quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:42 schreef Sally het volgende:Een werkende FOK! F1-manager, zo onder de arm meenemen? Dat wordt mss wat lastig, aangezien het geen bordspel is

En waarom Spa? Dat is toch uit de richting? (ja: voor jou mss niet vosss met je werk in Wolre, maar voor het gros van de FOK!-F1-volgers wel...) En wordt er dit jaar nog getest op Spa? Of alleen geracet? Een testdag bezoeken is minder duur dan een race. Bovendien is Spa erg lastig met 't openbaar vervoer te breiekn, niet zo hendig voor de mensen die ervan afhankelijk zijn...
Ik stelde voor om centraal in Nederland iets te zoeken waar je een F1-race kunt kijken.
FF op verder breien uit het vorige topic.
Mocht er eens een keer iets op Spa doorgaan en ik heb de tijd
en 't geld (verbouwingen he) ter beschikking hebben, dan wil ik zeker komen

, kan ik eens een serieus gesprek hebben met kenners, ipv altijd de leken die af en toe met me mee kijken iets te moeten uitleggen
Mocht er iemand met een openbaarvervoers- probleem (wat een woord

) zitten: dan kan diegene (of meerdere) tot Maastricht CS komen met de trein, dan kan ik die wel oppikken daar, aangezien ik daar maar 10 minuten van af woon. Dan is er iig geen gezeik in BE met het OV. En Spa is maar 45 minuten van hier

Heb 3 á 4 plaatsen ter beschikking

quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef ElmarO het volgende:Brawn GP22. Rubens Barrichello
23. Jenson Button
Force India 20. Giancarlo Fisichella
21. Adrian Sutil
Pssst
"One shall stand. One shall fall."Dit, en niet die andere bucht.....