Neuh, de kleine teen heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef cosmick het volgende:
Ik heb mijn voet verzwikt (ging gepaard met gekraak) en nu kan ik mijn kleine teen niet meer bewegen.
Is dat erg?
Wel erg pijnlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef cosmick het volgende:
Ik heb mijn voet verzwikt (ging gepaard met gekraak) en nu kan ik mijn kleine teen niet meer bewegen.
Is dat erg?
quote:
Neuh. Hoop dat het morgen weer over is. Al kan ik er niet op lopen en kwam ik tot de ontdekking dat mijn kleine teen een beetje gevoelloos is en geen kracht heeftquote:Op maandag 30 maart 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, de kleine teen heb je toch niet nodig.
Serieus: hmz, niet bij een huisarts geweest
Erhm, en waar gebruik je die precies voor?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neuh. Hoop dat het morgen weer over is. Al kan ik er niet op lopen en kwam ik tot de ontdekking dat mijn kleine teen een beetje gevoelloos is en geen kracht heeft. En ik had juist van die krachtige kleine tenen.
quote:@Marc63 Good news! Better than my Franch GCSE, that's for sure :-)
Och, je wilt niet weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erhm, en waar gebruik je die precies voor?
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
20 graden vrijdag. Volgens de verwachting.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
20 graden vrijdag. Volgens de verwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |