien er wel sjiek uit daarom.
Als het moet, reizen naar andere dorpjes en informatie/goederen/medicijnen leveren. Hiermee reputatie en spullen winnen (wijzelf gaan voor natuurlijk

)
Mensen adviseren in dorpshuizen/kerken te blijven en mede avonturiers als ons in groepjes rond de 6-10 mensen houden. Dit blijft overzichtelijk in zowel mensen als de uitrusting.
Een zeis lijkt mij onpraktisch. Maar als je een doorgewinterde old-skool boer bent lijkt het me wel effectief.
Na een maandje slachten kom je er wel achter wat het effectiefst is. Bijvoorbeeld gewoon een knuppel omdat ze toch al uit elkaar vallen. Of een bijl omdat je ze echt in stukken moet hakken omdat ze blijven bewegen zoals een worm. Of een zwaard omdat je ze ff 't hoofd af moet hakken. Highlanders for life!
En als het om wapens gaat weten we natuurlijk niet wat effectief is he. Dat leert men uit ervaring Misschien bloeden ze wèl dood, je weet maar nooit
Dat boek lijkt me erg leuk! zouden ze die hier in de bieb hebben? (vlissingen/middelburg/goes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.