abonnement Unibet Coolblue
pi_67458572
Wat een belachelijke complottheorieën. Artikel is verwijderd omdat het niet voldoende kwaliteit had, nadat er twee weken lang een nominatieperiode was geweest waarin het artikel verbeterd had kunnen worden, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_verwijderen_pagina%27s/Toegevoegd_20090311. De moderator die dat verwijderde heeft het artikel niet genomineerd, zoals het hoort.

Twee zinnen met taalfouten kan ook ik niet echt een artikel noemen, maar verwijderen hoeft mi. niet. Als je een wat uitgebreider artikel schrijft zal dat waarschijnlijk gewoon blijven staan.
pi_67463781
@dotKoen. Weet je zeker dat het artikel in de cache van google wel de laatste versie is van het artikel? Kan hiet niet zijn dat er reeds behoorlijk in geknipt was voordat het in de cache terecht kwam? Het was tenslotte een provocerend lemma. Ts beweerd althans dat het 5 regels was wat hij had geschreven.
quote:
De moderator die dat verwijderde heeft het artikel niet genomineerd, zoals het hoort.
Ik weet niet of ik hem snap, maar hij was toch degene die het artikel verwijderde?

Ergens klopt het ook niet. Een politieke functie hebben en artikelen verwijderen die suggereren tot de schijn van belangenverstrengeling. Er zijn toch meer mods die dat voor je kunnen doen daar? Beetje onverstandig eigenlijk als je politicus bent ook al zal het in dit geval zonder bijbedoelingen gebeurd zijn.
pi_67463886
edit: even mezelf maar censureren.

[ Bericht 92% gewijzigd door oxylus11 op 27-03-2009 15:18:47 ]
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:05:49 #54
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67463924
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:01 schreef oxylus11 het volgende:
Ergens klopt het ook niet. Een politieke functie hebben en artikelen verwijderen die suggereren tot de schijn van belangenverstrengeling. Er zijn toch meer mods die dat voor je kunnen doen daar? Beetje onverstandig eigenlijk als je politicus bent ook al zal het in dit geval zonder bijbedoelingen gebeurd zijn.
Degene die het artikel nomineerde is iemand anders dan die het verwijderde. Na twee weken worden de genomineerde artikelen langsgelopen, en als er dan nog niets aan is toegevoegd wordt het gewoon verwijderd.

Zeg nu zelf, een biografie van iemand zonder geboortedatum, geboorteplaats, nationaliteit, opleiding, dat is toch helemaal niets?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:06:58 #55
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67463956
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef oxylus11 het volgende:
Hehe, heb zijn website gevonden

Hij ziet er best wel links uit eigenlijk. dat is natuurlijk niet zo erg. Erger is dat hij een succesvol snelwandelaar is.
Anders ga je even mensen online stalken…
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_67464056
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:01 schreef oxylus11 het volgende:
@dotKoen. Weet je zeker dat het artikel in de cache van google wel de laatste versie is van het artikel? Kan hiet niet zijn dat er reeds behoorlijk in geknipt was voordat het in de cache terecht kwam? Het was tenslotte een provocerend lemma. Ts beweerd althans dat het 5 regels was wat hij had geschreven.
[..]

Ik weet niet of ik hem snap, maar hij was toch degene die het artikel verwijderde?

Ergens klopt het ook niet. Een politieke functie hebben en artikelen verwijderen die suggereren tot de schijn van belangenverstrengeling. Er zijn toch meer mods die dat voor je kunnen doen daar? Beetje onverstandig eigenlijk als je politicus bent ook al zal het in dit geval zonder bijbedoelingen gebeurd zijn.
Ja, dat weet ik vrij zeker , zoek het namelijk niet op via Google Cache.

En de genoemde moderator heeft het artikel wel verwijderd, maar een andere gebruiker (Kattenkruid, volgens de door mij geplaatste link) heeft voorgesteld het te verwijderen. Er is dus wel enige scheiding der machten, zeg maar .

En ik begrijp nog niet echt wat een Amerikaanse documentairemaker in hemelsnaam te maken te maken heeft met een snelwandelaar die in de plaatselijke gemeenteraad zit. Alsof SP'ers de enigen die moeite hebben met de denkbeelden van die kerel. En kom op, de gemeenteraad, dat is gewoon een hobby voor de meesten hoor.

Om volledig te zijn, onderstaande versie is de van de zes verwijderde versies die met de meeste bytes:
1
2
3
4
5
===DAVID COLE===

'''David Cole''' is een Amerikaans Joodse onderzoeker en filmmaker die 
de video ''David Cole Interviews Dr [[Franciszek Piper]]'' maakte. 
Hij trad ook op in 1994 als gast in de [[Phil Donahue]] show.
Ja, dergelijke artikelen worden nu verwijderd, of het nu om controversiële filmmakers, Zuid-Afrikaanse provincies of Griekse goden gaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door dotKoen op 27-03-2009 15:18:27 ]
pi_67464394
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:10 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik vrij zeker , zoek het namelijk niet op via Google Cache.

En de genoemde moderator heeft het artikel wel verwijderd, maar een andere gebruiker (Kattenkruid, volgens de door mij geplaatste link) heeft voorgesteld het te verwijderen. Er is dus wel enige scheiding der machten, zeg maar .

En ik begrijp nog niet echt wat een Amerikaanse documentairemaker in hemelsnaam te maken te maken heeft met een snelwandelaar die in de plaatselijke gemeenteraad zit. Alsof SP'ers de enigen die moeite hebben met de denkbeelden van die kerel. En kom op, de gemeenteraad, dat is gewoon een hobby voor de meesten hoor.

Om volledig te zijn, onderstaande versie is de van de zes verwijderde versies die met de meeste bytes:
[ code verwijderd ]

Ja, dergelijke artikelen worden nu verwijderd, of het nu om controversiële filmmakers, Zuid-Afrikaanse provincies of Griekse goden gaat.

Je bent zelf ook moderator op wikipedia dat je dat in kan zien?
Bedankt, TS zit inderdaad een beetje te zeuren nu ik het artikel zo zie.
Overigens zie ik wel een verband tussen een publike politieke functie en het beheren van een invloedrijke website.

Conclusie: Beetje terechte klacht, maar TS zeurt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:26:03 #58
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67464533
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef oxylus11 het volgende:
Overigens zie ik wel een verband tussen een publike politieke functie en het beheren van een invloedrijke website.

Conclusie: Beetje terechte klacht, maar TS zeurt.
Hij is één van de vele moderators, en nogmaals, in feite wordt hier gewoon administratief werk uitgevoerd. Eerst wordt het artikel genomineerd, dan kan iedereen erover stemmen of ze vinden dat het wel of niet verwijderd moet worden, en degene die het artikel heeft gemaakt krijgt de kans het uit te breiden (waarna degenen die gestemd hebben hun stem weer kunnen aanpassen).

Dan, na twee weken komt er iemand anders langs die kijkt of het artikel daadwerkelijk is aangepast, wat de uitslag van de discussie is, enzovoort. Als de discussie zegt: verwijderen, en er is niets aan veranderd sinds de nominatie, dan wordt het artikel verwijderd.

Daarna is het echter nog steeds mogelijk om een verzoek om terugplaatsing te vragen. En zo worden er dagelijks artikelen verwijderd die feitelijk geen inhoud hebben, nadat ze twee weken op de nominatie hebben gestaan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:46:21 #59
224798 superXmacho
Hou je bek! Ken je plek!
pi_67465163
Als je weet wie het is dan maak je een artikeltje over hem ,
En dan zet je er heel groot onder:

NEDERLAND IS EEN LAND MET VRIJHEID VAN MENINGS UITING.
en dan geef je daar een verklaring van.
Don't hate me because I am a blonde!
pi_67466970
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef superXmacho het volgende:
Als je weet wie het is dan maak je een artikeltje over hem ,
En dan zet je er heel groot onder:

NEDERLAND IS EEN LAND MET VRIJHEID VAN MENINGS UITING.
en dan geef je daar een verklaring van.


Maar wat SP enzo betreft, die blijken vrij weinig van andere meningen te dulden. Vandaag las ik de nieuwe kijk (kijk maar toch) en daar hebben ze ook een beetje onderzoek gedaan:

60 willekeurige politieke websites werden bezocht waarbij slechts 9 websites links erop hadden naar afwijkende ideeen. De SP spant hierin de kroon, de linkpagina van de SP heeft zelfs als titel: 'Van links naar links'.
Laat dus al wel zien dat SP weinig ruimte overheeft voor andersdenkenden.

Sowieso SP
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67468360
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:51 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nou ja dan op zijn minst Geen Stijl toch wel.
Wat een kutmentaliteit. "Oh, iemand doet iets fouts, laten we z'n naam doorgeven aan GeenStijl zodat hij lekker gebasht kan worden."
pi_67471318
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Wat een kutmentaliteit. "Oh, iemand doet iets fouts, laten we z'n naam doorgeven aan GeenStijl zodat hij lekker gebasht kan worden."
Nee het ging erom dat iemand de media misbruikt voor zijn eigen machtsspelletje en met gelijke munt wordt terugbetaald.

Ik heb het er zelfs nog bijgezet dat dit het doel was, ben je een beetje dom of zo?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:17:00 #63
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_67471948
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Roombootjes
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_67507837
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:23 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ten eerste zou alleen een infantiel kaalkopje tijd steken in het schrijven van een wikipedia-artikel over (voormalig) Holocaust-ontkenner David Cole (en weten dat er eerder al een ander artikel van bedenkelijk subject verwijderd is).

Verder kan ik me prima voorstellen dat jouw artikel verwijderd is. Een artikel over iemand als David Cole moet mogelijk zijn als, en alleen als, er aandacht wordt besteed aan het feit dat hij zijn eigen mening al jaren geleden heeft bijgesteld, dat er legio bewijzen zijn voor de holocaust, dat er binnen de academische wereld niemand is die de holocaust ook maar in het minst in twijfel trekt, etc. etc.

Wikipedia zou het artikel niet verwijderen als het objectief en goed geschreven was maar jij (als holocaust-ontkenner, daar twijfel ik niet aan) bent daar niet toe in staat. Beperk je in het vervolg maar gewoon weer tot Stormfront.
Nou nou, wat ben je weer lekker positief zeg. Mensen in een hoek zetten die je niet kent op basis van het feit dat ze een artikel schrijven over iemand die jij niet kent en waar je je niet in verdiept hebt. Dieptriest figuur ben jij. Dat het artikel geen literair proza was wat de wereldgeschiedenis in gaat is mogelijk, maar zo'n laag niveau als jou post hier was het gelukkig niet.
Misschien ook interessant om te weten dat ik totaal aan de andere kant van het politieke spectrum zit als de kaalkopjes waaraan je refereert. Sommige mensen verdiepen zich nou eenmaal ook in onderwerpen buiten hun eigen minuscule denkraampje.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:11:33 #65
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_67507996
Weggejorist.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:30:34 #66
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67525872
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Dorknoper het volgende:

[..]

Nou nou, wat ben je weer lekker positief zeg. Mensen in een hoek zetten die je niet kent op basis van het feit dat ze een artikel schrijven over iemand die jij niet kent en waar je je niet in verdiept hebt.
Ik zie inderdaad geen enkele reden om me te verdiepen in wazige holocaustontkenners, er is wel zo ontzettend veel bewijs voor dat de holocaust ontkennen wat mij betreft gelijk staat aan niet goed bi je hoofd zijn.
quote:
Dieptriest figuur ben jij. Dat het artikel geen literair proza was wat de wereldgeschiedenis in gaat is mogelijk, maar zo'n laag niveau als jou post hier was het gelukkig niet.
De hele situatie is lachwekkend. Je plaatst twee regels op wikipedia over dat debiele mannetje en als wikipedia je artikel vervolgens volledig terecht verwijderd omdat het een artikel van niets was open je speciaal hiervoor een account op FOK! en start je direct je eigen topic om te klagen over de 'linkse kerk die rechtse geluiden zonder reden verwijderd"

Je zakt behoorlijk door het ijs als men erachter komt dat je artikel uit twee regels bestond maar zelfs dan kruip je nog niet van schaamte terug onder je steen.
quote:
Misschien ook interessant om te weten dat ik totaal aan de andere kant van het politieke spectrum zit als de kaalkopjes waaraan je refereert. Sommige mensen verdiepen zich nou eenmaal ook in onderwerpen buiten hun eigen minuscule denkraampje.
Totaal aan de andere kant mijn aars. Dan zou je niet zeuren in de trant van "rechtse geluiden worden zeker sneller verwijderd" en in het geheel geen wikipedia artikelen ambiëren over zwakzinnige holocaustontkenners. Dat doen alleen bewonderaars.

Tot slot, Hanoying deduceert:

Er zijn letterlijk miljoenen bewijzen voor de holocaust.
Ergo, Holocaustontkenners zijn zwakzinnige idioten
Ergo, David Cole is een zwakzinnige idioot
Ergo, bewonderaars van David Cole zijn zwakzinnige idioten

Alleen een bewonderaar zou de moeite nemen een Wikipedia voor David Cole aan te maken
Zeker een kritiekloze entry zoals door user Dorknopper geplaatst
Ergo, Dorknopper is een bewonderaar
Ergo, Dorknopper is een zwakzinnige idioot
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67526212
Triest dat mensen gelijk over schandpalen enzo spreken zonder zelf een beetje onderzoek te doen of dingen na te vragen (TS zat volledig fout).
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2009 @ 19:43:23 #68
230491 Zith
pls tip
pi_67526216
Topic backfire
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 29 maart 2009 @ 20:16:47 #69
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_67527239
Ik had laatst een artikel gewijzigd omdat het 1 grote lariekoek was, kijk ik later weer terug hebben ze het teruggezet en is mijn ip opgeslagen voor vandalisme ofzoiets

stelletje pauperds
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67527679
TS heeft inderdaad geen sterke zaak. Echter de reactie van Hanoying daarop is niet alleen dom en kortzichtig, maar zegt waarschijnlijk meer over zijn eigen gefrustreerde karakter dan die van de TS. Laat deductie voortaan over aan de mensen die ervoor geleerd hebben.
Mensen laten we het een beetje gezellig houden op Fok.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:32:45 #71
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67527781
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:29 schreef oxylus11 het volgende:
TS heeft inderdaad geen sterke zaak. Echter de reactie van Hanoying daarop is niet alleen dom en kortzichtig, maar zegt waarschijnlijk meer over zijn eigen gefrustreerde karakter dan die van de TS. Laat deductie voortaan over aan de mensen die ervoor geleerd hebben.
Mensen laten we het een beetje gezellig houden op Fok.
Ik zie niet in wat er dom en kortzichtig is aan mijn reactie(s)
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67528360
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:32 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er dom en kortzichtig is aan mijn reactie(s)
Voor de sfeer kan ik hier beter niet op ingaan. Dat ruzie je maar met TS uit.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:58:24 #73
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67528755
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:47 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Voor de sfeer kan ik hier beter niet op ingaan. Dat ruzie je maar met TS uit.
TS kreeg in eerste instantie verbazingwekkend veel bijval gezien de enorme onzinigheid en hypocrisie van zijn klacht. Mijn reacties zijn niet vriendelijk maar we zitten al met al gewoon in klaagbaak en als een user een topic opent van een dergelijke strekking dan verdient hij het om hier, al dan niet met vriendelijke bewoordingen, op gewezen te worden.

Je noemt mij dom en kortzichtig maar iemand die zich verbaast en in zeer sterke bewoordingen beklaagt over het feit dat zijn twee regel tellende ( ) "artikel" over een holocaustontkenner door Wikipedia verwijderd wordt doordat men 'niet open staat voor rechtse meningen" ( ) laat je buiten schot.

Het moet immers wel gezellig blijven op FOK!....
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67529753
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:47 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Voor de sfeer kan ik hier beter niet op ingaan. Dat ruzie je maar met TS uit.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:45:11 #75
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67530228
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:30 schreef oxylus11 het volgende:

[..]


Voor de sfeer was het ook niet nodig om mij dom, kortzichtig en gefrustreerd te noemen en te suggereren dat ik geen titel(s) voor mijn naam heb staan. Je gooit de knuppel in het hoenderhok en als vervolgens blijkt dat de hen een weerwoord heeft verschuil je je achter een loze kreet als "voor de sfeer kan ik hier beter niet op ingaan'. Ik had je wat hoger ingeschat.

Anyway, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag

Met een beetje geluk kruipt TS in ieder geval weer terug onder de steen waar hij vandaan kwam.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67530290
quote:
Hetze

Hoi Lymantria. Op fokforum.nl is een soort van hetze tegen je aan de gang. Het slaat echt helemaal, maar dan ook helemaal nergens op wat daar beweerd wordt, maar ik wilde je het even laten weten. Ik geef hier geen link dat geeft maar problemen, je moet gewoon even zoeken op "wikipedia" in het zoekvenster, maar als je het niet kan vinden kan ik hier alsnog een link plaatsen. Volgens mij gaat het om een paar ontevreden pubers, dus trek je er niet al te veel van aan. CUMULUS | Roept u maar!. 27 mrt 2009 15:13 (CET)

Thnks. Lymantria overleg 27 mrt 2009 15:39 (CET)



Bron
Ja, schrok je toch even he!
pi_67541620
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:47 schreef Boe-man het volgende:

[..]




Bron
full stops and exclamation marks
  maandag 30 maart 2009 @ 11:51:46 #78
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_67541893
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:

[..]



Maar wat SP enzo betreft, die blijken vrij weinig van andere meningen te dulden. Vandaag las ik de nieuwe kijk (kijk maar toch) en daar hebben ze ook een beetje onderzoek gedaan:

60 willekeurige politieke websites werden bezocht waarbij slechts 9 websites links erop hadden naar afwijkende ideeen. De SP spant hierin de kroon, de linkpagina van de SP heeft zelfs als titel: 'Van links naar links'.
Laat dus al wel zien dat SP weinig ruimte overheeft voor andersdenkenden.

Sowieso SP


SP
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_67550555
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:47 schreef Boe-man het volgende:

[Hetze

Hoi Lymantria. Op fokforum.nl is een soort van hetze tegen je aan de gang. Het slaat echt helemaal, maar dan ook helemaal nergens op wat daar beweerd wordt, maar ik wilde je het even laten weten. Ik geef hier geen link dat geeft maar problemen, je moet gewoon even zoeken op "wikipedia" in het zoekvenster, maar als je het niet kan vinden kan ik hier alsnog een link plaatsen. Volgens mij gaat het om een paar ontevreden pubers, dus trek je er niet al te veel van aan. CUMULUS | Roept u maar!. 27 mrt 2009 15:13 (CET)

Thnks. Lymantria overleg 27 mrt 2009 15:39 (CET) ]




Bron

Ze liggen er niet echt wakker van op Wikipedia. Of mogelijk denkt de moderator dat wie geschoren wordt beter stik kan blijven zitten.
pi_67550805
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:30 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Tot slot, Hanoying deduceert:

Er zijn letterlijk miljoenen bewijzen voor de holocaust.
Ergo, Holocaustontkenners zijn zwakzinnige idioten
Ergo, David Cole is een zwakzinnige idioot
Ergo, bewonderaars van David Cole zijn zwakzinnige idioten

Alleen een bewonderaar zou de moeite nemen een Wikipedia voor David Cole aan te maken
Zeker een kritiekloze entry zoals door user Dorknopper geplaatst
Ergo, Dorknopper is een bewonderaar
Ergo, Dorknopper is een zwakzinnige idioot
Hoezo zou alleen een bewonderaar de moeite nemen een wikipedia voor David Cole aan te maken? (even apart van de inhoud van het stuk) Je moet open staan voor andere meningen en andersdenkenden. Juist zou ik pleiten voor een wikipedia over David Cole zodat ik weet wat er precies in zo'n man omging.

Als alleen mensen dingen aanmaken voor iets dat ze zelf aanmoedigen zal het niet heel erg te vertrouwen zijn
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67550970
TS is gewoon een paranoide gek die geen fatsoenlijk artikel kan schrijven en dan maar anderen beschuldigt van censuur. Als ik tijd heb zal ik binnenkort even een normaal artikel over die Cole schrijven (of ben ik als VVD-stemmer ook niet te vertrouwen met dergelijke artikelen?).
pi_67551127
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:45 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Precies! TS is gewoon een paranoide gek die geen fatsoenlijk artikel kan schrijven en dan maar anderen beschuldigt van censuur. Als ik tijd heb zal ik binnenkort even een normaal artikel over die Cole schrijven (of ben ik als VVD-stemmer ook niet te vertrouwen met dergelijke artikelen).
Foei! Jij bent als VVD-er dus ook per definitie zo'n vreselijke holocaustontkenner. Boeh!

Misschien schrijf ik het ook wel. En dan vermeld ik TS in het artikel als aanhanger van Cole's theorien .
  maandag 30 maart 2009 @ 18:57:30 #83
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67554417
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Hoezo zou alleen een bewonderaar de moeite nemen een wikipedia voor David Cole aan te maken? (even apart van de inhoud van het stuk) Je moet open staan voor andere meningen en andersdenkenden. Juist zou ik pleiten voor een wikipedia over David Cole zodat ik weet wat er precies in zo'n man omging.

Als alleen mensen dingen aanmaken voor iets dat ze zelf aanmoedigen zal het niet heel erg te vertrouwen zijn
Omdat Wikipedia nu eenmaal zo werkt, zeker in het geval van randfiguren als holocaustontkenners. Metalfans plaatsen stukken over Megadeath, biologen over de blauwe pimpernel, historici over Julius Caesar en kaalkopjes over David Cole.

Anyway, ik zei al dat een Wiki over David Cole best mogelijk moet zijn maar alleen als het goed geschreven en objectief is. TS laat met zijn lachwekkende complotgeneuzel en gezeik op links nadat zijn twee nietszeggende regels terecht verwijderd waren al zien dat hij hier in ieder geval niet toe in staat zal zijn. het zou me in ieder geval ten hoogste verbazen als hij het wel bleek.

Maar denk je zelf nu echt dat TS geen bewonderaar van David Cole is? Ik ben er van overtuigd dat als hij zijn mening over de holocaust hier neer zou pennen dat het hem een ban op zou leveren.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 30 maart 2009 @ 18:59:31 #84
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67554455
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:45 schreef dotKoen het volgende:
TS is gewoon een paranoide gek die geen fatsoenlijk artikel kan schrijven en dan maar anderen beschuldigt van censuur. Als ik tijd heb zal ik binnenkort even een normaal artikel over die Cole schrijven (of ben ik als VVD-stemmer ook niet te vertrouwen met dergelijke artikelen?).
Ik ben zelf ook niet links en mijn comments worden volledig uit hun context gerukt.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 30 maart 2009 @ 19:09:42 #85
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67554708
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nee het ging erom dat iemand de media misbruikt voor zijn eigen machtsspelletje en met gelijke munt wordt terugbetaald.

Ik heb het er zelfs nog bijgezet dat dit het doel was, ben je een beetje dom of zo?
Of je neemt even de moeite om te lezen waarom het artikel verwijderd is, voordat je in een hoekje allerlei BNW-achtige dingen uit gaat kramen.

Tenminste, ik neem dan even aan dat je niet dom bent.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_67554770
lol ook schaamteloos om dit topic te openen he.

sowieso eerst zo'n baggerartikel schrijven . En dan degene die het (terecht) verwijdert helemaal gaan na zoeken en die dan aan de schandpaal proberen te nagelen hier op FOK!.

FAIL! dus.
pi_67554895
linkse meiden schren niet tussen hun benen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  maandag 30 maart 2009 @ 19:20:46 #88
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67554996
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef koemleit het volgende:
lol ook schaamteloos om dit topic te openen he.

sowieso eerst zo'n baggerartikel schrijven . En dan degene die het (terecht) verwijdert helemaal gaan na zoeken en die dan aan de schandpaal proberen te nagelen hier op FOK!.

FAIL! dus.
Inderdaad, typisch links-communistisch om andersdenkenden aan de schandpaal te nagelen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 19:39:48 #89
230491 Zith
pls tip
pi_67555577
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Inderdaad, typisch links-communistisch om andersdenkenden aan de schandpaal te nagelen.
Idd, lijkt geenstijl wel!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67561797
Toch best een amusant topic om te lezen zo. Maar voor nu ben ik geloof ik wel weer genoeg afgebrand . Ga daar gerust mee door, maar ik ga gewoon het artikel nog een keertje schrijven inclusief alle Wikipedia regeltjes. Hier http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=David_Cole&action=edit&redlink=1 kunnen jullie binnekort het artikel bewonderen.
De reden dat ik overigens in Davis Cole geinteresseerd ben is het feit dat je als jood je leven kan spenderen aan het ontkennen van de holocaust. Toen ik van de man hoorde vond ik het zo moeilijk voor te stellen dat ik me er in gaan ben verdiepen. Noem mij gerust een kaalkopje, maar dan wel een links kaalkopje met haar erop. En nou even geen grappen over nationaal-socialisme graag
pi_67561948
zeg gast .

jij probeert iemand volslagen onterecht afbranden en daarmee de sp in een kwaad daglicht stellen...

en dan vind je het raar dat je afgebrand wordt als blijkt dat je poep praat?
pi_67561969
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:57 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Omdat Wikipedia nu eenmaal zo werkt, zeker in het geval van randfiguren als holocaustontkenners. Metalfans plaatsen stukken over Megadeath, biologen over de blauwe pimpernel, historici over Julius Caesar en kaalkopjes over David Cole.

Anyway, ik zei al dat een Wiki over David Cole best mogelijk moet zijn maar alleen als het goed geschreven en objectief is. TS laat met zijn lachwekkende complotgeneuzel en gezeik op links nadat zijn twee nietszeggende regels terecht verwijderd waren al zien dat hij hier in ieder geval niet toe in staat zal zijn. het zou me in ieder geval ten hoogste verbazen als hij het wel bleek.

Maar denk je zelf nu echt dat TS geen bewonderaar van David Cole is? Ik ben er van overtuigd dat als hij zijn mening over de holocaust hier neer zou pennen dat het hem een ban op zou leveren.
Ja, maar gelukkig kan iedereen het aanpassen (mits goed inderdaad ). Maar over het algemeen wordt op wikipedia alles redelijk objectief beschreven en ik heb best veel materiaal daarop gelezen.

Over de vraag of ik denk dat TS een kaalkop is of niet:
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef Dorknoper het volgende:
Toch best een amusant topic om te lezen zo. Maar voor nu ben ik geloof ik wel weer genoeg afgebrand . Ga daar gerust mee door, maar ik ga gewoon het artikel nog een keertje schrijven inclusief alle Wikipedia regeltjes. Hier http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=David_Cole&action=edit&redlink=1 kunnen jullie binnekort het artikel bewonderen.
De reden dat ik overigens in Davis Cole geinteresseerd ben is het feit dat je als jood je leven kan spenderen aan het ontkennen van de holocaust. Toen ik van de man hoorde vond ik het zo moeilijk voor te stellen dat ik me er in gaan ben verdiepen. Noem mij gerust een kaalkopje, maar dan wel een links kaalkopje met haar erop. En nou even geen grappen over nationaal-socialisme graag
Dat dus. Er zouden talloze redenen kunnen zijn om zo'n artikel te schrijven.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67562016
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef koemleit het volgende:
zeg gast .

jij probeert iemand volslagen onterecht afbranden en daarmee de sp in een kwaad daglicht stellen...

en dan vind je het raar dat je afgebrand wordt als blijkt dat je poep praat?
De SP mag je afbranden , zelf laat de SP ook weinig andere visies toe liet ik al eerder zien in dit topic.
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 30 maart 2009 @ 22:59:30 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67562946
Mensen die zich aanmelden op Fok! om zo een kuttopic te openen
Ik ben inmiddels overleden
pi_67563016
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef behangplakker het volgende:

[..]

De SP mag je afbranden , zelf laat de SP ook weinig andere visies toe liet ik al eerder zien in dit topic.
je mag de SP van mij best afbranden, maar dan moet je daar wel gegronden redenen voor hebben. En niet deze reden dus...
pi_67563371
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Mensen die zich aanmelden op Fok! om zo een kuttopic te openen
Ongeldige reden. Hij was al lurker en heeft nu een reden om een account aan te maken. Dit lijkt me wel een stap verder om vaker te posten
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef koemleit het volgende:

[..]

je mag de SP van mij best afbranden, maar dan moet je daar wel gegronden redenen voor hebben. En niet deze reden dus...
Reden van de TS hoop ik? SP
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 30 maart 2009 @ 23:44:28 #97
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67564267
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:12 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ongeldige reden. Hij was al lurker en heeft nu een reden om een account aan te maken. Dit lijkt me wel een stap verder om vaker te posten
[..]

Reden van de TS hoop ik? SP
De reden van de TS? Hij schrijft een kutverhaal en gaat op FOK lopen huilen dat een SP'er zijn opstel verwijderd heeft, nadat een andere wiki-moderator het aangemerkt had voor verwijdering?

.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_67567603
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De reden van de TS? Hij schrijft een kutverhaal en gaat op FOK lopen huilen dat een SP'er zijn opstel verwijderd heeft, nadat een andere wiki-moderator het aangemerkt had voor verwijdering?

.
Het blijft natuurlijk ook dom van die SP politicus om zich op Wikipedia met het verwijderen van vriendelijke fascisme en David Cole bezig te houden, terwijl ze daar nog 100 andere moderatoren hebben die dat kunnen doen. Uberhaupt moet je je als politicus niet bezighouden met het knoeien aan Wikipedia vind ik.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 08:29:35 #99
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67567682
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 08:20 schreef Dorknoper het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk ook dom van die SP politicus om zich op Wikipedia met het verwijderen van vriendelijke fascisme en David Cole bezig te houden, terwijl ze daar nog 100 andere moderatoren hebben die dat kunnen doen. Uberhaupt moet je je als politicus niet bezighouden met het knoeien aan Wikipedia vind ik.
Het is je nu al 10 keer uitgelegd, maar dan voor de goede orde nog een keer, het betrof een louter administratieve handeling m.b.t. artikelen die al twee weken op de verwijderlijst stonden. Dat jij er een groot politiek complot in ziet – nog steeds – en niet te beroerd bent om iemand online te gaan stalken en uit te zoeken wat hij doet, om het vervolgens te zien als iets wat uit een politieke ideologie voorkomt, vind ik beneden alle peil.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_67568391
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mijn artikel over roombroodjes is ook al twee keer verwijderd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roombroodje
Het artikel is er weer!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roombroodje

Leve de roombootjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')