Dit jaar @ Grunn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
Net even het Serious request filmpje bekeken op de weblog van Coen. Damn, dan krijg ik toch weer kippevel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:31 schreef Jimbo het volgende:
zo net wat spareribs gehad voor t ontbijt en nu kan de dag beginnen
gozahhhquote:
Ik denk dat het 1 groot feest wordt op de grote markt het voordeel is dat ik dan al gewoon kerstvakantie heb en dat betekent dat ik daar toch wel vaak te vinden ben denk ikquote:
ik voel een meet opkomenquote:
Nodige zal natuurlijk ook wel afhangen van de jocks in het GH, maar ik verwacht dit jaar een ijzersterke line-up. Als het weer een beetje wil meewerken dan gaat het een groot feest worden! Ik ga ook zeker vaak kijken. Collega's @ work trouwens ook. Het leeft nu alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat het 1 groot feest wordt op de grote markt het voordeel is dat ik dan al gewoon kerstvakantie heb en dat betekent dat ik daar toch wel vaak te vinden ben denk ik
Wel een eind ja! maar die meet gaat er dit jaar zeker komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik voel een meet opkomen![]()
![]()
al is het tyfusver vanuit Rdam
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef Jimbo het volgende:
dalijk maar eens naar de AH, hallo zeggen tegen het lieve meisje dat mn broodjes bakt
Fok 3fm meet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een eind ja! maar die meet gaat er dit jaar zeker komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |