Huh?! wanneer ben je te horen dan?? Maar ik hoef niet zo nodig op de radio hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben gevraagd voor de show van Timor om wat te vertellen over Groningen maar volgens mij kan jij dat beter doen Hans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,quote:
Ach ja, dat zeg ik ook altijd over happy hardcorequote:
Niet zo denigrerend. Ik hou totaal niet van hiphop. Maar die plaatjes van Dio vind ik vet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Ej Ej ej ej ej ej stop! ej ej ej ej stop! zo kan ik ook wel een plaat maken..
Bergkamp in je avatarquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef toma het volgende:
EEj!
Dat shirt is zow fout dat ie vet isquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bergkamp in je avatarPrachtig shirt ook ! Heb zo'n shirt hier nog ergens liggen
![]()
Veenstra vindt het weer goed? Naja, ieder zijn ding
Ik kan hier echt weinig aan toevoegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag gisteren al een enthousiaste tweet van Domien hierover. Ik begrijp 't niet. Dat er verschil in smaak is, okay. Maar dit is gewoon geen muziek. Net zoals die hype rond De Jeugd van Tegenwoordig,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij vroeg me voor de Timor Open Radio..en toen heb ik gezegd, dat kun je beter aan -Hans- vragen.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar leuk dat je even aan mij dacht
![]()
Jupquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dat shirt is zow fout dat ie vet is
Bedankt
Ik versta die gast voor geen meter als 'ie rapt, maar veel andere mensen in Nederland blijkbaar wel....quote:
Ik vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Wat hebben ze te melden behalve die debiele tekstenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd van Tegenwoordig (en alle spinoffs ervan) eigenlijk wel geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |