Nee joh, dacht je dat het serieus echt was?quote:
Die applicatie weet hoe het plaatje er plat uit hoort te zien en kan aan de vervorming zien hoe het is gedraaid in de 3 dimensies en met dezelfde kanteling wordt het 3D model eroverheen gezetquote:
Dus in feite is het nep?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die applicatie weet hoe het plaatje er plat uit hoort te zien en kan aan de vervorming zien hoe het is gedraaid in de 3 dimensies en met dezelfde kanteling wordt het 3D model eroverheen gezet
Zoiets denk ik ook ja, hij gebruikt die dikke zwarte rand als referentie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die applicatie weet hoe het plaatje er plat uit hoort te zien en kan aan de vervorming zien hoe het is gedraaid in de 3 dimensies en met dezelfde kanteling wordt het 3D model eroverheen gezet
Beschrijf 'nep'quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)levelheaddinges.htmlquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:02 schreef Ericjuh het volgende:
Ik heb een filmpje gezien waar je een cubus moet uitprinten en die voor webcam moet houden om een game te spelen.
ff kijken of ik hem nog kan vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |