Of het aantal toegestane connecties op de PC hoger zetten. XP?quote:
Onder XP is dit probleem ook. Als ik Utorrent opstart, daalt mijn bandbreedte aanzienlijk zonder dat ik aan het downen ben. Firefox en IE zijn dan bijna niet meer te benaderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef MaxC het volgende:
Nee, Vista.
Ik zal het is proberen het aantal connecties omlaag te doen maar de snelheid van mijn internetverbinding ligt het niet. Wel vreemd dat het dan ineens niet meer werkt
Volgens mij heeft je probleem te maken, met het cache gebruik van Utorrent. Er is in utorrent ergens optie waarin je kan aangeven of er windows cache moet worden gereserveerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef MaxC het volgende:
Nee, Vista.
Ik zal het is proberen het aantal connecties omlaag te doen maar de snelheid van mijn internetverbinding ligt het niet. Wel vreemd dat het dan ineens niet meer werkt
Jawel, want ik heb het probleem zowel op kamers als bij mijn ouders. Dat zijn compleet verschillende routers + netwerkenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef Jordy-B het volgende:
Aantal verbindingen is vaak het probleem. Maar het probleem ligt dan bij de router en niet zozeer bij de PC zelf.
Graag gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef MaxC het volgende:
Heb 't gevonden op Utorrent forum, bedankt staticdata
Lag aan NOD32
Als meer mensen het hebben: http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=34527
Ik heb er al tijden last van, dacht dat het aan mijn router lag, maar dat kon niet dacht ik want eerst deed ie het welquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef MaxC het volgende:
Heb 't gevonden op Utorrent forum, bedankt staticdata
Lag aan NOD32
Als meer mensen het hebben: http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=34527
Kheb exact hetzelfde, alleen geen NOD32quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ja same here, ik had het al een tijdje geleden lager gezet maar hielp niks. Het vreemde bij mij is dat m'n actieve verbindingen wel blijven doen, zoals mIRC en MSN, maar als ik naar een nieuwe website ga, doet die niks meer.
Ja, dat weet ik... maar ik doel erop dat het probleem dit keer dus waarschijnlijk niet aan de hoeveelheid verbindingen ligt.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb het probleem zowel op kamers als bij mijn ouders. Dat zijn compleet verschillende routers + netwerken
je upload limiteren tot 80 % van je maximale uploadquote:Op maandag 30 maart 2009 18:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kheb exact hetzelfde, alleen geen NOD32
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |